|
|
Ez a 3200 tri nem tesz jót a hydra modelnek, jelenleg kb úgy néz ki a feje mint egy ( fa*z) giliszta.
|
|
|
 Már ezért is megérte nevezni rá.. mondjuk én nem a nyereményért jöttem, hanem hogy lássam, mennyit kell még fejlődjek  Aztán meg kit érdekel, hogy hányadik leszek, fő, hogy beneveztem, és részt vettem rajta (el nem szalasztanám ezt a lehetőséget!) persze jó lenne helyezést is elérni, de hát nem lehet minden tökéletes!
|
|
|
kint vannak a nyeremények. de még lesz
|
|
|
És ahogyan ígértem, ma már felrakok egy screenshotot a textúrázatlan (és egyenlőre egy hajtóműves) vadászgépről. Íme:
1020-jf-2.jpg
|
|
|
 Ashkandi: Ez nagyon jól néz ki (valahogy ezért is nem választottam organikus modellt: lefőznétek  )! Csak így tovább mindenkinek, nagyon jók lesznek ezek!
|
|
|
így van, viszont trükközni lehet: egyablakos módból lőve(a nagyobb kép érdkeében), gridet kikapcoslv,a mondjuk egy plaint talajnak berakva befényezve, active shadet bekapcsolva és vga driverből antialiasingot bekapcsolva egész jó eredményeket lehet így is elérni
|
|
|
"A képek viewportból legyenek kifényképezve"
Ha jól értem, akkor a két bemutató képnek körülbelül így kell kinéznie? Tehát le se renderelhetjük a képet, hanem egy egyszerű screenshot kell ?
|
|
|
Idézet kuzanth :
Csak egy gondolat a "háborúhoz". A gond mindig azzal volt, hogy sokan beküldtek egy projectet, amihez volt 1-5 db Max/Maya/etc screenshot, és nem értették, hogy miért mondjuk, hogy márpedig ebből nem lesz MMO.
Ezért kellene a JF.hu v3-ban külön aloldalakat/szekciókat nyitni ezeknek a JF-es területeknek. A jelenlegi helyzet (hogy keveredik az 1-5 db Max/Maya modell az engine-ekkel) szerintem nagyon nem jó. De ez már offtopic. Szóval addig várjuk a v3-at!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
Csak egy gondolat a "háborúhoz". A gond mindig azzal volt, hogy sokan beküldtek egy projectet, amihez volt 1-5 db Max/Maya/etc screenshot, és nem értették, hogy miért mondjuk, hogy márpedig ebből nem lesz MMO.
Amúgy itt is leírtuk, hogy ha a model megfelelő lesz, akkor akár a játékba is bekerülhet. Pont ezért mondom, hogy a modelezés naná hogy a jf része. De ahogy egy modelező x db modellel még nem csinál MMO-t, úgy a programozók nagy része sem fog modelek nélkül alkotni.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Idézet FZoli :
Elf: remélhetőleg lesz második forduló, és rmeélem nem neheztelsz, hogy valahogy most kimaradtál (amin most csodálkozok, neked nem küldtem mélt?)
Mekkora lúzer vagyok! El se olvastam a kiírást (nem volt rá időm), de már átnéztem és így már értem. Semmi gond hogy kimaradtam, majd a 2. ilyen versenynél esetleg bele kerülök (remélem lesz második, mivel ez a címe szerint az 1.). Mailt tényleg nem küldtél (vagy csak nem vettem észre?!), de majd legközelebb. Viszont nagyon kíváncsian várom a beérkezett pályaműveket!
Egyébként érdekes ez a verseny. Amikor valaki még régebben felrakott egy saját map-ot egy játékhoz mint garázsproject, kisebb háború tört ki a JF-en, hogy amit csinál az nem is játékfejlesztés stb. Én is és többen is leírtuk, hogy szerintünk bizony az is része a játékfejlesztésnek. Az eddigi minigame-ek főleg a codereknek kedveztek, talán ez az első, amikor nem. Jó is ez így, talán sikerül pár grafikust idecsábítani. Lassan érdemes lenne egy music/level design/game mod/concept art stb. versenyt is rendezni, mert ahogy elnézem elég lelkesen rámozdult a társaság a modellező versenyre. Szóval szerintem ez egy remek ötlet volt és remélem lesz még más hasonló is.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
 az enyém is szépen halad, bár képet csak holnap linkelek be, akkor jön majd a textúrázás... az nem lesz egy leányálom...
Plusz úgy döntöttem, hogyha jól haladok, akkor egy anyahajót is készítek. Szerintem.
|
|
|
Bélabika elérte a 2000 tri-t, lassan jön a textúrázás.
|
|
|
Naná hogy látjuk (mit is kellene?  )!
Amúgy viccet félretéve örülök, hogy ők is beszálltak... vagy mit is csinálnak ők tulajdonképpen?
|
|
|
aaaaaalap látjuk
|
|
|
ugye más is látja a változást a főoldlaon a logoban?
|
|
|
én tutira csak a szélső nyakakat kötném le, a többinek a nyaktöve úgysem látszik, honnan jönbár ehhez menet közben is kéne látni a modelt, lehet h nem jó ötlet
Azon filózok, ez a hidra hogy is állna T-pózban  Vagy nála inkább ágaskodó fa póz?
|
|
|
Kiváncsi vagyok hogy oldod meg a nyakak csatlakozását a törzshöz  animálni sem lehet egy leányálom
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
|
|
|
Ez a hydra valóban kihívás, 9 fejet rárakni egy testre nagyon tuti feladat.
|
|
|
/off
renderelésre még lassú (ARt-render, AO-val, három textúrázatlan gömb 4perc), és nekem nagyon hiányzik pár dolog belőle (át nem konfigolható hotkeyek, nincs unwrap benne, nem lehet animációt exportálni), viszont ami eddig benne van, az mind nagyon jó
De nemrég leveleztem a készítővel, ezek mind benne vanna a todo listben  elvileg a köv previewekben már gyorsabb lesz a render, és a következő nagyobb téetű bővítés tlaán az uw lesz 
/on
|
|
|
Am.. nem tudom, ezért megkérdezem: a Gamma Pr°ject-be kellenek fegyverek a hajóra (statikus modellel), vagy inkább ne?
|
|
|
|
nah, jók lesznek ezek
anim8or  hát nem csak én használom?
|
|
|
Akkor én is publikálom az eddig félkész (szárny, és textúra nélküli) űrhajómat:
|
|
|
a fiat500-ashoz, az 500 tris szám, 1 kerékre értendő  tehát kerekenként 500.
még senki sem kérdezte, de ha bennem felmerült, másban is felfog
|
|
|
Folytatom a sort a kettévágott minotaurommal
|
|
|
Ok akkor kezdem én a mutogatást :>
A szarkofágom, egy kissé elrugaszkodtam a kiírástól, remélem nem leszek nagyon leszidva miatta
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
|
|
|
Igazad van, miután átgondoltam, nekem is egyértelművé vált, csak amikor írtam, valahogy fáziskésésem volt...
|
|
|
Elf: remélhetőleg lesz második forduló, és rmeélem nem neheztelsz, hogy valahogy most kimaradtál (amin most csodálkozok, neked nem küldtem mélt?)
Mystin: ha valaki fletesz ide wip képet, és azt más lemásolja, akkor az elégnyilvánvaló, pont a feltett kép miatt. Ettől függetlenül megvalósítási ötletek ide vagy oda, ugyanúgy le kell majd modelelznie a lopónak is a dolgot.
Aki szeretné, nyugodtan bepostolhatja a wip munkáiról készült képeket. Sőt, ide kaár renderek is jöhetnek, hisz a versenyhez csatolt képek viewportból kell h lövődjenek
|
|
|
Ha netán valaki robotot szeretne csinálni a DroidZone-hoz akkor csak annyit kérnék, hogy olyan legyen ami nem kerekeken közlekedik, hanem lebeg egy antigravitációs hajtóművel. Vagy ha lesz kereke, akkor az leválasztható legyen a törzstől. Ez csak azért fontos mert a játékban minden robot így lesz megvalósítva. Egyéb pályaelem is jöhet, gyakorlatilag bármi ami egy űrhajó belsejében előfordulhat, és nem kell más csak diffuse map, mert a Blitz3D csak DX7-es. Köszönöm előre is azoknak akik hajlandók foglalkozni ezzel!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
Sztem nem valami vérre menő, mindazonáltal szerintem tartsuk titokban a modelljeinket, mert hátha valaki a mi modellünkből csen el egy-két jó ötletet, azt 2 perc alatt összedobja, és előbb beküldi, mejd pedig letagadja... nem azt mondom, h vannak itt ilyenek, de előfordulhat, még a legjobb helyeken is, h valamelyik csóka erretéved, meglátja a terveket, "hú de fasza" alapon reggel, és az előbb tárgyalt esetet végrehajtja, te meg magyarázkodhatsz a másolat miatt... tehát ezért mondom, h nem kellene, persze mindenki maga dönti el...
|
|
|
Vérre menő a dolog, vagy lehet postolgatni WIP képeket és beszélgetni a témáról?
|
|
|
más: a pdf-ben az infok között szerepel, h esetlegesen nem látható faceket ne töröljetek. Eléggé leszűkítheti a felhasználhatóságot, ha "fél" modelt küldtök (pl. a kérdezett portál). Annyit tudtok csalni, h az ilyen kevésbé látható részeket nem dolgozzátok ki annyira.
Ez egyébként inkább csak az én tnaácsom, ez nem szabály, és nem is kérte ezt minden GP. De szerintem érdemes figyelni rá.
|
|
|
A nevezés emailben történik, eddig azért nem volt a kiírásban, mert ismerve magunkat, hátha változtatnánk ezen
Kiírásban mostmár találtok email címet, erre kell küldeni a packokat.
|
|
|
Idézet Mystin :
Tényleg, ez egy jó kérdés. De belegondolva: ha nem írják, hogy külön speckó úton kellene nevezni, akkor sztem egyértelmű, hogy csak az e-mail-t kell elküldeni. Javítsatok ki, ha valamit rsszul tudok.... én így vettem le 
Nevezni gondolom úgy kell majd, mint a korábbi versenyeken: figyeljétek a versenykiírást az oldalon, ha lejár a határidő akkor előbb-utóbb meg szokott jelenni egy link az entry beküldésére.
|
|
|
Idézet kuzanth :
Nem illik így forgalmat generálni. Nem tiltott dolog, de ha valaki itt kérdez tőletek, akkor válaszoljatok neki itt, pls!
Kuzanth, elnézést, nem forgalom generálás céljából tettem be a linket, csupán segítő szándékkal. De akkor akkor le is veszem, és még egyszer elnézést.
|
|
|
Akkor nem lesz a modellem homlokára tetoválva a porfoliom címe.
|
|
|
Idézet lezuziusz :
Sziasztok, ha valakinek bármilyen kérdése van a veteranssal kapcsolatban akkor kérném hogy a fejlesztés saját oldalán az alábbi forumba tegye meg.
Itt a link :
http://www.envision-studio.hu/forum/viewthread.php?thread_id=9
Üdv.
Nem illik így forgalmat generálni.  Nem tiltott dolog, de ha valaki itt kérdez tőletek, akkor válaszoljatok neki itt, pls!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
A portálkapu nem fontos hogy körbejárható legyen. De nem baj ha mégis. És hogy 1000 tris? Nos ez a kihívás! A jó textúra sokat dobhat rajta...
|
|
|
<cenzured>
Ezt a hozzászólást lezuziusz módosította (2009.03.13 17:16 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Tényleg, ez egy jó kérdés. De belegondolva: ha nem írják, hogy külön speckó úton kellene nevezni, akkor sztem egyértelmű, hogy csak az e-mail-t kell elküldeni. Javítsatok ki, ha valamit rsszul tudok.... én így vettem le
|
|
|
Hogyan lehet nevezni?
Email-ben elküldöm a munkákat a nevemmel és ennyi?
|
|
|
Akkor szedd külön két objektumra, és majd egyesíted.
|
|
|
Én a szarkofágon ügyködöm, modellezés kész 992 tri
Most ott tartok hogy belül is ki kéne jelölgetni a faceket unwrapozáshoz, de nem tudom eltüntetni a fedelét. Ha visszalépek editable poly szintre és ott hideolom a polygonokat aztán visszalépek unwarp módosítóra és rákattintok a face alpontra akkor visszajön az összes poly hideból
992 tri, nem face elírtam
Ezt a hozzászólást Lazarus módosította (2009.03.13 11:34 GMT+1 óra, ---)
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
|
|
|
 Én leginkább az űrhajó, és űrbázis mellett döntöttem, azt tervezgetem most veszett módon..
|
|
|
Melléjük még levezetésképpen csinálsz egy jó kis űrbázist, és kész is vagy.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
helyes
|
|
|
Ez a Minotaurusz szimpatikusnak tűnik, a hydra pedig jó kihívásnak. Szerintem megvan a két indulóm. ^^
Viszont ez az 1k tri-s szarkofág és portál kicsit fura, ha van ilyen lehetőség akkor miért nem valami olyan model készüljön a játékhoz ami látványosabb?
Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2009.03.13 08:58 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Te írtál...  Amúgy átírhatod, abban már úgyis van tapasztalatod.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Ilyen hülye topiknévvel senki nem fog ide írni
|
|
|
Ide nem írok semmi okosat, ez lesz a modelező verseny saját topikja, így itt talán egyszerűbben lehet megbeszélni az ügyes-bajos gondjaitokat, vagy mit.
Ezt a hozzászólást kuzanth módosította (2009.03.13 08:27 GMT+1 óra, ---)
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|