|
ha olyan lenne a téma, amiben látok fantáziát(és ki is tudok hozni belőle valamit pár nap alatt), akkor engem is érdekelne.
C4Ninja
|
|
|
Idézet Matzi :
Lassan egy hónap is eltelt, ideje lenne már valaminek, nem?
Nyugodtan lehet vélemyént írni. Nem kell megvárni a szavazást és az értkelést  , lehet hogy mások is kedvet fognak kapni...
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch
|
|
|
Ez a jfhu nem a gyorsbüfé, ülj vissza szépen a helyedre 
Erröl eszembe jutott a csigás vicc amit már mondtam valszeg
Két csiga baktat a sivatagban, és nagyon megszomjaznak. Mikor elérnek egy oázishoz, betérnek egy ivóba, és kikérik a sörüket. Mivel nincs pénzük, megegyeznek, hogy az egyikük hazamegy pénzért. Ki is választják, melyikük legyen az, és megegyeznek, hogy a másik addig nem iszik bele a sörébe. A csiga elindul, mig a másik vár több évet, de már nem tudja megállni, és nyúl a pohár felé. Erre a másik az ablak alól bekiált
- Ha csalsz, akkor el sem indulok!
|
|
|
Lassan egy hónap is eltelt, ideje lenne már valaminek, nem?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Oks benne vagyok, ha nem támad egyéb elfoglaltság.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
|
|
|
Nekem jó lenne a következő hétvége.
|
|
|
Lehet szavazni?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
én assetom hol lehet szavazni (az oldalt megtaláltam annyira nemvok láma, de hogy ott hol...viszont ugytünik sikerült csak nem tudok rola).
|
|
|
Írok egy összesítő cikket akkor a dologról, sorrend nélkül
A következő meg lehet jövő hétvégén ha van rá igény, úgyis megint hosszúhétvége lesz.
|
|
|
Nem valami nagy az aktivitás errefelé.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
|
|
|
Értem a célzást. 
Én lassan a következő ilyen versenyt várom, mert belekezdtem a flash-be, azzal kb 3-4 óra alatt megcsináltam volna a projektem.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
|
|
|
Olyan jóra sikeredtek a játékok, hogy még most is azzal játszanak.
|
|
|
Azért ez egész más, hiszen itt a verseny idejének a sokszorosára nyúlik az értékelés.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Meg se szólaljatok, lassan 3 hete várok a modellező versenyre.
|
|
|
Hát akkor mi a csuda?
Egyszer lehetne egy olyan versenyt tartani, ahol az értékelésre hagyunk 4 napot.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Legyen értékelés? Ez nem is verseny volt
|
|
|
Egy 4 napos versenygez is kell a standard fél év értékelési időszak?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Boo!
|
|
|
Vihar előtti csend.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
De nagy csend lett hirtelen...
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
|
|
|
Van egy 3d falbontóm. FPS szerű nézet és gránátvetővel kell bontani.  )) Bár nincs befejezve... Az ütközésvizsgálattal voltak benne problémák...
|
|
|
itt a screenshot
A JF a player hajó.  Így screenshoton nem néz ki valami jól, grafikára nem nagyon volt idő.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
|
|
|
robar:
Nem akarsz feltenni egy screenshotot? Most nem tudom kipróbálni, de azért kíváncsi lennék hogy néz ki.
kicsy:
Ez mi is akart lenni pontosan?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
|
|
|
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
|
|
|
Just Another Breakout
ScreenShot
Leírás:
Mi is ez? A breakout és az invaiders játékok keresztezése.
Ezt hogy kell érteni? Úgy hogy lehet benne lőni, de labdákat amik úgy pattognak mint egy breakoutban.
Hogyan lehet írányítani A Nyilakkal lehet mozgatni az ütőt, és a Szóközzel meg lehet lőni.
Mi micsoda a pályán? Itt egy kép róla.
Kicsit bővebben?
ÜTŐ: Ezt tudjuk irányítani. Az első szám az életet jelzi, ha lemegy nulla alá akkor meghalsz és vége a játéknak. A maximum élet az 100. Második szám a labdákat jelzi ami kilőhető. Ennek a maximuma 40. Az ütő 2 dimenzióban tud mozogni, viszont csak a pálya felég tud elmenni.
LABDÁK: Ezek képesek elpusztítani az ellenségeket. A labdáknak is van életük és sebzésük, így ha "eltünik" egy labda akkor az nem véletlen, viszont folyamatosan visszatöltődik az életük. A piros labda a sima labda, a szürke meg a szuper. A szuper labda nem pattan vissza az ellenségről, és sokkal több és nagyobb sebzése van, így érdemes rájuk vigyázni.
KÉK: Ellenség, kicsi élet, semmi különleges.
PIROS: 3 burka van, így labdával 3x kell eltalálni, hogy végleg elpusztuljon.
NARANCS: Amit eltalálja egy labda akkor elpusztul utat engedve a két kisebb kockának.
LILA: Kicsit az élete, viszont nagyot sebez, így egy szuper labda is könnyen áldozatul eshet.
LCB: Főellenség.
Mikor lő szürke labdát? Egy bizonyos százalék esély van arra hogy szuper fog lőni (1,5%), így egyszer úgyis összejön.
Mi kell ahhoz hogy elinduljon? Java Virtual Machine, és Java Plugin a böngésződhöz.
Eléggé szaggat. Mit kell csinálni hogy ne sazggason? Ha Firefoxban játszol vele akkor inkább Internet Explorerben tedd ezt. Ha már ott játszol vele akkor a kis X a jobb felső sarokban.
Lehet szüneteltetni a játékot? Igen a P betü lenyomásával.
Nem mindig úgy pattannak vissza a dolgok ahogyan kellene, és néha teljesen oldalra megy a labda. Miért? Mert így sikerült megcsinálnom, és az oldalra menő labda nagyon hasznos
Veszít életet ha átenged a pályán egy ellenséget? Nem.
Mi volt előbb? A tyúk, vagy a tojás? Határozottan a tojás, mivel a hüllők is azzal szaporodnak
Nem tetszik a játék. Mit csináljak? Biztos benend van a hiba
Mi értelme van annak hogy a leírás kérdez felelekben van leírva? Igazából semmi különös, de én azt hiszem hogy jó móka.
Ezt a hozzászólást Adacs módosította (2009.04.14 04:02 GMT+1 óra, ---)
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch
|
|
|
Pazl
A játék nem is puzzle, hanem tili-toli, csak az nem hangzik olyan jól. (Igazából nagyon bénán hangzik szerintem.) Mindenesetre a lényeg, hogy rakd ki!
Egy délután munkája, sajnos csak erre futotta.
A programban használt stílusért elnézést kérek mindenkitől, a Nav N Go-féle iGo-ban lévő székely beszédhang, meg a Győzike show ihlette...
Innen tölthető le:
59-pazl.rar
|
|
|
|
Ami játékot én csinálok az sosem lesz könnyű.  Valahogy ez ilyen.
Az alakváltás azért van helyhez kötve, mert különben túl könnyű lenne.  De nyugi, mind pája megoldhatóra van tervezve, csak okosan kell alakot választani. Például ak örrel előre lehet menni körül nézni, és visszamenve kiválasztan ia megfelelő formát.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Savage Shapes: nekem egy kicsit nehéz volt, bár valószínűleg én vagyok ügyetlen :-) Jó lenne, ha bármikor tudnék alakot váltani, és nem kellene visszamenni az alakváltó helyhez.
|
|
|
Savage Shapes
A kék-sárga színű alakzatot kell célbajuttatni. Közben lehet alakot váltani, körként a plafonon sétálni, háromszögként a földet bontani, és ellenségeket agyonütni, és négyzetként átgázolni a falakon.
Közben nem árt vigyázni a forgó háromszögekre, és a gonosz bordó négyzetekre.
Ha valami nem világos, a súgó segít. Összesen hét pálya játszható, utána kezdi elölről.
Jó szórakozást!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|