játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5512
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #109916   2009.05.07 15:00 GMT+1 óra  
ha olyan lenne a téma, amiben látok fantáziát(és ki is tudok hozni belőle valamit pár nap alatt), akkor engem is érdekelne.
C4Ninja
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #109914   2009.05.07 13:54 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Lassan egy hónap is eltelt, ideje lenne már valaminek, nem?


Nyugodtan lehet vélemyént írni. Nem kell megvárni a szavazást és az értkelést, lehet hogy mások is kedvet fognak kapni...
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #109905   2009.05.07 06:57 GMT+1 óra  
Ez a jfhu nem a gyorsbüfé, ülj vissza szépen a helyedre
Erröl eszembe jutott a csigás vicc amit már mondtam valszeg

Két csiga baktat a sivatagban, és nagyon megszomjaznak. Mikor elérnek egy oázishoz, betérnek egy ivóba, és kikérik a sörüket. Mivel nincs pénzük, megegyeznek, hogy az egyikük hazamegy pénzért. Ki is választják, melyikük legyen az, és megegyeznek, hogy a másik addig nem iszik bele a sörébe. A csiga elindul, mig a másik vár több évet, de már nem tudja megállni, és nyúl a pohár felé. Erre a másik az ablak alól bekiált
- Ha csalsz, akkor el sem indulok!
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #109900   2009.05.07 03:05 GMT+1 óra  
Lassan egy hónap is eltelt, ideje lenne már valaminek, nem?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #109414   2009.04.26 09:39 GMT+1 óra  
Oks benne vagyok, ha nem támad egyéb elfoglaltság.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #109327   2009.04.24 04:07 GMT+1 óra  
Nekem jó lenne a következő hétvége.
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #109326   2009.04.24 04:05 GMT+1 óra  
Lehet szavazni?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #109322   2009.04.24 03:16 GMT+1 óra  
én assetom hol lehet szavazni (az oldalt megtaláltam annyira nemvok láma, de hogy ott hol...viszont ugytünik sikerült csak nem tudok rola).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #109321   2009.04.24 03:14 GMT+1 óra  
Írok egy összesítő cikket akkor a dologról, sorrend nélkül

A következő meg lehet jövő hétvégén ha van rá igény, úgyis megint hosszúhétvége lesz.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #109320   2009.04.24 03:05 GMT+1 óra  
Nem valami nagy az aktivitás errefelé.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #109098   2009.04.19 23:42 GMT+1 óra  
Értem a célzást.
Én lassan a következő ilyen versenyt várom, mert belekezdtem a flash-be, azzal kb 3-4 óra alatt megcsináltam volna a projektem.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #109062   2009.04.19 07:29 GMT+1 óra  
Olyan jóra sikeredtek a játékok, hogy még most is azzal játszanak.
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #109052   2009.04.19 05:58 GMT+1 óra  
Azért ez egész más, hiszen itt a verseny idejének a sokszorosára nyúlik az értékelés.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #109051   2009.04.19 05:49 GMT+1 óra  
Meg se szólaljatok, lassan 3 hete várok a modellező versenyre.

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #109044   2009.04.19 03:35 GMT+1 óra  
Hát akkor mi a csuda?

Egyszer lehetne egy olyan versenyt tartani, ahol az értékelésre hagyunk 4 napot.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #109042   2009.04.19 03:14 GMT+1 óra  
Legyen értékelés? Ez nem is verseny volt
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #109039   2009.04.19 02:08 GMT+1 óra  
Egy 4 napos versenygez is kell a standard fél év értékelési időszak?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #108940   2009.04.15 12:10 GMT+1 óra  
Boo!
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #108928   2009.04.15 10:41 GMT+1 óra  
Vihar előtti csend.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #108923   2009.04.15 10:27 GMT+1 óra  
De nagy csend lett hirtelen...
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #108838   2009.04.14 03:41 GMT+1 óra  
Van egy 3d falbontóm. FPS szerű nézet és gránátvetővel kell bontani. )) Bár nincs befejezve... Az ütközésvizsgálattal voltak benne problémák...
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #108833   2009.04.14 02:33 GMT+1 óra  
itt a screenshot

A JF a player hajó. Így screenshoton nem néz ki valami jól, grafikára nem nagyon volt idő.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #108832   2009.04.14 02:15 GMT+1 óra  
robar:
Nem akarsz feltenni egy screenshotot? Most nem tudom kipróbálni, de azért kíváncsi lennék hogy néz ki.

kicsy:
Ez mi is akart lenni pontosan?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #108830   2009.04.14 02:07 GMT+1 óra  
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #108828   2009.04.14 00:52 GMT+1 óra  
Hi, nem tudom, lehet-e még nevezni, nekem ennyire tellett. Első játékként annyira nem is rossz..
http://multharcosai.atw.hu/yasuga.rar

Jah, xna redist és net 3.5 kell hozzá.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #108823   2009.04.13 15:03 GMT+1 óra  
Just Another Breakout

ScreenShot

Leírás:

Mi is ez? A breakout és az invaiders játékok keresztezése.

Ezt hogy kell érteni? Úgy hogy lehet benne lőni, de labdákat amik úgy pattognak mint egy breakoutban.

Hogyan lehet írányítani A Nyilakkal lehet mozgatni az ütőt, és a Szóközzel meg lehet lőni.

Mi micsoda a pályán? Itt egy kép róla.

Kicsit bővebben?
ÜTŐ: Ezt tudjuk irányítani. Az első szám az életet jelzi, ha lemegy nulla alá akkor meghalsz és vége a játéknak. A maximum élet az 100. Második szám a labdákat jelzi ami kilőhető. Ennek a maximuma 40. Az ütő 2 dimenzióban tud mozogni, viszont csak a pálya felég tud elmenni.
LABDÁK: Ezek képesek elpusztítani az ellenségeket. A labdáknak is van életük és sebzésük, így ha "eltünik" egy labda akkor az nem véletlen, viszont folyamatosan visszatöltődik az életük. A piros labda a sima labda, a szürke meg a szuper. A szuper labda nem pattan vissza az ellenségről, és sokkal több és nagyobb sebzése van, így érdemes rájuk vigyázni.
KÉK: Ellenség, kicsi élet, semmi különleges.
PIROS: 3 burka van, így labdával 3x kell eltalálni, hogy végleg elpusztuljon.
NARANCS: Amit eltalálja egy labda akkor elpusztul utat engedve a két kisebb kockának.
LILA: Kicsit az élete, viszont nagyot sebez, így egy szuper labda is könnyen áldozatul eshet.
LCB: Főellenség.

Mikor lő szürke labdát? Egy bizonyos százalék esély van arra hogy szuper fog lőni (1,5%), így egyszer úgyis összejön.

Mi kell ahhoz hogy elinduljon? Java Virtual Machine, és Java Plugin a böngésződhöz.

Eléggé szaggat. Mit kell csinálni hogy ne sazggason? Ha Firefoxban játszol vele akkor inkább Internet Explorerben tedd ezt. Ha már ott játszol vele akkor a kis X a jobb felső sarokban.

Lehet szüneteltetni a játékot? Igen a P betü lenyomásával.

Nem mindig úgy pattannak vissza a dolgok ahogyan kellene, és néha teljesen oldalra megy a labda. Miért? Mert így sikerült megcsinálnom, és az oldalra menő labda nagyon hasznos

Veszít életet ha átenged a pályán egy ellenséget? Nem.

Mi volt előbb? A tyúk, vagy a tojás? Határozottan a tojás, mivel a hüllők is azzal szaporodnak

Nem tetszik a játék. Mit csináljak? Biztos benend van a hiba

Mi értelme van annak hogy a leírás kérdez felelekben van leírva? Igazából semmi különös, de én azt hiszem hogy jó móka.

Ezt a hozzászólást Adacs módosította (2009.04.14 04:02 GMT+1 óra, ---)
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #108819   2009.04.13 14:29 GMT+1 óra  
Pazl

A játék nem is puzzle, hanem tili-toli, csak az nem hangzik olyan jól. (Igazából nagyon bénán hangzik szerintem.) Mindenesetre a lényeg, hogy rakd ki!



Egy délután munkája, sajnos csak erre futotta.
A programban használt stílusért elnézést kérek mindenkitől, a Nav N Go-féle iGo-ban lévő székely beszédhang, meg a Győzike show ihlette...

Innen tölthető le:
59-pazl.rar

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #108799   2009.04.13 08:38 GMT+1 óra  
Ma délután kezdett kezdetleges prototípus:

http://yscik.com/dump/flashgamethingy/first.swf

WASD & klikety egy-egy blokkra néha.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #108794   2009.04.13 06:46 GMT+1 óra  
Ami játékot én csinálok az sosem lesz könnyű. Valahogy ez ilyen.

Az alakváltás azért van helyhez kötve, mert különben túl könnyű lenne. De nyugi, mind pája megoldhatóra van tervezve, csak okosan kell alakot választani. Például ak örrel előre lehet menni körül nézni, és visszamenve kiválasztan ia megfelelő formát.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #108792   2009.04.13 06:40 GMT+1 óra  
Savage Shapes: nekem egy kicsit nehéz volt, bár valószínűleg én vagyok ügyetlen :-) Jó lenne, ha bármikor tudnék alakot váltani, és nem kellene visszamenni az alakváltó helyhez.
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #108789   2009.04.13 06:28 GMT+1 óra  
Savage Shapes

A kék-sárga színű alakzatot kell célbajuttatni. Közben lehet alakot váltani, körként a plafonon sétálni, háromszögként a földet bontani, és ellenségeket agyonütni, és négyzetként átgázolni a falakon.
Közben nem árt vigyázni a forgó háromszögekre, és a gonosz bordó négyzetekre.

Ha valami nem világos, a súgó segít. Összesen hét pálya játszható, utána kezdi elölről.



Jó szórakozást!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #108787   2009.04.13 06:08 GMT+1 óra  
Squares of Life:

http://tumuslak.uw.hu/tdownload/life.zip

A sárga sejtekkel kell legyőzni a piros sejteket az életjáték szabályai szerint.