|
|
igen, ez a JIT... tudom mirol beszelsz. De ettol lenne lassabb? lehet, h a projektem kis merete miatt nem tapasztaltam meg ezt a lassusagot. ... 
najo itt is szinten befejeztem, ha szeretned konyveld el ugy, h igazad van, de tok folosleges ezen vitatkozni, h melyik a jobb, meg miegymas... peace.
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
Eezxerint magyarul sem értesz, elmagyarázom akkor, hogyan is müködik a .net (azé fantasztikus h ennyire ittvagy a középpontba mikor fingod nincs semmiröl).
Megírod a kódot, fordítási egységekben (.cs fájl), ezekből a fordító generál egy úgynevezett bájtkódot, ami nem egy processzor által futtatható kód, hanem a .net interpreter által értelmezhető kód. Ez tartalmaz debug információt, minden vackot, sőt futási idejű típusokat is ahogy azt egy korábbi agymenéssel személtettem.
Viszont nem minden kódot fordít le azonnal, valamit elrak takarékba, hogy majd amikor oda ér a futás, hogy használni kell, akkor leforditja gyorsan (azaz futási időben).
(Majd valaki kijavit ahol nem voltam pontos).
Ezzel szemben a C++ az egészet tárgykódra forditja, majd összelinkeli egy binárissá ami viszont már csak magát a kódot tartalmazza, és ez a processzor számára érthető kód, nem kell semmiféle futási idejü forditást csinálni.
|
|
|
ahogy erzed... csak az az erdekes, h ami van az xna-s projektem (azota mar fenyevekkel odebb  ), contentekkel, meg miegymassal, azt ugyan annyi , ismetlem. UGYAN ANNYI ido alatt forditja le, mint a c++ban egy egyszeru Main, ami letrehoz egy windows ablakot... most akkor mi is a lassu?
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
Hu valakinek nagyon megnött hirtelen  Ha olyan jo vagy akko ménemjöttél engineversenyxre, ott bebizonyithattad volna, hogy milyen fasza ez a szísárp meg ikszenná.
Lassú fordítás: vájá röhögök..még mindig röhögök, IGEN ugyanis a c# FUTÁSI IDŐBEN fordítja le (JIT = Just In Time).
Most akkor monddmeg nekem légyszivesistenvizes, hogy melyik a hatékonyabb???
C#/XNA-ban is bármit megirok amit C++-ban, sőt a honlapomon még van is fent egy kép egy xna-sprogimbol, csak egy demo lett volna, de inkább zh-t irtam mert közbe az egész frameworkot kicserélték a francba (akkor lett 2.0 és irhattam volna ujra az egészet). Na akkor mondtam azt, hogy köszönöm de én ezt NEM.
|
|
|
Mivel gondolom nekem szólt...
Nem vagyok atyaúristen, még nagyon sok mindent kell tanulnom, de látom nálad nagyon kiborult a bili. De nem is utaltam erre, csak kiemeltem egy szövegrészt  .
Gerinek a játéka még dark basicben készült szóval nem jó példa. (legalábbis ha ugyanarra gondolunk).
Te is párszor mondtad, hogy kezdő vagy még, illetve a kérdéseid egy része is erre mutat. Nyilván egy kezdőnek sokkalta egyszerűbb egy xna, és nehezebb egy c++.
Te kezdtél túlzásokba esni, úgy beszélve a c++-ról hogy nem ismered, vagy fogalmad sincs pl az átlagos fordítási sebességekről. És te személyeskedtél.
Amúgy bármit megcsinálok c#-ban vagy xna-ban is amit a dx9-es keretrendszer enged... Ugyanaz mint a dx, csak lassabb és máshogy hívják a parancsokat. Ennyi
raytraceisten és übermedic
|
|
|
amugy meg azthiszed te vagy az atyauristen, vagy mi? mibe fogadjunk, h c#-ban meg xna-ban semmit se tudnal megcsinalni? 
meg mindig nem erted a lenyeget: a c++ban annyi folosleges dolgot csinalsz meg magad, amit az xna elintez...
meg mielott jonnetek azzal, h a c++ gyorsabb, akkor fel is hozok egy peldat.
Jo oreg Geri-nek a honlapjan volt/van egy tps-es "jatek".
jol le is toltottem, es ment vagy 10 fps-el...  emellett egy sokkal szebb xna-s jatek, ami raadasul bonyolultabb is volt ment 25 fps-el... errol ennyit....
xna-ban is lehet szart alkotni (lasd az eloado a gdf-en), de c++ban is ugyan ugy, es egyik sem minositi a nyelvet! ebbol mostmar eleg legyen, foleg az ilyen szemelyes dumakbol... (ok, ezt most mondom en, akinek az elozo 2 hsz-e ilyen volt...)
mert szerinted milyen szinten vagyok? hm? csak erdekelne, ha mar ironizaltal.
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
ezt inkabb ne.... ugyis moderalni fognak, sz'al vegulis tok8.
Ezt a hozzászólást xanat módosította (2009.05.02 04:53 GMT+1 óra, ---)
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
Idézet xanat :
aztmondod lassu a forditas? lol... akkor nezz csak meg, mire c++al leforditod ugyan azt a kodot... asszem masnap megnezhetned, h vegzett-e mar... (es lehet, h nem! )
A masik meg amit Lord_Crusare mondott, hogy valoban eleg benanak kell lenni ahhoz, hogy valaki lefagyassza...
Csak ugy poenbol majd valakivel aki olyan szinten van, mint en, es c++os versenyeznek, kivancsi lennek ki csinal meg valami rovidebb ido alatt, ugyan olyan gyorsra es jora... (szerintem en nyernek, hacsak nem a cryengine-t hasznalna az illeto c++ alatt )
najo, en megintcsak befejeztem, ertelmetlennek talalom ezt a vitat ujra felhozni, a c++osok ugyse latjak be, h az xna NEHANY(!) hatranya mellett rengeteg elonye van, es a celt ugyan ugy el lehet erni! (sot... amator szinten joval konnyebben..)
kesz, befejeztem....
A kiemelt szövegben van a lényeg
Lehet c++-ban nem tudsz modellt írni, de modellező programot igen!
raytraceisten és übermedic
|
|
|
Szerintem 3ds max a legjobb, eddig még c++-ban és XNA-ban se sikerült modellt írnom.
|
|
|
aztmondod lassu a forditas? lol... akkor nezz csak meg, mire c++al leforditod ugyan azt a kodot...  asszem masnap megnezhetned, h vegzett-e mar... (es lehet, h nem!  )
A masik meg amit Lord_Crusare mondott, hogy valoban eleg benanak kell lenni ahhoz, hogy valaki lefagyassza...
Csak ugy poenbol majd valakivel aki olyan szinten van, mint en, es c++os versenyeznek, kivancsi lennek ki csinal meg valami rovidebb ido alatt, ugyan olyan gyorsra es jora... (szerintem en nyernek, hacsak nem a cryengine-t hasznalna az illeto c++ alatt  )
najo, en megintcsak befejeztem, ertelmetlennek talalom ezt a vitat ujra felhozni, a c++osok ugyse latjak be, h az xna NEHANY(!) hatranya mellett rengeteg elonye van, es a celt ugyan ugy el lehet erni! (sot... amator szinten joval konnyebben..)
kesz, befejeztem....
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
igen Latka igazad van!
A másik kedvenc az volt hogy "...15 perc mire lefordul..." című szöveg.
|
|
|
Igazából XNA-val nekem speciel semmi bajom nincs, elvégre Astropong-ot is abba csináltuk Function-re..
De ennek az előadónak sikerült egy olyan negatív fénybe vetítenie, amit aztán magyarázhatsz a közönségnek, hogy de ez nem is olyan rossz dolog. A legtöbb embernek sztem úgy maradt meg, mint valami instabil lefagyós dolog, meg konkrétumot nagyon nem is láttak egy screenshot kivételével. (Azt a Hello XNA-s kiíratást nem számolnám ide, mert azt photoshopban is összerakja akárki  )
|
|
|
Ez hülyeség. Valakinek nagyon bénának kell lennie ahhoz, hogy kifagyassza. Ha az ember a hülye, aki használja, attól még nem az XNA-t kell lehordani.
|
|
|
Kiderult mit is er az xna
raytraceisten és übermedic
|
|
|
Idézet Latka X-treme :
fagyás minden formában és mennyiségben 
(és nem poénkodok, tényleg)
lol... eleg egy ..khm... ember csinalhatta azt a bemutatot. Nekem xna-t meg a budos eletbe nem sikerult kifagyasztani.  (mondjuk xbox-on meg nem probaltam)
Ki volt az eloado?
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
Bemutatták, csak épp ugyanúgy Crysis content-tel.
|
|
|
Én nem értem miért kell annyira nyomatni ezt a Crysist. A Crytek már harmadik éve jön ezzel a játékkal (kicsit már unalmas), ahelyett hogy a készülő új technológiájukat mutatták volna be...
|
|
|
fagyás minden formában és mennyiségben 
(és nem poénkodok, tényleg)
|
|
|
na mar megint az xna fikazas...  
mi volt az xna-s bemutaton?
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
Sajnos a programozós témákhoz nem tudok sokat hozzászólni, de a 3d brigade bemutató nagyon jó volt, sok érdekes dolgot láthattam egy profi csapat munkájából. Az új 3ds max bemutató nem volt annyira izgi, ezeket a dolgokat eddig is meglehetett oldani egy picit több idő ráfordításával.
A Call of Juarez-t a sok poén miatt már megérte végignézni, de alapvetően nem tudtunk meg sokat a multiplayer dizájn részéről, inkább csak néhány alapelvet tettek közzé.
Az XNA-s bemutató kicsit viccesre sikerült a jó öreg xbox hiba miatt.
A multithreading témánál sok mindent nem értettem ( najó semmit ), mivel nem az én asztalom a dolog, viszont a konzol nevek helyett amikor kerested az szavakat, az vicces volt ^^. Vártam, hogy mikor hívod sárgakazettás nintendo-nak vagy szórakoztató-doboznak a jó öreg Xbox-ot.
A Warhead-nél számomra kicsit illúzióromboló volt, hogy két 20 éves srác kiállt és picit unalmas módon, nagy általánosságban elmondták a dolgokat. A pályaszerkesztő srácnál kíváncsi lettem volna, hogy hogy osztják fel a feladatokat, hogy dolgoznak együtt. Szívesen megnéztem volna pár pálya conceptet vagy bármilyen dokumentációt róla.
Összességében megérte elmenni, de mivel a fele előadás art, a fele programozás, így ritka az olyan ember, aki minden előadást élvezett. Ez az egész xbox őrület kicsit hülyeségnek tűnik számomra, de végülis oda is kell fejleszteni.
|
|
|
Idézet reptile :
Sziasztok,
Utananeztem a konyvnek, amit ajanlottam multithreading temanak, es mar sajnos nem forgalmazzak, nincs utannyomas sem - elnezest a dezinformacioert. Keresek valami hasonloan hasznalhatot, es beirom ide, ha megtalaltam.
Amugy tenyleg eleg szakmai lett az eloadas, de sajna 1 oraban (na jo, minusz 8 perc a vegen a jatek miatt, de azt nagyon szerettuk volna megmutatni) csak igy tudtam eldaralni - nem nagyon akartunk reklamorat tartani.
Legkozelebb ilyesmit inkabb workshop formaban erdemes csinalni szerintem.
Szerintem meg épp hogy nem!
Bocsi,de én mint grafikus közöm nincs a programozáshoz, de még is értettem amit mondtál, és tényleg érdekes volt az hogy hogyan is érdemes tervezni egy engine.t  Szóval mondhatom azt hogy a te előadásod volt az egyik legjobb!!!  Grat hozzá  !
Azért gondolom nagy flash volt ekkora kivetítőn tolni a game.t
|
|
|
Sziasztok,
Utananeztem a konyvnek, amit ajanlottam multithreading temanak, es mar sajnos nem forgalmazzak, nincs utannyomas sem - elnezest a dezinformacioert. Keresek valami hasonloan hasznalhatot, es beirom ide, ha megtalaltam.
Amugy tenyleg eleg szakmai lett az eloadas, de sajna 1 oraban (na jo, minusz 8 perc a vegen a jatek miatt, de azt nagyon szerettuk volna megmutatni) csak igy tudtam eldaralni - nem nagyon akartunk reklamorat tartani.
Legkozelebb ilyesmit inkabb workshop formaban erdemes csinalni szerintem.
|
|
|
Úgy néz ki, nekem már semmit se kell hozzátenni...
amúgy egyetértek az előttem szólókkal, a múlt 2 évhez képest ez ritkasz@r volt. Najó, ha sz@r nem is, de nagyon lapos. Egy-két előadáson be is vágtam a szunyát, és ez azért nagy szó.
De legalább az esti Kovbojok koncert miatt megérte Pestre menni
|
|
|
Akkor asszem jól tettem, hogy nem mentem.  Valahogy éreztem, hogy ilyen színvonal lesz.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Ha valakit érdekel, itt írtam egy hosszadalmabb (ezért nem másolom ide) szubjektív beszámolót a GDF-ről.
|
|
|
Hali!
Noss nekem is hasonlo élményem volt a gdf-ről mint amit alattam is a kommentekbe elmondtak. A 1C egy nagy rakás.. na az volt  Azért az a mondtata tetszett az előadonak hogy 1C company elnöke jóba van Putyinnal, és éllovasa a ant pirates-be és felnéztem a kivetítőre és ott figyelt az embernek az utorrent parancsikonja, jót mosolyogtam ( és saját gépe volt, mert orosz nyelvű xp volt  ). Szóval erről ennyit.
DR előadása nekem tetszett, úgy hogy én grafikus vagyok, értettem lényegébe amit át szeretett volna adni az előadó, és érdekes is volt. Max bemutató nekem kifejezetten tetszett, és a srác is szimpi volt, aki az előadást tartotta  volt egy pillanat amikor majdnem kifagyott a max  egy jó poénnal ezt is letudta  bár azért megkérdeztem volna hogy mivel játékfejlesztésre van kihegyezve és ő ezt említette is, 3ds és társai ezeket támogatja. De mivel mondta hogy ő programozáshoz nem ért, gondoltam nem teszem fel ezt a kínos kérdést  .
Aztán jött az X360 MS módra  Eléggé nagy beégés volt, ebédszünet után kb 20 percet csusztak, mert nem sikerült a boxot rábírni hogy lássa a hálozatot, így csak pc-n mutogatták az XNA-t. Hátam mögött volt két programozo srác szó szerint idézem a mondatukat : ' ez azért így ló@@@r volt, mert aki érte a programozáshoz azok ennél többet akarnak, akik meg nem azoknak ez kínai'. Mert az XNA-t mutatták be és hogy azon hogyan lehet fejleszteni. Kb egy demo el se indult, a másik meg amit mutatott az ember... háááát eléggé bugos volt  . Amugy BME-ről küldött valami Jani huszár volt az előadó, és eléggé pocsék volt az előadása.... szóval gáz a köbön.
Mesharray meg nem is arról szólt amiről kellett volna, ha jól emlékszem a téma az volt hogy a jáékfejlesztés az oktatásban. Na most az előadónak már a stílusa se tetszett, és ő tanár. Kb úgy nézett ki hogy a sor elött jobbra balra mászkált, és nem is a közönséghez beszélt hanem maga elé. Nekem alap hogy ha valaki előadást tart akkor legalább a közönséghez beszéljen. Semmi extrát nem mutogatott, csak a legutolsó projectükből pár képet, pár render és jóidő. Nekem ez kevés volt. Száraz előadás, bevallom én ez után nem mennék hozzájuk oktatásra.
Cytek csapata meg kész vicc volt, kb ahogy már elöttem is mondták 45 percen keresztűl mondták ugyanazt, meg a warheadről mutogattak képeket, meg trailereket. A két srác aki tartotta az előadást inkább a gyík kategóriába tartozott, mint egy jó előado kategoriájába.
Jah kihagytam még a Level desinges srácot, jó fej volt, bár lényeges dolgot nem mutogatott és az angolja is eléggé érthetetlen volt, de legalább jo fej volt, nem volt annyira összeszedett, ezek után én az utolsó előadásról már el is jöttem. Valahogy nem érdekelt.
Jah az első előadás elött még a gamestar főszerkesztője is mondott pár szót, innen is üzenném neki hogy TANULJON MEG BESZÉLNI!!! vagy legalább ha egy ilyen előadáson mond pár szót, elötte írja össze hogy mit szeretne mondani, és ne 'ŐŐŐŐ'-zön végig. KB ennyi, örültem hogy ott lehettem de én amugy nem fizettem volna ezért 6e pénzt.
|
|
|
Az első három előadást megnéztem, ebéd után hazamentem, mert nem is volt túl érdekes és amúgy sem ismertem senkit.
Az 1C előadása semmi nem volt, ahogy már írták először csak reklám, hogy mennyi kiadott játék meg stb... ez engem egyáltalán nem érdekel, aztán 4 új játékukról videókat mutattak, de ez sem volt túl érdekes, a videókat itthon is megtudom nézni. Aztán a DR már reméltem, hogy jobb lesz, de szerintem az meg annyira felületes volt és akit annyira nem érdekel a multithreading, meg aki kicsit kezdő még az nem sokat értett belőle. ( Az előadó azt válaszolta egy kérdésre a végén, hogy aki érdeklődik, Angliában vehet szakirodalmat a témában.  )
Végül a 3dsMax 2010 már tetszett egész jó példákat mutattot be az előadó, de az is inkább csak érdekesség volt. Ezután már úgy gondoltam, hogy valószínűleg a többi program is hasonló stílusban fog menni, előző hsz-t nézve látom az sem volt jobb.  Legalább a végén kaptam egy februári ajándék GameStar-t.
|
|
|
Nem az volt a baj, de kb senki sem tudta, hogy ki a JF-es. Én is kolbászoltam, de kb ismertem 2 embert látásból jf-ről.
Az előadásokról, a multithreades jó volt, egy kezdőnek, vagy aki olyan enginet akar multithreadosítani, ami alapvetően nem arra készült, jó kiindulási alap. A többi előadás inkább érdekes volt, szakmailag nem sokat mondtak (na jó kivéve a max 2010-es, ott mutattak pár hasznos feature-t). Hangulatra még a 3d brigade-s előadás tetszett, jó volt az előadójuk. A crysis előadás kb 3 szó ismetelgetéséből és különböző felhasználásából állt, gyakorlatilag mondták a semmit egy óráig...
Én a xbox360-as előadás vártam nagyon, a leírás alapján arra vártam, hogy valami normális, devkites, natív előadás lett.
Amit végül kerekített a fickó, az szánalmas volt. Jobb szó nincsen rá (csak vulgárisabb). Viccnek is gyenge volt...
raytraceisten és übermedic
|
|
|
Mondjuk így utólag mind1, de tényleg nem ártott volna hogy a jf-esek egy helyen találkoznak előtte, mert most szétszóródtunk mint a permet.
Na de hogy véleményezzem is az eseményt. Szerintem marha jó volt. Az első előadás egy órás reklám volt semmi több, de a többi szerintem jó volt. Volt szakmai, mind a programozóknak (multithread -mondjuk ez kicsit durván szakmai lett, de ettől tetszett -, csapat- és egységmozgás), és a grafikusoknak is. Majd Latka írni fog összefoglalót. Mondjuk interjút azt nem készített, pedig elvileg úgy lett volna . Mondtam neki, hogy jövőre akkor adja át a diktafont, mert nekem volt néhány kérdésem előadások után, egy-két előadóhoz.
Nem voltak túl sokan, de remélem elegen, hogy jövőre is megrendezzék.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
Ki jön akkor GDF-ra? Jf-esek nem találkoznak valahol? Mert pl én egyedül megyek, és jó lenne valakikhez csapódni, nem egyedül flangálni
|
|
|
Mindkettő igaz, neked is kiadják ha igazolod magad, de ha késel vagy neked úgy kényelmesebb akkor Latkánál lesz.
|
|
|
Lenne egy kérdésem. Aki itt a Jf-en nyert gdf-es jegyet annak hol kell a jegyét kérni, mert itt az volt kiírva, hogy Latka-tól, de aznap még kaptam egy emailt a GDF - es rendezőktől, hogy 9-9:30 között tudom náluk átvenni a regisztrációs helyen.
|
|
|
Végre egy jó hír, nem kell buszoznom :-)
|
|
|
A TV-ben azt mondták, hogy a ballagások miatt lemondják a sztájkot a MÁVosok.
|
|
|
Na srácok, figyelem, nagyon fontos!
Mivel kapok média jegyet, ezért szándékomban állt riportokat is felvenni. Ezért rendeltem diktafont, úgy éreztem még időben, de úgy néz ki nem fog ideérni GDF előtt...
Ezért kérek mindenkit aki jön GDF-re, hogy ha valaki tudna hozni diktafont kölcsönbe, az jelentkezzen minél hamarabb!
Remélhetőleg nem lesz rá szükség, de sajnos nagyon úgy néz ki, hogy kelleni fog 
Ha nem tud senki hozni magával diktafont, akkor telóval kell felvennem a riportokat...
Előre is köszönöm mindenkitől!
U.I.: utoljára rendeltem pixmániától.........
|
|
|
ezért kellett volna tőlem rendelni cow...
|
|
|
Sajnos aki már megvette a jegyet és nem tud elutazni, annak nem váltják vissza a GDF.-es jegyet,max annyit tudnak a szervezők ajánlani, hogy akkor jövőre mehet ingyen.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
Na, skacok. Úgy néz ki rám lesznek bízva a jegyek elkérése. Szóval beszéljük meg, hogy ki mikorra érne oda, és hogy hol találkozzunk.
Én a tavalyi példa szerint javasolnám, hogy közvetlen a rendezvény előtt (a mozi bejáratánál) keressünk valami aula féleséget és ott várjuk meg a később érkezőket.
A biztonság kedvéért azoktól, akik jönnek, kérnék telószámot PM-ben, amin biztos el tudom érni, ha valami neadjisten közbejönne.
|
|
|
úgy néz ki eddig, h motorral megyek, szóval a vonat probléma nálam kilőve szerencsére(most néztem a térképen, gyakorlatilag ahogy elhagyom Fehérvárt egyenesen kell mennem.. azért elég nagy képesség kellene ahhoz, hogy eltévedjek.  ) Oszt' meglátjuk, a végén lehet rákontrázok...
C4Ninja
|
|
|
Én már megvettem a jegyet. Szeretem a MÁV-ot
|
|
|
erről ha valaki tud valamit írja le, mert még nincs kifezetve a tőlem rendelt jegy, le tudom mondnai sztem.
|
|
|
ez most komoly?? Faszom, nem akarok motorral menni, 50x eltévedek Pesten.  A busz meg felejtős
Ezt találtam per pill ezzel kapcsolatban most, itt azt írja, hogy csak lehet, hogy lesz.
http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/04/16/magara_maradt_a_sztrajkkal_a_vdszsz/
mondjuk ez lassan egy hetes hír, kutakodok tovább, hátha találok frissebbet.
Szerk.: nah, már teljesen meg vagyok zavarodva, valaki mondja már el, hogy mi a retek lesz..
Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.04.20 18:39 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
|
|
|
Egy valamivel azért sokan nem számoltak, ez pedig, a MÁV sztrájk, én is csak ma tudtam meg, hogy ápr 30. 0 órától sztrájk lesz valószínűleg. Ettől még lesznek megszorítások, - bár most nem ez a téma, de most rohadtul nem kellett volna ez. Felesleges volt befizetnem az egészet, fasza
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
seetingen kívül ki kér még jegyet?
|
|
|
Cow, én Szegedről megyek, és Pesten is ismerem a járást, szal nem lesz gond.
|
|
|
Én üzenem FZolinak, hogy 4 jegyet kérek és ez a végleges. Mikorra kell utalni és hova?
|
|
|
Idén lesz-e valaki a nyugati pályaudvaron, van-e szervezve "csoportos" vonulás a helyszínre, a nem pestiek miatt?
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
No, én nem megyek gdf-re, de ha utána van kedvetek, akkor beülhetünk valahova egy málnaszörpre, vagy bambira.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Kösz a topicnyitást Mr gitáros.
Na a lényeg, én biztos megyek Szegedről vonattal, és hátha lenne még valaki, aki onnan jön.
Jönne Warlock is,csak ő nem szegedi, és a vonat nem hiszem hogy arra megy, bár ennek még nem néztem utána.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
Gondolom ezt nem kell részletezni.
Ezt a hozzászólást Bacce módosította (2011.05.03 18:57 GMT+1 óra, ---)
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|