játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #115026   2009.07.23 12:58 GMT+1 óra  
És az mit jelent a felvi-hu-n (meg sms-ben is kiküldték nekem), hogy
Idézet
Felvételi döntés: Besorolást nyert. Felvételi pontszáma elérte az államilag támogatott képzés ponthatárát.

Elméletileg nem jelentheti, hogy felvettek, mert nem töltöttem fel 4.-es év végi bizonyítványt sem, meg érettségi bizonyítványt sem.
Hiába van meg azok nélkül is a pontom, nem kellett volna érvényteleníteni a jelentkezésemet?

   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #115024   2009.07.23 12:36 GMT+1 óra  
Engem is!

   
Gerifield - Tag | 9 hsz       Online status #115022   2009.07.23 12:34 GMT+1 óra  
Ha azt tettem volna előre, akkor velem, de nem azt raktam!
Na akkor mostmár 99,999999999% hogy felvettek az elte infóra!
(Még nem 100% mert bármikor bármi megeshet! )

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #115020   2009.07.23 12:18 GMT+1 óra  
Na kivel találkozok a BME mérnökinfó golyatáborban?
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
bmateusz - Tag | 121 hsz       Online status #114988   2009.07.22 10:22 GMT+1 óra  
Majd gólyatáborban találkozunk akkor
Nekem kicsit nehezebb oda eljutni Békéscsabáról

   
Gerifield - Tag | 9 hsz       Online status #114972   2009.07.22 07:21 GMT+1 óra  
A gólyatáborba majd mindenképp megyek, ahogy néztem videókat nem lesz rossz!
Nem leszek kollégista, nem lakom olyan messze Bp.-től, eddig is arra felé jártam be a Veres Pálnéba... (1óra alatt simán beérek, a rekordom eddig Eltétől hazafelé (este olyan 9-10 körül, amikor nincs forgalom) 30 perc körül van villamossal meg busszal! )

   
bmateusz - Tag | 121 hsz       Online status #114948   2009.07.21 16:13 GMT+1 óra  
Idézet
Gerifield :
@bmateusz: Majd eltén remélem összefutunk!



404 pont bőven elég lesz, nem kell aggódni
Gólyatáborba jösz? Kollégista leszel? (én szeretnék)

   
Gerifield - Tag | 9 hsz       Online status #114929   2009.07.21 14:04 GMT+1 óra  
Én is az ELTE IK-ra adtam be a jelentkezésemet 1. helyen és igen valószínű, hogy fel fognak venni.
(Igaz én most eléggé eltoltam az emelt infót, csak 74% lett, de 404 pont talán így is elég lesz... )

A BME-t is megjelöltem 2. helyen, mert gondoltam majd módosítok, ha jobban tetszik, de aztán nem tettem.

Hát a sok matek meg elmélet miatt kicsit aggódom, de majd megoldom valahogy remélem....
(Most nyáron is megyek még matektanárhoz, hogy biztosan meglegyen, amit csak taníthatnak a gimnáziumban és ne legyek hátrányban amiatt, hogy nem voltam matek faktos.... )

@bmateusz: Majd eltén remélem összefutunk!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #104330   2009.02.11 06:17 GMT+1 óra  
Akkor most hallasz, mert sztem nagyon jó
   
bmateusz - Tag | 121 hsz       Online status #104253   2009.02.09 13:14 GMT+1 óra  
Feladtam a jelentkezési lapot.
I. ELTE-IK programtervező informatikus
II. SZTE-TTIK programtervező informatikus

Pontjaim szerintem meglesznek az eltéhez. (90% info emelt előrehozott)
Sok jót nem hallottam róla, de remélem túl lehet majd élni..

   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #94834   2008.08.22 02:51 GMT+1 óra  
köszi
FZoli jóváhagyásával XD

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #94833   2008.08.22 01:42 GMT+1 óra  
A neptun legközelebb a regisztrációs héten fog engedni tárgyakat felvenni, az előzetes tárgyfelvétel már rég lezárult.

Választható tárgy kettő is van minimum, aminek a nevében is benne van:
- Játékfejlesztés .net platformon
Könnyed kis 5 kredites szakmai tárgy, nem kell megszakadni, de az alapokra egész jól megtanít, van némi elmélet is, meg gyakorlat is, ez utóbbin egy játékot állítunk össze, amit kicsit továbbfejlesztve letudható a házi és a vizsga is akár.
- Grafikus játékok fejlesztése:
Ez némileg nehezebb, de ez sem vészes. Viszonylag sok elmélet van, de ha nem vizsgázol, úgy sem kéri számon senki, amúgy meg jópofa dolgok vannak laboron. Gyakorlatilag egy kisebb engine kezdeményt raktunk össze, igaz, előre elkésztett kódból, de azért látható, hogy mit kell csinálni.

Emellett van bizonyára más is, bár szerinte mezek foglalkoznak specifikusan ezzel a tárgykörrel. A grafika kötelező lesz, és az elég kemény, viszont nem játékfejlesztés, meg van valami grafika és animációs eszközök, az meg 3dsmax, meg ilyesmi körben mozog. Mást nem nagyon tudok így hirtelen, remélem ez is elég. Amúgy szabadon választhatókhoz van rangsor az infosajton, meg a wiki-n is, érdemes átböngészni.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #94832   2008.08.22 01:32 GMT+1 óra  
matzi, két kérdésem lenne: 1) bme-n mit érdemes felvenni választható tárgyként játékfejlesztés kategóriában
2) a neptun neked sem enged tárgyakat felvenni?
FZoli jóváhagyásával XD

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #94830   2008.08.22 00:59 GMT+1 óra  
Hagymányos képzésen BME-n az 1.1 Informatikai eszközök szakirány a nyerő erre, BSc-n nem tudom hogy van, de ha az AUT vagy az IIT tanszék tartja, akkor nagyobb esélyed van rá. Bár egyelőre valóban korai ezen gondolkodni. Eleinte úgyis csak a választható tárgyakkal zsonglőrködhetsz (van pár játékfejlesztős tárgy), meg gyakorolhatsz magadban, az is hasznos.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #94825   2008.08.21 18:38 GMT+1 óra  
nekem most negyedévtöl kezdve van a szakirányválasztás (bsc-n nemtudom hogy van). Itt ugy tudom 4 sávot kell elvégezni.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #94820   2008.08.21 15:55 GMT+1 óra  
nálunk (BME-VIK) 6.-7. félév a szakirány, elötte mindenkinek ugyanazok a tárgyai vannak
FZoli jóváhagyásával XD

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #94791   2008.08.21 11:22 GMT+1 óra  
Izé, szakirányválasztás csak a negyedik félévben van. Vagy már|ott máshogy megy?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Stonebreaker - Tag | 23 hsz       Online status #94790   2008.08.21 11:18 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Ez az utolsó évem a középiskolában és ideje lenne kiválasztanom, hogy merre is fogok továbbtanulni. Valószínuleg a BME - VIKet és az ELTE-IKt fogom megjelölni ebben a sorrendben.
Viszont nézegettem a szakirányokat és nem tudok választani. Persze játékfejleszto szeretnék lenni, de azon belül is a játékmotor és a grafika programozás érdekel legjobban (már sok programot írtam eddigi pályafutásom alatt ) Szerintetek melyik szakirányokat kéne megjelölnöm?

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #85178   2008.04.14 12:12 GMT+1 óra  
Jaja. A grafika kivételével zsíros ingyenkreditek a szakma iránt amúgy is érdeklődőknek. Szerencsére a választhatók között, ha nem is játékfejlesztés témakörben, bár abban is van pár érdekes tárgy, de számtalan jól használható és kimondottan kellemes akad. Amik nem szivatósak, és használható tudást adnak, szóval ha nem kellene amúgy is 50 kreditet felvennem, akkor tudi ilyenekkel tömném ki az órarendemet, de így csak annyival, amennyit még elbírok.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
dvorgaz - Törzstag | 576 hsz       Online status #85174   2008.04.14 11:37 GMT+1 óra  
Most is van mindkettő, plusz van mégegy, ami lényegében ua. mint a JF .NET platformon, csak nem .NET platformon hanem C++on.

(már ha erre voltál kiváncsi)
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #85172   2008.04.14 11:33 GMT+1 óra  
Idézet
GRaVe :
Anno mikor még a BME-re jártam volt választható tárgyként játékfejlesztés .Net alatt (a félév alatt csináltunk egy multis hajós játékocskát), meg persze van számítógépes grafika.





Ez évszámra mikorra tehető?
   
GRaVe - Tag | 2 hsz       Online status #85041   2008.04.12 13:09 GMT+1 óra  
Anno mikor még a BME-re jártam volt választható tárgyként játékfejlesztés .Net alatt (a félév alatt csináltunk egy multis hajós játékocskát), meg persze van számítógépes grafika.

   
dvorgaz - Törzstag | 576 hsz       Online status #84819   2008.04.09 15:08 GMT+1 óra  
Oks köszi, már csak fel kell hogy vegyenek oda
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #84818   2008.04.09 15:04 GMT+1 óra  
Egyértelműen 1.1. Ott aztán választhatsz magadnak olyan önlabot és diplomamunkát, amit akarsz. Persze kódolni kell, de ez nem a rajzművészeti vagy a valami managerképző, ahol megtanítanak úgy csinálni, mitha fontos lennél, a lehető legkevesebb erőfeszítéssel.
A többi szairánynak nincs több köze a játékokhoz, sőt.

Grafika az egy tárgyunk. Van is vele szívás rendesen, most pl kisházinak egy sugárkövetőt kell implementálni. Egy-két kisebb grafikával (nem programozási szempontból) foglalkozó tárgy van választhatónak, de szakirány az spec nincs.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #84817   2008.04.09 14:54 GMT+1 óra  
nincs olyan hogy grafika? vagy hasonlo? szerintem azt érdemesebb lenne.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
dvorgaz - Törzstag | 576 hsz       Online status #84816   2008.04.09 14:38 GMT+1 óra  
Van itt más bme-s arc? Szerintetek melyik szakirány lenne leghasznosabb játékfejlesztés szempontból? Gondolom game designt nem tanítanak, szóval marad valami programozósdi, annak meg az "1.1 Informatikai technikák és eszközök szakirányt" néztem ki.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #81838   2008.02.19 02:50 GMT+1 óra  
én meg hülyére alszom magam mi gyakon....ennél unalmasabb szart még életembe nem szartam...mintha óvodában lennék tisztára...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #81837   2008.02.19 01:54 GMT+1 óra  
hááát gyerekek, ez a szoftlab2 kibírhatatlan vitéz andrással...
FZoli jóváhagyásával XD

   
zeller - Törzstag | 507 hsz       Online status #81760   2008.02.16 23:56 GMT+1 óra  
Idézet
~Cre@tine~> :

Én azt venném fel akinek jobbak a referenciái. Ismerek egy ipsét, az ország egyik legjobb PHP specialistája és a GDF-et végezte el és a diplomamunkáját angolul írta meg csakúgy mellékesen. A tudást nézik jobb helyeken. Ahol csak a papír számít az olyan is.



manapsag mindenki agolul irja a diplomamunkajat...

   
burny - Tag | 173 hsz       Online status #81727   2008.02.16 05:01 GMT+1 óra  
Én már ott vagyok
1.:Gazdinfo
2.: Proginfo

   
@ndor - Tag | 5 hsz       Online status #81724   2008.02.16 03:04 GMT+1 óra  
Szegedre nem jön senki?
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #81702   2008.02.15 07:37 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
asylum: de pont így hangzott.

ma van/volt a feladás utolsó napja. ki hova jelentkezett?


Én már szerdán feladtam a cuccot, minek őrizgessem, aki az utolsó nap adja fel mindig ráfarag a sorokkal.

Elsőnek a PTE-TTK prog.inf. szakja lett megjelölve, a többi az csak töltelék.
Reality is almost always wrong. - House

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #81694   2008.02.15 05:23 GMT+1 óra  
én beadtam így sorban: BME-VIK, ELTE-IK, BMF-NIK, DE-IK (ezt 2x, mert egyik PTI másik MI), végül DF Valamékre csak felvesznek tán...
..:: TakRaj ::..

   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #81692   2008.02.15 04:04 GMT+1 óra  
asylum: de pont így hangzott.

ma van/volt a feladás utolsó napja. ki hova jelentkezett?
FZoli jóváhagyásával XD

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #81676   2008.02.14 12:31 GMT+1 óra  
ezt csak ugy megjegyeztem nem ugy értettem hogy nem tanitanak elméletet.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #81673   2008.02.14 09:57 GMT+1 óra  
Idézet
inkább a gyakorlatra épit (ami persze lószart nem ér ha nemtudod mi van mögötte...
Az, hogy a gyakorlatra helyezi a hangsúlyt, nem azt jelenti, hogy nincs elmélet, mert nem szakmunkás bizonyítványt adnak. Viszont ha nem matematikusnak mész, hanem ne adj isten informatikában fogsz tevékenykedni, akkor le sem fogják tojni, hogy meg tudod e határozni a mátrix összes reflexív általánosított inverzét. Ahogy az sem érdekes, hogy tudod e betűről betűre a definíciót (az a jogászoknál fontos).
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #81672   2008.02.14 08:09 GMT+1 óra  
Nyílván egy általános C#, SCADA, esetleg InTouch programozónak nem muszály matek zseninek lenni ahhoz, hogy profi legyen abban, amit csinál, másrészt, meg biztos vannak olyan területek is, ami matematika nélkül esélytelen ezt nem is vitatom. Az a kérdés az, hogy később melyik területre érdemes specializálódni, mert végső soron az a lényeg utána ki hova megy dolgozni. Kezdőként akármilyen diplomád is van akkor is azt részesítik előnyben, aki már X évet meg Y db referenciát fel tud mutatni függetlenül a végzettségétől ezt tapasztalatból tudom. Az persze más kérdés, hogy törvényesen akkor kapod meg a reális fizetést, ha van diploma, de hogy honnét van meg hányasra sikerült, kutyát nem zavarja. Eszperantó után is kaphatod a jutalékot pedig az égvilágon semmi értelme, de több pénz, ennyi.

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #81671   2008.02.14 07:51 GMT+1 óra  
ennyire azért nem egyszerü. nyilván ha egy konkrét célra kell a srác (webszerkesztés) akkor nyilván felveszik mégha nincsis diplomája de keni vágja a php t.
de nemis ezekböl van hiány...komplex rendszerek fejlesztéséhez nem elég hogy ismered a c++ -t elöfordulhat hogy összetett matematikai ismeretek is kellenek azokat meg nem találja ki magától az ember (pl. nemrég irtam a matek topicba a többdimenzios vektorok közti szöget; ok nem egy nagy képlet az látszik de azért nem trivi rájönni).

szóval ne arra hajtsatok hogy húbevágom az adát és mesterleszek belöle tuti felvesznek....nem, elmész egyetemre most már szinte mind1 hogy bme vagy elte mivel a bsc mindenhol ugyanolyan fos...eltén viszont továbbra is megbasznak analbol ha egy vesször lehagysz a definiciobol, bme-n nemtudom mi a helyzet, ugyh nemmondok semmit de aztmondják hogy inkább a gyakorlatra épit (ami persze lószart nem ér ha nemtudod mi van mögötte...valaki tud mátrixot invertálni aztán megkérik hogy határozza meg egy mátrix összes reflexív általánosított inverzét...).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #81661   2008.02.14 02:11 GMT+1 óra  
Idézet
WardenX :
Idézet
takraj :
Melyik a nehezebb és mennyivel? ELTE vagy BME? Megéri végigszenvedni egyáltalán a BME-t, ha a BMF-en is tök ugyanazt a diplomát kapom, csak ha mindenigaz könnyebben?



Ha munkaadó lennél, te melyiket vennéd fel???


Én azt venném fel akinek jobbak a referenciái. Ismerek egy ipsét, az ország egyik legjobb PHP specialistája és a GDF-et végezte el és a diplomamunkáját angolul írta meg csakúgy mellékesen. A tudást nézik jobb helyeken. Ahol csak a papír számít az olyan is.

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #81660   2008.02.14 01:38 GMT+1 óra  
"Az MSc-n pedig lesz kimondottan játékfejlesztés/vizualizáció mellékszakirány."
Most olvastam egy interjúban. Érdekesen hangzik.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #81122   2008.02.06 06:26 GMT+1 óra  
én is inkább gyakorlatias vagyok de nem okoz (annyi) problémát az elméleti rész se.
szerintem mindenképp a BME és az ELTE legyen az elsö két helyen mert szvsz ezek a legjobbak.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #81117   2008.02.06 05:47 GMT+1 óra  
Én gyakorlatias ember vagyok... szal akkor nekem jó lesz a BME Szerintetek megjelöljem még utána a BMF-et is vagy egyből legyen az ELTE?
..:: TakRaj ::..

   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #81101   2008.02.06 01:29 GMT+1 óra  
nnah, azt hiszem thoro megadta az irányelveket, amiben teljesen igaza van:
aki inkább matematikus, gondolkozós beállítottságú, az menjen az eltére
aki inkább mérnök, gyakorlatias ember, az jöjjön a bme-re
FZoli jóváhagyásával XD

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #81084   2008.02.05 15:04 GMT+1 óra  
bizony a bevmat nekem is betett
bevmat3 bol még mindig nem vizsgáztam mert valami iszonyat (ugyh örülj h neked nemkell)
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Thoro - Tag | 1 hsz       Online status #81081   2008.02.05 14:39 GMT+1 óra  
Üdv,mint ELTE-s elsőéves proginf-os

Az előbbieket olvasgatva úgy döntöttem én is hozzászólok.
Első nap amikor bementem Bevezetés a matematikába I. előadásra, nem tűnt annyira vészesnek a helyzet, ez így volt úgy az első hónapban ebből a tárgyból legalábbis aztán igencsak kezdett bonyolódni a helyzet, nem kevés , igen csak kevés alvással töltött napot okozott nekem az első félév.
Sokszor elgondolkoztam rajta, amikor este tízre értem haza órákról és még akkor kellett tanulni a másnapi zh-ra hogy minek ez a sok matek, mert ELTE tényleg nem szól sokról első két félévben legalábbis: kétharmad matek, egyharmad infó, durván, ráadásul itt még az is matek amit nem annak tűntetnek fel. Igen nehezen rázódtam bele az ilyen szintű matematikába, a mi középiskolai matekunk ehhez képest szó szerint semmi, volt, pláne ha az érettségire való készülést nézem...
Ám most, hogy sikeresen túl vagyok az első vizsgaidőszakon és látom,hogy azért ez a rengeteg matek nem teljesíthetetlen, csak sok, már látom az értelmét, egy gyakorlati példa, anno amikor elkezdtem egy programnyelvet tanulni, és leragadtam valahol, órákat ültem felette, egyszerűen nem értettem, hogy miért is van ez, írtam már akkor is ezer sort meghaladó programokat, de az nehéznek tűnt, ám mikor most leakadok egy proglémánál nem is látom már annyira nehézségnek, pillanatok alatt megoldom, mert akárki akármit is mond az ilyen fokú matek tényleg fejleszti az agyat nem kicsit.
Ez a képzés még mindíg igencsak a progmatos képzés, bár tényleg egyszerűbb,mint a régi képzésben ez igaz, de azért ez se kutya...És tényleg igaz az amit mond mindenki, hogy itt igazából nem arra törekszik az egyetem,hogy betanuljunk egy csomó szintaktikát meg egyebet, tényleg kevés a gyakorlat BME-hez képest nem is akármennyivel, ám most belegondolva, amíg régebben megtanultam a pascalt anno,az mennyi energia volt és most mennyi lenne, töredéke valószínűleg...
Erről szól ez a szak szerintem, hogy felfejlesszék az intelligenciádat, és bármit meg tudj nagyon gyorsan tanulni
de nem fényezem ELTE-t jobbnak BME-nél korántsem, én is oda mentem volna inkább, legalábbis így láttam anno felvételinél, mert nagyon minőségi képzés folyik ott is, mégiscsak nem akármilyen egyetemekről beszélünk mindkét esetben.
ennyi elég mára, jövő héten új félév, most pedig megyek bulizni,mert kell a pihenés is, muszály :-)

   
WardenX - Tag | 2 hsz       Online status #80883   2008.02.03 07:58 GMT+1 óra  
Idézet
takraj :
Melyik a nehezebb és mennyivel? ELTE vagy BME? Megéri végigszenvedni egyáltalán a BME-t, ha a BMF-en is tök ugyanazt a diplomát kapom, csak ha mindenigaz könnyebben?



Ha munkaadó lennél, te melyiket vennéd fel???

Szerintem, ha már megvan a tudásod vagy anyagi okok miatt dolgoznod kell mellette csak akkor válaszd a könnyebbet... Így is rengeteg ember keres munkát ilyen téren. Sajnos mindig csak a legjobbak/legtalpraesettebbek kapnak normális munkát (szerintem te sem alkatrészeket akarsz árusítani egy üzletben). Ha van időd és szereted csinálni megéri egy kicsit többet tanulni. Ez a szakma úgyis csak arról szól - a programnyelvek a fejlesztői környezetek, szabványok szinte napról-napra változnak.
Matekot nem biztos hogy használni fogod, de ha mást nem fejleszti az inteligenciádat. Hidd el, az sosem árt.
u.i: az életben semmi sem könnyű

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #80882   2008.02.03 07:49 GMT+1 óra  
eltén többféle matek van

van külön bevmat 1-3 ez tulajdonképpen a lehetö legabsztraktabb matematika amit csak el tudsz képzelni; gyűrűk, testek, gráfok, kódolás (bár úgy hallottam hogy bsc n nincs bevmat 3 -.- persze mért is lenne.....)

analízis 1-8 tulajdonképpen a matek rész törzse, bsc n nemtudom hány félév
numerikus analízis 1-2 konstruktív matematika
linalg 1-2 mátrixok, lineáris transzformációk stb. bsc n egy félévbe sűrítve...
valszám 1-2

a többit még nem tudom de lesznek még..bsc n szigorlatok nincsenek mint már elhangzott
ez a matek része kb., a szoftver része pedig szerintem könnyű
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #80872   2008.02.03 05:09 GMT+1 óra  
Melyik a nehezebb és mennyivel? ELTE vagy BME? Megéri végigszenvedni egyáltalán a BME-t, ha a BMF-en is tök ugyanazt a diplomát kapom, csak ha mindenigaz könnyebben? (mert mintha azt olvastam volna valahol, hogy a BMF könnyebb)
..:: TakRaj ::..

   
zeller - Törzstag | 507 hsz       Online status #80856   2008.02.02 23:52 GMT+1 óra  
BME masodik felev differencialegyenletek, tobbvaltozos fuggvenyek, cplx fuggvenyek
bszbol meg grafok ezerrel. a kedvencem a turan telel. azt egyszeruen nem tudtam felfogni. bar lehet, h mar fel tudnam.
es hogy oruljtek. a megtanult dolgok TENYLEG visszakoszonnek. legalabb a felsobbeves targyakban, de a grafelmelet es az informatika az osszetartozik.
ha nem tudsz integralni akkor a jeleket/fizikat pl felejtsd el.

es hogy mast ne mondjak, az szggraf az tomeny matek. semmi mas

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #80853   2008.02.02 18:05 GMT+1 óra  
öhöhö hát nem számtani mértani sorozat
elökeresek minnyá néhány zh példát

csak integrálosat találtam..pedig megvan valahol mind ... na
----------------------------
1) végezze el az integrálásokat

integrál (e^2x * cos (3x + 1)) dx
x eleme R

integrál ((x - 1) * gyök(2x + 1)) dx
x > 0

integrál ((x + 1) / (x^2 * (x^2 + 1))) dx
x > 0

integrál (2 / (1 + 2 tg x)) dx
----------------------------

2) határozza meg az 'a' eleme (0, 1) paramétert úgy, hogy az f(x) = ax (0 <= x <= 1), g(x) = x^2 (0 <= x <= 1) függvények grafikonjai közötti két síkrész területe megeggyezzen.
----------------------------

asszem idöhiány miatt az utolsóra csak odafirkantottam h mit kéne csinálni de legalább kaptam arra is egy pontot...a többi ment
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]