|
Amit mindenképp érdemes megnézni, bár nem engine - inkább kreatív framework, ha belenézel 1-2 videóba rájössz, hogy miért, legtöbb project nem asztali PC-re készül vele, de semmi akadálya: OpenFrameworks http://www.openframeworks.cc/
Én ezt használtam egy félkész prototípushoz, amit mindenképp befejezek közeljövőben, ha ehhez magamat kell megerőszakolnom akkor is. A project fizikai vonalát Box2D ( http://www.box2d.org/) fizikai "engine" tolta, ez is kellemesen egyszerű és gyors is (egy bizonyos fokig), és egyszerűen integrálható.
Mindkét projectnek van már múltja és aktív fóruma / tagjai akik fejlesztik.
|
|
|
Az egész jó.
Csak hát meg kell tanulni a nyelvet és az nem 2 perc.
nagyon jó grafikához nagyon kell tudni, és
ha ez megvan és élvezhető akkor miért nem adom el pénzért?
ezért járnak jól akik kitalálták.
Valami lappang a jég alatt...
|
|
|
Akkor nekem nem lesz vele gondom...
Mindjárt utána is olvasok ennek a jó kis motornak, mert sok-sok jót hallottam róla...
|
|
|
Ingyenesen fejleszthetsz vele, de ha a játékot amit készitesz/készitetek vele azt el is akarjátok adni akkor fizetni kell érte.
|
|
|
Lehet egy kérdésem???
Az lenne hogy az U3 engine tényleg ingyenes?
És a DB ről mi a véleményetek?
Valami lappang a jég alatt...
|
|
|
Open Source Engine, Szimulátorokhoz fejlesztették ki: 3D Rad
OFF: Írtam ebbe a topikba is, mert ez is "majdnem" elhalt..
|
|
|
Irrlicht open source,lehet kibutykolni ami nem kell
|
|
|
Ez csak lua-s nem? nekem c++ kéne.
|
|
|
( Irrlicht )  Pont őt akartam pédának írni. Ő teljesen jó lenne csak hát a felesleges rész nélkül kellene  . De hát ha nincs más...
LÖVE megnézem
|
|
|
Idézet misi :
Nem tud valaki egy jó crossplatform 2D game engine-t? A legjobb lenne fizikával egybeépített, de az csak kényelem miatt.
Hogy mennyire jó (vagy nem) azt nem tudom, de nemrég futottam bele:
http://love2d.org/
Amúgy én mostanában SDL/OpenGL-t használok ilyen célra...
|
|
|
|
Nem tud valaki egy jó crossplatform 2D game engine-t? A legjobb lenne fizikával egybeépített, de az csak kényelem miatt.
|
|
|
|
Mercurio, alapból egészen nagy térképet lehet vele készíteni a unity-el, szóval a méretével szerintem nem lesz gond, egyébként is a térkép mező nagysága paraméterezhető. Azt nem próbáltam, hogy dinamikusan menet közben ezen lehet-e változtatni a felszínen.
De ha a nyersanyag lelőhelyek animált 3D modellek ( a fogyás van meganimálva ) akkor az biztosan járható út.
Egy stratégiai játéknál az lenne durva - most lebukok mennyire nem ismerem a mostani 3D-s startégiai játékokat. - ha egy-egy durvább rakéta találat után kisebb (nagyobb) kráterek keletkeznének.
A végtelenbe és tovább!
|
|
|
|
|
Oh,Dear Kuzanth,where are you in this hard times?
|
|
|
|
 de itt van egyáltalán drága úr ?//Dear Lord
|
|
|

?
Bár ez már erősen offtopic...
|
|
|
 mennék ha a monitoron keresztül lehetne menni
|
|
|
Gyere gyökér, ne kimélj, rajta. Kis fogyi.
|
|
|
Ezt a hozzászólást Tibsy módosította (2010.03.14 21:25 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Az se zavarna ha három kiló krumplival a seggedben futkároznál körbe a deák téren.
|
|
|
Asylum mért baj  ? enyire zavar   ? csúkd be a szemed és már itt se leszek
|
|
|
|
|
Rendben, köszi
|
|
|
Ez sosem az enginen múlik, hanem a programozó képességein.
|
|
|
Üdv, egy 3D-s stratégiai játékot szeretnék fejleszteni, Unity engine-en gondolkodtam, szerintetek alkalmas lenne rá? Megoldható vele az is, hogy a térkép nagy legyen? Gondolok itt akkora térképre, hogy 10-14 játékos kényelmesen elférjen rajta multiban. Az szerintetek megoldható Unity engine-ben, hogy a nyersanyag gyűjtés közben a térkép változik, ahogy fogy a nyersanyag? Előre is köszi a válaszokat, tippeket
|
|
|
Csak végigpörgeti a memóriát egy ciklus és pittyeg ott, ahol minden rendben van,
|
|
|
ja, azt hittem valami nem is tudom mi  kiirt sok krix-kraxot, meg prittyegett a hangfal, mint a nemnormalis.Megijedtem no
|
|
|
Akkor nálad már megy minden. Asm-ben írtam, szóval hipergyorsan kijavít minden hibát.  Remélem Tibsy is sikeresen alkalmazta a cuccot.
|
|
|
uristenatyam  en megnyitottam
|
|
|
Tibsy: Találtam egy jó progit, ami kijavítja a krenell problémádat. Most teszteltem xp sp3-on és nagyon jó!
Engine assembler
|
|
|
|
dede. Asylum mindig nyer  szőrkaki pedig szopjon rezet
|
|
|
Idézet Tibsy :
mi az a fake ? 1 x
gúglizz utána édesfiam...
|
|
|
mi az a fake ? 1 x
2x nem nyert asylum
|
|
|
ok, asszem asylum nyert...
|
|
|
|
|
|
|
egyébként lassan befejezhetnénk, most, hogy kellőképpen szétrücsköltük a topikot
|
|
|
Pont azért csinálják, az ilyen kamu nickeket mert tudják, hogy így rácuppantok, főleg te Asy! De azért én is kiváncsi vagyok milyen a valódi oldalad.
|
|
|
|
Ez a WinXP retard edition. Krannel 32.dll és internet szexpózer 8.
|
|
|
Szerintem ez az egész Tibsy úgy ahogy van, Photoshop.
Egy szavát sem szabad elhinni.
|
|
|
ne fogd vissza magad asy...
|
|