játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5512
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #142769   2010.10.28 13:21 GMT+1 óra  
Amit mindenképp érdemes megnézni, bár nem engine - inkább kreatív framework, ha belenézel 1-2 videóba rájössz, hogy miért, legtöbb project nem asztali PC-re készül vele, de semmi akadálya: OpenFrameworks http://www.openframeworks.cc/

Én ezt használtam egy félkész prototípushoz, amit mindenképp befejezek közeljövőben, ha ehhez magamat kell megerőszakolnom akkor is. A project fizikai vonalát Box2D (http://www.box2d.org/) fizikai "engine" tolta, ez is kellemesen egyszerű és gyors is (egy bizonyos fokig), és egyszerűen integrálható.

Mindkét projectnek van már múltja és aktív fóruma / tagjai akik fejlesztik.
   
zeze97 - Tag | 10 hsz       Online status #142690   2010.10.27 16:34 GMT+1 óra  
Az egész jó.
Csak hát meg kell tanulni a nyelvet és az nem 2 perc.
nagyon jó grafikához nagyon kell tudni, és
ha ez megvan és élvezhető akkor miért nem adom el pénzért?
ezért járnak jól akik kitalálták.
Valami lappang a jég alatt...
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #142653   2010.10.26 20:46 GMT+1 óra  
Akkor nekem nem lesz vele gondom...
Mindjárt utána is olvasok ennek a jó kis motornak, mert sok-sok jót hallottam róla...
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #142641   2010.10.26 17:13 GMT+1 óra  
Ingyenesen fejleszthetsz vele, de ha a játékot amit készitesz/készitetek vele azt el is akarjátok adni akkor fizetni kell érte.
   
zeze97 - Tag | 10 hsz       Online status #142639   2010.10.26 16:43 GMT+1 óra  
Lehet egy kérdésem???
Az lenne hogy az U3 engine tényleg ingyenes?
És a DB ről mi a véleményetek?
Valami lappang a jég alatt...
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #142189   2010.10.13 16:29 GMT+1 óra  
Open Source Engine, Szimulátorokhoz fejlesztették ki: 3D Rad

OFF: Írtam ebbe a topikba is, mert ez is "majdnem" elhalt..
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #129152   2010.03.15 20:15 GMT+1 óra  
Irrlicht open source,lehet kibutykolni ami nem kell
Ez egy reszeg post...

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #129149   2010.03.15 19:55 GMT+1 óra  
Ez csak lua-s nem? nekem c++ kéne.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #129147   2010.03.15 19:37 GMT+1 óra  
( Irrlicht ) Pont őt akartam pédának írni. Ő teljesen jó lenne csak hát a felesleges rész nélkül kellene. De hát ha nincs más...

LÖVE megnézem
   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #129146   2010.03.15 19:35 GMT+1 óra  
Idézet
misi :
Nem tud valaki egy jó crossplatform 2D game engine-t? A legjobb lenne fizikával egybeépített, de az csak kényelem miatt.



Hogy mennyire jó (vagy nem) azt nem tudom, de nemrég futottam bele:
http://love2d.org/

Amúgy én mostanában SDL/OpenGL-t használok ilyen célra...
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #129145   2010.03.15 19:33 GMT+1 óra  
Ez egy reszeg post...

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #129143   2010.03.15 18:38 GMT+1 óra  
Nem tud valaki egy jó crossplatform 2D game engine-t? A legjobb lenne fizikával egybeépített, de az csak kényelem miatt.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #129134   2010.03.15 16:03 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
Kuzanth is dead, prepare for doom! MUHUHAHAHAHAHA

Any last words?



Kuzanth was a great man, we are very very like him... :'( Where is Kuzanth this worried times...?? Where is Kuzanth, who HAS a power (the power of admin site XD) against the LOOSERS, MADS, and TIBSY'S!!!!

Amúgy végigolvasva ezt az egészet nem tudom elhinni, hogy valaki tényleg ennyire debellált legyen... OO"

Ja, és: The doom coming in face of Tibsy!!!!!! (remélem a jó szót használtam rá... de attól függetlenül gondolom értitek miről van szó... XD)

   
Germo - Tag | 41 hsz       Online status #129115   2010.03.15 09:01 GMT+1 óra  
Mercurio, alapból egészen nagy térképet lehet vele készíteni a unity-el, szóval a méretével szerintem nem lesz gond, egyébként is a térkép mező nagysága paraméterezhető. Azt nem próbáltam, hogy dinamikusan menet közben ezen lehet-e változtatni a felszínen.
De ha a nyersanyag lelőhelyek animált 3D modellek ( a fogyás van meganimálva ) akkor az biztosan járható út.
Egy stratégiai játéknál az lenne durva - most lebukok mennyire nem ismerem a mostani 3D-s startégiai játékokat. - ha egy-egy durvább rakéta találat után kisebb (nagyobb) kráterek keletkeznének.
A végtelenbe és tovább!
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #129110   2010.03.15 01:41 GMT+1 óra  

   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #129109   2010.03.15 01:21 GMT+1 óra  
Kuzanth is dead, prepare for doom! MUHUHAHAHAHAHA

Any last words?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #129101   2010.03.14 22:57 GMT+1 óra  
Oh,Dear Kuzanth,where are you in this hard times?
Ez egy reszeg post...

   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #129100   2010.03.14 22:40 GMT+1 óra  
ő mindenhol ott van

   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #129098   2010.03.14 21:50 GMT+1 óra  
de itt van egyáltalán drága úr ?//Dear Lord
   
dvorgaz - Törzstag | 576 hsz       Online status #129096   2010.03.14 21:34 GMT+1 óra  

?

Bár ez már erősen offtopic...
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #129093   2010.03.14 21:13 GMT+1 óra  
mennék ha a monitoron keresztül lehetne menni
   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #129092   2010.03.14 21:12 GMT+1 óra  
Gyere gyökér, ne kimélj, rajta. Kis fogyi.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #129091   2010.03.14 21:09 GMT+1 óra  

Ezt a hozzászólást Tibsy módosította (2010.03.14 21:25 GMT+1 óra, ---)
   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #129090   2010.03.14 21:07 GMT+1 óra  
Az se zavarna ha három kiló krumplival a seggedben futkároznál körbe a deák téren.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #129089   2010.03.14 21:06 GMT+1 óra  
Asylum mért baj ? enyire zavar ? csúkd be a szemed és már itt se leszek
   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #129088   2010.03.14 21:05 GMT+1 óra  
Idézet
Tibsy :
ja egy engine nekem is jól jönne ami el is indul



Te még mindig itt vagy?...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #129086   2010.03.14 21:02 GMT+1 óra  
ja egy engine nekem is jól jönne ami el is indul
   
Mercurio - Tag | 4 hsz       Online status #129053   2010.03.14 17:12 GMT+1 óra  
Rendben, köszi

   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #129049   2010.03.14 17:05 GMT+1 óra  
Ez sosem az enginen múlik, hanem a programozó képességein.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Mercurio - Tag | 4 hsz       Online status #129038   2010.03.14 16:28 GMT+1 óra  
Üdv, egy 3D-s stratégiai játékot szeretnék fejleszteni, Unity engine-en gondolkodtam, szerintetek alkalmas lenne rá? Megoldható vele az is, hogy a térkép nagy legyen? Gondolok itt akkora térképre, hogy 10-14 játékos kényelmesen elférjen rajta multiban. Az szerintetek megoldható Unity engine-ben, hogy a nyersanyag gyűjtés közben a térkép változik, ahogy fogy a nyersanyag? Előre is köszi a válaszokat, tippeket

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #129028   2010.03.14 12:45 GMT+1 óra  
Csak végigpörgeti a memóriát egy ciklus és pittyeg ott, ahol minden rendben van,
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #129012   2010.03.14 00:17 GMT+1 óra  
ja, azt hittem valami nem is tudom mi kiirt sok krix-kraxot, meg prittyegett a hangfal, mint a nemnormalis.Megijedtem no

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #129006   2010.03.13 22:29 GMT+1 óra  
Akkor nálad már megy minden. Asm-ben írtam, szóval hipergyorsan kijavít minden hibát. Remélem Tibsy is sikeresen alkalmazta a cuccot.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #129005   2010.03.13 22:02 GMT+1 óra  
uristenatyam en megnyitottam

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #129004   2010.03.13 19:04 GMT+1 óra  
Tibsy: Találtam egy jó progit, ami kijavítja a krenell problémádat. Most teszteltem xp sp3-on és nagyon jó!
Engine assembler
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #129002   2010.03.13 18:10 GMT+1 óra  
   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #129000   2010.03.13 18:03 GMT+1 óra  
dede. Asylum mindig nyer szőrkaki pedig szopjon rezet
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #128999   2010.03.13 18:03 GMT+1 óra  
Idézet
Tibsy :
mi az a fake ? 1 x


gúglizz utána édesfiam...
FZoli jóváhagyásával XD

   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #128998   2010.03.13 17:55 GMT+1 óra  
mi az a fake ? 1 x
2x nem nyert asylum
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #128995   2010.03.13 17:25 GMT+1 óra  
ok, asszem asylum nyert...
FZoli jóváhagyásával XD

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #128994   2010.03.13 16:45 GMT+1 óra  
Vald be, hogy fake vagy!
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #128993   2010.03.13 16:34 GMT+1 óra  
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #128992   2010.03.13 16:30 GMT+1 óra  
   
Asylum - Törzstag | 5512 hsz       Online status #128991   2010.03.13 16:21 GMT+1 óra  
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #128990   2010.03.13 16:12 GMT+1 óra  
egyébként lassan befejezhetnénk, most, hogy kellőképpen szétrücsköltük a topikot
FZoli jóváhagyásával XD

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #128988   2010.03.13 16:10 GMT+1 óra  
Pont azért csinálják, az ilyen kamu nickeket mert tudják, hogy így rácuppantok, főleg te Asy! De azért én is kiváncsi vagyok milyen a valódi oldalad.
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #128986   2010.03.13 16:08 GMT+1 óra  
meg a paint Bush
FZoli jóváhagyásával XD

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #128983   2010.03.13 16:05 GMT+1 óra  
Ez a WinXP retard edition. Krannel 32.dll és internet szexpózer 8.
   
Aku-Aku - Tag | 111 hsz       Online status #128982   2010.03.13 15:59 GMT+1 óra  
Szerintem ez az egész Tibsy úgy ahogy van, Photoshop.
Egy szavát sem szabad elhinni.

   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #128980   2010.03.13 15:55 GMT+1 óra  
ne fogd vissza magad asy...
FZoli jóváhagyásával XD

   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]