|
Hát a Game Maker 6-nál maradok. Van egy jó hírem: már csak a scripteket kell elkészíteni, menüháttérnek pár kép, 1-2 MIDI zene, és már készen is lesz az RTS.
(ha törik , ha szakad , de ebben a hónapban kész lesz a játék!!)
|
|
|
Túl sok mindent én sem tudok róla, csak azt, hogy létezik. Ahogy néztem a Development és a Wiki (meg a fórum) amit nézegetned kellene. Ha ki akarsz próbálni játékot ami ezt használja akkor a Games-ben van jópár.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
Köszönöm a Spring Engine-t Elf, de nem tudom kezelni. Elindítom, kiválasztom a scriptet, de mappot kér. Viszont a listában nincsen egy map sem, és csinálni sincs lehetőségem.
PLS HELP!
|
|
|
Remélem nem para, hogy egyelőre nem engedem ki a gp-det?  Itt is elmondom, mert sokan nem olvassák, hogy csak fejlesztés alatt álló játékokat várunk, amit nem most kezdtek, és tudtok mutatni belőle valamit. Ezen feltételek közt ÉS kapcsolat van, nem pedig megengedő vagy.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Már belekezdtem egy RTS játékba, (game maker-el) , és meg kell hogy valljam hogy egész jól robog. Igaz, a programozást is csak tanulmányozom, és olvasom a bonyolultabbnál bonyolultabb angol használati utasításokat. Mert ha a Game Maker manual-ján ki tudtam igazodni (és a FPS CREATOR-on is) akkor ez nem akkora akadály.
A programozási nyelvek közül a BASIC-et, és a PASCAL-t szemeltem ki.
|
|
|
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
Én is anno RTS játékot akartam írni, még darkbasicben. Többször is nekifutottam, több kevesebb sikerrel. A fő gond nem is mindig a programozás volt, kijelölő rutint, egyszerűbb útkeresést még írtam, de sokszor a játék inkább a hiányos/nem létező koncepción bukott meg.
nehéz dolog.
|
|
|
Üdv a fórumon!
Ugyanaz kell ami egy kisebb akármilyen játékhoz. Nem irtad, de feltételezem, hogy a programozásban is új vagy. Először tanulj programozni, közben pedig lehet Game Makerezni, hogy megismerd milyen részekből is áll egy játék. Ne várd, hogy két hét múlva már hüdemit fogsz irni, majd lassan kialakul.
Sok sikert!
|
|
|
Hello!
Belekezdenék egy kisebb RTS játékba, de nem tudom hogyan. Tudnátok segíteni hogy milyen programok kellenek hozzá? Még kezdő vagyok.
Üdv:
PGAMES
|
|
|
Idézet Foxy :
Idézet Lord_Crusare :
Csak úgy mellékesen mondom, hogy mint mindig, a Blizzard most is mindent elkövet, hogy játéka a legtöbb gépen fusson. Nem hinném, hogy aggódnotok kéne, maximum nem max. felbontáson toljátok majd. Abba pedig azért nem kell belehalni .
2,4 GHz CPU
256 MB RAM
32 MB VRAM (integrált)
Szerintem akármit tesz, nem fog menni (Underground akadt játszhatatlanul, Underground 2 meg már enm indult...)
Hááát.... meggyőztél  . Azért bizonyos szint alá ne menjünk  . Az én gépem egy 3Ghz P4, 2 GB RAMmal, meg egy ATi RADEON 9550-es videokártyával, aminek 256MB RAM-ja van. Szóval én nem aggódok a StarCraft 2 futását illetően  .
JMáté: A Thor tényleg király, bár igazából a protossnál a kiteleportálás lesz a legdurvább, nem is a mothership. Szóval bemész egy Prism-el az ellenség bázisa mögé, letelepíted, és beteleportálsz 24 zealotot. Vicces lesz...  .
|
|
|
A starcraft2.com-ra nem rég új terran egység leírása került fel: Thor. Nagyon király érdemes megnézni. Ez szinte a protoss mothershippel vetekszik.
|
|
|
Idézet Lord_Crusare :
Csak úgy mellékesen mondom, hogy mint mindig, a Blizzard most is mindent elkövet, hogy játéka a legtöbb gépen fusson. Nem hinném, hogy aggódnotok kéne, maximum nem max. felbontáson toljátok majd. Abba pedig azért nem kell belehalni .
2,4 GHz CPU
256 MB RAM
32 MB VRAM (integrált)
Szerintem akármit tesz, nem fog menni (Underground akadt játszhatatlanul, Underground 2 meg már enm indult...)
|
|
|
Csak úgy mellékesen mondom, hogy mint mindig, a Blizzard most is mindent elkövet, hogy játéka a legtöbb gépen fusson. Nem hinném, hogy aggódnotok kéne, maximum nem max. felbontáson toljátok majd. Abba pedig azért nem kell belehalni  .
|
|
|
Idézet JMáté :
A Starcraft2-őt már én is nagyon várom! (mondjuk az én gépemen se fog menni)
Néztétek mostanában a honlapját?
Ui.: tényleg a mothership a legjobb
Starcraft nekem is nagyon bejött. Koreában elég jól nyomják....
Ajánlom figyelmetekbe ezt. Kulcsszó pimpest
http://www.youtube.com/watch?v=3CbFNtQflqw
|
|
|
Cossacks - Back to war.
Gazdasági stratba meg a Anno 1503.
|
|
|
Tegnap szereztem meg a Warcraft II Battle.Net Editiont, hát ez királyabb, mint amire emlékeztem
Ui.: ne felejtsük el a Designed-t! Az is RTS
|
|
|
Imperium Galactica II
|
|
|
aham,az UFO is lezabálja az akksit nem gyengén,de érdekes módon ha a tomb raidert tolom,simán bírja sokkal tovább....
|
|
|
Én anno haverom PDA-ján toltam az AoE1-et, nagyon durva volt, csak állandóan kimerült az akksi.
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
én most PDA-n tolom az UFO-t,pc-n meg tiberium wars-t
|
|
|
Idézet Foxy :
És(-el nem kezdünk mondatot, de nem lényeg) ha már Magyarországon élünk és RTS-ekről beszélünk, akkro Imperium Galactica (I és II) Azok is egy remekművek.
Az I-et nem ismerem, a II meg alapmű. A mai napig a legjobb magyar RTS. Kellően összetett de mégsem túl bonyolult, bármit meg lehet benne tenni. Ráadásul a zenéjét a mai napig RTS-ben semmi nem tudta űberelni szerintem (nem véletlen kapott a BAFTA-tól díjat).
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
Idézet ferchild :
fallout: tactics?
UFO?
örök kedvencek..........
Hát, én leragadtam a Laser Squad-nál meg a Supremacy-nél.
|
|
|
A Starcraft2-őt már én is nagyon várom! (mondjuk az én gépemen se fog menni)
Néztétek mostanában a honlapját?
Ui.: tényleg a mothership a legjobb
|
|
|
És(-el nem kezdünk mondatot, de nem lényeg) ha már Magyarországon élünk és RTS-ekről beszélünk, akkro Imperium Galactica (I és II)  Azok is egy remekművek.
|
|
|
Warcraft II az isteni, Starcraft szintén (klasszikus Dune-stílusú játékok, csak az egyik fantasy, a másik az meg ugyanúgy sci-fi, de azért más, és jobb  ), Starcraft II meg még enm jött ki, de nagy durranás lesz  Csak az én gépemen nem fog elmenni  Keress rá youtube-on (a mothership a elgjobb  ).
|
|
|
Idézet Foxy :
Warcraft II? Starcraft? STARCRAFT II?Ezeket már el is felejtettétek? 
Én spec sosem jegyeztem meg őket.  Meg sosem tudtam játszani velük.
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
Warcraft II? Starcraft? STARCRAFT II?Ezeket már el is felejtettétek?
|
|
|
Idézet ferchild :
egyszóval olyan életszerűnek hat az egész.
és ez miért jó???? sosem értettem 
Azért mert ilyen RTS-el még nem nagyon találkoztam. Pörögnek az események, nem én vagyok a központ hanem csak egy fogaskerék egy nagyobb gépezetben és abszolút nem rugaszkodik el a realitástól (konkrétan a katonai szimuláció felé közelít, a Ground Controlok is ebbe az irányba tartottak és már ott is koppant az állam nem egyszer azért mert olyan taktikai manővereket lehetett levágni ami máshol eszembe sem jutnak). Nem csak ez a jó de az ilyen is jó, ez is kell és ez jelenleg még relatíve ritka megközelítése a dolgoknak egy RTS-ben. És brutális hangulatot ad az egésznek a káosz ami az ember körül van és az előbbi dolgokból következik.
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
hát ja! mi másra??? az új az vmi vicc, de nem UFO
|
|
|
FT-vel sokat nyomultam kiskölök koromban, elsősorban mert mást nem nagyon vitt a régi gépem
|
|
|
UFO-n nőttem fel  (Ha az X-com sorozatra gondolsz)
|
|
|
fallout: tactics?
UFO?
örök kedvencek..........
|
|
|
hát, énis inkább arra hajlok, hogy a képi világ legyen kerek egész, de nem feltétlenül valósághű. Egyébént a CG sem mindig a valósághű árbázolásról szól, pont az a lényeg, h sokkal vadabbnak, kontrasztosabbnak kell lennie egy jelenetnek. Ettől függetlenül sok CG munkára rábökjük, h milyen valósághű, holott pl. olyan fénybeállításokkal az életben nem fogsz tlaálkozni
Ha már RTS, SWINE-al játszott vki?  És ki várja már a Field Opsot?
|
|
|
Nemtom, nekem is jobban bejönnek az ilyesmi gámák.. Ne a valóságot próbálja leutánozni, de a saját világán belül legyen következetes, koherens.
|
|
|
Idézet ferchild :
egyszóval olyan életszerűnek hat az egész.
és ez miért jó???? sosem értettem 
szerintem egy bizonyos értelemben alapvetően 2 féle játék van:
az egyik, ami megpróbálja utánozni, lemásolni a valóságot. ott az a jó, ha minden realisztikus: a fegyverek, a karakterek, a fizika, a grafika, az AI. ha minden klappol, akkor lesz jó a játékélmény, ezért jó. 
a másik meg ahol nem az a cél, hogy minden valószerű legyen, hanem egyszerűen csak az, hogy a játékos jól érezze magát. ennek érdekében fel lehet áldozni a realisztikusságot (milyen szó ez?!  ) ott van pl egy csomó FPS ami csak grafikailag valószerű de mégis jól szórakozol velük. az ügyességi, kalandjátékok szintén ilyenek és még lehetne sorolni bőven....
és talán RTS-ek is vannak mindkét kategóriában. ez nem baj.
|
|
|
egyszóval olyan életszerűnek hat az egész.
és ez miért jó???? sosem értettem
|
|
|
Most toltam végig a World In Conflict demoját, kötelező darab. Idáig a béták alatt mindig csak multiban toltam, az sem volt gyenge, imádtam játszani vele, de a single még nagyobbat üt. Végre nem az atyaúristent kell játszani mint az idáigi RTS-ekben, hanem egy egyszerű csapat része vagy egy kis alakulattal, a felettesed folyamatosan osztja az utasításokat és rajtad kívül is történnek az események a pályán, a többieknek is osztják a parancsokat, segítséget kérnek stb egyszóval olyan életszerűnek hat az egész.
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
ferchild: én is félreértettem és megkönnyebültem amikor megmagyaráztad  RoN egyik nagy kedvencem
|
|