|
Úgy látszik olyan kezekbe helyezte az Ubisoft a Heroes-szériát, amilyenbe már régóta kellett volna... már nagyon várom, kíváncsi vagyok milyen lesz (és remélem a Black Hole-os srácok méltó folytatást készítenek)!
|
|
|
Ezt a hozzászólást HomeGnome módosította (2010.08.17 10:18 GMT+1 óra, ---)
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Az elmúlt hétvégén rendezték meg a világ egyik legnagyobb múlttal rendelkező demoscene (és gamer) party-ját, az Assembly Summer 2010 -et Helsinkiben. Mint arról már beszámoltunk, a Gamedev compo-n indul Archee (Soltész Péter) is a Tricky Truck nevű játékával. Összesen egyébként 19 induló volt ebben a kategóriában, melyek itt megtekinthetők és letöltők.
Nos, örömmel jelenthetem, hogy a hivatalos results.txt szerint Archee toronymagasan megnyerte ezt a versenyszámot,  úgyhogy ezúton is szeretnénk gratulálunk neki!
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
indiefund
Indie játékok finanszírozására létrehozott vállalkozás.
Kell egy alap a pályázáshoz: játszható prototípus, nem lenyúlás a játék ötlete, nincsenek nagy költségek, valamint eladásra lesz a késztermék.
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
A sok rpg-hez csapjunk még hozzá egy adaggal.
|
|
|
Nadirim
Már lehet jelentkezni a Digital Reality új böngészős szerepjátékának, a Nadirim -nek a zárt körű BETA-tesztelésére. A játék az arab mesék és mítoszok világába fog elkalauzolni bennünket.
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
[Indiegames.com] - ModDB Launches Indie Community Site IndieDB
A népszerű ModDB közösségi oldal készítői elindították az IndieDB weboldalt, ahol az indie fejlesztők bemutathatják kis és nagy játékaikat egyaránt. A most elindított IndieDB oldalon a nagy testvér ModDB-hez hasonlóan az indie fejlesztők létrehozhatják a játékuk profilját, ahová képeket, videókat, friss híreket tölthetnek fel. A játékosok pedig könnyen tallózhatnak a projektek között, és figyelemmel kísérhetik a számukra érdekes játékok fejlődését. Máris tucatnyi játék került az adatbázisba, érdemes tehát körülnézni az oldalon.
Az IndieDB oldal készítői a honlap elindulásának alkalmából most több versenyt is hirdettek, amiken pénznyereményt és szoftvercsomagokat lehet nyerni.
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Na végre, hát ezt is megértük.
|
|
|
[Gamekapocs] - Magyarországon is lesz Xbox Live
"Az idei év ünnepi szezonjában kilenc új régióban kerül bevezetésre az Xbox LIVE – Magyarország mellett Brazíliában, Chilében, a Cseh Köztársaságban, a Dél-afrikai Köztársaságban, Görögországban, Kolumbiában, Lengyelországban és Oroszországban. Így ezeken a helyeken is elérhetővé válnak azok az alapvető játék- és közösségi funkciók, amelyek az Xbox LIVE-ot a világ első számú online célállomásává tette a játékosok körében..."
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
[IT café] - Lehet készülni a 48 órás programozóbajnokságra
"Idén az IBM 48 órás programozóbajnokságon ismét a legtehetségesebb diákokat keresik a szervezők. ... A versenyre 2010. november 5-7. között kerül sor a Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Karán, Veszprémben, azonban a felkészülést már most megkezdhetik az érdeklődő hallgatók a megújult programozobajnoksag.com weboldalon. A regisztrációhoz vezető utat most is a hallgatóknak kell megtalálniuk..."
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
XNA alapú játékfejlesztési képzés indul az IT Factory -ban.
[IT Factory] - Xbox programozás: Pacman forever, avagy játékfejlesztési alapismeretek egy klasszikus példán
"A képzés során a játékfejlesztés alapjait egy közismert játék, a Pacman segítségével vesszük végig, ezáltal a résztvevők gyakorlatorientált módon sajátíthatják el a nélkülözhetetlen alapokat a grafikától a sprite-kezelésen át a programlogikáig. Úgy készítjük el, ahogy a nagykönyvben meg van írva: falakkal, ellenségekkel, mozgással, pontot érő gyümölcsökkel..."
A tanfolyam hossza: 20 óra (öt egymást követő délután)
Kezdési időpont: 2010.június 28., hétfő, 13:00
Jelentkezési határidő: 2010.június 25., péntek
A képzés díjai, további információk és jelentkezés az IT Factory honlapján.
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
[Prog.hu] - Letölthető a Gish játék forráskódja
"Korábban tett ígéretüket beváltva a Gish alkotói a hét elején közzétették független kiadásban megjelent ügyességi játékuk teljes forráskódját a GPL licensz alatt..."
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Game Makeresek!
JA, amúgy YOYOgames-en:
ITTALINK!!!
Competition06 : Summer Competition
Following from the success of Competition05, we have decided to have a new competition. To celebrate the fact that YoYo is moving to Dundee (One City, many Discoveries) we are making the theme “Discovery” you can do anything around that theme from sailing ships and map making to mad professors, so put your thinking caps on for this one and let the creative juices flow.
The competition rules are found here. The specific rules for this competition are :-
1. GameMaker 7 or 8 only
2. Fixed screen size 480×272… no bigger… no smaller
3. Game must start in a window, though a full screen option is allowed (menu/option item only, no key shortcuts) – full screen size is limited to 480×272
4. Final EXE must be no bigger than 8Mb
5. EXE only no ZIP files
6. No DLL’s or other extension packages can be used.
7. No installation packages
8. No use of the registry
9. Game controls that can be used are UP, DOWN, LEFT, RIGHT – for movement, SPACE, Z, X, C – as action keys and P for Pause.
10. All games must be tagged with Competition06, anything tagges incorrectly will not be considered.
11. 2D or 3D can be used but it must be standard Game Maker features, remember no extensions.
12. Contest finishes August 31st 2010 at Midnight GMT
Érdekes, lemaradtam arról, hogy a GameMaker egy PSP-fejlesztőeszköz lettt, dehát.
Nagyon akarok indulni 100000000 dolog lesz nyáron, de ezt is bele kell sűríteni!
|
|
|
[Prog.hu] - Böngészőalkalmazások C++-ban - itt a Google Native Client SDK
"A Google csütörtökön kiadta a Native Client (NC) nevű böngészőbővítményéhez készült fejlesztőkészletének első előzetes változatát. A jelenleg Developer Preview változatban elérhető Native Client SDK segítségével a fejlesztők C/C++ nyelven írhatnak olyan internetes alkalmazásokat, amelyek magukban a böngészőkben futnak majd - azonban olyan biztonságos módon, amely nem veszélyezteti a gazdarendszer integritását..."
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
|
[Prog.hu] - Mobilos fejlesztőkészletett adott ki a Samsung is
"A Samsung múlt hét végén kiadta sajátrendszeres okostelefonjain használt operációs rendszeréhez készült fejlesztőkészletének első bétáját. ... A Bada SDK ugyanis a C/C++-alapú fejlesztést lehetővé tevő IDE mellett egy teljes értékű emulátort is tartalmaz, amelynek segítségével lehetővé válik az elkészült programok felhasználói felültének tesztelésre is, valódi telefon hiányában is. A csomagnak ugyanakkor természetesen része a teljes Bada dokumentáció, valamint néhány példaalkalmazás is..."
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
|
ez lett a 4. licencem world of goo-ból 
|
|
|
The Humble Indie Bundle
5 indie játék egyben, az összeget te határozod meg, az általad kifizetett pénzt tetszőleges arányban oszthatod szét a fejlesztők és alapítványok közt.
|
|
|
|
[indiePub] - 3rd Independent Developer Competition
Indie verseny, július 31-ig lehet nevezni. Nevezési feltételek itt.
Nem minigame verseny, szóval olyan játékkal is nevezhetsz, amit már korábban elkezdtél.
Fődíj: 100 000 dollár + szerződés a Zoo Games kiadóval
|
|
|
Idézet Orphy :
Augusztus 15-én megnyitotta kapuit a
http://gamedevelopertools.com/
Nevéhez híven a játékfejlesztőknek hasznos dolgokat csoportosítja, mint pl könyvek, segédprogramok, engine-ek, library-k...
e olyanez e mintha meg lenne degelve
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
|
|
|
[HWSW] - Letölthető a Silverlight 4
"Teljesítette ígéretét a Microsoft és tegnap elérhetővé tette a Silverlight 4-et. Az interaktív webes médiaplatform mellett elrajtolt az Expression Blend 4 kiadásra jelölt változata is..."
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Kár hogy nem keresnek 3d-s emberkét vagy level designert. Meg úgy kb senkise.
|
|
|
[Hardwired] - Black Hole: Két NextGen játék készül?
"A magyar Black Hole Entertainment stúdió kiválóan álcázza magát, mert a 2008 őszi Warhammer Mark of Chaos Battle March óta nem nagyon hallottunk felőlük. Kiderült egy PDF dokumentumból, hogy egy nagyobb európai kiadó frontline frencsájz PC játékán dolgoznak. Ezenkívül készül náluk egy FPS prototípus is egy nagy japán kiadó számára..."
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Augusztus 15-én megnyitotta kapuit a
http://gamedevelopertools.com/
Nevéhez híven a játékfejlesztőknek hasznos dolgokat csoportosítja, mint pl könyvek, segédprogramok, engine-ek, library-k...
|
|
|
|
|
|
Az NVIDIA felvásárolta az Ageia-t (ha jól értelmeztem, akkor nem csak összefogtak, fel is vásárolta). Ageia főoldalon nagyban reklámozza, cikk: http://www.nvidia.com/object/io_1202161567170.html
Én ezzel együtt a GeF8-as szériával bevezetett CUDA terjedésének jövőjét is látom, érdeme kicsit utánanézni, hihetetlen lehetőségek vannak a CUDA-ban és többszálú programozásban.
(Most látom, hogy ez már bevolt rakva a topicba, de eddig én miért nem láttam??? Mellesleg főoldalra is kikerülhetne, sztem ez van akkora hír...)
|
|
|
|
[AGEIA] - SDK Update
Letölthető a regisztrált felhasználók számára a PhysX SDK 2.8.0 verziója. A csomag kb. 26MB, használatához szükséges a 08.02.13-as Systemsoftware. Ezzel egyidőben tölthetők a mini csak egy SDK verzióhoz való terjesztendő Systemsoftware verziók (2.6.4; 2.7.2; 2.7.3; 2.8.0). Ezek olyan 4-5 MB méretűek szemben a majdnem 40MB-s teljes telepítővel.
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
|
[PUC-Rio (Lua)] - Lua 5.1.3
Letölthető a Lua scriptnyelv új 5.1.3-as verziója. Az új csomag egy egyszerű bug-fix kiadás, az 5.1.2-es verzió ismert hibáit javítja (pontosabb infók itt), újdonságokat nem tartalmaz.
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
|
Ez egyszerű gazdasági egyesülés, max annyit jelent hogy összehangolják a kiadásokat és nem egymás ellen mennek, a fejlesztőcsapatokat azért nemhinném hogy túl mélyen érinti - főleg ilyen nagy neveket.
|
|
|
Activision Blizzard... Szerintem nem hangzik túl jól... 
Csak nehogy az legyen a vége, hogy a Blizzard is elkezd filmátiratokat csinálni...
|
|
|
|
[AGEIA] - SDK Update
Letölthető a regisztrált felhasználók számára a PhysX SDK 2.7.3 verziója mind Windows mind Linux platformokra.
Szerk: Így első ránézése hibajavító/javító csomag, lényeges újítás nincs benne, viszont pont a kijavított bugok miatt nem árt letölteni annak aki használta idáig is.
Ezt a hozzászólást TheProGamer módosította (2007.11.22 08:19 GMT+1 óra, ---)
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
[Microsoft] - Visual Studio 2008 Express Edition
Mától letölthető a Visual Studio következő kész verziója. A teljes anyagot (VC#;VC++,VB,WebDeveloper,SQLServer) tartalmazó DVD kép mérete kb. 895MB, ezen kívül elérhető a csomag elemenként CD kép és webes telepítő formájában is. (Én a CD/DVD képeket javaslom.)
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
|
[Microsoft] - DirectX SDK - (November 2007)
Menetrend szerint megérkezett az első negyedéves periódusban kiadott DX SDK. A csomag mérete 427.8 MB, a változások nagyrészt az XAudio 2 Beta-t és a D3D10-es példaprogikat értintik. Ezen kívül mostantól a Windows 95, Windows 98 és a Windows ME nincs támogatva. Ezen kívül ne feledjük hogy a következő SDK 2008 márciusában jön.
Kieg:
A következőket az SDK már nem tartalmazza:
-Direct3D8 and all of the earlier versions
-Direct3D RM
-DirectAnimation
-DirectMusic
-DirectInput7 and all of the earlier versions
-DirectPlay
-DirectPlayVoice
-DirectX8-era HRESULT conversion routines
-Managed DirectX samples and documentation
Reality is almost always wrong. - House
|
|
|
[GameDev.net] - Four Elements VI Contest
A négy elem kb. 2 nap múlva, szept. 27-én lesz kihirdetve, a művek leadási határideje 2008. április 3. lesz. Újítás a szabályoknál, hogy mostmár nem csak a Windows-os, hanem a Linux-os PC-k és Macintosh-ok is támogatva vannak, így bármelyik platformra lehet fejleszteni, további infó a fenti linken.
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|