játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5512
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15]
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #137140   2010.07.07 10:17 GMT+1 óra  
Miért ilyen byonolult rendszereket használsz? Az irrlicht bően elég, amíg kitapasztalod a C++ és az IDE dolgait. Linuxon mégbonyolultabb a fordítás amúgy. Eseteleg MOGRE? Az tényleg csak egy kattintás és megy.
   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137139   2010.07.07 10:08 GMT+1 óra  
Idézet
akosnagy :
||=== CEGUIExpatParser, Release ===|
..\..\..\..\dependencies\lib\dynamic\libexpat.a(xmlparse.o):xmlparse.c.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
..\..\..\..\dependencies\lib\dynamic\libexpat.a(xmlrole.o):xmlrole.c.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
..\..\..\..\dependencies\lib\dynamic\libexpat.a(xmltok.o):xmltok.c.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
||=== Build finished: 3 errors, 0 warnings ===|



Sajna még mindíg ez a problémám. Linker hibaüzenet. Próbáltam több dolgot, felsorolni se tudom miket, de egyszerűen nem hajlandó lefordítani. Valaki fejtse meg nekem a rejtélyt legyen oly jó.

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137132   2010.07.06 23:47 GMT+1 óra  
CEGUI-ból csak VC-hez van SDK, a többi csak forrás Ezért szenvedek már 2 hete.

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #137131   2010.07.06 23:22 GMT+1 óra  
Mivel amúgy is win alatt dolgozgatsz kézenfevőbb lenne. Ha meg mégjobbat akarsz, akkor VS 2010. Abban van normális IS.
Nem néztem az SDK-t, meg a depencies-t de abban nincs véletlenül CEGUI? Kitörölték vagy mi?
   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137126   2010.07.06 20:48 GMT+1 óra  
Lehet nem pont ide való a kérdés, bocsi érte, de úgy érzem itt vannak a benfentesek.

Mi van akkor, ha nem vacakolok a Code::Blocks GNU GCC fordítójával, hanem átállítom, VC2008-ra? Persze letöltöm az Ogre és a CEGUI megfelelő SDK verzióját.

Sikeresebb lehetek mint most? Mi a véleményetek?

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137053   2010.07.06 09:40 GMT+1 óra  
Na, ha belinkelem a Mingw lib-jeit, és beállítom a -lstdc++, akkor hiba nélkűl fordúl, de dll-t nem csinál és a lib is csak 1Kb. Ha nincsenek bent ezek a dolgok, akkor hibás a fordítás és 11Kb a lib Próbáltam a LayoutEditor-ból kivenni a dll-t, az se jó, mert az mer a CEGUIBase.dll-ért sipákol, holott ott van.

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137051   2010.07.06 08:35 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Linkeled a C++ standard könyvtárat? (-lstdc++)



Eddig nem kellett piszkálni a CEGUI premake által készített project-et. Gond nélkűl fordította a másik 3 dll-t. De megnézem.

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #137049   2010.07.05 23:34 GMT+1 óra  
Linkeled a C++ standard könyvtárat? (-lstdc++)
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137042   2010.07.05 21:40 GMT+1 óra  
Mi hiányzik még?


||=== CEGUIExpatParser, Release ===|
..\..\..\..\dependencies\lib\dynamic\libexpat.a(xmlparse.o):xmlparse.c.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
..\..\..\..\dependencies\lib\dynamic\libexpat.a(xmlrole.o):xmlrole.c.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
..\..\..\..\dependencies\lib\dynamic\libexpat.a(xmltok.o):xmltok.c.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
||=== Build finished: 3 errors, 0 warnings ===|

Release-ban dobja ezt a hibát
Release_static-ban lefordítja, csak akkor dll-t nem gyárt

Ezt a hozzászólást akosnagy módosította (2010.07.05 21:47 GMT+1 óra, ---)

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137041   2010.07.05 21:16 GMT+1 óra  
Csak 2, a Base és a Renderer. Már gyártom is a másik kettőt Az a furcsa, hogy dll hiány esetén az op redszer is szokott sikítozni, most meg semmi Köszönöm

   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #137040   2010.07.05 21:13 GMT+1 óra  
Idézet
akosnagy :
Ez segített bit Íme a log:

2236-cegui.txt

Azt már látom, hogy valami hiányzik, csak még nem tudom mi. Talán egy lib?


Az exe mellett ott vannak a következő dll-ek?
CEGUIBase.dll
CEGUIExpatParser.dll (ezt írja is a log fájlban)
CEGUIFalagardWRBase.dll
CEGUIOgreRenderer.dll
   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137039   2010.07.05 20:52 GMT+1 óra  
Ez segített bit Íme a log:

2236-cegui.txt

Azt már látom, hogy valami hiányzik, csak még nem tudom mi. Talán egy lib?

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137038   2010.07.05 20:39 GMT+1 óra  
Van persze. Windows op, admin jogokkal. A logot beállítom, hátha okosabb leszek tőle. Köszönöm.

   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #137037   2010.07.05 20:23 GMT+1 óra  
Idézet
akosnagy :
ŐŐŐŐŐŐ, van CEGUI log? Hol? Ogre logból nem tudtam kibányászni mi a gond


Valószínűleg nem ez a probléma, de van írási jogod abban a könyvtárban, ahol a futtatható állomány található?
Amúgy mindenképp érdemes átállítani a CEGUI log fájl helyét:
Kód:
(new CEGUI::DefaultLogger())->setLogFilename(path + "cegui.log");
renderer = &CEGUI::OgreRenderer::bootstrapSystem();
   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137035   2010.07.05 19:33 GMT+1 óra  
Újra fordítottam az OgeRenderer.dll-t Ez a végeredmény


||warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line.|
||Info: resolving Ogre:tringUtil::BLANK by linking to __imp___ZN4Ogre10StringUtil5BLANKE |
||Info: resolving Ogre::Matrix4::IDENTITY by linking to __imp___ZN4Ogre7Matrix48IDENTITYE |
||Info: resolving Ogre::Matrix3::ZERO by linking to __imp___ZN4Ogre7Matrix34ZEROE |
||Info: resolving Ogre::Matrix4::ZERO by linking to __imp___ZN4Ogre7Matrix44ZEROE |
||Info: resolving Ogre::ColourValue::White by linking to __imp___ZN4Ogre11ColourValue5WhiteE |
||Info: resolving Ogre::ResourceGroupManager:EFAULT_RESOURCE_GROUP_NAME by linking to __imp___ZN4Ogre20ResourceGroupManager27DEFAULT_RESOURCE_GROUP_NAMEE |
||Info: resolving Ogre::Math::fDeg2Rad by linking to __imp___ZN4Ogre4Math8fDeg2RadE |
||Info: resolving Ogre::Vector3::UNIT_Z by linking to __imp___ZN4Ogre7Vector36UNIT_ZE |
||Info: resolving Ogre::Vector3::UNIT_Y by linking to __imp___ZN4Ogre7Vector36UNIT_YE |
||Info: resolving Ogre::Vector3::UNIT_X by linking to __imp___ZN4Ogre7Vector36UNIT_XE |
||=== Build finished: 0 errors, 1 warnings ===|

Lehet ez a gond?

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137034   2010.07.05 19:28 GMT+1 óra  
Nem használom az ExampleApplication-t Teljesen szűz project, azaz hát az ogre oldaláról a BaseApplication, de az sem használja az exampét Nem szeretem
Viszont ez a sor tényleg nem így néz ki nálam

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #137033   2010.07.05 19:23 GMT+1 óra  
ExampleApplication.h file-ban eldontetett,hogy mutassa-e a konfig ablakot:
Kód:
if(!(mRoot->restoreConfig() || mRoot->showConfigDialog()))
{
    return false;
}
Ez egy reszeg post...

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137032   2010.07.05 18:53 GMT+1 óra  
Azért köszi.

Ami még érdekes lehet esetleg, bár nem vagyok benne biztos. Minden futtatáskor feldoja az ogre indító dialogot. Holott van ogre.cfg, ami ugye elméletileg beindítaná autómatikusan azt ami abban van

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #137031   2010.07.05 18:50 GMT+1 óra  
Ebbol tenyleg nem derul ki...nincs otletem
Ez egy reszeg post...

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137028   2010.07.05 18:41 GMT+1 óra  
Idézet
MaximumViolence :

Kód:
mRenderer = &CEGUI::OgreRenderer::bootstrapSystem(mWindow);




próbáltam, nem megy, sőt *mWindow-t is próbáltam, ugyanaz az eredmény

viszont a logot sem tudom belinkelni ennyire nem lehetek szerencsétlen
csak megoldottam a linket

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137026   2010.07.05 18:39 GMT+1 óra  
ogre.txt
2236-ogre.txt
a végén a ** create scene ** -t én raktam be, ez a kódban közvetlenűl a hiba, azaz mRenderer... előtt van

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #137024   2010.07.05 18:33 GMT+1 óra  
Alapertelmezes szerint ott figyel az Ogre.log mellet,bar lehet csak OgreRenderer::bootstrapSystem(); utan/kozben jon letre.Linkeld be az ogre.log file-t,meglessuk
Igy latatlanban meg azt mondanam,hogy lehet a cegui media/konfig file-ok kozul nem talal valamit.
cegui.org-rol : "For this to succeed you must have initialised Ogre to auto create the rendering window. If you have not done this, then you'll be wanting to use the overload that takes an Ogre::RenderTarget as input."
Esetleg meger egy probat:
Kód:
mRenderer = &CEGUI::OgreRenderer::bootstrapSystem(mWindow);

Ezt a hozzászólást MaximumViolence módosította (2010.07.05 18:41 GMT+1 óra, ---)
Ez egy reszeg post...

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #137021   2010.07.05 18:23 GMT+1 óra  
ŐŐŐŐŐŐ, van CEGUI log? Hol? Ogre logból nem tudtam kibányászni mi a gond

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #137020   2010.07.05 18:19 GMT+1 óra  
CEGUI.log-bol,vagy az Ogre.log-bol kiderul
Ez egy reszeg post...

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136999   2010.07.05 13:11 GMT+1 óra  
Akadt egy futásidejű hibám.

mRenderer = &CEGUI:: OgreRenderer::bootstrapSystem();

Ez a sor dobja, hibaüzenet nincs, csak annyi, hogy helytelen futás, vegye fel a kapcsolatot a gyártóval A forrás az Ogre tutorial 7-es.

dll-ek, lib-ek megvannak.

Mi az oka?

Ezt a hozzászólást akosnagy módosította (2010.07.05 15:01 GMT+1 óra, ---)

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136988   2010.07.05 08:46 GMT+1 óra  
Köszi! Már megoldottam. Rossz verziót szedtem le a dependencies-ből. Megvannak a dll-ek

   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #136987   2010.07.05 08:26 GMT+1 óra  
Szerintem is. A premake konfigját ellenőrizd, és futtasd újra!
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #136986   2010.07.05 08:12 GMT+1 óra  
A freetype libek (freetype.a vagy hasonlo) eleresi utvonalat rosszul adhattad meg.
Ez egy reszeg post...

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136972   2010.07.04 21:31 GMT+1 óra  
Tényleg nem voltak dependency-szek
Egy lépéssel a vége előtt

ld.exe cannot find -lfreetype

Linker hiba

Ez mi? És hogy javítsam?

Lehet, hogy rossz dependencies verziót szedtem le? 0.5.0-ás, a CEGUI 0.7.1-es

Nem szóltam, rosszat szedtem le

Ezt a hozzászólást akosnagy módosította (2010.07.04 21:38 GMT+1 óra, ---)

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136969   2010.07.04 20:56 GMT+1 óra  
Hm, lehet nem Sőt biztos. Köszönöm

   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #136968   2010.07.04 20:54 GMT+1 óra  
Nincsen felrakva vagy rossz helyen van a FreeType. A dependency-ket is letöltötted és kicsomagoltad a megfelelő helyre - ahogyan az általad linkelt lap is mondja?
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136967   2010.07.04 20:33 GMT+1 óra  
Hello mindenki!

Megint itt vagyok, a probléma ugyanaz, de már előrébb vagyok

http://www.ogre3d.org/tikiwiki/tiki-slideshow2.php?page_ref_id=1511

Ez alapján a leírás alapján, a CEGUI 0.7.1 Library Source -ban található premake-kel sikerűlt megcsinálnom a Code::Blocks project file-okat Wndows source-ot töltöttem le természetesen.
Fordításkor

||=== CEGUIBase, Release ===|
..\..\..\cegui\include\CEGUIFreeTypeFont.h|37|error: ft2build.h: No such file or directory|
..\..\..\cegui\include\CEGUIFreeTypeFont.h|38|error: #include expects "FILENAME" or <FILENAME>|
..\..\..\cegui\include\CEGUIFreeTypeFont.h|158|error: 'FT_Face' does not name a type|
||=== Build finished: 3 errors, 0 warnings ===|

ft2build.h-t kerestem neten, nagyon úgy tűnik linux/unix beépített header.
a második error-t erre dobja: #include FT_FREETYPE_H
ezt nem is értem

Ötletek, tippek?
Köszi előre is.

   
Balipapa - Tag | 4 hsz       Online status #136851   2010.07.01 23:24 GMT+1 óra  
Köszi már mükörik c# 2010-alatt a mogre. Már csak programozoi tudásomat kell csiszolni(vagyis 0-rol elkezdeni) Majd nyüstölöm a gépet

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #136824   2010.07.01 18:58 GMT+1 óra  
Vmi hibauzenet ? esetleg ogre.log file?
Ez egy reszeg post...

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #136819   2010.07.01 16:35 GMT+1 óra  
Idézet
Balipapa :
Megprobáltam a 2008 c#-hoz a mogrét de azzal sem jutottam semmire .
Nekem bármelyik jo lenne csak már müködne az ogre vagy a mogre


Ezt letöltöd, felrakod. Aztán a telepített mappában van olyan, hogy "MogreSamples.sln". Erre ketőt kattintasz, majd Build/Build solution és... ho-ho-ho, már működik is.

A rossz hír az, hogy ettől csak nehezebb dolgok lesznek később.
   
Balipapa - Tag | 4 hsz       Online status #136795   2010.07.01 12:56 GMT+1 óra  
Visual 2008 c++ alatt megcsináltam mindent de nem hozza létre az uj project exe filet és még mindig nincs a az uj projectben az ogre. VC++ directorisben mik kellenek még.
Include file : D:\OgreSDK_vc10_v1-7-1\include\OGRE\
D:\OgreSDK_vc10_v1-7-1\include\
Libray D:\OgreSDK_vc10_v1-7-1\lib\debug\release\opt
D:\OgreSDK_vc10_v1-7-1\lib\debug\release\
D:\OgreSDK_vc10_v1-7-1\lib\debug\opt
D:\OgreSDK_vc10_v1-7-1\lib\debug\
Kihagytam még valamit?

Megprobáltam a 2008 c#-hoz a mogrét de azzal sem jutottam semmire .
Nekem bármelyik jo lenne csak már müködne az ogre vagy a mogre

Az ogre wikit meg már vagy1000 olvastam szoval ezért is kérek ujra segitséget.

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #136775   2010.06.30 18:50 GMT+1 óra  
Ugyanigy kell win7 alatt is.Mogre inkabb c#-hoz valo, c++-hoz inkabb 'sima' ogre ajanlott...
Projekt file-ok koze meg vmi templattel be lehet rakni,de az nekem annyira bugos volt,hogy inkabb hagytam a fenebe...Amugy is 'empty projektet' inditani jo
Ez egy reszeg post...

   
Balipapa - Tag | 4 hsz       Online status #136749   2010.06.30 11:53 GMT+1 óra  
Hogyan illesszem be mogrét Visualba ba ugy hogy ha rámegyek new project közte legyen de nincs közte . betudom illeszteni ugy, hogy ha elinditom akkor a samplékat látom (És példákat kiprobálhatom). aleirás szerint:
Ogre itself includes a large number of DLLs which we will need to include in Windows PATH variable. To do this, go to the Control Panel and open System. Click on "Advanced" tab, then click on the "Environment Variables" button. Under "System Variables", find the PATH Variable and click on it. Now click on the "Edit" button. At the end of the "Variable Value" field, add ";C:\MogreSDK\bin\release;C:\MogreSDK\bin\debug", and then click OK. Exit out of the System Properties and the Control Panel.

De ez nem windows 7-hez van. Valaki help

Közben talátam még 1 megoldást, hogy visualban (Tools -options- Project solution -Vc++ Directories de nekem jobboldalt egy szöveget dob ki pedig oda kellene beirni az ogre eléréseit include bin...stb? és persze minden szürke és ezt irja ki nekem beálitási lehetöségek nélkül:

VC++ Directories editing in tools - options has been deprecated.

Vc++ Directories are now available as a user property sheet thet is added by default to all project. Please click(?) for more information.

Ha esetleg tud valaki valami 3-dik megoldást én vevö vagyok rá

Ezt a hozzászólást Balipapa módosította (2010.06.30 18:47 GMT+1 óra, ---)

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136719   2010.06.29 16:27 GMT+1 óra  
Idézet
bit.0x8000 :

Pedig a nehezebb része még csak ezután jött volna: Olyan grafikust találni, aki hajlandó használni a hozzá készült editorokat (akit illet: ).




Az lesz az egyszerübbik

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136717   2010.06.29 16:25 GMT+1 óra  
Idézet
kiskami :
Kemény az élet.

Ajánlom az Ogre wiki-t, van pár egyszerűbb gui toolkit ott.



Lehet megnézem, majd kiderűl. De ha azokkal is ennyit kel baszakdodni, jobban járok, ha sajátot írok. Amennyi időt meg energiát a cegui-ra vesztegettem, bőven meglenne egy saját gui kezelő Jó, lehet nem lenne általános, de amire nekem most kell, arra pont megfelelne és még működne is

   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #136710   2010.06.29 13:12 GMT+1 óra  
Idézet
akosnagy :
Köszi mindent. CEGUI kuka Ezt nyerte. Majd kitalálok valamit helyette.


Pedig a nehezebb része még csak ezután jött volna: Olyan grafikust találni, aki hajlandó használni a hozzá készült editorokat (akit illet: ).

Ha minden igaz, valami egyszerűbb gui rendszer az OGRE-ban is van, például a beépített demók is azt használják (vagy legalábbis valami ilyesmit olvastam ).
   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #136707   2010.06.29 11:10 GMT+1 óra  
Kemény az élet.

Ajánlom az Ogre wiki-t, van pár egyszerűbb gui toolkit ott.
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136706   2010.06.29 10:43 GMT+1 óra  
Köszi mindent. CEGUI kuka Ezt nyerte. Majd kitalálok valamit helyette.

   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #136705   2010.06.29 08:05 GMT+1 óra  
Na még egyszer megpróbálom elmagyarázni, hogy hogy kell fordíthatóvá tenni egy ogre+cegui projektet, mingw fordítót feltételezve:
- letöltöd a cegui-t
- lefordítod úgy, hogy készüljön cegui ogre renderer is - azzal az ogrével, amivel használni szeretnéd
- a saját projektedben megadod:
  - az ogre include-okat, és szükséges fordítási kapcsolókat (lásd példaprogramok)
  - a cegui include-okat, és szükséges fordítási kapcsolókat (lásd példaprogramok)
  - a cegui ogre renderer include-okat, és szükséges fordítási kapcsolókat (lásd példaprogramok)
  - megadod az ogremain dll-t mint libet (lásd példaprogramok)
  - megadod a ceguibase, ogrerenderer dll-t mint libet (lásd példaprogramok)
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #136703   2010.06.29 03:15 GMT+1 óra  
Idézet
akosnagy :
Akkor egy hülye kérdés, hátha ez a gond. A CEGUI forrást letöltöm, az include és lib könyvtárat belinkelem az ogre project-be. Vagy van egyéb teendő is a CEGUI-val?



Ööö. Le kell fordítani. Amihez kell a CEGUI függőségeit tartalmazó pakk is.
Egyszerűbb, ha a binárisokat libeket tartalmazó csomagot töltöd le.
Abból meg MSVC-félék vannak, azt majd a nálam okosabbak megmondják hogy az fog-e működni MingW-vel hekkelés nélkül, szerintem nemnagyon.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Balipapa - Tag | 4 hsz       Online status #136702   2010.06.29 00:44 GMT+1 óra  
Hol lehet beszerezni ezt a könyvet . Gondolom magyarul még nincs meg Csak angolul. És ha angolul meg van valakinek megirná hol lehet esetleg letölteni? MÉg kezdö vagyok szóval sokat segítene .

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136701   2010.06.28 23:10 GMT+1 óra  
Folyamatosan azt próbálom. De nem segít. Sőt próbáltam hozzáadni a project file-jaihoz is, na ettől csak több hiba lett

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #136700   2010.06.28 22:55 GMT+1 óra  
A CEGUIOgreRenderer.cpp file pedig szepen tartalmazza az OgreRenderer::bootstrapSystem() fuggvenyt,ha az hozza van adva a projektedhez,akkor az nem lehet undefined reference
Probalj egy full rebuildot
Ez egy reszeg post...

   
akosnagy - Tag | 87 hsz       Online status #136699   2010.06.28 22:44 GMT+1 óra  
A DLL-ek ott vannak a futtatási könyvtárban, de minek? Hiszen még a linkelésnél elakad a fordító, tehát exe állomány nincs.

Lassan gyakorlatilag már az egész cegui kód be van linkelve a projectbe Azt mégse.

   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #136698   2010.06.28 22:28 GMT+1 óra  
Mint korábban mondtam, nem lib-eket (amik mingw-nél .a-k ugye), hanem a dlleket kell (érdemes) használni. Ezeket egyébként is érdemes oda másolni cegui fordítás után (az ogre dlljeivel egyetemben), ahonnan majd az exe futni fog.
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15]