|
|
hat ez piszkosul tetszik 
kar hogy nincs PSP-m
|
|
|
Na, gondoltam nem hígítom inkább a GP-rovatot, a két, kicsit komolyabb inkább odavaló játék után én itt közlöm, mivel készülök a YOYO felfedezés versenyére.
Ez a Gadgets and dragoons egy steampunk világban játszódó kaland-akció lesz, két része lesz, egyrészt ilyen sima földi pályákon kell a karakterünkkel mászkálni, a másikban léghajókkal kell megküzdeni az ellenségekkel.
PSP-re készül, így ezért a kis mérete a képeknek.
Egyenlőre még sok a placeholder benne (hogy hogyan lesz kész????) de remélem azért összejön valami játszható addigra.
A világ tehát steampunk, ilyen standard, viktoriánuskorabeli, és a szörnyek pedig nagyrészt a XIX.századbéli dinoszaurusz-őslény ábrázolásokat idézik (ergo ma már nem állják meg a helyüket, de régen így képzelték...)
Tehát pár kép:
|
|
|
Idézet endi :
Sziasztok, én új vagyok itt, bár 10 éve a játékfejlesztésben dolgozok. 
Ha valakit érdekel, írtam részletesen a home projecktjeimről itt: http://garazsproject.blog.hu/2010/08/03/nehany_jatek_amin_dolgozok
Érdekes a blogod, jó témákat választottál.
Az utolsó előtti bejegyzésbe foglalt leírásodban pedig magamra ismertem.
|
|
|
Idézet endi :
Thrall, itt a CV-m: http://etyekfilm.hu/endi/matter/endrebarath_cv.rtf
RTS/FPS és magyar fejlesztés ügyben a hcgamedev blogomat ajánlanám: hcgamedev.blog.hu, volt ott erről is szó. 
Jahogyjahogy te vagy az????
Más a neved, mint hardwireden.
vagy mi?
|
|
|
Na majd egyszer nekem is lesz ilyen CV-m, csak előbb kell találni valami melóhelyet ahol elkezdhetem a témát.
|
|
|
|
Idézet endi :
Sziasztok, én új vagyok itt, bár 10 éve a játékfejlesztésben dolgozok. 
Ha valakit érdekel, írtam részletesen a home projecktjeimről itt: http://garazsproject.blog.hu/2010/08/03/nehany_jatek_amin_dolgozok
nagyon jó a Reel time videó, nagyon profi, annak a tanknak a dizájnja meg egyszerűen fenomenális.
Amúgy 10 év. Hol, ha lehet kérdezni? Stormregion, DR, Mithis... ?
Csak kíváncsi lennék.
MEg még annyi - csakmert a videjót látva ez jutott eszembe - a te videóidon elsősorban shooterek/RPG-khez kapcsolódó dolgok vannak. Namostakkor miért van az, hogy ezen - nagy népszerűségnek örvendő - játékfajtákból ennyire kevés a magyar játékfejlesztésben.
Mert alapból régen azt gondoltam, hogy azért, mert a fejlesztők nagy része taktikaiRTS, űrstratégia és terepjáró-rajongó, de egyre jobban meg vagyok győződve az ellenkezőjéről.
Amúgy tényleg nagyobb arányúak a hobbiprojektek, de azért volt pár olyan dolog (elsősorban mobil platformon) amik pénzt is hoztak, nem?
Meg pl Arcan is hobbinak indult, de a végén már egyáltalán nem úgy nézett ki. Mondjuk az tény, hogy látszólag az emberek nagy részének igen komoly időúhiánya van, ami az ígéretes projektek elhalásával ér véget.
|
|
|
Pgames: Nem is arról volt szó hogy nincs élet, csak hobbi projectek nagyobb arányban.
|
|
|
Idézet Archenemy :
Nicsak, egy híresség :p
Endinek mondom, hogy itt jórészt hobbisták és fiatalok vannak, tehát nagy csodát ne várjon, de azért lelkesek vagyunk :p
Na de kérem... azért vannak itt szép projectek is... pl: Shattered Origins, Warrior of Alhozra, Stickman Warfare, W2O, Operation : Cooperation  ...
Ezek nem kispályások....
Ezt a hozzászólást Kuz módosította (2010.08.04 12:20 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Kikérem magamnak, hogy fiatalnak tituláljanak ( a hobbista még csak-csak...  )!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Nicsak, egy híresség :p
Endinek mondom, hogy itt jórészt hobbisták és fiatalok vannak, tehát nagy csodát ne várjon, de azért lelkesek vagyunk :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
|
|
|
Iszonyat jok azok a modellek meg texturak
|
|
|
Isten hozott Endi :3
alias aalberik
|
|
|
Szervusz Endi, üdv a JF-en! 
Én természetesen olvasom a blogod.
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
|
Idézet fpeti :
Modit nem láttam itt hetek óta, de lehet csak figyelnek csendben 
ááá, másik névvel regeltek...
|
|
|
Modit nem láttam itt hetek óta, de lehet csak figyelnek csendben
|
|
|
meg ugy mindenki
|
|
|
Én egy kis UAE generátort fejlesztettem WinUAE-hoz, de valamiért még nem lett elfogadva. Kuz mintha ritkán járna errefelé.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
wow  Pfuj-pfuj Paladin.  ritka undorito egy kaszt  priest powah.
A modell viszont durva
|
|
|
High poly Judgement Setet fejlesztek!
|
|
|
Ha még kell tesztelő, én szívesen segítek, ha valaki felvilágosít mi kell hozzá.
|
|
|
Linux alatt ennyibol all a forditas:
cmake .
make
windows alatt gondolom sokkal bonyolultabb, mint minden mas is, de nagy szerencsevel akar ennyi is eleg lehet
priviben dobjatok mailcimet, es kuldom a cuccost
|
|
|
A stuff érdekel engem is.
Ha elég hozzá a cmake meg sdl akkor megpróbálhatom én is lefordítani, bár még ilyet nem csináltam, de ha tényleg egyszerű akkor ide vele.
|
|
|
Nincs SDL-em, de ha csak ezen múlik (nem jelentkezik senki más), fordítok szívesen.
|
|
|
ha valaki fordít nekem, itt vagyok mint teszter...
|
|
|
Beta tesztert keresek egyszerű casual jellegű játékhoz, akit érdekel sikiítson!
Windowsom nincs, nem is lesz, így a programot neked kell lefordítanod, ez Linux alatt rettentő egyszerű, elvileg windows alatt sem lehet túl bonyolult, csak SDL-es libeket igényel, CMake-kel elvileg windows alatt is simán fordítható.
|
|
|
Idézet screat:Mindig hallani olyanokról, akik MMORPG-t akarnak csinálni... 
Én is szeretnék MMORPG-t csinálni. Sőt mindjárt kettőt is. Egyet Flash és egyet Unity klienssel.
A flash megoldásúval kezdem, abban legalább van tapasztalatom.
A végtelenbe és tovább!
|
|
|
openSAF-fal támogatott nagy rendelkezésre állású rendszerek idő és teljesítménybeli tesztelése saját fejlesztésű komponensekkel :]
|
|
|
Ne szivassátok már Big Lou-t, olyan rossz nézni  . Majd tanulni fog ő a saját hibáiból, ez mindig így van.
Szerk: Hogy írjak valamit a témához is, nekem minden nap támadnak ötleteim amikbe legszívesebben abban a percben belefognék, de ezek mind túl nagy játékok, én meg túl kicsi vagyok hozzá, meg pénzem sincs fejleszteni. :/
|
|
|
Az általános offtopikból:
Fasten90
Hali!
Remélem nem baj, hogy szeretném bemutatni itt egy munkámat (nincs jobb ötletem,hogy hova tegyem/illik).
City B1
A pályát elsősorban azért készítettem, hogy gyakoroljak, és elfoglaljam magam valamivel. Másodsorban a remény miatt, mely szerint talán ezt a pályámat fel tudják olyanok használni, akiknek a projektjébe illik, vagy esetleg csak programozók/modellezők, és nem kívánnak foglalkozni pályakészítéssel.
A pálya egy általam elképzelt Budapestet ábrázol, térrel, egy iskolával, bejárható otthonnal, pályaudvarral, mélygarázzsal és egy körbejárható, de bejárható lakás nélkül társasházzal, illetve kis csatornahálózattal.
Térkép

A pálya adatai:
Készült:
Source SDK - Hammer 4.1 build xy (.vmf .dxf)
GIMP 2.6 (.jpg, .png)
VTFEdit (.vtf, .vmt)
Crafty (.map, .obj, .tga)
Összesítés:
Testek száma (solids): 3205
Felületek száma (összes - a nodraw felületekkel együtt): 19695
Felületek száma (nodraw felületek nélküli): kb. 13000
Elérhető:
Pálya: .vmf, .map, .objt (+.mtl), .dxf
Textúrák: .bmp, .jpg, .jpg + .png, .tga, .vtf + .vmt
Egyéb:
A textúrák teljes egészét én készítettem.(Kivétel a Source engine miatt: water, glass, nodraw textúra.) A pálya minden eleme brush. (Source engine-osok fordulhatnak hozzám az eredeti forrásért, mely még entity-ket tartalmaz. (func_door_roatoting, func_breakable, trigger, stb.))
A textúrák mérete a Source engine által megadott és engedélyezett méreteket követik: 16*n px és 16*n px felbontásúak, ahol a két n nagyon gyakran nem ugyanannyi! Sajnos nem tudom, hogy ezzel hibát követtem-e el, vagy sem, bár régebbi tapasztalataim azt súgják, bizonyos engine-ok csak azonos nagyságú oldalú textúrákat kezelnek. A maximális oldal nagyság 4096 px, de ez már ritka. Az igények nem ismerete, és a sietés miatt materials-szal nem foglalkoztam, vagyis a Source engine-hoz tartozó .vmt fájlok nem tartalmazzák a textúrák materialját. Készíthetek listát arról, hogy mit minek javaslok.
Screenshots:
http://picasaweb.google.hu/fasten90/CityB1#



Crafty - Object Viewer (pályanézegető):
A pályán átlagos FPS: 20-25 fps
Gépem: intel celeron 1,6Ghz, 768MB ram, integrált - Sis Graphics videókártya 256MB rammal (ezt a szerencsétlen központi RAM-ból lopta el): enyhén szólva alsó kategóriás gép szerintem...
A pályanézegető a .vmf fájlt olvasta be. E formátum semmiféle optimalizációt/ "mit látok éppen - mit nem" nem tartalmaz.
Bárki, akinek megtetszett a pálya, vagy egy részlete, vagy érdeklik a textúrák, az írjon egy e-mailt, és valahogy átadom neki a szükséges dolgokat. A cuccot azért nem teszem fel azonnali letöltésre, hogy így jobban tudjam követni az eseményeket (mennyien tartanak igényt rá, módosítási igények, stb.), illetve a meglehetősen nagy összméret miatt (több - különböző formátum, stb.). Minden forrást hajlandó vagyok átadni kérésre. Módosításokat kérhettek, bár nem tudom garantálni, hogy el is fogom tudni készíteni azokat. A formátumokra figyeljetek oda, hiszen úgyse tudom kitalálni, hogy nektek éppen melyik lenne ideálisabb, és a kevesebb gondot okozó.
A cuccokat GPL v2 licenc alatt szeretném tovább adni.
Elérhetőségeim:
fasten90@gmail.com
ijcweb.extra.hu
ijcweb.blogspot.com
Minden kritikát szívesen fogadok!
ööö... A minikép hogy működik?
|
|
|
Oh, lemaradtam.
Nah mind1, most mit is? aöa... naon bonyolult adatbázis kezelő progit amire hétvégén egy szakember cimbó félrészegen félvállról odavetette hogy így meg így és kész, én meg 1 hónapig agyaltam... hát ilyen mikor belekontárkodik az ember más szakterületére. 
Aztán kezdődik a suli, sok-sok kieresztésre váró gőz, szal beindul a játékfejlesztés ezerrel.
|
|
|
megvan az új Big Lou ahogy nézem.. Neossifter, ne blognak használd a fórumot, ha írogatni akarsz, reggeld be a cuccodat, és a fejlesztési naplót szemeteld.
Hogy ne csak off legyen, én 2-3 hét kihagyás után ma végre belevetem magam megint a fejlesztésbe, csak egy gyors, pár pályás platform cuccot szeretnék összehozni, sok zombival, meg vérrel, szeretem ha fröcsög.
C4Ninja
|
|
|
Idézet Big Lou :
Én most kezdtem bele egy nagyobb projekt be a World of Zeron : Beigning of Dawn -ba
Ez elvileg egy rpg lesz.
Ugye nem game maker? 
rpg-t utoljára a hadászatban hallottam, egy vállról indítható rakéta gyanánt  Mindig hallani olyanokról, akik MMORPG-t akarnak csinálni...
még csak padawan...
Dont worry, be hippy - Fanni :)
|
|
|
még leirni se tudod rendesen, biztos jó lesz
|
|
|
Idézet Big Lou :
Én most kezdtem bele egy nagyobb projekt be a World of Zeron : Beigning of Dawn -ba
Ez elvileg egy rpg lesz.
És gyakorlatilag?
|
|
|
Én most kezdtem bele egy nagyobb projekt be a World of Zeron : Beigning of Dawn -ba
Ez elvileg egy rpg lesz.
Amíg nem tanulsz meg helyese(bbe)n írni, és nem veszed a fáradtságot, hogy a hozzászólásaid megüssék az elvárt szintet, addig folyamatosan kispadra foglak küldeni. - Kuz
|
|
|
Őööö... most dolgozom a legújabb mesterséges intelligenciján. Asszem eladom majd a NASA-nak.... Az első sor már meg van...
rem *** mesterseges intelligecija ***
Csak viccöltem!
A tower defense az jó ötlet, sokat szoktam hasonlókkal szórakozni.
Most éppen egy multis hentelős, világhódítósat csinálok.
HENT néven fut a gp-kben.
Viszont a pályaszerkesztőjével majd szinte bármilyen stílusú gémet lehet csinálni... persze csak az adott modellekkel és 3D-ben... Lehet majd akár tower defet is
|
|
|
Én is XNA-zok. Most épp egyik modellező haverom elvetemült ötletét szeretnénk megvalósítani, így neki köszönhetően elkezdtem foglalkozni az animálással...Ugyan még meg sem moccannak a modellek, de valahol el kell kezdeni, nem igaz?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Tower defense gamát, amiben több az ötlet és a lehetőség. Természetesen GM-ben :p
Csak ez a WOW ne vinné el mindig az időmet :p
GM téma:
szóval két saroknyira a közértbe nem fogok feszíteni a kocisval, viszont szegedre sem indulok el binyiglivel
Igen, pontosan erre gondoltam én is. A yoyogames-en pedig van egy halom jó játék, ami mind gm-mel készült, nyugodtan csekkoljáátok le.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
|
|
|
Újraírom azt a gammát amit egyszer próbáltam nevezni a Retro Minigam-re... és az ellenfelek mozgását csináltam, és csináltam hozzá egy próbaprogit, hogy ne barmoljam össze az amúgy sem túl átlátható kódot, aztán elkezdtem jáccadozni vele, és tök szép dolgokat hozott ki sztem... programer atrt ugye, ha valakit érdekel.
http://kepfeltoltes.hu/080221/Eredmeny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
|
De igen.  Mondjuk a programon már január óta dolgozom, amikor időm engedi, szóval csak összekötöm a kellemest a kredittel.  Most remélem pénteken lesz labor, és akkor megnézem hogy fut a benti gépeken a dolog. Szerintem nem olyan nehéz a dolog, ha az ember időt szán rá.  Ha kell segítésg, akkor kérdezz.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Csak nem a szécsi féle grafikus játékok előadás? Felvettem én is, bár nem tudom még mit leszek képes összehozni belőle
|
|
|
Én épp egy nagy terep generáló és megjelenítő programocskán dolgozok, ami előbb utóbb valamiféle játékként fog manifesztálódni, legkésőbb a félév végén. Ugyanis addig kell leadni egy játékot játékfejlesztésből. Egyelőre úgy néz ki, hogy vagy lövöldözős, vagy autós játék lesz.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Én most jelenleg az első xna-s játékomon dolgozok, ami a szakdolgozatom témája is lesz egyben. Rainbow teleport a címe, és használni fogom benne a farseer fizikai motort, meg remélem sikerül megnyernem minél több független zenészt, hogy berakhassam a netre felrakot zenéjüket a játékomba.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
önmérsékletet
|
|
|
Így van. Nem a segédeszközzel van a baj, hanem a végtermékkel. És igen, amikor már a 10. ...ööö... minőségen aluli (nem akartam azt írni, h 'xar'  gm-es cuccot látjuk, jogosan jön elő bennünk a negatív megkülönböztetés, amikor egy 11. gm-es projectet hoz oldalunkra a szél...
Egyébként ki-mit fejleszt?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
ez kezd hátrányos megkülönböztetés lenni a gm esekkel szemben
ahogy mondod, a GM-esekkel szemben...legalábbis akik idetévednek  Hiába no, a rosszat jobban megjegyzi az ember...a GM-el szemben nincs akkora előítélet mint azokkal az alkotókkal szemben, akik mmo-t gyártanak benne...
Ha valaki csak ígérget, azt rossz szájízzel fogadják, üres beszédnek tartják, de sztem még itt sem volt olyan, hogy egy működő, kipróbálható bármilyen GM-es játékot lehordtak volna...
|
|
|
ez kezd hátrányos megkülönböztetés lenni a gm esekkel szemben
|
|
|
Akkor én kérek elnézést, csak a rossz tapasztalataim beszéltek belőlem.
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|