játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5512
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #186157   2012.08.17 06:49 GMT+1 óra  
Ha kicsit nézem is mozog, az baj?

hajrá, kíváncsi leszek rá.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #186152   2012.08.16 22:48 GMT+1 óra  
Most épp ezt csináltam, ga a Control Space elkészül, ezzel folytatom, Right of the King.
Ezt egyszer regeltem, de megváltoztattam a projektet, egy 3d-s körökre osztott stratégia lett vona fantasy világban magyar mondavilágon alapulva.

Átgondolva most 2d-s, renderelt Heroes-szerű cucc lesz, itt van az egyik fél "vára", minden fejlesztés nélkül (ha nagyon nézitek, mozog, mer gif. )
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #159231   2011.08.11 22:59 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
@Thrall: ígéretesnek tűnik! Első blikkre mint a harc a Heroes-ban. Körökre osztott lesz vagy realtime? Az egységeket meg lehet majd különböztetni azon kívül, hogy merrefelé néznek?


Real time lesz, ez egy "saját" játékrendszer, aminek lényege, hogy a saját területről elindítod az egységeidet, és az ellenfél is ezt teszi, majd el kell foglalni az ellen területét. Az egységek találkozásakor harcolnak, ekkor állnak.
Az győz, aki z összes területet birtokba veszi.

Ha kíváncsi vagy a játékrendszerre, két régebbi játék ebben a stílusban:

Monster Master
Warmaster

Illetve itt már útkereséssel, mesterséges intelligenciával és némi parancsadással kiegészítve:
Warfront Tactics


Illetve van az eredeti monster master, ami nagyon régi.
Itt a standard rendszer lesz, az egységek meghatározott irányba indulnak, pl. a mocsári szörny jobbra, a goblin 25 fokos szögben lefelé.

Ja, és persze az egységeknek lesz majd valami jelzője, hogy kihez is tartoznak.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #159143   2011.08.11 09:21 GMT+1 óra  
@Thrall: ígéretesnek tűnik! Első blikkre mint a harc a Heroes-ban. Körökre osztott lesz vagy realtime? Az egységeket meg lehet majd különböztetni azon kívül, hogy merrefelé néznek?

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #159105   2011.08.10 16:05 GMT+1 óra  
Hoppálá Thrall, ez egész érdekesnek néz ki!
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #159036   2011.08.10 08:22 GMT+1 óra  
Mikor lehet kipróbálni?


Én most egy kicsit megvariált Unblock játékon dolgozom. (alapesetben amikor tologatni kell a falakat, hogy utat nyiss az egérnek, vagy bármi másnak.)

A tervek szerint egy katonai szállítmányt kell átterelni egy raktáron, ahol fém ládák és egyéb akadályok állják az útját, egy mágneses emelő darut kell vezérelni, amivel a ládákat megfelelő helyre lehet mozgatni. Semmi extra, csak egy példa project az androidos engine-el, hogy valami felmutathatót is alkossak végre. Minimális fizika (gyakorlatilag csak a szabadesés lesz fizikával lemodellezve, semmi egyéb, minden kötött lesz, szóval fel sem fog tűnni, de muszáj tartanom a minimalista szemléletet, a kezelésem része. ), minimális shader effektek (gyakoraltilag semmi, csak egy alap textúra kezelés, egy kis részecske rendszer a kipufogó gázoknak, meg a leejtett ládák által felvert pornak, azt annyi is.) A logikai részét kívánom inkább erősíteni, mint a látványt, afféle Hanoi Tornyai jellegű logikai feladványokkal, meg egyéb okosságokkal. Meg látjuk hogy sikerül. Egyelőre készül az engine, az OpenGL része lassan kész is, marad a hang kezelés, meg a játékvezérlés, nameg a többi apróság, amivel sokat lehet szívni, amint elkészülök az alap effektekkel amiket igényel a cucc, máris eldobom az OpenGL ceruzát, nehogy túlzásokba essek.

Kép nincs, majd lesz, ha eljutok odáig, hogy érdemes legyen beregelni a cuccot.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #159031   2011.08.10 00:26 GMT+1 óra  
Megpróbálok flash-ben elszakadni az "escape game"-től, és csinálok valami akciódúsabbat, vajon az is generál-e annyi látogatót, mint a pointandclick.


Monster Master



Ezt a játékot már tudom, hogy sokszor feldolgoztam, de gondoltam még teszek egy próbát flash-ben...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #158399   2011.08.04 13:52 GMT+1 óra  
Köszönöm

Úgy beszéltük, hogy augusztus végére megkapja a végleges helyét, ami számomra még rejtély, hogy sikerül-e,de előbb utóbb megszületik

Stay tuned
   
molbal - Tag | 66 hsz       Online status #158394   2011.08.04 13:04 GMT+1 óra  
krees: Állatian néz ki a platformod
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #158221   2011.08.03 12:12 GMT+1 óra  
Wow, macskaszimulátor, komoly!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #158218   2011.08.03 12:02 GMT+1 óra  
Testreszabás:


Kameravezérlés:
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #158216   2011.08.03 11:53 GMT+1 óra  
Idézet
Pretender :
Mi meg egy Diablo 2-s nézetű (terv szerint többféle módon végigjátszható) singleplayeres rpgt készítünk coop lehetőséggel


Gratula, teljesen jól néz ki - pedig látszik, hogy még igen kezdeti kép.
Jönnek itt a szép projektek!


Idézet
Pretender :
Szóval a java még hátravan


'Java'-ban fejlesztitek? - bocsi...


Idézet
Ashkandi:
udok adni hozzá Grey-ből modelleket meg textúrákat. Gondolom a pályák azok valami 3ds maxos renderek.


Köszi, ennek már egy komoly része kész, de lehet hogy később kérek pár dolgot.
Amúgy nem Max-os render hanem Game Maker + Gimpbenodateszem.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #158211   2011.08.03 11:36 GMT+1 óra  
szerintem biciklipumpa..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #158198   2011.08.03 10:36 GMT+1 óra  
Már tudjuk,mi lesz belőle, de még nem kívánom megmondani
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #158197   2011.08.03 10:32 GMT+1 óra  
@krees: tök jó, ebből még platform is lehet, vagy akár valami egészen más is.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #158196   2011.08.03 10:29 GMT+1 óra  
Én is rmlm nyár közepére kész leszek ezzel a demóval. Még a scriptelés szorul egy minimális átszervezésre + kell még útvonalkereső AI bele és akkor már lehet is irtani benne :3
Az animáció pedig a hab lesz a tortán
alias aalberik
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #158194   2011.08.03 08:56 GMT+1 óra  
Mi meg egy Diablo 2-s nézetű (terv szerint többféle módon végigjátszható) singleplayeres rpgt készítünk coop lehetőséggel
Saját endzsin, amelyből még sok fontos funkció hiányzik:
- hangkezelés
- ütközés
- hálózat (alap van, csomagkezelés kell)
- scriptrendszer (alap van, de igencsak bővíteni kell)
- AI (valószínűleg most ezzel fogok foglalkozni, hogy ne csak én tapasztaljak változást )
- editor
- gameplay, és mindenféle egyéb logikai dolgok
Szóval a java még hátravan

A képet meg már láthattátok az offtopicban

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #158193   2011.08.03 08:55 GMT+1 óra  
Túlzás, hogy fejlesztés a részemről,de van hozzá köze, reményeink szerint egy addiktív kis apróságban funkcionál majd.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #158189   2011.08.03 07:30 GMT+1 óra  
Ha el bírod viselni, hogy a játékod egy rozsdás, lepukkant helyen játszódik, akkor tudok adni hozzá Grey-ből modelleket meg textúrákat. Gondolom a pályák azok valami 3ds maxos renderek.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #158184   2011.08.03 03:13 GMT+1 óra  
Thrall: Jó lesz! Ez valami katakombában játszódik majd? A gyufa ismerős. Meg sztem a hotspot-okat majd egy picit egyértelműbben jelöld ki, a MonsterComing-ban könnyen el lehetett keveredni, pedig nem volt annyira sok szoba.. Meg a foltok helyett esetleg kipróbálhatnál nyilakat.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #158183   2011.08.03 00:33 GMT+1 óra  
Idézet
Kuz :
Idézet
Thrall :
pont olyan mint a Heroes II grafikája.


Ez most sértés?


NEM, ezt dícséretnek szántam mert:

(1) Egyik kedvenc játékom Heroes II

(2) Nagyon sikeres, jó kritikákat kapott játékról van szó

(3) Külön megdicsérték a grafikáját rengeteg kritikában, akkor is, amikor maga a kézzelrajzolt technológia rég elavultnak számított

(4) Én nem tudok így rajzolni, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül.


Szal jó!

Ja, hogy legyen valami on is benne:
Második Point and click játékom:

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2011.08.03 00:44 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #158146   2011.08.02 19:29 GMT+1 óra  
Csak pötyögök ezzel-azzal időnként.
Pl.: Kísérleti vertex coloros távlati LOD, a fákkal. (kissé elnagyolva)

A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #158085   2011.08.02 10:11 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
Ez tökjó, pont olyan mint a Heroes II grafikája. Nagyon hangulatos.
Nosztalgia.


Huhh, köszi, de azért annyira nem vagyok jó grafikus, sőt..

@Kuz: ez határozottan dicséret volt.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #158081   2011.08.02 09:22 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
pont olyan mint a Heroes II grafikája.


Ez most sértés?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #158065   2011.08.01 23:09 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Nem tudtam hol mutassam, de ha már van ilyen topic, akkor itt.
Szóval Scroller Game Creator -ral készülő kalózos shoot'em up játékocskámhoz elkészültem a HUD -dal:

A Lives alatti hajócska Illustratorban valami hihetetlen bénán néz ki, de ilyen kis bélyegméretben szerencsére egész tűrhető lett..


Ez tökjó, pont olyan mint a Heroes II grafikája. Nagyon hangulatos.
Nosztalgia.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #158056   2011.08.01 22:30 GMT+1 óra  
Látens alkoholizmus.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #158051   2011.08.01 22:20 GMT+1 óra  
HG: azt olvastam, hogy "játékkocsmámban". Mondom wtf?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #158007   2011.08.01 19:40 GMT+1 óra  
HG: Jó lesz ez. , és mindezt csak hogy teszteld a progit.

Nem is tudtam, hogy van egy ilyen topic. A minap azon goldolkodtam, hogy egy ötlet topic sem ártana, vagyis ahol esetleg játék ötletet lehetne bedobni, hogy ki mennyire tartja életképesnek. Aztán persze abban maradtam, hogy megcsinálom, azt vagy-vagy.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #158002   2011.08.01 19:33 GMT+1 óra  
Nem tudtam hol mutassam, de ha már van ilyen topic, akkor itt.
Szóval Scroller Game Creator -ral készülő kalózos shoot'em up játékocskámhoz elkészültem a HUD -dal:

A Lives alatti hajócska Illustratorban valami hihetetlen bénán néz ki, de ilyen kis bélyegméretben szerencsére egész tűrhető lett..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
dvorgaz - Törzstag | 576 hsz       Online status #138902   2010.08.08 18:15 GMT+1 óra  
Az aláírásomban van a projekt adatlapja, ott le van írva minden.
Amúgy C++ban íródik.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #138901   2010.08.08 18:11 GMT+1 óra  
Idézet
dvorgaz :
Én nemrég elkezdtem újraírni a GP-met, de még nincs belőle semmi látványos, csak ilyen nyomi ellenfelekre lehet lődözni: piktúra


Jó kis shoot'em up lehetne belőle, mondjuk még ugye textúrák és modellek nélkül nem olyan látványos.
De így első látásra tényleg jónak tűnik!
Miben készül hogy?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #138893   2010.08.08 14:46 GMT+1 óra  
Idézet
gopher :
Ashkandi: ha jól értem, akkor már most buktuk? (mivel kint van GP-ként)? (nem mintha, ez lett volna a cél)



Nem buktátok, de |<urva nehéz elérni ezzel foglalkozó embereket, én bigfishnek meg egyéb oldalaknak vagy 3-4 levelet írtam különböző címekre és semmi válasz. ( még visszajelzés se, hogy elolvasták volna )

   
dvorgaz - Törzstag | 576 hsz       Online status #138892   2010.08.08 14:43 GMT+1 óra  
Én nemrég elkezdtem újraírni a GP-met, de még nincs belőle semmi látványos, csak ilyen nyomi ellenfelekre lehet lődözni: piktúra
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #138891   2010.08.08 14:37 GMT+1 óra  
Ashkandi: ha jól értem, akkor már most buktuk? (mivel kint van GP-ként)? (nem mintha, ez lett volna a cél)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #138890   2010.08.08 14:23 GMT+1 óra  
Próbáld meg... kb senki nem ír vissza, sehova nem lehet erről fórumra posztolni, stb...

   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #138889   2010.08.08 14:13 GMT+1 óra  
Thrall: Gondolkodtunk már rajta, hogy esetleg fizetős lesz, de ennek egyelőre utána kéne járni
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #138887   2010.08.08 13:12 GMT+1 óra  
Idézet
pandulapeter :
Hát... Az elég lehangoló...


Most nem azért, de szerintem te is egyik utsó napon fogod feltenni, meg mi is...
SZal ez még nem mond semmit
(bár már van 7 oldal! durva egy kicsit... )
Amúgy ez a Dash Ant tényleg nagyon jól néz ki, fizetős kategória?
(mert simán az a szint...)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #138881   2010.08.08 12:14 GMT+1 óra  
En mostanaban, mivel nagyon raerek, elkezdtem kicsit c++ozni. Semmi extra egyelore, de ebben a topicban nem is az a cel, ha jol ertem
- *.x-bol (*.obj is lehetseges, de az nem az igazi) konvertalok sajat formatumra (binaris fajl), majd azt olvasom be
- scenegraph (egyelore nincs map-file, az is szinten binaris lesz, amit majd a map-editorbol lehet kimenteni) + AABB-re vfc
- nyilvan alap funkciok, mint content kezeles, input, stb.
- 3 metodust leszamitva sajat matek kod. (tegnap talaltam ezt, onnan szedtem a TransformCoord, Project es Unproject kodot )
- egyelore csak szimplan normal mapping

Elso dolgom animalt x betoltese es kezelese lesz, majd a map editor kovetkezik. Ugy erzem, ezzel elleszek egy ideig.
Ja es msn-en sokat segitett Matzi.


   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #138872   2010.08.08 10:49 GMT+1 óra  
Bőven belefér a regisztrálható kategóriába.

Van egy több mint 7 éves kb. komplett Boulder Dash "enginem" (még turbo pascalban kezdem csinálni, később átkerült Delphibe). "Kis" grafikai munkával lehetne ebből is valami maradandót alkotni.
(Mostani állapotában "futtatja" az eredeti c64-es játékból kivett pályákat)



Amúgy most valami BSP alapú engine szerűséggel küzdök, de még nem akarnám felrakni.
Mostani állapotában az importer része UT99 t3d file-ból tudja összeszedni a BSP adatokat, lightmapot csinál, saját fileformátumban elmenti, amit az "engine" rész be tud olvasni.
Most az unicode képességűnek szánt pixelfont alapú szövegmegjelenítő rész készülget (szövegtördelést már tudja, balra, jobbra, középre, sorkizárt).
A régóta álló SpaceWars projektem is használná majd, kell bele pl. egy űrállomás, az "újraéledő" űrhajók starthelye lesz majd.


Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2010.08.08 11:13 GMT+1 óra, ---)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #138871   2010.08.08 10:49 GMT+1 óra  
Pörögjön GP-k közé.

   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #138870   2010.08.08 10:40 GMT+1 óra  
Na ezt nem tudom miért kétszer küldte, majd légyszi töröljétek, köszi!
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #138866   2010.08.08 10:38 GMT+1 óra  
HomeGnome: akkor betegyem a GP-k közé?

Lisa egyelőre koncepció/elgondolás szintjén van. Folytatni szeretném, viszont mindig annyira túltervezem a dolgot, hogy rájövök, egyedül kevés vagyok hozzá. Nagyon szeretném, ha igényes lenne, és az anime vonal is megmaradna benne, viszont nem tudom eldönteni, mennyire lehet majd bonyolult. Én pl. szeretnék bele rajzolt intrókat is, de ahhoz meg nagyon sok idő kéne, hogy a párbeszédeket/harcokat meg lehessen csinálni.

Az már szinte biztos, ha lesz, akkor csak Windows-on fog futni, ennek nem más az oka, minthogy nem szeretnék a cross-platform kódolással "kínlódni".

Illetve, ha rajzolt intrók nem is, ingame szintű párbeszédek biztosan lesznek benne, ha így lesz, akkor LUA-val lesznek kontrollálva a dolgok (az első verzióban elkövettem azt a hibát, hogy szinte saját nyelvet kezdtem el írni a script-elések miatt... )

Lesz Lisa, maximum, majd nyugdíjas koromban lesz meg az első igazi release
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #138862   2010.08.08 10:24 GMT+1 óra  
Kellemes kinézetű ez a boulder dash játék! Én még a Lisa-ban is reménykedek, az folytatódik majd valamikor?


Egyébként tök jó, hogy nem akarjátok higítani a GP-ket, de közben meg ide (és a másik topicba is) sokkal jobbakat raktok, mint jó néhány gp amik viszont bekerültek...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #138861   2010.08.08 10:07 GMT+1 óra  
Hát jelenleg egy kisebb builder dash klón játékot csinálgatunk ketten, egyelőre nem is tartom érdemesnek kitenni a GP-k közé, neve még nincs:


Főmenü


Ingame

(PS: az atomracer pedig újra lesz írva Irrlicht-tel, csak először ez legyen meg )
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #138859   2010.08.08 09:20 GMT+1 óra  
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #138824   2010.08.07 10:34 GMT+1 óra  
Thrall hát igen Ez valóban nem semmi cucc Én hígítottam az enyémmel a GP rovatot mert ez az első komolyabb próbálkozásom Őszintén szólva látva az Obeos-t és most ezt, bele se merek gondolni, hogy akk a többi versenyző mivel készül?

   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #138804   2010.08.06 14:56 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
Sőt! lehet hogy csak pc-n lesz, psp-n nem.


ha a PC nem windowst jelent, akkor megiscsak van esely ra hogy kiprobalhatom
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #138803   2010.08.06 14:54 GMT+1 óra  
Nagyon szép munka! Kiváncsi vagyok rá mozgás közben Méghogy a te játékaidon nem látszik a profizmus....
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #138802   2010.08.06 14:33 GMT+1 óra  
Idézet
glezmen :
hat ez piszkosul tetszik
kar hogy nincs PSP-m


Sőt! lehet hogy csak pc-n lesz, psp-n nem.
Psp-n csak akkor lesz ha valami csoda folytán bekerül a legjobbak közé, csak éppen psp-"kompatibilisre" kell csinálni (480X272 4 akciógomb használata, stb.)
Tehát PC-s játék, csak PSP-szerűnek kell lennie...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #138798   2010.08.06 13:57 GMT+1 óra  
Idézet
glezmen :
hat ez piszkosul tetszik
kar hogy nincs PSP-m


Szerintem nem csak psp-n lesz játszható.
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]