játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20] [25] [30] [35] [40] [45] [50] [55] [60] [65] [70] [75] [80] [85] [90] [95] [100] [105] [110] [115] [120] [125] [130] [135] [140] [143]
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #149958   2011.03.31 16:21 GMT+1 óra  
Az 50 soros inline-ként megírt fügvények szépen nézhetnek ki a header fájlban
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #149953   2011.03.31 15:12 GMT+1 óra  
Idézet
Joga :
Ahhoz, hogy eldöntsük, hogy mi inline és mi nem, azt szerintem nem az alapján kell eldönteni, hogy van-e kedvünk különírni, vagy nem



ebben teljesen igazad van
mindazonaltal az 50 soros, inline-kent megirt fuggvenyt ugysem fogja a fordito inline-ba tenni
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #149952   2011.03.31 14:45 GMT+1 óra  
Ahhoz, hogy eldöntsük, hogy mi inline és mi nem, azt szerintem nem az alapján kell eldönteni, hogy van-e kedvünk különírni, vagy nem
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #149938   2011.03.31 08:17 GMT+1 óra  
egyébként delphiben ha hozzáadtam egy új metódust egy osztályhoz, ctrl + shift + c hatására csinálta azt, amire gondolsz, biztos VC++ban is van ilyen, beállítások között nézz szét a Keyboardnál, kismillió kombinációhoz van rendelve valami parancs.
   
petyur - Tag | 54 hsz       Online status #149937   2011.03.31 07:34 GMT+1 óra  
Az inline függvények sokasága olvashatatlanná, tagolatlanná teszi a kódot - az újrafelhasználhatatlanságról nem is beszélve.
Én sem szerettem (mivel sokat c#-oztam), de c++-ban ezt a lehetőséget nem szabad kihasználatlanul hagyni

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #149933   2011.03.31 05:23 GMT+1 óra  
'The quality of software measured by quality of code."

/Yoda/
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #149928   2011.03.31 00:25 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
Ez a hihetetlen kényelem Há milyen rózsaszín barbibaba programozók vagytok ti?
Hardcore hardcoding yeeeah


nade ha az ember egy ekkora szövegszerkesztőt tölt le, mint a VS, akkor elvárja, hogy tudjon valami extra funkciót is
én őszintén megmondva utálom a függvénydefiníciókat külön kiírogatni. ezért van egy csomó dolog nálam inlineként megcsinálva.
FZoli jóváhagyásával XD

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #149926   2011.03.31 00:18 GMT+1 óra  
Ez a hihetetlen kényelem Há milyen rózsaszín barbibaba programozók vagytok ti?
Hardcore hardcoding yeeeah
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #149922   2011.03.30 22:41 GMT+1 óra  
Idézet
petyur :
Idézet
Wolfee :
oké, feladom: VS2010ben hogy lehet egy headerben lévő osztály kódjából üres törzsű függvényeket generáltatni egy cpp fájlba?



Én erre írtam egy frankó perl scriptet (bár tudom, ezzel nem sokat segítettem)



en vim makroval szoktam, de gondolom ez szinten nem segit
   
petyur - Tag | 54 hsz       Online status #149915   2011.03.30 19:39 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
oké, feladom: VS2010ben hogy lehet egy headerben lévő osztály kódjából üres törzsű függvényeket generáltatni egy cpp fájlba?



Én erre írtam egy frankó perl scriptet (bár tudom, ezzel nem sokat segítettem)

   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #149913   2011.03.30 18:27 GMT+1 óra  
oké, feladom: VS2010ben hogy lehet egy headerben lévő osztály kódjából üres törzsű függvényeket generáltatni egy cpp fájlba?
FZoli jóváhagyásával XD

   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #149625   2011.03.25 10:53 GMT+1 óra  
vagy deklarálhatod magad:
Kód:
template<class T>
inline T MIN( T a, T, b )
{
   return a < b ? a : b;
}
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #149624   2011.03.25 10:46 GMT+1 óra  
Idézet
Joga :
using namespace std?


Egyenlőre "#define NOMINMAX"-ot használok (a másik alternatíva az "(std::max)(x, y);" volt...)
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #149607   2011.03.25 06:32 GMT+1 óra  
using namespace std?
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #149603   2011.03.25 02:10 GMT+1 óra  
Már többször előjött az a probléma, hogy a min és max függvényeket Linux alatt std::min() és std::max(), Win alatt pedig min() és max() formában fogadja el a fordító, van erre valami bevett megoldás ("#include <algorithm>"-mal include-olom)?
   
petyur - Tag | 54 hsz       Online status #149147   2011.03.17 08:16 GMT+1 óra  
Libet nem kell "telepíteni", csupán okosan linkelni.
Statikus libet hozzá kell adni a megfelelő project beállító fülön (build options/Linker pl) - gondolom nem saját makefile-t hasznász - (ezek .lib kiterjesztésűek), a dinamikus libet (.dll) pedig a legegyszerűbb, ha bemásolod a leendő exe-d (nem, nem az az ex, hanem az a bizonyos exe fájl) mellé
A headereket hozzádobod ugyancsak a a megfelelő project beállító fülön (build options/compiler pl).

Amire figyelj: ha van külön debug meg release mappában lib és dll, akkor a megfelelőt használd te is a megfelelő esetben (attól függően, hogy debug, vagy release módban futtatsz).
Ha sok a hülyeség, amit írtam, akkor bocsi (én így használom a külső libeket - és működnek).
Üdv

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #149143   2011.03.16 23:33 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
Idézet
lezli01 :
Nah sikerült minden!

Hihetetlen, hogy az ember hogy megrémül amikor előszőr kell összetettebb libet felrakni, azt se tudja mit kell tenni, pedig tényleg pofonegyszerű!

Mostmár minden faja!


akkor amíg friss az emlék, írj cikket belőle



Én is pont ezt csináltam, amikor egy java beadandóval határidö utánig szivtam-szoptam. Hát az a cikk is megérte a pénzét, de a kicsit kocsmai stílusa ellenére annyira tetszett a tanárnak, hogy 5öst adott
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1337 hsz       Online status #149142   2011.03.16 22:48 GMT+1 óra  
Idézet
lezli01 :
Nah sikerült minden!

Hihetetlen, hogy az ember hogy megrémül amikor előszőr kell összetettebb libet felrakni, azt se tudja mit kell tenni, pedig tényleg pofonegyszerű!

Mostmár minden faja!


akkor amíg friss az emlék, írj cikket belőle
FZoli jóváhagyásával XD

   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149141   2011.03.16 22:35 GMT+1 óra  
Nah sikerült minden!

Hihetetlen, hogy az ember hogy megrémül amikor előszőr kell összetettebb libet felrakni, azt se tudja mit kell tenni, pedig tényleg pofonegyszerű!

Mostmár minden faja!
   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149101   2011.03.15 21:27 GMT+1 óra  
Nah gdb müccik, ujratelepítettem promptból, lehet rosszul lett felrakva előtte...

Már csak ezzel a libraryvel kell szórakoznom, egy link jöhetne ahol van ezekről leírás, mert én a programozás ezen részét ( linkelgetés stb.. ) nem vágom!

Nekünk már nem így tanítják sajna, hanem duplakatt az eclipsen new project aztán mehet a kód...
   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149099   2011.03.15 21:14 GMT+1 óra  
Annyira nagyon kezdő nem vagyok, eddig minden pompásan működött, egyszerűbb libek mint SDL OpenGl felrakás simán ment és a gdb is azóta nem jó h újraraktam a windowst...
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #149094   2011.03.15 18:08 GMT+1 óra  
mi a baj a vs-el? (van express is, ha nem hiányzik a verziókövetés + néhány extra) vagy warezolsz.

   
Aku-Aku - Tag | 111 hsz       Online status #149093   2011.03.15 17:59 GMT+1 óra  
Kivéve a gyevi bírót...

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #149091   2011.03.15 17:55 GMT+1 óra  
Idézet
Aku-Aku :
Milyen gond adódhat Eclipse-szel Windaz alatt?



Például, hogy nem éppen kezdöknek valo...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Aku-Aku - Tag | 111 hsz       Online status #149089   2011.03.15 17:53 GMT+1 óra  
Milyen gond adódhat Eclipse-szel Windaz alatt?

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #149087   2011.03.15 17:47 GMT+1 óra  
Biztos, hogy az eclipse-al akarsz szórakozni windows alatt?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149084   2011.03.15 16:49 GMT+1 óra  
A másik kérdésem:

Az alábbi hibát tapasztalom!

Feltettem a gdb-t de amikor debuggolni szeretnék a gdb futtatása hibával leáll ( szokásos windowsos folyamatmegszakítás ).

Ennek mi lehet a baja? Vagy ti milyen debugger ajánlotok, ehhez sem nagyon értek, hogy kell felrakni!
   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149083   2011.03.15 16:48 GMT+1 óra  
winfos
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #149077   2011.03.15 15:45 GMT+1 óra  
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149076   2011.03.15 15:41 GMT+1 óra  
Ahha, utána nézelődök majd...

Én eclipse-t meg mingw-t használok!
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #149075   2011.03.15 15:13 GMT+1 óra  
Ahogy mondta Joga, fogod, és belinkeled van több lehetőséged is: (vs2008, c++)
Kód:
#pragma comment(lib,"nev.lib")

Kód:
jobbgomb a projektre, properties -> Linker -> Input -> Additional dependecies

ha dll-t, v. lib-et fordítasz akkor meg
Kód:
ugyan úgy properties -> Librarian -> General -> és szinten A.d.

(ugyan így be kell állítani az includeokat is, hacsak nem full path-el akarsz dolgozni)

Ez csak akkor működik, ha be van állítva, hogy hol keressen libeket, stb:
menü: Tools -> Options -> Projects and solutions -> VC++ Directories -> ott a megfelelő helyre benyomod a megfelelő könyvtárat.

   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149074   2011.03.15 15:02 GMT+1 óra  
igen, csak engem megzavar h van sok minden más, pl bin mappa stb...
Kéne valami leírás, hogy a libeket, hogy kell használni, ha ez egyáltalán vmi szabványszerű!
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #149073   2011.03.15 13:49 GMT+1 óra  
A legtöbb lib telepítése annyiból áll, hogy bemásolod a fordító lib/include mappájába a megfelelő fájlokat, majd project-nél beállítod, hogy linkelje a .lib, .a, stb fájlokat

( vagy beállítod a fordítónál, hogy hol keresse a libeket, meg a headeöket )
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #149072   2011.03.15 13:46 GMT+1 óra  
Hali mindenki!

Nem tudom, hogy itt van-e jó helyen a kérdés...

A lényeg, hogy az új projektemhez profi gui-t akarok, és rá is találtam a CEGUI nevű library-ra!

A gondom, hogy nem vagyok még annyira pro, és nem tudom, az ilyen könyvtárakat hogy kell "feltelepíteni", hogy használni lehessen. Google-n is szétnéztem de semmi válasz!

Ha valaki használta már, vagy tud segíteni írhatna egy helpet!
Akár a librarykról általában...

A másik, hogy kellene valami anyag, hogy hogyan érdemes GUI-t fejleszteni!
Mit érdemes tartalmaznia, eseményrendszerek stb...

Ha értitek!

Előre is köszi!

Laci
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148975   2011.03.12 15:34 GMT+1 óra  
mint mondtam minden más egyezik ezeken kívül (debug, add watch hasznos dolog ) ebből sorbarendezés lesz..

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #148969   2011.03.12 14:02 GMT+1 óra  
ne csak width meg height-et kérdezz le hanem mást is, minden mezőt írass ki és kiderül mi a különbség, na meg a sorrend alapja.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #148966   2011.03.12 13:35 GMT+1 óra  
Sztem rendezd sorba, oszt kész.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148965   2011.03.12 13:33 GMT+1 óra  
Mindegyik refresh rate 60, a format is x8r8g8b8

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #148963   2011.03.12 13:29 GMT+1 óra  
Nézzétek meg a dxdiag forrását abban tuti bennevan minden.

@pretender mert frissitési frekvencia szerint van rendezve?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148962   2011.03.12 13:17 GMT+1 óra  
Érdekes... Kicsit fura sorrendbe rakja be a felbontásokat:
Kód:
[14:04:49] - 640x480
[14:04:49] - 320x200
[14:04:49] - 320x240
[14:04:49] - 400x300
[14:04:49] - 480x360
[14:04:49] - 512x384
[14:04:49] - 640x400
[14:04:49] - 800x600
[14:04:49] - 1024x768
[14:04:49] - 1280x960
[14:04:49] - 1280x1024
[14:04:49] - 1440x900

Persze egyszerűen sorba lehet rendezni, de hát ez vajon miért így van?
vgaNumDisplayModes = m_D3d->GetAdapterModeCount(D3DADAPTER_DEFAULT,D3DFMT_X8R8G8B;
Kód:
for (int i = 0; i != vgaNumDisplayModes; ++i)
{
m_D3d->EnumAdapterModes(D3DADAPTER_DEFAULT,D3DFMT_X8R8G8B8,i,&vgaDisplayMode);
m_Resolutions.push_back(Vector2(vgaDisplayMode.Width,vgaDisplayMode.Height));
}

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148950   2011.03.12 12:06 GMT+1 óra  
hm, a ramot én is így kértem le, viszont a proci így lehet, hogy jobb lesz A kártya nevét akkor behúzom valahogy így, a többit (textúrázási képesség, vs, ps támogatás, stb.) pedig IDirect3DDevice9::GetDeviceCaps(...)-al húztam be, és az úgy néz ki, hogy működik.
Köszi

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #148945   2011.03.12 10:07 GMT+1 óra  
proof88: thx, akkor lehet ezért mutatott fura értékeket. Mondjuk nálam 4GB van, és mindig volt 2GB szabad, szóval annyira nem teszteltem le...

A videókártya infó lekérdezése meg valahogy így néz ki nálam DX (8 ) alatt:
Kód:
char gsD3DAdapterDescription[MAX_STRING];
DWORD gdwMaxTextureWidth,gdwMaxTextureHeight;

D3DADAPTER_IDENTIFIER8 D3DAdapterId;    // DX8 :)))
D3DCAPS8 D3DCaps;    // ez is DX8 :D
int nMaxDispModes,nDispMode;
D3DDISPLAYMODE D3DDispMode;

if (gpD3D)  // a Direct3D objektum létrehozása után..
{
    if (gpD3D->GetAdapterIdentifier(D3DADAPTER_DEFAULT,0,&D3DAdapterId)==D3D_OK)
    {
        // grafikus adapter neve
        strcpy(gsD3DAdapterDescription,D3DAdapterId.Description);
        // a videómemória mérete
        ...
    }

    // a videokártya textúrázási képességeinek lekérdezése
    if (FAILED(gpD3D->GetDeviceCaps(D3DADAPTER_DEFAULT, D3DDEVTYPE_HAL, &D3DCaps)))  { ... } // hiba
    else
    {
        gdwMaxTextureWidth=D3DCaps.MaxTextureWidth;
        gdwMaxTextureHeight=D3DCaps.MaxTextureHeight;
        // stb...
        ...
    }

    // támogatott felbontások és formátumok számának lekérdezése
    nMaxDispModes=gpD3D->GetAdapterModeCount(D3DADAPTER_DEFAULT);
    // formátumok listázása
    for (nDispMode=0;nDispMode<nMaxDispModes;++nDispMode)
    {
        gpD3D->EnumAdapterModes(D3DADAPTER_DEFAULT,nDispMode,&D3DDispMode);
        // formátum logolása...
        ...
    }
}


A videómemória méretét a registry-ből bűvészkedem ki, de az kicsit hosszú... Biztos van rövidebb megoldás is. (Ha mégis érdekel a kód, akkor írj. )

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #148944   2011.03.12 09:19 GMT+1 óra  
a memória lekérdezése az nem a legjobb, mert csak 2GB-ig van - igazából ez nem jelentett nagy gondot, mert sokáig 32 bites rendszerek voltak és eleve 1 process 2 giga memóriát látott és kész. Egyébként ez a szabad memóriát adja meg, tehát ha van 4 giga memóriád amiből 1 giga foglalt, akkor 2 giga szabadot fogsz látni, viszont ha 3 giga foglalt akkor 1 giga szabadot fogsz látni. Persze már évek óta mennek a 64 bites rendszerek, ott nem tudom hogy 1 process mennyi memóriát láthat. Bár 32 bites XP alatt is lehetett engedélyezni a processeknek a 3 gigás korlátot manuálisan.
Egyébként a GlobalMemoryStatus-t ismerem én is memória lekérdezésre.
Videokártya lekérdezésre sokféle módszer van. Egyrészt ha DX-ezel, biztos tőle is le lehet kérdezni. Ha OpenGL-ezel, tőle is le lehet kérdezni, kapsz valamit amit az ICD exportál. Harmadrészt pedig WinAPI-val is le lehet kérdezni:
EnumDisplayDevicesA(NULL, 0, &dispdev, NULL);
a dispdev az egy DISPLAY_DEVICEA struktúra, és a DeviceString mezőjébe kapod meg a nevét. Persze fel kell (lehet) készíteni a progit, hogy több megjelenítőt is listázzon. Mittudomén annyira nem bonyolódtam bele.

Egyébként környezeti változók környékén is lehet keresgélni. Persze WinAPI működik Win9x-en is, de XP meg talán már Win2000 óta a környezeti változókban is sokféle info van.

szerk.: enumdisplayblablabla() előtt a struktúra cb mezőjét a struktúra méretére kell állítani. Bár ez megszokott dolog annak aki winapizik.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #148942   2011.03.12 09:02 GMT+1 óra  
Hali!
Nekem ilyesmi van:

Kód:
char gsProcessorNameString[MAX_STRING];
DWORD gdwNumberOfProcessors;

LONG lResult;
HKEY hKey;
DWORD dwType,dwSize;
SYSTEM_INFO si;
MEMORYSTATUS memstat;
DWORD physmem;

// A processzor leírását kiolvassuk a registry-ből
lResult=RegOpenKeyEx(HKEY_LOCAL_MACHINE,"Hardware\\Description\\System\\CentralProcessor\\0",0,KEY_READ,&hKey);
if (lResult==ERROR_SUCCESS)
{
dwType=REG_SZ;
dwSize=MAX_STRING;
RegQueryValueEx(hKey,"ProcessorNameString",NULL,&dwType,(LPBYTE)gsProcessorNameString,&dwSize);
RegCloseKey(hKey);
}

// magok száma
GetSystemInfo(&si);
gdwNumberOfProcessors=si.dwNumberOfProcessors;

// memória
GlobalMemoryStatus(&memstat);
physmem=(memstat.dwTotalPhys+1)/(1024*1024);


Mondjuk a memória lekérdezése az nem a legjobb, mert csak 2GB-ig van, meg lehet nem így kéne kerekíteni..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148940   2011.03.12 07:36 GMT+1 óra  
Nézegettem a hardware lekérdezést, aztán a procinál kettőt is találtam (__cpuid, GetSystemInfo), vga-ra még semmi normálisat. Igazából sok extra nem kell, csak cpu neve (teljesítménnyel, meg nyilván hogy hány mag), ram mérete (azt szerintem meg fogom találni) meg pl.a vga-ról infók.
Ki hogy csinálja?

szerk.:
procira marad a __cpuid, a GetSystemInfo nem működik túl jól szerintem AMD-m, szerinte meg INTEL-em van

Van ez a fórum: http://www.gamedev.net/topic/255254-how-do-i-get-hardware-info-in-cmfc/
ahol írtak ilyen szép hosszú sort..
HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DESCRIPTION\System\CentralProcessor\0
Ez neki miért jó? Vagy ezt hogyan tudja elkérni a progin belül?

Ezt a hozzászólást Pretender módosította (2011.03.12 07:46 GMT+1 óra, ---)

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #148915   2011.03.11 13:45 GMT+1 óra  
Van egy problémám a trackbar controllal... Beállitom az tartományt 0- tol 10-ig, tehát van 11 pozicioja. A linesize és a pagesize is 1. Viszont a TB_THUMBTRACK üzenetet nem küldi minden ticknél, csak amikor pont középen van a gomb.... Ez miért van?

Válasz: mert nem erre valo...de ez is mekkora idiótaság már...az összes kva control a WM_COMMAND-on keresztül küldi az üzijeit, kivéve az ilyen scrollozós sz*rok, mert azok a WM_HSCROLL és WM_VSCROLL -on keresztül, sőt még a formátum is más mert nem adják a control id-t. KI VOLT AZ A MARHA AKI EZT KITALÁLTA??

Ezt a hozzászólást Asylum módosította (2011.03.11 13:51 GMT+1 óra, ---)
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #148690   2011.03.07 19:11 GMT+1 óra  
Hát mindenesetre rövidebb mint a signal

Feltöltöttem külön hátha ad ötletet: http://people.inf.elte.hu/asylum/c++/signal/
(régi kód, nézzétek el a marhaságokat)

Az unisignal a tiedhez hasonlo mert csak egyet tud.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #148685   2011.03.07 18:05 GMT+1 óra  
Igen, típusbiztos, dinamikus kötés valószínüleg megy( Szerk.: Na jó, szvsz nem ), viszont több eseménykezelőt egy delegate-re nem lehet kötni, ahhoz listát kell használni

Innen letölthető a delegate.h

csúnya template-ezés, egy kis öröklés, egy kis #define, tudom, nem a legszebb, de így voltam képes megírni

Ezt a hozzászólást Joga módosította (2011.03.07 18:12 GMT+1 óra, ---)
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #148681   2011.03.07 17:46 GMT+1 óra  
Érdekesen néz ki. Típusbiztos? Dinamikus kötés stb. megy? Több eseménykezelőt is rá lehet kötni? (és azokrol automatice lekapcsolodik ha megsemmisül az obj?).
Mennyivel használhatóbb mint a dummyfw-ömben a signalX<T>?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148679   2011.03.07 17:34 GMT+1 óra  
Ez valami ilyesmi lehet, csak szépen elrejtve osztályba(?)
Kód:
//egyik.h
typedef void (ScriptCommand::*method)();
method m_CurrExecute;

//másik.cpp
m_CurrExecute = (Scream::Script::ScriptCommand::method)&ScriptExecuter::EPlayerSpawn;

csak még paraméterekkel is ökörködsz. Egész jó buli, ügyi

   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20] [25] [30] [35] [40] [45] [50] [55] [60] [65] [70] [75] [80] [85] [90] [95] [100] [105] [110] [115] [120] [125] [130] [135] [140] [143]