Idézetimdawe :
na mondjuk olyannal még én se játszottam amiben én vagyok a fő gonosz( de szerintem az egy kissé unalmas lehet), de a sztori alakulhat úgyis hogy a jó oldalon én állok és a rossz győz ennek ellenére
Első flash játékom: http://www.kongregate.com/games/frogbonegames/monster-coming
Nem konkrétan a gonosz, de végülis a szörny maga a játékos. Ezzel lelőttem az egyetlen poénját, de ha tényleg nem játszottál olyannal, amiben nem te vagy az abszolút jófiú, itt pótolhatod.
Ja, amúgy Kongregaten már lassan 14 dolcsim lesz! Még 11 és utalásraelegendő!!!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
A történet szála akkor veszi kezdetét, amikor egy ex-katonatiszt, bizonyos Paxton Fettel, látszólag minden ok nélkül kiszabadult a hűvös katonai börtönből, kisebbfajta vérfürdőt rendezve, értsd a halott őrökből már csak cafatok maradtak, mivel a pali kedélyesen belakmározott belőlük. Nos elég nehéz lett volna az egész akciót egymaga elvégezni, ehhez egy ismeretlen elit kommandó csoport asszisztálása kellett, akik mentoruk egyetlen kézmozdulatára engedelmeskednek. Mi annak ellenére, hogy még csak zöldfülűt alakítunk, minden apelláta nélkül beledobnak a mélyvízbe, társainkkal vállvetve Fettel és díszkísérete után eredünk, és nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy tudjuk semmi sem fog simán menni, a tag folyton kicsúszik kezeink közül és már az első bevetés közben körvonalazódik bennünk, a fickó mintha sejtené minden lépésünket, ugyanis váratlan látomásokban jelenik meg előttünk a legváratlanabb helyeken, hogy fenyegető mondandóit megossza üldözőjével. És, hogy mi köze van történésekhez, annak a nyolcéves forma kislánynak, Alma-nak, hogy a gonoszak oldalán áll, és társainkat megtépázva tart minket félelembe a játék során..
Ezt a hozzászólást 4Bit módosította (2011.12.04 12:51 GMT+1 óra, ---)
[thinking]Nem tudsz elrontani egy játékot, ha nem is fejlesztesz.[/thinking]
4Bit Security Admirális-Generális
Idézetimdawe :
lehetséges..
ugyanis utálom az rts játékokat.
de ha ennyire szúrja a szemed lehet más is a név
Ööö... Bocs, hogy kilyukasztom a kis buborékodat, de a sztorid majdnem minden pontja egy az egyben ugyanaz. Nova szüleit a szeme láttára ölték meg, kísérleteztek rajta, megszökött a képességei segítségével, még a képességei is ugyanazok, mint amiket leírtál. Ezekután elég nehezemre esik elhinni, hogy nem ismerted az eredeti sztorit.
Szóval ha csak a nevét változtatod meg, az bőven kevés, ez vastagon ötletlopás.
Bóócsánat!
Nem regény írással foglalkozok hanem szoftver fejlesztéssel. Se a játékkal nem játszok se a könyvet nem olvastam amire most találtam rá a gugliban. De ezen tényleg nem múlik. Egy nagyon fasza kis sztoris játékot szeretnék össze tákolni aminek a háttér története eléggé hasonlít hozzá akkor hívjuk a kislányt Mira-nak. Legyen az hogy laborban született egy titkos kísérlet során, ahonnan sikerült megszöknie. És ismerkedik a nagyvilággal ami éppen egy háború kellős közepe és az ellenkező oldalra áll. Aztán meg akarja bosszulni mert kínozták. Ugyan ott vagyunk.
Idézetimdawe :
lehetséges..
ugyanis utálom az rts játékokat.
de ha ennyire szúrja a szemed lehet más is a név
Ööö... Bocs, hogy kilyukasztom a kis buborékodat, de a sztorid majdnem minden pontja egy az egyben ugyanaz. Nova szüleit a szeme láttára ölték meg, kísérleteztek rajta, megszökött a képességei segítségével, még a képességei is ugyanazok, mint amiket leírtál. Ezekután elég nehezemre esik elhinni, hogy nem ismerted az eredeti sztorit.
Szóval ha csak a nevét változtatod meg, az bőven kevés, ez vastagon ötletlopás.
na mondjuk olyannal még én se játszottam amiben én vagyok a fő gonosz( de szerintem az egy kissé unalmas lehet), de a sztori alakulhat úgyis hogy a jó oldalon én állok és a rossz győz ennek ellenére
Elsősorban programozó vagyok és szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi ötletemről.
Ha úgy alakul legfőképp egy grafikust szeretnék magam mellé aki eltudná készíteni a szükséges modelleket a játékhoz (és animálni is azokat!!!).
Source SDK-ban kezdtem fejleszteni egy elég kezdetleges játékot.
A játékot leginkább a sztorira szeretném kiélezni mivel rengeteg olyan játék van aminek" hű de jó" a grafikája viszont egy lapátra való "pont az" a sztorija.
Röviden a sztoriról és a játékról:
A játék TPS nézetű, jövőben játszódik ahol egy forradalmat vívhatunk meg a főhősünk Nova szerepében.
Nova egy lány akit gyermek korában szüleitől elhurcoltak hogy egy titkos laboratóriumban kísérleteknek vethessék alá.
A kísérletek során telepatikus képességekre tett szert aminek birtokában sikerül megszöknie.
A játék elején a játékos megtanulhatja hogyan használja ezeket a képességeket.
(Gondolat olvasás, láthatatlanság, tárgyak reptetése stb.)
Szökése után a forradalom közepébe csöppen ami elég rosszul fest a forradalmárok szemszögéből.
Nova egy kisebb utcai harc során barátokra lel akik szívesen segítenek neki mert meg akarja találni a szüleit.
Sikerül is neki meg találni őket de elkésett. 10 évet. Őt elrabolták megkínozták és kísérleteztek vele, szüleit pedig megölték.
Nova megesküdik hogy bosszút áll azokon akik ezt tették.
UI:
Ja, igen persze: nem rég regisztráltam. Mert eddig külföldi fórumokon irkáltam mivel ott nem megy az e fajta leoltás amit itt láttam elsőre. ( Meg jegyzem elég gáz hogy első ránézésre a postokról meg van a színvonal. Ennél magasabb intelligencia szintű kis tudósok építő jellegű kritikáit szeretném olvasni az én hozzászólásommal kapcsolatban. )
Elolvastam jobb fent a Csapatot keresel? cuccot. De őszintén szólva teszek rá, ha valami nem felel meg az ott leírtaknak akkor ne sírjál mert annyira nem érdekel. Nem vagyok óvodás nem kell tutorial ahhoz hogy hszt írjak. Köszi a figyelmet.
A sztori nem hangzik rosszul, de kisebb keretek között, 2D-ben, és kicsit átírva Nova feladatát (ami lehetne például a világ elpusztítása), szerintem jó nevezés lenne a mostani minigame versenyen.
télleg vazze, olyan game kéne amiben a feladat a világ elpusztítása
Elsősorban programozó vagyok és szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi ötletemről.
Ha úgy alakul legfőképp egy grafikust szeretnék magam mellé aki eltudná készíteni a szükséges modelleket a játékhoz (és animálni is azokat!!!).
Source SDK-ban kezdtem fejleszteni egy elég kezdetleges játékot.
A játékot leginkább a sztorira szeretném kiélezni mivel rengeteg olyan játék van aminek" hű de jó" a grafikája viszont egy lapátra való "pont az" a sztorija.
Röviden a sztoriról és a játékról:
A játék TPS nézetű, jövőben játszódik ahol egy forradalmat vívhatunk meg a főhősünk Nova szerepében.
Nova egy lány akit gyermek korában szüleitől elhurcoltak hogy egy titkos laboratóriumban kísérleteknek vethessék alá.
A kísérletek során telepatikus képességekre tett szert aminek birtokában sikerül megszöknie.
A játék elején a játékos megtanulhatja hogyan használja ezeket a képességeket.
(Gondolat olvasás, láthatatlanság, tárgyak reptetése stb.)
Szökése után a forradalom közepébe csöppen ami elég rosszul fest a forradalmárok szemszögéből.
Nova egy kisebb utcai harc során barátokra lel akik szívesen segítenek neki mert meg akarja találni a szüleit.
Sikerül is neki meg találni őket de elkésett. 10 évet. Őt elrabolták megkínozták és kísérleteztek vele, szüleit pedig megölték.
Nova megesküdik hogy bosszút áll azokon akik ezt tették.
UI:
Ja, igen persze: nem rég regisztráltam. Mert eddig külföldi fórumokon irkáltam mivel ott nem megy az e fajta leoltás amit itt láttam elsőre. ( Meg jegyzem elég gáz hogy első ránézésre a postokról meg van a színvonal. Ennél magasabb intelligencia szintű kis tudósok építő jellegű kritikáit szeretném olvasni az én hozzászólásommal kapcsolatban. )
Elolvastam jobb fent a Csapatot keresel? cuccot. De őszintén szólva teszek rá, ha valami nem felel meg az ott leírtaknak akkor ne sírjál mert annyira nem érdekel. Nem vagyok óvodás nem kell tutorial ahhoz hogy hszt írjak. Köszi a figyelmet.
A sztori nem hangzik rosszul, de kisebb keretek között, 2D-ben, és kicsit átírva Nova feladatát (ami lehetne például a világ elpusztítása), szerintem jó nevezés lenne a mostani minigame versenyen.
[thinking]Nem tudsz elrontani egy játékot, ha nem is fejlesztesz.[/thinking]
4Bit Security Admirális-Generális
Idézetimdawe :
Röviden a sztoriról és a játékról:
A játék TPS nézetű, jövőben játszódik ahol egy forradalmat vívhatunk meg a főhősünk Nova szerepében.
Nova egy lány akit gyermek korában szüleitől elhurcoltak hogy egy titkos laboratóriumban kísérleteknek vethessék alá.
A kísérletek során telepatikus képességekre tett szert aminek birtokában sikerül megszöknie.
A játék elején a játékos megtanulhatja hogyan használja ezeket a képességeket.
(Gondolat olvasás, láthatatlanság, tárgyak reptetése stb.)
Bármilyen hasonlóság csupán a véletlen műve:
A StarCraft II-ben is szerepel egy Nova nevű karakter (igen, ráadásul ugyanúgy is hívják), aki egy Ghost, azaz telepatikus képességekkel rendelkező ember. Képes mások gondolatait olvasni, láthatatlanná válni (cloak), tárgyakat reptetni, ellenséges pajzsokat összeomlasztani. Nova azonban kivételes képességű Ghost, így kísérleteknek vetik alá, ahonnan csak a képességei segítségével sikerül megszöknie.
Elsősorban programozó vagyok és szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi ötletemről.
Ha úgy alakul legfőképp egy grafikust szeretnék magam mellé aki eltudná készíteni a szükséges modelleket a játékhoz (és animálni is azokat!!!).
Source SDK-ban kezdtem fejleszteni egy elég kezdetleges játékot.
A játékot leginkább a sztorira szeretném kiélezni mivel rengeteg olyan játék van aminek" hű de jó" a grafikája viszont egy lapátra való "pont az" a sztorija.
Röviden a sztoriról és a játékról:
A játék TPS nézetű, jövőben játszódik ahol egy forradalmat vívhatunk meg a főhősünk Nova szerepében.
Nova egy lány akit gyermek korában szüleitől elhurcoltak hogy egy titkos laboratóriumban kísérleteknek vethessék alá.
A kísérletek során telepatikus képességekre tett szert aminek birtokában sikerül megszöknie.
A játék elején a játékos megtanulhatja hogyan használja ezeket a képességeket.
(Gondolat olvasás, láthatatlanság, tárgyak reptetése stb.)
Szökése után a forradalom közepébe csöppen ami elég rosszul fest a forradalmárok szemszögéből.
Nova egy kisebb utcai harc során barátokra lel akik szívesen segítenek neki mert meg akarja találni a szüleit.
Sikerül is neki meg találni őket de elkésett. 10 évet. Őt elrabolták megkínozták és kísérleteztek vele, szüleit pedig megölték.
Nova megesküdik hogy bosszút áll azokon akik ezt tették.
UI:
Ja, igen persze: nem rég regisztráltam. Mert eddig külföldi fórumokon irkáltam mivel ott nem megy az e fajta leoltás amit itt láttam elsőre. ( Meg jegyzem elég gáz hogy első ránézésre a postokról meg van a színvonal. Ennél magasabb intelligencia szintű kis tudósok építő jellegű kritikáit szeretném olvasni az én hozzászólásommal kapcsolatban. )
Elolvastam jobb fent a Csapatot keresel? cuccot. De őszintén szólva teszek rá, ha valami nem felel meg az ott leírtaknak akkor ne sírjál mert annyira nem érdekel. Nem vagyok óvodás nem kell tutorial ahhoz hogy hszt írjak. Köszi a figyelmet.
Idézetmutantleg :
Nyugalom megzavarására alkalmas videó:
Tényleg megzavarta a nyugalmamat.
0:40-nél az egy macska-trollfej?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
------------------------------------ Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
Hát... az első reakció a : HÁTEZMIATÖKÖM???
Aztán a videót (°O°) fejjel néztem végig, és arra jutottam, hogy ezt muszáj megkérdeznem. (Bár sejtem a választ)
-Az elhalálozás utáni egyre erősebb fegyverek nálam nem kerültek elő,elvben úgy van megoldva hogy bizonyos ponthatár átlépése után erősödnek.Viszont valóban képes a játék furadolgokat produkálni tehát elképzelhető hogy ez is egy újabb bug...
-A saját gépünk lassú mozgása azért van mert kicsit "növelni" akartam a kihívást.Szerintem is túl lassú lett.
-Lusta voltam új robbanás animációt készíteni ezért a Gamemakerben található mintákat használtam.
nekem legjobban a háttértörténet tetszett:
"A világ összes pilótája utál téged. Mikor felszállsz, mind neked rontanak!"
Egy pár ötlet:
- a mozgás (különösen az előre-hátra mozgás) most nagyon lassú, nem tudod bejárni a pályát annyi idő alatt, amennyi idő alatt egy ellenség végigmegy rajta
- furcsa, hogy ha meghalsz, egyre erősebb fegyvered lesz
- a mozgáshoz érdemes tenni bele egy kis "lendületet", tehát nem lineárisan "jobbra nyomom, jobbra mozog", hanem egy kis gyorsulást-lassulást.
- a robbanás nagyon pici
ezek a legkirívóbbak, de természetesen még rengeteg van
tanulmányozd esetleg a kongregate-n, hogy milyenek a shoot'em up játékok, nagyon sok jó ötletet lehet meríteni
------------------------------------ Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
Tavaly már nagyon össze akartam rakni egy játékot de a saját enginem még ma is messze van a befejezéstől ezért úgy döntöttem hogy ha már úgyis megvan a régesrégi Gamemaker 5 akkor gyorsan összedobok valamit legyen az bármilyen rossz is csak a saját játékom legyen.A tutorialok és a súgó tanulmányozása után egy havi munka eredménye lett ez a felülnézetes repülős árkád játék.A program tartalmaz egy egyszerű kampány és egy árkád módot.Az irányítás a nyilakkal történik,a lövés pedig a szóközzel.A kampánymódban véletlenszerűen előjön egy bug amitől halál esetén nem vesz el életet.Van úgy hogy a jelenség nem bukkan fel de van úgy hogy több indítás után is jelen van.Sajnos ezzel nem tudtam mit kezdeni.
Itt egy 2006-os alkotásom, RPG Maker 2003-al.
A történet hihetetlen módon összecsapott, szégyeltem is magam miatta ( végére elfogyott a lendület, hogy összeálljon a puzzle), de annyira nem volt lényeges szempont, a lényeg, hogy mapra van koncentrálva az egész. Minden rendszer saját (na kivéve a mentést), amúgy erre épült volna egy nagyobbacska horror az ezt megelőző HauntedHouse alkotásom (horror egy nap alatt) remakeje.
A tárgyakkal való érintkezés Splinter Cell szerű, nyomva kell tartani az entert és egy menüben kiválasztani, hogy mit szeretnénk, régen faszán működött, most valamiért néha felengedi az entert és az első opciót válassza ki.
Amúgy komolyan, fura, mert pl. a Bepárásítod az üveget , leolvasod a szimbólumokat dologról azt hittem, hogy bonyolult. Bár tény, hogy mivel kevés a tárgy, kevés a lehetőség, nehéz elrontani.
De sebaj, a következőnek még hangulata is lesz, meg nehezebb lesz!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
Thrall: Gratula ehhez a kalandhoz is! Nekem jobban bejött, mint az előző, talán mert most érdekesebbek voltak a helyszínek, meg több tárgy is volt, és többet kellett őket kombinálni. A zöld pöttyök is átgondoltabban voltak elhelyezve. És még alternatív befejezés is van.. Ezúttal néztem az órámat, 4 perc alatt kijátszottam, de hát én hardcore hidden&object-es vagyok.. De mire kimondom, hogy fifyfiritty, addigra már készen is vagy a következő epizóddal..
Tom, hogy a cím elég bénácska, de a legtöbb jó cím már foglalt.
Thrall: végig vittem, érdekes volt Nem túl nehéz, bár az utolsó ajtónál a primitív kulcsot véletlenül hoztam össze, az lehet, hogy elgondolkodtatott volna.
Egy bug-ot találtam: A kijelölt elem kijelölése nem tűnik el, még akkor sem, ha már nem aktív.
A cím tényleg elég gyenge, azon egy kicsit lehetne javítani Talán még az is jobb lenne, hogy pl.
Dungeon Escape: First Trial vagy vmi ilyesmi (ha akarsz több részt is).
Tom, hogy a cím elég bénácska, de a legtöbb jó cím már foglalt.
Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2011.08.04 15:02 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
A lövedék marhára emlékeztet a turrican egyik fegyverére.
Nagyon faxa lett, ellenségek jól ki vannak találva, nehézség is pont jó, grafikában meg nekem külön szívem csücske a retro kinézet. Azon agyaltam mikor toltam hogy ha "túlmelegedne" egy idő után a fegyver és pihentetni kéne az még dobna rajta. Az átlósan lövés még hiányzott, bár kb kétszer az egész játék során szóval túléltem.
Így tovább.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
Ez k. nagy játék, kár hogy most dolgozok, de azért vagy 4-5 pályát letoltam.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
Királyság a véglegest pont nem tudom megnézni mert tiltja a belső net az oldalt, majd otthon. A korábbit végigtoltam.
Valami kapcsolat nem ártana az egérkurzor és a tárgyak között, kiírhatná, hogy mire mentünk rá. Persze ezt úgy kéne megoldani, hogy ne csak azokra kéne ilyet amivel művelni is kell valamit, mert az megkönyítené a dolgot, hanem úgy alapból mindenre kiírhatna valami infót a terepen.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
IdézetHomeGnome :
@Thrall: majd arra figyelj a tárgyak kombinálásánál, hogy két irányú legyen a dolog, tehát ne csak a gyufával lehessen meggyújtani a light rod-ot, hanem fordítva is működjön.
Jaja, köszi. Vicces, hogy anno a flashes kalandjátékokban ez engem is zavart, most meg én is majdnem kihagytam.
Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2011.07.29 14:45 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
A numpados feladvány intervallum felezéssel kb két perc. Amúgy az egészet kb 5 perc volt végigvinni, mivel nem áll túl sok helyszínből, mert eltévedni könnyű az ilyenekben.
De milyen szörny az, aki fél a sötétben, de azért megjavítja az ajtó nyitó kábelt, és feltör egy ilyen számzáras rendszert?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
@Thrall: majd arra figyelj a tárgyak kombinálásánál, hogy két irányú legyen a dolog, tehát ne csak a gyufával lehessen meggyújtani a light rod-ot, hanem fordítva is működjön.
Ezt a hozzászólást HomeGnome módosította (2011.07.29 10:58 GMT+1 óra, ---)