játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5462
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2524

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2192
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [14]
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #181328   2012.05.21 21:36 GMT+1 óra  
Elementals az 1.
Kizárásos alapon az Escape lesz a 2.
Sajátra meg nem szavazok.

DMG:
A találkozót sajna ki kell hagynom.
   
percsich.hu - Tag | 207 hsz       Online status #181288   2012.05.21 12:09 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Aki még akar véleményezni, az most tegye meg, az indulóktól meg nem láttam sorrendet, azt még pótolnátok?



A (szerintem) belefektetett idő/energia alapján döntöttem:

1. Elementals
2. Zöld Trutyik
3. Escape
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #181270   2012.05.21 10:18 GMT+1 óra  
Legyen, megkezdem

Nem sokkal, de
1. Zöld Trutyik
2. Escape

Magamra meg se nem szavazok, se nem írom be magam
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #181269   2012.05.21 09:57 GMT+1 óra  
Nem tudom, a törzstagok akarnak-e külön véleményezni, ha igen, akkor egy picit csipkedjék magukat, mert közeleg a hétvége. Az indulóktól még mindig várom a sorrendet.

Ha nem érkezik be péntekig, akkor marad a szerkesztők sorrendje plusz a szavazás eredménye, persze ez is elég a sorrend felállításához, csak aztán ne mondja senki, hogy "Én a sorrendet nem így gondoltam"
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #181241   2012.05.20 18:52 GMT+1 óra  
Aki még akar véleményezni, az most tegye meg, az indulóktól meg nem láttam sorrendet, azt még pótolnátok?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #180888   2012.05.15 08:29 GMT+1 óra  
Öha.. az már problémásabb
Először gyorsabbak voltak a golyók, akkor ez nem következhetett be, mert mire leraktad, túl távol volt az előző.

Majd a kövi verzióban, csak megint összejött minden
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #180882   2012.05.15 04:56 GMT+1 óra  
DMG: Kipróbáltam, vicces Még meg is áll, és újra kell indítani.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180873   2012.05.14 22:11 GMT+1 óra  
Az is bug, hog yha elindítok egy elemet és utána rögtön a párját rakom le, akkor párosulnak menet közben? Legalábbis valami ilyesmi volt a jelenség.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #180866   2012.05.14 21:28 GMT+1 óra  
Ezért van úgy elrendezve, szerintem Te vagy az első, aki rájött

Az idézés tényleg "bug". Gondolkodtam rajt, hogy kiszedem a második sorokat, de nem akartam, hogy minden második pálya ugyanúgy nézzen ki.

Egyébként most is foglalkozom a játékkal (ezzel is). Szeretnék javítani még rajt és kicsit jobban összeszedni
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #180865   2012.05.14 21:15 GMT+1 óra  
Na játszottam a játékokkal kicsit hosszasabban.

Az Escape hosszasabban is olyan, mint röviden. Egyszerű, sok mindenre nem kell figyelni, még is jól elvan vele az ember. A grafika minimalista, de szép. A vicces "csúzlihang", határozottan tetszik. Az ingame egy másodperces végtelen ciklus "zene" viszont kevésbé. A menüé sem túl hosszú loop, de az kellemes. A játék használati útmutatója a cím alatti egyetlen mondat, jól elmondja a lényeget. (Bár magyarul jobban örülnék neki, de itt a játékélményt nem befolyásolja). Ahogy krees említette, egy kiváló simifon játékot lehetne belőle csinálni. (Mellesleg a régebbi Minigame Mouse versenyen is indulhatott volna)

Az Elementals egy vérprofi benyomást keltő játék. Zene, Grafika, Hangok rendben vannak, illenek a játékhoz. A játékélményt egy kerettörténet is színesíti (ráadásul magyar, így az én lelkem is nyugodt ). Már csak azért is játszik vele az ember, hogy megtudja mi, miért történik. Extraként egy blog is készült, melyből nem csak azt tudjuk meg hogyan készült a játék, de egyfajta használati útmutatóul is szolgál (4. rész). Apró hibák vannak, de gondolom a verseny után ezek kijavításra kerülnek, hogy tökéletes játékká váljon.

Eddig az értékelés, az alábbi csak úgy általában.

Számomra egy kicsit nehéz volt megjegyezni, hogy melyik golyó melyiket üti, de egy kis trükk segített.
A felső négy golyón óramutató járásával egyezően haladva könnyen kitalálható mit mivel lehet kiütni. Az alsó kettő meg egymást üti.
Az alkímiás résznél viszont már nem jött be ez a trükk
De azért annyi segítség van, hogy az alsó kettő egy pár, illetve a felső négyes átlóban párosítható.
Még nem igazán értem a két idézőhelyes pályák létjogosultságát, egyetlen helyen is lehet párosítani a golyókat (Lehet, hogy csak bug).
A jeget és a levegőt nagyon nehéz megkülönböztetni, valahogy elütőbbé kéne tenni. (Talán lehetne a jég enyhe türkiz. Esetleg a víz lehetne kicsit kékebb, csak hogy a víz se legyen keverhető a jéggel)
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #180858   2012.05.14 20:24 GMT+1 óra  
Semmi probléma Csak gondoltam pontosítok.
   
percsich.hu - Tag | 207 hsz       Online status #180855   2012.05.14 20:14 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Szándékosan van úgy, mert a későbbi pályákon lesznek olyan elemek, amiket csak speciális golyókkal tudsz elpusztítani. Ezeket a spec golyókat pedig úgy tudod előhozni, ha a megfelelő két golyót egymásra idézed. Ha elindulna, kicsit nehéz lenne.

Köszönöm szépen az értékelést, örülök, hogy tetszett



Ja értem! Bevallom, nem sikerült odáig eljutnom.
De akkor ezt a részt, hivatalosan visszavontam.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #180848   2012.05.14 19:29 GMT+1 óra  
Idézet
percsich.hu :
szubjektív véleményem szerint a lerakott golyók automatikusan indulhatnának, hiszen más eseményt nem lehet kiváltani velük.



Szándékosan van úgy, mert a későbbi pályákon lesznek olyan elemek, amiket csak speciális golyókkal tudsz elpusztítani. Ezeket a spec golyókat pedig úgy tudod előhozni, ha a megfelelő két golyót egymásra idézed. Ha elindulna, kicsit nehéz lenne.

Köszönöm szépen az értékelést, örülök, hogy tetszett
   
percsich.hu - Tag | 207 hsz       Online status #180843   2012.05.14 18:50 GMT+1 óra  
Én is elővettem újra a beküldött játékokat. A másik két versenyműről szeretnék írni.

Nagy pozitívum, hogy mindkét fejlesztő figyel a közösség igényeire és visszajelzéseire, így a felhasználói élmény felül tudott emelkedni a termékek vizuális hátrányain. Az elkészült programok kielégítik egy kész játékprogram követelményeit (cím, instrukciók, játékmenet, probléma megoldás, jutalmazás, összegzés).

Mindkét program a játék saját stílusának megfelelő képi és hangi elemekkel rendelkezik, egyikben sem található kifejezetten ellentmondó elem vagy megoldás. A feladatok leírása egyszerű és érthető, a játékba könnyen átvihető és alkalmazható. Felesleges vagy figyelemelterelő eleme nincs a játékoknak.

A játékok játszhatósági ideje megfelelő, az egyre nehezedő feladatok kellően sok ingert adnak a felhasználónak a koncentráció fenntartásához.

A képi és hangi elemek összhangban vannak, messzemenően kielégítik a játéktól elvárható minimális valóság és képzelet modellezést.

A színek és formák jól illenek az elvárt stílushoz, a programokban használt grafikai megvalósítások a rendelkezésre álló időt figyelembe véve letisztultak, egyszerűek, de kifejezőek és felismerhetőek. Az animációs megoldások jól tükrözik a lemodellezett elem tulajdonságát és viselkedését. A minimálisan fellelhető fizikai modellezés kielégítő.

Technikai szempontból vizsgálva mindkét program jól és gyorsan fut, hibát, vagy működési anomáliát nem tapasztaltam. A programikonra kattintva mindkét játék elindul, az irányító eszközökre jól és pontosan reagálnak.

ELEMENTS [+]
A játék hangulata egyedi, a felhasznált zenei betét rendkívül sokat ad az élményhez. A cím képernyőn alkalmazott lebegő háttér nagyon jól kivitelezett effekt. A játék külön pozitívuma a történet, amiből megtudjuk, hogy miért kell a játékban a meghatározott feladatot teljesítenünk.
ELEMENTS [-]
A feliratok nem zavaróan ugyan, de kissé pixelesek, szubjektív véleményem szerint a lerakott golyók automatikusan indulhatnának, hiszen más eseményt nem lehet kiváltani velük.
ÖSSZEGZÉS:
Egy jó alaptörténet után egy remekül kivitelezett, egyre növekvő dinamikájú játék.

TRUTYI [+]
Nagyon jó, figyelemfelhívó címválasztás, jól alkalmazott nehézségdinamikai játékmenet.
TRUTYI [-]
Gyorsabb játékmenetnél a piros színű lézer poziciója nehezen észrevehető a szürke háttéren.
ÖSSZEGZÉS:
Pörgős, kellő öniróniával elkészített, jó hangulatú program.

Még egyszer gratulálok a fejlesztőknek!
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #180820   2012.05.14 15:50 GMT+1 óra  
Na, akkor megkezdem, kipróbáltam a műveket ismét
Nem vagyok túl bőbeszédű ilyenekben, ezt nézzétek el.

Escape :


Tulajdonképp először fogalmam sem volt, mit kell csinálni, kilőni a golyókat az éterbe. Aztán rájöttem a lényegére, és egész jól szórakozik az ember vele.
Az irányítás kissé nehézkes egérkével, de kezelhető, és összességében játszható. Tapicskolós mobilon tudnám elképzelni.
Grafikára a minimalizmus dominál, ennek ellenére stílusos.
A zene nekem kissé monoton, de a hangeffektekért megéri.

Összegezve: Szórakoztató, akad néhány hibája, de az idő rövidsége miatt megbocsájthatók. Mobilon ráncfelvarrásokkal egész jó játék lehetne

Zöld Trutyik :


Nem tudom, Akybronban milyen emberke lakozik, az látszik, hogy nem egy grafikus, ennek ellenére ismét szórakoztató játékot alkotott. Pláne ennyi idő alatt.
Itt kapunk kissé komolyabb segítséget, és nagyobb kihívást is.
Grafika: Ha az előző minimalista volt, akkor ez még minimalistább, de a célnak megfelel.
Zene: ptyű ptyű ptyű és mellé egy tetszetős dallam, ami feszültséget keltett bennem, emelte a játékot.
Irányítás: Egy kissé szokatlan, eltartott egy ideig, mire rájöttem, hogy működik,de tűrhető (és akárhogy elmélkedem, jelenleg normálisabb megoldás nem ugrik be nekem sem.)

Összegezve: Bár kinézetre gyengébb és nekem kissé kényelmetlenebb is volt a kezelése, mint az Escape esetében, a játékélmény itt jobb és a növekvő kihívás tovább fenntartja az érdeklődést.

Elementals:

Azt majd eldöntitek
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #180806   2012.05.14 14:45 GMT+1 óra  
Köszönjük mindenkinek a részvételt és az érdeklődést
A beérkezett nevezések a következők:
Percsich.hu - Escape - letöltés
Cogwhell Games - Elementals - letöltés
Akybron - A zöld trutyik és a kék csészealjak támadása - letöltés
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Matzi - Szerkesztő | 2524 hsz       Online status #180805   2012.05.14 14:42 GMT+1 óra  
glezmen:
Itt vannak kicsit lentebb. Egyelőre még nincs ott külön menüpont, majd lesz az eredményhirdetéssel egyszerre.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #180803   2012.05.14 14:34 GMT+1 óra  
hol lehet egyebkent megtalalni a harom nevezest? a menubol elerheto 'villamversenyek'-nel nincs a mostani kiiras :-/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180800   2012.05.14 14:17 GMT+1 óra  
Én pont azért vagyok bajban, mert csak 3 induló volt, és ezért nehéz kiemelkedő alkotást találni. Mindegyiknél van pro és kontra, szóval nagyon meg kéne indokolnom a sorrendet.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2524 hsz       Online status #180791   2012.05.14 13:09 GMT+1 óra  
Hát, kezdésnek szeretnék megkérni a három (azaz 3) indulót, hogy véleményezézk a többiek munkáját. Azután a közönség is nyugodtan véleményezheti őket, ahogyan eddig is bármikor megtehette.

Azután aki ezt megtette, az jogosan jöhet kopogtatni!
A magam részéről kevés időm volt, a találkozóig lesz valami eredmény hirdetés féleség. Minél többet írtok ti, annál több lesz írva róla.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #180789   2012.05.14 12:58 GMT+1 óra  
Sziasztok! A versenyen nem vettem részt, de azért kíváncsi vagyok az értékelésre. Nem volt sok progi csak 3 (azaz HÁROM). Mikor lesz eredményhirdetés?
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180151   2012.05.07 08:09 GMT+1 óra  
Én a héten nekiülök, írok valami "szépet"
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #180148   2012.05.07 04:57 GMT+1 óra  
Mikor lesz eredményhirdetés?
Ehhez a rengeteg nevezéshez egy villám eredményhirdetés illik
Bár asszem az alábbi mondatok egyikét viszont látnám
"Grafika nem túl sok, de legalább kevés"
"Kicsit szokatlan irányítás"
"Puritán menü"
   
Matzi - Szerkesztő | 2524 hsz       Online status #179732   2012.05.02 20:25 GMT+1 óra  
VPS van tervben.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #179729   2012.05.02 20:17 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Legrosszabb esetben megcsinálom én a designt. Ezt vegyétek fenyegetésnek!
Amúgy a kód része egész jól áll, de még a domaint is rendezni kell, meg kell egy stabil szerver is. Szóval munka van még vele rendesen.


Van amúgy Magyarországon kifejezetten Rails szerver? Vagy VPS alapon kell majd megoldani?

   
Matzi - Szerkesztő | 2524 hsz       Online status #179722   2012.05.02 19:54 GMT+1 óra  
Legrosszabb esetben megcsinálom én a designt. Ezt vegyétek fenyegetésnek!
Amúgy a kód része egész jól áll, de még a domaint is rendezni kell, meg kell egy stabil szerver is. Szóval munka van még vele rendesen.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #179718   2012.05.02 18:29 GMT+1 óra  
Ez nagyrészt tőlem függ Matzi folyamatosan építgeti a cuccot a háttérben, és már kellene a végleges design, hogy teljesen össze lehessen rakni. Már készítettem egy tervet, de túl szürke volt és egyhangú, úgyhogy most ihletre és szabadidőre várok egy-két új terv elkészítéséhez

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #179716   2012.05.02 17:30 GMT+1 óra  
Persze, nem is úgy értettem, tudom milyen nehéz olyan időpontot találni, ami "mindenkinek jó". És az új versennyel kapcsolatban a jfv3 mikorra várható? Úgy értem lehet-e így saccolni nagyjából? Tudom, hogy szabadidőben megy, stb.

   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #179711   2012.05.02 16:28 GMT+1 óra  
Majd berakom valamelyik nap a játékosdoboz topicba, ha így megfelel nektek..
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #179710   2012.05.02 16:17 GMT+1 óra  
4Bit:

Fejezd bizony be^^
alias aalberik
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #179709   2012.05.02 16:01 GMT+1 óra  
Szerintem fejezd be, tedd fel. Legalább lenne 4. induló (még ha versenyen kívül is).
   
percsich.hu - Tag | 207 hsz       Online status #179700   2012.05.02 13:43 GMT+1 óra  
Kár! Pedig az első képen a Vérengzés sokat sejtet!
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #179699   2012.05.02 13:40 GMT+1 óra  
Tegnap (nem is én lennék, ha nem velem történt volna meg ) egy kukásautó elvitte a sarkon lévő trafót, így kb. du. 3 órától kb. du. 7 óráig semmi áram nem volt itt, se a környéken.
Amire tegnap du. 3-ig jutottam:

Főmenü(egyjátékos), lehetőségek sokasága:


Rocket Laucher teszt, semleges outpost:


Lángszóró teszt, vörösek által elfoglalt outpost:


@Matzi:
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Matzi - Szerkesztő | 2524 hsz       Online status #179697   2012.05.02 13:29 GMT+1 óra  
Nincs olyan időpont ami mindenkinek jó. Ráadásul nem lehet arra várni, hogy mindenki kifejtse neki mikor jó, és még akkor is előfordul, hogy akik biztosra mondták, hogy közbejön nekik valami. Lásd most, 16 ember jelezte a szavazáson, hogy indulna, háromnak sikerült. Szóval nem lehet megoldani jól, grafikus meg nincs sok az oldalon, azzal mindenki szív, aki maga nem tudja megoldani.

Majd ha lesz v3, akkor akarok egy nagyversenyt, aztán majd meglátjuk mi lesz.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #179691   2012.05.02 13:10 GMT+1 óra  
Nem feltétlen mobilos versenyre gondoltam, csak nem feltétlen kell őket kizárni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #179690   2012.05.02 13:07 GMT+1 óra  
Nem mindenki ert ra ezen a hetvegen. en konkretan nem, es nem vagyok egy grafikus beallitottsagu, koddal meg nem lehet nevezni. tudom nem csak az a lenyeg, de placeholderekkel nem lehet indulni.

ha a nagyverseny nem mobilos lesz, akkor az azert eselyesebb. felteve, ha nem a vizsgaidoszak kellos kozepen lesz

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #179680   2012.05.02 12:43 GMT+1 óra  
Én azért bízom benne, hogy egy nagyobb versenyen több induló lesz, mert jobban be tudják osztani az időt. Azt is megkockáztatnám, hogy mivel egyre többen kacsintgatnak a mobile fejlesztés iányába, hogy egy mobil versenyt kéne hírdetni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #179676   2012.05.02 12:35 GMT+1 óra  
Nekem a gépem nem tette lehetővé, de elkezdtem A menüig kész minden, meg a játékmenetet kigondoltam...

   
percsich.hu - Tag | 207 hsz       Online status #179661   2012.05.02 11:50 GMT+1 óra  
Én a versenyen inkább a villám részre koncentráltam.
A másik két induló nyilván többet foglalkozott a játékkal, gratulálok nekik előre is!

Viszont a zenéket én magam komponáltam!
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #179659   2012.05.02 11:26 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Összesen három nevezés? Kicsit többre számítottam... De legalább mindenki dobogós lesz.
Hol van a másik 13 ember aki erre szavazott? És ami még fontosabb, hogy lesz így nagy verseny, ha ott is csak ilyen arányú lesz a részvétel? Ejj... aggódom...

Azért az indulóknak köszönjük a részvételt. Eredményhirdetés valamikor a közeljövőben.
(Ha valakinek még van játéka, amit nem küldött be, akkor sürgősen pótolja!)



Hát, ez így nem túl sok PG, Te hogy állsz?
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #179656   2012.05.02 11:18 GMT+1 óra  
Idézet
Akybron :
Frissítve:
A zöld trutyik és a kék csészealjak támadása
A ráfordított nettó idő kb. 16-18 óra.
Hulla vagyok, megyek aludni...


Szerintem ez király, az irányítás nagyon szokatlan, a vége felé ez még kaotikusabbá teszi az egészet(~bármiféle rendszer nélkül nyomkodod a ctrl t és a jobbra\balra kurzorgombokat), de ha egy játéktermi gép lenne, akkor szívesen dobálnám bele az aprót.
C4Ninja
   
Matzi - Szerkesztő | 2524 hsz       Online status #179655   2012.05.02 11:14 GMT+1 óra  
Összesen három nevezés? Kicsit többre számítottam... De legalább mindenki dobogós lesz.
Hol van a másik 13 ember aki erre szavazott? És ami még fontosabb, hogy lesz így nagy verseny, ha ott is csak ilyen arányú lesz a részvétel? Ejj... aggódom...

Azért az indulóknak köszönjük a részvételt. Eredményhirdetés valamikor a közeljövőben.
(Ha valakinek még van játéka, amit nem küldött be, akkor sürgősen pótolja!)
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #179648   2012.05.02 06:21 GMT+1 óra  
Hol olvastál Te ilyen
Baromi este volt, így reggel belegondolva tényleg tök ugyanaz, de csak leesett, mire gondolok.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #179646   2012.05.02 02:28 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Ha olyat lősz egy elemnek, amit az megsemmisít...
Ha olyat lősz egy elemnek, amit az elpusztít...



Lehet korán van és keveset aludtam, de ez a két megfogalmazás nem ugyan az?
Csak mert a mondat második fele meg pont az ellenkezőjét feltételezi.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #179645   2012.05.01 23:40 GMT+1 óra  
...és megint nem fog sikerülni. 3 nap volt rá, megint bebuktam.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #179640   2012.05.01 21:30 GMT+1 óra  
Frissítve:
A zöld trutyik és a kék csészealjak támadása
A ráfordított nettó idő kb. 16-18 óra.
Hulla vagyok, megyek aludni...

Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2012.05.01 21:42 GMT+1 óra, ---)
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #179636   2012.05.01 21:00 GMT+1 óra  
Ó bmeg.. elírtam egy számot. F*CK. Köszi, hogy szóltál.

Pisti, a következőképp működik:

Ha a kilőtt erősebb elem, akkor az ellenfélé elpusztul, a kilőtt megmarad (pl. vizet lősz tűzre).
Ha a kilőtt elem gyengébb, mint az ellenfélé, aminek nekilőtted, a kilőtt elpusztul, az ellenfél megmarad (pl. tüzet lőttél vízre).
Ha egyik sem, akkor mindkét elem megmarad, és ugyanúgy jön feléd.
A sötét és a fény pedig terjed. Ha a fényre nem sötétet, a sötétre pedig nem fényt lősz, a lőtt elem felveszi azt az elemet, aminek nekilőtted.
Ilyet ha lehet, ne tegyél, mert baromi mód zabálja a manát.

Szerk: Fent van, javítva. Még egyszer köszi

Ezt a hozzászólást krees módosította (2012.05.02 06:20 GMT+1 óra, ---)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #179635   2012.05.01 20:45 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Frissítve, bent a tip. A link ugyanaz.

Manát pedig szerezhetsz, ha legalább három egyforma színűt egy golyóval elpusztítasz.
Három egyformát pakolj egymás elé és aztán egy golyóval tarold le őket. A fény és sötét ugye kioltja egymást, szóval azzal nem működik. A kombót használva már nem fog elfogyni

Az a valami pedig szerintem az életed. Ha elfogy, pusztulat van.



Szerintem már csak holnap nézem meg, 3-kor kelek.

Ez a kombó jól hangzik, trükkös.

Ha az az életem miér tmeg le minuszba?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #179633   2012.05.01 20:40 GMT+1 óra  
krees: Szép játék, hangulatos a zene, minden megvan benne ami egy játékba kell. Engem valahogy mégsem hoztak lázba a golyók. Volt amelyik megállította a többieket, volt amelyik átváltozott olyanná, amilyennek nekigurítottam. Volt olyan is amikor sikerült megsemmisítenem.

Jó lenne egy agyon scriptelt tutorial, ahol képbe hozzák a játékost.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #179631   2012.05.01 20:19 GMT+1 óra  
Frissítve, bent a tip. A link ugyanaz.

Manát pedig szerezhetsz, ha legalább három egyforma színűt egy golyóval elpusztítasz.
Három egyformát pakolj egymás elé és aztán egy golyóval tarold le őket. A fény és sötét ugye kioltja egymást, szóval azzal nem működik. A kombót használva már nem fog elfogyni

Az a valami pedig szerintem az életed. Ha elfogy, pusztulat van.
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [14]