|
Vagyis legyenek zombik?
|
|
|
Színes gömbök nem igazán adják, szerintem inkább keress egy grafikust akivel megbeszélitek hogy ő mit szeretne és akkor szívesen dolgozna a játékon.
|
|
|
Sajnos még mindig grafikus hiányában, milyen lenne ha:
Valami egyszerűbb alakzatok harcolnának egymással?
Pl: Plazmák a többi érdekes lénnyel, akik pár érdeles alakzatból állna, pl a plazmák színes gömbökből(ezek lenének a karakterek)
Vélemény? Tudom sokan vannak akik a grafika miatt nem játszanának, de szerintem hangulatos lenne.
|
|
|
Hát ja... Többnyire a világ maradék működő CRT monitor készletét élem fel. Úgy fogynak, mint a villanykörték.
Még a most használatban levőn kívül van itt-ott két tartalék a szekrények alján.
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2012.07.31 20:44 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
CRT monitorod van? Azon szoktak nagyon setétek lenni a cuccaim.
|
|
|
@Vandroiy: lol
@Ash: Elég látványos. Csak szokás szerint kontraszt és brightness kezelnem kellett.
Viszont elgondolkodtam, hogy ha azok nekem olyan sötétek, akkor az én képeim világítanak másnál?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
|
Itt egy zombis játék mockup, elbohóckodtam vele vagy egy óráig.
(kép megnyitása nagyobb méretért)
|
|
|
Idézet Ashkandi :
... vagy vidrák próbálják kiírtani az emberiséget ...
Én egy vidra-steampunk-ra szavazok.
level up:
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2012.08.01 19:32 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
[off]
A zombis játék lerágott csont. Érted 
[/off]
|
|
|
Arra gondoltam, hogy szokásos trollos orkos rpg helyett játszódhatna valami újonnan benépesített bolygón ahol mondjuk valami idegen életformára bukkantak mint a dologban, ami mindenféle mutánsokat csinál az emberekből és itt kell valahogy életben maradni és harcolni ( lásd Bolygó neve halál ).
Vagy esetleg egy ufó támadás utáni világban ahol mindenféle nagyszemű vagy bogárszerű vagy vidrák próbálják kiírtani az emberiséget és telkek helyett a saját menedékedet építheded ki ( lásd Falling Skies sorozat ).
Sima zombis világban játszódó fosztogatós, túlélős játék is jó lenne. Igaz hogy ez mostanában lerágott csont, viszont annál népszerűbb és közkedveltebb. Lehetnek különböző mutáns zombik, kutyák, állatok, etc ( lásd L4D ).
Vagy mondjuk egy olyan jövőben is játszódhatna mint a Terminátor ahol robotok írtják az embereket, a játékos meg sivatagban, romos városokban nyomulna, rengeteg jó craftolt item lehetne benne robotok ellen.
Szóval a lényeg az, hogy ne szokásos kardosvarázslósgoblinos legyen.
|
|
|
Ment az üzenet, esetleg valaki aki rajzolna? Mind1 hogy mennyire tud, csak kellene, meg akarja csinálni.
|
|
|
|
Idézet peti634 :
Keresek erre a projektre embereket. Jelenleg leginkább szöveg író kellene, aki kitalál ezt azt (spell, küldiket, karaktereket, stb..), és az se lenne hátrány ha egy kicsit rajzolni tudna.
Én jelentkeznék a szöveg író posztra , ha még nem töltöte be valaki és ha kell be tudok segíteni a programozásba is.
Ha kellek írj rám ghost999@citromail.hu
|
|
|
gondoltam rá hogy játszódhatna a jövőkorban, viszont arra nincs grafikám (RPG maker-ből nem tudtam lopni ilyet  ), bár nem tudom mennyire lenne rá kereslet, ezekből is van már pár nem?
steampunk alatt mit értesz, ezt nem ismerem?
|
|
|
Idézet peti634 :
szokásos? nem értem mi neked a különleges?
Egy RPG-t se láttam még ahol lehet építeni, bár lehet hogy valahol lehet (Talán a Dragon Blade)
De szívesen fogadok valami jó ötletet! (persze csak a normálisat)
Nem így értette, hanem hogy inkább lehetne sci-fi témájú, vagy steampunk, vagy akármi más. Fantasy-ból már baromi sok van.
|
|
|
Szerintem inkább a Gyűrűk Ura köntösre érti. De az nem a játék jellegéhez kapcsolódik.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
szokásos? nem értem mi neked a különleges?
Egy RPG-t se láttam még ahol lehet építeni, bár lehet hogy valahol lehet (Talán a Dragon Blade)
De szívesen fogadok valami jó ötletet! (persze csak a normálisat)
|
|
|
Oh noes! ez is szokásos fantasy RPG. : (
|
|
|
Keresek erre a projektre embereket. Jelenleg leginkább szöveg író kellene, aki kitalál ezt azt (spell, küldiket, karaktereket, stb..), és az se lenne hátrány ha egy kicsit rajzolni tudna.
|
|
|
Nem, egyenlőre semmiképp nem lesz benne valós pénz, tehát csak játékbeli pénz, később esetleg lehet majd vásárolni, de azt még nem tudom.
|
|
|
Idézet peti634 :
Még annyi hogy minél jobban fejlődik a karakter annál nagyobb telket vehet magának, esetleg bizonyos szint után többet is.
Vélemény?
Add valós pénzért a telket. Profit. És csináld meg, hogy tableteken is menjen
Kipróbálható verzió van amúgy?
Van egy hasonló:
http://www.chippeddagger.com/
Screenshotokat érdemes megnézni, hasonló űbergrafika
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
|
|
|
Üdv all.
Látom rég írtak ide, így gondoltam leírom én mit készítek épp. (Ha nem érdekel senki úgy is látom majd  )
Mivel mostanság elég sokan böngészőbe tolják, én is elkezdtem ott készíteni egy RPG játékot.
A kivételes benne az hogy folyamatosan lehet mozogni (mit egy rendes játéknál, nem kell várni hogy betöltse a következő oldalt). Több karaktere lehet egy felhasználónak. Az egész játék Városokra van bontva, és azok között szabadon lehet mászkálni. Van rengeteg lakatlan város (ált minden város között az van), ezeket pedig főképp szörnyek uralják. Ez igazából egy MMORPG (igen, ez is az), amit kicsit inkább a wow inspirált. A plusz még az hogy minden felhasználónak lehet saját telke, ahova a megszerzett nyersanyagból házat építhet magának, ott élhet, fejlesztheti magát, kovácsolhat ezt azt (még nincs meg pontosan), igen, ezt a lehetőséget a Minecraftból vettem. Egy képet is tudok mutatni: 
És amint itt látszik az RPG makerből vannak a képek, nem tagadok semmit
Lesznek szörnyek, küldik, tárgyak varázslatok, nyersanyagok, stb..
Még annyi hogy minél jobban fejlődik a karakter annál nagyobb telket vehet magának, esetleg bizonyos szint után többet is.
Vélemény?
|
|
|
Megjelent Cattoss nevű játékunk, amit H.István és én készítettünk. A szponzorunk oldalán játszható: Play 4 Hours
Képek kedvcsinálónak:

Nemsokára valószinűleg Kongregaten, és egyéb oldalakon is megjelenik.
Játsszátok, és ne szégyelljétek megnyomni a like gombot
|
|
|
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
|
|
|
Ez egész jó!Fejleszteni kellene hogy többmindenre is képes legyen.Mondjuk egy jófajta alakfelismerőt írni neki,némi problémamegoldó képességgel felruházni és akkor egész érdekes robotkínzó akadályleküzdős játék kerekedhetne belőle.
|
|
|
Win8-on mi megy? sima win32 cucc? Freeglut? Vagy semmi? WinXP-nél nem jutottam tovább
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
ddbwo: intel gma, windows 8
Failed to select a GLFWFBConfig from the alternatives
Unable to find a usable pixel format
Failed to create GLFW window
|
|
|
Naggyon állat ez a robot
|
|
|
TY!
Az biztos hogy elég buta még, mert csak lefelé néz és nincs célja sem. Megy kb előre, azt lesz valahol. 
Egyszerű szabály szerint az út közepén akar maradni...
+ Na felokosítom. már 120as fovja van, lát előre is. Majd kap ezt-azt, meg lehet hogy tanulni is fog. 
Ha lekerül a pályárol, most már egyből visszamegy...
u.i: majd felrakom később azt is h mi lett belőle, de az alap v-t hagyom itt egy ideig..
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2012.06.14 19:51 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Idézet ddbwo :
Tegnap volt a Tényekben egy robot, ami látással követi az utat. Na gondoltam, ilyet én is akarok, így ma megcsináltam de csak mini játékként, mert nincs cuccom hozzá...
Jópofa. Kéne neki még vmi adatbázis, hogy tudja hol járt, és az új részeket keresse, mert így elég könnyű körbe-körbe menetni (nem megy el elágazások felé, illetve visszafordul).
|
|
|
Tegnap volt a Tényekben egy robot, ami látással követi az utat. Na gondoltam, ilyet én is akarok, így ma megcsináltam de csak mini játékként, mert nincs cuccom hozzá...
A bot látással tájékozódik, amit a bal alsó sarokba raktam "mutiba".
A pályát át lehet rajzolni, DATA mappában van.
A bot manuális állapotban indul, ilyenkor lehet irányítani.
Automata modban is lehet buzerálni az irányítását, az előre pl kicsit meggyorsítja.
Irányítás: WASD
Autómata mod: 'Q'
Manuális mód: 'E'
kilépés: ESC
Felbontás most 1024*768. Kezdetleges openGL megjelenítéssel. Kicsit el lehet szórakozni vele.
A játék:
2503-picrobotic.zip
Ha valakinek nem megy, vagy sokkal 120 fps alá megy, szóljon!
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2012.06.14 18:17 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Egy CCG játékot raktunk össze 3an, aminek (egyelőre) a multi része működőképes. Elérhető itt:
http://memeccg.com/theproject/
szabálykönyv itt:
http://memeccg.com/rules/
Játékhoz még sajnos regisztrálni kell (csak egy programozónak van aki a játékon dolgozik, így nincs aki megcsinálja a Facebook connectet), és mivel multiplayer, kell még valaki aki játszik veled 
Van egy kisebb bug is, többször kell rányomni a New game/Join opcióra hogy bevegye, dolgozunk rajta. Láthatóan kezdeti fázisban van
Érdekel minket a véleményetek az eddigi munkáról (design, programozás, stb), illetve milyen irányba fejlesztenétek az oldalt és a játékot. Ne kíméljetek, jöhet az építő kritika
|
|
|
Meg napocska
Valahogy így képzelem el a Destroy All Humanst ( 07:25) ~25 évvel ezelőtt 
A küldetések simán beleférnének, meg ha már DAH, valami egyszerű invázió előkészítős sablonsztori.
Küldetéseknek meg pl spec embert kell összeszedni(polgármester, celeb stb)
Meg majd valami UFO elhárító lövegeket a későbbi pályára.
Bár nem tudom, Te miben gondolkodsz, ötletelek
|
|
|
Már gondolkoztam rajta hogy az elrablásnak majd lesz valami funkciója, mondjuk küldetés hogy szedj össze ezt-azt... ahogy lent írtam, lehet adni ötleteket. 
De még nagyon korai állapotban van, egyelőre működjön minden rendesen, aztán később jöhetnek az ilyenek, a fejlesztés kb a délután derekán kezdődött. 
Ja, és vannak felhőőőők!
|
|
|
|
Valaki mondja megy, miért nincs az UFO-knak abból haszna, ha begyűjtenek egy pulikutyát?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
|
|
|
Kicsit szélesítettem a sugár szórásán, most már lehet pásztázva aprítani, de nem érdemes, mert bekerült egy új és izgalmas elem, a pulikutya, amiért kemény pontlevonás jár.
|
|
|
A halálsugár nem mindig öl, ha pásztázok a terület fölött.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???
|
|
|
Se neve, se kidolgozott játékmenet terve, majd lesznek repkedő rakéták meg szépen megcsinált felfújt pixelart felhők meg fedezéket nyújtó házak meg tehenek meg mittudomén, most csak jött az ötlet és gondoltam összerakom, egyelőre itt tart. Azért rakom be ide hogy ha valakinek van valami jó ötlete a játékmenetre nézve a fent leírtakon kívül azt szívesen fogadom. Jó szórakozást.
http://bacce.info/html5
Kurzor gombok - irányítás
A - halálsugár
S - vonósugár
|
|
|
|
Köszi az észrevételt, teljesen jogos. Annyit nehezítettem a játékon, hogy most már nem mindig a bal felső sarokból kell eljutni a jobb alsóba, hanem mind a kezdő-, mind a végpontot véletlenszerűen választja ki a program. Másrészt pedig olyan labirintust is lehet generálni, amely nem annyira szabályos (bizonyos falak törlésre kerülnek).
|
|
|
Idézet Kapitany :
A mai napon is Silverlightoztam egy kicsit, és az eredmény egy egyszerű labirintusjáték lett. A programot az alábbi címen lehet elérni:
http://games.lidercfeny.hu/jatek.php?jatek_id=13
Teljesen korrekt, jók a labirintusok. Ugyanakkor lehetne egy kicsit "gonoszabb" a generáló algoritmus. Talán több átjáró, kéne, nem tudom, de így túl könnyű szerintem. Egyszer sem tévedtem el (bőven több, mint 10 generálásból), mert a zsákutcák nagyon könnyen felmérhetőek.
Egyébként tök jó!
|
|
|
|
Idézet LugaidVandroiy :
Amote ingyenes lite verzió: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cogwheel.amotelite
Beregelhetnéd, mert így nehéz javaslatokat írni.
Amúgy a vissza gombot kezelhetné ügyesebben is, mindig visszalép neke a csatlakozáshoz, aztán meg "program nem válaszol" Így elsőre nagyon macerásnak tűnk a bizzítás.
A szerver oldalon is jó voln valami telepíthető automatán induló cucc.
Az ingyenes verzióban a reklámoktól nem lehet használni a billentyűzetet.
Valahogy nekem nem sikerül a szinkron.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
|
|
|
|
|
@LugaidVandroiy: na ha este átlépek windowsba, megnézem én is, mert szükségem is lenne egy ilyenre
|
|
|
@zeller:  az. Írok most egy "engine"-t GDX-szel (sima OGL ES 1.0, semmi extra) a lényeg, hogy legyenek box-ok meg mesh-ek (statikus: obj, animált: md2), meg fusson android-on és desktop-on is. Majd később fogjuk használni egy komolyabb dologra (még nem írom le mire  ), de előtte szeretném tesztelni a stuffot, hogy mit bír (a mobilomon), meg mit tudok megcsinálni benne.
Ezt a hozzászólást gopher módosította (2012.04.16 17:57 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Elnapolva  Ma este meglesem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
|
|