Köszönöm a kritikát valószínűleg a 3. pályán egy kicsit átugrottad a felvezető "tutorial" képernyőt, mert ott már azt kell kihasználni, hogy miután lecsúszol egy elemről (nem leugrassz, hanem lecsúszol!) akkor tudsz ugrani egyet a levegőben Erre majd lesz játékeleji "muszáj-megtanulnod-mert-elakadsz-pedig-csak-egy-ugrás" tutorial pálya ha nem érzel rá erre a dologra, a többi pálya sem fog menni, ezért fontos.. a zoomolás jó ötlet, megpróbálom beletenni, tökjogos
egyébként kaphatok pár pozitívumot is? mert azért az is érdekelne, hogy mi tetszik benne...
(egyébként akkor lehet, hogy regisztrálni fogom, csak attól mindig félek )
Nekem a 3. pályán sikerült elakadni, lezúgtam egész szerintem a pálya aljára és ott egy checkpoint után pár ugrásnyira van egy akkora szakadék amit nyilván át lehet ívelni de csak marhára pontosan az előző platform széléről ugorva, párszor leestem, utána lejárt az időm és kezdhettem előről a pályát, végül megint ugyan ott kötöttem ki.
A saját kurzorral az a baj hogy teljesen máshogy viselkedik mint a windowsos és így olyan érzés nálam legalábbis mintha sárban tologatnám az egeret, elég frusztráló, egy teljes képernyős játéknál nem probléma ez mert ott nem "csúszik ki" az ember az ablakból, de itt szerintem ez többet ront mint javít az élményen. Ha telefonra akarod portolni akkor az animációk eleve bukottak a mouse over miatt.
Játékmenet szempontjából sokszor éreztem úgy hogy ugrok aztán majd lesz valahogy, vagyis hogy nem látom hogy mi a cél, csak vaktába ugrálok, ezen vagy úgy lehetne javítani hogy többet mutatni egy képernyőn, vagy hogy lenen egy zoom gomb amit nyomvatartva kizoomolna hogy az ember megtervezze mit akar csinálni és utána visszaállni erre a képernyő méretre, csak ez utóbbi valszeg megakasztaná a játékélményt.
Az a nagy piros cucc ami elsuhan néha a képernyő felét kitakarva, háát, nem tudom, ha jól látom a screenshotokon akkor egy ellenfelet jelez előre, de minden felvezetés nélkül inkább zavaró mint ijesztő... vagymi.
A háttér mozgatás valahogy nem az igazi, egy kicsit lassítani, finomítani lehetne rajta, nem tudom megfogalmazni mi a gondom vele, lehet nem is a mozgása hanem hogy annyira élesek a kontrasztajai, de valahogy az az érzésem hogy túlzottan elvonta a figyelmem.
Építő kritikának szántam, a pozitívumokra nem tértem ki, de van bőven az is.
Nyugodtan regisztráld szerintem gp-nek, mindig jó látni olyan projecteket amik el is készülnek, reklám szempontjából is jól jöhet, inkább azzal hígítanád a gp rovatot ha nem fejeznéd be, szóval sok sikert.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
Szeretném veletek megosztani az első, 99%ban teljesen egyedül készített játékom, a Beating! demoját mivel senki nem akarta végig leprogramozni, ezért kénytelen voltam én megpróbálkozni vele. Stencyl-ben raktam össze a játékot, ennek megfelelően egyelőre Flash-ben játszható, de reményeim szerint hamarosan átkerül legalább Androidra is...
Ha érdemesnek találjátok rá, nagyon szívesen beregisztrálom GP-ként is, csak "nem akartam hígítani a rovatot" Meg egyébként is első körben a legfontosabb az lenne, hogy minél többen kipróbálják, megnézzék, mondjanak véleményt, és mindemellett szeretném a segítségeteket kérni a balanszolásban... Nekem kisujjból jönnek a pályák, de az a tapasztalatom, hogy ezzel csak én vagyok így
Ezen kívül az FPS szám is érdekelne, hogy mit tapasztaltok... A console játék közben az "ö" betűvel hívható elő, és rejthető el
Továbbá amire főként kíváncsi vagyok, hogy meddig juttok el a játékban - ergo ahol elakadsz, azt leírnád nekem néhány? Nameg úgy nagy általánosságban vett tanácsoknak is örülök, főleg, hogy a verzió még nincs "befejezve".
Menteni egyelőre nem ment a játék, szóval ha kilépsz (na nem a menübe, hanem kiXeled a játékot), sajnos elölről kell majd kezdeni, ami frusztráló lehet, tudom, elnézést érte
Előre is köszönöm a tanácsokat, észrevételeket És mondom, ha jobbnak látjátok úgy, beregisztrálhatom, tekintve, hogy még nincs kész, csak gondoltam előbb itt...
Ok, már vagy fél órája lépkedek, elvileg nincs hiba benne. Ha valaki talál, kérem jelezze!
Elvileg mindent megkéne tudni csinálni benne, amit sakkban lehet. Hibás lépést nem enged, viszont mattot még mindig nem fog jelezni.
Ezt mondjuk nevezhetjük béta tesztnek.
Player vs Player kizárólag. 2503-sakk_alap.zip ---
Frissítve márc. 13.:
Már vsz minden szabály bekerült, a sánc sakk-király tiltások is.
Valamint volt egy viccesen kis elírás, szintén sáncolásnál.
++
Ablak méret zárolva és raktam be egeret. A táblán belül az az elsődleges.
Mozgat, aztán kattint. Mozgatva többszőr kattint, mert frissítésnél csekkolja az egeret.
Quick megoldás...
DELETE GOMBBAL restartol.
NYILAK, ENTER
vagy NUMERIKUSok, NUM5
vagy EGÉR és BAL KLIKK
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.13 21:30 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
Verseny nevezésnek indult, aztán úgy döntöttem inkább az alkalmazásboltot célzom meg vele és szépen befejezem mint hogy összecsapjam gyorsan.
Nagyon sehol nem tart még, meg a grafikák 90%-a placeholder, se animáció se hang, se küldetések, se semmi, meg a kód sincs kész semennyire, csak megmutatni hogy nekem milyen elképzelésem volt a versenyre.
Rendben kooow. Köszönöm a biztatásod Megtervezem akkor, hogy mit hogy merre. Amúgy amit írtam ötlet nem fed le minden lehetőséget, a nagyon részletekbe nem mentem bele. Viszont már a részletekhez is jó lenne egy-két ember, hogy szerinte ez jó ötlet-e, az jó lenne-e úgy. Ne mindent én találjak ki, mert egy ember nem látja át teljeskörűen ez a projektet. Persze, vannak barátaim, de nem akarom őket ilyennel fárasztani most. Esetleg egy közgazdaságban kicsit jártasabb ember véleményét is kikérném. Itt közzé lehet tenni email címet? Ha igen, akkor: adamko.software@gmail.com , ha nem akkor majd kimoderáljátok
Előre is köszi.
Az alapötlet tetszik, mert a gazdasági szimulátorok nem élik éppen fénykorukat. Anno megvettem a Capitalism2-t, de még nem volt időm elmélyedni benne.
Bár a célcsoport nem én vagyok, a böngészős-várakozós játékoknál.
De azért jegyezzük le, hogy ez csak egy ötlet, ami papíron létezik.
Ezt lemodellezni pl. osztálydiagram szintjén.
Mert, jó hangzik hogy kiskunlacházán nem ugyanaz a helyzet, de ezt a matematikai nyelvén megfogalmazni... vagyis megdesign-olni.
Állj neki, csinálj prototípust, legyen papíron játszható, akármi.
Ötletei szinte mindenkinek vannak, ezen az oldalon különösen. De a megvalósítás...
Scott Belsky azt írja: csupán 1% az ötlet és 99% a megvalósítás.
Egyetértek vele.
Remélem nem veszem el a kedvedet, sok kitartást hozzá. De ez már papíron is órási rendszer.
Ha ebből sikerült csinálnod egy működő társasjátékot, már az is nagy dolog.
"Az emberek úgy is dönthetnek, hogy ... meghalnak" - Milyen életszerű
Egyébként eléggé offtopic, ha jól tudom az ötleteket nem ide kellene írni.
Ezt a hozzászólást kooow módosította (2013.01.10 19:57 GMT+1 óra, ---)
Hoppá, elnézést a 6. pont lemaradt Szóval plusz funkciók igénybevételéért fizethetnek a játékosok, kezdetben ingyenes rászoktatással. Telefonos, bankkártyás vagy paypalos fizetési lehetőség.
Van egy ötletem. Böngészős játék lenne, egy szimulációs játék. Korábban készítettem egy kezdetleges valamit, amiben már lehetett dolgokat csinálni, de ez 5 éve volt és már valahogy nem nagyon tudtam életet lehelni belé
Gazdasági szimulátor
1. Mi célja?
2. Hol játszódik?
3. Mik adottak a cél elérésének segítségében?
4. Milyen interakciók lehetnek a játékosok között?
5. Megvalósítás
6. Üzleti terv
1.
A cél: a legnagyobb cégbirodalmat létrehozni, ahol minden játékosnak egy vagy több cége lehet. A játékos bizonyos mennyiségű tőkét kap a banktól, kitalál egy jól hangzó nevet, egy mottót, egy logót,
kiválasztja hol szeretné a cég telephelyét elhelyezni a térképen. A játékos specializálódik egy vagy több szakmára és végül termékeket állít elő, ami valamilyen piaci keresletet teljesít. Egy cég több féle terméket is elő tud állítani, melyek valamilyen módon kapcsolódnak egymáshoz (azonos típusúak). A termékek előállításához valamire szükség van, hisz valamit csak valamiből lehet előállítani. A játékban lesznek egyéni különdíjak, a fő díjat a legsikeresebb anyavállalat kapja meg. Egy játék időtartama valós időben 250 nap.
2.
A való életben játszódik, valós körülmények között. Minden cég kötelezettséget vállal a jogos működésre, mint a való életben. Lehetőség van a csalásra, ám minden egyes csalással eltöltött nap növeli a lebukás kockázatát. Amint valaki lebukik, a csalás mértékétől függően minden tevékenysége szünetel, mintha befagyasztották volna a játékot számára, így hátrányba kerül a többiekkel szemben.
A játékban a pénznek fix árfolyama van, így némileg egyszerűsödik a helyzet a valósághoz képest. A helyszínek valósak, városokban lehet telephelyeket, üzleteket, üzemeket telepíteni, ahol a közeli városok lakóinak adnak álláslehetőséget az új helyek. Minden város más lehetőségeket, bónuszokat nyújt. A való életben is mások a lehetőségek például Budapesten vagy Kiskunlacházán. A városok folyamatosan fejlődnek, ha új álláshelyeket hozunk létre, akár gyarapodhat is a régió népsűrűsége. Ha munkahelyeket szüntetünk meg, a népesség csökken, átvándorolnak a családok más helyekre. A játék nem valós időben játszódik, egy nap egy hónapnak felel meg.
3.
Nyersanyag: a nyersanyag NPC termék, elsődleges termék, mely nem lehet más játékos által előállított. A nyersanyag ára és elérhetősége helyi adottságoktól függ. Taktikázni kell, hogyan éri meg jobban nyersanyagokat beszerezni. Lehetséges például olyan eset, hogy az egyik szükséges nyersanyag legközelebbi forgalmazási helyén 50%-al drágább az ára (az átlagárhoz viszonyítva), mint egy 1000 kilométerrel arréb található helyen, viszont a szállítási költséggel együtt ugyanott lenne a játékos. Ezt is figyelembe kell tehát venni. A nyersanyag rendelkezésre állása és ára mindig változik (játék idő szerint évente, tehát 12 naponta).
Termelési eszköz: a termelési eszköz NPC termék vagy más játékos termék is lehet, másodlagos termék. Kezdetben értelem szerűen még csak NPC-től lehet beszerezni, de hamar megjelennek mások termékei is, amik olcsóbbak lehetnek azoktól. Az eszközök nem örökélettartamúak, amortizációjuk naponta 2% és a teljesen leamortizálódott eszközöket kötelező újrahasznosítani (ingyé leadni a vastelepen). El lehet adná használt eszközöket, maximum az amortizációjukkal csökkentett áron. Az eszköz a való élettel ellentétben csak akkor amortizálódik, ha dolgoznak vele.
Emberi erőforrás: az emberi erőforrás NPC termék, amortizációja megbízhatósági mutató formájában váltakozik. Pl: Pista már csak 50%-os megbízhatósággal képes dolgozni. A kevésbé jó munkaerő bérét csökkenthetjük és fel is szabadíthatjuk a pozícióját egy újnak. Az új munkaerő nem feltétlen 100%-os megbízhatósággal kezd. Lehet, rosszabb lesz mint Pisti. Pisti újra alkalmazására sajnos már nem lesz lehetőségünk, másnak viszont igen. Az emberek úgy is dönthetnek, hogy elköltöznek vagy meghalnak. Ezt a mesterséges intelligencia szabályozza nekünk. A munkaerő követelhet béremelést és nem teljesítjük a kérését x időn belül, egyre trehányabbul kezd el dolgozni és végül a felmondás mellett is dönthet.
Kész termék: harmadlagos, piacra szánt termék, mely csak játékos által előállított lehet. A termékeket eszközök és nyersanyagok helyes elrendezésével lehet "craftolni", ezáltal egy-egy új fajta termék hozható létre. Ez kíván némi kreativitást, logikát a játékostól. Természetesen hülyeséget nem lehet craftolni, bicikliküllők és virágládák összekombinálásából mégis milyen hasznos terméket tudnánk ugyan előállítani? A játékba folyamatosan új és új terméktípusok kerülnek bevezetésre. A termékekre területenként változik az igény. Minek gyártsunk annyit, ha úgy sem fogy el?
Üzem: itt történik a termék előállítása, ide futnak be a nyersanyag szállítmányok, az eszközök és ide járnak be dolgozni az emberek.
Telephely: a cég irányítási innen zajlik, itt vannak a szellemi munkások egy része.
Forgalmazó: neki kell átadni a terméket, ő cserébe pénzt ad
Bank: egyetlen bank van, egyetlen féle hitelkonstrukciót nyújt, egy árfolyam van, eléggé leegyszerűsítve a valóságot. Nem kell túlragozni. Számlát lehet vezetni és a fizetések, adók átutalását automatizálni. A bank egy hitelkonstrukciót nyújt, amiből a kezdeti tőke származik és a közben felmerülő nehézségeket lehet ideiglenesen áthidalni. A hitel fordítottja is működik, míg a bank gazdálkodik a játékos pénzével, naponta 1% kamatot nyújt neki. A hitel kamata naponta 1,1% a csalások megakadályozása céljából.
Tőzsde: később bekerülő funkció, amikor részvénytársaságot is lehet majd alapítani és értékpapirokkal kereskedni.
4.
A játékosok (cégek) egy nagyobb anyavállalathoz csatlakozhatnak (klán), ahol felveszik az anyavállalat nevének egy részét és általa meghatározott szabályokat követve működnek. Az anyacég különböző termékeket előállító cégeket is elvállalhat, nem fontos azonosnak lenniük. Maximum 20 leányvállalata lehet egy anyacégnek. Aki teljesíti az anyavállalat kritériumait és egyet ért a normáival, az felvételt nyerhet. Erről az anyavállalat leányvállalatainak vezetői (maguk a játékosok) szavaznak. Aki megbukik egy szavazáson, az játék szerinti 1 évig nem jelentkezhet újra. Az anyavállalat maga is küldhet invitációt a leendő lányoknak, melyeket nem kötelező elfogadniuk. Az invitáció ellenére szavazni kell a bekerülésről. Az anyavállalat rendelkezéseket adhat ki a cégeinek a kiadásokkal és bevételekkel kapcsolatban, ha nem jól mennek a dolgok. Az anyavállalatnál grafikonok segítik az eligazodást ebben a problémában.
Maguk a játékosok nem hozhatnak létre megegyezésen alapuló közös játékot, az kartelnak számít és a versenypiacon elítélendő. Ha ilyet észlel valamelyik főfelügyelő (moderátor), mindkét vállalat először felfüggesztést majd kizárást kap.
5. A játék grafikusan is meg lesz valósítva. Egy térkép, ahol a régiók vannak, és azokon belül városok. A városok nem lesznek külön részletezve grafikailag (utcák, házak). A városra kattintva egy részletesebb leírás bukkan elő az ott tevékenykedő cégekről, szabad és betöltött munkahelyekről, szabad és dolgozó munkavállalókról, forgalmazókról, hiányzó termékekről, demográfiai adatokról.
A városok között üzemeket lehet elhelyezni. Minden helynek más bónusza lesz. A területre kattintva erről informálódhatunk. Az üzemeinkről belső átfogó képét láthatunk a meglévő eszközök állapotáról, nyersanyagok utánpótlásáról, az előállított termékről. Az eszközök futószalagon való helyének változtatásával az előállított termék megváltozik. Számít az eszközök sorrendje is. A kész termékre kattintva arról egy nagyobb illusztrációt lehet megtekinteni és alant a felhasznált nyersanyagok mennyiségét (/db), a létrehozásában segédkezett eszközök amortiációs költségét, a munkások darabra leosztott fizetését és az egyéb elvonásokat és végül az ajánlott eladási árat, hogy az ne legyen veszteséges.
Megvalósítását PHP, MySQL, HTML, CSS, Javascript (jQuery) eszközökkel kéne elérni. Az oldalak clean urlként lennének elérhetők (mod_rewrite) nginx webszerver alkalmazásról futna. Később ha nagy lenne az igény, elosztott rendszert kéne alkalmazni. Az oldal felépítését az MVC szabályait betartva kell létrehozni. A csapat Scrum módszert követve dolgozna együtt, kis változtatással (a helyi munka nem megoldható).
Ez így elég részletes?
HomeGnome: örülök ha tetszik a játék. Az a megállás bugot azt igyekeztem minnél jobban kivédeni, az útkeresési algoritmus miatt lehet, de remélem nem túl gyakran fordult elő.
A csillagos dolog az annyi hogy a bónusz pályákat nyithatod ki vele, ha megvan mint a 3 csillag egy pályán akkor nyitható, de alakitva lesz úgy hogy ne kelljen az összes(mondjuk 8 pályán 24, hanem csak mondjuk 20 hogy kinyisd a bónusz pályát). Mert igy tényleg a 3 csillagnak nem sok értelme van.
szerk: mostmár elég 21 csillag a 27-ből, hogy bónusz pályát lehessen kinyitni.
És többé soha nem töltöm fel a játékom csak úgy kong-ra, az osztályozási rendszer egy hányadék. 2.6on áll a játék mintha valami szaros dressup klón lenne. A legidegesítőbb az egészben az, hogy ha a highscore listára megyek akkor nem is látszik annyi játszás ami indokolná az alacsony osztályzatokat, magyarul nem is játszák csak osztályozzák lefelé...
Ezt a hozzászólást H.István módosította (2012.12.25 16:14 GMT+1 óra, ---)
@H.István: Aranyos játék, a főhős olyan mint Indy és Brian kutya (a Family Guy-ból) keveréke. Elsőre furcsáltam, hogy miért nem másznak ki a múmiák a gödörből, de a későbbi update-elt múmiák már kimásznak. Két apró bugot találtam, a fáraó-sisakos múmiák néha megállnak, és nem mozdulnak, ilyenkor ha elállják az utat, akkor lehet újrakezdeni a pályát, a másik pedig, hogy mikor kiviszek egy pályát és select level, akkor a bónuszpályák nem jelennek meg, csak ha ellapozok meg vissza. Még egy apróság, az idő visszaszámol, de ebből nem tudni, hogy a 3 csillaghoz még mennyi van hátra.. Egyébként nagyon hangulatos, tetszik a grafika is, még intro is van, szép munka, gratulálok nektek!
Beraktam általános off topicba, de ide is berakom az új játékunk amit a tesómmal fejlesztettünk kb 3 hónapig. Egy ügyességi platform játék, Lode Runner szerü játékmenettel és új játékelemekkel és más témával. Remélem tetszeni fog nektek! http://www.kongregate.com/games/istvan_herbut/curse-run
Javítom, köszi. Lehetséges, hogy van benn nyelvtani hiba, beismerem,nem erősségem, átfutottam rajt már párszor. Ha akad ilyen, szóljatok nyugodtan, amint tudom, javítom.
Eek, azt a bugot nem vettem észre a tesztnél, köszönöm. Igen, számít, milyen válaszokat adsz, "pontot érnek". Minél több pontot kapsz, annál jobb vége lesz a játéknak. Gondolom mivel végigzongoráztad, lehetséges, hogy megadta többször is a pontokat, úgyhogy rögtön a legjobb befejezést kaptad. (Akkor rögtön elmehetsz).
Remélem sikerül folytatni a sorozatot, köszönöm szépen az ötöst és viszonzom
Kipróbáltam a játékot, a szoba hangulata az megvan, néhány észrevétel:
- amikor a játék elején előjönnek a képek akkor ha megnyomok egy gombot kijön egy válaszszöveg, de ha utána nyomkodom a többi gombot, akkor az azoknak megfelelő szövegek is előjönnek és igy lehet zongorázni közöttük
- a szöveges fájlnál walkthrough-ra javitsd a fájl nevét
- nem tudom, hogy a fent emlitett hibának volt-e köszönhető, de a játékot elkezdve ha odamentem az ajtóhoz, akkor egy gomnyomásra jött az üzenet, hogy végre szabad vagyok és vége volt a játéknak, ha nem zongoráztam a szöveggel az elején akkor nem jött elő a hiba.
Hangulatos, jó kis escape játék, sok sikert vele!
Ha már a versenyeknél vagyunk, mi is beküldtük a flashjátékunkat a a myplayyardra, akinek van ideje legyen szives szavazni rá és persze játszani, egy ötös szavazatért Afrodita a bolgár sztárjósnő küldi a 10.000.000 szoros pénzenergiát mindenkinek!
A link a játékhoz: http://www.myplayyard.com/play/abstract-defense
ui: szokott vacakolni az oldal, ha nem jön elő a fül ahol lehet szavazni a játék alatt balról, csak frissitsetek rá.
IdézetH.István :
Örülök, hogy ennyi érdeklődő van, ha van kérdésetek, amire szeretétek, hogy részletesebben kitérjek, csak irjatok nyugodtan, ha meg tudom válaszolni akkor belecsempészem a cikkekbe.
IdézetThrall :
IdézetH.István :
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
csak hogy erősítsem a mezőnyt, igen, nagyon jó lenne.
Pl. ilyenekre is térj ki légyszi, hogy hogy van az, hogy kongregate-re felteszek egy játékot, és másnap egy rakás másik odalon is megjelenik (általában sokkal jobb kritikákkal, több letöltéssel), ezt teljesen normális hogy csinálják?
Az, hogy másnap sok másik portálon megjelenik a játék a kongregate vagy newgrounds után, ha oda feltöltöd a játékod az teljesen normális. Oda általában a viral verziókat (reklámmal) szokták a fejlesztők feltölteni, pont azért hogy onnan minnél több helyre elterjedjen.
De ha ez a két nagy portál saját maga szponzorál játékot, akkor azt általában sitelockolják, mint pl. a miénk most az armorgames-en ahol nem jelenik meg reklám a játékban, de ha valaki onnan feltölti egy másik portálra akkor megjelenik reklám.
Azzal kapcsolatban h kongon vagy newgroundson gyakorlatilag két perc alatt elsüllyed a játék a süllyesztőben azt már sokan panaszolták. Láttam már nagy szponzor által szponzorált játékot, úgy eltünni a "rengetegben", hogy csupán 1000 játszást ért el a játék Mivel sok játék jelenik meg a nagy portáloknál, és sok az olyan aki csak úgy leszavaz mindent, könnyen lehet h más portálokon sokkal nagyobb osztályzatot és jobb kritikákat kap egy játék. Bár nem jó, de ez az általános.
A régi PC-Gurus oldalakon ezeket az idézgetéseket addig csináltuk, hogy igazi piramis alakult ki, de a moderátorok rendszeresen összedöntötték. Aztarohadt az milyen régen volt, 10éve?
Whatever. De nem tudom, mennyire van még ebben a beszélgetéstémában több, viszont szerintem ha folytatjuk, telepedjünk át az actionscript topikba. Mert akkor a játékok itt is elsüllyednek...
Amúgy amit mondasz, az tényleg így van, volt játék, amin idegesített hogy csak 3000-en játszottak, de valóban voltak olyan az enyémnél 10X jobb játékok, amiken kis csapatok dolgoztak, és egy-két rossz szavazat miatt 500 játéknál végük lett.
A másik dolog, hogy ha azt állítom be, hogy kongregate exkluzív, akkor lockolják?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
Örülök, hogy ennyi érdeklődő van, ha van kérdésetek, amire szeretétek, hogy részletesebben kitérjek, csak irjatok nyugodtan, ha meg tudom válaszolni akkor belecsempészem a cikkekbe.
IdézetThrall :
IdézetH.István :
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
csak hogy erősítsem a mezőnyt, igen, nagyon jó lenne.
Pl. ilyenekre is térj ki légyszi, hogy hogy van az, hogy kongregate-re felteszek egy játékot, és másnap egy rakás másik odalon is megjelenik (általában sokkal jobb kritikákkal, több letöltéssel), ezt teljesen normális hogy csinálják?
Az, hogy másnap sok másik portálon megjelenik a játék a kongregate vagy newgrounds után, ha oda feltöltöd a játékod az teljesen normális. Oda általában a viral verziókat (reklámmal) szokták a fejlesztők feltölteni, pont azért hogy onnan minnél több helyre elterjedjen.
De ha ez a két nagy portál saját maga szponzorál játékot, akkor azt általában sitelockolják, mint pl. a miénk most az armorgames-en ahol nem jelenik meg reklám a játékban, de ha valaki onnan feltölti egy másik portálra akkor megjelenik reklám.
Azzal kapcsolatban h kongon vagy newgroundson gyakorlatilag két perc alatt elsüllyed a játék a süllyesztőben azt már sokan panaszolták. Láttam már nagy szponzor által szponzorált játékot, úgy eltünni a "rengetegben", hogy csupán 1000 játszást ért el a játék Mivel sok játék jelenik meg a nagy portáloknál, és sok az olyan aki csak úgy leszavaz mindent, könnyen lehet h más portálokon sokkal nagyobb osztályzatot és jobb kritikákat kap egy játék. Bár nem jó, de ez az általános.
IdézetH.István :
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
H.Istvan
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
IdézetH.István :
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
csak hogy erősítsem a mezőnyt, igen, nagyon jó lenne.
Pl. ilyenekre is térj ki légyszi, hogy hogy van az, hogy kongregate-re felteszek egy játékot, és másnap egy rakás másik odalon is megjelenik (általában sokkal jobb kritikákkal, több letöltéssel), ezt teljesen normális hogy csinálják?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
IdézetH.István :
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
Nem jönne rosszul.
[thinking]Nem tudsz elrontani egy játékot, ha nem is fejlesztesz.[/thinking]
4Bit Security Admirális-Generális
IdézetH.István :
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
IdézetH.István :
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
Érdekelne benneteket valmilyen cikksorozat flash játék fejlesztésről és annak eladásáról? Inkább ilyen összefoglaló lenne mire kell figyelni, ha valaki szeretne szponzorált flash játékokat fejleszteni, összegyüjtve az eddigi tapasztalatainkat és kedvcsinálónak hátha rákapnának páran. Talán hiánypótló lehetne itt jf-en.
Idézetdvorgaz :
Jópofa, bár egy idő után inkább türelemjáték lesz. Össze lehet amúgy szedni benne 40 Hp cuccot? Szerintem level 15 után már nem jön olyan.
Egyébként 51k pont
Igen össze lehet, az achievementek nagy részének begyüjtése nem egy játszásra korlátozódik, szóval akár 100x is újrakezdheted. Az 51K ponthoz meg gratulálok, látom beküldted.
Jópofa, bár egy idő után inkább türelemjáték lesz. Össze lehet amúgy szedni benne 40 Hp cuccot? Szerintem level 15 után már nem jön olyan.
Egyébként 51k pont
Sikeresen megöltem a játékot. Amikor egy destroyer elem jött volna jobb fentről, akkor csak kattintottam ezerrel, és állandóan kiírta, hogy "destroy bonus" (vagy vmi ilyesmi), és kaptam az achi-kat folyamatosan. Amikor abbahagytam, akkor be is jött a destroyer, de utána soha többet egyetlen elem sem. Csak telt az idő meg a level szám ment fölfelé, de új piros vagy zöld elem egy se jött.
Köszi az infót, kipróbáltam ahogy irtad, nekem nem sikerült elég gyorsan kattintgatni, ahhoz hogy előjöjjön a bug, valószinü, hogy egy frame alatt többször is kell kattintani, hogy előjöjjön. Ha véletlen többen is irják, hogy megjelenik a hiba akkor utánanézek.
Sikeresen megöltem a játékot. Amikor egy destroyer elem jött volna jobb fentről, akkor csak kattintottam ezerrel, és állandóan kiírta, hogy "destroy bonus" (vagy vmi ilyesmi), és kaptam az achi-kat folyamatosan. Amikor abbahagytam, akkor be is jött a destroyer, de utána soha többet egyetlen elem sem. Csak telt az idő meg a level szám ment fölfelé, de új piros vagy zöld elem egy se jött.
Nem rossz. Nagyon szemét húzás ez a zöld/piros dolog, állandóan beszopatott a zöld Ugyanakkor nagyon ügyes. Első próbára az eredményem:
level 12
piros: 294
zöld: 251
score: 13254
Egyetlen probléma, hogy a kezem begörcsölt 5 perc után, mint az állat
Pont ez az ügyességi rész benne, hogy a szinek függvényében kell az irányt megválasztani! Egyelőre még relatív egyszerü a játék, de valószinü, hogy egyszer lesz majd kettes verzió amiben új elemek kerülnek majd be és valamilyen kampány móddal lesz felszerelve a cucc.
Az esetlegesen adódó egészségügyi problémákkal kapcsolatban pedig, nem vállalunk felelősséget!
Nem rossz. Nagyon szemét húzás ez a zöld/piros dolog, állandóan beszopatott a zöld Ugyanakkor nagyon ügyes. Első próbára az eredményem:
level 12
piros: 294
zöld: 251
score: 13254
Egyetlen probléma, hogy a kezem begörcsölt 5 perc után, mint az állat
+ volt
Hát sajnos ezzel nem megyek túl sokra,még mindig a jövőbelin gondolkodok, esetleg cyborg vagy ilyen robotos lenne a jobb? Robotos alatt az értem hogy ilyen lánc talpal, lépegetők lennének.