játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [19]
sade - Tag | 125 hsz       Online status #197061   2013.08.31 20:31 GMT+1 óra  
Keresek egy emberket, aki php/mysqlt, css-t meg ilyesmit keni vágja, mert kisebb projecthez szeretnek segítséget kérni. Cserébe rajzolni tudok neki.
   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #197013   2013.08.29 17:49 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Előre is bocsi, lehet, hogy egy kicsit hosszúra fog sikeredni.

Kétfős „csapatunk” jelenleg egy fantasy real-time strategy játékon dolgozik. Voltunk többen is, de sajnos azoknál az embereknél, akik kiléptek, a kezdeti lelkesedés volt meg… Csak ketten maradtunk, egy grafikus és egy történetíró. Így is kezdtük az egészet.

A játék ötlete tőlem (történetíróféleség volnék) származik, nagyjából 2 évvel ezelőtt kezdtem el gondolkozni a projekten. Természetesen a történet volt az első, kb. 1,5 évvel később be is sikerült fejeznem a 2 részesre tervezett sztori 1. részét. Ezután elkezdtem keresgélni embereket, majd eszembe jutott a grafikusunk (ugyanis vele már korábban dolgoztam együtt egy projekten), aki az óta is dolgozik a játékon. Egyre többen és többen lettünk, azonban, mint mondtam, legtöbbjüknél csak a kezdeti lelkesedés volt meg. Sajnos. A projekt ezért kezdeti stádiumban van.

Egy történetközpontú, teljes értékű RTS-t szeretnénk megvalósítani, de természetesen nem akarjuk megváltani a világot. Nem a grafikára, hanem sokkal inkább a hangulatra összpontosítanánk. Grafika téren nagyjából Lotr BFME, Dawn of Fantasy szintűt képzeltem/képzeltünk el. Ezt természetesen leírtam az angol nyelvű design doksiba is.

Mindezt azért írom le, mert egy történetíróval és egy grafikussal nem nagyon lehet sokat kezdeni. Van néhány betöltetlen pozíció, ezeket szeretném most nagyjából leírni:

• Enviro modellező(k),
• Karaktermodellező/animáló(k),
• Zeneszerző
• Programozó(k)
• Designer(ek)

Modellezőknek:

Ha valaki utánanézett olvasás közben az említett játékoknak, nagyjából tudhatja, mik az elképzelések. Low poly modellek kellenének, természetesen van néhány koncept is "segítségképpen".

Zeneszerző:

Mivel 3 faj lesz játszható az első részben (a másodikban is, de ne szaladjunk ennyire előre…), elsősorban mindegyiknek kellene egy main theme. Minden további csak ezután jön, zajok, effektek hangjai, stb.

Programozók:

Ez elég tág, viszont, mivel a projekt még kezdetleges formában van, az engine sem eldöntött. Már így is elég sokat gondolkoztunk rajta, de nem tudtunk választani, ezért arra jutottam, hogy maguk a programozók döntsék el (vagy adjanak tanácsokat) az enginet. Természetesen szükségünk lesz AI és egyéb programozókra is.

Olyan jelentkezőket várunk, akik:

• kitartóak,
• nem lépnek le pár nap/pár hét után,
• lehetőleg van referenciájuk,
• szereti csinálni azt, amit csinál.

A projekt egyébként ide is ki van rakva, Invoke Magic néven. Sajnos fizetést nem tudunk adni, mindenki a saját szabadidejét áldozza a játékra, azonban referenciának kiváló. Sok mindent el lehetne még mondani róla, de már szerintem így is túl hosszú lett.

Ha kérdésed van, vagy érdekelne a projekt, írj az invokemagic ’ at ’ freemail.hu címre! Természetesen itt is elérsz privátban.

   
szabobalesz - Tag | 1 hsz       Online status #196975   2013.08.26 16:13 GMT+1 óra  
Szép aktuális napszakot kívánok.

Egy olyan 3d modellező segítségét keresem aki:

-A 3d modellezést hobbi képen műveli.
-Részt vállalna egy garázsfejlesztésű(indie) játék készítésében.
-Ügyes a karakter készítésben akár midpoly szinten is.
-Van esetleg skype-ja.
-Nem tűnik el.

Ha magadra ismertél a leírtak alapján akkor jelentkezni és érdeklődni a kicsibali@gmail.com -on lehet.

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #196972   2013.08.26 13:20 GMT+1 óra  
Üdvözlet!

Cégünk programozót keres, azért írok ide, mert jómagam és hobbijátékfejlesztő vagyok és tudom, hogy vannak itt kiváló programozók.

Tehát ha érdekel, akkor amihez
jól kell értened
-C++
amihez értened kell:
-Linux
amihez előny ha értesz
-QT
ami hab a tortán ha értesz hozzá
-3D-s grafika Directx

Amit kínálunk:
-Versenyképes fizetés
-Fiatalos, lendületes csapat
-Remek fejlődési lehetőségek

Akit érdekel az írjon mailt nekem:
silvertitan.tm@gmail.com

vagy keressen telefonon
06 70 310 6299

   
Bhse - Tag | 2 hsz       Online status #196916   2013.08.22 11:01 GMT+1 óra  
Egy darab programozót keresek körökre osztott - kártyás - stratégiai játék teljes leprogramozására. Amit meg kell tudnia valósítani: lépések, sebzések + védő- és támadó bónuszértékek kiszámítása, online funkciók, menürendszer, egyebek. Mindegy, miben írja meg a programot, amíg az elfut egy átlagos PC-n (ha máson is, az csak jó). Mesterséges intelligenciát nem kell írni, elég ha van PvP mód (de ha képes rá, hajrá).

A munkáért megegyezés szerint FIZETEK, még ha nem is tudok sokat, cserébe komoly jelentkezőket várok, lehetőség szerint referenciákkal. A terjesztés sajátosságai miatt - részletek levélben - a project az átlagosnál valamivel nagyobb kiugrási lehetőséget kínál, illetve profiknak sem jelent feltétlenül visszalépést. Ezzel együtt szeretném hangsúlyozni, hogy garázsprojectről van szó.

PM-et küldjetek, vagy ide írjatok!

   
zeller - Törzstag | 507 hsz       Online status #196852   2013.08.17 19:52 GMT+1 óra  
2d/3d grafikust keresek izometrikus perspektivaju jatekba propok, portrek, hatterek (hazak, szobak, stb).
A jovoben esetleg 3d animalt karakterekrol is lehet szo.
a stilus cyberpunk, shadowrun
fizetni nem tudok max ha nagyon profirol lenne szo, akkor zsebpenz jelleggel.
irni tudtok pmet, meg emailt.

   
gteam - Tag | 10 hsz       Online status #196831   2013.08.16 23:03 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Egy játékot hagytam félbe, ha esetleg valakinek van kedve folytathatja, átküldöm a fájlokat, illetve ha van kérdése akkor segítek. Szóval a játék böngésző alapú, és főként a HTML5, JavaScript Three.jsre alapszik. A lényege hogy van egy autó (jelenleg egy lada) amit szét lehet szedni, összerakni, festegetni. Sztoryt nagyon nem találtam ki hozzá, de nektek biztos színes a fantáziátok.
Ami igazából szükséges hozzá:
-Egy modellező emberke
-Egy PHP programozó
-Valaki aki ki találja ogy mit kelljen benne csinálni

A játéknak igazából még csak a "motorja" van kész.
Fontos hogy nem minden böngésző támogatja még ezt a technológiát.
Én a legújabb Google Chromot használtam hozzá, szervernek wamp-ot, modellezésre pedig főleg WINGS-et. Ha érdekel akkor írj az akos512k@gmail.com -ra (de csak oda mert itt nem nagyon nézem az üzeneteket).
Végül pedig pár kép:









Ha törlődnének a képek felrakom ide is...
http://jatekfejlesztes.hu/datas/users/2908-285099_155371317945380_1392769781_n.jpg
http://jatekfejlesztes.hu/datas/users/2908-556915_175722295910282_774511798_n.jpg
http://jatekfejlesztes.hu/datas/users/2908-64213_159081467574365_1822241563_n.jpg
http://jatekfejlesztes.hu/datas/users/2908-6558_175723195910192_1728622352_n.jpg

   
delicious - Tag | 1 hsz       Online status #196659   2013.08.11 09:53 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Szívesen csatlakoznék egy csapatba modellezőnek, animátornak vagy ami kell. Lényeg hogy gyakorolhassam a Maya programot.

Az emailem: delidaniel91@gmail.com vagy itt el tudtok érni.

   
tommyboy2013 - Tag | 2 hsz       Online status #196623   2013.08.09 18:17 GMT+1 óra  
Sziasztok! Történetírót, pályatervezőt keresek FPS Creator-os játékhoz! Csak szórakoztatás céljából! Részleteket: [email]horvathtamas1998@gmail.com-ra[/email] kérném.

   
Sidious - Tag | 1 hsz       Online status #196570   2013.08.06 18:38 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Történetíróként csapatot (esetleg állást) keresek. Amiben tudnék segíteni: történet/design doksi írása, ötletelés, pályatervezés. Referenciát tudok mutatni természetesen. ^^

Elérhetőség: rolandfw 'at' gmail . com,
esetleg itt.

   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #196566   2013.08.06 10:33 GMT+1 óra  
Idézet
zbalai :
Mit szólnátok egy Game Jam -hez augusztus 16-17-én?

http://www.meetup.com/Unity-3D-Budapest/events/130507332/

Nem tudtam rájönni, hogy pontosan hova jó tenni ezt a hozzászólást, ha van jobb ötletetek, akkor átteszem máshova.



Facebook csoport?

   
wolfpuck - Tag | 1 hsz       Online status #196565   2013.08.06 10:24 GMT+1 óra  
Sürgősen keresek csapatot egyszerű facebook játék (sport pool) elkészítéséhez!
Contact: wolfpuckmanagement@gmail.com

   
Torrents - Tag | 79 hsz       Online status #196556   2013.08.05 11:13 GMT+1 óra  
valószínű

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1327 hsz       Online status #196551   2013.08.04 15:04 GMT+1 óra  
Ez a "költséghatékony projektre" azt akarja jelenteni, hogy nincs fizetés ?

   
berkesN - Tag | 1 hsz       Online status #196550   2013.08.04 14:21 GMT+1 óra  
--- Köszönöm, megvagyunk! ---

Ezt a hozzászólást berkesN módosította (2013.08.05 13:17 GMT+1 óra, ---)

   
Dodi - Tag | 7 hsz       Online status #196436   2013.07.29 09:57 GMT+1 óra  
Sziasztok, keresek olyan elszánt embert, aki jártas 3ds max, ban és rFactor-ban.

Lenne egy kis munka :-)

   
andiviktor - Tag | 6 hsz       Online status #196324   2013.07.24 16:48 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Jelenleg készülő játékhoz , keresek modellezőt illetve sztori írásban jártas embert.

Ha magadra ismertél, akkor írj privátban nekem, illetve a vikti2@freemail.hu mail címre.

Pénz lehetőség a játék kiadása után lehetséges, de ne vedd készpénznek, jelenleg én töltöm ki a modellező, és udk specialista szerepet, ami meg is marad.

Komoly érdeklődők jelentkezését várom.

A játékról annyit , hogy műfajban fps, scifi , steampunk, fantázia, akció, horror vegyítésekkel játszik , hihetetlen látványos elemekkel.

Játék Motor: UDK

Eddig egy programozó és egy programozó/modellező van rajtam kívül a csapatban.

Szevasztok: Viktor!

   
zbalai - Tag | 56 hsz       Online status #196183   2013.07.20 14:24 GMT+1 óra  
Mit szólnátok egy Game Jam -hez augusztus 16-17-én?

http://www.meetup.com/Unity-3D-Budapest/events/130507332/

Nem tudtam rájönni, hogy pontosan hova jó tenni ezt a hozzászólást, ha van jobb ötletetek, akkor átteszem máshova.

   
kunert - Tag | 2 hsz       Online status #196180   2013.07.20 14:10 GMT+1 óra  
Zeneszerző 18 év tapasztalattal alkalmi vagy állandó munkát keres!

1995 óta alkalmazott zeneszerzőként rengeteg filmhez, színdarabhoz, rádiójátékhoz, és több, mint 30 egész estés kortárs táncelőadáshoz készítettem zenét a műfajok széles skáláján (electro, hiphop, downtempo, triphop, folk, drum'n'bass, breakbeat, dubstep, ambient, chillout, jazz, grunge, alternative rock, sanzon, népzene, stb).

REFERENCIÁK
http://soundcloud.com/peter-kunert
http://myspace.com/peterkunert

Duda Éva Társulat / Eva Duda Dance Company
http://vimeo.com/evaduda/videos

Sadant: Seven LP (DDK Records 2010)
http://soundcloud.com/sadant

Elefánt: Vérkeringő LP (Drum & Monkey Records)
http://elefantmusic.bandcamp.com

KONTAKT
peter.kunert@gmail.com

RÉSZLETES ÖNÉLETRAJZ
klikk: Saját fájlok

   
dembest - Tag | 1 hsz       Online status #196176   2013.07.19 19:45 GMT+1 óra  
Hejho!

XNA-s 2D-s játékunk fejlesztéséhez keresünk egy grafikust, designert.

A játékról:
A projekt egy wave-alapú, mondhatni sidescroller multiplayer játék. Még mielőtt belemennék a részletekbe, szeretném elmondani, hogy a játék már 80%ban kész van és csak a végső simiításokat végezzük. Innentől kezdve már tényleg inkább az artwork és a content hiányzik belőle mint a kód.

Van egy blogunk a fejlesztésről, amit bár ritkán updatelünk idő híján, azért valamennyire releváns: http://glatardev.wordpress.com/
Itt találhattok róla infókat, ha lepörgettek még egy kisebb gameplay videó is van. Természetesen ennél már egy jóvabb előrehaladottabb állapotban vagyunk és a videóban nem sok minden final, de azért egy betekintést ad, hogy milyen jellegű.
Részletesebb információért blog/kérdezzetek.

A feladat:
Tájrétegek rajzolása, karakter rajzolása, szörnyek rajzolása, itemek rajzolása és ezek mellett talán még interface tervezés és rajzolás is.
Tehát a grafikus dolga lenne a játék szinte teljes látszódó felületének megtervezése, vagyis nagy szabadságot/felelősséget adnánk az illető kezébe. Bár már szinte teljesen kész vagyunk a projekttel, nyitott vagyunk új javaslatokra akár gameplay-t illetően is.

Amit tudni kell:
Mi diákok vagyunk (~21 évesek, 2 programozó guy), ezt általában szabadidőből űzzük, szóval szeretnénk valaki olyat találni, aki hasonlóan tud a projekthez állni. Nyilván nem tudunk fizetni, hisz.. mi se kapunk ezért pénzt, de amit tudunk nyújtani a projekttel:
- Egy nagyon jó referencia, ha a játékfejlesztésben akarsz elhelyezkedni (hiszitek vagy sem.. valahol el kell kezdeni, és ez egy tökéletes lehetőség rá)
- A blogon felveszünk társszerkesztőnek és írhatsz a rád eső fejlesztésről, akár kevésbé releváns dolgokról is
- A játék free-to-play lesz, de Amennyiben bármilyen bevételünk származik belőle (reklám, megbízás, állásajánlat), természetesen gondolni fogunk rád és arányosan fogunk jutalmazni
- Egy jó csapat, kapcsolatok (velünk biztos nem fogsz unatkozni és ha később szükséged lesz valami brute force-ra, hey, ismersz 2 nem kezdő programozót)

Kapcsolat:
Blog-on írhatsz nekünk (vagy bármely hozzá kapcsolt közösségi oldalon):
http://glatardev.wordpress.com/
Vagy mailezhetsz:
glatardev@gmail.com

Ezt a hozzászólást dembest módosította (2013.07.19 20:02 GMT+1 óra, ---)

   
Tibitron - Tag | 13 hsz       Online status #196143   2013.07.17 14:41 GMT+1 óra  
]Sziasztok! jól kidolgozott grafikai hátterű első körben letölthető játékhoz keresek egy vagy több programozót aki szabadidejében elkezdené velem a játék elkészítését. A játékról röviden:
A játékos egy olyan lényt alakít aki mentális erejével képes iránytani a történet szerinti ősi robotokat. A harcok egy hexákra fölosztott mezőn zajlanak, körökre osztott, taktikai harcokban. A játékosnak fejlesztenie kell magát az irányító lényt és a robotot is. Vásárolhat fegyvereket, melyekkel erősítheti a robotját, ezek a fegyverek meglátszanak persze a harcban is. Lenen piacozás, klán és minden ami kell egy ilyen játékban. A játékmódok is többfélék. Lenne egy single akció, amolyan story mód féle. Itt a játékos egyedül száll szembe az ellenséggel és alakítja a saját történetét. Aztán lenne egy kooperatív küzdelem, ahol max 5 játékos együtt harcolhat a játék ellenségeivel. Végül pedig egy pvp mód, ahol 1Vs1 ill 5 Vs5 játékos küzdhet egymással. Minden grafikai elemet én készítek, plusz a szöveget is. Olyan programozó lenne az ideális aki jól kódol hálózati dolgokat, mert ugye ez egy online játék lenne, túlnyomó részt pvp tartalommal. Az ideális egy klienses megoldás lenne, mert sok látványos effektet képzelek a játékhoz, és így talán jobban bírná a játék. De ha megoldható pl böngészőben is nekem az is jó.

tibitron@citromail.hu címen keressen meg aki lát benne fantáziát és utána egy részletesebb leírást is tudok küldeni illetve megbeszéltünk minden részletet.

Íme pár kép a játékból.

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/fejlesztovektoros_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130524/f_v_rosvektorosan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130524/kezd_naprendszer_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130717/pvpreszlet_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezt a hozzászólást Tibitron módosította (2013.07.17 15:00 GMT+1 óra, ---)

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #195917   2013.07.08 13:17 GMT+1 óra  
Jó rég nem írtam már JFHU fórumra, de ami késik nem múlik

birmacher kollégával alapítottunk egy céget mostmár kicsit több mint 1,5 éve és az utóbbi időben elég sok megbízást kaptunk, köztük több nagyobb/jelentősebb projecttel is.

Így a csapatbővítés (ismét) esedékes lett.
Amit tudni kell:
- egyedi mobil alkalmazás fejlesztéssel foglalkozunk, de lényegében legtöbb esetben mint alvállalkozók dolgozunk pár főbb megrendelőnek, akik változatosabbnál változatosabb projectekkel látnak el minket (persze vannak rosszabb / unalmasabb projectek is, de igyekszünk csak érdekeseket bevállalni)
- fő platformok Android és iOS, egyre inkább a 3D intenzív szimulátor / prezentáló irányba mozdulunk el. Ezek persze nem játékok a szó szószoros értelmében, de elég nagy az átfedés (3D engine majnem mindíg Ogre 3D)
- fiatalos csapat vagyunk, mindenki a huszas évei közepét tapossa, a munkavégzés is elég rugalmasan van kezelve addig a pontig, amíg a dolgok elkészülnek határidőre
- irodánk Budapesten 11.kerület szélén, a Bocskai út végén van (Mogürt irodaház)
- fix fizu, a pontos összeg főleg attól függ, hogy melyik projectekbe tudsz bekapcsolódni (a legjövedelmezőbbhöz kell angol kapcsolattartás szintű kommunikációs tudás, de vannak csak Magyar projectjeink is)

Bárki jelentkezését szívesen várjuk aki:
- tud heti 5 napot, napi 8 órát dolgozni (nem feltétlenül kell minden nap az irodában lenni)
- aki szeretne 3D mobil fejlesztéssel foglalkozni, és van is 3D fejlesztési tapasztalata, akár mobilra akár desktop-ra készített már legalább egy alap, egyszerű játékot
- a mobil platformok ismerete nem elvárás, betanítást is vállalunk, de persze előny

Ha bármi kérdésetek lenne kérdezzetek nyugodtan, akár itt akár email-ben, és jelentkezni is nálam, email-ben lehet: viktorbenei @bitfallinc.com

(Honlapot ne keressetek a domain-hez, időhiányában még nem készült el - mivel így is több munka megkeresést kapunk mint amit a jelenlegi csapat el tudna vállalni)

Ezt a hozzászólást ShAdeVampirE módosította (2013.07.08 13:57 GMT+1 óra, ---)
   
SINECRON - Tag | 37 hsz       Online status #195904   2013.07.07 22:18 GMT+1 óra  
Szervusztok

Gravity munkanevű projektünk fejlesztésének felgyorsításához keresünk 3D modelezőt, textúrázót, environmental artistot. Előre kidolgozott design alapján szükséges dolgozni, persze egyéni kreativitást is hozzáadva.

A projektnek nem vártan erős marketing háttere alakult ki, a fejlesztés menetéről cikksorozatot közöl a Gamestar.hu, emiatt szeretnénk bővíteni a csapatot.

Jelentkezéseket emailben várunk az alábbi címre:
k.nagy.erno 'at' gmail.com

   
varmolmobile - Tag | 5 hsz       Online status #195817   2013.07.05 03:18 GMT+1 óra  
Üdv!

A Varmol mobile startup fejlesztőket keres android és ios platformra akik szívesen dolgoznának szabadidejükben. Játékokat és programokat készítünk. Jelenleg 2 játék és 1 program van fejlesztés alatt. Ezenkívül már van egy kész programunk ami felkerült amazon app store-ba és hamarosan elérhető lesz google playen is. Jelenlegi csapatunk 8 fős. A következő tudású embereket keressük:

- Java,C/C++,Opengl programozókat
- Grafikusokat

Amennyiben szeretnél egy gyorsan fejlődő csapatban dolgozni akkor várjuk jelentkezésedet. Jelentkezni/érdeklődni üzenetben és a varmolmobile@gmail.com email címen lehet.

   
theeye - Tag | 29 hsz       Online status #195811   2013.07.05 00:03 GMT+1 óra  
Hirdetés lezárva
(Meglátuk mit kezdünk ennyi jelentkezővel, köszi!)

Ezt a hozzászólást theeye módosította (2013.07.16 04:57 GMT+1 óra, ---)
   
Angus - Tag | 1 hsz       Online status #195664   2013.07.01 09:45 GMT+1 óra  
10+ év tapasztalattal rendelkező Creative Designer munkát keres. Rendszertervezés, játékélmény dizájn, sztoriírás, UI tervezés, stb. Struktúrált, jól átlátható dokumentálás, angolul is. Multiplatform tapasztalat (PC, PS3, X360, Nintendo DS, iPad, web).

Ugyancsak érdekel Certified ScrumMaster-i pozíció is. 6 éve foglalkozom agilis szoftverfejlesztéssel (általánosan, nem csak Scrummal), ilyen téren is sokat tudok segíteni a projektben.

Kérésre részletes CV-t küldök.

Elérhetőség:
Anga Attila
angus@hdsnet.hu

   
ranloth - Tag | 17 hsz       Online status #195401   2013.06.24 22:57 GMT+1 óra  
Televíziós, játékfejlesztéses, színházi tapasztalattal rendelkező, sokféle zenei stílusban járatos zeneszerző munkát keres.

Demók, referencia:
http://www.facebook.com/euterpe.music.production
http://reverbnation.com/krisztianpalmai


Elérhetőség:
Pálmai Krisztián
palmai.krisztian@hotmail.com
   
Doromb - Tag | 7 hsz       Online status #195169   2013.06.17 11:25 GMT+1 óra  
A Bleeding Hearts fejlesztő csapatata további tagokat keres, folyamatban lévő játékfejlesztéséhez!

Idézet
Doromb :


Szél, távolság, lopakodás... Csatlakozz te is a mesterlövészek világába, ahol a természet minden eleme szerepet játszik, és szállj szembe ellenségeiddel online!


Bleeding Hearts elnevezésű, jól dokumentált MMOFPS sniper játékprojektünkhöz megbízható munkaerőt keresünk az alábbi munkaterületekre:

- 3D Modellező
- 2D Grafikus
- C# vagy Javascript programozó (Unityben jártas előnyben)

Nem szükséges vérprofinak lenni, lelkes amatőröket is szívesen látunk, akik szeretnének egy ambíciózus projektben dolgozni. Szervezett fejlesztés folyik, de a projekt nem finanszírozott, indie játékfejlesztés. Az elképzelés abszolút kivitelezhető, valós elképzeléseken alapul. A munkaidő rugalmas, de elvárt a heti 15-20 óra átlag.A projektről tudnivaló információ, hogy kiadáskor kevés pályából fog állni (inkább minőség, mint mennyiség), és a Unity3D motort fogja használni. Mesterlövészszimulátorként egy realisztikus FPS élményt fog nyújtani leendő játékosai számára, akiknek a visszajelzései alapján eldöntjük a projekt további sorsát.

Jelentkezéseket igényes megfogalmazásban várjuk az alábbi e-mail címre:
hun.toth.daniel@gmail.com

Kérjük, hogy amennyiben van referenciaanyagotok, azt az e-mailben link, vagy csatolt állomány formájában tegyétek meg!

Üdvözlettel,
BH Fejlesztőcsapata


   
BlueDeath - Törzstag | 1036 hsz       Online status #195162   2013.06.16 21:45 GMT+1 óra  
2D grafikusok jelentkezését várom, a Gazdálkodj okosan játék tábláinak feljavításához, GUI rajzoláshoz stb. Kurva sok meló van velük, úgyhogy jelentkezni-jelentkezni gyorsan
Skype: bluedeath85
mail: jobs@actionworks.hu
vagy itt a jf-en persze
   
CreepTales - Tag | 1 hsz       Online status #194909   2013.06.10 19:02 GMT+1 óra  


Sziasztok!

Rövid felhívás következik!

Programozót keresnék egy különleges honlap/oldal készítéséhez. A központban a blogolás és különböző interaktív elemek játszanak fontos szerepet. Jelenleg valami újat szeretnék alkotni ami még nincs se a hazai se a külföldi piacon. Amennyiben sikeresen elkészítünk egy alpha verziót aminek van közönsége, akkor a jövőben elegendő profithoz lesz szerencsénk.

A grafikai elemeket én készítem a honlaphoz. A programozó feladata lesz különböző hang és képi elemeket a kurzor mozgatásához rendelni, illetve a honlapot megfelelően összerakni, fejleszteni. További részleteket mailben: ennijofat@gmail.com

Üdv,

K.

   
mikereem - Tag | 1 hsz       Online status #194842   2013.06.09 13:42 GMT+1 óra  
Sziasztok,

Nemrégiben nekiálltam egy játék fejlesztésének, elsősorban az alap technológia összerakása miatt érdekelt. Böngészős, stratégiai játék a cél. Leginkább a Travian-hoz hasonlóra kell gondolni.

Az alap ötletem az volt, hogy lekódolok egy általános keretet, amihez később több különböző játékot lehet majd elkészíteni. Jelenleg készen van egy RedDwarf (korábban Sun Game Server) szerver-kliens architectúra. A kliens GWT alapú. A RedDwarfot azért választottam, mert dolgoztam már vele (főállású játékfejlesztőként) és véleményem szerint böngészős, stratégiai játékhoz tökéletes. Kliens oldalon GWT-vel dolgozom főállásban jelenleg, így ott is meg van a tapasztalatom.

Jelenleg tehát készen van egy alap rendszer, amelyet könnyen lehet bővíteni egy adott játék igényei szerint. Most már itt az ideje, hogy egy játékot el is kezdjek készíteni, hiszen úgy tud továbbfejlődni ez az alap rendszer. Erre van is egy vázlatos ötletem. Röviden egy japán középkori stratégiai játék lenne, ahol a játékos egy saját klánt alapít és a cél a többi klánnal szövetségben, vagy éppen őket legyőzve elérni a Japán feletti uralmat. Az alapvető felépítésnél ismét csak a Traviant tudom felhozni példaként. Vannak összeírva konkrét ötleteim is, de jelenleg a fő szempont, hogy egy lehető legegyszerűbb játszható verzió elkészüljön, amit aztán lehet további funkciókkal továbbfejleszteni folyamatosan a visszajelzések alapján. Összefoglalva az ötletem egy Shogun: Total War böngészős változat lenne (természetesen RTS csaták nélkül), Travian-os működéssel, felépítéssel.

Az alapvető grafikai megoldások is készen vannak, viszont nagy szükségem lenne egy grafikusra, aki szívesen rajzolna meg néhány térképet, izometrikus épületeket, illetve karaktereket. Mindezt japán stílusban. Szükséges lenne továbbá egy általános interface design elkészítése is.

Mivel ezt én is szabadidőmben csinálom, így az elején biztos nem tudok érte fizetni. Mégis abban bízok, hogy be tudna indulni akár konkrétan ez a játék, ami a stílusnak megfelelően mikro tranzakciós bevételeket hozhatna. Illetve örülnék ha az alap "framework" elérne olyan szintre, hogy külön azzal is lehetne pénzt keresni, befektetőt találni a jövőben.

Tehát keresek elsősorban grafikust, de bárki mást is, aki érdeklődik a játék iránt.

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #194752   2013.06.07 11:41 GMT+1 óra  

Ezt a hozzászólást Anthrenis módosította (2013.08.29 14:47 GMT+1 óra, ---)

   
wzol - Tag | 3 hsz       Online status #194692   2013.06.06 16:10 GMT+1 óra  
Low-poly modellezőt, animátort vagy csapatot keresünk rövid, egyszerű animációk elkészítéséhez.

A feladat: egy-egy előre megírt forgatókönyv alapján 10-30 másodperces animációk elkészítése.

Előny:
- megbízhatóság
- Unity ismerete
- cel-shading technika alkalmazása
- grafikusi háttér
- karikaturisztikus, humoros ábrázolásmód, mozgásfázisok animálásának ismerete

Egy rövid bemutatkozást magadról, és a referenciamunkáidat az alábbi címre várjuk: wzolmunka@gmail.com

   
joshfeed - Tag | 22 hsz       Online status #194502   2013.06.04 06:48 GMT+1 óra  
Hangeffektek készítését vállalom.
15 éves tapasztalat játékfejlesztés területen.
Referenciáimat megtekintheted a weblapomon.
Írj rám nyugodtan és a részleteket megbeszéljük

Elérhetőségeim:

Email: joshfeed@gmail.com
Weblap, Membrans Sound Design: http://www.membrans.hu
Hangdemóim: http://soundcloud.com/membrans-sound-design
Facebook: http://hu-hu.facebook.com/pages/Membrans-Sound-Design/261736160506071
   
Sytex - Tag | 1 hsz       Online status #194294   2013.05.28 17:03 GMT+1 óra  
Sziasztok !

A következő felhívás nem egy egyedi játékról szól. Nincs benne különösebb bravúr vagy "szakmai" kihívás, azonban jó ugródeszka lehet azoknak akik komolyan gondolják a játékfejlesztést.

Az Innoadmin team mint projektgazda, technikai kivitelező csapattárs(ak)at vagy már meglévő csapatot (2-5 fő ) keres (lehetőleg) hosszútávú együttműködésre.

A projekt alapvető részletei:

egy játékközpont (honlap) kerül kialakításra, amelyben különböző ügyességi , stratégiai és kvíz játékokkal lehet játszani.

A játékok közös jellemzője, hogy nincs bennük szerencsefaktor (mint pl a kártyajátékokban)hanem kizárólag csak a játékos tudásától függ a végeredmény.

A játékok lehetnek:
- puzzle ill egyéb képjátékok
- sakk, dáma, malom, aknakereső
- billiárd, rex
- kvízjátékok (pl Legyen ön is milliomos stb.)
- városépítő, területfoglaló stratégia játékok.

A játékok többsége opensource jelleggel megtalálható az interneten, tehát nem feltétlenül szükséges a nulláról programozni.
A játékokból bajnokságok kerülnek megrendezésre. Ez gyakorlatilag az az elem amely a későbbiekben egyedivé teszi a projektet és a későbbi üzleti modell alapját is adja.

Alapvető működés:

A játékok ingyenesek. Regisztrálni , nevezni csak akkor szükséges ha valaki bajnokságon akar részt venni.
Egy központi oldal gyűjti és kezeli a játékosok regisztrációs fiókját, valamint közzéteszi az aktuális bajnokságok részleteit.

Minden egyes játéknál fontos a következő funkciók lehetősége illetve annak kialakítása.:
-ellenőrizhető, adatbázisban tárolható eredménylista
-játszható regisztráció nélkül is, azonban a bajnokságok esetében a részvétel korlátozható.
-egyenlő esély biztosítása - pl egy puzzle bajnokság esetében nincs random keverés, minden játékos ugyanazt kapja.

A projektgazda és a leendő technikai csapat közötti együttműködés:

Az Innoadmin team biztosítja a bajnokságok szervezését, ügyfélszolgálatot, sales-marketing feladatokat és a jogi hátteret.

A Technikai csapat feladata a szükséges játékszoftverek átalakítása (esetenként kifejlesztése) a projekt céljainak megfelelően, valamint a karbantartás és az akadálymentes technikai üzemeltetés biztosítása.

Programnyelv korlátozás gyakorlatilag nincs azonban szeretnénk mellőzni a flash használatát.

A jelenleg rendelkezésre álló játékok JQuery , PHP-MySQL illetve C++ alapúak.

A projekt üzleti jellegéről csak privátban tudunk több információt adni.

Email: info@innoadmin.co

Ezt a hozzászólást Sytex módosította (2013.05.28 19:40 GMT+1 óra, ---)

   
Tibitron - Tag | 13 hsz       Online status #194226   2013.05.25 13:10 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Egy böngészőben vagy androidon játszható játékot készítünk. Az ötlet többé kevésbe egyedi, persze nem lehet igazán újat csinálni. Egy sci-fi világban játszódó, robotos, rpg elemekkel tűzdelt játék lenne, keverve a szokásos karakterépítős játékokat, némi építkezős, csapatmunkát igénylő játékokkal. Lehet benne egyedül is kalandozni, de kooperatív módban is. A grafika 2D, sima állóképek között zajlana.

Egy két programozó már benne van a csapatban, de lehet jól jönne még pár. aki esetleg érez magában kedvet, hogy csatlakozzon és jártas a netes programozásban, pl html5, php stb az írjon rám pm-et és elmondom a pontos játékötletet. Felrakok pár rajzot is a játékból, aki szeretné véleményezze őket, érdekel minden építő kritika, vélemény.

Akit érdekel a project az írjon rám a tibitron@citromail.hu mailen. Kidolgozott wiki is megvan már, gyakorlatilag indulásra kész a dolog. A komoly érdeklődőknek részletes leírást adunk.

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/foregmenu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/f_v_rosvektorosan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/kezd_naprendszer_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/neh_zkincskees_vektors_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/neh_zt_z_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/titantuzervektor1csillogas2.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/tyrosil_lek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130524/fejlesztovektoros_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

   
grymas - Tag | 5 hsz       Online status #194178   2013.05.23 08:20 GMT+1 óra  
Üdv!
Kreátori munkákat, megbízásokat keresek kézi-, vektor-, pixel-grafikusi tapasztalattal.

Referenciáim:
www.grymas.eoldal.hu

Reményeim szerint együttműködhetünk.
Mindenjót kívánok!
Üdv!
Kreátori munkákat, megbízásokat keresek kézi-, vektor-, pixel-grafikusi tapasztalattal.
http://www.grymas.eoldal.hu
   
joshfeed - Tag | 22 hsz       Online status #194157   2013.05.22 12:41 GMT+1 óra  
Debreceni csapatunk programozót keres mobiljátékok fejlesztéséhez.

Amit elvárunk:

-Debrecen vagy környékén lakjál
-C# programozásban való jártasság
-iOS vagy Android környezet ismerete (esetleg mindkettő
-Motiváltság
-Gyors, rugalmas online kommunikáció

Előny:

-Unity 3D, Cocos 2D, vagy egyéb programozási eszközök ismerete vagy abban szerzett jártasság.
-Angol nyelvtudás
-Önálló Játékreferencia

Kérjük csak akkor jelentkezz ha komolyan is gondolod !

Email: drastiquegames@gmail.com

Ezt a hozzászólást joshfeed módosította (2013.05.24 07:09 GMT+1 óra, ---)
   
full3nzo - Tag | 53 hsz       Online status #194151   2013.05.22 07:56 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Grafikust keresek egy Java játék fejlesztéséhez, ha még nincs referenciád vagy csak örömödet leled egy ilyen munkában írj választ az Email címemre és akkor természetesen részleteket is elárulok majd.

full3nzo@gmail.com

   
Doromb - Tag | 7 hsz       Online status #194147   2013.05.21 18:57 GMT+1 óra  


Szél, távolság, lopakodás... Csatlakozz te is a mesterlövészek világába, ahol a természet minden eleme szerepet játszik, és szállj szembe ellenségeiddel online!


Bleeding Hearts elnevezésű, jól dokumentált MMOFPS sniper játékprojektünkhöz megbízható munkaerőt keresünk az alábbi munkaterületekre:

- 3D Modellező
- 2D Grafikus
- C# vagy Javascript programozó (Unityben jártas előnyben)

Nem szükséges vérprofinak lenni, lelkes amatőröket is szívesen látunk, akik szeretnének egy ambíciózus projektben dolgozni. Szervezett fejlesztés folyik, de a projekt nem finanszírozott, indie játékfejlesztés. Az elképzelés abszolút kivitelezhető, valós elképzeléseken alapul. A munkaidő rugalmas, de elvárt a heti 15-20 óra átlag.A projektről tudnivaló információ, hogy kiadáskor kevés pályából fog állni (inkább minőség, mint mennyiség), és a Unity3D motort fogja használni. Mesterlövészszimulátorként egy realisztikus FPS élményt fog nyújtani leendő játékosai számára, akiknek a visszajelzései alapján eldöntjük a projekt további sorsát.

Jelentkezéseket igényes megfogalmazásban várjuk az alábbi e-mail címre:
hun.toth.daniel@gmail.com

Kérjük, hogy amennyiben van referenciaanyagotok, azt az e-mailben link, vagy csatolt állomány formájában tegyétek meg!

Üdvözlettel,
BH Fejlesztőcsapata

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #194115   2013.05.20 18:04 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Egy androidos játék fejlesztésén dolgozunk, amihez keresünk egy grafikus társat, aki a szabadidejében részt venne a projectben. Az alap koncepció megvan, a modellek egy része már kidolgozva a kódolás a napokban kezdődik. Amire szükségünk van:
- Jó ötletek, amitől a játék élvezhetőbb lesz
- Díszlettervező véna (ötleteket adni a környezet kialakításához)
- Grafikus készség (a 3D modellek texturájának elkészítése, UV mapok készítése)

A játékot munka mellett szabadidőnkben fejlesztjük, szóval nincs szükség napi 8 órás részvételre. További részletek privátban.

Email: sirrobin.hu[kukac]gmail.com
G+: https://plus.google.com/115957997934642821766/posts
   
sade - Tag | 125 hsz       Online status #194015   2013.05.15 14:49 GMT+1 óra  
--edit: nem aktualis, koszonom

Ezt a hozzászólást sade módosította (2013.05.20 19:42 GMT+1 óra, ---)
   
B_Azta - Tag | 1 hsz       Online status #194014   2013.05.15 09:11 GMT+1 óra  
Üdv mindenkinek,
Játékzenék írásával foglalkozom, főleg fantasy irányzatban.
https://soundcloud.com/baztaexperiments
Ha valakinek szüksége lenne hasonló jellegű zenékre, keressen meg bátran haphapkacsa@citromail.hu email címemen.
(Mellékprojektként írom ezeket a zenéket, alapvetően elektronikus zenékkel foglalkozom - dubstep, vagy hasonlóan futurisztikus hangzású betétdalokat is vállalok. https://soundcloud.com/b_azta )

   
Csapo - Tag | 3 hsz       Online status #193947   2013.05.13 10:49 GMT+1 óra  
Hello Mindenki !

Kickstarter projectünkhöz keresünk textúrázót , és olyan embert aki ért UDK hoz és Cryenginehez .
Jelenlegi célunk egy videó készítése , amit bemutathatunk a nagy közönség elött.

pár kép az Alpha verziórol :




Sikeres project esetén , Fix meló , Jó fizu , ingyen sör


Jelentkezés : E-mail +Skype : S1dus@hotmail.com

   
BlueDeath - Törzstag | 1036 hsz       Online status #193915   2013.05.10 23:05 GMT+1 óra  
3D grafikusra lenne szükségem az új projektemhez.
Jelentkezni skype-on: bluedeath85, vagy itt az oldalon PM-ben
   
mrtekris - Tag | 1 hsz       Online status #193898   2013.05.08 15:23 GMT+1 óra  
Jó napot mindenkinek.

http://www.youtube.com/watch?v=VJAfIpAzaPE

(kis zene az olvasáshoz)

Röviden egy pár szó rólam:

Gyerekkorom óta, mindenféle játékot készítettem, persze messze nagyobb fába vágtam a fejszémet mint kellett volna, ezért így visszatekintve többnyire egy bizonyos képzeletben tökéletes játéknak, hangyányi része készült el. Ez amúgy normális is, aztán ahogy idővel cseperedik az ember jóval több szemszögből képes látni a dolgokat, azonfelül a tíz évvel ezelőtti játékok, messzemenően igényesebbek voltak mint a manapság tucatszámra gyártott „moneymaker” szemetek, így ahhoz hogy mára ide jusson az ember, ezen a mai „pcjátékIPAR-on” érdemes volt átesnie, mert a játékokhoz való hozzáállását alapjaiban változtatta meg.

Egyetem/IK:

Manapság, pár éve nem igazán játszok de tettem azt úgy 15-16 évet, gyakorlatilag 4 éves koromtól.
Az ötleteimnek köszönhetően motivált voltam, és sikeresen felvételt nyertem az eltére (IK), ahol egy hasztalan évet töltöttem, ugyanis a „matematikai” gondolkodásom nem igazán elegendő, komoly programozási feladatok megoldásához. Ezalatt, már rég nem akartam persze grandiózus játékot készíteni. Sok, úgymond kritériumot beláttam, mit lehet és mit nem. Hamar rájöttem hogy a játék desing, és a fejlesztés, két teljesen különálló dolog az én esetemben. Sajnos az ötleteim, a fantáziám, a kommunikációm, messzemenően meghaladja a programozási tudásomat.

A játékról:

Amikor már tiszta lett, hogy ennek nincs jövője, kacifántos úton, hirtelen, viszont összeállt a kép, hogy miféle játékot lehetne készíteni, ami a mai elvárásoknak eleget tesz, és szórakoztató minden szinten, és kor számára aki szereti ezt a típust.
A játékot egyedül kezdtem el, amihez először a könyv volt készen (lehet látni ez is egy kis regény), bár az még jó ideig nem lesz kiadva. Viszont, a játék önmagában is remek. Két éve készül lassan, és a kilencedik úgymond „revíziónál” tart, tehát elég kiforrott, mondhatnám azt is hogy készen van, ugyanis Excelben már „le van programozva a játékmenet matematikája”, persze engine/modellek nincsenek hozzá.
Tehát önmagában a játék kész van, és ez egy elég „flexibilis” alkotás, ugyanis könnyen bővíthető, és nem kell az egészet egyben megcsinálni. (később könnyen hozzáadható tartalom, azonos motorra)

Gondolom valamihez kötni akarja az ember, hirtelen a sakkot tudnám mondani, vagy a heroes-t, talán dragon age (az 1.!! ) de ezt inkább csak úgy kell kezelni hogy feldobtam valamit, de nem esett le.
Úgyhogy most ugorjunk is, mert aki benne lesz, azt tudni fogja miről van szó.

Motiváció:

A következő pont úgymond a motiváció, hogy miért is érdemes ezzel foglalkozni.
A motiváció lehet pénz… azonban, mivel ezzel a projekttel pénz is jár, mégsem kéne hogy ez legyen. Ugyanis, a játék persze nem korszakalkotó, mert erősen érezhető az olló (amit persze csak azután vettem észre hogy az alapok elkészültek kb. a harmadik revízió körül, ergo nem volt tudatos, így ez is csak azt mutatja hogy milyen rejtés az emberi elme mikor konstruál), de mégis teljesen különleges, hiszen egy nem sűrűn használt „motor” adja a játékélményt, hiszen egyszerre realtime-turnbased. Talán akik ismerik az rpg-ket, akkor a drakensang ugorhat be, ami hasonló volt, vagy a The Temple of Elemental Evil, bár ezektől azért eltér, ugyanis is NEM RPG-T kell csinálni.
Tehát visszatérve, egy abszolút korszerű játékmenetet kell elképzelni, ami a mai elvárásoknak, felnőtteknek, gyerekeknek egyaránt megfelel, és bárki játszhat bármikor, bárhonnan, mindösszesen „játszótársakra” van szüksége.

Egy saját élmény: Igazán jólesik amikor az ember a saját munkáját viszontlátja, bárhogyan is.
http://www.flickr.com/photos/a-csi/2298123888/in/photostream
http://www.flickr.com/photos/a-csi/2298123608/in/photostream

Aki ismeri a Solarah-ot, talán láthatta a képeket. Valamikor, sok éve ennek a városnak a conceptart-ját készítettem el, talán még meg is van a fiókban. Középen kocsma, templom, városháza, mögötte a székek, hátul temető látható, és eredetileg körbe búzamező kellene hogy legyen, valahol pedig erdő.
Természetesen a modellezők végezték a munka javát, mégis hihetetlen jólesett, amikor véletlen felmentem böngésztem és észrevettem a hasonlóságot, előkaptam a papírt és láttam hogy ezt egyszer lerajzoltam.

Hogy kössem valahova, a Kickstarter a legjobb dolog ami a játékfejlesztőkkel történhetett. Talán ez a projekt is hasznát veheti idővel. Így most igaz kicsit beletúrtam a levesbe, de egyszóval, olyan programozót, esetleg kettőt, és művészeket keresek, akiknek a gondolkodása szabad, lehetőleg kreatív, nem pénz, hanem úgymond alkotás orientált, és az ezzel járó pénzt szerényen de természetesen büszkén elfogadja, hiszen megdolgozott érte.
Tehát ebből a projektből nem azért lesz pénz, mert elmondhatatlanul hyper szuper, hanem mert annál jobb ötlet hogy rosszul legyen kivitelezve, ezért egy bizonyos nyereséget már hoz, és az igényes megvalósítás ennél csak többet.

Akiket érdekelhet (ugyanis nem szívesen dolgozik egy fantasy játékon egy scifi beállítottságú modellező, programozó)…

-hack-and-slash (diablo,sacred,torclight,etc…)
-heroes
-risen
-morrowind
-oblivion
-wow

… tehát aki szerette a fenti játékokat, és a velük járó hangulatot.

Úgyhogy ha szeretnél/szeretne valami igazán nagyot alkotni, akkor itt a helye. És ahogy a southparkban a hippik mondták: „de azért szükségünk lesz egy tagra, aki tud kenyeret sütni… meg egyre aki vigyáz a biztonságunkra…”

Tehát egy csapatra:
-1 v 2 programozó (mivel ÉN nem tudom összehangolni a programozókat, akkor jöhet szóba a kettő, ha közösen megosztják a munkát egymás között, amiben ha tudok segítek) Mivel azonban minimális rálátásom van a programozásra, jó ötleteket tudok feldobni, vagy segíteni a problémamegoldást, de megcsinálni nem tudom.

-1 v 2 3d model/animáció (a játék, bizonos tekintetben annyira bő (és bővíthető, hogy kettő művésznek is teret ad, de amennyiben csak egy van, értelemszerűen kevesebb anyag kerül be)

-2d artist (személyszerint rajzolni tudok, de nem szakszerűen, bár a pad beszerezhető, nemtudom mennyi idő lenne elsajátítanom a használatát)

-Zeneszerző (megvan)


Engine:
http://www.unrealengine.com/udk/licensing/licensing-faqs/

Tudom ajánlani, és állni a költségeket. Persze, Unity is jöhet, ez a programozóktól függ, akik jobban beleássák magukat. Igaz a Unity drágább, és esetleg még azt is tudnom fizetni ugyanis ott a netes alkalmazások nagyobb támogatottságot kapnak és a cross platform.

Platformok:
-PC (interneten/LAN-on keresztül)
-Android (táblagépek) (interneten/LAN-on keresztül)
-iOS (interneten/LAN-on keresztül)
-Linux (interneten/LAN-on keresztül)

A grafika, amit érdemes lenne elérni (már amennyire a mai tabletek ereje engedi, de szerencsére villámgyorsan fejlődnek „huhh”):






EZEK persze csak a grafika MINŐSÉGÉT próbálják megcélozni, nem magát a játékot.


FRISSÍTVE 2013.06.05:

Hogy jelentkezz, ha érdekel?

tekris@postafiok.hu <-------- IDE IRJ

Zene, és effektek: POZÍCIÓ BETÖLTVE
Programozás: POZÍCIÓ BETÖLTVE
Desing: POZÍCIÓ BETÖLTVE
Anim/Rig: POZÍCIÓ BETÖLTVE
3d-ART: POZÍCIÓ BETÖLTVE
2d-ART: POZÍCIÓ BETÖLTVE


...

És még egy pár utolsó szó.
A neten rengeteg forráskód, textúra terjeng, fórumok és ötletek, problémamegoldások stb… ezeket mind lehet használni, ha összejön a csapat, szóval, igaz a projekt nagyon egy köd így számotokra, de nem lehetetlen a fenti elvárásokat megcsinálni, főleg ha kész motorral dolgozik az ember.


UI: Elnézést hogy nem mutatkoztam be, és a helyesírási hibákért IS.

tekris@postafiok.hu <-------- IDE IRJ

Ezt a hozzászólást mrtekris módosította (2013.06.05 07:51 GMT+1 óra, ---)

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #193870   2013.05.06 20:35 GMT+1 óra  
*outdated*

Ezt a hozzászólást Anthrenis módosította (2013.06.07 11:04 GMT+1 óra, ---)

   
Dream - Tag | 4 hsz       Online status #193861   2013.05.06 11:12 GMT+1 óra  

Ezt a hozzászólást Dream módosította (2014.09.06 11:28 GMT+1 óra, ---)

   
Hamurak - Tag | 10 hsz       Online status #193858   2013.05.05 22:15 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Egy formálódó csapat, projektgazda és két programozó keresne még egy (C++, Javascript)
harmadikat.

Egy 2D-s, böngészőre szánt stratégiai játékról szólna a projekt. Némileg a Rizikóra hajazna, de attól jóval eltérőbb módon, építkezni is lehetne. A Földközi-tenger partvidékein játszódna, és 4 nép közül választva menne a mérkőzés. A népek eltérő tulajdonságokkal rendelkeznének mind egységekben, épületekben, és képességekben is egyaránt. A mérkőzésekből adódnának némi járulékok amelyeket meccsen kívül a játékos egy karakterrendszerben felhasználhat fejlesztésre, ezzel egy olyan stratégiai koncepció kidolgozására, amivel lényegében egyéni ízlésre alakíthatná azt a civilizációt amellyel játszani kíván.
Az ötlet viszonylag még friss, és a játékrendszeren is van még mit csinosítani, de a lényeges dolgok amelyre alapul az egész program már ki van dolgozva. (Ezért is lenne jó ha még most csatlakozna egy megbízható személy, aki az elejétől fogva képben lenne a folyamattal.)

A későbbiekben még szükségünk lesz grafikusra, és lehetőleg egy 2D-s animátorra.

Fontos! Fizetni nem tudunk érte, ezért csak olyanok jelentkezzenek akik célorientáltak és vállalkozószelleműek.

Elérhetőségek itt, vagy:
herufer@gmail.com e-mail címen.

Ezt a hozzászólást Hamurak módosította (2013.05.05 22:35 GMT+1 óra, ---)

   
scorpeti - Tag | 42 hsz       Online status #193800   2013.04.28 20:35 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Készülőben van a Városok című projekt (városépítős stratégiai játék), ehhez keresünk tehetséges grafikust, aki lelkesedésből szeret játékgrafikát rajzolni és nem sajnálja rá az időt. A feladat 2D-s elemek (pl. menü, HUD) és 3D-s modellek textúráinak megrajzolása, illetve látványterv készítés. A játék adatlapja és rövid leírása itt található: http://scorpeti.jatekoldal.net/main.php?p=1&s=5&id=4 (nyelvválasztás az oldal alján)
Ezen felül annyit a játékról, hogy hálózatos/internetes funkciókat, egyedi fejlődés rendszert, véletlenszerű sandbox pályákat, egyedi épülettervezőt, kampányokat tartalmaz majd. (Ha valaki programozóként szeretne beszállni (Game Maker 8.0), arról is lehet szó.)
Jelenleg 9 fős a csapat és még az elején tartunk. A végén szeretnénk, ha piacra kerülne a játék.
Ha érdeklődik valaki, akkor a scorpeti@gmail.com címen tessék ezt megtenni és akkor írok további részleteket is.

Üdv,
nyp
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [19]