|
Idézet Ashkandi :
MIért nem csinál valaki valami legyen ön is milliomos féleséget ami tényleg igényesen össze lenne rakva? Csak kérdések kellenek, egyszerű GUI meg valami jó pont rendszer ami elég izgalmas.^^
Én emlékszem valami KónyiSoft féle alkotásra, az akkoriban nagyon raj volt.
|
|
|
Hogy a túróba csinálta?
Lényegében a szutyok "framework" csak össze lett buildelve tutorial alapján.
valami verziós probléma? "major.minor version 51.0". Nem sokat foglalkoztam javával, csak megnéztem milyen gyors. Illetve lassssúúúú. A legfrissebb sdk-val fordítva mindenből.
Amúgy windows-on akar menni.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Kaptam is egy ilyet :
Exception in thread "main" java.lang.UnsupportedClassVersionError: lajos/turos/f
ramework/HelloWorld : Unsupported major.minor version 51.0
at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.defineClassCond(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at java.net.URLClassLoader.defineClass(Unknown Source)
at java.net.URLClassLoader.access$000(Unknown Source)
at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Unknown Source)
at org.eclipse.jdt.internal.jarinjarloader.JarRsrcLoader.main(JarRsrcLoa
der.java:56)
|
|
|
Tegnap belepöcköltem a javába és a JOGL-ba. ddbwo féle sample example.
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.05.25 21:19 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
csak, h a fórumkérdés is meg legyen válaszolva: jelenleg a Candy Blast Halloween Edition játékot készítem
|
|
|
|
Idézet Ashkandi :
MIért nem csinál valaki valami legyen ön is milliomos féleséget ami tényleg igényesen össze lenne rakva? Csak kérdések kellenek, egyszerű GUI meg valami jó pont rendszer ami elég izgalmas.^^
Droidon ott az észkerék
Jah hülye vagyok, az szerencsekerék
|
|
|
Idézet Ashkandi :
MIért nem csinál valaki valami legyen ön is milliomos féleséget ami tényleg igényesen össze lenne rakva? Csak kérdések kellenek, egyszerű GUI meg valami jó pont rendszer ami elég izgalmas.^^
marmint milyen platformra szeretned?
En amugy gondolkodtam hogy kene csinalni egyet olyan HTML-ben, ami jol mukodik a Kobo Aura HD e-book olvason is, mar csak ugy poenbol is  A legnagyobb gond egyebkent egy normalis kerdes-adatbazist talalni, amiket guglival talaltam azok nagyon picik.
|
|
|
MIért nem csinál valaki valami legyen ön is milliomos féleséget ami tényleg igényesen össze lenne rakva? Csak kérdések kellenek, egyszerű GUI meg valami jó pont rendszer ami elég izgalmas.^^
|
|
|
Eljott ez a nap is, felkerult a Google Playbe (leanykori neven Android Market) az elso jatekom.
Nem kell tul sokat varni, ez egy regi, GPH handheldre irt egynapos projectem (azert kesobb meg par aprosagot hozzaraktam) Android portja, elsosorban 'proba' jelleggel, megismerkedni a rendszer mukodesevel.
Akinek Androidos telefonja van es megtenne hogy kiprobalja, majd ad valami kis feedbacket (pozitiv, (konstruktivan) negativ, bugreport, stb), annak megkoszonnem
LINK
|
|
|
|
Idézet Ashkandi :
LBandy, csak írnék egy kis cikket arról milyen volt steammel tárgyalni a játék kiadásáról, biztos sok embert érdekelne. 
+1
|
|
|
LBandy, csak írnék egy kis cikket arról milyen volt steammel tárgyalni a játék kiadásáról, biztos sok embert érdekelne.
|
|
|
A kommentek alapján úgy tűnik, hogy eláraztátok.
|
|
|
|
Szia!
Javaslom a "Segítséget szeretnék (kezdő vok)" topikot. Először olvasgass bele a kérdésekbe és a válaszokba, valószínűleg már előtted jópáran feltették ezt a kérdést (vagy legalábbis valami nagyon hasonlót). Ha nem találtad meg a számodra megfelelő választ, akkor ott próbáld meg újra feltenni a kérdésed.
|
|
|
Sziasztok! Új vagyok itt a honlapon és ha esetleg nem ide kéne írnom akkor elnézést. Mindössze annyit szerettem volna mondani, hogy én, meg egy társam nagyon szívesen elkezdenénk összedobni egy játékot. Alapötlet is van, neki is kezdenénk, csak nem tudom hol kéne kezdeni. Rengeteg időt töltöttünk az utánajárással de valahogy mindig elakadtunk. Nagyon kevés RÉSZLETES leírás van és kezdő fejlesztők számára ennél kicsit több kel... Próbálkoztunk UDK-val, 3ds max-al kombózva, de egyszerűen nem jutottunk egyről a kettőre. Ha esetleg valaki valamilyen módon tud egy kezdő lökést adni azt nagyon szívesen vennénk... Még egyszer bocsánat, ha rossz helyre és/vagy butaságot írtam, de minden segítség jól jönne. Esetleg egy leírással vagy szóbeli segítséggel... Köszönöm a türelmet
|
|
|
|
Idézet
egy jó kis gearhade garage klón lehetne belőle 
Ha lenne egy kis időm, vagy esetleg valaki aki besegített volna én is annak szántam volna 
Látom nem csak én ismerem azt a játékot  Nagyon régi, de akkor is a legjobbak közt van számomra
|
|
|
|
Idézet Ashkandi :
Ingyé nem viszem, viszont hungarian járművekre szükségem lenne, akár pénzé' is. 
Ez az ezeröcsi nagyon szépen ki van dolgozva, már nem is tudom honnan van. De tényleg rendkívül részletes. Megkérdezhetem hogy mit fejlesztesz? csak kíváncsiságból
Szerk:
Itt találtam a ladákat. ingyenes TF3D Érdemes végignézned
Ezt a hozzászólást gteam módosította (2013.08.18 20:53 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Valamikor a napokban tervezem befejezni,egy kongregate-re készülő postap kijutós játék, "From the bunker"
|
|
|
Ingyé nem viszem, viszont hungarian járművekre szükségem lenne, akár pénzé' is.
|
|
|
|
|
Egy egyszerűbb űrhajószimulátort barkácsolok lassan haladva.
A grafika 1998-99 színvonalán lesz,a modelleket 10éve készítettem csak új textúrákat rajzoltam hozzájuk és a szükséges effekteket rajzoltam meg hozzájuk mint pl a hajtóművek csóvái.
A kód teljesen saját fejlesztésű.
Ami benne lesz vagy már benne van a teljesség igénye nélkül:
-összetett sérülésmodell
-több kapcsolható funkció a pilótafülkében
-rossz ütközésdetekció
-fogyó üzemanyag
-változó súj(minden kilőtt lövedéknek súja van)
http://kepfeltoltes.hu/130721/ScreenShot56_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
|
|
Megjegyzem, hogy a piros taknyoknak a hitboxuk szerintem túúl nagy. Pixelileg tuti nem értem hozzájuk, erre meg meghalok. De amúgy biztos jó lesz.
|
|
|
Nocsak, ki van itt  Sok sikert a gamehez. (G+on én írtam az oldalról  )
|
|
|
Üdv!
Elkészültem egy játékkal. Pontosabban a demo verziójával.
Ritkán találkozom igazán jó Flash platform játékkal, gondolok itt a kezelhetőségre, irányitásra (csillapodás rossz használata).
Fejlesztésnél, föleg e probléma megoldását tartottam szem elött. Erre probálok utalni a játék stilusával, grafikájával, ami nem megszokott Flash-es kinézet.
Nem fogom vele megváltani a világot, de ha elkészül a 30+ pálya, szerintem egy élvezhető játék lesz.
http://www.kongregate.com/games/szollosi/disk
A demo verzió azt jelenti, hogy 10 pálya van kész, és nincs még beépitve minden tervezett block, funkció. (lasernyalábok, jetpack lehetőség, több tipusu ellenfél stb.). A pontszámitás is a kevés pályához lett igazitva.
|
|
|
Én most két kalandjátékot is fejlesztek Adventure Game Studio-val.
A nevük: A Gépezet, és Bandi Karácsonya.
Megtekinthetők itt.
|
|
|
A szarvas úgy semleges még, hogy nincs hozá kész az AI csak áll
|
|
|
Én most ezen dolgozom. Gyakorlatilag oltoztetős jatek szerepjatekosoknak, iroknak, akarkiknek, mint a heromachine, csak "kicsit" realistabb, es kevesbe cartoon jellegu
|
|
|
Mi az hogy a "szarvas még semleges"? Amúgy meg ellenséges lesz? Nem éppen az a támadó fajta inkább odébb áll, de a vaddisznó is max ha nem lát más kiutat, bár arról inkább tudom elképzelni hogy támad, mint a szarvasról.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
|
|
|
Hogy mennyi mindenre nem elég "néhány nap".
|
|
|
Hello
Én egy Unity3D-s multiplayer vadász játékot csinálok.
Néhány napja kezdtem el és jelenleg itt tart:
- Saját szerver és böngészős Kliens
- főmenü
- A teljes pálya ( ez egy nagy sziget ami sziklákkal, bozótosokkal és sok fákkal, szóval erdővel borított)
- 4db animált állat, alapvető AI-val (bizonyos távolságról rád néz és ha közelítesz rád támad.... medve, vaddisznó... (A nyúl és a szarvas még semleges...) bizonyos mennyiségű találattal ki lehet őket lőni
- a lövésznek van élete (majd az állatok vissza sebeznek) és ki tudja lőni az elhelyezett AI állatokat, valamint a többi vadászt továbbiakban írom miért....
- Chat, egyenlőre névtelen és egyszerű...
- Néhány hang effect kész, (Vadász: lépés, erdei háttérzaj, lövés és az állat hangok)
Néhány kép a játékból:
http://www.image-share.com/ijpg-2167-289.html
A továbbiakban szeretnék még regisztrációt és ezzel együtt ranglistát, csapat választási lehetőséget, hogy lehessen választani vadász és vad között, és ha a játék rendszere kész, akkor csinálok még további pályát ... valami világosabb vidámabbat is
Jah és Scripteléshez értő partnert keresek, a scriptek nagyrészét már össze szedtem, csak mivel ehhez a részéhez alig értek kellene egy kis segítség hogy össze gyúrjuk őket a játékba.
Ha valakit érdekel ilyesmi, keressen meg, akár hobbi szinten akár ha sehogy sem boldogulok akkor pénzért...
Skype elérhetőség a profilomban, vagy keressen privát üzenetben .
|
|
|
M4, Köszi!
SX, Én csináltam. Ceruzarajz -> Painter-ben alapfestés -> Photoshop-ban textúrázás és a többi.. Örülök hogy tetszik, a játékot / játékokat szánom ilyesmire...
|
|
|
Jó oldal lesz, csak így tovább 
Csak a híreket/blogot, ha csinálsz, valahova a főoldalra rakd ha sokszor frissül. Ha ritkán, akkor szerintem mindegy.
|
|
|
Idézet Harsh :
Doh, a "wellcome" nagyon gáz. Van egy gyanúm, hogy én eddig ezt mindig így írtam, és megszoktam... Gyors nekiültem kijavítani, de akkor már a többit is megcsináltam. A zaj sokkal sötétebb lett, remélem így már nem zavaró, a szövegkiírásra is irkáltam gyors, nálam most mükszik, aztán majd még kiderül.
Jaja, így fasza. Apropó: a grafikákat (főleg ajtós kép, meg a nagy háttér) te csináltad nulláról/szedted valahonnan/átalakítottad? Tetszik a design nagyon.
|
|
|
Sokkal jobb
|
|
|
Doh, a "wellcome" nagyon gáz. Van egy gyanúm, hogy én eddig ezt mindig így írtam, és megszoktam...  Gyors nekiültem kijavítani, de akkor már a többit is megcsináltam. A zaj sokkal sötétebb lett, remélem így már nem zavaró, a szövegkiírásra is irkáltam gyors, nálam most mükszik, aztán majd még kiderül.
|
|
|
Harsh: az a zaj tényleg elég zavaró. A WELCOME pedig egy L
|
|
|
Köszi. A zajt még meggondolom, nekem az tetszik, habár lehet lényegesebben sötétebbre veszem, hogy csak alig látszódjon. Habár lehet el is hagyom, csak valamit mindenféleképpen szeretnék mögé, hogy ott ne egy állandó háttér legyen.
A szövegtörés nekem is szúrja a szemem, csak még nem igazán tudom, hogy kéne megoldanom. Enter-eket nem akarok belepakolni, mert külső file-ból olvassa be a szövegeket, mert azok még aránylag sokszor lesznek változtatva. Nyilván írnom kell majd rá valamit, hogy figyelje, kifér-e még a következő szó. Inkább gyakorlójellege van a dolognak. Ha nem most tanulnám a flash-t, akkor nem is foglalkoznék vele, az előző weblapomon csak sima szöveg + linkek voltak, és teljesen megfelelt a célnak. Szerintem még úgy 1 hónapig foglalkozok vele, aztán mehet a játék fejlesztés.
|
|
|
Ez a zúgás elég idegesítő, szerintem hagyd el. Illetve amikor a gépelés eljut a sor végére, akkor az új szót már egyből a következő sorba rakja, ne csak akkor, amikor már olyan hosszú, hogy át kell törje a következő sorba.
Amúgy jópofa, de az átlag ember szerintem nem tölt sok időt egy ilyen design oldalon.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Weblapot.
Mostanában inkább a 2D érdekel, és abban is szeretnék valamit csinálni. Flash-re gondoltam, de alapból nem ismertem egyáltalán, szóval gondoltam egy weblap jó lesz bemelegítésnek egy játék előtt, meg úgysincs normális weblapom szóval... itt tartok.
|
|
|
Ezt a hozzászólást Anthrenis módosította (2012.11.26 15:56 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
|
Idézet Ashkandi :
Ki mit fejleszt? Grey-t baz*meg, kb egy hét és release! 
Komoly? Pedig pont készültem a Duke Grey Forever-ös viccekkel.
De komolyan, tényleg,egy hét és???
|
|
|
 Ki mit fejleszt? Grey-t baz*meg, kb egy hét és release!
|
|
|