|
|
Köszi az infókat! A cikkgyűjtemény az SZUPER!!!! Már egy részét el is olvastam! Köszi Matzi!
Seeting köszi az infót neked is. Akkor marad a Google Play a böngészésre.
|
|
|
Idézet pisti72 :
Tud-e valaki olyat, hogy hogyan tudok megnézni egy találomra kiválasztott app-nak letöltési statisztikáját? Ezt kijelzi például a Google Play és a Kongregate is, de az AppleStore e téren elég szemérmesnek tűnik.
Ez privát információ az IOS-re fejlesztők részéről. Az Apple nem szolgáltatja ki, és te csak akkor tudhatod meg, hogy ha a fejlesztő közzétette.
|
|
|
Vannak ilyen célra applikációk, amik tudnak ilyet. Azt nem tudom honnan nyerik a statisztikákat, de vannak. Van egy ilyen facebook csoport (magyar), ott érdemes megkérdezni.
Amúgy hogy mennyire jövedelmező egy alkalmazás a két platformon nagyon változó. Volt akinek ez, volt akinek az. Nálunk itt a cégnél azt mondták, hogy kb fele fele arányban jönnek a bevételek nagy átlagban, szóval ez nem igaz, hogy sokszor jobban megérné. Persze minél kisebb a cég, annál nagyobbak az eltérések. A legjobb mindenre kiadni, és jön ami jön. Az amúgy igaz, hogy inkább fizetnek az iphone tulajdonosok, de azt se felejtsük el, hogy android telefonból jelentősen több van, kb 3-4x annyi, és ott is megvan a fizetős réteg.
Másrészt meg manapság már nem a fizető appok a menők, hanem a free to play, legalábbis játék esetén. Pl a kínaiak nem szeretnek fizetni játékért, de in app purchaseben képesek vagyonokat elverni. F2P-ben meg a bevételek egy része reklám, a másik része meg ügyes monetizáció kérdése, nem platformé.
Kapcsolódó cikkgyűjtemény, nem kimerítő, de rávilágít a visszásságokra.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Tud-e valaki olyat, hogy hogyan tudok megnézni egy találomra kiválasztott app-nak letöltési statisztikáját? Ezt kijelzi például a Google Play és a Kongregate is, de az AppleStore e téren elég szemérmesnek tűnik. Olvastam egy cikket arról, hogy fejleszteni kb 6-8 -szor jobban megéri iOS platformra mint Androidra. Valószínűleg azért, mert az iOS-es közönség jobban hajlandó fizetni egy app-ért mint egy átlagos Androidos felhasználó.
Ebben tudtok nekem segíteni?
|
|
|
glezmen:
Minden máshogy van mint windoson, és sokminden máshogy van, mint ahogy kéne. 
Az ablakkezelés alatt azt értem, hogy a fullscreen ablak eltünteti a tálcát, de még a saját menüsorát is, de amúgy meg mindenfelé szét vannak dobálva, és ha félre kattintasz, akkor azt sem tudod hol vagy. Emellett minden ikon csilingel és ugrál, mintha nem lenne jobb dolguk, és zsúfolva van fölösleges effektekkel, amik semmire nem jók, csak hogy zavarjanak. Számomra rohadt idegesítő az egész ahogy van.
Teszem hozzá, számomra maga a cég sem szimpatikus.
Na, de elkanyarodtunk a topic témájától.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Idézet Matzi :
Amióta dolgoznom kell almával, azóta csak még jobban nem szeretem. Nem is gyors, de legalább az xcode instabil, és lehetőleg minden máshogy van, mint ahogy kéne. Az ablakkezelésétől meg idegbajt tudok kapni. Amerikában valamiért majmolják, de ez még nem jelenti azt, hogy "az a tuti". Szerintem.
Az xcode-ot nem hasznaltam meg (en OSX-en is vimmel, Makefile-okon keresztul, gcc-vel fejlesztettem), de a "minden máshogy van, mint ahogy kéne" az valojaban nem inkabb "minden mashogy van mint windowson"? 
Az ablakkezelese is nagyon jo, baromi konnyen es gyorsan lehet navigalni az ablakok kozott, egy-ket kis kiegeszitovel pedig akar KDE-szintre is fel lehet hozni.
Teny hogy mas mint amit windowson vagy Linuxon megszokott az ember, de ha eljutsz onnan hogy "de ezt en nem igy akarom csinalni" odaig hogy "ez hogyan van kitalalva?" akkor nagyon jo lesz. Atgondolt, jol megtervezett rendszer, csak ra kell erezni a mogotte levo "gondolatra".
|
|
|
Amióta dolgoznom kell almával, azóta csak még jobban nem szeretem. Nem is gyors, de legalább az xcode instabil, és lehetőleg minden máshogy van, mint ahogy kéne. Az ablakkezelésétől meg idegbajt tudok kapni.  Amerikában valamiért majmolják, de ez még nem jelenti azt, hogy "az a tuti". Szerintem.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
|
|
|
Idézet pisti72 :
Azon egyébként jót szórakoztam, hogy pár nappal ezelőtt néztem egy videót Google-s androidos konferenciáról és az összes fejlesztő, előadó Apple MacBook-ról nyomta.
Teljesen meg tudom erteni. Miota megkaparintottam egy oregecske MacBook Pro-t, azota atertekeltem magamban a "desktop oprendszer" fogalmat. Elotte sosem voltam oda az almaert, csak kivancsisagbol probaltam ki, de baromi gyorsan meggyoztek.
GooglePlay-jel van mar gyakorlati tapasztalatod vagy meg csak tervezed? En ha minden jol megy, ma este fogom feltolteni az elso appomat, amolyan teszt jelleggel (egy regi, handheld-re irt egynapos jatekomat portoltam). Ezt a temat akar a megfelelo topicban is folytathatjuk
|
|
|
Egyelőre a Google Play-en próbálgatom szárnyaimat. Csak ezután megyek iPhone-ra.
Azon egyébként jót szórakoztam, hogy pár nappal ezelőtt néztem egy videót Google-s androidos konferenciáról és az összes fejlesztő, előadó Apple MacBook-ról nyomta. Igazuk van! Azért az Apple az a tuti. Egyszer úgyis lesz egy olyanom és akkor vége lesz a félmegoldásoknak, a gagyizásnak és a barkácsolásnak.
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|