játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203186   2014.05.29 21:04 GMT+1 óra  
ddbwo, inkább nyiss neki egy külön témát szerintem. screenshotokat, fps értékeket is mellékelj.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203183   2014.05.29 18:36 GMT+1 óra  
https://dl.dropboxusercontent.com/u/57579181/raster_4.zip
Most a prefinal-t még berakom. Aztán majd valamikor, ha sikerül még gyorsítani.
Már kitaláltam egy jóval gyorsabb elrendezést. Végre az attrib interpoláció lett a költségesebb része, azt kell hatékonyabbra.. Már a poly mennyiség is számít.

(1-5 buffer méret) ('F' nagy modelre cserél)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203167   2014.05.28 22:46 GMT+1 óra  
Marcsello

A jó öreg raycast. A terep a leglátványosabb.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #203166   2014.05.28 21:28 GMT+1 óra  
Jól néz ki, de miért egy köpködő van a középpontban!?

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #203165   2014.05.28 20:31 GMT+1 óra  
Hát ilyen hungarian streetet fejlesztek vagy mit.


   
CySuru - Tag | 22 hsz       Online status #203153   2014.05.28 15:00 GMT+1 óra  
Idézet
Tunyu :
CySuru :
Azt hittem hirtelen hogy a RUST nevezetű játékról írsz,mert az dettó erről szól.



Azért sok minden különbözik: terepviszonyok, nincs multi, időjárás (lehet Rustban később lesz idk), és maga az épületek is szebbek lesznek. Persze, lesznek dolgok, amik hasonlítanak: építkezés (jobban megoldva tervek szerint), loot, fázás, állatok.
De igyekszünk minél többet máshogy csinálni. Teljesen különbözőt műfajon belül szinte lehetetlen. Pl BF-CoD. De mint írtam, azon vagyunk, hogy más megközelítésből mutassuk meg a műfajt.

edit: radioaktivitás sincs tervben.

   
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #203151   2014.05.28 14:54 GMT+1 óra  
CySuru :
Azt hittem hirtelen hogy a RUST nevezetű játékról írsz,mert az dettó erről szól.

   
CySuru - Tag | 22 hsz       Online status #203148   2014.05.28 14:08 GMT+1 óra  
Jelenleg a kis csapattal egy survival FPS-t. Link
Pár tervünk:
- Eső, egyes területen hó. Ha esik hó, kell meleg ruha is.
- Kisebb üregek a helyek oldalán -> Itt tüzet gyújthatsz éjjel, és távol tarthatod a ragadozókat. Ha meghalsz, az utolsó járt barlangodban ébredsz. Egyebek mellett a barlangokban (tényleg nem nagyok, ahogy bemész látod a végét) találhatsz krétát, követ, húst, farönköket, stb.
- NPC-k, akik élik a saját életüket. Mivel egy atomrobbanás után járunk, nomád életmódba süllyedt a civilizáció, rossz körülmények vannak és farkastörvények uralkodnak. Terveink szerint lennének több féle npc-k: barátságos és ellenséges. Ha ezekbe botlasz, légy majd óvatos!
Ízelítőnek egyenlőre ennyit a tervekről, sajnos programozó hiányában nem tudjuk megvalósítani őket. Esetleg, ha felkeltettem egy ilyen beállítottságú ember figyelmét, ne legyen rest felkeresni!

Ezt a hozzászólást CySuru módosította (2014.05.28 14:18 GMT+1 óra, ---)

   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203144   2014.05.28 00:12 GMT+1 óra  
Ez nekem szépen megy 20 FPS-sel, viszont ahogy repkedek fölöttük (nem találom a lefelét) néha bevágódik a pofámba egy-két random polygon... olyankor bizony leesik 9-11-re az FPS-em

Viszont most csak ezért előkotortam valahonnan ezeket:

http://users.atw.hu/your-share/punkosdmarcell/Storage/raycast/32-src1.zip
http://users.atw.hu/your-share/punkosdmarcell/Storage/raycast/34-src.zip
http://users.atw.hu/your-share/punkosdmarcell/Storage/raycast/35-src.zip
http://users.atw.hu/your-share/punkosdmarcell/Storage/raycast/36-exe.zip
http://users.atw.hu/your-share/punkosdmarcell/Storage/raycast/38-src.zip

Úgy emlékszem eredetileg valami magyar helyről vannak, viszont mintha kicsit túl gyors lenne neki a gép, mert megy mint az állat, szóval DosBox-ban viszonylag használható eredményt ad... Ja, és a neve RayCast, nem RayTrace
--
Jah, és nyílgombok + Space a felállása
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203143   2014.05.27 23:25 GMT+1 óra  
Most éppen ilyen. Valódi 3D-vel nem valami gyors, de csak félig javított. 10*10 db 58 triangle. De a fragment számítás és a kép kirajzolása a költségesebb. Azért lenne mit megtrükközni, de nem az volt a cél.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/57579181/raster_3.zip

Nálam maxon a sarokról 8-10 fps. Nem szabad 180 fokon lennie a modelleknek.
(skálázás 1-5)

Marcsello
Nekem a "strucc tracer"em volt. Valódi tracer nem valami gyors.
ddbwo_tracer.zip
ez újabb:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/57579181/ddbwo_tracer_plusz.zip

(num + - a trükk )
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203123   2014.05.27 15:58 GMT+1 óra  
Geri: Nem indultam én sehova, csak gondoltam, minden amit felemlegetünk, same hardware-n letesztelgetem, hogy ne csak a levegőbe dobálózzunk. Amúgy valahol nekem is van Pascalban írt raytrace-m, csak nem én írtam, hanem valami tutorial-ból fordítottam, de az még gyorsabban is megy, mint kéne neki (persze ez ilyen oszlopos vetítéses, nem pontos), azt is le lehetne mérni
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203108   2014.05.27 11:28 GMT+1 óra  
FZoli:

"OOP"

Jobb lesz az még. Először mindig látszódnia kell valaminek.

Marcsello:

Az integrált chippekkel erősebbek, mint a sima software-es megoldás. De a különbség igazi grafkártyával jó csak.
Amúgy valakinek volt itt régebben szintén egy software-es raszterje. Forgott pár kocka, textúra meg köd is volt, annak megnézném a sebességét.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.05.27 11:38 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #203103   2014.05.27 06:26 GMT+1 óra  
én simán azon ábrándozom, ha 98-ban a szoftveres render járható volt, akkor ma, ahol a routeremben erősebb a proci mint abban az időkben, miért nem sikerül az első próbálkozás sem klasszisokkal jobban. DDBWO?

   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203101   2014.05.27 00:15 GMT+1 óra  
valószínűleg vsyncel, és szoftveres korlátozással is limitálva vannak a half life motorok, szóval ne ebből indulj ki.

   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203100   2014.05.26 23:58 GMT+1 óra  
Oké, ez a legutolsó most működik, ha közel megyek a cuccoshoz akkor is minimum 18 FPS-re esik le.

Half Life1:
OpenGL: Stabil 60-62 FPS
Software: Ugrál 32 - 45 FPS között, és a textúra felbontása sem az igazi
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203099   2014.05.26 23:43 GMT+1 óra  
meg lehet csinálni amúgy egy pixel kirenderelését 10-20 órajelből

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203095   2014.05.26 22:38 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
de most mi nem a half life szoftveres rendererjére vagyunk kíváncsiak, hanem a tiedre


Azt a GPU és CPU sebesség különbsége miatt írtam. Ez most a proto, át kell írni rendesre. Ami nem túl nagy munka, de unalmas és monoton. Ahhoz kedv is kell. Ha majd meglesz pár oldschool modellel együtt, akkor berakom, nem kell sietni sehova. A depth shadow már borítékolva van. Az elég cheap.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203094   2014.05.26 22:32 GMT+1 óra  
https://dl.dropboxusercontent.com/u/57579181/raster_scale2.zip
Csak nearest zoom van.

1-5 change buffer méret.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203093   2014.05.26 22:26 GMT+1 óra  
de most mi nem a half life szoftveres rendererjére vagyunk kíváncsiak, hanem a tiedre

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203092   2014.05.26 22:13 GMT+1 óra  
Geri:
Ma már talán elszaladtak kicsit a grafkártyák a gépektől. De pl. egy halflife1en vagy condition zero-n meg lehet nézni az arányokat a software-es és a kártyás üzemmód közt.

Marcsello:
A képet GL-el méretezem át. Ott történhet valami. Kéne egy bytebuffer kirajzoló és átméretező cucc. Vagy körbenézek a drawpixelnél.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.05.26 22:25 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203091   2014.05.26 22:05 GMT+1 óra  
Nos, nekem a legutóbbi alkotás, egy fehér spunken, azaz semmit se látok, de ha nyomom a W-t akkor lemegy az FPS, majd úja felmegy, szóval nem tudok róla nyilatkozni... Nem tudom, engem a Geris Chess grafikája abszolút nem zavar, felőlem felülnézetes is lehetne, csak az hogy kb. 3 FPS-el megy.

--
Geri: nem sok a videókártya kicsit?
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203090   2014.05.26 22:01 GMT+1 óra  
a gerischess ezerszer szebb, mint a videó, amit linkeltél. és nem mindegy, hogy egy sakk játék hány fps-en fut? lelő közben az ellenség a lag miatt, vagy mi?

ha a kódod nyolcad annyit tud, mint egy videókártya, akkor pusztán próbaképp, javaslom megnérni:
jeleníts meg mondjuk 2 millió multitextúrázott polygont (legyen egy szép színes, földes terrain, esetleg néhány épület, 1-2 fa, autó, emberek - a videókártyákat így szokás használni), árnyékokkal, megvilágítással, 1360x768-as felbontásban (manapság ekkora felbontásban használják a videókártyákat leggyakrabban) . ma a videókártyák ezt tudják mondjuk 30 fps-el. ha a tied tudja 5 fps-el, akkor jól számoltál.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203089   2014.05.26 21:47 GMT+1 óra  
Tunyu:
Az hiba. Valahogy a pointereket megtartotta. Csak gyorsan újra összeraktam. De most kivettem.

Geri:
Ez ugyanazt tudja nyújtani, mint egy grafkártya. Csak kb. nyolcad annyi sebességgel, mint a grafk. a kornak megfelelő PC-je. Tehát a két kisebb felbontásban elbírja a szokásos dolgokat.

A Geris chess sem nem igazán üzemképes 1/5 fps-el minimumon. Ha már "ray tracer", nézhetne ki úgy is, hogy megérje a költség.
Bár lehet, hogy bejön valakinek az ilyen látvány:
http://www.youtube.com/watch?v=OGGKFrimMkU

Marcsello
A chippek hatalma...
Nálam ha a közelmész a tárgyakhoz, a teljes képre kifordul a triangle. Még nincs rendezve.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203087   2014.05.26 21:15 GMT+1 óra  
Csak arra írtam, hogy kb. olyan teljesítménnyel fut... az hogy most ray tracing, vagy raszter vagy mi a fene, ugyan azon a hardveren, reális az összehasonlítás szerintem, mondjuk még mindig nem éri be az OpenGL-t egyik se ezen a kis szar Intelen se...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203084   2014.05.26 20:59 GMT+1 óra  
a gerischess sebességéhez hiába hasonlítod, ha azt eléred, még nem dőlhetsz hátra, mert az ray tracing, ez meg raszter. persze érdekesség képpen bizonyos komoly scenekben érdemes lehet összehasonlítani.

   
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #203083   2014.05.26 20:44 GMT+1 óra  
A megint raszter 2 -nél a memória igény úgy durván 32Mb és néhány Kb emelkedés figyelhető meg, de az utolsó raszter az nem semmi,32Mb-ról indul és a buffer mérettől függően emelkedik, 1Gb-nál már inkább kiléptem.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203082   2014.05.26 20:17 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
nem a gépnek van baja vele, hanem lassú kódot írtál.



A kód olyan, amilyennek lennie kell. Csak az a CPU-nak nem kézenfekvő.
Ha Gerisre csinálom, az ilyen, bár éppen lebontottam, szóval lassult valamit:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/57579181/raster_scale.zip

(1-5 ig buffer méret)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203081   2014.05.26 19:48 GMT+1 óra  
Háth, kb. a Gerischessel egyenlő performanszban fut, mmint ha közel megyek a cuccoshoz...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203080   2014.05.26 19:40 GMT+1 óra  
nem a gépnek van baja vele, hanem lassú kódot írtál.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203079   2014.05.26 19:28 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
na mivan ddbwo, rájöttél, hogy igazam van?


Nem. Csak eszembe jutott kipróbálni. De van baja vele a gépnek. A GPU gyorsabb.

Marcsello:

Más a technika. Ha túl közel vagyunk, akkor még túlzásba is esik a számolással. Nem szabad belelógni. Na meg 640*480 is... Az többszörös igény.
Közbe készítem a gyorsabbat is.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203078   2014.05.26 19:14 GMT+1 óra  
Ugyan, egy konzolba, karakteresen, az az igazi hardcore mint a bb (by aa)
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203077   2014.05.26 19:06 GMT+1 óra  
amúgy az openglt vakard ki belőle szerintem, felesleges az oda. ha már szoftveres renderer, akkor rajzold ki az oprendszer ablakozóapijával.

   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203076   2014.05.26 18:57 GMT+1 óra  
na mivan ddbwo, rájöttél, hogy igazam van?

   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203075   2014.05.26 18:49 GMT+1 óra  
Ez engem a jó öreg software render-es játékokra emlékeztet látványilag... Gondolom ez is valami, csak annyi a különbség, hogy ha közel megyek az objektumokhoz leesik 100-ról 10-re az FPS, ott meg azért stabil 60-30-cal ment...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #203070   2014.05.26 15:20 GMT+1 óra  
Majd ki ne felejts némi processzor késleltetést belőle, mert az egyik magot fullon kihasználja, a gpu viszont nem tudja eldönteni hogy hány MHz-en fusson 157 és 400 között ugrál, 157-nél 20-30%-ra ugrál 400-nál viszont 0%.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203065   2014.05.26 13:01 GMT+1 óra  
Valami gagyi model és textúra is került bele. Ez csak a proto. még hibás lesz, ha valamire rámászunk, közvetlen mögöttünk vagy mellettünk van. Na most egy időre ennyi. Még rondítani kell a kódot, hogy gyorsabb legyen, meg egy szűrést is automatizálni kell.

Szóval ezt fogom még kicsit tuningolni.

A textúra nem safe, csak NEM RLE tga-t fogad el, de a méret az változtatható.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/57579181/megint%20raszter2.zip
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203060   2014.05.26 10:13 GMT+1 óra  
Igen, általában ez a reakció. Pörög pár színes háromszög... Nahát...

Az előfeltétele megírni egy tömény matek libet (vagy szerezni), aztán megírni a vertex és fragment pipeline-t. Ami megint matek, de már rövidebb.
Az egészet magam találtam ki (persze a meglévő matek alapokra), a polygon fill-t és az interpolációt is. Meg hogy mit hogyan kell használni a vetítés után. Szóval csak egy kis hobbi feladat.

A grafkártyában is hasonló fut. Csak az már kész van.
Na de ez is már szinte kész. Már csak a különböző attribokat (texcoord és a többi) hozzá kell adni. Az eleje a legnehezebb.

Onnan meg már minden szokásos renderelés mehet. Egy háromszög és a model közt csak egy "loop" a különbség.

u.i.:
Független, ami kitud rajzolni pixeleket vagy képet bytebufferből, abban működik.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.05.26 10:21 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #203056   2014.05.26 04:04 GMT+1 óra  
Hát, nem értek hozzá de ilyen színes forgó háromszöget még én is tudok csinálni, cfree vagy devcpp-ben alap kódként benne van ha jól emlékszem.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203052   2014.05.25 21:22 GMT+1 óra  
Egy félkész szoftveres raszterizálót. Mert az a jövő.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/57579181/megint%20raszter.zip
ReadMe
Kód:
Teszt jelenet, az OpenGL csak a képet rajzolja ki. Szoftveres raszter. Jó az.
Triangle, vertex attrib interpoláció. (Most éppen color)

WASD mozog
QE forog
R nyomvatart depthbuffert rajzolja ki
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #202937   2014.05.14 14:37 GMT+1 óra  
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Stake - Tag | 1 hsz       Online status #202936   2014.05.14 14:13 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Tapasztalt programozó keres csapatot egy 3D-s multiplayeres oldalnézetes játék megvalósításához. Jelenleg programozó, grafikus és animátor pozíciókra van lehetőség. De nem számít, hogy mennyit tudsz, mert ha úgy érzed, hogy eléggé elszánt vagy, akkor dobj egy mailt erre a címre: xstakex@gmail.com

Részletek:
Unity-ben dolgozunk, és Android, Windows és Linux platformokra lesz tervezve a játék. Nem sietünk sehova, és még most amúgy is türelmi időszak van mindenkinek a 3D-s skilljeinek a fejlesztésére, de mikorra a csapat eléri a közepes tudásszintet (ez 2-5 hónap ha nagyon elszántak vagyunk), akkor már el szeretnénk kezdeni. Tanítok is szívesen, de lássam rajtad, hogy szereted csinálni, mert akkor minden sima ügy lesz. Nagyon komolyan gondoljuk, és igazából több játék ötlete is már a kezünkben van, de ezek közül az egyik annyira összetett és komoly, hogy azt majd később állunk neki megcsinálni, az ezt megelőző kisebb játékok után. Először egyszerűbb mobilos platformokra szánt 3D-s játékokra van igény, és a csapatban jó lehetőség van arra, hogy fejleszd a tudásod közepesről akár profi szintre, ha végigcsinálod velünk az első játék fejlesztését. Egyelőre nincs fizetés, csak miután eljutunk odáig, hogy egy cég legyünk. Addig viszont keményen kell küzdenünk azzal, hogy elszántak vagyunk, és várok minél több jelentkezőt!

Üdv,
Stake

   
mogul - Tag | 153 hsz       Online status #199508   2013.11.23 22:30 GMT+1 óra  
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #199396   2013.11.22 08:09 GMT+1 óra  
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #199278   2013.11.19 17:22 GMT+1 óra  
Első ránézésre Audi R8 ugrott be,mármint a hátsó része.

   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #199277   2013.11.19 17:04 GMT+1 óra  
Concept art a PS Vita-ra készülő játékunkhoz. Igazából csak egy skicc akart lenni az elején, de aztán hát... nem tudtam abbahagyni és ez lett belőle. Lassan bele kellene húzni a modellezésbe is.

http://i.imgur.com/a6MQ3xm.jpg

(A háttér nem saját, csak a jármű )
   
BlueDeath - Törzstag | 1036 hsz       Online status #199192   2013.11.16 22:34 GMT+1 óra  
hú, én most túl sok mindenbe kezdtem bele egyszerre.....megint. Egyrészt írom át a Mysteries of Life-ot Game Makerrel, aztán fejlesztgetek egy multijátkot Adorables néven + egy Wiki wiki nevű logikait is...szóval sok
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #199184   2013.11.16 20:57 GMT+1 óra  
Csináltam tesztet egy másik vonalon:

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.05.25 21:17 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #199006   2013.11.10 16:48 GMT+1 óra  
Minden van...

A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #198997   2013.11.09 14:32 GMT+1 óra  
Csak egy újabb engine mini teszt:

Box2D

A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #198580   2013.10.27 18:12 GMT+1 óra  


Nagyon lassan, de haladok. Már mozgatható ablakot is tudtam csinálni.A játék így már kb. 0.01%-ban kész is van.

   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]