|
Idézet Lord_Crusare :
Hát ez nem azért eladható, mert mosolyognak a kockák 
Artwork nem sok van benne. Mondjuk legalább könnyen értelmezhető...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Hát ez nem azért eladható, mert mosolyognak a kockák
|
|
|
Épp a vicces felmérés fázisban vagyok. Feltérképezem, mi az eladható. Mondjuk egy "új mobilt" ezzel már meglehet alapozni. És már csak várni kell.
A mosolygós kocka már eladható. xD
http://www.kongregate.com/games/inxile_ent/super-stacker-2
---
Még annyi trükköt kell csinálni, hogy legalább kétszer akkora képet kell a játékba rakni mozgó elemeknél, mert az alap kirajzolás szétszedi.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
A Flash játékokban még van üzlet, de a trend - lassan két év alatt ahogy kezdtük - egyértelmüen átment a mobilra is. Tehát rengetegen már (és mi is nemsokára) flash verzió mellett mobilra is adunk ki.
Csak úgy kiadogatni magadnak játékot úgy érdemes ha saját portált futtatsz és a saját brandingedet rakod a játékba és úgy hozol játékosokat a saját portálodra. Előny hogy gyengébb minőségű játékokkal (reskinekkel is) is simán belevághatsz, hátrány hogy időigényes mire profitálhatsz.
FGL-re fejlesztés (vagyis szponzor keresés) előnye hogy csak játékfejlesztésre koncetrálsz, hátránya hogy a belépő szint (eladható játék) minősége magasabb jóval, ami szintén sok időt vesz igénybe mire elérhetsz. Ráadásul a minőségi követelmények folyamatosan emelkednek (ami igaz akkor is ha saját magad adogatod ki a játékaid, csak ott mindig van szponzor - még akkor is ha nem sikerült összehozni valami eladhatót - te  )
|
|
|
Bírom a kínaiakat. Aláértékelték szegényeket, de masszívan jönnek. Mindenesetre elég nehéz komolyan venni ezt a flashezést. Történnek furcsaságok.
Ez egy menő játék kongon:
Published Nov. 24, 2013 with 3,004,614 gameplays
http://www.kongregate.com/games/crovie/idle-mine
Szerintem nyugdíjba kéne vonulnom, csak egyszer jöjjön ki a pénz. Eddig nem túl motiválóak.
A Get the Rum is ennek köszönhetően készült el:
Hardest Drum N Bass Mix of 2013
---
FGL-re megérné gyúrni?
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.24 17:25 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Elég kevés játék (kattintás) is volt náluk. 160... Meg nem számoltak ecpm-et.
Közbe mégis leszedettem.
---
Talán másikkal máskor...
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.23 17:43 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Őszintén nem számitok onnan kifizetésre egy darabig még szóval nem foglalkoztam vele, de az a mondat az én értelmezésemben azt jelenti, hogy addig nem kerül sor kifizetésre (ha elérted a 25 dolcsit) amig a papirokat nem töltöd fel/szerzed be. Mert ha azt nem jelölöd be, de megvan adva kifizetési mód (pl Paypal) és nincs kitöltve a w8-ben (vagy miacsuda) form akkor levonnak 30 százalékot automatikusan.
|
|
|
De a tax bigyót így se értem... 
Úgy értelmeztem, hogy be kell szerezni olyat.
De most a leírásban a sok szöveg legalján ez van:
"I don’t want 30% withheld from my payments, can you hold them until I have a U.S. tax id?"
--
akkor mégse feltétlen kell?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Ha jól tudom ott a játék oldaláról származó bevételből kapod a részesedést. Tehát azok a hatalmas videók a játék betöltése előtt, meg az oldal többi részén levő reklámok.
|
|
|
Kong is ads-ra számol revenue-t?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Nálam kb 0.95$ dolcsi az ecpm Kongon.. de még felén vagyok a kifizetésnek....
Mochin már lehetett volna kifizetés, de ott az első 6-7 játékkal elszúrtam hogy nem Live Updatesest raktam fel simán... Azért is irtam is a multkor hogy okvetlen csak olyan verziót használj, sokkal többet hoz.
|
|
|
Akkor visszarakom egy hónapra. A mochin lassan emelkedik a cucc. Ebben az ütemben néhány hónap, mire hasznot termel, ha legalább tartja a szintet.
De a kong-ról 0.00 eCPM jön.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Idézet ddbwo :
Más oldalak úgy veszik át onnan, hogy csak odairányítanak.
Ez nem épp így van. Egy része esetleg úgy veszi át, de rengetegen onnan gyüjtik a játékokat. Pl ha feltöltesz egy kicsit jobb játékot Kongra, pár órára rá már keringeni fog ezeken a kinai oldalakon.... 7k7k, 4399 stb. Igaz a kinai forgalom nem sokat ér, de ugyanígy más portálok is szoktak a Kongról átvenni játékokat.
Idézet ddbwo :
Szóval külön szponzorral vagy Kong-os ads-al érdemes. Az se mindegy, hogy a keresőben az "ingyenes" verzió van felül azaz a kong, vagy a mochis (az én esetemben).
A Kongon elivleg ugyanannyi játszásból sokkal többet keresel, olyan 1-2$/ ezer játszás, míg Mochin a 0.5$/1000 játszás már jónak számít. De a Kongos az csak az ő oldalukon mért játszásokat veszi figyelembe.
És itt jön a fő probléma ami miatt utálom az ilyen oldalakat mint a Kong és Newgrounds, az az hogy ha nem ő általuk szponzorált a játék, akkor vért kell hugyozni hogy kiemelt legyél, mivel százával töltik fel naponta a játékokat. Mivel még pénznyeremény is van havonta a legjobbaknak ezért mindenki húzza le mindenki játékát.... A legrosszabb hogy úgynevezett crew csoportok is vannak ahol egymásét felfelé, másokét lefelé húzzák... Azért is csináltuk a múltkor a nyereményjátékot itt, hogy lássuk mit birunk ellenük. A Newgroundson a kisebb közönség és a direkt pénznyeremény hiánya miatt nem olyan kiéleződött a helyzet, ott össze is jött a a dolog, de a Kongon legalább 100-200 fan kell akik felhúzzák a cuccodat annyira hogy átverekedd magad az első 2 napon.
A Bomb Besieger amit feltöltöttünk, míg ki nem került a legjobb újak közé a Kongon (Hot new games szekció, ami még nem főoldal, csak a feltöltők és trollok figyelik tulnyomórészt) addig relatív jók voltak a ratinget, aztán mihelyst oda ki került rögtön meredeken lefelé ment, gyakorlatilag minden játszásra jött egy rating ami abszolút nem reális.... Ráadásul mind ilyen 1-2es lehetett mert a rating meredek szállt lefelé. Aztán miután 3.5 alá esett akkor kikerült onnan, akkor megállt a zuhanás, megint jöttek a normálisabb ratingek, megint kikerült a hot new games-be, majd újra lehúzták.... Ez lejátszódott egy nap alatt kétszer és vége.
És ezt a sémát már több játéknál is láttam ugyanígy, a játék 4-5-6 ezer játszáson van "kifulladva" valahol 3.3 és 3.5 ös rating között...
Ez ellen tényleg nagy fan bázissal vagy Kong által szponzorált játékkal lehet. Esetleg rétegjátékkal ami egy réteget megfog de nagyon.
|
|
|
Kongregate-re csak direkt oda szánt játékokat javaslok. Más oldalak úgy veszik át onnan, hogy csak odairányítanak.
Szóval külön szponzorral vagy Kong-os ads-al érdemes. Az se mindegy, hogy a keresőben az "ingyenes" verzió van felül azaz a kong, vagy a mochis (az én esetemben).
---
Ami a Konggal most a legnagyobb bajom, hogy túl hosszú az U.S. Tax szerzés bigyó. És addig nem is fizetnek, amíg nincs megadva olyan.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Beküldtem nekik elvileg.
---
Ja a nevem nem "do go 88" lett, hanem "dog o88". Nem mindegy... De az első is poén.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
De befogadnak, csak a mochi-s reklámok automatikusan átugranak a Kongon. Szóval oda bármilyen változtatás nélkül feltöltheted a mochis verziót.
Véleményem szerint ajánlott is oda a mochis verziót tölteni fel, mivel ha más portálok átveszik a játékod akkor a mochi-s verziót kapják meg.
|
|
|
Na már megint licence-ek. Kongregate-en ez az elsők közt van, amit be kell pipálni:
"This game does not contain cpmStar or other third-party ads."
Akkor mégse fogadnak be mochimedia-ás cuccot?
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.21 16:04 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Még ez az FGL érdekelne. Oda külön verzió kell? Site-lock-ot is írnak. De már mochin is fent van a játék. Úgy röviden mit kell FGL-hez csinálni a játékkal?
Pl ha egy az egyben adom nekik a mochisat mutatóba ellesznek vele?
Elvileg csak tudják, hogy bármikor át tudom alakítani az egészet.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
De itt ennyi kattintás kevés. Ha megáll a trend, akkor szívás. Ha pedig ennyi óra munkával így folytatódik, akkor happy van. Szóval rosszabbul is kijöhetne, mint egy diákmunka. Küldjenek egy hamburgert postán és övék a játék kb.
Az első két játék csak felderítés volt, de azok is csepegnek néha. Mivel nem volt nagy erőfeszítés, nem sajnálom őket. Meg az engine-ek kész vannak.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Köszi!
Grafikában és játékmenetben próbáltam valami mást hozni, mint amiket láttam. Bár még csak mostanában néztem át pár 100 flash játékot, hogy legyen némi fogalmam a szokásokról. Szóval lehet, hogy régebben ilyen is divat volt. 
---
Most ez a játék egész jól megy ahhoz képest, hogy rejtve van. Mivel új vagyok, nem tudom hogy kéne mennie, Eddig első nap 1200 kattintása volt. Hogy innen tovább terjed vagy elbukik arról még fogalmam sincs. 
De szerintem érdekes játék és játszanának is vele, ha eljut az oldalakra.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Idézet ddbwo :
Na most mochimedia-nál vannak a
4+os játékok, Featured néven. Ők kerülnek címlapra.
3+os játékok, jó játék megnevezéssel.
2+& öltöztetős játékok. sok tucat
0+ játék
A 4+ szint ez: Tanulni kell a sráctól, nagyon tud.
http://www.mochimedia.com/games/play/venusian-vengeance-episode-2
És ha szépen lemegyünk a legaljára, ott van a legújabb játékom is a 0+nál:
(még biztos, hogy javulhat-e azt nem tudom...)
http://www.mochimedia.com/games/play/get-the-rum
---
Szóval most éppen nem jó játék. 
Egész jó, a zene+grafika tetszik, a játékmenet engem nem fogott meg, de mivel pl. Angry Birdsnek nagyon sok rajongója van, így gondolom sokaknak bejön. Amúgy kb a mochin mennyien nézik ezeket a játékokat? Gondolom van ilyen nézettségi statisztika, pl ilyen első nap pár ezren, vagy ilyesmi?
|
|
|
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Némi Flash tapasztalat:
Ennyire kis játékokból sok kell. És akkor esetleg "lesz karácsony".
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Néztem, hogy Newgroundson is van pénzgyűjtés. Annak hogy működik a rendszere?
Mochimedia-ás cuccot is befogadnak? Túl hosszú a "licence" rész nekem.
Mochi-nál beküldöm és raknak rá reklámot. Ide beküldöm és raknak elé még reklámot ?
---
Mindegy. csak bepostoltam mochisan azt annyi.
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.17 23:18 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Amúgy tudtam, hogy az első játékot el fogom kapkodni. Most raktam bele local "csillagokat" is. Egy ideig megőrzi a cache-ben.
Azért kis OOP begyakorlásra tökéletes.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Megtaláltam. Van egy rész, ahol lehet válogatni minimum szintet megadva. De hogy mi lesz akár 4+, az megjósolhatatlan.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Jaaaa... Ugyan mit tud a review csapat az egészről?
Azt hol lehet látni?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Idézet ddbwo :Nem haragszom meg, ha legalább három csillagos értékeléseket kapok. 
Nem ott kell a 3-s rating. Hanem a mochimedia.com-on, és nem a játékosoktól hanem a review csapattól kapod az értékelést.
|
|
|
Vagy törölni kellett a böngészőbe a gyorsítótárat, vagy várni kellett, vagy mindkettő, de most működik.
http://www.mochigames.com/games/rollscribble/ <- ő az. Nem haragszom meg, ha legalább három csillagos értékeléseket kapok.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Átállítottad az aktív verzióra az újonnan felöltött verzió? A developer dashboard-on a játék profilját nézve nézd meg a jobb alsó részen a Game files & Version alatt melyik verzió aktiv. Esetleg pár órát várj amíg a szerveren is frissül.
|
|
|
Live update-et beraktam, meg analitycset is használnám, de valami nem stimmel a Live update-tel. Legalábbis a mochi serveren nem frissítik.
Történtek kisebb patchek, de a játék nem frissül. Sőt, a javított változat zip-jében is az első verziót kapom meg. Nem értem. Várni kell vagy valami nem működik?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Igazából lassan majd jönnek a játszások. Amit még megtehetsz, hogy feltöltöd a talkarcades.com feedjébe, hogy onnan is hozzájuthassan a portál tulajok. Ezen felül töltögetheted fel más portálokra is. Itt egy nagy lista:
http://wiki.mochimedia.com/w/page/15156191/Flash%20Game%20Portals%20to%20Submit%20Your%20Game
Hozzáteszem azon a listán szereplő portálok nagyja részére nehéz feljutni. Főleg reklámos mochi verzióval... Ahová még töltheted a reklámos verziókat a Kongregate és a Newgrounds és MyPlayyard.com. Onnan is elvileg átvehetik a portál tulajok.
A Mochigames.com-on 100 dolcsi a kifizetési limit, és hogy azt bármi esélyed is legyen elérni, minimum 3-as ratinget kell kapj a játékaidra mert akkor kikerül a kiemeltek közé:
http://www.mochimedia.com/games?query=recommendation:%3E=3
Ez alatt nehezen találja meg bárki is a játékod. Naponta legalább 30-40 játék kerül fel a Mochira, és kb 3-4 kerül kiemeltbe, szóval sokat jelent.
Amit ajánlani tudok saját tapasztalatból még hogy ne bukj a reklámon pénzt (ahogy én jártam  ) hogy csakis a Mochi Live updates-t használd. Egyrész tök egyszerü mert nem kell Preloadert készitened magadnak, és automatikusan rakja bele a reklámot. Ráadásul sokkal több pénzt hogy mint ha te magad raknál be ClickAwayAd-eket, mert azok CPC alapúak (Cost/Click).
Csak összehasonlitásképpen:
Az egyik játékunk Mochi Live updatessel 45.000 játszásból hozott 17.5 dolcsit, a másik ClickAway-es változat 114.000 játszásból csak 2 dolcsit.... Azóta természetesen minden játékot kicseréltem Mochi Live updateses reklámokra.
|
|
|
Ok, fent van a Mochigames-en a játékom, a kereső megtalálja. Most kell még csinálni valamit? Gondolom igen, mert 0 a gameplay. 
--
azóta meglett az első $0.01... F@sz@! xD
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.10 18:35 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Megnéztem mochigames jónak tűnik. Adatoknál a fizetést hold-ra raktam, bedobok nekik pár játékot, azt kiderül milyen.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Köszönöm az infót!
Körbenézek a linkeken. Hátha jutok valamire. Minőségben gyakorlatilag bármit meg tudok csinálni, de nem nagyon bírom az utánajárós dolgot.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Nem kell hozzá különösebb angol ismeret, igazából kitöltöd a mezőket a Kongon és az generál egy w8-ben kitöltött adatlapot. Asszem az kell nekik. Én személyesen nem nagyon szeretem a Kongot, nem is töltöttem még ki azt a lapot.
Pénzt keresni pedig tudsz reklámokkal a játékban. Pl MochiMedia ( http://mochimedia.com ) Aztán a játékod felöltöd a különböző feed-ekbe. Pl: talkarcades.com, flashgamedistribution.com régebben, most már oda is külön reklámos verziót kell az FGL.com reklámjaival. És még töltögeted fel a különféle flash portálokra annak reményében hogy publikálják.
A másik mód hogy próbálsz szponzort keresni a játékodhoz. Ezt az fgl.com-on (FlashgameLicense) teszik a legtöbben (mi is). Igy többet kereshetsz mint pusztán reklámmal, de jóval magasabb a léc is. Most nem fejtem ki, holnap egy nehéz vizsgám lesz és sok a tanulnivaló
|
|
|
H.István:
Kösz, nagyjából értem.
"ami valami w8-ben adatlapot generál"
És ez macerás? Meg mennyire kell tudni angolul hozzá? Ilyesmikkel még nem vacakoltam, úgyhogy sorry ezekért a kérdésekért. Csak most jutottam az elhatározáshoz, hogy jó lenne valahogy hasznosítani az ismereteket..
Illetve flash-ből még hol/hogy lehet némi pénzhez jutni?
---
Tunyu:
Jól jönne most egy 100 milliós adótartozás a bevételek után, ha van rá fedezet.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
ddbwo: A Paypalt azt magadnak kell hogy intézd. Az egy elektronikus számla tulajdonképpen, az előnye pedig abban rejlik, hogy a pénzátutalások instant kezelhetőek, tehát ha pl a Kongregate a USA-ból utal neked pénzt az nálad rögtön megjelenik és nem kell napokat vagy heteket várnod mint a csekknél. És te is rengeteg helyen vásárolhatsz vele a neten.
Meg azt ne felejtsd el, hogy ha a Kongról szeretnél pénzt kapni más adatokat tölteni is ki kell tölteni ami valami w8-ben adatlapot generál...
Az adóbevallással meg szerintem azután kezdj el törődni ha véletlen lesz említésre méltó bevételed belőle (nem 100-200 dolcsira gondolok hanem jóval többre). Ha Paypalra kéred le a pénzt és onnan hivod vissza a bankszámládra nem fogja a kutya sem megkérdezni honnan van. De először el kell érni azt a 25 dolcsit ami a kifizetési minimum... Ismerve a Kongot, ha csak úgy feltöltöd oda a játékod, valami nagyot kell alkotni hogy elérhesd...
|
|
|
Én nem tudom hogy megy ez, csak gondoltam szólok hogy az adóbevallásodban el ne felejts említést tenni az innen származó bevételről.
|
|
|
Egy Kongregate-es próbálkozásnak hogy kell nekikezdeni? Pl. ott van náluk, hogy "upload your game", meg leírják hogyan lehet növelni a részesedést. API-kat meg ilyesmiket gondolom összehozom, ahogy átfutottam.
Aztán írják kifizetéshez ezt a PayPal dolgot. Na arról nem sok fogalmam van.
Elvileg azt írják, hogy beküldöm a játékot és minden hónapban "valahogy" megkérdezik, hogy kérem a részesedést. Postán(lol) vagy PayPal-on. Tehát beküldöm nekik az első játékot, jóváhagyom és csak várni kell, meg elintézni közbe valahogy egy PayPal-t? PayPal-ra gondolom google is ír vmit.
Meg aztán ha már egyszer jut hozzám valami nyereség, akkor az már az enyém?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Kész a flash mini teszt engine is. Megjegyzi a pontokat, meg amit akarok. Lehet kristályokat gyűjteni bőven...
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.06 23:54 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Mindegy, elővettem a legelső flashdevelop tesztet, ami full alap, aztán ahhoz raktam be. Talán csak valamit át kell szervezni, bár nem sok minden van a másikba sem.
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.06 23:54 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
A stage lesz null. Ha nem kérdezek tőle semmit és keyboard event sincs, minden működik. Jó is az úgy... Erre kéne valami megoldás, vagy más megközelítés.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
Flashdevelop, preloader, #1063.................. Mond valakinek valamit? 
Miért nem jó? Egy az egyben minden úgy van, ahogy kell.
---
SDK: Flex 4.6.0, AIR 3.6.9
Flash Player 10.0
---
Biztos mindent beraktam ahova kell... Két osztály, fő a preloader, game class külön, berakva plusz frame-nek. A tutorial változatokból vagy #1009 vagy #1063 jön ki. Ami nem jó...
---
De a letöltést azért becsületesen végig mutatja a preloader...
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.05 16:11 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
|
|
|
|
Idézet H.István :
Csak flashpunkban szoktam játékokat csinálni és nem nagyon dolgozok MovieClipekkel, de ha removeChilddal eltünteted a MovieClipet és a referenciáját null-ra állitod, valamint biztosra mész hogy nincs más referencia rá, mint például EventListenerek stb akkor egy idő után a gc magától kellene hogy törölje.
Köszönöm a választ, amúgy ezt csinálom, és meghívom a System.gc()-t is, de nem tűnik el teljesen, és mivel itt videókról van szó (egy konverter csinál nekem aviból movieclipet, amit embedd-elek a játékba), akkor ugye lassít.
A garbageCollector mennyi idő alatt tűnteti el?
|
|
|
Csak flashpunkban szoktam játékokat csinálni és nem nagyon dolgozok MovieClipekkel, de ha removeChilddal eltünteted a MovieClipet és a referenciáját null-ra állitod, valamint biztosra mész hogy nincs más referencia rá, mint például EventListenerek stb akkor egy idő után a gc magától kellene hogy törölje.
|
|
|
Sziasztok,
valaki esetleg tudja, hogy lehet törölni egy movieClipet?
A stage-ről el tudom távolítani, de a memóriából is szeretném törölni, tehát teljesen.
Valakinek tapasztalata?
Nekem a System.gc se nagyon működött, a removeChild sem ezt csinálja.
|
|
|
Sziasztok,
valaki esetleg tudja, hogy lehet törölni egy movieClipet?
A stage-ről el tudom távolítani, de a memóriából is szeretném törölni, tehát teljesen.
Valakinek tapasztalata?
Nekem a System.gc se nagyon működött, a removeChild sem ezt csinálja.
|
|
|
Sziasztok,
valaki esetleg tudja, hogy lehet törölni egy movieClipet?
A stage-ről el tudom távolítani, de a memóriából is szeretném törölni, tehát teljesen.
Valakinek tapasztalata?
Nekem a System.gc se nagyon működött, a removeChild sem ezt csinálja.
|
|