Én is csináltam egy unalmas "Bird" kategóriás játékot. Csak éppen Maverick Bird fan game-ként és c++ba. Rég c++oztam.
Nem igazán akartam vele vacakolni, úgyhogy nincs igazán dizájn benne, meg hang se.
Sőt, a cím nyelvtani helyességével se foglalkoztam és azt se néztem meg, hogy van-e már ilyen név "valahogy véletlen" a neten.
Örülök ha tetszenek a játékaink! Flashdevelopban kódolok és a Flashpunk nevü enginere és a Nape fizikai enginere épül a legtöbb játékunk. Grafikát a tesóm csinálja Inkscapeben.
A játékot legtöbbször nem mi töltögetjük fel a portálokra, hanem a szponzor. De ettől függetlenül van néhány hely ahová én töltögetek mint pl a newgrounds.com, myplayyard.com, talkarcades.com, mochimedia.com (onnan pedig tovább terjedhet). Már ha így értetted hogy szoktuk-e feltölteni máshova.
Egyébként én személy szerint nagyon nem szeretem a Kongot, mert a portál magában relativ fontos a játék terjedése szempontjából, de ott vannak a pénznyeremények és havi dijazások amik tönkreteszik az egész rating rendszert, mindenki szavazza le a másikét ahogy csak birja... Direkt kivehető amikor úgyn. zero bombázzák a játékod. Azt pedig csak úgy lehet kibekkelni ha van egy tömeges rajongó táborod akik felhúzzák a játékot, vagy tényleg valami világmegváltót csinálsz, vagy a Kong szponzorál.
H.István:
Nézegettem a játékaitokat, nekem tetszenek, és kifejezetten felismerhető a stílusotok.
Azt megkérdezhetem, mivel fejlesztetek, és hogy a kongregate-en kívül felteszitek-e máshova a játékaitokat?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
LBandy: ketten csináltuk a tesómmal, ő grafikát és pályákat, én a kódot raktam össze. A játékot még tavaly csináltuk, kb 3 hetet vett igénybe, de abszolút nem teljes munkaidőben. Igazából a pontos munkaórákat nem szoktam számolni, egyetem mellett csináljuk.
Szerintem csak azért tartogatták mert amúgy is napi szinten szponzorálnak játékokat, ez pedig valahogy porosodott, aztán elővették mikor eszükbe jutott.
Nem mi tartogattuk a játékot, hanem a szponzor... A Spilgames szponzorálta és náluk jó sokáig eltart mire a kész játékot kiadják, ezt pedig még tovább csak tartogatták aztán Karácsony előtt csak úgy szó nélkül feltöltötték.
Próbáljátok ki a legújabb flash játékunk ami nemrég lett kiadva, de már több mint fél éve készítettünk (nem fél évig ). Egy fizikai alapú blokk építős játék, egy kis egyedi csavarral. Most nincs nyereményjáték mint a multkor, de remélem attól függetlenül kipróbáljátok és elnyeri a tetszésetek:
Igazából egy ottani 3+ értékeléses szutykos krokodilos játékon felbuzdulva készült gyorsba, hátha. De nem! Ez valahol az öltöztetős játékok alatt van. Még jó, hogy van benne Leaderboard, különben véletlen se találnák meg.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
Az a gyors teszt projectem. Elvileg javítottam is, de nem frissült. Meg két dizájnban gondolkodtam, gondoltam ezt kipróbálom. Bár asszem nem a legnépszerűbb játéktípust választottam.
Rácsaptam a billentyűzetre és csináltam valami esetleg eldobható accountot.
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.11 13:03 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
Gaxaly S Advance-en csak egy fekete képernyőt ad be. Egyébként az ötlet zseniális, nagyon jó lenne megtanulni a rovásírást. Mondjuk én egy teljes játékot tudnék elképzelni, ami akár nulla tudással is elkezdhető és élvezhető, szóval szép ívás tanulási pályát biztosít. De lehetnének benne változatos kihívást biztosító alternatív játékmechanizmusok is, amik nem a nyelvvel kapcsolatosak. Valami ami magát a játékot élvezetessé teszi hosszabb ideig is. Egyébként a design nagyon pofás, látszik, hogy öltetek bele időt. Grat és így tovább!
A téma érdekes, de a kötözésnél sokat nem gondolkodok, csak végig darálok minden kombinációt a betűszámtól függően. Még magyarul se értelmezem a szavakat, persze néha észlelem őket a szemem sarkából.
Pl. kattintás számolás meg idő feldobhatja. Vagy van valami ilyesmi benne?
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.12.06 11:35 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
Szeretném a játékot bemutatni, habár még csak félkész állapotú, és hiányos, de talán felkelti az érdeklődését páraknak.
Alapötlet a Torpedó, átrakva 3D-be, és multiplatformként elkészitve. Lesz multi, AI elleni játék, a jól megszokott 10x10-es rácson, pár hajóval. Kell-e még bármit mondani?
Az engine saját tákolmány, opengl, sdl, cpp jól bevált receptje. A tutorial persze elavult, de szerencsére áthidaltam pár dolgot, igy maga a grafika 2.0-s specifikációnak megfelel, és számításom szerint gyengébb rendszereken is jól fog futni (pl 3200-as laptopon), persze van egy csomó opció, effektek, de maga a dolog még elég fapados.
Mit tud eddig?
- 3 féle ég, hozzá tartozó világitással
- a viz csak két textura
- OBJ importer - textura alapján rajzolva
- bumpmap, environment map
- robbanás (fejlesztés alatt) hanggal - a viznek is van egy ambientje
- a kamera FPS módon mozog, minden irányban - ebben lesznek korlátozások
- bloom, gamma
- beállitások mentése
- saját menü
Most zajlik éppen a Ludum Dare 27 - 10 second című játékfejlesztő verseny. Ma volt egy kis szabad időm meg némi ihletem is, ezért én is készítettem egy egyszerű Silverlight-játékot, a Color Rectangles-t a compóra:
Sziasztok,
egy postap Point and click kijutós játék, kongregate-en: From the Bunker
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
a sav és a külső fal mentén végig, belső falaknál is
a vásárló hely mögött ki lehet esni
helyenként elcsúszott a fal textúrája magasságban (nem az ajtónál)
meg mint ha láttam volna valahol rést belső fehér falon, de az nem biztos mert most nem találom.
u.i.:
vásárlóhelykörnyékén sok textúrás csúszás van.
Ja nem, megvan mi volt az. Ha az alacsony válaszfal és a fehér járólapok közt ugrunk az oszlophoz érve, akkor beszorulunk a falba. és ott vibrált.
"F9 screenshot" gomb is van, most találtam meg. Mert az exe mellett volt png, ami csak akkor keletkezhetett, amikor végig nyomkodtam a gombokat.
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.08.17 14:29 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
Ja a felső szintet az első 30nál szoktam intézni. Aztán már csak ammot kell venni, a raktár ammokat későbbre hagyom. Ha spontán fogyna ki. A HC-vel nem volt még gond.
Van pár pálya elem elcsúszás is.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
Mint írtam, nem hibátlan, és az achikat később implementálom. Egyébként köszi a visszajelzést. A fenti futkosás KELL, ugyanis vannak újratermelődő lőszeres dobozok és HC is, ami néha ott jelenik meg. Illetve benn maradt még egy bug, az újretermelődő pénzek lassan,de emelkednek. Ezt javítom, amint kicsit rápihentem. Elég sokat kivett belőlem a dolog, meló mellett pláne, de összességében elégedett vagyok vele A rövid táv miatt lesz pörgős, kénytelen vagy a szükséges dolgokat a hullámok közti 30 mp-ben elintézni. Hogy Neked épp a lőszer a fontos, vagy hogy elugorj HP-t venni, az már a játékoson áll.
Balance problémák biztos, hogy vannak, ezeket a későbbiekben javítom. Egyébként köszi a review-t, és valóban, az infó morzsa kimaradt, a kezelés alant, ahogy DD írta.
Nincs leírás:
A radioaktív magot kell megvédeni, az élete a lenti csík. Pontokból vásárolni lehet egy táblás reaktornál.
mozgás WASD, fel kell venni egy golyó ládát és Q előveszi a fegyvert. 100 golyó a max, érdemes spórolni a ládákkal... SHIFT sprintel, SPACE ugrik. E ajtó nyitás Vásárlás 1234 a tábla szerint.
Ha hallom az üres fegyver kattanást, reflexből nyomom R-t, ami itt RESTART.
F4 ablak módra váltás.
Észrevételek:
-Túl rövid a táv a reaktorhoz. A terminátor labdáknak sok az élete, amíg lövöm, a többiek szétszedik a magot. A detonátor labda túl gyors, az élete sok.
-Restart gombnál megmarad a reaktor élete.
-Ha már megy a játék, nem lehet visszaerőszakolni a menübe. Csak halállal.
-A játékosok nem szeretik a tapadós falat. De én elvagyok vele.
-Nem érdemes fent rohangászni, mert szétszedik a magot.
-Néha a shift+W közbe valahogy beakad a futás, és akkor rohan előre elengedés után is.
-Az ajtónál fel lehet ugrani a falba.
+
-gyakran nem látszik(nálam) a fekete célkereszt.
-A célkereszt és a lövés vektora nincs összhangban.
Nekem valami toggle sprint is kéne, úgy jó pörgős a mozgás.
A zenében a sejtelmes effektről az Oblivion egyik tombos zenéje jut eszembe. Ez csak extra infó.
A menüben a REWARDS hibát okoz:
Kód:
___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Draw Event
for object gun:
Error in code at line 45:
draw_healthbar(0,475,640,480,(global.rhp/obj_reactor.maxhp)*100,c_black,c_red,c_green,180,true,true)
^
at position 57: Division by 0.
Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.08.17 13:56 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
~7 nap alatt ( és 4 nap előkészülettel) 'elkészült' egy kis projektem a 7dfps.org oldalra. A névből gondolom kitaláljátok, 7 nap alatt kell összeeszkábálni egy FPS játékot. A sok Unity-s mellett az én kis GM-es próbálkozásom amúgy is elég furcsa, és sajnos nem is sikerült mindent beletuszkolnom, de a későbbiekben rászánok még egy kis időt és achikat kap a GJ-n keresztül.
Maga a játék nem egy nagy etwas, véded a tornyot, robotokat gyilkolsz, és kibírod, amíg kibírod. Egy online toplista sokat dobna rajt, tervben van, de tegnap csak két egyszerű share gombra futotta így hajnali 0:15-kor.
Gravity munkanevű projektünk fejlesztésének felgyorsításához keresünk 3D modelezőt, textúrázót, environmental artistot. Előre kidolgozott design alapján szükséges dolgozni, persze egyéni kreativitást is hozzáadva.
A projektnek nem vártan erős marketing háttere alakult ki, a fejlesztés menetéről cikksorozatot közöl a Gamestar.hu, emiatt szeretnénk bővíteni a csapatot.
Jelentkezéseket emailben várunk az alábbi címre:
k.nagy.erno 'at' gmail.com