játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5512
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15]
__z - Tag | 78 hsz       Online status #206418   2015.01.27 18:21 GMT+1 óra  
A Godot-nál az Android SDK kell, meg persze a project beállításoknál belőni a megfelelő értékeket (elérési útvonal, stb. )...
   
itamas - Tag | 136 hsz       Online status #206417   2015.01.27 17:40 GMT+1 óra  
Köszönet ezen programfejlesztő szoftverek említéséért; be is "spájzolom" őket szorgalmasan.
Egyébként ezek (Godot és társai) tartalmaznak mindent az Androidra való fejlesztéshez, vagy még le kell tölteni ezt-azt hozzájuk, mint pl. a Game Maker: Studio-nál az SDK-t és NDK-t?
   
__z - Tag | 78 hsz       Online status #206416   2015.01.27 13:04 GMT+1 óra  
A libgdx szerintem is jó választás, egyrészt viszonylag kényelmes (java + xna-szerű keretrendszer), másrészt elég sok platformhoz van egygombos egy parancssoros (gradle) fordítás...
Ha inkább valami "maker"-t keresel, akkor érdemes lehet megpróbálni a Godot (hmm, ezt vajon hogyan kell tárgyas ragozásba tenni? ).
   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #206414   2015.01.27 09:35 GMT+1 óra  
Libgdx
http://libgdx.badlogicgames.com/
Nekem bejött. Egyszerű használni.

   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #206408   2015.01.26 22:14 GMT+1 óra  
Idézet
bull333 :
Sziasztok, nem tudna mondani valaki mondani olyan ingyenes fejlesztő programot amivel lehet játékot fejleszteni androidra?



android sdk/ndk, unity, sdl, stb
   
bull333 - Tag | 15 hsz       Online status #206397   2015.01.26 17:18 GMT+1 óra  
Sziasztok, nem tudna mondani valaki mondani olyan ingyenes fejlesztő programot amivel lehet játékot fejleszteni androidra?

   
T-bond - Tag | 1 hsz       Online status #206071   2015.01.06 17:44 GMT+1 óra  
Sziasztok!

A Google Hangouts applikációhoz készítek chatfej alkalmazást. (Igen olyat mint annak a kék közösségi oldalnak van)
Eddig minden problémán túlküzdöttem magam, de ezzel nem jutok egyről a kettőre.
Következő a WindowManager-es LayoutParamsom (ami ugye a Chatfej megjelenítésért felel):
Kód:
params = new WindowManager.LayoutParams(
                WindowManager.LayoutParams.WRAP_CONTENT,
                WindowManager.LayoutParams.WRAP_CONTENT,
                WindowManager.LayoutParams.TYPE_SYSTEM_ALERT,
                WindowManager.LayoutParams.FLAG_LAYOUT_NO_LIMITS | WindowManager.LayoutParams.FLAG_NOT_FOCUSABLE,
                PixelFormat.TRANSLUCENT);

Hozzáadás:
Kód:
windowManager.addView(chatHead, params);

Továbbá a chatHead-et ami nem-mellesleg egy sima RelativeLayout még beállítom így:
Kód:
chatHead.setFocusableInTouchMode(true);

Így ha egy OnKeyListener-t regisztrálok a chatHead-re akkor a (fizikai) vissza gombot kezelni tudom.

Namost én szeretném a Home gombtól és az Alkalmazásváltó gombtól (App switcher / Recent apps) is szeretnék visszajelzést kapni. Tudom, hogy elméletben nem lehet azt a két gombot "kezelésbe venni", de a Féjszbúk Messenger is használja, szóval gondolom nem lehetetlen.
Mint mondtam elég csak a visszajelzés, tehát nem megakadályozni akarom a felhasználót hanem csak bezárni a nyitott üzenőmet. Tehát ez igazából nem is viselkedésváltásnak fogható fel, inkább csak kiegészítésnek, mert alapból nem úgy viselkedik mint kéne.

ui.: Az FB messenger visszafejtés nem játszik mert a Proguard nagyon szép munkát végzett rajta.

A segítséget előre is köszönöm.

   
StrykerKKD - Tag | 30 hsz       Online status #203902   2014.06.28 17:59 GMT+1 óra  
Google I/O-n nem kapott nagy figyelmet ,de Dart-hoz érkezett Android támogatás:
Hir
Tutorial
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #203892   2014.06.28 00:25 GMT+1 óra  
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #202578   2014.04.14 21:22 GMT+1 óra  
Oh, köszönöm, az én elmémben ez sokkal bonyolultabban állt össze. Remélem ez működik majd.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #202574   2014.04.14 20:31 GMT+1 óra  
Ha arra gondolsz, hogy natív kódból hívsz javát, akkor itt kb dióhéjban benne van, hogy hogyan tudod ezt megtenni:
http://stackoverflow.com/questions/5198105/calling-a-java-method-from-c-in-android

Init-nél (attól függően hogy Java vagy Native Activity-t használsz másképp) adod át a Java Virtual Machine-ra mutató pointert, amin keresztül el tudod érni a javás osztályokat és azok metódusait.
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #202564   2014.04.14 17:19 GMT+1 óra  
Nem vagyok egy nagy Java(Android edisön) guru, viszont elakadtam egy komoly programozási alapelmélet-ben. A lényeg az hogy szépen megírogattam senior játékot más rendes programnyelven, abból fordítottam egy lib-et (libajatekneve.so) amit egy előre elkészített kód betölt és, nos "futtat". Ez mind szép és jó, hiszen csak a lib-ből hivogatja a különböző funkciókat, amikor szükség van rájuk, viszont én elhatároztam, hogy rezgést is akarok vinni a játékba, amit meg visszafele kéne hívogatni (vagy lehet belerakni egy olyant is a main loop-ba, hogy if (rezegj) {...} de az nem profi) szóval egyszer láttam már egy megoldást arra, hogy hogyan oldották meg más nyelveken ezt a visszafele hívásos témát. De nem nézegettem bele. Szóval tök zsír lenne, hogyha a lib-ből cask meghívnék egy rezegj()-et és rezeg. Szóóóóóval mi erre a legjobb megoldás ? valahol az init-nél kéne átadni ?
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #202339   2014.04.05 13:30 GMT+1 óra  
Idézet
LBandy :
Megadtad Library Reference-ként a libet a projektnek, jó az elérési út? Eclipse szokott ilyenekkel babrálni, nekünk nem volt vele baj.



Ez megvolt, többször ellenőriztem is.

Idézet
__z :
DMG :
Én csak a doksit olvasgattam, ami esetleg kapcsolatos lehet a problémával:
- "Important: The Play Games services APIs have been revised to support the simplified Google API client programming model for Google Play services. The previous Games client is deprecated as of February 7th, 2014. Existing and new developers are strongly encouraged to use GoogleApiClient instead of the deprecated GamesClient."
- "To simplify your game development, we strongly encourage that you subclass the main Activity in your game from the BaseGameActivity class. The BaseGameActivity class wraps the GoogleApiClient, reducing the complexity of setting up a connection with the Google Play servers and managing user sign-in. "



Itt vana kutya elásva, köszönöm szépen! Valahogy Google most nem volt a barátom, sejtettem hogy ez lehet a dologban, de valahogy nem találtam frissebb leírást, rögtön utána járok, köszönöm még egyszer!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
__z - Tag | 78 hsz       Online status #202326   2014.04.03 19:17 GMT+1 óra  
DMG :
Én csak a doksit olvasgattam, ami esetleg kapcsolatos lehet a problémával:
- "Important: The Play Games services APIs have been revised to support the simplified Google API client programming model for Google Play services. The previous Games client is deprecated as of February 7th, 2014. Existing and new developers are strongly encouraged to use GoogleApiClient instead of the deprecated GamesClient."
- "To simplify your game development, we strongly encourage that you subclass the main Activity in your game from the BaseGameActivity class. The BaseGameActivity class wraps the GoogleApiClient, reducing the complexity of setting up a connection with the Google Play servers and managing user sign-in. "
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #202324   2014.04.03 18:31 GMT+1 óra  
Megadtad Library Reference-ként a libet a projektnek, jó az elérési út? Eclipse szokott ilyenekkel babrálni, nekünk nem volt vele baj.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #202318   2014.04.03 10:32 GMT+1 óra  
Valaki próbálta már a google play service-t? Én feltettem a lib-et, de amit találtam hozzá példa programot, abban olyan hivatkozások vannak, amiket nem találok a lib-ben? Valaki esetleg tud valami használhatót?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #202178   2014.03.25 18:23 GMT+1 óra  
Idézet
M4 :
Ouya Everywhere: más eszközökre is fel lehet majd telepíteni az ouya store-t. Gondolom ahol van gamepad.



Navégre, elég nehézkes volt az androidban kontrollerrel mászkálni
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #202175   2014.03.25 12:17 GMT+1 óra  
Az Ouya-ra fel lehet majd rakni kipróbálható rész nélkül is játékot. Néhány fejlesztő panaszkodott, hogy nem tud vagy nem akar demót csinálni és így akarják a platformra csábítani őket. Nagy fejlesztők lehetnek, különben elég nagy hülyeség ez a döntés (szerintem). Sokan panaszkodnak, hogy a játékok ingyenes kipróbálhatósága volt a fő okuk az ouya vásárlására.
https://www.ouya.tv/its-about-choice/

Ouya Everywhere: más eszközökre is fel lehet majd telepíteni az ouya store-t. Gondolom ahol van gamepad.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #202005   2014.03.14 09:56 GMT+1 óra  
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #201540   2014.02.23 20:40 GMT+1 óra  
Ahhoz, hogy Androidra "bármit" alkothass, nem feltétlenül kell Android SDK, vagy JNI. Mivel ez is egy Linux, ezért szimpla Command Line cuccokat, így is lehet futtatni (lásd gcc, avr-gcc, avr-dude, vagy a Busybox) ahhoz gyakorlatilag nem kell semmi ilyen, ha a Terminál appot nem számítjuk annak... Persze ezzel effektíve nem sokat lehet kezdeni.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #201539   2014.02.23 19:23 GMT+1 óra  
Nyilván nem ördögűzés, de azért nem is az a nagy zöld "Build apk" gomb megnyomása effektus mint ahogy az általam felsoroltaknál, ennyi.
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #201528   2014.02.23 12:03 GMT+1 óra  
Idézet
LBandy :én SDL-lel dolgozom amúgy, azt azért nem említettem, mert ott is mókolni kell, hogy menjen telón



mit kell mokolni?
az SDL-hez eleve adott Java kodban par karaktert kell atirni, ha meg akarsz kulso file-okat betolteni/menteni, akkor kell kb. ket plusz sor a forraskodba...
A build file-ba kell meg nehany sor (lenyegeben a file-ok listaja es a hasznalt libraryk) de ezt meg csak egyszer kell megcsinalni, utana akar mas projecten is felhasznalhatod, csak a forrasfile-ok listajat kell kicserelni
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #201527   2014.02.23 10:49 GMT+1 óra  
Az Android SDK kell ahhoz, hogy bármihez kezdhess droidon, lehetővé teszi alkalmazások készítését java-ban. Ahhoz, hogy c/c++-ban tudj rá fejleszteni, kell az Android NDK is, ami a natív kódot futtatja, és JNI-n keresztül tudnak kommunikálni egymással a rétegek. Ezek megismerése és alacsony szinten történő összekapcsolása azért nem a legtriviálisabb dolog főleg kezdő kóderek számára (én SDL-lel dolgozom amúgy, azt azért nem említettem, mert ott is mókolni kell, hogy menjen telón), a másik három pedig gyakorlatilag kiköpi magából az apk-t. Van erről számtalan tutorial, de ha natív android fejlesztésre adod a fejed, akkor nem árt felkészülni.
   
Tunyu - Tag | 450 hsz       Online status #201525   2014.02.23 09:35 GMT+1 óra  
A Unity mellé is kell az SDK,nélküle nem működik.

   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #201524   2014.02.23 09:31 GMT+1 óra  
Idézet
__z :
Idézet
glezmen :
Unity3D-t erdemes megnezni, "gepkozelibb" megoldasra meg ott az SDL


Jaja, meg van valami Android SDK, vagy mi a szösz is, állítólag azt is elég sokan használják...



SDK? Az mi, valami DiakKor?
Egyebkent jogos a felvetes (bar azzal meg az a bajom, hogy az adott platformhoz kot, en meg az ilyeneket kerulom )
   
__z - Tag | 78 hsz       Online status #201520   2014.02.23 05:33 GMT+1 óra  
Idézet
glezmen :
Unity3D-t erdemes megnezni, "gepkozelibb" megoldasra meg ott az SDL


Jaja, meg van valami Android SDK, vagy mi a szösz is, állítólag azt is elég sokan használják...
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #201514   2014.02.22 17:40 GMT+1 óra  
Unity3D-t erdemes megnezni, "gepkozelibb" megoldasra meg ott az SDL
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #201513   2014.02.22 16:13 GMT+1 óra  
Unity 3D, UDK, Marmalade SDK, csak hogy hármat említsek.
   
itamas - Tag | 136 hsz       Online status #201512   2014.02.22 14:38 GMT+1 óra  
Idézet
VGyuri :
Programozó vagyok és elkezdtem foglalkozni az Androidos játék fejlesztéssel, de már egy jó ideje keresek egy olyan ingyenes keretrendszer erre a célra megfelel. Nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ajánlani egy olyan keretrendszert ami az ilyen játék fejlesztésre megfelel.



Szia!

Ez engem is érdekel, mármint hogy milyen célszoftverekkel lehet Androidra játékokat fejleszteni. Ahogy most a világhálón utánanéztem, hogy milyen, lehetőleg ingyenes programnyelvek vannak erre, akkor pl. a GL Basic és az AGK Basic eszközöket láttam említve, mégpedig itt:
http://www.pchogyan.net/wp/jatekfejlesztesre-optimalizalt-programozasi-nyelvek-listaja/
Remélem, valamelyest tudtam segíteni ezzel.
   
Parallax - Tag | 610 hsz       Online status #201511   2014.02.22 13:56 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Na ja, ezért nem készül rá egy app sem, mert konkrétan lehetetlen rá fejleszteni.
Nálad komoly nényszer néha néha megjelenni ebben a topicban és trollkodni egy 4-5 sort, hogy miér tnem fejlesztessz androidra, nos, ez egy Android-os topic ha nem fejlesztessz rá, akko rnem kell ide bejönni.


Ha gépi kódban lehetne csak rá fejleszteni, akkor is készülne rá app, csak az nem mindegy mennyi munkával. Az, hogy egy "Hello world" is kínszenvedés a fejlesztői eszköz hibája, nem az enyém. Ez egy fórum, ahol a véleményemet leírhatom, nem kötelező elolvasni és rá reagálni. Szép napot neked is.

   
VGyuri - Tag | 25 hsz       Online status #201505   2014.02.22 10:12 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Programozó vagyok és elkezdtem foglalkozni az Androidos játék fejlesztéssel, de már egy jó ideje keresek egy olyan ingyenes keretrendszer erre a célra megfelel. Nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ajánlani egy olyan keretrendszert ami az ilyen játék fejlesztésre megfelel.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv, Gyuri
Hobbi Unity-s
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199790   2013.12.07 22:09 GMT+1 óra  
Idézet
glezmen :

Az alap megoldas az, ahogy azt kitalaltak.
Az, ha te ujra feltalalod a melegvizet es megirod nullarol azt, amit egy sima fuggvenyhivassal/event handlerrel is el tudnal erni, szerintem eros onszopatas, de ahogy gondolod



igazából egy jól bevált alap kódot módosítottam csak, mert volt benne ez a bug, és hidd el, örülnék ha lenne meleg vizem, de ez nem az a kategória . a tap/touch eventek teljesen nagyon jól vannak megcsinálva, de hidd el az android soft-keyboard-jához teljesen fölösleges ilyen bonyolult rendszert összehozni, mert jóformán arra fog csak kelleni az egész játék során, hogy egyszer beolvassa a nevedet, és kész, és (mint ahogyan ezt máshol is írják) bőven optimális az ha string-et passzolunk a .so-nak.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #199789   2013.12.07 20:31 GMT+1 óra  
Idézet
Marcsello :
akkor használj Ultimate függvényeket arra, hogy beolvasd a felhasználónevet, majd érzékeld, ha a felhasználó a done gombra rányomott. Én bőven el vagyok az alap megoldásokkal (mellesleg a fő játék egy .so-ban foglal helyet, amiben komplexebb kezelés van az android-java csak az összeköttető a hardver és a játék között).
Jah, amúgy inkább mégis csak zglNativeInputEnd()-et tettem bele, mert sehogy sem akarta venni az adást



Az alap megoldas az, ahogy azt kitalaltak.
Az, ha te ujra feltalalod a melegvizet es megirod nullarol azt, amit egy sima fuggvenyhivassal/event handlerrel is el tudnal erni, szerintem eros onszopatas, de ahogy gondolod
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199788   2013.12.07 18:45 GMT+1 óra  
akkor használj Ultimate függvényeket arra, hogy beolvasd a felhasználónevet, majd érzékeld, ha a felhasználó a done gombra rányomott. Én bőven el vagyok az alap megoldásokkal (mellesleg a fő játék egy .so-ban foglal helyet, amiben komplexebb kezelés van az android-java csak az összeköttető a hardver és a játék között).
Jah, amúgy inkább mégis csak zglNativeInputEnd()-et tettem bele, mert sehogy sem akarta venni az adást
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #199787   2013.12.07 18:08 GMT+1 óra  
Idézet
Marcsello :
Hello mindenki, nem vagyok jártas a Java-ban de azért a lényeget kikombináltam ADT-ben, és az egyik példakódot akarom csak buzerálni, mert ha rányomok a soft keyboard-ban az enter-re azt nem küldi el, mert nincs benne a megfelelő függvény abban az if-ben.... na mindegy, csak anyit kérdeznék, hogy van olyan funkció, amivel egy adott karakterkódot (pl.: 13 -> enter, androidban nem az de mindegy) teljesen egyszerűen és szimplán String-é alakít ? jah és az ADT is támogatja, mert amit találtam a neten, azt nem hajlandó bevenni...



szerintem nagyon rossz iranyba indultal el, normalis rendszeren nem egyes billentyulenyomasokat olvasunk ki, hanem magasabb szintu fuggvenyekkel, esemenykezelessel olvasod be amit szeretnel
(hogy ez az androdos javaban hogy megy nem tudom, en SDL-en kereszul hasznaltam)
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199786   2013.12.07 16:46 GMT+1 óra  
nekem ez bőven elég, ha meg ez sem működik csinálok egy zglNativeInputEnd()-et a .so-ba és nincs többé gond
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #199785   2013.12.07 16:42 GMT+1 óra  
Nincs mit. Ha más hivatalos megoldás van, valaki talán megmondja. Nekem ez jött össze...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199784   2013.12.07 16:30 GMT+1 óra  
Köszönöm, így már okés
igaz, valamiért nem hiszi el, hogy az enter, amit beírtam, de ezzel már eljátszogatok magamtól
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #199783   2013.12.07 15:54 GMT+1 óra  
Gyorsan meg is nyitottam most eclipse-t és megnéztem.
így engedni, ha csak char van benne, reklamál.

String ezis=new String( ""+(char)28 );
---
illetve:

Kód:
String ezis=""+(char)28;


De most nem ismerek függvényt, aminek csak string kell, szóval arra nem tudok ránézni. ,
---
micsoda probléma. Csinálok egyet.... xd

Kód:
private void nem(String _in)
{
   
}
private void tom()
{
    nem(""+(char)12);
}


itt még befogadja így.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.12.07 16:03 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #199782   2013.12.07 15:43 GMT+1 óra  
Csak berakok egy maszatolt példát, azt kivehető hogy működik.

Kód:
float lebeg=488.8f;
String alajos=new String( "iddqd"+(char)12+(char)158+'G'+lebeg);
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199781   2013.12.07 15:34 GMT+1 óra  
igen, ez még valahogy megy, csak nekem string kellene, mert erre azt adja, hogy:

The method zglNativeInputText(String) in the type ZenGL is not applicable for the arguments (char)

és, két kvik fixem van:
- átcsinálom a zglNativeInputText(String)-ot zglNativeInputText(char)-ra
- vagy csinyálok egy ilyen method-ot, hogy zglNativeInputText(char)

sajnos, egyik sem nem jó megoldás, nekem egy string-be kellene belepakolnom az $1C azaz a 28-as karaktert (hogy miért pont ezt, foggggalmam sincs), és átpasszolni a zglNativeInputText()-nak
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #199780   2013.12.07 14:44 GMT+1 óra  
Szinte ugyanaz, mint a c++, csak jobban meg kell neki magyarázni, hogy mi kell.

(char)12
(char)bobby
(int)'A'

private char malamut=(char)12;
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199779   2013.12.07 14:28 GMT+1 óra  
aszongya' (nem nagyon konyítok a javához, szóval általánosan írom le) vannak ugye a karakterkódok:
http://www.asciitable.com/
amik ugye szám formátumúak (int asszem) ilyen számokat veszek be az android billentyűzetéről.

ezekből a számokból én string-et szeretnék csinálni(pl.: 65 -> "A" )
éééééés ezt hogyan vitelezem ki ADT/Elcipse/java/akármi-ben

Kód:
nagyon gagyi pascalos példa:
writeln(chr(65));
output:
A

ADT/Elcipse/java/akármi:

public boolean onKeyDown( int keyCode, KeyEvent event )
{
if ( keyCode == KeyEvent.KEYCODE_ENTER ) {
zglNativeInputText(Ide kellene egy adott (sajnos nem szabványos enter) karakter string-ként);
HideKeyboard();
}else if ( keyCode == KeyEvent.KEYCODE_DEL )
zglNativeBackspace();
else if ( keyCode >= KeyEvent.KEYCODE_0 && keyCode <= KeyEvent.KEYCODE_9 )
zglNativeInputText( ((Integer)(keyCode - 7)).toString() );

return super.onKeyDown( keyCode, event );
}


tehát egy chr-el egyenértékű függvényre lenne szükségem amit elfogad az ADT/Elcipse/java/akármi.

igazándiból minden mást a pascal-ból fordított lib*.so végez el, és neki kell bevitelnél karaktereket string-ként továbbítani (azért string mert vannak olyan billentyűzetek, amik egybe viszik be a szavakat, meg ilyenek)
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199778   2013.12.07 13:16 GMT+1 óra  
Nekem kicsit kusza, amit leírsz, nem igazán értem, hogy mit is szeretnél csinálni, és hgoy mi a problémád.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199723   2013.12.04 14:25 GMT+1 óra  
Hello mindenki, nem vagyok jártas a Java-ban de azért a lényeget kikombináltam ADT-ben, és az egyik példakódot akarom csak buzerálni, mert ha rányomok a soft keyboard-ban az enter-re azt nem küldi el, mert nincs benne a megfelelő függvény abban az if-ben.... na mindegy, csak anyit kérdeznék, hogy van olyan funkció, amivel egy adott karakterkódot (pl.: 13 -> enter, androidban nem az de mindegy) teljesen egyszerűen és szimplán String-é alakít ? jah és az ADT is támogatja, mert amit találtam a neten, azt nem hajlandó bevenni...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199648   2013.11.30 23:00 GMT+1 óra  
Idézet
Parallax :
Lehet a felhasználóknak a rendszer jó, de a fejlesztők támogatása egyenlő a 0-val. Mi az, hogy nincs C/C++ projekt, egy Linux alapú rendszeren? Az NDK, meg az elternatív fordítgatás egy vicc. Én addig nem foglalkozok ezzel a platformmal, amíg nem lesz normális natív támogatás hozzá, amikor az Android IDE-ben megnyomom a new project gombot és megcsinál egy OpenGL Frame application-t. Ez ennyire nehéz egy Google szintű világcégnek az nevetséges. Még a Samsung is fényévekkel előrébb jár ilyen téren a Tizen-el.



Na ja, ezért nem készül rá egy app sem, mert konkrétan lehetetlen rá fejleszteni.
Nálad komoly nényszer néha néha megjelenni ebben a topicban és trollkodni egy 4-5 sort, hogy miér tnem fejlesztessz androidra, nos, ez egy Android-os topic ha nem fejlesztessz rá, akko rnem kell ide bejönni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #199632   2013.11.29 23:59 GMT+1 óra  
eleve úgy próbáltam. (a régi sdkban amúgy még le tudta töltögetni a dolgokat)

de nyomtam rá egy shift deletet, majd visszatérek rá jövőre.

   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199628   2013.11.29 21:33 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
...sőt arról sem tud az applikáció, hogy lenne internet...



Akkor nálad komoly gondok vannak, esetleg superuser-ként?
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #199627   2013.11.29 21:26 GMT+1 óra  
...sőt arról sem tud az applikáció, hogy lenne internet...

   
Marcsello - Tag | 229 hsz       Online status #199625   2013.11.29 20:37 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
visszatenni a 6ost nem túl nagy biztonsági kockázat? a 2.1 nekem amúgy kissé kevés lenne, de majd mindjárt megnézem hogy mi van még itt.



Mivel nem rég telepítettem újra, ezért nekem nem volt rajta még java, úgyhogy egyből a 6-ost raktam, de szerintem nem akkor gáz.

Idézet
Geri :
hopp, 4.4nél kisebbet nem enged létrehozni, sőt, a régebbi sdk-kat installálni sem engedi



nekem nem szórakozott, kapásból leszedte, az 1.5-öt is, meg a többit is, amúgy ha lejött minden, akkor az összes mindent újra kell indítani (Elcipse, SDK, AVD meg ezek)

Ezt a hozzászólást Marcsello módosította (2013.11.29 21:18 GMT+1 óra, ---)
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15]