Tőlem már ment is az upvote greenlighton, jó lesz ez.
Am, valóban érdemes minél előbb beregisztrálni, Adorablesnek pl. nagyon sokáig tartott amíg megkapta a greenlit-et
Felul a garázsprojektek menu (link) alatt van olyan hogy új projekt regisztrálása. Ha megcsináltad, akkor majd kiengedem, amikor újra idenézek, csak toltsd ki azokat az információkat, amiket kér a form, aztán lehet majd képeket is feltolteni, meg ilyenek.
Ez a betutípus dolog vicces.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
Matzi:
Köszönjük!
Nem tudom, hogyan lehet regisztrálni ezen az oldalon egy játékot... gondolom még nem találtam meg azt a fórumot.
A játék állapota előrehaladott, a scriptek nagy része a helyén van, és hogy valami a greenlight-on zöld utat kapjon, időbe telhet, hónapokba is akár, emiatt tettük fel viszonylag korán. Azután is van időnk fejleszteni rajta, hogy megszavazták.
A blogot nem comic sans-el írjuk, csak rossz szokása hogy minden gépen más betűtípust dob be elsőre. Próbáltuk javítani... de az egész blogfelület instabil.
Egyszer természetesen majd beruházunk egy honlapra, addig is sajnos marad ez a betűtípus-lottó.
Carpaintergeril:
Egész jól néz ki a játék, szóval ígéretes. Akár projektként is regisztralhatnád az oldalon, mert ez a fórum inkább a kisebb vagy már befejezett játékoknak van kitalalva, míg ez eléggé fejlesztés alatt áll.
Nem ismerem jól a greenlight lelkivilágát, de én biztos nem publikáltam volna a projektet ilyen hamar. A ti dolgotok persze. Amit viszont mindenképp megváltoztatnék, az a blogon a comic sans betutípus. Sokat ront a megjelenésén, és a komolyan vehetoségén.
Mindenesetre hajrá!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
Még új vagyok itt, szóval bocsánat, hogyha valamit rosszul csinálok.
Másodmagammal év eleje óta dolgozom egy projekten - egy horror elemekkel fűszerezett belsőnézetes kalandjátékon Unreal 4-ben.
A koncepciónk alapja leginkább a Groundhog Day (Idétlen időkig), vagy az Edge of Tomorrow (A holnap határa) ismétlődő idő ötletére alapszik, azaz a játékos ugyanazt a napot éli át többször.
A történet sci-fi stílusú, az egész egy kisebb szállító űrhajón játszódik. A játékosnak csak rövid ideje van megváltoztatni a dolgokat maga körül, mielőtt az idő újraindul.
Igen, megtaláltam, még a régi ikonok maradtak a feltöltött verzióban... Majdnem ugyanolyan mind és világoskék bjutiful. Azóta megcsináltam őket normálisan, egyértelmű jelzésekkel.
GM-ben írtam, csak az asset gyártási perverziómat akartam kiélni vele Ezért is nem akarom ezt bedobni a normális projectek közé, itt nem a komolyságon van a hangsúly.
Sziasztok!
Gondoltam, ide teszem csak fel, amin most dolgozom, mivel javarészt gyakorlásképp csináltam, így nem olyan nagy valami. A régi MonkeyByte-os Monster Hunter mintájára készült akcióizé lenne. Nagyon alfa állapotban van, de már el lehet vele szórakozni, úgyhogy remélem, kapok kritikát hozzá
Letölthető verzió : https://www.dropbox.com/s/5jc9xgo01tgatbo/Victoria%20the%20Hunter.rar?dl=0
És néhány kép :
Szerk : az utolsó kép totál véletlen, de nem merek beletörölni a posztba...
sztem ilyen refenciaval mar kezenallva szopnak a legtobb helyen. Kiveve ha az elmezonyben akarsz elhelyezkedni. De asszem a top studioknak itthon nincs irodajuk (bar nem mintha az altalad soroltaknak lenne...)
---
szerk
a colorun az utolso dyna szeru szornyuseg es a terrain editor volt meggyozo amugy
Kitört a nagy gyakornoki munka láz (ismerőseim sorra jelentkeztek google-höz, facebook-hoz, mozilla-hoz stb.), én meg arra gondoltam, játékfejlesztő cégeknél szeretnék próbálkozni.
Összeszedtem a viszonylag valamilyen formában prezentálható alkotásaimat.
Így utólag átnézve nem tűnnek nekem vmi. meggyőzőnek, nem tudom van e értelme nagyon próbálkozni
Legprezentálhatóbb alkotásaim:
ColoRun:
Java-ban írt 2d-s játékkezdemény. Igazából házinak csináltam, és van némi szépséghibája - kódot semmi esetre sem publikálnék hozzá, és nem is áll szándékomban nagyon belenyúlni már - nem annyira jövünk ki jól, a Java és én
Amúgy terminál parancsokkal lehet futtatni a különböző pályákat a játékban vagy a "pályaszerkesztőben" (ahol hotkeyekkel lehet váltogatni, hogy mit pakolok le, 0 gui).
Ha kipróbálható verziót felrakok netre, akkor valószínűleg annyi lesz, hogy kattintásra rögtön indít egy pályát, aminek úgy se jut el senki a végére, mer cseszett nehéz. Ha kicsit több időm lenne, átírnám végtelen random pályára a cuccot, és adnék hozzá game over screen-t, de kicsit sok az egyéb teendő, így lehet nem is nagyon kéne ezt mutogatni sehol.
Ray Tracer:
Ez az egy éves, Szirmay féle Grafikára készült Ray Tracer -em. Kicsit kicsinosítottam a kódot (az első változat hihetetlen ocsmány volt), csináltam vele egy videot, és felraktam a kódot github-ra.
Pong 3D:
Primitív 3d pong játék, Irrlicht engine-el. Nem vagyok kifejezettem büszke a forráskódra, de szerintem még az elmegy kateg. Ez is fent van githubon.
SuperTuxKart Track Editor:
Ez az egyetlen nagyobb projectem, CV-be egyedül ez van említve. Google Summer of Code project keretében csináltam nyáron, kb. 12k sor. Forráskód githubon természetesen. Ez is c++, Irrlicht.
Szerintetek van értelme próbálkozni? Ha igen, hogy? Vmi portfóliós weboldalt képekkel meg rövid leírással érdemes csinálni ezekre? Ha igen, melyikeknek lenne érdemes szerepelniük ott?
Igazából nagyon rádolgozni most nem tudok, mert több oldalról is el lettem havazva. Ráadást kifutok az időből, bsc-m alatt most, vagy soha
És csak hogy lássátok, hogy nem minden vacakkal jöttem elő fentebb:
Az első grafikus játékom. A sebesség cpu függő, és az OBS kicsit betett neki, ezért picit lassú.
Jól esik visszanézni a forrásfájlokat. Sima C, és hát... vicces
Ezt a hozzászólást Elodin módosította (2014.11.11 18:22 GMT+1 óra, ---)
Nem tudom hova tenni, mivel nem játék, de lehet másnak is jól jön. Egy nagyon minimál videóvágó programot csináltam (Python 2.7, PyQt 4.8, ffmpeg), csak annyi volt a cél, hogy minél egyszerűbben tudjak kivágni egyetlen részt kb. bármilyen formátumból, és ne kelljen ezért mindenféle AVG toolbar-os, adware-es, installnál pipára odafigyelős szirt feltenni. Egyelőre csak MP4-be tud exportálni (de az nekem youtube-hoz pont szuper ), és csak Windowson megy (ffmpeg.exe miatt). Ha valaki véletlen a python-ost szeretné futtatni (Linux), akkor az FFmpeg.py-ban állítsa be az ExePath-et (és persze tegyen fel PyQt4-et).
Aloha. Megcsináltam (én is) A Heroin Hero-t. Persze semmi komoly. Javarész azért csináltam mert meg akartam mióta láttam azt a South Park részt (S11E13), másrészt gondoltam jó lesz néhány dolog tesztelésére, Most pl Google Play IAP Soomla-val - hoz. --> Tehát Androidos a dolog.
Olyan lelkes és tehetséges embereket keresünk új játékfejlesztő csapatunkba, akik képesek összedolgozni másokkal. Ha van kitartásod és kellő ismereted 3D modellezés és animálás terén és szeretnél részt venni egy játék fejlesztésében, jelentkezz!
IdézetThrall :
gingerbreadem van, de a videó alapján érdekesnek tűnik, nagyon sajátos, ilyen minimalista grafika, nekem tetszik. Am, látszólag az értékelések is jók!
Hú, milyen gyors PC-s átirat! Nekem tetszett, az űrhajók 3d-sek, vagy sprite-okkal van megoldva? Am. tényleg jó, hogy még története is van a játéknak, nem csak úgy alapból freeworld. Off vége.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
IdézetThrall :
gingerbreadem van, de a videó alapján érdekesnek tűnik, nagyon sajátos, ilyen minimalista grafika, nekem tetszik. Am, látszólag az értékelések is jók!
gingerbreadem van, de a videó alapján érdekesnek tűnik, nagyon sajátos, ilyen minimalista grafika, nekem tetszik. Am, látszólag az értékelések is jók!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link: JF.hu közös projekt http://frogbonegame.uw.hu/
Sziasztok! Ha van valamilyen Androidos kütyütök (Ice Cream Sandwitch vagy újabb), sokat segítenétek, ha letöltenétek az új játékomat. Az éjjel fejeztem be és hamar el fog veszni a Play Store-on ha az elején nem próbálják ki elegen. Valószínű így is, de egy próbát megér
A címe Space Smuggler és két régebbi ügyetlenkedésem kombinációjának a remake-je. Egy hónap alatt készült el, de lehet hogy ennyi energiát még soha nem fektettem játékba... Vannak űrhajós és platformer részei, Google Play Games alapú toplista és achievement-ek is.
Egy némileg kevésbé kiforrott Windows verzió a 2014-es Indie Game Maker Contest-re készült, ha esetleg van felhasználótok az oldalon, kérlek dobjatok neki egy szavazatot itt
olyan otlet kell amivel meglehet nyerni egy versenyt, a microsoftnak most lesz egy 50 ezer dollaros dijazasu, az urhajos jatekom nem eleg mainstream, az nem jo , meg meg kesz se lenne julius 20-ig
szerintetek mivel lehetne feldobni a jatekmenetet, eddig lehet kerulgetni az aknakat, felszedni az aranypenzeket, kerulgetni az uszo faronkoket , es az agyuval kiloni az akadalyokat pl sziklakat, dobozokat, viszont meg nem vagyok elegedett a gameplayyel , esetleg valami bombasztikus otlete valakinek ?
IdézetFZoli :
baszki félig meddig ilyen játékmenetű gémet írok épp
[/quote
en is akartam, csak en villaval szurkaltam volna halalra a jatekos ujjat - aztan egy masik project miatt 'majd kesobb' statuszba raktam, erre par hete lattam egy detto ugyanolyan villaval szurkalos jatekot a Play-ben
Elkészült első Google Play-re feltett Android-os játékom. Egy Flappy Bird ihlette "endless finger runner" game. A projekt célja az AdMob és a Swarm integrálása volt, jelentem sikeresen megoldottam
Fent van az első Androidos játékom, egy memória kártyajáték. Az egész cocos2d-xben készült. Nem nagy szám, de valahol el kellett kezdeni. Lehet kritizálni, értékelni
Összedobtam egy szimplább Androidos ügyességi játékot, amiben pizzákat kell összerakni. Van benne Google Play Games-alapú toplista és achievement-rendszer, ha van kedvetek, próbáljátok ki
Nos, végeztem vele, 1.3 verzió, még a bennmaradt bugokat kijavítottam, még igazítottam a gravitáción, map generáláson, és megcsináltam az online score-t is szépre, titkosítottra, és a pontokat is menti, elég gagyin titkosítva. Kicsit csökkentettem a rángatózást is. Innentől már csak akkor veszem elő újra, ha tényleg ultimate nagy bug van benne.