Fisher007:
Szerintem ne próbáljátok meg futurisztikussá tenni a nyelvet. Az sem jó, ha egy fantasy játékban elkezdenek régiesen beszélni, mert csak zavaró. Vedd úgy, hogy le van fordítva mai nyelvezetre. Kevesebb embert fog zavarni ez, mint a muvisége a másik megoldásnak.
Amúgy ha tinédzserek akkor oké, persze továbbra is furcsa, de megértem. Mindenesetre ez csak egy vélemény a részemrol. Asszonyt pl már az is zavarja, hogy magyar a szinkron. Azt mondta nem tudott megijedni az elsuhanó árnyéktól, mert magyarul beszéltek. Mindenkinek nem lehet a kedvére tenni.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
Sajnos most minden ellenünk szólt, de ennél csak jobb lesz, az garantálható. Azon túl, hogy minőségi szinkronhoz idő és pénz kell (ezek ha minden jól megy meglesznek), a legfontosabb az az hogy valami egészen újat akarunk. Talán ez a legnagyobb bökkenő. Jó pár száz évnyire a jövőben játszódik, ráadásul kissé utópisztikus világban. Várható, hogy a nyelv elég sokat fog változni addigra . Khm MZ/X khm Természetesen ahhoz, hogy megtaláljuk/kiötöljük a megfelelő stílust, ami magában hordozza ezt a "másságot" de mégse hangzik (teljesen) nevetségesen, idő kell.
szerintem teljesen rendben van a voice, bár néhol érződött, hogy olvasva volt a szöveg, kicsit kapkodós, hadarós lett, ha az ember beszél, többször tart pici szüneteket, különösen amikor bonyolult gépek neveit, meg eljárásokat említ. Egy két helyen a megfogalmazás volt nekem erőltetett, de talán még a hangminőségre is azt mondanám, hogy okés.
Nem rossz. Sot, a hajó belseje kimondottan jó. Viszont tényleg fura a szinkron, olyan fiatalos a hangjuk, mintha két tizenéves lenne a két szereplo. Ráadásul fura néha a szoveg is. Az elejének a zenével olyan hangulata volt, mint egy t-mobil reklámnak, tok ilyen unnepi és békés kis beszélgetés.
Amúgy meg csak így tovább!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
Először nekem is furcsa volt, de aztán az én fülem gyorsan ráállt, nekem bejött a beszédstílusa. Tipikusan ilyen "lazán menő vagyok" csávó hang. Vagy nem tudom. Szóval szerintem ez egyéni preferencia kérdése.
Egészen profi a játék. A szinkron ellenben hagy maga után némi kívánnivalót, ezen még dolgozzatok, különösen a főszereplő hangja és stílusa zavaró. A render szép.
pendrivedealer : erre nem lehet túl sok mindent írni... Fogj egy engine-t és programozz. Ott van pl. az Ogre 3D, Unity vagy fejlessz sajátot (bár az utóbbihoz kell némi tapasztalat)
Modellezésre és animálásra Blender, 3Ds max, Maya etc
Hangokra ott az Fl Studio például. Dizájnra photoshop, gimp vagy paint.net
Egy focis játékhoz például megcsinálhatnád hogy támogassa a kontrollert mert pl én utálok billentyűzettel meg egérrel játszani (és szerintem nem csak én vagyokk így ezzel) és ha már kontrolleres akkor a konzol fanok is nagyobb eséllyel próbálják ki a játékodat
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy milyen fejlesztőeszközt ajánlanátok egy focis játék elkészítéséhez?
3D-t szeretnék csinálni. Vannak valakinek ez irányba tapasztalatai:
Sziasztok! Egyik haverommal gyakorlás végett elkezdtünk egy "egyszerű" python nyelven írt játékot. MySQL adatbázisba menti a változókat, ezáltal multiplayeres. Lehetőséged van regisztrálni, a játék még csak tesztfázisban van, és már tervezzük a grafikus kivitelezést is! Kérlek ha van egy kis időtök nézzétek meg! Miután regisztráltál, töltsd le a klienst, és indítsd el a koc_src.exe futtatható állományt! Jó játékot kíván a Kingdom of Chaos Csapata! Link: http://www.kefmysql.ddns.net
lassan életet lehelek a ZombieHunters1- játékba xd
Játék infók: Játék a 1985-ös években játszódik egy Anna nevű katonával Anna városát Poliszt meg szállták a Zombik Annával kell felszabadítani Polisz városát miközben 3 ritka kártyát kell meg keresni mindegyik kártya a következő területre jogosít, szabadítsd fel Annával a Polisz városát, hogy vissza térjen a Béke és a nyugalom.
Pályák: Polisz kikötő
Polisz Száraz terület(képen látható)
Polisz város(Boss a városban fő boss is lesz!)
Külterületeken: Zombi kutya meg pár Zombi
Polisz kikötőFejlesztés alatt)
Polisz Száraz terület(Bővítés/Enemy-k le rakása meg egy két dolog 50%-a kész)
Polisz város(Tervezés alatt)
irányítás: W,A,S,D
Nyilak
left Shift + W,A.S,D meg Nyilak = Gyors futás
Spacebar = Ugrás
Kártyák felvétele a földről = F
Lővés: = Left Ctrl
= Left button
Tárcsere = R
fegyverrel nem tudom mi van nem a meg adót textúrát adja be :/
azon gondolkodom meg meg csinálom
Bocsi, hogy ilyen hosszu lett a bemutató de kíváncsi vagyok a véleményetekre
Ezt a hozzászólást bucsi attila módosította (2015.08.24 20:44 GMT+1 óra, ---)
Tyű még annyira hadd legyek pofátlan, hogy egy kis Steam Greenlightes vote-ért könyörgök
Az Army of Pixelst felraktuk Steam Greenlightre hogy kiderítsük, egész pontosan hogy is megy ez az egész, (egy komolyabb játékot is akarunk majd Steamre készíteni), viszont egész meglepő módon egy csomó szavazat érkezett rá, szóval nem reménytelen, hogy esetleg sikerül bekerülni. Ha nem lenne esélyünk, nem zargatnálak titeket, de tényleg elég kevésen is múlhat. Akinek van Steamos acca, és tetszik neki a game, legyen már oly kedves és dobjon egy yes-t, köszi
------------------------------------ Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
------------------------------------ Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
Sziasztok. Készülő (tervezetten) böngészőben játszható játékunk eljutott egy olyan fázisba, amikor már van benne annyi tartalom, hogy bemutatkozzék. Sok minden még alapszinten van benne, és sok minden hiányzik de a váz, a gerinc megvan, és működő, közel kész dolgok is vannak benne.
A grafika, az animációk, a dizájn teljes egészében az én munkám. A kezelői felületet még csiszolni kell bőven, de a koncepciók már megvannak.
Két videót osztok meg, az egyik egy viszonylag hosszú kb 20 perces bemutató, amiben elmondom, megmutatom a főbb játékelemeket, terveket.
Ez pedig egy amolyan old school stílusú kis intro féleség, mely elmeséli a játék háttértörténetét.
Elodin: A cégről és magáról a folyamatról egyelőre nem közölnénk konkrétumokat, elkerülve hogy előzetes konklúzióra jusson bárki is. Majd, ha már kézzel fogható dolgot adtunk ki és az lesz a mérvadó. Technikai oldalról viszont nem hiszem hogy vannak titkaink, ha ilyen téren lett volna kérdésed.
Gopher: Erős a magyar kapcsolat a story miatt, ezért szeretnénk valamilyen formában magyarul is kiadni.
A játék készülésével kapcsolatos egyéb információkat megosztanád velünk, vagy ezek titkosak? : )
Gondolok itt arra, hogy hányan, milyen tapasztalatokkal, milyen beosztásban dolgoztok rajta, mennyi időt rászánva, stb.
Zeller: Igazi lesz. A harc az inkább a flow megtörése, fűszerezése. A ponyva mozgása azért szinuszos, mert valóban szinuszos. Limitáltak az erőforrások, így annál épp nem jutott ruha szimulációra. Shaderben van szinusszal mozgatva. Természetesen a következő lépcsőket már tágabb büdzsével tervezzük.
A Kupolavárost, mely egy történet és döntés-orientált belső nézetes puzzle és kalandjáték lesz hamarosan. Ma adtuk ki az első trailert: https://www.youtube.com/watch?v=LcvlNvfg4P0
Demó csak régi van, ami rossz, mert másmilyen benne a gameplay, ezért be se linkelem.
------------------------------------ Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
Sziasztok, még új vagyok itt a jatekfejlesztes.hu-n. Gondoltam megosztom veletek is a játékot amit most fejlesztettünk Ludum Dare 31-re. Minden véleményt szívesen fogadok/fogadunk a játékkal kapcsolatban:
Sziasztok! HTML alapú (Construct2-ős vagy egyéb), browserben futó fejlesztéshez keresek freelancer fejlesztő partnert, aki segítene egy projektben, vinné tovább (nem ingyen!). Minden gfx asset, karakter animáció megvan/lesz. Brandelt játék lenne, saját ügynökségnek. 2D Zelda szerű, nagy térképet bejárós, beszélgetős, vicces, kicsit harcolós. Laza koncepció van, lehet beletúrni kreatívan, összefogni, élménytelibbé tenni.
Csatolok "világ" mintát, itt pedig van pár basic animált karakter is: http://www.brandlift.eu/services
Ide jöhet az érdeklődés (valami portfoliót jó lenne látni ismerekdés gyanánt), ha valakit érdekel: [email]hello@brandlift.eu![/email]
Eredetileg csak egy posztot szántam neki, később mutattam volna az eredményt, de a téma keltett egy kis érdeklődést és kicsit több poszt lett belőle. De legyen projekt...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf