|
|
Idézet Gameworkout :
Sziasztok!
Valaki tudna valamit mondani a S2ENGINE HD szoftverről?
Én eddig csak a Game Maker, és az RPG Maker programokat használtam.
Most találtam rá a steam-en az S2ENGINE HD szoftverre. Feltűnt, hogy viszonylag olcsó. Valaki el tudná magyarázni, hogy pontosan mi jár a szoftverhez? Ez csak egy teljesen üres Engine, vagy a képeken látható házak, kukák, autók, fák, stb mind a szoftver része? Milyen license jár az engine-hez? Én egy séta szimulátort szeretnék készíteni. Ez a program mennyire megfelelő erre? Mennyire ajánljátok? Minden véleményt és segítséget elfogadok.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Soha nem hallottam még róla eddig. Van egy saját, senki által nem használt script nyelve, meg valami editor, amihez van 1-2 doksi, meg odaadják a C++ kódot, amivel gondolom nem sokra mész. A fórumra már egy éve nem írt senki, ha elakadsz, akkor várhatod a választ. Ennyi erővel az én motoromat is használhatnád, szóval szerintem keress valami aktívabb lehetőséget.
|
|
|
Sziasztok!
Valaki tudna valamit mondani a S2ENGINE HD szoftverről?
Én eddig csak a Game Maker, és az RPG Maker programokat használtam.
Most találtam rá a steam-en az S2ENGINE HD szoftverre. Feltűnt, hogy viszonylag olcsó. Valaki el tudná magyarázni, hogy pontosan mi jár a szoftverhez? Ez csak egy teljesen üres Engine, vagy a képeken látható házak, kukák, autók, fák, stb mind a szoftver része? Milyen license jár az engine-hez? Én egy séta szimulátort szeretnék készíteni. Ez a program mennyire megfelelő erre? Mennyire ajánljátok? Minden véleményt és segítséget elfogadok.
Előre is köszönöm a válaszokat.
|
|
|
Az még odébb van, csak érdekelt. Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, és a türelmed.
Idézet M4 :
El lehet adni a játékot.
|
|
|
|
Köszönöm az érthető, és tartalmas választ. Azt még megtudod mondani, hogy a DLC-ként hozzávásárolható dolgok (zenék, épületek, karakterek stb.) licence mire jogosítja fel a megvásárlóját? Csak saját otthoni használatra, vagy a velük elkészített játék felkerülhet a zöld útra is esetleg? Előre is köszönöm.
Idézet M4 :
Elég könnyen használható. Egy négyzetrácsos térképet könnyen össze lehet klikkelgetni, ez lesz a pálya amin megyünk. Eseményeket lehet rakni a térképre, beléjük kódot lehet klikkelgetni ami lefut ha rámegyünk az eseményre. De komolyabban is lehet benne programozni: xp-ben (gondolom vx-ben is) ruby nyelvvel, mv-ben javascripttel.
Gondolom néztél róla előzetest. Kb. olyan játék készítésére használható inkább (top down rpg).
Az mv a legújabb, azzal már lehet mobilra (meg böngészőbe) is fejleszteni. De kell hozzá fordító amivel mobilra fordítod. Pl Android Stúdió.
Az mv-nek nagyobb az ablak felbontása mint az előző verzióknak.
Gondolom vx ace-re több content van, pluginok, grafikák stb.
|
|
|
Elég könnyen használható. Egy négyzetrácsos térképet könnyen össze lehet klikkelgetni, ez lesz a pálya amin megyünk. Eseményeket lehet rakni a térképre, beléjük kódot lehet klikkelgetni ami lefut ha rámegyünk az eseményre. De komolyabban is lehet benne programozni: xp-ben (gondolom vx-ben is) ruby nyelvvel, mv-ben javascripttel.
Gondolom néztél róla előzetest. Kb. olyan játék készítésére használható inkább (top down rpg).
Az mv a legújabb, azzal már lehet mobilra (meg böngészőbe) is fejleszteni. De kell hozzá fordító amivel mobilra fordítod. Pl Android Stúdió.
Az mv-nek nagyobb az ablak felbontása mint az előző verzióknak.
Gondolom vx ace-re több content van, pluginok, grafikák stb.
|
|
|
Sziasztok!
Látom, hogy a Steam-en az őszivásár keretein belül leárazták az RPG Maker programokat. Én eddig csak a Game Maker programot használtam, de gondoltam kipróbálom ezt a programot is. Valaki aki ismeri megtudná velem osztani a tapasztalatait. Milyen nehezen használható? Mi a különbség az RPG Maker változatai között (RPG Maker VX ,RPG Maker VX Ace, RPG Maker MV stb.)? Melyiket érdemes megvásárolni?
Előre is köszönöm az információkat.
|
|
|
|
Sziasztok most készül az eddigi LEGNAGYOBB projectem Pythonban.
Egy storyról lenne szó amiket felosztok majd 15 perces epizódokra.
Na de a kérdés annyi lenne, hogy HA kész a játék akkor hova tudnám feltenni, hogy megnézzék azt?
|
|
|
Sziasztok, ismét egy FreeBasic-OpenB3D kérdésem lenne, pontosabban egy grafikai témájú: hogyan lehet egy kép entitás bizonyos részeit eltüntetni, pontosabban áttetszővé tenni? Ugyanis a játékomban a képnek egy csomó pixelére nincs szükség, hanem csak takarják a kilátást. Próbálom betölteni a 4-es jelzőflag-gel, feketére van színezve a háttér, PNG a formátum, de mindig mutatja a haszontalan részeket is, egy téglalap alakjában. Aki ért a BlitzBasic3D-hez és így ehhez, és közölné a megoldást, az nagyon jó lenne...
|
|
|
Ami a korábbi verziónál meg se kottyant a gépemnek az most a 5.4.1-ben felzabálja az erőforrásokat.Már nem nagyon merem frissíteni, mert vagy valamit hozzá kell igazítanom az új verzióhoz vagy valami nem működik.De feltételezem ez az ingyenes verzióban van csak így, mert néhány hónapja folyamatosan kapom a mail-t hogy fizessek elő ,mert most mekkora akció van.
Szerk.: Az erőforrás felemésztése az én figyelmetlenségemből adódott!
Ezt a hozzászólást Tunyu módosította (2016.11.01 19:06 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Nem lehet, hogy a laptop következetesen ingetrált kártyát használ unity-hoz, mert miért ne?
|
|
|
Most nézem, hogy amiket végigcsináltam tutorialokat, azok is akadoznak kicsit.
|
|
|
Bármilyen Unity-s projektet letöltesz, így viselkedik? Esetleg a CPU használatot meg tudod nézni közben, hátha valami miatt eszi nagyon? Sajnos ilyen hibával személy szerint én még nem találkoztam.
|
|
|
Sziasztok!
Unity-ben készítek egy játékot, és sajnos még eléggé kezdő szinten vagyok, és akadt egy kis problémám.
Próbáltam végigbújni az angol oldalakat, de egyelőre bármit találtam, amiről azt hittem, hogy segíthet, sajnos nem oldotta meg a kérdést.
A játékom alapja a legegyszerűbb alaptutorialból indul, vagyis 3D-ben golyó megy jobbra balra, tologat más elemeket ide-oda (más golyókat). Csakhogy akadozik a játék. Nem megakad, hanem ahogy halad a golyó a játéktéren, viszonylag gyakran pici ugrások vannak a képen, akkor is ha a laptopon dolgozom vele, akkor is ha kiteszem telefonra, tehát nem mindig szép folyamatos sem a golyó mozgása, sem a többi dolog "arréb mozgása" ahogy elhalad mellettük/rajtuk a játékos. A gépemben i3-as proci, és geforce videokártya, és sokkal komolyabb játékokkal simán megbirkózik, tehát több mint valószínűnek tartom, hogy a hiba valahol a beállításaimban van. Ha valakinek van ötlete, hogy miket lehet állítani (tudom rengeteg mindent), vagy hogy mi okozhatja ezt, annak a válaszának nagyon örülnék. Előre is kösz!
Üdv!
Turms
|
|
|
Idézet
alapvetően
Konstruktív kriitikákat szívesen fogadok, de eddig senki nem írt, úgyhogy én maradnék a "tökéletes" (avagy "q*rvára nem értem" )-nél.
|
|
|
Hát, gondolom
Idézet 1. fejezet - Amivel mindenki kezdi
Egyébként Asylum cikkei alapvetően elég jók, azt olvasgathatod éppenséggel.  Az angolt tényleg nem tudod majd elkerülni. No meg el kell döntened, hogy programozni akarsz, vagy éppenséggel mit. Ha programozással szeretnél foglalkozni, akkor magát a játékfejlesztés részét egy időre érdemes félretenni, meg kell tanulni az alapokat rendesen.
|
|
|
Válaszodat előre is köszönöm
|
|
|
Na ebben minden van asylum 
Kezdőknek is van cikked?
|
|
|
Van magyar nyelvű oldal is, pl. ez: http://darthasylum.blog.hu/
Elég jó cikkek és a szerző is jó fej. Viszont az angolt tényleg nem kerülheted meg.
|
|
|
Geri mondandóját kifordítva: angol szókincsre nem nagyon kell a klasszikus értelemben gyúrnod, hiszen a használandó szókészlet jelentős része a szakirodalomból fog jönni. Érdemes viszont a nyelvtanra ráfeküdni, egy dokumentáció, fórumhozzászólás megértése sokban múlik, ha érted a mondaton belüli összefüggéseket. Hobbi szinten elegendő lehet egy alapfok közeli nyelvtudás, de én érettségivel együtt letudnék egy középfokú nyelvvizsgát, hasznos lesz majd később ha komolyan ezzel akarsz foglalkozni.
|
|
|
persze, nem kell tudni angolul....aztán ha elég tolnak egyszer egy angol nyelvű szerződést, akkor nézel mint borjú az új kapura
|
|
|
Folyékony szöveget értelmesen értenie kell tudni, különben hosszútáván bármi komolyabbat elérni esélytelen. Ha ez önmagában probléma, akkor szerintem felesleges erőltetni az egészet.
Rengeteg tutorial, leírás, dokumentáció, blog post, gdc video, reaserch paper van a témában, amikkel találkozhat. Angolul.
A hardcore mode, ha nagyon türelmetlen vagy, hogy elkezded szótározni a codingame-en a feladatok szövegét  Abból is tanulod az angolt, meg már a programozást is.
|
|
|
és akkor megtanulja angol órán, hogy pl mit jelent az anisotropic filtering? szóval angol órán tanítják meg latinul?  hát nyilván nem. tehát ami angol tudás kell neki - vagy bárkinek. - az az alap szintű ,,jónapot kívánok, ez egy asztal?'' szintű társalgási valami, ami kb 1-2 évnyi angoltanulás a suliban, vagy egy mai fiatal esetében már jönnie kell magától a sok amcsi médiatermékből is. abban igaza van crusarenak, hogyha ez nincs meg, akkor érdekes lesz játékot fejlesztenie, mert rejtéllyé fog válni az if, else, while, file, open, meg hasonló csodák világa is, de azért szerintem észre kell venni, hogy ennek tudása az azért nem épp angol nyelvtréning kérdése, ezekért nem kell ráfeküdni az angolra, itt viszont már sántít crusare tanácsa.
|
|
|
Irodalmi szinten nem, de a könyvek, dokumentációk, talkok, mindenféle értelmes dolog angolul van.  Nomeg az összes magyar jf közösség kvázi halott, szakmai kérdéseket nem tudsz kinek feltenni magyarul, hacsak nincs egy profi ismerősöd.
|
|
|
felesleges, a számítástechnikához nem kell tudni irodalmi szinten angolul
|
|
|
Koncentrálj az angolra, nagy szükséged lesz rá, anélkül nem fogsz boldogulni. Látod, már most is meggátol abban, hogy rendesen tudj tovább haladni.
|
|
|
Az a baj hogy 13 éves vagyok és még csak tanulom az angolt.Valaki tudna esetleg mondani magyar oldalt ahol tudnék tanulni? Vagy valaki mondana feladatokat amik előre visznek engem?
|
|
|
Idézet Milán :
Az a baj hogy nem nagyon tudok angolul .Egyébként a codeingame jó lenne 
Mitévő legyek?
Az angol nyelv elsajátítása nem megkerülhető.
|
|
|
Valamilyen projectet esetleg tudtok mondani?
|
|
|
Az a baj hogy nem nagyon tudok angolul  .Egyébként a codeingame jó lenne 
Mitévő legyek?
|
|
|
|
Szerintem még nem nagyon érdemes csapatot alapítanod. Ha vannak hasonló érdeklődésű személyes ismerőseid, akkor lehet jobb együtt tanulni, de alapjában véve először egy alap programozási tudást lenne érdemes elsajátítanod, kisebb, egyszemélyes projectekkel.
Könyvet nem nagyon tudok ajánlani, szerintem nem is a legszerencsésebb forrás.
Szerintem ez a weboldal megér egy próbát: https://www.codingame.com/start
Nyílván nem a versennyel/ pvp-vel kell kezdeni, a sima feladatok elég jók, az elején gyakran csak ki kell egészíteni meglévő kódot, mindig van látványos eredmény. Sajnálom, hogy amikor én kezdtem, ilyen még nem volt
|
|
|
Sziasztok Milán vagyok 13 éves!
Azért írok ide mert rengeteg kérdésem van
Na de kezdjük is el
10 évesen kezdtem el játékot készíteni a blenderben ,mert sokat játszottam a játékokkal és kipattant a fejemből ,hogy hé én is készíthetnék valamilyen játékot.Utánakerestem és megtaláltam a Blendert.Hát mondom egye fene belevágok. Csináltam egy kockát egy téglatesten ami tud mozogni előre,hátra,jobbra,balra.Tudom nem nagy szám de csak 10 éves voltam  .
Aztán abbahagytam az egészet ,mert nem volt kedvem valamiért.2 év múlva megint ez a gondolat jött de már nem a Blenderrel akartam dolgozni hanem a Unity 5-tel.Néztem videókat ,hogy lehetne csinálni egy játékot.Aztán amikor volt egy icike picike tudásom csináltam egy ugrálós játékot.Mondod ezis valami jöhet a következő.De már akkor egy nagyobb fába vágtam bele a fejszét ,mert abba már igazi programozás kellet.Ezért megnéztem mi is az a programozás.Végül arra a gondolatra jutottam hogy fejest ugrok a Pythonba.Legelösszőr nem nagyon ment ,most az if,elif,else részeknél tartok  . És már rég kigondoltam hogy én programozó szeretnék lenni.Most ott tartok, hogy befejeztem az eddigi legnagyobb projectemet (ha akarjátok elküldöm) Na de jöjjenek a kérdések:
-Ugye befejeztem a projectemet, és nem tudom mivel tovább. Valakinek lenne ötlete mit csináljak (pythonban)
-Érdemes lenne-e csapatot alapítani? Ha igen ki jönne a csapatomba?
-Könyvből szeretnék továbbtanulni. Melyik könyvet ajánlanátok (valamit amit középiskolásoknak írtak)
|
|
|
Sziasztok!
Csináltam egy minijátékot 2 óra alatt Love2D-vel, ha érdekel nézzétek meg:
https://www.youtube.com/watch?v=ayPd4GXGEXM
Ki is lehet próbálni, a videó leírásában vannak a linkek.
Bocs ha nem a megfelelő topicba írok, de csak ide engedte.
|
|
|
Idézet wiesztdani :
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a Sweet Home 3D programmal készített házakat fel lehet jogilag használni videojátékokhoz? Valaki aki jó angolból az utána nézne neki és elmagyarázná, hogy ilyet lehet-e csinálni? Egy Point and Click kaland játék hátterének használnák fel képeket a szobáról házról?
Előre is köszönöm a segítséget.
Én, ha ilyen helyzetbe kerülök, rendszerint email-t írok. Ott egy az egyben leírom, hogy mit szeretnék csinálni és megkérdezem, hogy megtehetem-e.
Ha igen, akkor írásos "engedélyed" is lesz, és a jogi dumákat sem kell órákig bújni, hogy vajon jogilag, mi a helyzet.
|
|
|
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a Sweet Home 3D programmal készített házakat fel lehet jogilag használni videojátékokhoz? Valaki aki jó angolból az utána nézne neki és elmagyarázná, hogy ilyet lehet-e csinálni? Egy Point and Click kaland játék hátterének használnák fel képeket a szobáról házról?
Előre is köszönöm a segítséget.
|
|
|
Sziasztok!
Egy FPS-játékocskát szeretnék elkészíteni FreeBasic-ben, OpenB3D segítségével. Ennek a játéknak lennének a szabadban játszódó pályái, de úgy, hogy azért valami domborzat legyen benne, ne csak valami sík tájon játszódjon az egész. Nos, ezt nem tudtam megoldani eddig; ehhez kérnék tanácsot.
A CreatePlane() ugyebár létrehoz egy "síkságot", amire rá tudtam húzni a füves textúrát. Addig jutottam el, hogy ehelyett a LoadTerrain() lenne(?) használatos, és erre jöhet a textúra. De milyen képet kell betöltenem ezzel a LoadTerrain()-nel, hogy dimbes-dombos-hegyvidékes tájat kapjak? Valami fekete-fehér pacásat? A sötét-világos színek jelölik a magasságértéket ezen a terepen? Mert amit megnéztem BlitzBasic3D-s példát, abban ilyen volt. De valahogy mégsem sikerült ennek alapján leutánoznom a példában látható dolgokat.
A másik kérdésem, hogy a játékost jelképező mozgó kamera ilyen pályán hogyan követheti a domborzat változásait? Ez önműködően történik, vagy nekem kell valamit csinálnom vele, hogy pl. egy domb tetején magasabban is legyen?
Előre is köszönöm a segítséget!
|
|
|
Újabb ubuntura váltottam, itt már simán indul a terminálban, és még dupla kattintással is, viszont ezt csak a rendszerfigyelőben látom, mert ablakot nem nyit.Van vmi külön beállítás arra hogy ablakban fusson a program?Vagy ez egy unity bug?
|
|
|
Nem, 32 bites rendszeren próbálom futtatni a 32 bites binárist. Lehet az a baj hogy elég régi ubuntu verzió. A synaptic-al leszedek pár újabb pakkot, remélem működni fog.
|
|
|
Ez kb. úgy néz ki, mintha 64 bites rendszeren próbálnál futtatni egy 32 bites binárist. Ha ez a helyzet, akkor két megoldás is van:
1. Egyesével telepíted a szükséges csomagok 32 bites verzióját. Valamelyik (már nem emlékszem) oldalon rá lehet keresni, hogy egy adott fájl melyik csomagban található meg.
2. Telepíted a "globális" multiarch támogatást, ekkor csak egy csomagot kell telepítened, az függőségként behúzza az összes csomag 32 bites verzióját (bár szintén nem tudom, most hogyan hívják ezt a csomagot)
|
|
|
__z :
Igen bekapcsoltam! Ezt írja ki az "ldd" parancsra:
Kód: s@s-VirtualBox:~$ ldd /home/s/Asztal/Server.x86
/home/s/Asztal/Server.x86: /usr/lib/i386-linux-gnu/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.15' not found (required by /home/s/Asztal/Server.x86)
/home/s/Asztal/Server.x86: /lib/i386-linux-gnu/libc.so.6: version `GLIBC_2.15' not found (required by /home/s/Asztal/Server.x86)
/home/s/Asztal/Server.x86: /lib/i386-linux-gnu/libm.so.6: version `GLIBC_2.15' not found (required by /home/s/Asztal/Server.x86)
linux-gate.so.1 => (0x007c0000)
libdl.so.2 => /lib/i386-linux-gnu/libdl.so.2 (0x00ff9000)
libpthread.so.0 => /lib/i386-linux-gnu/libpthread.so.0 (0x0090c000)
librt.so.1 => /lib/i386-linux-gnu/librt.so.1 (0x0084f000)
libstdc++.so.6 => /usr/lib/i386-linux-gnu/libstdc++.so.6 (0x00505000)
libm.so.6 => /lib/i386-linux-gnu/libm.so.6 (0x002a8000)
libgcc_s.so.1 => /lib/i386-linux-gnu/libgcc_s.so.1 (0x009f5000)
libc.so.6 => /lib/i386-linux-gnu/libc.so.6 (0x00110000)
/lib/ld-linux.so.2 (0x00c20000)
Arra rájöttem hogy hiányzik neki néhány dolog,de hogy ezeket hogy pótoljam, arra még nem
|
|
|
Idézet Tunyu :
Valakinek van ötlete hogyan lehet x86 kiterjesztésű fájlt elindítani Ubuntun?Amit eddig találtam a neten, azzal nem sikerült működésre bírnom.Virtuális gépen akarom futtatni, de hiába pötyögök én bármit a terminálba, sok pozitív reakciót nem látok. 
Az execute flag be van állítva rajta?
Esetleg ír valami üzenetet a terminál, ha futtatni akarod?
|
|
|
Valakinek van ötlete hogyan lehet x86 kiterjesztésű fájlt elindítani Ubuntun?Amit eddig találtam a neten, azzal nem sikerült működésre bírnom.Virtuális gépen akarom futtatni, de hiába pötyögök én bármit a terminálba, sok pozitív reakciót nem látok.
Ezt a hozzászólást Tunyu módosította (2016.08.18 09:14 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Sziasztok!
Találtam rá egy fél megoldást, ha kibontom a játék pack0.dzip fájlt (erre találtam megoldást a neten)
és a kibontott fájlokat is bedobom a játék mappájába akkor jó, csak + 15GB helyet foglal.
Elvileg be is lehet csomagolni a módosítás után de így vagy a mod lesz 10GB+ vagy a telepítés közben kell 15GB (utána ha vissza csomagolom nem kell a +15GB)
Nincs az ilyen problémákra jobb megoldás?
Köszönettel: Novarobot.
|
|
|
Sziasztok!
C programozásban, AVR és LINUX környezetben otthonosan mozgok a játékfejlesztésben még igen kezdő vagyok...
A The Witcher 2 REDkit -et használva szeretnék a játék néhány küldetésébe belenyúlni.
Sikerült a küldetést úgy módosítanom ahogy szeretném, de csak a REDkit -ben játszva működik, ha bemásolom a módosított Quest fájlt a játék megfelelő helyére nem működik.
A Quset hez tartozó összes karakter, párbeszéd stb eltűnik a játékból mint ha nem találná meg a fájlokat.
Arra gyanakszom hogy a betömörített modell textúra stb fájlokat nem látja a mod ként hozzáadott Quest csak a játék szerkesztőjébe.
Használta már valaki azt az editort? találkoztatok hasonló problémával, és esetleg sikerült megoldani?
(Szerintem bár nem találtam erre való utalást a játék Unreal Engin egy módosított változatát használja, a fájlnevek alapján gondolva, persze lehet hogy semmi köze hozzá)
Köszönettel: Novarobot.
|
|
|
Ez nem tudom kinek a törvénye, de szerintem nem Murphy...
3 napja ezen a bugon vagyok fennakadva, és mire elhatározom, hogy feldobom ide, hátha a náslam okosabbak megoldják, erre véletlen megtalálom a hibaát
a Kód: Shapes.begin(ShapeType.Point) helyett Kód: Shapes.begin(ShapeType.Line) kell...  ....
na mindegy, most vannak vonalaim, viszont az eddig szépen kirenderelt Sprite-jaim tűnek el....
|
|
|
Az ilyen java csodáim csak placeholderek voltak, most már sokkal kidolgozottabb azóta, csak itt jól látszott, hogy én csak egy átkozott vonalat szeretnék húzni, a teljes kód a vonalhúzás nélkül működik , avval viszont nem engedi a piszok...
A 125. sor azóta elcsúszott  de a hiba akkor van csak, ha
Ezt:
Kód: Shapes.line(10, 10,100,100);
A sort berakom, ha ezt kikommentelem, semmi baja sincs, nem tudom mit kéne még inicializálnom, hiszen a többi methodja műxik (konkrétan a Begin(ShapeType.Point) meg az End())
viszont az eclipse itt jelöli ki nekem a hibát:
GLSurfaceView.class 1285.line : Kód: int h = 0;
|
|
|
Illetve ez is érdekes lehet:
Kód: Towers = new Ttower[500];
aztán:
Kód: for (i=0; i < towerCount; i++) {
Towers[i].render();
}
Szóval ebből simán lehet NPE (hiszen ráhívsz egy 500 db null-t tartalmazó array egyik elemére!), feltéve, hogy valahol stikában megváltoztattad a towerCount értékét.
|
|
|
Egyébként ha megtalálod az NPE okát, a ciklusod akkor sem fog csinálni semmit...
Kód: int towerCount;
majd
Kód: towerCount = 0; // 0-t leszamitva
végül
Kód: for (i=0; i < towerCount; i++) {
Towers[i].render();
}
mivel 0 nem kisebb, mint 0.
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|