játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #208996   2016.01.19 22:15 GMT+1 óra  
BlueDeath: animék hobbiszinkronjához 1-2 mellékszereplőt szoktam szinkronizálni, 1-2 mondatos szerepeim vannak, semmi komoly, vagy említésre méltó.

   
BlueDeath - Törzstag | 1036 hsz       Online status #208995   2016.01.19 16:37 GMT+1 óra  
A szinkron elég szubjektív szerintem. Filmnél, játéknál, mindennél.

Geri, mit szinkronizálsz? Lehet már hallani valamiben?
   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #208994   2016.01.19 15:52 GMT+1 óra  
Fisher007:
Szerintem ne próbáljátok meg futurisztikussá tenni a nyelvet. Az sem jó, ha egy fantasy játékban elkezdenek régiesen beszélni, mert csak zavaró. Vedd úgy, hogy le van fordítva mai nyelvezetre. Kevesebb embert fog zavarni ez, mint a muvisége a másik megoldásnak.

Amúgy ha tinédzserek akkor oké, persze továbbra is furcsa, de megértem. Mindenesetre ez csak egy vélemény a részemrol. Asszonyt pl már az is zavarja, hogy magyar a szinkron. Azt mondta nem tudott megijedni az elsuhanó árnyéktól, mert magyarul beszéltek. Mindenkinek nem lehet a kedvére tenni.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #208993   2016.01.19 15:21 GMT+1 óra  
hülyeség. jó a szinkron. (mondom ezt úgy, hogy hobbi-szinkronszínészkedek már egy hónapja)

   
DieToBorn - Tag | 32 hsz       Online status #208992   2016.01.19 14:51 GMT+1 óra  
HQ ról kinek mi a véleménye?

   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #208988   2016.01.18 21:43 GMT+1 óra  
Sajnos most minden ellenünk szólt, de ennél csak jobb lesz, az garantálható. Azon túl, hogy minőségi szinkronhoz idő és pénz kell (ezek ha minden jól megy meglesznek), a legfontosabb az az hogy valami egészen újat akarunk. Talán ez a legnagyobb bökkenő. Jó pár száz évnyire a jövőben játszódik, ráadásul kissé utópisztikus világban. Várható, hogy a nyelv elég sokat fog változni addigra . Khm MZ/X khm Természetesen ahhoz, hogy megtaláljuk/kiötöljük a megfelelő stílust, ami magában hordozza ezt a "másságot" de mégse hangzik (teljesen) nevetségesen, idő kell.

És igen, tinédzserekről van szó.
   
comrade92 - Tag | 6 hsz       Online status #208976   2016.01.15 12:00 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Viszont tényleg fura a szinkron, olyan fiatalos a hangjuk, mintha két tizenéves lenne a két szereplo.



Ha jól gondolom, akkor Nemere István: a kupolaváros titka c. könyv a játék alapja, ahol a szereplők tizenévesek, tehát ez így rendben van.

   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #208975   2016.01.15 10:25 GMT+1 óra  
szerintem teljesen rendben van a voice, bár néhol érződött, hogy olvasva volt a szöveg, kicsit kapkodós, hadarós lett, ha az ember beszél, többször tart pici szüneteket, különösen amikor bonyolult gépek neveit, meg eljárásokat említ. Egy két helyen a megfogalmazás volt nekem erőltetett, de talán még a hangminőségre is azt mondanám, hogy okés.

   
Instalok - Tag | 619 hsz       Online status #208973   2016.01.15 09:09 GMT+1 óra  
Valóban fiatalos a hangjuk, de ha jól vettem ki, kadétokról van szó, akik meg hát... fiatalok. Ja, amúgy meg hajrá!

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #208972   2016.01.14 22:54 GMT+1 óra  
Nem rossz. Sot, a hajó belseje kimondottan jó. Viszont tényleg fura a szinkron, olyan fiatalos a hangjuk, mintha két tizenéves lenne a két szereplo. Ráadásul fura néha a szoveg is. Az elejének a zenével olyan hangulata volt, mint egy t-mobil reklámnak, tok ilyen unnepi és békés kis beszélgetés.

Amúgy meg csak így tovább!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Instalok - Tag | 619 hsz       Online status #208971   2016.01.14 22:52 GMT+1 óra  
Először nekem is furcsa volt, de aztán az én fülem gyorsan ráállt, nekem bejött a beszédstílusa. Tipikusan ilyen "lazán menő vagyok" csávó hang. Vagy nem tudom. Szóval szerintem ez egyéni preferencia kérdése.

   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #208970   2016.01.14 20:48 GMT+1 óra  
Köszi szépen. Igen ezzel mi is tisztában vagyunk, sajnos ebbe a körbe ennyi fért bele. Mindenképp komolyabb minőségre célzunk ezen a területen (is).
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1327 hsz       Online status #208964   2016.01.13 14:12 GMT+1 óra  
Egészen profi a játék. A szinkron ellenben hagy maga után némi kívánnivalót, ezen még dolgozzatok, különösen a főszereplő hangja és stílusa zavaró. A render szép.

   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #208962   2016.01.13 12:11 GMT+1 óra  
Kiadtuk az első szinkronos gameplay trailerünket:
https://www.youtube.com/watch?v=N9M-RbjEec0

És itt egy bónusz render


Ha van bármilyen meglátás, csak bátran.
   
PZoli - Tag | 1 hsz       Online status #208952   2016.01.10 03:28 GMT+1 óra  
pendrivedealer : erre nem lehet túl sok mindent írni... Fogj egy engine-t és programozz. Ott van pl. az Ogre 3D, Unity vagy fejlessz sajátot (bár az utóbbihoz kell némi tapasztalat)
Modellezésre és animálásra Blender, 3Ds max, Maya etc
Hangokra ott az Fl Studio például. Dizájnra photoshop, gimp vagy paint.net
Egy focis játékhoz például megcsinálhatnád hogy támogassa a kontrollert mert pl én utálok billentyűzettel meg egérrel játszani (és szerintem nem csak én vagyokk így ezzel) és ha már kontrolleres akkor a konzol fanok is nagyobb eséllyel próbálják ki a játékodat

   
pendrivedealer - Tag | 23 hsz       Online status #208844   2015.12.26 15:37 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy milyen fejlesztőeszközt ajánlanátok egy focis játék elkészítéséhez?
3D-t szeretnék csinálni. Vannak valakinek ez irányba tapasztalatai:

Előre is köszönöm a válaszokat.

   
kefir - Tag | 1 hsz       Online status #208592   2015.11.10 17:28 GMT+1 óra  
Sziasztok! Egyik haverommal gyakorlás végett elkezdtünk egy "egyszerű" python nyelven írt játékot. MySQL adatbázisba menti a változókat, ezáltal multiplayeres. Lehetőséged van regisztrálni, a játék még csak tesztfázisban van, és már tervezzük a grafikus kivitelezést is! Kérlek ha van egy kis időtök nézzétek meg! Miután regisztráltál, töltsd le a klienst, és indítsd el a koc_src.exe futtatható állományt! Jó játékot kíván a Kingdom of Chaos Csapata! Link: http://www.kefmysql.ddns.net

   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #208201   2015.08.28 23:02 GMT+1 óra  
Attila, nem lehetne meghagyni ezeket az Amator jatekfejlesztok FB csoportba, es ide nem kitenni? Kerlek?
   
BlueDeath - Törzstag | 1036 hsz       Online status #208199   2015.08.28 22:47 GMT+1 óra  
Időközben csináltam még egy játékot, de azt nem reggeltem be, úgy hogy itt a linkje, töltsétek:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whiterabbitgames.GalaxyPong
   
BlueDeath - Törzstag | 1036 hsz       Online status #208198   2015.08.28 22:46 GMT+1 óra  
Attila, használj vesszőket, pontokat, tagold a mondatokat könyörgöm
   
bucsi attila - Tag | 1 hsz       Online status #208158   2015.08.24 09:11 GMT+1 óra  
ZombieHunters1

Enemy eljutottak a animátorhoz ismerősömhöz végre

lassan életet lehelek a ZombieHunters1- játékba xd

Játék infók: Játék a 1985-ös években játszódik egy Anna nevű katonával Anna városát Poliszt meg szállták a Zombik Annával kell felszabadítani Polisz városát miközben 3 ritka kártyát kell meg keresni mindegyik kártya a következő területre jogosít, szabadítsd fel Annával a Polisz városát, hogy vissza térjen a Béke és a nyugalom.

Pályák: Polisz kikötő
Polisz Száraz terület(képen látható)
Polisz város(Boss a városban fő boss is lesz!)
Külterületeken: Zombi kutya meg pár Zombi

Polisz kikötőFejlesztés alatt)
Polisz Száraz terület(Bővítés/Enemy-k le rakása meg egy két dolog 50%-a kész)
Polisz város(Tervezés alatt)

irányítás: W,A,S,D
Nyilak
left Shift + W,A.S,D meg Nyilak = Gyors futás
Spacebar = Ugrás
Kártyák felvétele a földről = F
Lővés: = Left Ctrl
= Left button
Tárcsere = R

fegyverrel nem tudom mi van nem a meg adót textúrát adja be :/
azon gondolkodom meg meg csinálom

Bocsi, hogy ilyen hosszu lett a bemutató de kíváncsi vagyok a véleményetekre

Ezt a hozzászólást bucsi attila módosította (2015.08.24 20:44 GMT+1 óra, ---)

   
Instalok - Tag | 619 hsz       Online status #208030   2015.08.01 20:33 GMT+1 óra  
Egy nevezésre készült, rövid határidővel (kb. 2 hét alatt, éjszakánként ). Egyelőre ez egy olyasfajta alpha verzió, lesz ez ennél még jobb is


   
azarus - Tag | 2 hsz       Online status #208008   2015.07.28 23:29 GMT+1 óra  
Tank Kitty
Unreal Engine 4 (3 napos game jam)

https://www.youtube.com/watch?v=kXcmmzDDoxc:

Várjuk a véleményeket! :-)

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #207985   2015.07.22 18:39 GMT+1 óra  
Tyű még annyira hadd legyek pofátlan, hogy egy kis Steam Greenlightes vote-ért könyörgök

Az Army of Pixelst felraktuk Steam Greenlightre hogy kiderítsük, egész pontosan hogy is megy ez az egész, (egy komolyabb játékot is akarunk majd Steamre készíteni), viszont egész meglepő módon egy csomó szavazat érkezett rá, szóval nem reménytelen, hogy esetleg sikerül bekerülni. Ha nem lenne esélyünk, nem zargatnálak titeket, de tényleg elég kevésen is múlhat. Akinek van Steamos acca, és tetszik neki a game, legyen már oly kedves és dobjon egy yes-t, köszi

Itt a link:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=484536111
Itt meg egy szép kép, hogy motiváljon :
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #207950   2015.07.13 14:20 GMT+1 óra  
Ide még nem is írtam, kiadtuk az Army of Pixels játékot. Mondjuk késznek még nem mondanám, de az alap gameplay szerintem elég jó lett. Majd még fejlesztjük, főleg a metagame terén.
PC:
http://www.indiedb.com/games/army-of-pixels/downloads
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hydragraphics.armyofpixels
Free mindkettő, de az androidosban vannak reklámok.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
zbalai - Tag | 56 hsz       Online status #207942   2015.07.09 09:43 GMT+1 óra  
Publikáltunk egy match3-at, elbír még pár öt csillagos értékelést
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ancientc.eggcrush

   
Tibitron - Tag | 13 hsz       Online status #207931   2015.07.07 14:47 GMT+1 óra  
Sziasztok. Készülő (tervezetten) böngészőben játszható játékunk eljutott egy olyan fázisba, amikor már van benne annyi tartalom, hogy bemutatkozzék. Sok minden még alapszinten van benne, és sok minden hiányzik de a váz, a gerinc megvan, és működő, közel kész dolgok is vannak benne.
A grafika, az animációk, a dizájn teljes egészében az én munkám. A kezelői felületet még csiszolni kell bőven, de a koncepciók már megvannak.

Két videót osztok meg, az egyik egy viszonylag hosszú kb 20 perces bemutató, amiben elmondom, megmutatom a főbb játékelemeket, terveket.




Ez pedig egy amolyan old school stílusú kis intro féleség, mely elmeséli a játék háttértörténetét.

inro:



itt pedig pár rajz a játékból














   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #207930   2015.07.07 14:37 GMT+1 óra  
Idézet
gopher :
Közben meg azért feltettem egy screenshot-ot a készülő platform játékomból



hat ez mifele 2D-s Crash Bandicoot?
amugy tetszik
   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #207902   2015.07.05 12:37 GMT+1 óra  
Elodin: A cégről és magáról a folyamatról egyelőre nem közölnénk konkrétumokat, elkerülve hogy előzetes konklúzióra jusson bárki is. Majd, ha már kézzel fogható dolgot adtunk ki és az lesz a mérvadó. Technikai oldalról viszont nem hiszem hogy vannak titkaink, ha ilyen téren lett volna kérdésed.

Gopher: Erős a magyar kapcsolat a story miatt, ezért szeretnénk valamilyen formában magyarul is kiadni.
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #207898   2015.07.04 22:03 GMT+1 óra  
Fisher007: miért magyar a trailer? A játék is az lesz?

Közben meg azért feltettem egy screenshot-ot a készülő platform játékomból


Ezt a hozzászólást gopher módosította (2015.07.05 11:18 GMT+1 óra, ---)
   
storedenen - Tag | 22 hsz       Online status #207897   2015.07.04 21:20 GMT+1 óra  
Fisher007: Gratula és sok sikert a fejlesztéshez és kiadáshoz.

Nekem a héten életem első Field of View megjelenítése jutott kis kikapcsolódásként Unity-ben.
https://drive.google.com/file/d/0B_cqo9LBPvvSZ25BRFU1R1lzdE0/view

   
Elodin - Tag | 184 hsz       Online status #207896   2015.07.04 09:14 GMT+1 óra  
Fisher007: grat, jól néz ki

A játék készülésével kapcsolatos egyéb információkat megosztanád velünk, vagy ezek titkosak? : )
Gondolok itt arra, hogy hányan, milyen tapasztalatokkal, milyen beosztásban dolgoztok rajta, mennyi időt rászánva, stb.

   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #207892   2015.07.03 14:13 GMT+1 óra  
Zeller: Igazi lesz. A harc az inkább a flow megtörése, fűszerezése. A ponyva mozgása azért szinuszos, mert valóban szinuszos. Limitáltak az erőforrások, így annál épp nem jutott ruha szimulációra. Shaderben van szinusszal mozgatva. Természetesen a következő lépcsőket már tágabb büdzsével tervezzük.
   
zeller - Törzstag | 506 hsz       Online status #207887   2015.07.03 08:05 GMT+1 óra  
Erdekes. De ugye nem harcolos lesz, hanem igazi kalandjatek?
A ponyva mozgasa a szelben kicsit tul szabalyos szinusz volt

   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #207886   2015.07.02 22:16 GMT+1 óra  
Köszi szépen. Ja és építő jellegű kritika jöhet minden mennyiségben!
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #207885   2015.07.02 22:07 GMT+1 óra  
@Fisher007: Grat! Szerintem hangulatos, csak így tovább (Mivel alfa, így még inkább nem kritizálnék semmit )
   
Fisher007 - Tag | 94 hsz       Online status #207884   2015.07.02 21:59 GMT+1 óra  
A Kupolavárost, mely egy történet és döntés-orientált belső nézetes puzzle és kalandjáték lesz hamarosan. Ma adtuk ki az első trailert:
https://www.youtube.com/watch?v=LcvlNvfg4P0

Ha érdekel a project, akkor a Facebook oldalunkon és a weblapunkon értesülhetsz a leggyorsabban a friss hírekről:
https://www.facebook.com/kupolavaros
http://www.kupolavaros.hu/

   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #207882   2015.07.02 16:08 GMT+1 óra  
Retro platformer játékot, jelenleg csak Androidra. Nagyjából két hónap múlva lesz kész.
https://twitter.com/DynArtNews/status/609469824083861505/photo/1
   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #207869   2015.06.25 17:58 GMT+1 óra  
Próbálok összekaparni opengl 3.0 -ban egy 2d deffered enginet, csak nincs sok idő...

   
zbalai - Tag | 56 hsz       Online status #207818   2015.06.17 10:55 GMT+1 óra  
Egy ilyet toltunk ki nemrég, csak úgy gyakorlásból főleg:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ancientc.eggcrush

Egyébként learning app és VR fejlesztésben vagyok érdekelt.

   
DieToBorn - Tag | 32 hsz       Online status #207810   2015.06.16 19:55 GMT+1 óra  
Hero Quest, CrossNET, Rally4Ever Reborn ( tanuló projekt )

Ingame

Ezt a hozzászólást DieToBorn módosította (2015.06.16 20:16 GMT+1 óra, ---)

   
FZoli - Szerkesztő | 4894 hsz       Online status #207775   2015.06.11 07:29 GMT+1 óra  
Ez elég tutin néz ki, hajrá srácok

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #207765   2015.06.08 23:16 GMT+1 óra  
Fejlesztünk a kollégámmal egy pixeles stratégiát, így néz ki most:
https://www.youtube.com/watch?v=uHeOBh7r51U:


Itten meg lehet lájkolni, ingyen!!!
https://www.facebook.com/armyofpixels

Demó csak régi van, ami rossz, mert másmilyen benne a gameplay, ezért be se linkelem.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
soil - Tag | 1 hsz       Online status #205784   2014.12.10 13:52 GMT+1 óra  
Sziasztok, még új vagyok itt a jatekfejlesztes.hu-n. Gondoltam megosztom veletek is a játékot amit most fejlesztettünk Ludum Dare 31-re. Minden véleményt szívesen fogadok/fogadunk a játékkal kapcsolatban:

http://ludumdare.com/compo/ludum-dare-31/?action=preview&uid=30187
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #205779   2014.12.09 21:52 GMT+1 óra  

Ezt a hozzászólást ragoon módosította (2014.12.10 21:56 GMT+1 óra, ---)
   
Conan412 - Tag | 4 hsz       Online status #205545   2014.11.19 09:18 GMT+1 óra  
Sziasztok! HTML alapú (Construct2-ős vagy egyéb), browserben futó fejlesztéshez keresek freelancer fejlesztő partnert, aki segítene egy projektben, vinné tovább (nem ingyen!). Minden gfx asset, karakter animáció megvan/lesz. Brandelt játék lenne, saját ügynökségnek. 2D Zelda szerű, nagy térképet bejárós, beszélgetős, vicces, kicsit harcolós. Laza koncepció van, lehet beletúrni kreatívan, összefogni, élménytelibbé tenni.
Csatolok "világ" mintát, itt pedig van pár basic animált karakter is: http://www.brandlift.eu/services
Ide jöhet az érdeklődés (valami portfoliót jó lenne látni ismerekdés gyanánt), ha valakit érdekel: [email]hello@brandlift.eu![/email]

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203199   2014.05.30 11:31 GMT+1 óra  
Na pont ilyenem lesz.

Memóriaterületen nem végezhető read. Fantasztikus... Pedig a sebességét megnéztem volna.
A teszt 2.40 Ghz-n készült.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #203196   2014.05.30 11:06 GMT+1 óra  

Még a forráskódot is megosztotta.

   
Geri - Törzstag | 2198 hsz       Online status #203189   2014.05.30 01:41 GMT+1 óra  
igen, talán annak van a legtöbb értelme.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #203187   2014.05.29 21:30 GMT+1 óra  
Eredetileg csak egy posztot szántam neki, később mutattam volna az eredményt, de a téma keltett egy kis érdeklődést és kicsit több poszt lett belőle. De legyen projekt...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]