játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5512
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210088   2016.08.18 13:32 GMT+1 óra  
Ez jól hangzik, egy helyen pedig áttekinthető lenne az összes elérhető és lockolt. De jelenleg szerintem túl kevés az egység, bővíteni kéne párral.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210086   2016.08.18 09:46 GMT+1 óra  
Mi lenne ha a random map teljesítéséért egy új lény lenne a jutalom? Mondjuk első mapért megkapná a draconian king-et és onnantól kezdve a summoning során is lenne egy esély hogy ilyen lény jelenjen meg.
És akkor az aktuális csapat átvihető lenne egyik pályáról a másikra.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210084   2016.08.17 16:12 GMT+1 óra  
Ebben egyetértek, több épület, több egységféle kell bele.
A gyémántos dolog jól hangzik.
És persze úgy lenne igazán jó, ha lehetőség lenne 3-5 mentésre, tehát egyszerre több világon játszásra. Gondolom...
Ezen még én is gondolkozok, hogy mi legyen a cél.. Esetleg ez megválasztható legyen.
Az új verzióra hamarosan ránézek, sajnos egyre több dolgom akad.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210083   2016.08.17 14:13 GMT+1 óra  
Talán több érdekes épület kellene a térképre:
- épület ami XP-t ad.
- épület ahol mindenki felgyógyul és ad extra mozgáspontokat
- épület ahol valamilyen lény beáll a csapatba

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210081   2016.08.17 12:51 GMT+1 óra  
0.59-es verziót feltöltöttem, Istant légyszi nézd meg a random map generátort. Ez most még elég alap dolgokat tud csak de azért kezdetnek jó lesz. Jelenleg a legnagyobb probléma vele hogy teljesen céltalan ha minden szörnyet leverek akkor sincs semmi még egy kis congratulations felirat se

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210080   2016.08.17 09:02 GMT+1 óra  
A hibákat majd nézem és ismét köszi a jelentéseket csak most még ezt a random pálya generátort befejezem.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210079   2016.08.17 09:02 GMT+1 óra  
Mi lenne ha mondjuk a random map teljesítéséért a játékos gyémántokat kapna és lennének szuper epic tárgyak meg lények amiket csak gyémántért lehetne megkapni. És akkor így lenne némi újrajátszhatóság a dologban.
Lehetne nehézségi szintet választani az elején és akkor a nehezebbekért persze több gyémánt járna. És ezek a gyémántért vett dolgok átvihetőek lennének egyik pályáról a másikra.
Vagy legyen úgy hogy az egész csapat átvihető legyen?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210070   2016.08.16 15:56 GMT+1 óra  
A jutalmakról:
- Csak "Collcect" és "Sell" gomb támadás után zsákmánybegyűjtéskor. Nem biztos, de mintha csak akkor lépne fel, ha egynél több a zsákmány
- Továbbra is végtelenszer ellehet adni ugyanazt az itemet

A ballisztázásról:
- Eltűnt az 1 perces újratöltési korlát
- Mikor ellenségre lőttem, furán jött a három nyíl és csak a fenti ellenséges egységet sebezte. (szembeni hex)
Yukubo
-hibajavítás: ha a dungeon-on van a játékos csapata akkor többé nem lehetett mozgatni mert ehelyett a dungeon nyílt meg.

Hmm.. még mindig fennáll ez a hiba

A hangokról:
Alapjában véve mindkettő minimumon van startkor, a hang nem hallható, a zene azonban így is megy az elején.
Javaslom, hogy az általános háttérzene helyére csak akkor jöjjön a csata-zene, ha a játékos ténylegesen harcban van, ne jöjjön be ballisztázásra vagy "view"-re, mert így túl sokszor kezdődnek elölről a zenék.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210069   2016.08.16 15:31 GMT+1 óra  
Áh, világos. Hamarosan ránézek az új verzióra. Szerintem túl kidolgozott kampány nem is kell, a játékosok többségét annyira nem is érdekli, szerintem. Csak legyen kidolgozott a játék elég funkcióval.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210068   2016.08.16 12:43 GMT+1 óra  
Most ezt írták a Slide Me-s supportról:

"We only accept open-source applications from the oriignal source maintainers with a link to their repository provided in their application profile."

Akkor ide nem teszem fel mert egyenlőre nem szeretnék nyílt repository-t feltenni.

Úgy tudom hogy az is open-source ha valaki kéri akkor annak elküldöm a kódot. Na én ezt szeretném csinálni
Béla

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210065   2016.08.16 09:49 GMT+1 óra  
Feltettem egy újabb verziót sok hibát javítottam. A fekete pontokkal sajnos még nem sikerült kezdenem semmit egyenlőre.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210064   2016.08.16 09:28 GMT+1 óra  
Lehet hogy majd megcsinálom azt hogy a szöveges kaland kétféle módon tudjon működni: mozgásérzékelős módban vagy folyamatosan futó módban. Viszont akkor a folyamatos mód gyengítve lesz mert különben mindenki azt választaná.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210063   2016.08.16 09:05 GMT+1 óra  
INFRINGEMENT az vajon mi? valami rossz dolog lehet

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210062   2016.08.16 08:44 GMT+1 óra  
Nincs kedvem hosszabb kampányt készíteni. Inkább írnék hozzá egy map editort vagy egy random map generálót.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210061   2016.08.16 08:21 GMT+1 óra  
Hát azt nem mondták meg hogy mi a baj. Egész konkrétan ezt írták:

The mobile application SpellCraft (http://slideme.org/application/spellcraft)
has been forbidden on SlideME (http://slideme.org/) due to following reason:

*IP/TRADEMARK/COPYRIGHT INFRINGEMENT: Your application appears to be or
contain the intellectual property or trademark (images, music, name, brand or
other media) of another legal entity, and we have not received notification
from the copyright holder that you are authorized to redistribute or monetize
(through ads or price) from their content.

You may want to check our terms & conditions as per Application Upload Form.
We also recommend you visit this link:
http://slideme.org/faq/developers/what-is-the-application-approval-process

Forbidden applications are not open for further review.

You can contact SlideME by visiting http://slideme.org/contact

SlideME Team

Csak pont az nem derül ki belőle hogy mivel van bajuk. De ez egyébként nem a play store hanem egy kisebb bolt a Slide Me.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210053   2016.08.15 15:32 GMT+1 óra  
Erről tudtam, mindig így fejlesztettem lopakodó egységet
Amúgy mégis miféle bajuk lehetett mégis a játékkal?
Szerintem a Play Store tele van mindenféle hülye app-al, ami itt-ott biztosan sért mindenféle szerzői jogot, az app címek vannak moderálva, még így is rengeteg de rengeteg a klón, csak ezeket máshogy nevezik el, szokás szerint megváltoztatnak rajta egy szót, vagy pár betűt, a játékmenetet pedig teljesen lemásolják.
A grafika meg a zene mind szabad felhasználású, azon kívül nem tudom, mi nem stimmelt nekik.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210052   2016.08.15 15:02 GMT+1 óra  
A lopakodó egységek csak akkor lopakodnak ha az első sorba vannak letéve. Ez azért jó mert ha csak eddzeni szeretnél velük akkor jobb ha hátul maradnak mert elöl valószínűleg csak megöletnék magukat.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210051   2016.08.15 15:00 GMT+1 óra  
A dwarf knight az armor miatt nem sebződött az íjászok nyílvesszőitől szóval ez nem bug hanem feature
A 3x3-nál nagyobb csapatok létrehozása meg egyébként később előfordulhat mert szeretnék majd mindenféle különleges csatákat meg challenge-eket amiknél más szabályok szerint megy a küzdelem. (pl. egy hőssel kell legyőzni 50 goblint vagy egy csapattal kell legyőzni egymás után 3 csapatot)
De egyenlőre ezen nem szeretnék változtatni mert ennek előnye is van mivel a bonyolultságot és a csaták idejét is korlátozom így. Egyékbént ha sok ambush képességű egységet és sok denevér idéző mágust teszel le akkor egy csatában simán lehet akár 20 egységed is.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210050   2016.08.15 14:19 GMT+1 óra  
Értem. Ez egész jó ötlet, a szöveges kaland rész azért megmaradhat a mostani változatban is, olyan 3-6 másodperc között jelenjenek meg az evetek, azzal a kikötéssel, hogy bent vagy a Dungeon menü..vagy nem tudom..
A fekete vonalak térképmozgatáskor jelentkeznek, és ami azt illeti, nem túl feltűnőek. Mozgasd a térképet és fürkészd a vizet.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210049   2016.08.15 12:26 GMT+1 óra  
Szia Instant!

Köszönöm szépen a hibajelentéseket és a részletes leírást!
Ezt a webáruházba való feltöltést én se gondoltam teljesen komolyan, leginkább csak arra voltam kíváncsi hogy a folyamat működőképes-e? Vagyis hogy pl. tudok-e megfelelő .apk fájlt létrehozni amin van digitális aláírás, milyen ikonok kellenek, megkapom-e az engedélyt a webáruháztól, stb...
A google play store-ba még nem akarom feltenni gondolom elég negatív értékelést kapnék a hibák miatt.
A fekete csík-pontos hibát szerintem most már meg fogom nézni én is tableten, remélem tudom reprodukálni. Csodálkozom egyébként hogy a full kék háttér kitétele után nem szűnt meg.
A többi hibát javítom.
A hétvégén beszélgettem egy tapasztalt marketingessel és az az érdekes ötlete volt hogy a szöveges kaland részből készüljön egy önálló játék. És igaza van neki mert így egy szélesebb felhasználói réteget tudnék megcélozni, ez egy egyszerűbb alkalamazás lehetne. Szóval most ezen gondolkodom de semmiképpen sem akarom abbahagyni a SpellCraft-ot csak lehet hogy készül majd egy külön SpellCraft Go is a futós kocogós biciklizős népeknek

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210047   2016.08.14 19:19 GMT+1 óra  
Újabb teszteléseket végeztem főleg a ballisztázás körül, ezek az észrevételeim:
- Bármelyik toronnyal bármelyik ellenséget lehet lőni, mert miután rányomtál a "Shoot"-ra, bármelyik ellenségre is nyomsz rá, annak bejön a menüje plusz a "Fire Artillery" gomb. (tehát nem csak szomszédos ellenségekre lehet lőni)
- Ha már csak egy ellenség maradt, rá csak egy nyíl megy (Miért nem három?)
- Ha rányomsz a "Fire Artillery" gombra, akkor megjelennek a nyilak. Mielőtt ezek beérnének, ha nyomsz egy back-et, akkor nem számítja fel az ellenségnek a sebzést, viszont úgy veszi, hogy lőttél
- Hiába ölsz meg egységeket így, az ikonuk továbbra is tartalmazza a megölt egységeket a térképen. (Mellesleg normál harc esetén megmaradnak a megölt ellenséges egységek, ha vesztesz) És hiába végzel teljesen egy egység csoporttal, mert továbbra is ott van a térképen, azzal a különbséggel, hogy view-kor nem lesz ott senki. Gondolom, ha egységeiddel megtámadnád, egyből "Victory"-t kapnál

Egyéb hibák és észrevételek:
- Egy törpe és két farm bőségesen elég 15 egység ellátására úgy, hogy még marad bőven kaja. Ezen az arányon talán változtatni kéne, mert különben beraksz egy egységet, és az egész kajás probléma megvan oldva.
- Dwarf Knight-om olyan 8-as szinten nem szenvedett el semmilyen HP-veszteséget a barna íjászok támadásaival szemben
- Mikor raktam lopakodó egységeket is a csatába, a csata elején nem történt semmi

Ötlet / Javaslat: Lassan kezdem kicsit kevesellni az a 3x3-as négyzetrácsot, vagy azt az egy egységcsoportot. Egyszerűen felgyűlnek az egységek, olyankor meg már azt se tudom, mit rakjak le. Az egyik megoldás az lenne, amit már lentebb is említettem, hogy legyen lehetőség több egységcsoport létrehozására. A másik egy új ötlet, hogy legyenek erősebb ellenséges egységcsoportok, amik 4x4-es illetve 5x5-ös négyzetrácsokban legyenek. Vagyis több ellenfél. Ezekkel szemben pedig lehessen használni szintúgy több egységet. Persze ez csak ötlet / feltevés.

Ehhez a verzióhoz (0.55) ez a második visszajelzésem, olvasd kérlek el a másikat is.
Szerk.: Első része a hozzászólásnak a ballisztás harcokról szól, nem a normál harcokról.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210044   2016.08.12 22:19 GMT+1 óra  
Amit ehhez a verzióhoz hozzá tudok fűzni:
- Az egységinfós ablak félig eltakarja a 4-es (lopakodó) négyzetsort. (a nagy "X" miatt)
- Csaták utáni fegyver-jutalomkor csak "Close" és "Sell" gombok elérhetőek, nem lehet begyűjteni a zsákmányt
- Egységcsoport -> "View"-kor mihelyst rendezed bármelyik egységet, megjelenik lent az "Attack" gomb. Bár nem csinál semmit, illetve visszadob a térképre, akárcsak a "Back"
- Az egységek rendezésekor ha az egyiket ráhúzod a másikra, az utóbbi a raktárra kerül (előző verzióban ez már megvolt oldva, nem?)
- Ha az egységcsoportal rámész a Dungeon épületre, akkor nem tudod újra kijelölni, mert érintésre a Dungeon menü jön be
- Továbbra is vannak vékony, szaggatott fekte vonalak, és újra hangsúlyozom, nem csak a vizen vannak, hanem átszelik az egész képernyőt. Akkor tűnnek el és jelennek meg újra más helyen, amikor mozgatod a térképet

Ezt a hozzászólást Instant módosította (2016.08.14 19:03 GMT+1 óra, ---)

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210043   2016.08.12 21:00 GMT+1 óra  
Hamarosan ránézek az új demóra. Mellesleg nem sietted-e el kicsit a dolgokat? Megértem, hogy már nincs türelmed, de még jóval több mindent kéne vinni a játékba, nem beszélve egy sokkal terjedelmesebb mapról és lehetőleg egy véletlenszerű map generátorról.
Személy szerint sokallom azt a 80 %-ot, erről van szó, de nem szólok bele.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210041   2016.08.12 18:03 GMT+1 óra  
Ja most még "to be approved" úgyhogy nem működik a link.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210040   2016.08.12 16:31 GMT+1 óra  
Légyszi ha tetszik a játék akkor pontozzátok vagy kommenteljetek:
http://slideme.org/application/spellcraft

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210036   2016.08.12 08:45 GMT+1 óra  
Kitettem egy új verziót. Van benne zene is, összesen 2 szám egy a főtérképre egy meg csatákhoz.
Kíváncsi vagyok hogy a fekete pontos hiba eltűnik-e illetve hogy a térkép megjelenítés lassul-e mert most betettem az egész mögé egy full képernyős kék hátteret.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210021   2016.08.10 12:18 GMT+1 óra  
Kipróbáltam.
Kinézetre nem látok semmi változást. Az fps 10-20 között ugrál. A fekete vonalak amúgy nem csak a vízen voltak, de ott látszottak a legjobban. Így most a vizes hexek végén vannak vékony kék vonalak, ezek belógnak a szomszédos földes hexekre.
Pár észrevétel:
- úgy is lehet támadni, hogy nincs egységed lehelyezve a négyzetekre. Ilyenkor azonnal "Defeat"-et kapsz.
- Draconion King támadó animációjában valahol megforul
- Az eredeti farmmal egyik szomszédos hexet megérintve megnyitott egy "Attack squad" menüt, pedig ott nem volt semmi. Meg is néztem, nem volt semmiféle ellenfél, csak üres négyzetek.
- javaslom a farmmnál (és ha máshol is így van, akkor ott is) megcserélni a sorrendet a Recallnál, ne az első berakott egységet vegye ki, hanem azt, amit utoljára beraktál, aztán ami utána van és így tovább.
- Az egyik csata nem kezdődött el, helyette pár egységemnek folyamatosan ment a mozgó animációja visszafele. Sok idő után se történt semmi.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210018   2016.08.10 08:41 GMT+1 óra  
Új verziót feltettem és a fejlesztési naplóba beírtam a változásokat.
Légy szíves nézd Instant hogy a fekete pontok megvannak-e még és hogy mennyire csökkent az fps illetve ezzel a linear filterrel jobb vagy rosszabb lett-e a a nagyított textúrák kinézete.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210010   2016.08.09 13:59 GMT+1 óra  
Értem.
Egy kép a fekete szaggatott vonalakról. Alapjában véve nem feltűnőek, de térkép mozgáskor ugrálnak hexenként össze-vissza.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210004   2016.08.09 12:24 GMT+1 óra  
Instant: azért lett gyorsabb a betöltés mert kiderült hogy a fájl megnyitás nagyon lassan megy és én ha mondjuk 5 db ellenfél-csoport fájl volt akkor is megpróbáltam megnyitni 100-at. Ezt optimalizáltam és most már a könyvtár tartalmát nézi végig.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210002   2016.08.09 11:03 GMT+1 óra  
Nem, pont ellenkezőleg. Az első betöltés ideje csökkent. És még hogy..
Eddig átlagosan 2 percbe került, mostani verzióban 5 mp. . Ezért kérdeztem, hogy csináltál-e vele valamit. Ez a változás lepett meg a legjobban. Még érdekesebb, hogy az ellenségek hozzáadásán kívül semmit.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210000   2016.08.09 10:05 GMT+1 óra  
Köszi a visszajelzéseket!

Az első start idő növekedés lehet hogy amiatt van hogy újabb ellenfeleket tettem be és ezeket is betölti. De mondjuk fura hogy ez miért tart olyan sokáig végül is összesen 35 fájlról van szó.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #209997   2016.08.08 18:22 GMT+1 óra  
Minden hibának minősül, amit a fejlesztő nem akar. Ha célod volt, hogy lehessen az ellenséget gyógyítani, akkor nem szóltam. (Esetleg már most azon vagy, hogy csökkentsd a korhatár-besorolást? )

Verzió 0.53:

Észlelt Hibák:
- A felszerelés menüben egyik egység védekező fegyverénél sem jelenik meg a fapajzs.
- Ballisztázni úgy is lehet, hogy nem várod ki az 1 perces újratöltést, mert továbbra is ott van az "Artillery" gomb. Ez a funkció nagyon zavaros jelenleg, ezt lejjebb kifejtem.
- Nem találkoztam az eddigi harci-hibákkal, ez a leállás, ami után nem történik semmi, most a harcok felének a végénél jelentkezett, méghozzá akkor, mikor már teljesen elpusztultak az ellenség egységei. ( All idle:true someMoved:false noMoreThings:true someHasAp:false left:6 right:0 vicCountStarted:true VicCountEnd:true )

Észrevételek:
- Az fps érték nagyon zavaros lett, 10-20 körül mozog össze-vissza, az átlag viszont 15, így nézve kb. 5-öt esett.
- Az első startolás töltési ideje jelentősen sokat esett. Szinte annyi, mint a betöltési idő. Csináltál vele valamit?
Javaslatoknak az előző report 1-es és 4-esét javasolnám.

Na és a játék zavaros része:
Az egységcsoportnak néha van saját "Artillery" gombja, néha nincs.(nem azért, mert egy torony hexén van) Ha benyomod, összeomlik a játék.
A tornyok különösen furcsán működnek. Van, hogy rámegyek az "Artillery"-re, majd rányomok a szomszédos ellenséges csapatra, és csak a csapatom és az ellenség csapata jelenik meg, "Fire Artillery" gomb nélkül. Van, hogy amikor rányomok egy ilyen toronyra, akkor ahelyett, hogy megjelenne a kis menü a "View" és az "Artillery" választható gombokkal, egyből úgymond a toronyba dob. És még ott van az ezelőtti 4-es hiba, ami végképp zavarossá teszi a játéknak ezt a részét.
Pontosabban ezeket most nem tudnám leírni.
Leszűrve: Mindenféle gond van, mikor több dolog esik ugyanabba a hexbe. (mint például az egységcsoport és egy torony) Ezért is javasoltam/javasolnám, hogy ilyenkor például a torony menüje (a "View" és az "Artillery" gomb) és az egy egységcsoport menüje is jelenjen meg jobb és bal oldalon.
Az egységcsoport mozgásában is van valami furcsa, de már elég zagyvaságot írtam, ezt megpróbálom levideózni, ahogy majd készítek képet a szóban forgó vékony fekete szaggatott vonalakról.
Az egység letételekor történő akadás megszűnt jó pár hibával. Szép munka!

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209985   2016.08.05 16:02 GMT+1 óra  
0.53-as új verzió feltöltve!

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209983   2016.08.05 13:32 GMT+1 óra  
Instant: az miért hiba hogy az ellenség lényeit meg lehet gyógyítani?

Köszi a hibalistát nekilátok a javításnak és majd írok egy részletes választ hogy mivel mire jutottam.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #209975   2016.08.04 21:56 GMT+1 óra  
Na lássuk: Verzió 0.52
Visszajelzések :
Észlelt hibák:
1. Felugró menü: míg fel vagy le mozog, ha újra benyomod a felugró menüt irányító nyilat, az gondot okoz a menü pozicionálásánál, vagy túl lerakja a menüt (nézet alá), vagy túl fel. (kilóg) Azt javaslom. az a gomb legyen zárolva, amíg a menü nem helyezkedett el.
2. Egység mozgás a térképen: Hasonló hiba a fentivel, de ez eddig nem volt jelen. Ha mozogsz az egységeddel, még mielőtt az pontosan beérne a kiválasztott hexbe, kivilágosodnak a választott hellyel szomszédos elérhető hexek. Ha ezeket az új hexeket benyomod, még mielőtt az egységcsoportod elérné a választott hexet, az egységcsoportod elkezd mozogni egy iránya megállás nélkül, amíg el nem hagyja a térképet.
3. Adott egy ellenséges populáció a térképen. Meg "vieweled", és ha tartalmaz lesebzett egységeket, saját potival feltudod tölteni azok HP-szintjét.
4. Jóval korábbi verziókkal ellentétben egy ideje kastéllyal szomszédos ellenséges csoportokat csak akkor támadhatsz, ha szomszédos az egységcsoportoddal. Azonban, ha egy toronyból ballisztázni akarod őket, akkor megnyit egy új menüt, ahol lőhetsz rájuk, viszont rendelkezésre áll a csapatod és egy "Attack" gomb, akkor is, ha az egységcsoportod nem szomszédos az ellenség csoportjával. Nem feltétlenül hiba, de én kicsit furcsállom.
5. Egységek akadozása még mindig jelen van. (ha nem foglalkoztál vele, akkor nem szóltam) Varázslóknál nem akad, íjászoknál kicsit akad, törpéknél nagyon akad. És valóban, a varázslók rendelkeznek a legkevesebb animációval a törpék pedig a legtöbbel.
6. Skines és összeomlásos harc hibák nem voltak, azonban egyik harc sem fejeződött be, egy pontnál mindegyik megállt.
Denevéreknél: Az ellenség első támadása után állt meg a harc. (All idle:true someoneMoved:true noMoreThings: true someoneStillHasAp:true )
Dungeon-nál: (All idle:true someoneMoved:ture noMoreThings:true someoneStillHasAp:true)
7. Idéztem egy egységet. Kaptam egy íjászt. Rányomtam a Dungeon-ra, próbáltam lehelyezni az újonnan idézett egységet, és nem reagált egyáltalán az érintésemre, nem mozdult, nem csinált semmit. Szerintem speciális eset, Hero Store-al nem próbáltam meg. Később letudtam rakni.
8. A szaggatott vonalak továbbra is jelen vannak. (Ha nem foglalkoztál vele, akkor nem szóltam)

Javaslatok / Észrevételek:
1. Ugye androidos játékoknál nem menő a "Quit" gomb. De menüben ha megnyomod a "Vissza" gombot, kérjen megerősítést kilépésre. Térképen belül ne lépjen ki a játékból, hanem kérjen megerősítést a menübe való visszalépésre.
2. Miért van alapból egy summon tower a kastélyodban? Tesztelési célból? Így nincs értelme pénzért megépíteni, és ugye annak sincs értelme, hogy a játékos több ilyen tornyot tartson.
3. "Equip" benyomása után szerintem a játék zárja be az inventoryt.
4. Legyen mód épület megnyitására akkor is, ha azon a hexen van az egységcsoportod.

Nagyjából ennyi, írok még, vagy pontosítok, ha találok mást. Igyekszem minél részletesebb visszajelzéseket eljuttatni, ezért is nem szeretek többször leírni egy dolgot. Úgyhogy ha lehetséges, kérlek mentsd le a hibákat és a javaslatokat, hogy biztos ne hagyj ki semmit illetve írd le, ha szerinted nem jó valamelyik javaslat. Köszi!

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209958   2016.08.03 13:12 GMT+1 óra  
Instant: tettem fel egy új verziót. Nekem is sikerült előhoznom azt a ronda csata közbeni lefagyásos hibát, de sajnos ez nem mindig jelentkezik. A csata végén egyes objektumokat felszabadít ez a képernyő ezen most változtattam lehet hogy ettől kijavul a ez a hiba.
Fejlesztési naplóba is írtam arról hogy mi változott.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209904   2016.07.26 16:43 GMT+1 óra  
Tényleg írtad de elsőre nem sikerült jól elolvasnom

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #209890   2016.07.22 18:47 GMT+1 óra  
De, pont ez írtam lejjebb. Eddig átlagosan 9-10 volt, az újabb verzióban 19-20

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209889   2016.07.22 18:43 GMT+1 óra  
De a mostani változatban nem lett több az fps érték?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #209888   2016.07.22 17:42 GMT+1 óra  
A videó az ITT van. Azért vettem le, mert úgy gondoltam, hogy már nincs szükség rá.
Az fps-számot lentébb írtam, 18-22 az átlag térképnézetben. (a legújabb demoban)

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209887   2016.07.22 13:38 GMT+1 óra  
Kicsi érintésre is reagál a scrollozás
Lejjebb veszem az érzékenységét a scrollozás beindításának. Hasonló hiba lesz majd a többi drag&drop-pos kérernyőni is.

Fekete szaggatott vonalak
Megpróbálom kicsit megnagyobbítani a víz és a sima füves terület hex méretét és akkor remélem ez megszűnik.

Egység letétel-akadás
Ezt szerintem az csinálja hogy amikor leteszed akkor betölti hozzá az animációkat felkészülve a csatára. Ez jó hogy előre betölti de valami háttérfolyamatnak kellene csinálnia.

Az a video amit feltettél az hova lett?

És hány fps-sel megy most neked a térkép nézet?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #209885   2016.07.22 11:43 GMT+1 óra  
Az, hogy a gombokat többször be kell nyomni, az csak akkor fordul elő, ha videózok. Olyankor feleannyira működik a készülék. De ha valami optimizálással meglehetne oldani, az jó lenne.
Hogy több egységcsoport legyen-e, azt nem tudom. A teleportálás jó ötlet. Így talán megmaradhat az egy egység csoport. Nem tervezel bele olyasmit, hogy több várad is lehet?
Egyenlőre szerintem maradjunk egy egység csoportnál, aztán majd meglátjuk, hogy hozza a szükség.

Apró szépséghibák:
- van olyan, hogy csak megérinted a képernyőt, és egyből mozog pár centit. Nem zavaró, de könnyen észrevehető
- itt-ott fekete szaggatott vonalak vannak a képernyőn. Ezt kicsit nehéz elmagyarázni, de arra emlékeztet, mint mikor két modell pont nem illeszkedik egymáshoz. A hexekhez lehet köze. Majd frissítem ezt a hozzászólást és mellékelek képet (fogalmam sincs, mi okozhatja)

Visszagondolva, lehet, hogy az egység lehelyezésekor történő akadást a nem rég beépített funkció okozza, hogyha egy egységet ráhúzol a másikra, akkor ezek helyet cserélnek. Nem vagyok benne biztos, hogy egyszerre jelent meg a kettő, csak tippelek, hogy köze lehet hozzá.

Nagyobb gombmezők: Na igen, ennek talán jobban érződik a hiánya mint a jelenléte

Mostantól kicsit jobban megfogok nézni minden hibát, vannak, amik csak nagyon speciális esetekben jönnek elő.

Ezt a hozzászólást Instant módosította (2016.07.22 11:53 GMT+1 óra, ---)

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209884   2016.07.22 11:09 GMT+1 óra  
Instant:
Több egységcsoport létrehozás
Azon gondolkodtam hogy mi lenne ha lennének valamiféle teleportáló obeliszkek amiket megérintve oda-vissza lehetne teleportálni. És így akkor elég lenne egy csapat is. Meg lehetne teleportáló varázslatot is bevezetni ami a kiépített vár környékére tudna teleportálni.
Szerinted kell az hogy több csapat legyen?

Erdőségek beépítése
A legutóbbi demoban töröltem némi erdőt meg hegyet így most már szinte az egész pályát be lehet építeni.

Gombok többször benyomásának szükségessége
Szerintem itt inkább arról lehet szó hogy sokáig tölt. Ilyenkor valami kijelzés lenne jó hogy please wait vagy felgyorsítani a töltést hogy ne legyen észrevehető.

Akadás lény áthúzása után letételkor
Erről azt hittem hogy sikerült korábban megszüntetnem de most látom hogy még mindig tölt valamit ilyenkor.

Gomb érzékelési terület növelés
Ez nekem eddig nem tűnt fel hogy androidon ezt így szokták csinálni hogy nagyobb területen érzékel a gomb mint amin megjelenik de valószínűleg igazad lehet. A vékony bezárógombbal mindenképpen kell valamit csinálnom. Az lenne a legjobb ha valami ügyes grafikus rajzolna belőle egy nagyobbat.

A többi hp csík és egyéb összeomlásos hibákat még nyomozom.

Sajnos ha mentés közben jön a crash akkor vagy nem fog elindulni legközelebb a játék vagy restartolja magát. Lehet hogy meg kellene írnom hogy legyen valami hibakezelés a mentésnél. Ha nem sikerül neki akkor hagyja meg az előző mentést és ne írja felül.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #209883   2016.07.22 10:37 GMT+1 óra  
Az átlag 11 fps helyett 18 van, a térképmozgás nagyon szép, a felugró ablak is gyorsabban előjön. Hexek ugyan kisebbek, de ez egyáltalán nem zavaró, sőt, jobban tetszik így.
Esetleg idővel rakhatsz a térképre zoomolási lehetőséget, vagy "nagyító" ikonokkal, vagy a közismert zoomolási mozdulatokkal. (ez kiüti azt a problémát, hogy pár eszközön majd túl kicsi lesz minden)
Érződik az optimizálás az egész térképen.
Harci hibákon dolgoztál? Többségük megszűnt, de Dungeon-nos harcnál még mindig eltűnnek a skinek és harc után nem történik semmi.
Az egység, amit beraksz Dungeon eventre, megmarad stockon, és lehelyezheted az egység csoportba úgy, hogy megy tovább az event.

Ezt a hozzászólást Instant módosította (2016.07.22 10:57 GMT+1 óra, ---)

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209882   2016.07.22 10:13 GMT+1 óra  
Feltettem a v0.51-es verziót légyszi nézd meg hogy hány fps-sel megy a térkép nézetben.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209879   2016.07.21 17:06 GMT+1 óra  
Sikerült rájönnöm hogy mivel tudom gyorsítani a kirajzolást. SpriteCache-et kell használnom. Ettől az fps felment 14-ről kb. 30-ra. Viszont most minden grafika el van csúszva egy kicsit.

Majd még jelentkezem holnap.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #209877   2016.07.21 08:34 GMT+1 óra  
Matzi: köszi a tájékoztatást.

Instant: megpróbálom feljebb vinni az fps értéket hátha attól más hibák is megszűnnek. A csata közbeni hibákra is van egy ötletem mert ott úgy emlékszem hogy még benne maradtak mindenféle régi vezérlő gomb kódok azokat kiszedem és hátha megszűnnek a bajok.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #209874   2016.07.20 19:32 GMT+1 óra  
Feltöltöttem egy videót, ami tartalmaz pár hibát, mint például:
- további HP-csík gondok
- összeomlás, majd újragenerálás
- felugró ablak nagyon lassan jön fel

- az egységek még mindig viszonylag lassan mozognak térképen
- a térkép mozgása még mindig olyan "hexses"

Utóbbi három talán az FPS-től függ, ahogy te is írtad. De mintha a játék le lenne korlátozva 13 - 11 fps-re. Nekem folyton annyim van, ha videózok, akkor sem csökken, csak furcsán kezd el viselkedni a játék. Gyengének nem mondható a készülékem.

Ezt a hozzászólást Instant módosította (2016.07.22 11:02 GMT+1 óra, ---)

   
Matzi - Szerkesztő | 2529 hsz       Online status #209871   2016.07.20 16:46 GMT+1 óra  
Sajnos a "wrong parameter" probléma a portal motorjaban van, ami egyelore nem nagyon javítható. A megoldás, hogy torlod a sutik kozul a PHPSESSID nevut, és újra próbalkozol. Elnézést a kellemetlenségért.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5]