játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210484   2016.11.08 18:54 GMT+1 óra  
Hú, hát a resize miatt jó képeket nem tudnák készíteni.
Most egyébként a Random mapot nézegetem, itteni üzenetekre viszont kb. csak 2 napos késéssel tudok reagálni.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210477   2016.11.07 13:39 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Szükségem lenne viszonylag szép screenshotokra a játékról! Ha valakinek sikerül ilyet készíteni és elküldi akkor azt nagyon szépen köszönöm előre is! Jutalma óriási dicsőség lesz ugyanis beírom a nevét a credits-be
warmagedev@gmail.com
Üdv.:
Yokubo

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210476   2016.11.07 13:39 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Szükségem lenne viszonylag szép screenshotokra a játékról! Ha valakinek sikerül ilyet készíteni és elküldi akkor azt nagyon szépen köszönöm előre is! Jutalma óriási dicsőség lesz ugyanis beírom a nevét a credits-be
warmagedev@gmail.com
Üdv.:
Yokubo

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210469   2016.11.06 13:17 GMT+1 óra  
Köszi Instant! Most egy kicsit gondjaim adódtak mivel az új Android SDK-val működött az apk csomag aláírás viszont nem működött a mozgásérzékelő szenzor úgyhogy teljesen át kellett írnom a szöveges kaland részt. De lényeg hogy most már működik úgyhogy most egyrész készítek újabb screenshotokat meg demo videot meg javítom a hibákat.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210467   2016.11.03 08:03 GMT+1 óra  
Oké, feltelepítettem.
Az észrevételeim:
- torony ablaka nem jelenik meg, ha egység van rajta.
- scrollozás befejezésekor az a rész, ahonnan levetted az ujjdat, aktívvá válik. (Egy üres hex esetében az kijelölődik)
- harcban a törpök széttörték a barikádot, ám az mégis ott maradt. (Majd átmentek rajta)
- Egységcsoport mozgatáskor ha bezárod az "Attack Squad" ablakot, továbbra is választhatóak maradnak a hexek, amikre mozogni tudsz. ( Vagyis ha nem akarsz elmozdulni az egységeddel, feltétlenül meg kell érintened egy üres hexet.

Amúgy szerintem egyre jobb úton halad a játék!

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210460   2016.10.31 11:08 GMT+1 óra  
Play Store-ból sikerült telepítenem a WarMage-et tabletre.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210454   2016.10.30 22:45 GMT+1 óra  
Állítottam a támogatott képernyőméreteken így most már minden eszközre feltelepül aminek legalább 800x480-as felbontása van.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210453   2016.10.30 13:12 GMT+1 óra  
Instant: nézd meg amit írtam a fejlesztési naplóba. A demo link is most már a Play Store-ra mutat.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210452   2016.10.30 12:54 GMT+1 óra  
Hamarosan közzéteszem a Google Play linket.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210424   2016.10.24 11:23 GMT+1 óra  
Hát akkor talán majd megpróbálom a tabletre debug módban telepíteni hátha abból kiderül valami. De ez azért elég vacak szóval ócska egy oprendszer ez az Android hogy nem képes egy tisztességes hibaüzenetet kiírni.
Valahogy logcat-tel nem lehet megnézni ilyenkor hogy mégis mi történt?
Feltettem a telefonomra egy alogcat nevű appot és az mutat is logot de valahogy a SpellCraft üzeneteit soha nem mutatja.
Egyébként elkészült az új logo WarMage névvel. Fel is töltöm mindjárt.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210411   2016.10.23 11:26 GMT+1 óra  
Említttem lentebb, így szoktam mindig telepíteni. Nem először találkozok ezzel a hibaüzenettel, engemet is bosszant.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210400   2016.10.22 12:55 GMT+1 óra  
Próbáld meg légyszi azt hogy először leuninstallálod a korábbi verziót és utána újra install az új verzióval.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210399   2016.10.22 12:53 GMT+1 óra  
Hát ez azért jó lenne ha kiírna valami értelmezhető hibaüzenetet.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210398   2016.10.22 10:15 GMT+1 óra  
A digitális aláírással nem oldódott meg a telepítős hiba.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210393   2016.10.21 10:43 GMT+1 óra  
Feltettem a játékot az Appslib és az Opera Mobile Store webáruházakba.
Most megy az engedélyeztetés.
Az Appslib weboldala a játékom feltöltése után 2 nappal összeomlott, nem tudom hogy ennek van-e köze ahhoz hogy a játékomat tesztelik

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210391   2016.10.21 08:43 GMT+1 óra  
Feltöltöttem a 0.78-as verziót.
Ebben most nem sok minden változott, csak van zene és digitális aláírás vagyis a telepítése remélhetőleg menni fog.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210390   2016.10.20 17:44 GMT+1 óra  
Hali! Sajnos az új verzió megint nem telepíthető.
Felfigyeltem egy érdekes dologra: Ugyebár a játék használja a "táblagép alvásának megakadályozása" engedélyt, ennek ellenére mégis bealszik, ezt követően kioldáskor a játék menü jelentkezik.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210388   2016.10.19 15:51 GMT+1 óra  
Instant: feltettem az új verziót van benne újra zene.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210386   2016.10.18 11:32 GMT+1 óra  
Kipróbáltam és működik. Következő verzióban vissza rakod kérlek a zenéket és a hangokat?
Kíváncsi vagyok valamire velük kapcsolatban.
Még annyit, hogy megnőtt a nagyítás a térképen.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210385   2016.10.18 10:13 GMT+1 óra  
Instant: feltettem egy signed .apk-t légyszi próbáld ki azzal.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210383   2016.10.17 19:48 GMT+1 óra  
Megpróbálom debug módban telepíteni tabletre.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210382   2016.10.17 14:31 GMT+1 óra  
Hali!
Én a lenti nevek közül a "Warmage"-et választanám, bár ezt most úgy mondom, hogy nem kerestem hasonló nevű játékok után.
Az új verziót nem tudom telepíteni, "az alkalmazás nincs telepítve" hibával végződik a telepítő. Úgy is próbáltam, hogy az előző verzióra telepítem rá, eddig mindig úgy telepítettem, hogy az előző verziót előtte töröltem.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210379   2016.10.14 16:50 GMT+1 óra  
Feltöltöttem a legújabb változatot. Sok minden változott de most nem tudom részletezni majd talán később.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210378   2016.10.14 10:26 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Most még nem teszek fel új verziót mert vannak még komoly hibák amiket előtte meg kell oldanom.
Viszont van egy fontos kérdésem amiben segítséget kérek. A SpellCraft mint név mégse lesz jó ezért új nevet kell talánom.
Szerintetek melyik a legmenőbb?
-Mage Commander
-Mage Squad
-Age of Mages
-Warmage

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210373   2016.10.06 20:06 GMT+1 óra  
Csináltam egész képernyős help szövegeket a fontosabb képernyőkhöz de még nem tettem fel az új változatot.
A drag & drop-nél egy kis késleltetést kellene betennem azt hiszem hogy meg tudjam különböztetni a sima kattintást és a draggelést.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210366   2016.10.04 20:22 GMT+1 óra  
Campaign mód: a kastéllyal szembeni ellenséges erőd felfüstölésekor ott marad az ellenséges egység ikonja a térképen.
Játék startnál jobban nézne ki, ha fekete képernyővel indulna a game és aztán forgatna képernyőt, hogy ne látszódjon, ahogy először az eszköz menüjét forgatja el és utána jelenik meg a játék menü.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210365   2016.10.04 11:50 GMT+1 óra  
Egy véleményen vagyok kirobgames-el.
Annyival egészíteném ki, hogy mivel az Árúház tele van hulladékkal, 4 alatti értékelés arra ösztönöz sokakat, hogy ne töltsék le a gamet. (ebbe beletartozik a 3,9 is)
"csapat nézetben ha kiválasztok egy karaktert és utána valahova tapintok odarajzolja a karaktert is" - megmagyarázhatatlan okokból kifolyólag komoly fejtörést okozott ennek a megfogalmazása. Köszönöm!

Ezt a hozzászólást Instant módosította (2016.10.04 11:57 GMT+1 óra, ---)

   
kirobgames - Tag | 21 hsz       Online status #210364   2016.10.04 11:40 GMT+1 óra  
A tapintás nehézségét az okozza, hogy kicsik a tapintható elemek, hatszögek. De mondjuk tableten lehet jók. Telefonon nem az igazi.

Kicsit az elején nehézkes volt, hogy mi mit csináljak. Vagy mit hogyan. De a help ezen segíthet. Ami esetleg még szóba jöhetne az egy rövid tutorial pálya. Ami a menüből indítható és amíg az nincs kijátszva a többi lehetőség nem választható. Akkor a help bekerülhet az optionshoz és nem takarja a képet. De csak egy ötlet.

Ami a kiadást illeti, hát az kemény dió. Először azt kell eldönteni, hogy ingyenes vagy belső vásárlás van benne,, meg persze reklám. illetve az első benyomás fontosabb mint, hogy minél előbb kiadható legyen. Én is beleszaladtam már ebbe. Siettem kiadni és gyakorlatilag fél év munkája kuka mert az első rossz benyomások lehúzták a játékot. Az utolsónál már a hibamentességre törekedtem.

Az én véleményem szerint (mint kezdő fejlesztő ) ez egy jó játék lesz, ha én készíteném fizetősre tenném. Kihagynám a tíz perces lépéseket mert csak megakasztja a játékfolyamot és nem biztos, hogy aki leteszi visszatér. Ha te mint készítő nem tudsz öt hibánál többet felsorolni ami téged zavar akkor már jó(ehhez mondjuk nagyon kritikusnak kell lenni) és akár nagyobb összeget is elkérhetsz érte. Ami a megélhetést illeti a játékot reklámozni, eladni sokkal nehezebb mint elkészíteni.
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210363   2016.10.04 09:11 GMT+1 óra  
A zenét ebben a verzióban szándékosan kapcsoltam ki (és elfelejtettem visszakapcsolni ) hogy fejlesztéshez gyorsabban menjen a telepítés.

kirobgames: Szia! Örülök hogy tetszett! Tényleg sokat dolgoztam rajta és nem titkolt ambiciózus tervem hogy ebből szeretnék megélni.
Szerinted ha kijavítom a hibákat és készítek hozzá help ablakokat akkor ez így kiadható vagy dolgoznom kellene még rajta?
Persze kiadás után még fejleszteném tovább csak szeretnék már idáig eljutni.
Érdekelne az is hogy mennyire volt nehezen érthető hogy mikor mit kell csinálni, vagyis volt-e valami amire nehéz volt rájönni?
A tapintás nehezen ment ez alatt mit értesz? Nem érzékelte néha az érintéseket? Vagy túl kicsi volt a gomb?

Instant: köszi az észrevételeket javítani fogom ezeket! Azt hiszem az enyhén átlátszó panelek is megoldhatóak, ugyanilyen módszerrel
szeretnék majd szellem vagy illúzió egységeket.
Az item begyűjtést esetleg átállíthatom úgy hogy alapból minden tárgy legyen kijelölve és akkor collect-nél begyűjt mindent.

   
kirobgames - Tag | 21 hsz       Online status #210362   2016.10.04 06:43 GMT+1 óra  
Helló!
Szóval megláttam kipróbáltam és hát, nagyon jót szórakoztam. Nagyon jó!!!
Nem nagyon szoktam ilyen típusú játékkal játszani, de a kíváncsiságom nagy volt.
Látszik rajta.,hogy rengeteg időd, munkád van benne. Kipróbáltam már a campaign-t és a random módot is.
Amit eddig találtam:
-campaign módban hiába mentek a kilépés előtt, vagy a játék közben nem tudom utána folytatni mert kilép a játék(random pályán működik),telefonon reset data és oké
-csapat nézetben a kiválasztok egy karaktert és utána valahova tapintok odarajzolja a karaktert is
-a zene nálam sem működött(telefonon reset data és oké)
-nem tudom milyen platformra készül, de nekem személy szerint az 5,2" telefonomon a tapintás kicsit nehézkesen ment
-a tíz perces várakozás nem rossz ötlet,csak mindig mire belejövök elfogynak a lépéseim
   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210361   2016.10.03 14:43 GMT+1 óra  
Gyorsan átfutottam a verziót, majd még tesztelem, egyenlőre megosztom azt, amit találtam. (Megint a kicsi dolgokba fogok belekötni)
- A jobb felső sarokkal majd vigyázz, pár ablaknak ott van a bezáró gombja
- Item begyűjtéskor ha csak 1 item van, de nem jelölöd ki és úgy kattintasz a "Collect" gombra, akkor nem történik semmi (pedig ha 1 item van, akkor logikus, hogy bármilyen gombot is nyomsz be, azt kívánod tenni az 1 itemmel.)
- hang állításakor összeomlott a játék, utánna pedig nem akart újra elindulni
- Az ellenség, amelyik beveszi magát az erődbe, miért elpusztíthatatlan? Győztes csata után megmarad és azonnal regenerálódik
Szerintem alkalmazz majd az ablakoknál áttűnési effekteket, majd, ha optimizálva lesz az fps.
Majd még írok.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210332   2016.09.25 10:31 GMT+1 óra  
v0.67 verziót feltöltöttem, elérhető a demo link alatt.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210172   2016.09.02 17:57 GMT+1 óra  
A text adenture nagyon monoton, eseménytelen, ismétlődő szövegekkel és 900 step után sem dobott semmit.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210171   2016.09.02 16:40 GMT+1 óra  
A demo-link 404-es.
Szerk: a linkben volt egy pici hiba.
A helyes:
https://drive.google.com/file/d/0B_qhyxHugUTOVkpscjkyaHg1X28/view?usp=drive_web

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210170   2016.09.02 16:36 GMT+1 óra  
Feltettem az új verziót az AI ellenféllel random mapon lehet kipróbálni. 3 percenként fog lépni egyet és 10 perc alatt töltődnek fel most a mozgáspontok (ez a 10 perc majd később több lesz).

A Training Halls-os HP hibát nem sikerült reprodukálnom.
Azt hogy a visszatámadás miatt egyszerre a támadó és a támadott is elpusztulhat javítottam, most már nem támad vissza az akit lecsaptak. De ezt most még nem tettem ki ebbe a verzióba.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210168   2016.09.02 14:11 GMT+1 óra  
TBS szerintem mobil játéknál nem olyan jó szerintem turn based csak a multis rész legyen. Inkább úgy képzelem hogy mondjuk 12 óránként lép az ellenfél 10 mozgáspontnyit.

Training Hallsban gondolom akkor zavarodik meg az egységek HP-ja amikor szintet lépnek. Vagy talán gyógyuláskor. Megnézem hogy mi lehet a baja.

Hát a regenerálódás most elég furán működik Bocsi de most csak akkor regenerálódnak az egységek ha éppen a csata előtti képernyőn nézegeted őket Ezt nem nagyon tudom megmagyarázni hogy miért így van mindjárt javítom

Ezt a text adventure-t szoktad használni? Az ad sok gyógyitalt. Egyszerre akár 5-öt is. Megnézem hogy a csaták végén van-e esély rá hogy dobjon italt.

Az jó ötlet hogy lehessen venni ezt szerintem meg fogom csinálni. Talán a Mercenary Guild-ba teszem be mert ott már most is megy némi vásárlás.

Azt hiszem valamelyest működik a mesterséges intelligencia úgyhogy hamarosan felteszek egy új verziót amiben random mapon majd meg lehet vele küzdeni. Klassz nézni ahogy támad, néha nyer néha veszít, respawnol, vár hogy felgyógyuljon, felgyújtja az erdőket és ha eljut odáig akkor a játékos épületeit is.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210166   2016.09.02 11:14 GMT+1 óra  
És ez TBS-ként valósulna meg?
Khm, kérlek ellenőrizd le a Traning Halls-ot, az oda berakott egységek HP-ja megzavarodik, a játék hol teljesnek, hol kisebbnek mutatja.
Mellesleg ez a regenerálódós cucc hogy is működik? Nálam nem akarnak regenerálódni az egységek.
A Campaign-et pedig nem tudom végig vinni. . Nekem a legyőzött ellenségek még nem adtak potit, a gold felhalmozódik és semmire se jó. Esetleg legyen lehetőség felszerelés és potik vásárlására?
Amúgy a battle system-ben néha előfordul, hogy két egység egyszerre öli le egymást ez kicsit zavaró, ám ez csak észrevétel..

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210161   2016.09.01 12:29 GMT+1 óra  
Igen ez a mesterséges intelligencia programozás az egyik legizgalmasabb része a dolognak.
Eddig az a tervem hogy ezt fogja csinálni az ellenséges csapat:
1 ha van a közelben a játékosnak csapata vagy épülete akkor azt támadja vagy lerombolja
2 ha van a közelben kincs akkor azt felveszi
3 ha van a közelben semleges csapat akkor azokat támadja
4 ha van a közelben erdő akkor azt felgyújtja (és így az adott területet már majd be tudja építeni)
5 ha ezek közül egy feltétel se teljesül akkor a játékos legközelebbi csapatát vagy épületét támadja

És a számok a prioritást is jelentik itt.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210160   2016.09.01 12:08 GMT+1 óra  
Persze, gondoltam, hogy ezt te csináltad a ballisztával, ilyen hibák maguktól nem jönnek...csak nagy ritkán..
Erre az útkereső dologra kíváncsi vagyok..

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210159   2016.09.01 10:02 GMT+1 óra  
Instant: a balliszta távolságát szándékosan növeltem hogy használhatóbb legyen. Eddig azért voltak csak a szomszédos mezők belőhetők mert nem volt megírva a távolságmérő eljárás.

Sikerült megírnom az A-STAR útkereső eljárást hexes térképre. Megkeresi a legrövidebb utat és mondjuk még teljesítményben is jó mert nem csak sima kitöltéssel dolgozik hanem becsült légvonalbeli legrövidebb távolság felé próbál lépkedni. Nagyon szuper teszteltem és az ellenséges ork csapat most már gond nélkül mindig odatalál a legközelebbi felvehető kincshez és tényleg a legjobb útvonalat választja.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210151   2016.08.31 13:56 GMT+1 óra  
Igen, a különböző képernyők megnyitására gondoltam.
Utolsó verzióban mikor kilőném az ellenséget toronnyal, nem csak szomszédos, hanem nagyon sok hex elérhető...

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210146   2016.08.31 08:17 GMT+1 óra  
A menük megnyitása alatt a különböző képernyők megnyitására gondolsz igaz? Vagy az egyes ablakok is lassan nyílnak meg?
Elkezdtem készíteni az AI ellenséget, egész jól néz ki ahogy felgyorsítva nézem ahogy terjeszkedik. Erről majd készítek egy videot is. A gonosz orkok szépen lassan mindent beépítenek a bűzös gombafarmjaikkal...

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210141   2016.08.30 16:00 GMT+1 óra  
A lassúság legzavaróbb része a különböző menük megnyitása előtti 2-3 másodperc várakozási idő, az egység lassú mozgása és sokadik megnyitásra a felugró menü sebessége.
A kétjátékos mód és az AI is jól hangzik, de a kettő egyáltalán nem zárja ki egymást, sőt, lehetnének egyszerre botok és játékosok is a mapon.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210139   2016.08.30 10:03 GMT+1 óra  
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210138   2016.08.30 08:28 GMT+1 óra  
Instant szerinted a lassúság melyik része a legzavaróbb? Úgy értem hogy pl. csata előtt, a nagytérképen, képernyőváltáskor?

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210137   2016.08.30 08:27 GMT+1 óra  
Két dolgon gondolkodom hogy mit lehetne csinálni hogy feldobjam a játékmenetet:
- kétjátékos mód (hotseat szerű vagyis először egyik játékos lép - átadja a telefont - másik játékos lép - átadja...)
- AI ellenfél aki a pálya másik oldalán kezd és ő is építene épületeket, felvenne tárgyakat, terjeszkedne.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210133   2016.08.29 15:01 GMT+1 óra  
Új verziót tettem fel.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210104   2016.08.23 14:33 GMT+1 óra  
Majd hamarosan válaszolok csak most sok dolgom van. De egyébként majd még lehet rajta biztos optimalizálni hogy gyorsabban fusson.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210102   2016.08.21 23:19 GMT+1 óra  
Oh, mellesleg nincs rá mód, hogy majd androidon is olyan szépen"guruljon" a játék, ahogy a mellékelt videóban? (fps, gyorsaság)
Úgy nagyon király lenne

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210101   2016.08.21 23:14 GMT+1 óra  
A Következő dolgokkal a korábbi verzióban találkoztam, még sajnos nem volt időm az újra.(0.61)
- Csapat nem kijelölhető, ha a farmon van
- Ranom mapon a stockra húzott egységek eltűntek, nem jelentek meg azon a sávon
Elnézést, ha ezek a hibák már nem aktuálisak.
Az a véleményem, hogy a térképen jelen lévő fegyverek éppenséggel nem a legjobb látványt nyújtják. Talán új spritekéne nekik. (Úgy értem, valami más arra, ahogy a térképen megjelennek)

   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5]