játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5500
FZoli:    4893
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2528

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2197
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211271   2017.04.27 08:26 GMT+1 óra  
Feltettem a Goggle Play-re egy új verziót. A PC-s változatot meg úgy kellene kipróbálni hogy warmage.exe-t futtatva egy olyan gépen amin nincs java elindul-e.

Ez elindul nektek?
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOVjA5WTFrX1ZnaXM

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211270   2017.04.25 21:09 GMT+1 óra  
Érdekes, parancssorból elindult.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211224   2017.04.22 09:38 GMT+1 óra  
Az utóbbi működik, viszont a menü háttere hiányzik. csak fekete. játékba belépett, lépkedtem is párat.

logot nem csinál most, a paranccsal se.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211200   2017.04.20 08:56 GMT+1 óra  
próbáld meg légyszi így futtatni parancssorból és akkor elvileg fog írni logot:

java -jar warmage.jar log.txt 2>> log2.txt

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211199   2017.04.18 21:24 GMT+1 óra  
Utóbbival próbálkoztam, indításkor semmi sem történik. Nem dob ki semmit és semmi sem kezd el futni. 2-3 másodpercig tölteni látszik a windows, aztán semmi.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211198   2017.04.18 14:41 GMT+1 óra  
Próbáld meg ezt légy szíves:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOTC1xd2t6MUp0X1U

Azt hiszem a fejlesztői környezet költöztetése miatt keletkezett ez a hiba (kikerültek az adatfájlok a csomagból illetve régebbi .jar került bele) de most már szerintem jó lesz.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211194   2017.04.16 08:51 GMT+1 óra  
igen, a másodikat, v1.063 PC 32bit
Most megkerestem a képet is, ott van a könyvtár meg a kép file is.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211193   2017.04.15 16:55 GMT+1 óra  
A második linket próbáltad? Ezt a hibát szerintem csak az első dobja mert ott kihagytam a képeket tartalmazó könyvtárat.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211192   2017.04.15 07:57 GMT+1 óra  
nekem nem indul el,

log:

Kód:
Exception in thread "LWJGL Application" com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: Couldn't load file: data/cursor/dwarven_gauntlet.png
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:147)
at com.warmage2.game.WarMageGame.create(WarMageGame.java:53)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:149)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:126)
Caused by: com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: File not found: data\cursor\dwarven_gauntlet.png (Internal)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.read(FileHandle.java:136)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.readBytes(FileHandle.java:222)
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:144)
... 3 more
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211189   2017.04.13 13:37 GMT+1 óra  
Az előző nem volt jó ezt próbáljátok:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOd0EwdkJfeTJlU0U

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211188   2017.04.13 13:28 GMT+1 óra  
Ezt próbáljátok ki:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOUGM2UHpGTDllMjQ

Ez kicsit félkész verzió de azért gondoltam megmutatom. Elindul nálatok?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211172   2017.04.08 11:36 GMT+1 óra  
Igen, szívesen készítenék.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211169   2017.04.04 16:30 GMT+1 óra  
Hát elnézést a hallgatásért, most egy kicsit sok dolgom lett és az egész fejlesztői környezetet is át kell költöztetnem ami lelassítja a haladást.

Instant lehet hogy ezt már korábban ajánlottam de most hogy már van PC verzió újra aktuális lenne hogy ha készítenék egy jó pályaszerkesztőt akkor lenne kedved pályákat készíteni a játékhoz? Esetleg még tennék be egy-két terepobjektumot hogy érdekesebb térképek készülhessenek.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211132   2017.03.20 20:28 GMT+1 óra  
Semmilyen téren nem emelkedik ki, ami a játékfejlesztést illeti, olyasmire gondoltam, amit írtál, bármi, a korlátaimon belül.
Ezt a megjelenő ablak - kattintás dolgot úgy képzeltem, hogy ráviszed a kurzort a térképen egy toronyra, erre pedig megjelennek a gombok normálisan amire még rá kell kattintani. Nincs nagy jelentősége, de jól mutatna.
Amúgy nekem elég kicsiben jelenik meg a játék, úgy a képernyő 1/4-ét tölti ki. valami átok 4:3 képernyőn.
Barkácsoló rendszer ellen nincs kifogásom, csak összetettebbé teszi a játékot, ami jó.
Küldetéseknek utánanézek majd még egyszer.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211119   2017.03.17 18:35 GMT+1 óra  
Elsősorban a játékmenetre koncentráltam, mármint játszani, átvinni, játékélmény, stb. Ami azt illeti, nem olvasok szinte semmit.
De volt egy bug a templommal asszem vagy mi is volt az? Amikor lementem a kezdő főháztól balra erdőt égetni, kiírta, hogy végre elértem a templomot. De aztán amikor tényleg elértem, akkor megint kiírta.
Meg be lehet építeni városfallal időnként az ellenfelet, és akad egy-egy üres mező, ami kifagy.

random gameplayt is áttvittem, amikor támadjuk a gépet, akkor a gép ha legyőz minket, folyamatosan folytatja a támadást, mert ott marad a csapat a területen belül. Nem tudom az ai mennyire van kész.
Aztán másodszorra ha játszok, minden megvan amit szereztem/vettem, és gyorsan belehet sprintelni a gép bázisába lerombolni azt, és könnyen legyőzhetjük a csapatát is, mivel akkor még ő is harcol és kikap itt-ott. Ezt nem tudom hogy lehetne kivédeni, csak megemlítem, mert a játék szempontjából nagy hiba, hogy egy perc alatt győzni lehet...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211117   2017.03.17 14:38 GMT+1 óra  
ddbwo: Ismét nagyon köszönöm a tesztelést és a visszajelzést!
1. gyógyulás úgy megy hogy ugye egyrészt lehet gyógyitalokat inni. Ezeket lehet találni ládákban, győzelmek után vagy underground szöveges kalandok során.
Ha nincs gyógyitalod akkor pedig automatikusan gyógyul a csapat. Ha saját területen vagy akkor gyorsabban.
2. Farm: kaját termel, a mennyiség a búzamezők és a munkások szorzata. Földművelő emberkék többet termelnek mint a többiek. Aki éhezik az -5-tel támad
közelharcban. Aki jól van lakva az +5-tel (90%-os kajaszint felett)
3. Dungeon - adventure-ben nem történt semmi: állítottam rajta majd próbáld meg újra.
4. "Ha legyőzik a csapatunkat, ne kapjanak életet az egységek és ne lehessen azonnal visszatámadni, mert győzünk mindenképpen pár lépésből."
Igen ez jogos azt fogom csinálni hogy mondjuk min. 25% HP kell minden résztvevővél harc indításához.
"átvittem chapter 1-et": ügyes vagy! Ezek szerint a végigjátszás során nem volt a küldetésekben nem volt súlyos hiba? Mi a véleményed a sztoriról?
"a kincseket valahogy blokkolnia kéne a semleges(?) csapatoknak, mert egyszerűen körbe lehet futni és begyűjteni mindent harc nélkül":
Egyetértek ezt meg fogom csinálni.

Instant:
Scroll / zoom funkció: ezt nehéz megcsinálni és ráadásul a pixel grafika nagyon el tudna tőle rondulni.
De egyébként 1600x960-ban nincs is rá nagyon szükség.
"Még mindig szükségét látom egy új épületnek (boltnak), ahol potit, felszerelést stb. lehet vásárolni."
Én ennél jobbat mondok: legyen crafting rendszer és akkor mondjuk valamilyen növényeket lehessen találni az erdőben, meg mondjuk kelljen hozzá
gyémántpor vagy valamilyen lényből származó anyag és akkor mindenki főzhet magának gyógyitalt
"PC-n történő navigálás másabb kell legyen. Jobban ki kell használni azt, hogy ott az egér és a billentyűzet"
Igen egyetértek én is szeretek billentűket használni.
"Szívesen segítenék amiben tudok." Ezt hogy értetted? Ha van kedved segíteni akkor azt örömmel veszem. Meg talán egyszer meg is tudom majd hálálni.
Ha mondjuk keresel nekem jó free effekteket vagy animációkat amiket betehetek akkor az elég jó lenne.
Amit írtál a kurzor rávitelével megjelenő kis ablakról az tényleg jó ötlet. Főleg tárgyaknál vagy lényeknél lenne hasznos. De a kiválasztáshoz
vagy megnyitáshoz szerintem jobb ha rá is kell kattintani.
"Ezt már valószínűleg javasoltam, legyen több infó lekérhető a küldetésekről azután, hogy elfogadtad őket."
Igen ez jogos meg is fogom csinálni.
"A játékból visszaléptem a menübe, és pár gomb (beállítások ikon, exit gomb) sprite nélkül feketén jelent meg."
Köszi ezt javítottam.
"Térkép mozgatása: szerintem túl alacsony az érzékenysége, nem kezdi el mozgatni a térképet mihelyst kattintasz és elmozdítod az egeret. Ez a kisebb akadás kicsit feltűnő."
Ez igaz de az se jó ha egyből scrollozni kezd amikor csak egyet kattintok és véletlenül mozgatom közben. De egy kicsit tudok állítani rajta.
"Quests: Eléggé befejezetlenek. Például az orc raiders ott marad a menüben bár már teljesítetted, a the gray water tribe teljesítésekor pedig nem történik semmi. (nem kapsz jutalmat)"
Megnézem de az Orc Raiders az kipipálva marad ott, nem?
"Torony: Amikor rákattintasz, két ablak jelenik meg, az Attack Squad és a Tower; szerintem ez fölösleges, mert mindkettő ugyanazt csinálja, kivéve, hogy a Tower ablaknak wan "Shoot" gombja, de mégis fölösleges mindkettőt megtartani."
Szerintem kell mind a kettő: a Watchtower-nél a balliszta kezelőket tudod munkába állítani, az attack squad meg a csapatodat mutatja meg ha éppen ott vannak.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211095   2017.03.13 11:26 GMT+1 óra  
Sziasztok! Köszönöm a visszajelzéseket és örülök Instant hogy visszatértél Hamarosan reagálok majd érdemben is a megjegyzésekre de most nagyon át kell írnom az egészet mert szeretném ha HTML-ként tudna futni a játék és ott nem működik pár dolog például a mentés sokkal körülményesebb.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211089   2017.03.11 12:29 GMT+1 óra  
Elnézést a hosszú és bejelentetlen kimaradásomért, igen elfoglalt voltam. Itt vagyok megint, egy viszonylag hosszú visszajelzéssel. (fontos: minden javaslat és észrevétel a pc verziót célozza meg)

Javaslatok:
Scroll / zoom funkció: PC verzión feltétlenül szükség van rá szerintem.
Még mindig szükségét látom egy új épületnek (boltnak), ahol potit, felszerelést stb. lehet vásárolni.
PC verzió - ezt erősen javaslom - : Tudom, hogy sok munkával jár, de azt javaslom, hogy tervezd újra a játék struktúráját és navigációját PC verzión. Miért? Mert a PC-n történő navigálás másabb kell legyen. Jobban ki kell használni azt, hogy ott az egér és a billentyűzet. Jelenleg túl sokat kell kattintani, fölöslegesen is. Pár példát szeretnék felhozni:
- szerintem teljesen fölösleges, hogy egy új ablakban jelenlen meg a "collected" értesítés. Ehelyett azt javasolnám, hogy egy sávbán jelenjen meg nagy betűkkel, amit le lehet enterezni vagy magától eltűnik (fade out)-al. Erről jut eszembe, (elnézést amiért ilyen nehezen lehet engem követni) ez is nagyon sok munkát jelent, de mint már korábban is ajánlottam, a dizájnt is jó lenne újratervezni, több animációt és effektet belevinni. Hiszem, hogy pillanatnyilag ez elsőbbséget élvezhet minden más fejlesztéssel szemben. Ez persze csak az én véleményem. Szívesen segítenék amiben tudok.
Visszatérve a fölösleges elemekre, ott van még az item informácós ablak ami ugye mindig megjelenik mikor rákattintasz egy itemre. Szerintem ezt jó lenne lecserélni kicsi mini ablakokra, amik automatikusan tűnnek és jelennek meg, mikor ráviszed a kurzort. (nagyon sok hasonló játékban ez így működik, te is tudod..) Valahogy így nézne ki: Kép persze jobban.. Fontos még, hogy ne azonnal jelenjen meg, hanem olyan 1-2 másodperccel azután, hogy rávitted a kurzort. ) hogy ne akadályozza más elemek böngészését)
A legjobb az lenne, ha a legtöbb dolognál a fentebb említett módon lenne megvalósítva a navigálás. Például ahelyett hogy a toronyra kattintva hívnád elő az ablakokat, elég csak a kurzort rávinned.
Tudom, és tényleg egy csomó munka..
Ezt már valószínűleg javasoltam, legyen több infó lekérhető a küldetésekről azután, hogy elfogadtad őket.


Észrevételek:
A játékból visszaléptem a menübe, és pár gomb (beállítások ikon, exit gomb) sprite nélkül feketén jelent meg.
Térkép mozgatása: szerintem túl alacsony az érzékenysége, nem kezdi el mozgatni a térképet mihelyst kattintasz és elmozdítod az egeret. Ez a kisebb akadás kicsit feltűnő.
Quests: Eléggé befejezetlenek. Például az orc raiders ott marad a menüben bár már teljesítetted, a the gray water tribe teljesítésekor pedig nem történik semmi. (nem kapsz jutalmat)
Torony: Amikor rákattintasz, két ablak jelenik meg, az Attack Squad és a Tower; szerintem ez fölösleges, mert mindkettő ugyanazt csinálja, kivéve, hogy a Tower ablaknak wan "Shoot" gombja, de mégis fölösleges mindkettőt megtartani.

Azt kell mondjam, tetszik amit látok, szép munka!

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211087   2017.03.08 16:04 GMT+1 óra  
Tök jó, így már eljátszottam egy darabig vele.

Viszont pár dolgot nem tudok, hogyan működik.
1. gyógyulás (elég sok kör után történik valami, esetleg időre?)
2. a farm
berakom a parasztokat a négyzetekbe, de semmi nem történik, míg a bányában a bányászok az aranyat kiszedik.
3. a dungeonba beküldött ember nem talált semmit, pedig játszottam egy órát vele.

u.i.: közbe kitapasztalom a játékot és megnéztem a súgót is.

Intelmek:
- Ha legyőzik a csapatunkat, ne kapjanak életet az egységek és ne lehessen azonnal visszatámadni, mert győzünk mindenképpen pár lépésből. Valami hátrány kéne, nulla hp-s ember nem jelenik meg a mezőn, vagy ilyesmi. Bünti nyilván nem lehet az idő, mert az elüldözi a játékost, ha nem csinálhat semmit.
- A kincseket csak eladom, mert nem igazán érdekes az előbbi miatt turbózni a csapatot.
- gyógyulásra valami egyértelmű rendszer illetve help, ha már megvan.
- valami bug van a farmmal, mert egyik betöltésnél mutat pár zsák cuccot, másiknál meg eltűnik közvetlen utána betöltve.

átvittem chapter 1-et

u.i.2:
És majdnem elfelejtettem, a kincseket valahogy blokkolnia kéne a semleges(?) csapatoknak, mert egyszerűen körbe lehet futni és begyűjteni mindent harc nélkül.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2017.03.08 20:32 GMT+1 óra, 895 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211086   2017.03.08 11:21 GMT+1 óra  
És íme az új PC trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=leDagEjtCaU

Hamarosan lesz voice-over is

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211085   2017.03.08 11:07 GMT+1 óra  
ddbwo: Közkívánatra betettem az End Turn gombot:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOX21NMnRyRS1OU28

A jobb alsó sarokban keresd majd ha elfogyott a mozgáspont. Persze ez az ellenfél mozgáspontjait is feltölti.

Kör számlálót nem terveztem mert alapvetően nem körökre osztott stratégiát szeretnék készíteni hanem inkább valami olyasmit ami a városépítős casual játékokra hasonlít. Nem is cél hogy gyorsan végezz az AI legyőzése után szépen össze lehet szedegetni a pályáról mindent.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211064   2017.02.28 16:30 GMT+1 óra  
Ezzel jó a kattintgatás, nálam 800x480-ban megy.
Viszont ha új játékot kezdek, a gold ugyan annyi marad.

És egyszerűen nem tudom kivárni a harmadik kört, mert civ4 hardcore vagyok és a sebességre nagyon érzékeny. Csak pörögjön az a játék. 8 perc marad vissza, aztán várhatok. :/ aztán megint 8 perc és huh... azt nem bírom ki. 16 kör helyett 2 kör lemegy 20 perc alatt.. Nagyon lassú. Három számot végig kell hallgatni, mire léphetek.
Ezt nagyon nagy hátránynak érzem, miatta nem is játszok vele. 60 perc alatt 6 kör az nálam játszhatatlan kategória.
Kör számláló nincs? az is valami, mert akkor lehet mihez mérni a "sikerességet".
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211060   2017.02.27 14:32 GMT+1 óra  
ddbwo: légyszi próbáld ki ezt:
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOS2FfakJJUk5OcEE

Most ha 1600x960-as vagy jobb felbontásod van akkor 1600x960-ban ablakban fut ha kisebb akkor 800x480 ablakos módban fut.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211056   2017.02.27 10:41 GMT+1 óra  
Ez a 10 perc várakozási idő ez igen mást is zavar pedig szerintem jó ilyenkor lehet átnézni az inventory-t, építkezni idézni, stb.. Türelemre nevel a játék Nem tudom lehet hogy majd meg kell változtatnom ezt.

Ha újra kezded akkor nem kell törölni. De azon gondolkodom hogy lehet hogy nálad valamiért nem tud menteni a játék. Hova telepítetted ki milyen elérési útra? Lehet hogy nincs ott írási joga? Vagy lehet hogy a preferences fájlt nem tudja menteni?

Hamarosan felteszek egy újabb verziót amiben a te felbontásodon is rendben kellene majd futnia.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211053   2017.02.26 17:54 GMT+1 óra  
Törlés után működött a játék, lépkedtem, harcoltam egyet, pénz is volt,, loot, meg ami kell. csak azt a 7 perc várakozási időt nem tudom megvárni, mert túl sok nekem.
Nem lehet valami büntiért vagy ilyesmi skippelni? Vagy csak nem vettem észre vmi "end turn" gombot?

Meg ha jól vettem észre, minden új játék előtt törölni kell a dolgokat.

1024x768-es felbontáson van.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211050   2017.02.26 13:50 GMT+1 óra  
Kipróbáltam a másik gépemen 1280 x 1024-es felbontáson és nekem is jelentkezett ez kattintás rossz helyre érzékelési hiba. Szóval most szerintem csak 1600 x 800 vagy jobb felbontáson működik a játék rendesen. Majd hamarosan javítom ezt.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211049   2017.02.26 13:36 GMT+1 óra  
Erre a kérdésre valahogy nem válaszoltam:

"A játék logika mennyire van kész?"

Szóval készen van nagyjából minden Androidon játszható már a játék bár hibák még lehet hogy előfordulnak. Tervezek még változásokat a logikában is és vannak terveim a tovbábbfejlesztésre is. A PC verzió meg most készül.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211045   2017.02.25 19:52 GMT+1 óra  
Próbáld meg azt hogy törlöd a c:\Users\username\.prefs könyvtárból a WarMage Preferences fájlt és abból a könyvtárból ahova telepítetted az összes .txt fájlt. Ez olyan mintha törölnéd a mentett állást.
A kattintásról tudnál küldeni screenshotot? Milyen felbontáson próbáltad?

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211044   2017.02.25 09:46 GMT+1 óra  
Most van zöld ember kampányban is, lehet lépkedni, felveszi a tárgyakat és nem fagyott ki, de elcsúszott a kijelölés. két mezővel lejjebb kell kattintgatni.

Ezen kívül továbbra sem tudok mit csinálni, mert nincs emberem. A játék logika mennyire van kész?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211043   2017.02.24 16:20 GMT+1 óra  
ddbwo köszi a tesztelést.

Új PC verzió link:
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTObGEtekVkZEFvYXc

Próbáld ki légy szíves ezzel.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211027   2017.02.19 15:37 GMT+1 óra  
Nekem elindul, de kampányban semmit nem tudok csinálni, azaz eladni búzát, de mást nem, randomban meg el lehet lépkedni a figurával, de ott sincs semmi, ha rálépek valamire, kilép.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211021   2017.02.17 10:55 GMT+1 óra  
Facebookos GameDev Show and Test csoportban megkértem hogy próbálják ki és ott valakinek működött a telepítő úgyhogy itt is nyugodtan ki lehet próbálni van rá esély hogy elindul.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211016   2017.02.16 15:59 GMT+1 óra  
Azt hiszem ez most még egyedül csak az én gépemen tud futni. Pályagenerálás során lefagy. Hamarosan javítom addig azt hiszem kár vele próbálkozni. De ha valakinek esetleg véletlenül elindul akkor az kérem jelezze

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #211015   2017.02.16 15:46 GMT+1 óra  
Próbáljátok ki a PC verziót! (lásd fejlesztési napló bejegyzés)

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210819   2017.01.19 13:05 GMT+1 óra  
Megcsináltam hogy a tulajdonságok mind adnak valamilyen bónuszt (vagy levonást). A karizmával nem tudtam mit kezdeni Instant nincs valami ötleted?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210733   2016.12.25 14:44 GMT+1 óra  
Hali. Örömmel hallom.
Igen, sok helyen látni ilyet. De szerintem nem feltétlenül kell, hogy szuper előnyhöz juttasson, elég, ha valami menő dolog. Mit is hozzak fel példának... például az pár skin ami nagyon jó pénzforrás a Valve számára.
Kellemes ünnepeket!

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210724   2016.12.23 16:28 GMT+1 óra  
Na végre sikerült megoldanom az összes problémát az alkalmazáson belüli vásárlásokkal kapcsolatban. Hamarosan felteszek egy újabb verziót.

Valahol egyébként azt olvastam hogy érdemes kitenni valami drágább cuccot is akár 100$-ért is mert lesz majd olyan aki megveszi, igaz nem sok de azokat a lehetőségeket nem szabad elszalasztani. Csak még nem tudom hogy mit adjak ilyen drágán. Gondolom valami szuper prémium csomag lehetne sok ládával meg tekerccsel meg ritka cuccal.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210573   2016.12.01 17:14 GMT+1 óra  
Hali! Hát..
A játék semmiképpen ne legyen túl "vedd meg" központú, erre különösen érzékenyek a játékosok.
A reklámok kikapcsolása jöhetl de reklámok ne legyenek se túl gyakran, se túl zavaró helyen. Lényeg, hogy semmi ne legyen ráerőszakolva a játokosokra, app rate-nél sok helyen láthatod, hogy a reklámokra panaszkodnak.
Ez az előnyökre ugyanúgy igaz. Jöhetnek pénzért előnyök de csak mértékkel.
Summong scroll 1 USDért nél csak 1 tekercsre gondoltál?
Ládák közül szerintem talán jöhet a random.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210568   2016.11.29 09:33 GMT+1 óra  
Szia Instant! Dolgozom az in-app-purchase megoldásán meg a többi dolgon is de kíváncsi lennék a véleményedre (meg a többiekére is ha valaki még olvassa ezt) hogy mit tennél fizetőssé a játékban? Én eddig a következőkön gondolkodom:
- Reklámok kikapcsolása örökre 1 USD
- Summoning Scroll 1 USD
- Greater Summoning Scroll 10 USD (uncommon vagy jobb egység)
- tárgyak közül esetleg valamenyik? Vagy véletlen random láda?
- Exclusive ritka adott típusú egység 10 USD ami a játékból máshogy nem szerezhető meg

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210561   2016.11.28 12:12 GMT+1 óra  
Hát lehet hogy nem volt jó ötlet rögtön a játék indításakor elindítani azt a háttér service-t ami 10ms-onként fut le. (A szöveges kaland rész használja ezt)
Majd ezt akkor átírom úgy hogy csak a kaland kezdésekor kezdjen futni.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210553   2016.11.25 15:52 GMT+1 óra  
Jelentősen romlott a játék teljesítménye.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210540   2016.11.16 13:43 GMT+1 óra  
Sikerült az AdMobs-ot betennem a játékba legalábbis helyi fejlesztői környezetben működik.
Arra gondoltam hogy lesznek a játékban új tárgyak ún. interdimenzionális ládák amit
ha kinyitsz akkor lesz benne egy random tárgy vagy arany + egy furcsa üzenet egy
másik dimenzióból vagyis egy reklám.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210537   2016.11.15 17:22 GMT+1 óra  
- Ezeket a lényeket akkor nem éri meg használni, ha van rajtuk kívűl egységed, mert töbre mész, ha beraksz egy full HP-s egységet, mint hogy beraksz egy lényt, ami csinál pá 1HP-s klónt...szerintem. Nem beszélve arról, hogy egy egységnek legalább feltétlenül meg kell halnia ahhoz, hogy legyen mit idézni. (Egyik egység ötleteddel jön ez a megkötés)
- A video trailer jó, de IDŐVEL kelleni fog egy komolyabb. Ezt nem úgy értem, hogy nem lenne az, sőt, ez még jó darabig megteszi. (Ja meg egy hivatalos yt. csatorna, pl. "Lizard Games"
- Elfeledkezel arról, hogy újrakezdéskor előnyt sokkal több minden jelenthet, kòztük a vár körüli gyenge ellenfelek legyőzése is
- Én fura módon nem éreztem az egység regenerálódást.
- Lassan amúgy lehetne optimizálni a gamet, nem?

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210536   2016.11.15 16:20 GMT+1 óra  
- Pálya újrakezdés sokszor - kezdő arany előny probléma: azt fogom csinálni hogy át lehet majd vinni az aranyat a pályák között és kezdő épületeket egyből megadom az új pályán. Így a kezdő pénz elköltésével
nem lehet előnyhöz jutni.
- Új kórház épület: oké ez jó ötlet de egyébként már most is elvileg a saját területen otthagyott egységek 5x gyorsabban gyógyulnak.
Sőt az AI is egy saját épületéhez megy ha gyógyulni akar és ott pihen.
- Jobb cuccok több pénzért legyenek eladhatóak: igen ebben egyetértünk ez nem is nagy dolog úgyhogy meg fogom csinálni a következő release-ben.
- Azt írtad hogy én megpróbálhatnék rajzolni lény animációkat Nézd meg a korábbi NightGate Defense c. garázsprojektemet. Na ott próbáltam rajzolni
Viszont most találtam rá a fiverr.com-ra ahol úgy látom hogy olcsón lehet grafikusokat bérelni. Úgyhogy ha jön egy kis bevétel akkor egyből grafikusra
fogom költeni.
- Miért nem érné meg az új lényeket használni? A 3x3 mellett van még pár mező ahova tudnak új lényeket idézni.

Mit szólsz a promo trailer videohoz?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210497   2016.11.09 17:07 GMT+1 óra  
Ha kezdő épületek helyett aranyat adsz, gondoskodj róla, hogy lehessen elég pénzt szerezni.
Az, hogy a level potion HP-t is vissztölt, oké, sőt, ha épületeken gondolkozol, legyen már egy kórház szerűség, mert ez a regenerálás nem akar működni, és akár hogy játszok, mindig oda jutok, hogy le van sebezeve az egész seregem.
Van amúgy egy olyan hiba, amit talán már említettem, hogy az ellenségnek ott maradt az ikonja a térképen, néha meg megmaradt továbbra is támadhatónak azután, hogy legyőztem.
Az ablakos dolog akkor jelentkezik, mikor az egységcsoportoddal rámész egy toronyra. Bár semmi értelme rámenni, ez igaz..
Még mindig tapasztalom azt a már jelentett hibát, hogy bizonyos pajzsok nem jellenek meg az egységeknek defend cucc kiválasztásakor.
Amúgy jó lenne, ha majd akadna potion bolt, vagy keverő.
Még azt tanácsolnám, hogy a jobb cuccokat több pénzért lehessen eladni.
A dolgozó lények kifejezetten jó ötlet, így nem kell majd harcosokat berakni a munkára.
Amúgy tapasztalataim szerint kevés pixelből álló spriteokhoz könnyebb animációt csinálni, nem próbálkozol meg vele?
Az új támadó lényekről az a véleményem, hogy 3x3-as mezőkön nem érné meg őket használni.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210496   2016.11.09 16:06 GMT+1 óra  
Igazad van Intant azzal kapcsolatban hogy ha egymás után többször újrakezdem a játékot
akkor így könnyen lehet előnyhöz jutni. Gondolkodom majd rajta hogy mihez kezdjek ezzel.
Maga az hogy át lehet vinni egységeket és tárgyakat szerintem jó. Lehet hogy kezdő
arany helyett csak kezdő épületeket kellene adnom új pálya kezdésekor?

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210495   2016.11.09 14:08 GMT+1 óra  
És közben eszembe jutott hogy tervezek még farmer új lényt is aki extra adag élelmet termel de nem harcol.
Ugyanígy lehetne bányász is. (ehhez van animált csákányozós grafika)
Meg a történetes részhez egy angyal kerülne de neki sajna nincs animációja. Neki még nem tudom hogy mi
legyen a képessége.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210494   2016.11.09 13:49 GMT+1 óra  
Szia! Ez a torony ablaka nem jelenik meg hiba ez mit takar? Melyik képernyőn jelentkezik?

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #210489   2016.11.09 10:12 GMT+1 óra  
Szia!
A power potion szintlépést ad és a szintlépés az régi jó szokás szerint maxra gyógyítja azt akivel ez a szerencsés esemény történt.
Szerinted jobb lenne ha nem gyógyítana? Amikor a max hp nő akkor valamennyire mindenképpen nőnie kell az aktuálisnak is.
Épület terveim: egy olyan ahol egyfajta endless battle menne ami olyan lenne hogy beteszed az egységeket,
aztán elmész megvacsorázni (de közben nézheted a folyamatot) és mire visszajössz addigra fejlődnek,
tárgyakat gyűjtenek, stb...
Új lény terveim:
illúzionista aki már meglévő lényekről készítene átlátszó 1 HP-s másolatokat csata közben.
nekromanta aki a már elpusztultak szellemét idézné meg szintén átlászó változatban

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210485   2016.11.08 21:00 GMT+1 óra  
Érdekelne, menny lénnyel, épülettel és tulajdonsággal szeretnéd bővíteni a játékot. (Ha szeretnéd)
Pár új észrevétel:
Szerintem felül kéne vizsgálnod a játok azon tulajdonságát, hogy az egységek átvihetőek a játékmódok között, mert a Campaign sokszori újrakezdésével előnyhöz lehet jutni.
- Level potion egybe HP-t is visszatölti?

   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5]