|
|
Igen, arra számítok, hogy nagyon lassan épül fel a dolog, ezért kell a szintekkel számolni, hol érdemes mibe átlépni.
Jelenleg még a közmunka is marad egy darabig, persze ha elérném a 1.5M évi bevételt erre az évre, akkor kilépnék és megkezdeném munka helyett csinálni a játékokat. De nincsenek illúzióim, többféle játékot ki kell próbálni előtte még.
|
|
|
plat: Amíg nincs bevétel kár is pénzt kiadni vállalkozásra. Könyvelni/számlázni utólag is lehet, majd, ha már dőlnek a csilliárdok. Céget alapítani pár kattintás amúgy az ügyfélkapuban.
|
|
|
12 millió felett sem kell még céget alapítani, mert a cég adója nagyobb a KATA-nál, ezért még egy darabig 12M felett is megéri KATA-sként leadózni a 12M-ból a havi 50 ezret, az afölötti összegből meg a 40%-ot.
|
|
|
első nekifutásra kiderítettem, hogy évi 600k alatt nincs semmi, 1.5M-ig érdemes fizetni a 16%szja-t és 27% egészségügyi hozzájárulást, az felett 12M-ig KATA van, felette viszont céget kell alapítani.
Thanks, gugli. Még megkérdezek egy könyvelőt is, hogy korrekt-e az info.
|
|
|
Na szóval több topikot is átnéztem, leginkább ide illik a kérdés. Lehetőleg komoly, tapasztalt fejlesztő válaszát várnám, ha szakítana egy kis időt a válaszra.
Az érdekelne, hogy hogyan oldhatom meg, hogy a játékomat eladjam.
A következőképpen történik a dolog. Megveszem a rajzokat, modeleket, hangokat, zenéket.
Ez tiszta sor, mint ha a mekibe ugrana le az ember, csak interneten fizet. Onnan mosom kezeimet, hogy mit csinál, aki megkapta a pénzt.
Legyártom a játékot, tehát azt hiszem szellemi terméket termeltem. Ezt szeretném eladni, mégpedig feltöltve a google playre, vagy itch.io-ra. Kitöltöm a nyomtatványokat. Pay Palon keresztül megérkezik a pénz. Remélhetőleg. Innentől mi a teendő? Van valami adózási kötelezettség, illetve mekkora összegtől?
Tehát lényegében a szabadúszó játékfejlesztés követelményei lennének, ami érdekelne. Kell-e valami hozzá, kell-e adózni, mennyit, honnan, hova?
u.i.: Már tényleg csak az eladás lenne hátra, szóval fontos lenne hogy választ kapjak. Mindent megszerveztem.
|
|
|
Sziasztok! HTML alapú (Construct2-ős vagy egyéb), browserben futó fejlesztéshez keresek freelancer fejlesztő partnert, aki segítene egy projektben, vinné tovább (nem ingyen!). Minden gfx asset, karakter animáció megvan/lesz. Brandelt játék lenne, saját ügynökségnek. 2D Zelda szerű, nagy térképet bejárós, beszélgetős, vicces, kicsit harcolós. Laza koncepció van, lehet beletúrni kreatívan, összefogni, élménytelibbé tenni.
Csatolok "világ" mintát, itt pedig van pár basic animált karakter is: http://www.brandlift.eu/services
Ide jöhet az érdeklődés (valami portfoliót jó lenne látni ismerekdés gyanánt), ha valakit érdekel: [email]hello@brandlift.eu![/email]
|
|
|
atiati1978: Ha elfogadsz egy kritikát, úgy néz ki a program, mint egy scaffold UI. Egy ügyviteli program prototípusnak még elmegy, de játéknak?
|
|
|
Rengeteget dolgoztam a Gyárjátékomon olyanokat tud amit még eddig egy stratégiai játékban sem találtam kíváncsi vagyok mit szóltok hozzá.
A játék nem vírusos nem is vírus. És picike
|
|
|
Kijavítottam két dolgot :
-a játék leírását megpróbáltam érthetően megfogalmazni illetve leírni a kezdőlapon
-ha játék vége van, akkor nem tölti be megint az egész game-t.
-itt letölthetitek a game-t : thefluid.uw.hu/fluidball/fluidball_.rar
Sziasztok skacok ! Köszönöm mindenkinek aki véleményezte, illetve megnézte, kipróbálta a game-t. Igen vannak benne még bug-ok. Amiket idővel kijavítok, meg már tervezem a fluiDBaLL második részét is, ott már intelligensebb lesz a labda.
Sajnos nem egyértelmű ezek szerint még a videóban sem hogy milyen szisztéma alapján kell
ügyeskedni vele. azt reméltem, ha sokadszorra is de majd csak rájön a kedves játékos 
-ha elfogy a pulzálás, akkor kell taktikázni, különben a hatósugarában beleérő ellenségek megölik a labdát .
Ez azért lett érdekes, mert végre nem csak észnélkül rohanni kell, hanem ki kell várni a megfelelő időt.
A játékosdobozt nem vettem észre, bár úgygondoltam itt is elfér ez a kis "cikk" nem ismerem az oldalt, úgylátszik figyelmetlen voltam. Köszi ! és üdv mindenkinek
Ezt a hozzászólást thefluid módosította (2011.02.20 12:20 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Idézet HomeGnome :
Én konkrétan a kb 10. életem elvesztése után jöttem csak rá, hogy mi a szerepe annak a fehér glóriának, addig elképzelni sem tudtam miért halok meg 5 másodpercenként... 
Oszd már meg velünk
|
|
|
Szeva thE fluiD!
Kipróbáltam a játékot, tényleg ilyen retro ügyességi platformer hangulata van.  A video alapján tetsztős és jól kidolgozott pályák várnak a játékosra, de nem is olyan egyszerű a dolog, mint amilyennek látszik.. Én konkrétan a kb 10. életem elvesztése után jöttem csak rá, hogy mi a szerepe annak a fehér glóriának, addig elképzelni sem tudtam miért halok meg 5 másodpercenként...  Ezt az infót szerintem bele kellene írnod a játék leírásába, mert ami neked egyértelmű, az nem biztos, hogy annak is, aki először látja a játékot.  Sajna amikor elfogynak az életeim, akkor a vissza gomb megnyomása után nálam nagy feketeség van, és újra be kell töltenem az oldalt, ami viszont sokáig tart... Az fluidgames logó tetszetős, a grafika és a hangok a stílusnak megfelelő, (bár azt nem értettem, miért van egy guruló labdának lépéshangja  ). Összességében tetszik, úgyhogy gratula!
(u.i.: a megfelelő topic a "Játékosdoboz" lett volna, ha mellékelsz egy képet a játékból, akkor szerintem többen kipróbálják. )
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Sziasztok !
Bátorkodok megmutatni egy saját fejlesztésű játékot.
A Neve : fluiDBaLL
Itt ott bugos még, de hát nem is végleges verzió.
flash ben készült, actionscript2 nyelven.
nem vagyok még benne profi, de commodore plus4 volt az első gépem még anno, és azonbelül a basic nyelvet meg a gépikódot gyakoroltam.
itt a játékról egy kis video : http://videa.hu/videok/kreativ/fluidball-jatek-SXPszRWWn4zusgMG
(a zenéjét is én csináltam, de az sem befejezett mű még van már újabb verziója)
itt a game : http://thefluid.uw.hu/fluidball/
http://www.youtube.com/user/thefluidgames
kicsit várni kell mire betölt, a mérete miatt.
jó szórakozást hozzá, köszi h elvolvastatok
ha nem indul a game az insert lenyomása után, akkor kattints a képernyőre és megint insert (majd rendbehozom ezt is mint sok mást még benne, ahogy kedvem és időm engedi)
Ha kíváncsiak vagytok a pályákra, akkor a játék közben : /, * gombok segítségével tallózhattok közöttük
üdv :
thE fluiD
Ezt a hozzászólást thefluid módosította (2011.02.16 21:06 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|