|
|
|
Idézet Asylum :
ez hiányzott az életemből. Mágneses radioaktív póni szuronnyal almát gyűjt 
|
|
|
Na de sötétben is lehet almát gyűjteni!
Raktam fel új képet shader terrainról is. Ami opcionális, mert kérték hogy legyen olyan is.
|
|
|
ez hiányzott az életemből. Mágneses radioaktív póni szuronnyal almát gyűjt
|
|
|
|
Ez éppen ingyenes projekt kitapasztalni az mmo szintet. És nem eladható a hagyományos formában, a rajzokat úgy dobom össze... Adomány elképzelhető illetve a szerveren különböző jogok, előnyök adhatók el, amennyiben a játékélmény olyan lesz.
Mint mondottam másik projectnél, nincs megfelelő artistom. Mindent azért rajzolok, hogy haladjon a project, azaz placeholderekről van szó, ez inkább egy afféle iránymutató grafika. Nagyon nem akarok másat, csak mondjuk a ház lehetne egy fokkal profibb artisttól. A póni maga majdnem jó úgy, ahogy van. Még 50-50 sörény és farok design kell kb.
Tanulni mindig lehet, nem mondom, hogy nem. Éppen ezért bérelek egy VPS-t 10 euróért, hogy az "éles" szerver-kliens kapcsolatot gyakoroljam interneten keresztül.
A játé még kap egy openal-t később, aztán jóccak, nagyjából két hónapos a project, eddig elég jó tempóban is haladok hozzá, de trükkös a dolog, mert egyre több a teendő.
|
|
|
Légy őszinte magaddal -- szerinted akár csak megközelíti az eladható szintet az, amit itt a képeken / videókon látunk?
Rengeteg évnyi tanulásra van szükség ahhoz, hogy végül olyan terméket tudj előállítani, amit meg is akarnak az emberek vásárolni. Amíg eljutsz odáig, addig érdemes több, különféle projektnek nekiállni, azokat végigvinni, segítséget kérni, mikor elakadsz. Csak így lehet fejlődni.
|
|
|
|
Idézet Asylum :
"shaderrel van agyonrakva, nem értek hozzá".
Értek hozzá. Csak ebbe nem kell hogy legyen egyéb, mint a színezős shaderem.
|
|
|
Szerintem minimális shader van a linkelt játékban, mivel 2013-ban még nem volt olyan erős a hardver. De ez egyébként sem érv, hogy "shaderrel van agyonrakva, nem értek hozzá".
Mindössze előrevetítettem egy újabb valószínű pofára esést.
|
|
|
|
Dehogy is. Sokkal inkább az az ok, hogy megvan a koncepció már. Ez nem ingathatatlan dolog, csak egy teljesen más jellegű játékra hivatkozva nem igazán érkezik épkézláb tanács. Jó. mobilon a runner gameek is shaderrel vannak agyon rakva. Most ezzel mihez kezdjek?
Ellentétben ezzel tanács lett volna, ha azt mondja pl hogy "mi lenne, ha shaderrel lebegtetnéd a sörényt". Vagy "én azért nappal-éjszaka váltakozást és fény forrásokat is szívesen látnék". Ez konstruktív tanács/kritika. Az, hogy 2013-ban milyen mobil játékok készültek, marhára nem érint.
|
|
|
"És csúnya is a sok shader ellenére..."
Szeretnél te ilyen "csúnya" grafikát a saját játékodba...
Egyébként az miért van, hogy akárki akármilyen tanácsot vagy lökést próbál adni a helyes irányba, te állandóan ignorálod? Ennyire menő fejlesztő vagy, hogy már senki tanácsára nincs szükséged?
|
|
|
Ma este nyolcra open server eventet hírdetek, aktuális cliens a discord szerverben érhető el, de hogy ne kelljen kötelezően csatlakozni, mutatok linket itt is
|
|
|
Gondolom nem tud farmolni, csak rohan előre... És csúnya is a sok shader ellenére...
A lényeg itt a játék lehetőségekben van, egyébként a 2D rajzos kinézet is megfelel egy pónis játéknak. Ott van a terraria, stardew valley, esetleg a minecraft ami nem a grafikára megy leginkább. Azért pár durva kockával is meglehet dönteni a tetris eladási rekordját, ha a játékmenet illetve a világ adja magát.
A pónisoknak az első szempont a teljes testreszabhatóság, aztán interakciók, végül hogy lehessen is mit csinálni egy játékban. eztán jön a grafika, ami jó ha valamelyest hasonlít a megismert pónis világra.
Ha nagyon kell, tudok nappal/éjszaka váltakozást és fény shadert is berakni, de nem az a terv.
|
|
|
|
|
Eternal Pegasi: Plat World
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|