|
|
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
|
|
DESIGNER-NOTES
------------------------------------------------------
Soren Johnson blogja. Dolgozot a Firaxis-nál a Civilization sorozaton, a Maxis -nál a Spore-on. Van pár érdekes bejegyzése.
Ha tud valaki ilyesféle blogokat/oldalakat, azt is irja le, hasznos lenne mindenkinek!
|
|
|
3DRAD
Ingyenesen elérhetővé tették, elég egyszerű script nyelve van, sok házilag készített script van már hozzá, 2D/3D-t is tud kezelni, korrekt fizikai része, az effektek és az alapból beépített AI elég trágya, de egy kezdőnek tökéletes - főleg az ingyenessége miatt(160$ körül volt eddig.)
Van beépített multi, force feedback kezelés, stb.. Az egyik legjobb game maker cucc, amivel találkoztam, érdemes kipróbálni, ha nem értesz túlságosan a programozáshoz.
C4Ninja
|
|
|
|
INDUSTRYBROADCAST
Különböző cikkek gyüjteménye a játékfejlesztésről, valamint le lehet tölteni mp3 formátumban őket és meg lehet halgatni!
Jó böngészést!
|
|
|
Casual játékokkal foglalkozó portál linkek tényleg jól jönnének, legalább egyszerűen fel lehetne mérni, hogy mit érdemes csinálni, hol lehet kiadni, stb.
|
|
|
Casualconnect
ABOUT CASUAL CONNECT
-------------------------------------------------
Casual Connect is the educational component of the Casual Games Association, the international trade association for casual games professionals. Casual Connect encompasses online news, a regular magazine and yearly conference series in Kyiv, Europe and Seattle.
-------------------------------------------------
Tegnap este kutakodva véletlen találtam rá az oldalra, vannak rajta letölthető cikkek előadások, design marketing, casual piac, meg miegymás, hasznos cucc lehet.
Ja és még egy oldal
Gameproducer.net
Itt pedig meg lehet nézni egyes játékok mennyit kerestek, nem AAA-k hanem indie-s cuccok!
Ja, és ha valaki tud hasonlókat, megköszönném előre is mindenki nevében ha megosztja!
|
|
|
doksi.hu tele van trojaival... csak ovatosan!
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
|
|
|
|
Indie Game Developer's Podcast - http://www.indiegamepod.com/
Rövidebb interjúk és hosszabb beszélgetések indie fejlesztőkkel a saját játékaikról, a csapatban fejlesztésről, értékesítésről, stb.
|
|
|
|
|
|
Lehet, hogy ismeritek, de ha nem akkor:
http://rl-team.net/gd
Persze a teljes hozzáféréshez regisztrálni kell, de aki még tanult oroszt, az elég könnyen átverexik ezen a "nehéz" procedúrán.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
Szeretek egyetemi szervereken dúrkálni, hatalmas kincsekre lehet találni, ezen az oldalon keresztül meg egyetemi szerverekre. 
http://www.jimmyr.com/mp3.php
Meg persze sok minden másra.
|
|
|
A gamedev.net-en ingyen lehet postolni képeket meg leírást a projektedről. Bár hamar eltűnik a kirakatból mivel rengetegen postolnak.
|
|
|
|
Sziasztok!
Nem tudtok hasonló olyan nemzetközi oldalt mint a jf.hu? Szeretném ott is feltenni a projectemet.
Yokubo
|
|
|
Sziasztok!
Elkezdtem a Grafika és játékprogramozás DirectX-szel című könyvem forrásainak feltöltését a honlapomra:
http://nkari.uw.hu
A lista folyamatosan bővül, érdemes időnként visszanézni. A doxygennel előállított formátum könnyedén átlátható, az esetleg felmerülő kérdésekre pedig a könyvben megtalálhatjátok a választ. Természetesen továbbra is várom kérdéseiteket a fórumban vagy email-en!
Üdv,
Carlos
|
|
|
|
http://www.3d.sk/
Human photo references for 3D artists and game developers.
68,800 hi-res photos of people of all races and ages as well as clothes, uniforms, weapons, animals photos and even animation reference movies...
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
|
Idézet kicsy :
Tüntesd fel a készítőt, esetleg linkeld is be. Csinálhatsz vele bármit, módosíthatod, átszínezheted. A lényeg hogy ne sajátként tüntesd fel, és ne rakd fel másik honlapra a képeket (tehát kb csak a játékban használd fel)
Értem. És köszi mégegyszer !
|
|
|
Tüntesd fel a készítőt, esetleg linkeld is be. Csinálhatsz vele bármit, módosíthatod, átszínezheted. A lényeg hogy ne sajátként tüntesd fel, és ne rakd fel másik honlapra a képeket (tehát kb csak a játékban használd fel)
|
|
|
Idézet kicsy :
"All the graphics are freeware. Even for commercial Games. I just want my name in the Credits in the commercial case: Reiner "Tiles" Prokein."
http://reinerstileset.4players.de/read.htm#b
Egyébként jó meglátás, valóban rossz helyre írtad a kérdést 
Köszönöm a választ !
Az angol tudásom szinte nulla, csak amennyit a játékokból rámragadt.
Ha jól értem, felhasználhatom, de a készítők felsorolásánál fel kell tüntetnem, honnan származik a grafika ? Esetleg még annyit értettem, mennyit módósíthatok rajta.
|
|
|
" All the graphics are freeware. Even for commercial Games. I just want my name in the Credits in the commercial case: Reiner "Tiles" Prokein."
http://reinerstileset.4players.de/read.htm#b
Egyébként jó meglátás, valóban rossz helyre írtad a kérdést
|
|
|
Idézet Hagyma :
Lenne egy kérdésem. Ha egy weboldalról letöltök képeket,
amiknél fel van tüntetve hogy " -- FREE 2D GAMEGRAPHICS AND FREEWAREGAMES --"
és ezeket felhasználom egy programban, ami szintén free program lenne,
jár-e valamilyen jogi következménnyel ? És ha shaware lenne az elkészült
program ?
Egyébként innen töltöttem le :
http://reinerstileset.4players.de/englisch.htm
Rengeteg karakter, tereptárgy stb...képek, tutorial...ha érdekel valakit.
Lehet hogy nem jó helyre írtam a kérdést...
Mi a véleményetek, felhasználhatok nem saját készítésű képeket a programhoz ?.
|
|
|
jajj látom ide ír mindenki linket szóval akkor én is írnék:
a programozásról van szó az oldalon, legfőbb a pascal de van C, Delphi és sok más:
Frre-Pascal
|
|
|
Ez lemaradt, mert közben kinyúlt a win-em
Feature-lista (ott volt írva, ahonnan ide tévedtem: http://www.devmaster.net/engines/engine_details.php?rate=244)
General Features
Object-Oriented Design, Other: • Easy to use, great starting point for demos
Scripting
Built-in Editors
Physics Basic Physics, Collision Detection, Rigid Body, Vehicle Physics:
Lighting Per-vertex, Per-pixel, Lightmapping, Radiosity:
Shadows Shadow Mapping, Shadow Volume:
Texturing Basic, Multi-texturing, Bumpmapping, Mipmapping, Volumetric, Projected, Procedural:
Shaders High Level:
Scene Management General, Octrees, Occlusion Culling, LOD:
Animation Inverse Kinematics, Keyframe Animation, Animation Blending:
Meshes Mesh Loading, Progressive:
Special Effects Environment Mapping, Lens Flares, Billboarding, Particle System, Depth of Field, Motion Blur, Sky, Water, Fire, Explosion, Decals, Fog, Weather, Mirror:
Terrain Rendering, CLOD:
Networking System Client-Server, Master Server:
Sound & Video 2D Sound, 3D Sound:
Artificial Intelligence Scripted:
Rendering Render-to-Texture, Fonts, GUI
|
|
|
|
Lenne egy kérdésem. Ha egy weboldalról letöltök képeket,
amiknél fel van tüntetve hogy " -- FREE 2D GAMEGRAPHICS AND FREEWAREGAMES --"
és ezeket felhasználom egy programban, ami szintén free program lenne,
jár-e valamilyen jogi következménnyel ? És ha shaware lenne az elkészült
program ?
Egyébként innen töltöttem le :
http://reinerstileset.4players.de/englisch.htm
Rengeteg karakter, tereptárgy stb...képek, tutorial...ha érdekel valakit.
|
|
|
|
Nah, itt van valami, amit már régen be akartam tenni
Egy NAGYON jó C++ tutorial szerintem, kezdőknek, angolul.
Én is ebből tanultam, a pointerek-referenciák részt itt értettem meg, bár olvastam a témában több magyar nyelvű könyvet is.
Csak ajánlani tudom mindenkinek:
Sam's Teach yourself C++ in 21 days
|
|
|
|
|
Most találtam, aki most kezd ismerkedni a hálózati, online programozással, annak hasznos lehet:
Flash chat kliens, hozzá tartozó Java server-rel.
Van némi magyarázat hozzá németül (német tudás nélkül nagyjából értem), kicsit szűkszavú, viszont a linken, amit betettem van egy zip, kliens és server-hez is full forrákóddal.
http://www.jensschwarz.net/flash/tutorials/flashsockets/weitereBeispiele.htm
|
|
|
|
Látom nem ismeri senkise (tisztelet a kivételnek) a legjobb tutorialos oldalt...
Kb. 40 dologhoz több 1000 tutorial 1 helyen!
Pixel2Life.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
http://www.codesampler.com/ - OpenGL és DirectX tutorialok, alapoktól a bonyolultakig...
http://download.nvidia.com/developer/SDK/Individual_Samples/samples.html - nVidia demók, forrással, mindennel..
http://www.humus.ca/ - Humus oldala, OpenGL-eseknek kezdőlap!
http://www.cprogramming.com/tutorial.html - C++, OpenGL meg méf sokféle tutorial
http://developer.nomadph.com/tutorials.html - matek, win32, OpenGL tutorialok
http://www.ozone3d.net/ - akad itt egy-két kiváló OpenGL cikk
http://www.programmers-corner.com/ - magáért beszél
http://www.gamedev.net/reference/ - Ezt is ismeri sztem mindenki, de azért leirom
http://www.bencloward.com/resources.shtml - Ez is hasznos lehet...
Huhh, van még, de most inkább nem irom tovább.
|
|
|
A hasznos linkeket szívesen várjuk a Kapcsolatok/Linkek modulba is
Csak semmi játékfejlesztés!
|
|
|
|
Sziasztok,
ezt a topic-ot azért hoztam létre, hogy ha találtok neten olyan oldalakat, amik úgy gondoljátok, valamiért hasznosak lehetnek (tutorialok, leírások, szabadon felhasználható kódok, képek, stb), linkeljétek be ide, egy kis leírással, hogy micsoda.
Szerintem egy hasznos kis gyűjteményt fogunk összehozni, ami megfelelő kiinduló pontot adhat azoknak is, akik adott témával még csak most ismerkednek
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Treasure Measure
Friss kép a galériából:
|