játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5508
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20] [25] [30] [35] [40] [45] [50] [55] [60] [65] [70] [75] [80] [85] [90] [95] [100] [105] [110] [115] [120] [125] [130] [135] [140] [143]
HomeGnome - Guests | hsz       Online status #4770   2005.08.06 05:39 GMT+1 óra  
A binaris keresest probaltad mar? Megfelezed az intervallumot, es megnezed hogy a keresett szam a kisebb vagy a nagyobb tartomanyba esik-e, es utana ezt a tartomanyt fogod megfelezni, es igy tovabb.. Bar ami azt illeti, ennek a jateknak telleg nem sok ertelme van. Inkabb a gep talaljon ki egy szamot, es a jatekos probalja meg kitalalni. Szerintem.
Ja, es egy szimpla keresoalgoritmust nem mernek mesterseges intelligencianak nevezni, ehh..

HomeGnome

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4769   2005.08.06 05:25 GMT+1 óra  
A fene egye meg ezt valahogy nem tudom megoldani.

Tudjátok ez lehet hogy egy kicsit pitiáner lesz na meg persze röhejes is ,de nem tudná nekem valaki valahogy megoldani ezt a problémát.

-> Egy egyszerű játékról van szó ahol a játékos kitalál egy számot és a gép azt megpróbálja megfejteni.

Na most én addig juttottam el hogy írtam egy for ciklust és az 0 -tól kezdve 100 -ig elszámolt és ha megtalálta a számot ,akkor kiírta hányszor próbálkozott.Na most itt jön a legnagyobb hülyeség a próbálkozások száma ugyanannyi mint a keresett szám.Nos én tudom mi a gond meg gondolom ti is.De az a baj ,hogy kéne találni egy másik módszert ahol a gép kitalál mindíg egy véletlenszerű számot és összehasonlítja a felhasználóéval.

Próbálkoztam már mesterséges inteligenciával ,ciklusokkal de semmi sem volt eredményes.A mesterséges inteligenciát még csak be sem tudtam inplementálni.

Pedig a dolgot úgy képzeltem el ,hogy csinálok egy függvényt ahol a gép 10-20-30-40-50-60-70-80-90-100 -ig elszámol ,majd ha valahol olyat talál hogy a szám nagyobb mint xy akkor egyesével elszámol attól a számtól ahhonnan utoljára kissebb volt az érték mint a keresett szám.

Hát ez sem ment.

Valakinek van ötlete?

Doom3Foreva!(Módosította hmmm 2005.08.06. 13:29-kor)

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4768   2005.07.29 11:30 GMT+1 óra  
Köszönöm szépen Eagel a válaszodat ,de még inkább a linket.
Nem is tudtam ,hogy van ilyen referencia a C++ -hoz.
Mostantól másképp fogok hozzáálni.

Doom3Foreva!

   
Eagle_Lor - Guests | hsz       Online status #4767   2005.07.26 12:28 GMT+1 óra  
Ha a c++ kimeneti streamjeit használva akarsz hexadecimálisan kiírni számokat, akkor egy std::hex flaget kell adni a coutnak.

<iostream>

void f()
{
//Átállítjuk nagybetűs hexára a coutot
  std::cout << std::hex << std::uppercase;
  std::cout << 0xABC;
//Visszaállítjuk decimálisra
  std::cout << std:: dec;
  std::cout << 123;
}

Az I/O flagekről bővebben [url=http://www.cppreference.com/io_flags.html>itt[/url] olvashatsz.
A fórumba speciális karaktereket HTML kódokkal rakhatsz:
< jel: &lt;
> jel: &gt;
ha több mint egy spacet akar, akkor &nbsp; kell(Módosította Eagle_Lor 2005.07.26. 20:37-kor)

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4766   2005.07.26 05:49 GMT+1 óra  
Fenébe nem írja ki a relációs jeleket

cout "A" "Decimalis" ????
cout "A" "Hexa-decimalis" ????

Remélem ezt hamarosan orvosolják ,mert ez elég kínos lehet főleg programozóknak.



Doom3Foreva!

   
beast - Guests | hsz       Online status #4765   2005.07.26 05:44 GMT+1 óra  
Idézet
hmmm írta:
Nem tudná valaki megmondani ,hogyan kell a számok és betűk decimális és hexa-decimális értékét kiírni a konzolba.

odáig tudom hogy:

cout
#include
printf("A 25 hexadecimalisan: %x", 25);

beast

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4764   2005.07.26 05:39 GMT+1 óra  
Nem tudná valaki megmondani ,hogyan kell a számok és betűk decimális és hexa-decimális értékét kiírni a konzolba.

odáig tudom hogy:

cout

   
balogh9 - Guests | hsz       Online status #4763   2005.07.23 10:31 GMT+1 óra  
misi egy kicsit fáradt ma ...


C++ & OpenGL

   
Baz from the LKS - Guests | hsz       Online status #4762   2005.07.23 09:49 GMT+1 óra  
nekem is volt már ilyen

Üdv: --==[B@z]==--

   
gymisi - Guests | hsz       Online status #4761   2005.07.23 09:28 GMT+1 óra  
ehh, problemo megoldva, a structban nem SizeX van, hanem sizeX, elég fáradt vagyok

Akkor tudsz valamit,ha tudod, hogy mit nem tudsz!

   
gymisi - Guests | hsz       Online status #4760   2005.07.23 09:21 GMT+1 óra  
Hopszi!
A texture-t kihagytam,de az auxos hiba még fennt áll!

Akkor tudsz valamit,ha tudod, hogy mit nem tudsz!

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4759   2005.07.23 02:30 GMT+1 óra  
Köszön szépen a dokumentumot ,majd este átnyálazom ,igaz kicsit sokáig fog tartani ,de azért mégegyszer köszönöm

Doom3Foreva!

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4758   2005.07.23 02:24 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome írta:
Van egy nagyon faint kis

   
HomeGnome - Guests | hsz       Online status #4757   2005.07.22 23:38 GMT+1 óra  
Van egy nagyon faint kis [url="http://homegnome.uw.hu/download/MsCONSOLE.zip">foiskolai doksim a konzolrolkezelesrol[/url]. Nagyon reszletes, peldaprogik is vannak es magyar nyelven!
Hasznaljatok egeszseggel! Ja, es udv Bauer tanarurnak!

HomeGnome

   
Eagle_Lor - Guests | hsz       Online status #4756   2005.07.22 20:07 GMT+1 óra  
Szerintem hmmm magát a konzolt kezelő függvényekre kíváncsi. A konzolos alkalmazásokhoz alkalmazható i/o függvények leírását az [url=http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dllproc/base/character_mode_applications.asp>MSDN-en[/url] találod.

A GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE)-el lekéred a szabványos kimenet handlejét, a SetConsoleScreenBufferSize-el beállíthatod h. mekkora legyen, a SetConsoleTextAttribute-al pedig az alapértelmezett színt állítod. A SetConsoleCursorPosition-al beálljtod a kurzort a megfelelő helyre és már írhatsz is ki a printf-el v. a WriteConsoleOutputCharacter-el írhatsz is a képernyőre.


   
ShAdeVampirE - Guests | hsz       Online status #4755   2005.07.22 12:13 GMT+1 óra  
Mi volt a kérdés?

A parancssoros utasításokat így tudod lekérdezni:
- elindítod a parancssort, és amit itt tudsz használni, azt kell c++ alatt system(x) nél x helyére beírni.
- ezek lekérdezésére vagy szerezz egy dos/win könyvet, vagy írd be parancssor alatt, hogy help
- viszont ez kidob minden alap parancsot. ha van egy parancs, amiről bővebben szeretnél tájékozódni, akkor:
parancs /?
pl.: dir /?

Remélem elég érthető volt, ha nem, akkor kérdezz.

____________________
/ ShAdeVampirE /
([url="http://shadevampire.uw.hu">ShAdeVampirE otthona a neten...[/url])

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4754   2005.07.22 07:13 GMT+1 óra  
Hahó ,van itt valaki aki segítene?

ahha

   
hmmm - Guests | hsz       Online status #4753   2005.07.21 11:25 GMT+1 óra  
Hello kedves Lazarusz!

Tudod én is kezdő vagyok és nem tudom ,hogyan álljak neki a dolgoknak ,már a nyelv nagy részét ismerem (OOP/Struktúrák/Függvények/Pointerek) ,de érdekelne ,hogy honnan jutottál hozzá a konzol parancsokhoz? Ha megkérnélek leírnád őket.És érdekelne a másik játékod forráskódja is a Blockout klón -é.

Köszönöm előre is.

ahha

   
Lazarus - Guests | hsz       Online status #4752   2005.07.02 02:25 GMT+1 óra  
Igen, erre voltam kiváncsi köszi (Módosította Lazarus 2005.07.02. 10:25-kor)

   
ShAdeVampirE - Guests | hsz       Online status #4751   2005.07.02 00:47 GMT+1 óra  
Idézet
Lazarus írta:
Kezdő kérdés:

Olvastam hogy a new parancsal be lehet tölteni a memóriába a dolgokat, amit nem töltötök be a memórába az hol tárolódik? a winyóról pörgeti?(Módosította Lazarus 2005.07.01. 22:11-kor)
Nemtom konkrétan mire értetted, hogy: amit nem töltötök be a memórába, de ha a sima int i; formára gondoltál, akkor az is betöltődik a memóriába. Csak az a különbség, hogy míg az már a program futásának a legelején létrejön (kivéve ha függvényben szerepel, de akkor automatikusok-nak hívják, asszem ), és egészen a végéig foglalja is a helyet, addig a new dinamikusan hozza létre a változót (és mellékesen még egy pointert is visszaad) , és delete-tel fel is lehet szabadítani, így csak addig foglal memóriát, amíg tényleg szükséges.
De lehet nem ez volt a kérdésed, de akkor pls. pontosíts egy kicsit.

____________________
/ ShAdeVampirE /
([url="http://shadevampire.uw.hu">ShAdeVampirE otthona a neten...[/url])

   
ShAdeVampirE - Guests | hsz       Online status #4750   2005.07.02 00:40 GMT+1 óra  
(Módosította ShAdeVampirE 2005.07.02. 08:41-kor)

   
Lazarus - Guests | hsz       Online status #4749   2005.07.01 14:10 GMT+1 óra  
Kezdő kérdés:

Olvastam hogy a new parancsal be lehet tölteni a memóriába a dolgokat, amit nem töltötök be a memórába az hol tárolódik? a winyóról pörgeti?(Módosította Lazarus 2005.07.01. 22:11-kor)

   
balogh9 - Guests | hsz       Online status #4748   2005.07.01 03:41 GMT+1 óra  
beast - Guests | hsz       Online status #4747   2005.07.01 02:05 GMT+1 óra  
nekem megvan a gametutorial-os md2 animacios cucc, meg van még valahonna egy ilyen, ha kell megkeresem neked.

beast

   
ShAdeVampirE - Guests | hsz       Online status #4746   2005.07.01 00:30 GMT+1 óra  
Köszi, az 1etlen baj, hogy vmiért a link nem müxik (felmentem a honlapra és emg is kerestem a loadert, de ott a download link nem mutat semmire). Nincs meg véletlenül vkinek? Vagy egy másik, Dev-C++ alatt is működő forrás?

____________________
/ ShAdeVampirE /
([url="http://shadevampire.uw.hu">ShAdeVampirE otthona a neten...[/url])

   
Baz from the LKS - Guests | hsz       Online status #4745   2005.07.01 00:11 GMT+1 óra  
Véletlenül ismerek 1-et
[url= http://www.gametutorials.com/download/F5D9B5F1-4628-4723-99CF-8BAC31B5F5F5Free/MD2Animation_OGL.zip> itten van [/url]
remélem műxik
jujj, a link nem jó, szal akokr menj fel a www.gametutorials.com-ra és ott a tutorials, free tutorials és ott van az md2 animation (ebben benne van a loader is, szal ezt szedd le)(Módosította Baz from the LKS 2005.07.01. 08:13-kor)

   
ShAdeVampirE - Guests | hsz       Online status #4744   2005.06.30 00:33 GMT+1 óra  
Nincs vkinek egy Dev-C++ os md2 beolvasója (animációval)? Csak mert az amit régebben használtam, most vmiért nem akar működni (VC-s, de régebben ment). De érdekelne egy jó kis tutor is.

____________________
/ ShAdeVampirE /
([url="http://shadevampire.uw.hu">ShAdeVampirE otthona a neten...[/url])

   
syam - Guests | hsz       Online status #4743   2005.06.28 16:24 GMT+1 óra  
ehh,
a forum vmi miatt nem szereti a zárojelet:]
szoval, includeold a iostream.h filet és akkor minden szép&jo lesz(kell lennie)

glu[ OpenGL,c++,cg ]

   
Vendég - Guests | hsz       Online status #4742   2005.06.28 12:48 GMT+1 óra  
Ja ok, azthittem a timestamp másodpercenként növekszik
De már megoldottam, olyan helyen volt a counter ami a programban csak 1x fut le :pP


   
cs_adam - Guests | hsz       Online status #4741   2005.06.28 12:33 GMT+1 óra  
Akkor meg persze hogy rossz, hiszen minden következő "alkalommal" más lesz az idő már. A visszakapott érték egysége ugyanis messze kisebb a másodpercnél.
Keresd meg az időmérés témát, és ott leírtam hogy lehet jól időt mérni. És ott benne van, hogy lehet másodpercre váltani a kapott értéket.

Cs.Ádám

   
Vendég - Guests | hsz       Online status #4740   2005.06.28 12:27 GMT+1 óra  
timestamp-ben


   
cs_adam - Guests | hsz       Online status #4739   2005.06.28 12:25 GMT+1 óra  
Nem tudom mi ez a time(NULL)... Nem ismerem ezt az eljárást. Valszeg ott lesz a gond. Egyáltalán az másodpercban ad vissza értéket?

Cs.Ádám

   
Vendég - Guests | hsz       Online status #4738   2005.06.28 12:15 GMT+1 óra  
Köszi!
Van egy könyvem, mindig csak azt olvasom el belőle amire éppen szükségem van. Én csak így tudok tanulni, képtelen vagyok bemagolni az egészet.

Na akarok írni fps mérőt de folyamatosan csak 1-et ír. mér?
counter = counter + 1;
time_t seconds;
seconds = time (NULL);
if (seconds != prevtime )
{
prevtime = seconds;
fps = counter;
counter = 0;
}


   
cs_adam - Guests | hsz       Online status #4737   2005.06.28 12:05 GMT+1 óra  
Asszem keresned kéne egy két tutorial a témában. Egyébként az stdio.h eljárásinak használatát. Ezeknek a részletes leírásait megtalálhatod [url=http://www.opengroup.org/onlinepubs/007908799/xsh/stdio.h.html>itt[/url].
De tényleg szükséged lenne szerintem egy két tutoialra C++ témában, mielőtt valami komolyabba belefogsz.

Cs.Ádám

   
Vendég - Guests | hsz       Online status #4736   2005.06.28 10:57 GMT+1 óra  
Hogy lehet egy külső fileból beolvasni karakterenként?


   
nagyy - Guests | hsz       Online status #4735   2005.06.24 15:49 GMT+1 óra  
Kösz a gyors segítséget, kipróbáltam, és már tökéletesen működik a kód. Már sokszor találkoztam ezzel a problémával, de végre azt is tudom mitől van....

THX

nagyy

   
predator - Guests | hsz       Online status #4734   2005.06.24 14:25 GMT+1 óra  
Jól érzed a hiba okát, mely valóban az optimalizáció.
A különböző adattípusokat ugyanis illik megfelelő címekre tenni, pl. a 32 bites int típust 32 bitre igazítani. Intel X86 processzorokon ez csak a sebesség miatt fontos, kis teljesítmémyveszteséggel ugyan, de elérhetőek a nem igazított (non-aligned) adatok is. Más architektúrákon (pl. amivel most kínzom magam: ARM) egyáltalán nem megengedett a non-aligned data access (exception keletkezik)
Éppen ezért a legtöbb fordítóban alapértelmezés szerint be van kapcsolva az igazítás, melyet az egész kódra vonatkozóan kiakpcsolhatsz, de érdemes inkább csak a problémás résznél alkalmazni:

Visual c++ esetén a #pragma pack segítségével tudod beállítani, hogy maximum milyen byte határra igazítson (1,2,3,4,, GCC esetén adattagonként megadhatod az __attribute__((packed)) módosító használatával.


   
nagyy - Guests | hsz       Online status #4733   2005.06.24 13:02 GMT+1 óra  
üdv,

A következő problémám adódott.
Be akarok olvasni egy fájlból egy adatcsoportot egy struktúrába. Ez eddig rendben is van, de a gond ott kezdődik, hogy a fordító a struktúrát nem akkora méretűnek kezeli, mint amekkora valójában. Gondolom ez amiatt lehet, mert próbálja magát optimalizálni a 32 rendszerhez, de a fájlok esetében ez nem túl nyerő, mivel minden bájtnak a helye fontos. Teszt képpen csináltam egy saját "BITMAPFILEHEADER" struktúrát, és ezt TBitmapFileHeader-nek neveztem el, és összehasonlítottam az eredeti BITMAPFILEHEADER-rel.
Eredmény: Az eredeti mérete 14 byte, ami rendben is van mivel annyinak kell lennie, de a saját struktúra mérete 16 bájt lett! Mindezt úgy sikerült elérni, hogy az adatmezők sorról sorra ugyanazok, azaz ugyanolyan típusúak. Szóval úgy tűnik, hogy mégsem a fordító okoskodik, mert akkor az eredeti struktúra mérete is megváltozott volna. (legalábbis logikusnak tűnne)
Egyenlőre a dolgot úgy hidaltam át, hogy tagonként olvasom be a struktúra elemeit, és úgy működik is, csak idegesít, hogy nem tudom egyből a struktúrába beolvasni.

Ha valaki tudja, hogy hogyan lehet megoldani, hogy tényleg akkora méretű legyen a struktúra, amekkorának kellene lennie, az segíthetne.

Előre is thx

nagyy

   
Eagle_Lor - Guests | hsz       Online status #4732   2005.06.24 07:06 GMT+1 óra  
A C1010-es hiba valószínűleg azért van mert nem adtad hozzá a window.cpp-hez az #inlcude "stdafx.h" sort. A másik lehetséges megoldás, hogy a Project Settings/ C/C++ /Category: Precompiled Headers-nél átállítod Automatic use of Precompiled Headers-re az egész projectet.

Az MSDN honlapon írták, hogy a Tools/Options-ben a pathek állítása nem működik még a Beta 2-ben. Az MSVC6-ban project options/link/category: general-nál az Object/library modules-hoz kell beírni a linkelendő libeket, gondolom a 2005 Betaban is hasonló helyre kell.
Megnéztem mind3 NEHE-s frameworkot MSVC6-al és csak az oop-snél kellett a MAX_KEYS static constot #define-ra átírni.

Én a Dev C++t nem ajánlanám, mivel a debuggere az MSVC-nél jóval kevesebbet tud, és az IDEje a syntax highlightban és a kód kiegészítésben sem a legjobb. Az MSVC 2005 még csak béta, ezért nem olyan egyszerű vele dolgozni mint a végleges MSVCkkel.


   
Birmacher - Guests | hsz       Online status #4731   2005.06.24 06:23 GMT+1 óra  
na most letöltöttem, megoldottam amit megkell, de már megint melléültem
Akkor még 1-2 kérdésem lenne...
letöltöttem a NEHE opengles ablakos cuccosát, szal a source az jó. Be akarom állítani az opengl32.lib és társait a tools->optionnál, de a linkernél nem jelenít meg semmit (beta2)
jó, akkor project prospereties->linker->inputés oda beírtam, h: opengl32.lib glu32.lib glaux.lib odbc32.lib odbccp32.lib
1enlőre ennyi van+ a kód, lefordítom és ez a hibaüzenet:
c:\documents and settings\admin\dokumentumok\visual studio 2005\projects\glwindow\glwindow\window.cpp(396) : fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled header. Did you forget to add '#include "stdafx.h"' to your source?
Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\admin\Dokumentumok\Visual Studio 2005\Projects\glWindow\glWindow\Debug\BuildLog.htm"
glWindow - 1 error(s), 0 warning(s)


lehet, h inkább a dev-c-vel kéne csinálni ezt az egészet!!!

gotoAndPlay()

[url="http://10e-tmg.uw.hu" target="_blank">oszt honlapom[/url]

   
Baz from the LKS - Guests | hsz       Online status #4730   2005.06.23 22:03 GMT+1 óra  
nekem is ez volt a bajom a vc-vel. (mindig melléültem )
komolyra fordítva a szót, nekem is ez a valami nem stimmel cucc volt. Ezért maradtam a Dev C++nál

Üdv: --==[B@z]==--

   
Eagle_Lor - Guests | hsz       Online status #4729   2005.06.23 14:02 GMT+1 óra  
Az MSDN [url=http://lab.msdn.microsoft.com/express/visualc/default.aspx>Visc 2005-ös[/url] részében van egy [url=http://lab.msdn.microsoft.com/express/visualc/usingpsdk/default.aspx>leírás [/url] arról, hogy hogyan installáljuk a Platform SDKt Visc 2005 Express Beta 2 alá. Alapból ha jól emlékszem a Beta 2 tud wines konzolos progikat fordítani. Ha leírás szerint rakod fel az SDKt akkor rendes Win32es progikat is fordíthatsz vele.(Módosította Eagle_Lor 2005.06.23. 22:03-kor)

   
Birmacher - Guests | hsz       Online status #4728   2005.06.23 11:21 GMT+1 óra  
köszi..
tom, idáig dc-t használtam azzal ok volt minden, most kaptam a vc++ beta2őt, és annak nem teccik vmi

gotoAndPlay()

[url="http://10e-tmg.uw.hu" target="_blank">oszt honlapom[/url]

   
Eagle_Lor - Guests | hsz       Online status #4727   2005.06.23 10:35 GMT+1 óra  
A legújabb Windowsos headereket a [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=A55B6B43-E24F-4EA3-A93E-40C0EC4F68E5&displaylang=en>Platform SDK-ban[/url] találod, az x86os mellett a 64 bites verzió is leszedhető. Az új SDK már nem támogatja az MSVC6-ot és a Win 9x-es verziókat. A Windowsos fordítók mellé is szoktak adni wines headereket.(Módosította Eagle_Lor 2005.06.23. 18:38-kor)

   
Birmacher - Guests | hsz       Online status #4726   2005.06.23 09:41 GMT+1 óra  
tudja vki, hogy az összes windowos header fájlt honnan lehet letölteni??
Már hallottam, h vhol vannak, de sehol se találom őket...Szemetek!!!!

gotoAndPlay()

[url="http://10e-tmg.uw.hu" target="_blank">oszt honlapom[/url]

   
Lazarus - Guests | hsz       Online status #4725   2005.05.22 06:45 GMT+1 óra  
http://iaro.srv.hu/kep/falbontos.exe

Kész a falbontos. Na ezután mihez kezdjek, hogy tovább fejlődjek?

netspirit.srv.hu

   
Lazarus - Guests | hsz       Online status #4724   2005.05.22 04:55 GMT+1 óra  
int(szam1+szam2)

megvan

netspirit.srv.hu

   
Lazarus - Guests | hsz       Online status #4723   2005.05.22 04:33 GMT+1 óra  
double szam1 = 1.2;
double szam2 = 0.3;

int szam3 = szam1 + szam2;

Nem fogadja el hogy intre akarom változtatni... hogy lehet?

netspirit.srv.hu

   
Lazarus - Guests | hsz       Online status #4722   2005.05.21 12:59 GMT+1 óra  
Na elkezdtem csinálni a falbontósat de máris felmerült néhány probléma.

http://iaro.srv.hu/kep/falbontos.cpp

Ahogy lenyomom a gombot ( A, D ) akkor megáll 1 kicsit aztán loopol. A gond nem a progiban van hanem a windows billentyűzetkezelésében gondolom. De hogy tudom ezt kikerülni? (Nem a windowst akarom átállitani )

+ az ablak idétlenül zizeg amit nemtom mér csinál... A labda azér ilyen idétlen mer nem egész számokkal van elhelyezve gondolom

Ja és a hátteret vagy a betűket hogyan lehet beszinezni?

netspirit.srv.hu

   
Birmacher - Guests | hsz       Online status #4721   2005.05.21 10:57 GMT+1 óra  
köszi az ötleteket, jól jöttek, mer csak leültem irogatni... igaz még csak az OpenGles ablakig jutottam el
Akadtak is kédéseim, de erre már tényleg nyitok 1 új topicot

kösz még1*

gotoAndPlay()

[url="http://10e-tmg.uw.hu" target="_blank">oszt honlapom[/url]
[url="http://10e-tmg.uw.hu/vivo/index.php" target="_blank">Vivo games honlapja (grafika nuku)[/url]

   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20] [25] [30] [35] [40] [45] [50] [55] [60] [65] [70] [75] [80] [85] [90] [95] [100] [105] [110] [115] [120] [125] [130] [135] [140] [143]