|
nem, ez olyan oldal, ahol leszedsz vmi progit, és futtatod, míg megy a géped. havi 5 ezerért 
|
|
|
OFF:
5 perc alat írok egy perl scriptet ami frissídgeti esetleg végigmegy egy listán
|
|
|
Idézet Sitnyikk :
áhh,sztem ő sem tudja, mit kérdez na jó, tudja, és sztem vmi ilyenre gondolt, igen
Hát egy ilyen melót bevállalnék. Nyomkodod a Frissítést pénzért?!
|
|
|
áhh,sztem ő sem tudja, mit kérdez  na jó, tudja, és sztem vmi ilyenre gondolt, igen
|
|
|
Hogyhogy olyan oldalt, ahol pénzt lehet keresni???
Megnézi az oldalt és ezért pénzt kap, vagy mi?
|
|
|
Azóta se híre se hamva...időnként msn en kérdez vmi marhaságot pl. tudok-e olyan oldalt ahol pénzt lehet keresni, vagy hogy kell felhackelni a K&H -t (na jo ezt konkrétan nem de kb. ilyet  )
|
|
|
jajj rich, miket indítottál Te ....
|
|
|
Rendben  Ennek nagyon örülök.
Akkor akit(akiket)komolyabban érdekel mik is az állatlánosan elfogadott követelmények és ezeket hogyan is kell felépiteni annak(azoknak) itt egy link.
http://www.igda.org/studios/
Ajánlatos komolyan elolvasni és átböngészni.
Természetesen nagyon sok olyan buktató van amit csak tapasztalat(tárgyalás)álltal lehet áthidalni.
Egyépként lehetne egy külön linktár(esetleg egy cikk)mert nem biztos hogy mindeki átnyálaz egy teljes forumot,ráadásul ahogy visszaolvastam a tropikot van rengeteg olyan hozzászolás ami nem is a témával kapcsolatos.
|
|
|
Én eltökélt vagyok!!!
De minek kell szerepelnie a dokumentációban?
Jó lenne 1-2 ilyen cikk is.
|
|
|
Én nagyon szivesen segitek ebben a kérdésben(bár rengeteg csak erre specikozott website is van)de CSAK akkor kerssetek ha valóban eltökéltek vagyok mert már magát a dokumnetációt összerakni sem egy diadal menet.
|
|
|
Na ez az a téma amiről napokat lennék képes beszélni.Néhol keserü szájízel néhol boldogan.
Nem rossz ez a téma.Csak a sorrendet kellene először tisztázni.
Talán először azt kellene tisztáznotok hogy mi is az az anyag/dokumentáció..stb amivel egyátalán szóbaállnak egy csapattal ha odaállit egy kiadó/befektető elé,ugyan is letöbb esetben el sem jut a döntéshozóhoz az információ.
Nem beszélve az olyan pici buktatokról mint például a kiadóknál az éves költségvetés.
Én csak azt tudom tanácsolni hogy azok a csapatok akik szeretnének kiadót keresni először azt kell tisztázzák mi is kell ahoz hogy egyátalán szóba álljank velük.
Ezt a hozzászólást telapo módosította (2007.02.19 06:19 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
mindenkinek saját joga hogy mit hova tesz fel. De most jól értem, hogy azokat a "hülyéket" akarjátok átcsalni a fórumotokra 
na mindegy. Én azt mondom ti döntöttök ebben. Nincs beleszólásunk, mint ahogy én sem fogok a fórumon hozzászólni. (persze ha nagyon érdeklődnk majd megyek  , úgysem szoktam annyira osztani az észt)
// talán mert nincs
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
|
|
|
"Pontosan az ilyen hsz-ek miatt nem regisztráltuk a játékot ezen az oldalon!"
Öreg hiba. Szerintem azért is regeljétek!  Na nagyobb a "komoly" tábor, a háború a hülyék ellen talán mégsem akkora szélmalomharc, mintha csak páran akarjuk osztani az észt.
Tegyetek fel infót, amennyit jónak láttok, s a gagyi hozzászólásokra tegyetek ívben!
|
|
|
Tényleg... Bocsi nos látszik amit Zoli említett
|
|
|
Mint ahogy írta is: ritkán látogatják ezt az oldalt.
FZoli.
|
|
|
Felhívnám a figyelmed nagymester a dátumra: 2006.06.04
|
|
|
Üdv!
Légyszíves az EverSoul-al kapcsolatos hozzászólásokat korlátozzátok a mi oldalunkra, itt főleg a kérdésekre, problémákra gondolok, mivel csak ritkán látogatjuk ezt az oldalt (és közölünk is csak nagyon kevesen), úgyérzem jellemtelen másokról a hátuk mögött beszélni.
A fórumunkban 2-3 napon belül (legrosszabb esetben) válaszolunk a legtöbb kérdésre...
Pontosan az ilyen hsz-ek miatt nem regisztráltuk a játékot ezen az oldalon!
Az oldalon olvasható kijelentés pedig teljesen igaz... Ez a fő oka, hogy már jó ideje nem cseréltük le az oldalon látható grafikákat, de amint lesznek publikus képek megtesszük.
Tisztelettel :
sylverangel
|
|
|
|
Idézet Seeting :
Istenem, kommunikáció szakon végeztél?
De hisz ő Rich!
|
|
|
Idézet rich :
Aki tudja hogy a szponzor és a kiadó mivel meg ilyenek az írjon de csak az aki tudja de lehet írni más támában is
Istenem, kommunikáció szakon végeztél?
|
|
|
kicsy:
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
|
|
|
Nevezzük inkább blöffnek  Én is kiírhatnám h csak szponzoroknak érhető el demó, ahhoz nem kell szponzor.
|
|
|
Idézet Chris_mi :
Hat, olyan nincs, hogy szponzor. Szponzor az egy kiallitast, quake party-t, parizs-dakar rallye-t finansziroz reszben, hogy cserebe a logojat reklamozd magadon, zaszlot rakj a bejarat fole, stb.
Akkor ez is valószínűleg csak gépelési hiba lehet, vagy csak a nagy titkolódzás miatti elírás:
"Játékképek jelenleg csak a tagok és a szponzorok számára érhetők el. További információ a fórumban kérhető."
http://eversoul.hu/index_hu.html
|
|
|
En is ezt irtam a szponzorrol  De koszi a reszletes irast, nekem erre mar nem volt turelmem...
------------------------------------------------------------
[url=http://maniac.iceglow.com> OpenGL Tutorials & iNSANE  X DevBlog[/url]
|
|
|
Hat, olyan nincs, hogy szponzor. Szponzor az egy kiallitast, quake party-t, parizs-dakar rallye-t finansziroz reszben, hogy cserebe a logojat reklamozd magadon, zaszlot rakj a bejarat fole, stb.
A jatekfejlesztes kulcsfigurai:
A fejlesztocsapat, no comment.
A befekteto, aki felkarol egy tehetseges fejlesztocsapatot, ceget csinal korejuk mert elhiszi, hogy eladhato produktumot fognak csinalni majd egyszer, es akkor az a ceg amibe berakta oket, sokat for erni/profitalni. Az eladhato prototipusig finansziroz, utana mar a kiadoval szeretne finansziroztatni a befejezest egy szerzodes kereteben. O nem feltetlenul szakmai, lehet hogy csak vkinek van egy penzeszsak ismerose akit megfuz hogy penzelje a csapatot. Aztan ha elfogy a penz, keresni kell meg penzesebb befektetot, meg még penzesebbet, es igy tovabb az eladhato produktumig. A jatekfejleszto csapat + a befeketo egyutt a "jatekfejleszto ceg"
Kiado: o a kulcsa a jatekkiadasnak. O a nagy penzeszsak, akinek van annyi penze, hogy kifinanszirozzon egy-ket jatekprojectet szimultan az elejetol a vegeig. Ertheto, ha az a jo neki, ha minel inkabb az eleje utan szall be, kevesebb kockazatot vallal, kevesebb penzt tol bele, ezert szeret prototipust venni. O azt csinalja, hogy ha mar van egy jatekdemo, inkabb jatszhato demo, szerencses esetben techdemo is eleg, ha nagyon igeretes (regen kevesebb is eleg volt a dologhoz de manapsag mar nem) akkor havi/kethavi/haromhavi adagban penzeli a fejlesztest, cserebe mindket fel altal definialt milestoneokban varja a keszulo jatek egyre jobb allapotu verziojat a goldig.
A disztributor: A kiado viszont egy disztributorral kot szerzodest arra, hogy szallitja a jatekot hataridore. A disztributor gyartatja le a jatekot, CD-t, manualt, berli a polcokat a boltokban, szetteriti a jatekot vilagszerte vagy orszagonkent (ezesetben a kiado orszagonkent kot disztribucios szerzodest). Marketingelni mindketten marketingelik a jatekot, a kiado a kiallitasokon, o ad az ujsagoknak tesztverziot, a disztributor meg a boltokban, urambocsa tv-ben. Az ujsagokat talan inkabb a kiado fizeti le hogy irjanak jo cikket a jatekrol.
Hat zanzasitva ennyi a dolog. Mocskosul nehez ügy az anyagi oldalat megteremteni/megszervezni egy jatek elkeszitesenek.
Chris
|
|
|
aha. ezzel kezdtem
a szponzor támogat, a kiadó fizet ^^ és utána lopik is
Üdv: --==[B@z]==--
|
|
|
Word. Szponzorálni versenycsapatokat, non-profit tudományos projecteket, etc. szoktak. Amiből neked pénzed lesz, azt csak pénzért "támogatják", onnantól meg befektetőről van szó...
------------------------------------------------------------
[url=http://maniac.iceglow.com> OpenGL Tutorials & iNSANE  X DevBlog[/url]
|
|
|
Némi képzavart látok az egészben. A szponzort nem kellene összekeverni a befektetővel. Játékodhoz a büdös életben nem fogsz találni szponzort, max befektetőt. A befektető viszont csak olyan dologhoz adja a pénzét, amiből neki HASZON jön. A szponzorálás inkább csak támogatás, ami magának a szponzornak csak kiadással jár, legfeljebb kap érte valami kis reklámot. A befektetőnek ez édes kevés.
|
|
|
Adok egy kis magyarazatot!
Penz nelkul nem fejleszt senki full jatekot
ezert 2 ut van:
-> A befekteto az a kibaszott gazdag ember aki
berakja a penzet a projektbe es altalaban
csak a jatek prototipusig ad lovet havi
fix fizetesben(2 ev) utanna a befekteto a kiadott
jatekbol szazalekosan kap lovet.
a jatek prototipussal mesz egy kiadohoz
ő elegendo lovet ada hogy a 15% - os jatekbol
(prototipus:= 70%-ban kesz engine es
gyorsan osszedobott demo kod illetve egy halom
art work)
100% -os kiadhato jatek legyen
-> a kiadassal egyeb bonusz, %-oks, es mas jutalekos
szerzodest kotol a kiadoval.
A masik ut hogy kikerulod a befektetot es
szabadidoben mint garazs csapat fejleszted ki
a 10% -ot, csak ez nem soknak megy.
A befektetos ut is nehez mert, egy befekteto csak
azzal all szoban aki ert hozza es valamit lat
a majdani game-bol 30%-os engine, nehany art designt
es a full game design-t
Ezek utan probalja mindenki a jovot tervezni!
Csá!
|
|
|
Hogy érted, hogy utána? Később találták ki? Vagy elméletben jobb lenne? A D3 engine-nnek láttam parallax és relief modját is, de az előbbi valamicskét mintha jobban nézett volna ki...
------------------------------------------------------------
[url=http://maniac.iceglow.com> OpenGL Tutorials & iNSANE  X DevBlog[/url]
|
|
|
Idézet damaniac82 írta:
A relief mapping a Pixel shader-ben emulalt
displacement mapping elodje, a parallax mapping utan van a
sorban.
parallax mapping -> relief mapping -> displacement mapping
nagyabol ennyit
Csá!
|
|
|
hát... ja bizta
Üdv: --==[B@z]==--
|
|
|
Szvsz viszont nem. A kiadó a szponzor is. Megtömik a projectet úgy, hogy az neked ne érje meg, és hogy utána nekik több jöjjön vissza. Vállalják a fizetéseket, cd-nyomást/ terjesztést, de cserében egy csomó jogodat átkell nekik adni, és ha elkészült, akkor gyalázatosan kevés pénzt kapsz a megvett játékok után.
------------------------------------------------
([url="http://shadevampire.uw.hu">ShAdeVampirE otthona a neten...[/url])
|
|
|
nahogy a kérdésre válaszoljak (mer nekem felrakta msnben is):
szvsz a szponzor az, aki támogatja a projekt elkészültét, fejlődését meg ilyen. szal a kulcsszó a támogatás.
a kiadó meg fizeti az egészet, kiadja a piacra, aztán egy jó nagyot kaszál belőle...
Üdv: --==[B@z]==--
|
|
|
Sylver, a többiek értették a poént!  Tudom mi a relief mapping, csak hát tök más téma, aztán azért kérdeztem...
------------------------------------------------------------
[url=http://maniac.iceglow.com> OpenGL Tutorials & iNSANE  X DevBlog[/url]
|
|
|
Felhivtam de az üzenetrögzitöje vette fel =(
Asszondja: "Helló ez itt Görög Zita telefonja. Én most épp nem vagyok elérhető, ez az ÉN üzenetrögzítőm. Ne beszélj hozzá, mert nem tud visszaválszolni. Csáó!"
Asylum
|
|
|
Én tudom: 06-81-603-000 Majd hívd fel :p
|
|
|
relief mappingról nincs anyag a wikipedián, vagy a gamasutrán?
Biztos van leírás róla, de a technológiai leírás mindenképpen megtalálod valahol, csak gugli 
Oszt abból máris megvan a shader kód
Will your Soul live forEver?.
http://eversoul.hu
|
|
|
Nem tuggya valaki Görög Zita telcsiszámát? Köszi.
Asylum
|
|
|
"de lehet írni más támában is"
Valaki tudja, hogy hogy működik a relief mapping?
(...amét sáM)
------------------------------------------------------------
[url=http://maniac.iceglow.com> OpenGL Tutorials & iNSANE  X DevBlog[/url]
|
|
|
|
2 milliárddal valószínűleg már lehet  !
I use (Visual C# 2005 Express OR Visual C++ 2005 Express) AND DirectX
|
|
|
Sziasztok!
Kedves rics arra gondolt, hogy egyrészt milyen emberek irányítják, gondozzák a kiadókat, és szponzorokat, másrészt, ilyen térre, hol lehet tanulni, vagy hol érdemes (valami marketing sztem).
NA meg mennyi zsé kell hozzá
Will your Soul live forEver?.
http://eversoul.hu
|
|
|
"Aki tudja hogy a szponzor és a kiadó mivel meg ilyenek az írjon de csak az aki tudja de lehet írni más támában is"
tény, hogy érdekesen sikerült megfogalmazni
C++ & OpenGL
|
|
|
|
ezen mit nem értetek?
aRRA VAGYOK KIVÁNCSI HOGY MIT CSINÁLNAK MENNYI TŐKE KELL ÉS ÍGY TOVÁBB:
Aki belevág az nyer is!
|
|
|
Nem értjük 100 százalékig a kérdésed.
|
|
|
Hogy érted Aslyum?
Aki belevág az nyer is!
|
|
|
Szerintem fuss neki mégegyszer =)
Asylum
|
|
|
Aki tudja hogy a szponzor és a kiadó mivel meg ilyenek az írjon de csak az aki tudja de lehet írni más támában is
Aki belevág az nyer is!
|
|