játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20]
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #82938   2008.03.09 13:28 GMT+1 óra  
Rengeteg project van és az egyszerűbbeket szerintem egy idő után már senki nem nézi meg, hacsak a fő oldalon fel nem tűnik valahogyan. Egy kis projectnél maximum beteszek egy új képet a demóról, ha kész, amit nagy valószínűséggel senki se fog észrevenni. Itt ha ír valaki egy hozzászólást rögtön a főoldalra kerül. Talán jobb itt megmutatni egy kiseb projectet 2-3 lépésben, mint betenni a rengeteg közé. Az itt lévő játékoknak úgyse az a célja, hogy hónapokig tartó időtöltést garantáljanak és a fejlesztés szakaszait is le lehet írni 1-2 bekezdésben. Valami +megkülönböztetés persze lehet, hogy nem ártana.

Ezt a hozzászólást Robsoft módosította (2008.03.09 13:46 GMT+1 óra, ---)
 
Blog
 
   
NDani - Tag | 79 hsz       Online status #82916   2008.03.09 11:01 GMT+1 óra  
Részben egyetértek az előttem szólókkal. Nem rossz ennek a topiknak az alapötlete, hogy a GP rovatba csak olyan játékok kerüljenek be, ahol a fejlesztésen van a hangsúly (tehát nem kész játékok), de kész játékokhoz egy ilyen topik szerintem kicsit kevés. Ha valaki elkészít egy játékot, akkor valószínűleg kíváncsi a többiek véleményére, kritikáira, de ebben a fórumban szerintem max 3-4 hozzászólásra számíthat az ember, mert utána jön a következő játék, és az előző már el is van felejtve. A másik meg, hogy ezt a fórumot eleve kevesebben olvassák, mint a GP-ket. Ezért szerintem jó lenne kiemelni, megkülönbözetni valahogy ezt a fórumot (komolyabb megkülönböztetésre gondolok, mint a jobb felső sarokban található link), vagy esetleg tényleg valami más szerkezetet adni neki, mint ahogy azt már itt egy előttem szóló javasolta, hogy magukra a játékokra több figyelem irányuljon, és hogy többeket érdekeljen ez a topik.
Na, hát ezt szerettem volna elmondani, és köszönöm, hogy megoszthattam a véleményem az illetékesekkel.
Üdv: NDani

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #82913   2008.03.09 10:38 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
ehh megelöztél énis terveztem a jövöben egy sakk játékot


Majd ha elkészülsz te is összeereszthetjük a két AI-t.
 
Blog
 
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #82910   2008.03.09 09:07 GMT+1 óra  
ehh megelöztél énis terveztem a jövöben egy sakk játékot
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #82907   2008.03.09 08:56 GMT+1 óra  
Dark Moves : A fejlesztést február elején kezdtem el. Az engine XNA-ban készül. A program ott tart jelenleg, hogy tetszőleges sakk jelenetet lehet felállítani és abból animációt lejátszik a rendszer script segítségével. Tulajdonképpen grafkus motor, input lekezelés, audió és script rendszer-ből áll a program jelenleg. Most épp az AI-n dolgozgatok. A modellezés/textúrázás kész, ezért a grafikából már csak a shader effektek vannak hátra. Demó változat áprilisban várható, amiben már a gép ellen lehet játszani.

Alább látható egy render kép a sakk jelenetről. Egy bábú 300-500 poly, összesen az egész 21k.
 
Blog
 
   
lezuziusz - Tag | 167 hsz       Online status #82843   2008.03.08 02:49 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :

.... nem csak kipattant a slozin a szikra, meg ami beindítja a fantáziájukat........




off:

röhögni fogsz,de nekem a legjobb 5letek sklozin jönnek, meg fürdés közbe ennyi

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #82841   2008.03.07 16:28 GMT+1 óra  
vincent: te mondjál konkrétumokat, ne csak úgy hogy "keménymag", mert énis odasorolom magamat, annak ellenére nem hiszem, hogy bármilyen negatívat tettem volna, kicsy, te meg mondj szaftos részeket, és élj vissza a mod jogoddal, induljon el a flame-elés, jöjjön ide 25 ember, akik szélkakast játszanak, aztán sajnálkozva mondják, hogy hát milyen hülyeség ez, amit csináltok, és hogy ezt látja bárki kívülről, aztán elmegy egy másik topicba veszekedni. de én legalább ki is mondom, amit gondolok: magyar seggbe magyar lófaszt!
FZoli jóváhagyásával XD

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #82814   2008.03.07 04:39 GMT+1 óra  
Vincent3d: Szerintem nem baj ha sokan komolyan veszik (köztük én is). Én főállásban is programozó vagyok, így nem tudom ezt nem komolyan venni. Szerintem tök jó ez a topic és lehet nemsokára ki is rakom a kis sakk játékomat. Így legalább valahol be tudom mutatni és esetleg később egy komolyabb csapatot is össze tudok kovácsolni, mert látni fogják, hogy valamit letettem az asztalra. Lehet ez az 5. kis játék után lesz, de nem baj.
 
Blog
 
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #82812   2008.03.07 04:01 GMT+1 óra  
@Cow
Ha mindenki beszúr néhány képet a játékából, meg használ egy kis formázást, akkor kellően ki fog tűnni. Ha meg nem az az ő baja. A topik azért jött létre hogy tehermentesítse a gp rovatot a régi kész játékoktól, hogy legyen lehetőség bemutatni őket az ottani káosz további kavarása nélkül.

@Vincent
Valamit csúnyán benéztél, olvasd már el az első hozzászólást hogy miről szól ez a téma kérlek.
Amúgy pedig, ötlete mindenkinek van, ha nem teregeted ki valóban nem fogsz találni társakat. De megsúgom, valószínűleg még ötlettel sem. Majd ha mutatsz valamit a potenciális jelentkezőknek ami bizonyítja hogy már foglalkoztál te is vele, nem csak kipattant a slozin a szikra, meg ami beindítja a fantáziájukat, akkor van esélyed csapattársakat találni - és most folytathatnám egy kis szaftos személyeskedéssel, de nem teszem
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Cow - Tag | 52 hsz       Online status #82810   2008.03.07 02:27 GMT+1 óra  
Szerintem ebben a formában hülyeség ez a topik, mert nem csak akkor írhatsz ide, ha van egy régebbi játékod, és pár sorban be akarod mutatni. (Mondjuk csak odavaló hozzászólások kellenének az álláshirdetésekbe is, de mind1), szóval nekem ez a problémám vele. Lentebb említettem jobban örülnék valamiféle játékfelsorolásnak, pl listában válogatva a régebbi/kis játékok közül, lenne hozzá 1-2kép meg szöveg oszt kész.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
   
Vincent3d - Tag | 160 hsz       Online status #82808   2008.03.07 02:13 GMT+1 óra  
Hello!

Szerintem meg tök baromság ez a topic. Amióta be lett vezetve, azóta nem lehet még rossz csapattagokat sem találni nemhogy jókat. Igen van ötletem, igen van hozzá sztori, de minek teregessem itt ki?? A másik meg hogy én inkább szórakozásnak fogom fel, mint hogy olyan vér komolyan vegyem a dolgot. Úgy csinál itt egy két ember mintha a BLIZZARD-tól jött volna.
Lehet hogy nincs sok hozzászólásom(én nem csinálok belőle versenyt ), de minden nap feljövök, és követem az eseményeket, már ha van.
Amikor még indult az oldal, teljesen más volt a társaság, sokkal barátibb volt.

Úgyhogy nem fogok én itt variálni, csak annyit írok hogy egy programozót keresek. A többi meg majd jön magától.

Még valami. Nyugodtan lehet fikázni!!! Itt úgyis nagyon nyomja mostanában a tapasztalt keménymag (akinek nem inge ne vegye magára).


MSN & Mail : szaszszil@mailbox.hu

Ezt a hozzászólást Vincent3d módosította (2008.03.07 02:27 GMT+1 óra, ---)
   
Cow - Tag | 52 hsz       Online status #82108   2008.02.23 00:21 GMT+1 óra  
Nos tök jó lenne ez a fórumtéma, ha csak mindenki a saját kis játékát írná bele, de szinte normál fórum ez is, így arra gondoltam, hogy kéne vmi külön dolog hogy minden játékról lenne EGY kép, PÁR SOR és a link, és valahogy listában/dobozban lennének elérhetőek azok a játékok, amit most ide írkálunk. Bár lehet hogy sokak számára nem világos mire gondolok, csak azért ez így "elég parasztos" hogy ideírjuk a játékokat. Persze nem kellene a garázsprojecktekhez tenni őket hanem vhol külön. Nos ez lenne a javaslatom, nem tom mennyire jó ötlet.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #81282   2008.02.09 07:40 GMT+1 óra  
Ajánlották a topikot, hogy jobb lenne ide tennem, nem elfoglalni a helyet a normális játékoktól, szóvalhát legyen, OCEANBALLLL!!!
Oceanball : Oceanball 1.1
Szóval ez egy egyszerű faltörő játék az óceán alatt, régen kezdtem, mostanában elővettem, hogy legyen már befejezett projektem is, szóval itt van, nem nagy szám, de lehet benne nyerni meg veszteni, szóval hát játéknak tényleg játék.
Amúgy 1.1, mert gm.hu-n sokan segítettek a hibakeresésben meg a játék jobbá tételében, és még remélem fejlődik.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #80014   2008.01.20 15:48 GMT+1 óra  
Reméljük hozzá való melleket is kapunk!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #79994   2008.01.20 11:12 GMT+1 óra  
látom elég nagy választék lesz melltartókból
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #79993   2008.01.20 10:46 GMT+1 óra  
Idő hiányában kis szünetet tartottam, de most elkészült az alapverziója az Itemek Adatbázisának szerkesztésére szolgáló Editornak...(mivel normális és könynen kezelhető felület kellett ezérrt ezt már BlitzMaxban irtam, ott irtóegyszerü windowsos guit programozni )

   
molbal - Tag | 66 hsz       Online status #79522   2008.01.12 02:14 GMT+1 óra  
Szólj, ha kéred a Bábi OS forráskódját!!!
   
Mioline - Tag | 69 hsz       Online status #79362   2008.01.09 12:02 GMT+1 óra  
De azt is GameMaker-ben kell tenned!
In my restless dreams... I see that town... Silent Hill...

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #79360   2008.01.09 11:57 GMT+1 óra  
Nah mind1... akkor írok inkább egy oprendszert.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #79358   2008.01.09 11:37 GMT+1 óra  
Az más
Meg ne kérdezd miért : )
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #79357   2008.01.09 11:35 GMT+1 óra  
Milyen szintet nem üt meg? (Költői kérdés, nem kell rá válaszolni.)
Éppen itt figyel jobb oldalt a "Betörés a gyárba"...
Ez negatív diszkrimináció.. csak azért mert hipotalamus diszfunkcióim vannak.
Szerk: És a játék NEM poén, csak humorral fűszerezett..

Ezt a hozzászólást Bacce módosította (2008.01.09 11:53 GMT+1 óra, ---)
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #79354   2008.01.09 11:31 GMT+1 óra  
Nem azért nincs megengedve mert poén, hanem mert nem üti meg a szintet
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #79353   2008.01.09 11:30 GMT+1 óra  
Énis akaroooooooM!
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #79352   2008.01.09 11:28 GMT+1 óra  
GEXI - Emo Adventure
Akarjátok ti is mert ha sokan akarjuk akkor meglesz engedve.
Szerk: olvasd először!
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #79272   2008.01.08 09:03 GMT+1 óra  
Hát köszi szépen, remélem még mások is kipróbálják az oldalról, mindenki véleményére kíváncsi vagyok, az építő jellegű kritikákat is szívesen fogadom, ötletek, vagy bármi jöhet, az oldalon levő fórumot se féljetek használni, minél több a komment, annál átfogóbb képem lesz hogy még mit kell javítani, változtatni, stb...
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #79269   2008.01.08 08:36 GMT+1 óra  
Nekem is tetszik. Frankó szövegek vannak benne, jól használható a minimap is.
Szép a design is, meg úgy általában rendben... olyan wizardry 1 feeling.
Hát, én jobban örülnék ha mindenki ilyeneket regisztrálna be mint itt az utolsó 2-3 játék, és nem tanya wars színvonalúakat.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #79267   2008.01.08 07:42 GMT+1 óra  
Auto ütögetés van, de ha tanulsz valamilyen technikát akkor körönként 1x beleszólhatsz, próbából pl tanulj meg egy tűzcsóvát, aztán aliassal bindeld valamelyik gombra, harc közben két tick között benyomod és akkor azzal plussz sebzést érsz el.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
PowR - Tag | 46 hsz       Online status #79265   2008.01.08 07:38 GMT+1 óra  
Szerintem nagyon jó lesz. Tetszik, hogy ír ki infókat, hogy mások mit csinálnak. Meg, ha megyek valamerre automatikusan nyomhatna egy n-t, de maga a játékötlet az nekem kifejezetten tetszik. Viszont a harccal vannak gondok, mert (lehet, hogy csak nálam) nem igazán lehet beleszólni, automatikusan ütöget.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #79263   2008.01.08 07:10 GMT+1 óra  
No akkor a http://goldsoft.uw.hu-n egy röpke regisztráció után leszedheti akit érdekel, eredetileg vizsgamunkának készült, első komolyabb munkám, aki ismeri a Brutáliát és a Diablot, annak nem lesz ismeretlen a tma. Jelenleg 0.6 os verzó a legfrissebb, bugok vannak, de majd idővel kijavítgatok mindent. Kommenteket plz majd akár ide is, vagy oda a fórumba, help is van a játékhoz, felsoroltam a fontosabb dolgokat...
A honlap nem egy durranás, azért előre elnézést kérek, nem vagyok egy honlaptervező guru
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #79257   2008.01.08 06:21 GMT+1 óra  
Sztem meg igenis próbálkozzál.. láttunk már jó szöveges rpg-t..
Mondjuk láttunk már rosszat is.. de ide jöhet szerintem bármi..
Szerk: Má' megint megelőztek.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #79256   2008.01.08 06:20 GMT+1 óra  
Dehogynem! Jöhet a link!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #79254   2008.01.08 05:55 GMT+1 óra  
Én Delphiben egy szöveges RPG-n dolgozom, látom itt azért elég komoly játékok születnek, nemtom érdemes lenne-e linket küldenem az enyémről, vagy itt az ilyesmivel inkább ne is próbálkozzak?
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
PowR - Tag | 46 hsz       Online status #79237   2008.01.07 17:16 GMT+1 óra  
OpenGL ehhez is kell, azért nem megy valszeg zeller-nél. Lett volna hozzá több pálya is, csak azokat szobatársam csinálta és ő beleunt, pedig egész jól kitaláltuk már hozzá a történetet. De sebaj, majd lesz belőle Hent2 csak éljem túl ezt a kib****tt vizsgaidőszakot. Ja, és örülök, hogy tetszenek a játékok
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #79220   2008.01.07 10:29 GMT+1 óra  
Ez a hent nagy fun!!
BRAAAAIN... JOOOOIN UUUUS...
A Guns-os pólós arcnak meg olyan a feje mint a Lordi énekesének.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #79216   2008.01.07 09:46 GMT+1 óra  
Nálam is jól megy mind a kettő.
A Hent nagyon jóóó.

   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #79213   2008.01.07 09:02 GMT+1 óra  
nálam megy rendesen egész jó ez
a macis meg odabasz

Ezt a hozzászólást Asylum módosította (2008.01.07 09:08 GMT+1 óra, ---)
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
zeller - Törzstag | 464 hsz       Online status #79210   2008.01.07 08:48 GMT+1 óra  
hent: 0.76 fps...
milyen konfigra irtad ezt???

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #79206   2008.01.07 08:26 GMT+1 óra  
Pár shotot azért igazán mellékelhetnétek
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
PowR - Tag | 46 hsz       Online status #79205   2008.01.07 08:23 GMT+1 óra  
Akkor engedelmetekkel én is tennék ide pár saját játékot, amit már régebben készítettem.
HENT - Zombijárás Debrecenben
Tesco Metal Mackó
Igaz nincsenek befejezve tökéletesen, de ez nem az én hibám ...na jó talán részben. Mindegy, asszem a címek magukért beszélnek, akit épp érdekel az nézze meg!
Ja...képek:
Hent
TMM
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #79180   2008.01.06 13:48 GMT+1 óra  
Hali! Hu nagyon sokat programoztam ma szóval rövid leszek. Új képek www.sharp.extra.hu/rpg.html Újitások: animált tile-ok, változtatható ruha, ruhaszin, haj, hajszin, itemek, inventory, és néhány SAJÁT grafikai munka ( azért emelem ki mert olyan szinten nincs érzékem a grafikázáshoz hogy el se hinnétek )

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #79001   2008.01.04 10:28 GMT+1 óra  
Igen, igen.
"Sokak ismerik még valószínűleg az Elasto Maniat, s még többen talán máig is játszanak vele.
Akik nem ismernék, azoknak röviden: a játék célja, hogy felszedd az összes almát és aztán a virágot a pályán. Eddig egyszerűnek is hangzik, de ezt rendkívüli terepek nehezítik meg. Ezen kell nekünk végig krosszozni anélkül, hogy bevernénk a fejünk. Ezt egy gyönyörű fizika szépíti meg, aminek jóvoltából olyan eszméletlen trükköket lehet csinálni, amit az ember el sem hisz. Ez egy oldal nézetes motoros játék. Ez adta elsőnek az ötletet, de mégse akartuk teljesen lemásolni. Ezért a motor helyett kocsit készítettünk. De mivel egy kocsit mégse lehet úgy mozgatni, mint egy motort, ezért úgy döntöttünk, hogy alkotunk valami újat. Akkor gondoltunk, hogy lehetne ez is olyan nem igen hű a valósághoz. Ekkor gondoltunk a worms szerű fegyveres túlzásra. Régen ismertem egy játékot, amiben kocsikkal lehetett menni és fegyverek felvétele után lövöldözhettünk az ellenfelünkre. Ott van még az 1NSANE játék is, amelyben a másik kocsiját zúzva kell végig mennünk a pályán ..."
Ezt írtam a weblapunkon. Be vallom nem teljesen az elasto mania atta az ötletet. A PhysX Demo-ba levő autó volt az első. Aztán jutott eszembe az elma. Ebbe nem lehet kerekeket emelni. Ebbe nem pöröghetsz a levegőbe. De van helyette más.
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78991   2008.01.04 09:59 GMT+1 óra  
Hát, a képek alapján inkább motorama, mint elma. Az elmában azért elég ritka az olyan pálya amikor a talajon kell menni Autós játékhoz ahhoz nem is lennének jók.
Nekem az a pár kép alapján ez ugrott be:
http://images.google.hu/images?hl=hu&q=motorama&btnG=K%C3%A9pek+keres%C3%A9se&gbv=2

Aztán ki tudja, majd meglátjuk.
Ezen legalább látszik, hogy nem csak egy hirtelen jött ötlet, hanem ki is van dolgozva, és a fejlesztés is folyik -> ezért mondtam, hogy szvsz beregelhető nyugodtan.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #78989   2008.01.04 09:56 GMT+1 óra  
Szeretem az 1024x768-as bmp-ket letölteni.
Akkor ahogy nézem olyan elma kaliber kicsit megdobva ezzel azzal? Nem tűnik rossznak.
Szerk: Grrrr.. második már megint.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78988   2008.01.04 09:53 GMT+1 óra  
Szerintem ez simán jó
És ha jól láttam, azok már ingame képek.
Ez olyasmi játék lesz akkor, mint a Motorama, csak autókkal.
Nem tudom, hogy hány % körül áll a fejlesztés, de szvsz ezt már be lehetne regelni.

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #78987   2008.01.04 09:45 GMT+1 óra  
Egy egyszerű kis 2D-s játék ami nem a grafikájával akar hódítani. Próbáltuk tele pakolni újító ötlettel. A játék fejlesztés történetéről csak annyit ,hogy eléggé rég volt már amikor elkezdtük. De abba hagytuk ( tán egyszer ez lesz a végem soha semmit nem fejezek be rendesen ). Szóval abba hagytuk augusztosba. Hát most úgy döntött a csapat minden projektet befejezünk. Hát most ezen a sor. Az alapelv egyszerű: 'Fogd a szállítmányt és meny végig a pályán.' hát a szállítmányt nem nagyon kell fogdosnunk de a pályán végigmenetel már nehézkesebb. Terepjáróinkkal kell végigmennünk a dimbes-dombos pályán. Néha a vihar néha a pálya fura adottságai akadályoznak ebben. Persze lesz fegyverünk és egyéb eszközünk hogy ezeken túl lépjünk. Lehet hogy néha egy követ kell lelöknünk a hegyről és azt egy jól szituált taposógránáttal felrobbantanunk, vagy épp nitro segítségével kell 'átszállnunk' egy szakadék felet de ez inkább szórakoztató mint hogy sem lehetetlen. A kocsinkat felszerelhetjük egy ,s mással. Átépíthetjük akár az egész kocsit a motortól a kaszni ig. Persze ehhez sok pénz kell és ahogy nem elég egyszer végig vinni egyszer a pályát. Lesz amikor nem tudjuk a következő pályát még teljesíteni de az előtte levő pályákon pénzt szerezhetünk. Ha minden jól megy akkor lassan de biztosan eljutunk a célig. A cél az hogy nekünk legyen a legjobb autónk. Na most jön csak be az ,hogy honnan tudjuk hogy mienk a legjobb autó? A játék elején le kell tennünk a jogsit ha ez sikerült kapunk egy azonosítót és egy felhasználói nevet jelszót. Ekkor bekerülünk az adatbázisba. Innentől kezdve mehet minden. Ha úgy véljük hogy elég jók vagyunk nyithatunk egy boltot. 3 -féle boltot nyithatunk. Autóbolt, szerviz, tuning műhelyhez. Ahhoz hogy ilyet nyithassunk a szervizhez és a tuning műhelyhez szerelői engedély kell. Ez sok pénzbe kerül és le kell tennünk egy vizsgát. Egy kocsi több részből áll. Egyenlőre a következőkre gondoltunk: futómű, kaszni, kerék, elektronika. Ezeknél mindegyikhez kell szerszám. ( mindegyikhez másik ). A szerviz csak akkor tudja ezt megjavítani vagy cserélni ha van hozzá eszközük. Ha van akkor egyszerű a helyzet.

Kaszninál:
Fel vannak sorolva bizonyos elemei. Ezeket kell sorrendbe rakni. Ha sikerült akkor ez össze lett rakva.

Motornál:
Vannak bizonyos dolgok amivel össze kell kötni. Ezeknek van egy bizonyos száma. Ha beírjuk őket helyes sorrendbe akkor már működik is.

Kerék:
A legegyszerűbb. Csak a a nyilakat kell megnyomni 5-ször.

Elektronika:
A kábeleket kell megfelelő sorrendbe bekötni. ( csak a szineket kell tudni hogy melyik melyik )

Ezt mind megtanulhatja az ember akkor már nincs más hátra mint megvenni a szerelő garázst ( ár arányba többnél több kocsit tud ), megvenni a szerszámokat ( nem kell egyszerre mindet ), és egy kezdő tőkét gyűjteni. Ha kész akkor felkerül a listára. Ha az ember szervizelni akarja a kocsiját akkor a listán választ egy szervizet. Jelez nekik ( ez csak egy gombnyomás és automatikusan megy ) a szerelő megkapja a kocsi állapotát és ,hogy mit szeretne javítani. Megnézi hogy ha cserélni kell akkor beszerel egy újat amit neki meg kell vennie. Kikalkulálja az árat és vissza jelez. Ha az ügyfél elfogadja és van is elég pénze akkor a kocsija eltűnik és a szerelőnek 5 nap alatt meg kell csinálnia. Ha nem akkor az ügyfél vissza kapja a kocsit és kap jóvátételi díjat a szerviztől. Így működik körülbelül az összes bolt. Ezt egy egyszerű adatbázissal meg oldhatjuk amibe csak annyit kell hogy mindig feltölti a gép a változásokat. A legjobb tíz autó egy toplistán szerepel egy képpel a kocsiról.

Ebből egyenlőre még a motor kisebbik része van meg.

Néhány technikai adat:
Fejlesztő eszköz: GM
Fizikai motor: PhysX
Hangrendszer: Saudio
MSQL: GMSQL
Menü: DGS ( Dragonzap Gui System )

Képek:

Menü ( gui )

Pályaválasztó

Teszt pálya

Nitro

Gondoltam nem regelembe amíg nem mondtok rá véleményt.
   
Stories Games - Tag | 50 hsz       Online status #78959   2008.01.04 06:59 GMT+1 óra  
Vagyis a 2000-hez

   
Stories Games - Tag | 50 hsz       Online status #78958   2008.01.04 06:59 GMT+1 óra  
Az RPG Maker-hez van egy úgynevezett CharaMaker,ahol saját karaktereket lehet összedobni

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78887   2008.01.03 12:02 GMT+1 óra  
Figyelj, nekem nem az RPGMaker látványvilágával van a bajom.
Nem fogalmaztam elég érthetően. Nem az a baj, hogy az rpgmaker beépített karakterei/képei retro stílusúak (én is nagyon szeretem azt!), hanem pont az, hogy beépítettek, és már körülbelül többszáz, vagy még több játékban feltűntek. És még fel is tűnhetnek. Egy szó mint száz, nem saját anyagok, és az nem jó. A neten pl találni kismillió király homok-textúrát, a crytek-es srácok mégis sajátokat készítettek. Gondolom, nem kell elmagyarázni, hogy miért.
Ugyanígy, attól még, hogy saját grafikusod van, az nem jelenti azt, hogy nem készíttethetsz vele az rpgmakeres karakterekhez hasonlót. És akkor szép lesz, jó lesz, saját lesz.

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #78884   2008.01.03 11:47 GMT+1 óra  
Üdv! Tehát átköltözöm ide a kis projectemmel mondjuk rendhagyó módon legyen átmenetileg a neve Trpg! a honlap és 1-2 kép még mindig a www.sharp.extra.hu!
gaborlabor :
"És ha komoly projektről van szó, akkor lehet, hogy megérné keresni egy grafikust, hogy az rpgmakeres képek színvonala ne húzza le a projektet."
Uh ezt a véleményt kicsit furcsáltam, mert mindig is azt hittem hogy ennek játéknak ez a grafika adja a varázsát. Aki szinvonalas RPGMakeres játékokkal töltött annó jópár órát mint én, annak szerintem tetszik, és ahogy mondtam nekem már réges rég egy iylenfajta játék volt az álmom Grafikusom ha minden igaz lesz. Majd rajzol nekem egy teszt karaktert, és eldöntjük melyik a jobb. De a szívem akkoris ehhez a látványvilághoz húz Grafikai munka természetesen akkoris lesz vele, mivel az alap mozgás mellé kell rajzolni támadó, ülő, elterülő, és halott frameket, ami nem kis munka azért. Kasztonként változó kinézete lesz a karakternek. Választható hajstilussal és hajszinnel, ami szintén munka átfesteni a meglévőket különféle szinekre. A választható szem színen még megy a filózás
Asszem ennyi, köszi a véleményeket.

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #78817   2008.01.02 14:07 GMT+1 óra  
- Ha van egy fasza régi gámád
- Ha van egy fasza új gámád amit nem engedtünk be a GP rovatba mert szerintünk nem annyira fasza
- Egyáltalán, ha közzétennéd a játékot az oldalon, de vagy olyan lelkiismeretes hogy ne a GP rovatot higítsd, mert nem a fejlesztés menete a lényeg, meg ilyenek

.. akkor itt megmutathatod. Leírás, screenshot, futtatható demó.

- Ha tegnap letöltötte az öcséd az RPGMakert
- És másnapra megtanultatok játékot készíteni
- És neki is álltatok gyorsan egy új MMO-nak
- És nincs annyi önkritikád hogy ezt ne oszd meg a nagyvilággal

.. akkor se mutasd meg nekünk. Itt se. Ne csinálj hülyét magadból.


Ja, és persze itt nyugodtan meg lehet vitatni a szóban forgó játékokat, beszólni vagy szobrotemelni, nem lesz olyan szigor mint a csapatkeresőben
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Korábbi postok
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20]