|
|
Rengeteg project van és az egyszerűbbeket szerintem egy idő után már senki nem nézi meg, hacsak a fő oldalon fel nem tűnik valahogyan. Egy kis projectnél maximum beteszek egy új képet a demóról, ha kész, amit nagy valószínűséggel senki se fog észrevenni. Itt ha ír valaki egy hozzászólást rögtön a főoldalra kerül. Talán jobb itt megmutatni egy kiseb projectet 2-3 lépésben, mint betenni a rengeteg közé. Az itt lévő játékoknak úgyse az a célja, hogy hónapokig tartó időtöltést garantáljanak és a fejlesztés szakaszait is le lehet írni 1-2 bekezdésben. Valami +megkülönböztetés persze lehet, hogy nem ártana.
Ezt a hozzászólást Robsoft módosította (2008.03.09 13:46 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Részben egyetértek az előttem szólókkal. Nem rossz ennek a topiknak az alapötlete, hogy a GP rovatba csak olyan játékok kerüljenek be, ahol a fejlesztésen van a hangsúly (tehát nem kész játékok), de kész játékokhoz egy ilyen topik szerintem kicsit kevés. Ha valaki elkészít egy játékot, akkor valószínűleg kíváncsi a többiek véleményére, kritikáira, de ebben a fórumban szerintem max 3-4 hozzászólásra számíthat az ember, mert utána jön a következő játék, és az előző már el is van felejtve. A másik meg, hogy ezt a fórumot eleve kevesebben olvassák, mint a GP-ket. Ezért szerintem jó lenne kiemelni, megkülönbözetni valahogy ezt a fórumot (komolyabb megkülönböztetésre gondolok, mint a jobb felső sarokban található link), vagy esetleg tényleg valami más szerkezetet adni neki, mint ahogy azt már itt egy előttem szóló javasolta, hogy magukra a játékokra több figyelem irányuljon, és hogy többeket érdekeljen ez a topik.
Na, hát ezt szerettem volna elmondani, és köszönöm, hogy megoszthattam a véleményem az illetékesekkel. 
Üdv: NDani
|
|
|
|
ehh megelöztél énis terveztem a jövöben egy sakk játékot
|
|
|
Dark Moves : A fejlesztést február elején kezdtem el. Az engine XNA-ban készül. A program ott tart jelenleg, hogy tetszőleges sakk jelenetet lehet felállítani és abból animációt lejátszik a rendszer script segítségével. Tulajdonképpen grafkus motor, input lekezelés, audió és script rendszer-ből áll a program jelenleg. Most épp az AI-n dolgozgatok. A modellezés/textúrázás kész, ezért a grafikából már csak a shader effektek vannak hátra. Demó változat áprilisban várható, amiben már a gép ellen lehet játszani.
Alább látható egy render kép a sakk jelenetről. Egy bábú 300-500 poly, összesen az egész 21k.
|
|
|
Idézet kicsy :
.... nem csak kipattant a slozin a szikra, meg ami beindítja a fantáziájukat........
off:
röhögni fogsz,de nekem a legjobb 5letek sklozin jönnek, meg fürdés közbe  ennyi
|
|
|
vincent: te mondjál konkrétumokat, ne csak úgy hogy "keménymag", mert énis odasorolom magamat, annak ellenére nem hiszem, hogy bármilyen negatívat tettem volna, kicsy, te meg mondj szaftos részeket, és élj vissza a mod jogoddal, induljon el a flame-elés, jöjjön ide 25 ember, akik szélkakast játszanak, aztán sajnálkozva mondják, hogy hát milyen hülyeség ez, amit csináltok, és hogy ezt látja bárki kívülről, aztán elmegy egy másik topicba veszekedni. de én legalább ki is mondom, amit gondolok: magyar seggbe magyar lófaszt!
|
|
|
Vincent3d: Szerintem nem baj ha sokan komolyan veszik (köztük én is). Én főállásban is programozó vagyok, így nem tudom ezt nem komolyan venni.  Szerintem tök jó ez a topic és lehet nemsokára ki is rakom a kis sakk játékomat. Így legalább valahol be tudom mutatni és esetleg később egy komolyabb csapatot is össze tudok kovácsolni, mert látni fogják, hogy valamit letettem az asztalra. Lehet ez az 5. kis játék után lesz, de nem baj.
|
|
|
@Cow
Ha mindenki beszúr néhány képet a játékából, meg használ egy kis formázást, akkor kellően ki fog tűnni. Ha meg nem az az ő baja. A topik azért jött létre hogy tehermentesítse a gp rovatot a régi kész játékoktól, hogy legyen lehetőség bemutatni őket az ottani káosz további kavarása nélkül.
@Vincent
Valamit csúnyán benéztél, olvasd már el az első hozzászólást hogy miről szól ez a téma kérlek.
Amúgy pedig, ötlete mindenkinek van, ha nem teregeted ki valóban nem fogsz találni társakat. De megsúgom, valószínűleg még ötlettel sem. Majd ha mutatsz valamit a potenciális jelentkezőknek ami bizonyítja hogy már foglalkoztál te is vele, nem csak kipattant a slozin a szikra, meg ami beindítja a fantáziájukat, akkor van esélyed csapattársakat találni - és most folytathatnám egy kis szaftos személyeskedéssel, de nem teszem
|
|
|
Szerintem ebben a formában hülyeség ez a topik, mert nem csak akkor írhatsz ide, ha van egy régebbi játékod, és pár sorban be akarod mutatni. (Mondjuk csak odavaló hozzászólások kellenének az álláshirdetésekbe is, de mind1), szóval nekem ez a problémám vele. Lentebb említettem jobban örülnék valamiféle játékfelsorolásnak, pl listában válogatva a régebbi/kis játékok közül, lenne hozzá 1-2kép meg szöveg oszt kész.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
Hello!
Szerintem meg tök baromság ez a topic. Amióta be lett vezetve, azóta nem lehet még rossz csapattagokat sem találni nemhogy jókat. Igen van ötletem, igen van hozzá sztori, de minek teregessem itt ki?? A másik meg hogy én inkább szórakozásnak fogom fel, mint hogy olyan vér komolyan vegyem a dolgot. Úgy csinál itt egy két ember mintha a BLIZZARD-tól jött volna. 
Lehet hogy nincs sok hozzászólásom(én nem csinálok belőle versenyt  ), de minden nap feljövök, és követem az eseményeket, már ha van. 
Amikor még indult az oldal, teljesen más volt a társaság, sokkal barátibb volt.
Úgyhogy nem fogok én itt variálni, csak annyit írok hogy egy programozót keresek. A többi meg majd jön magától.
Még valami. Nyugodtan lehet fikázni!!! Itt úgyis nagyon nyomja mostanában a tapasztalt keménymag (akinek nem inge ne vegye magára).
MSN & Mail : szaszszil@mailbox.hu
Ezt a hozzászólást Vincent3d módosította (2008.03.07 02:27 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Nos tök jó lenne ez a fórumtéma, ha csak mindenki a saját kis játékát írná bele, de szinte normál fórum ez is, így arra gondoltam, hogy kéne vmi külön dolog hogy minden játékról lenne EGY kép, PÁR SOR és a link, és valahogy listában/dobozban lennének elérhetőek azok a játékok, amit most ide írkálunk. Bár lehet hogy sokak számára nem világos mire gondolok, csak azért ez így "elég parasztos" hogy ideírjuk a játékokat. Persze nem kellene a garázsprojecktekhez tenni őket hanem vhol külön. Nos ez lenne a javaslatom, nem tom mennyire jó ötlet.
Eredetit, újat és ötleteset - bárhol és bármikor... avagy nem vetem meg az ágyat, mert megvetem.
http://cow.isgreat.org
|
|
|
Ajánlották a topikot, hogy jobb lenne ide tennem, nem elfoglalni a helyet a normális játékoktól, szóvalhát legyen, OCEANBALLLL!!! 
Oceanball : Oceanball 1.1
Szóval ez egy egyszerű faltörő játék az óceán alatt, régen kezdtem, mostanában elővettem, hogy legyen már befejezett projektem is, szóval itt van, nem nagy szám, de lehet benne nyerni meg veszteni, szóval hát játéknak tényleg játék.
Amúgy 1.1, mert gm.hu-n sokan segítettek a hibakeresésben meg a játék jobbá tételében, és még remélem fejlődik.
|
|
|
Reméljük hozzá való melleket is kapunk!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
látom elég nagy választék lesz melltartókból
|
|
|
Idő hiányában kis szünetet tartottam, de most elkészült az alapverziója az Itemek Adatbázisának szerkesztésére szolgáló Editornak...(mivel normális és könynen kezelhető felület kellett ezérrt ezt már BlitzMaxban irtam, ott irtóegyszerü windowsos guit programozni  )
|
|
|
Szólj, ha kéred a Bábi OS forráskódját!!!
|
|
|
De azt is GameMaker-ben kell tenned!
In my restless dreams... I see that town... Silent Hill...
|
|
|
Nah mind1... akkor írok inkább egy oprendszert.
|
|
|
Az más
Meg ne kérdezd miért : )
|
|
|
Milyen szintet nem üt meg? (Költői kérdés, nem kell rá válaszolni.  )
Éppen itt figyel jobb oldalt a "Betörés a gyárba"...  
Ez negatív diszkrimináció.. csak azért mert hipotalamus diszfunkcióim vannak.  
Szerk: És a játék NEM poén, csak humorral fűszerezett..
Ezt a hozzászólást Bacce módosította (2008.01.09 11:53 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
Nem azért nincs megengedve mert poén, hanem mert nem üti meg a szintet
|
|
|
|
GEXI - Emo Adventure
Akarjátok ti is mert ha sokan akarjuk akkor meglesz engedve. 
Szerk: olvasd először!
|
|
|
Hát köszi szépen, remélem még mások is kipróbálják az oldalról, mindenki véleményére kíváncsi vagyok, az építő jellegű kritikákat is szívesen fogadom, ötletek, vagy bármi jöhet, az oldalon levő fórumot se féljetek használni, minél több a komment, annál átfogóbb képem lesz hogy még mit kell javítani, változtatni, stb...
|
|
|
Nekem is tetszik. Frankó szövegek vannak benne, jól használható a minimap is.
Szép a design is, meg úgy általában rendben... olyan wizardry 1 feeling. 
Hát, én jobban örülnék ha mindenki ilyeneket regisztrálna be mint itt az utolsó 2-3 játék, és nem tanya wars színvonalúakat.
|
|
|
Auto ütögetés van, de ha tanulsz valamilyen technikát akkor körönként 1x beleszólhatsz, próbából pl tanulj meg egy tűzcsóvát, aztán aliassal bindeld valamelyik gombra, harc közben két tick között benyomod és akkor azzal plussz sebzést érsz el.
|
|
|
Szerintem nagyon jó lesz. Tetszik, hogy ír ki infókat, hogy mások mit csinálnak. Meg, ha megyek valamerre automatikusan nyomhatna egy n-t, de maga a játékötlet az nekem kifejezetten tetszik. Viszont a harccal vannak gondok, mert (lehet, hogy csak nálam) nem igazán lehet beleszólni, automatikusan ütöget.
|
|
|
No akkor a http://goldsoft.uw.hu-n egy röpke regisztráció után leszedheti akit érdekel, eredetileg vizsgamunkának készült, első komolyabb munkám, aki ismeri a Brutáliát és a Diablot, annak nem lesz ismeretlen a tma. Jelenleg 0.6 os verzó a legfrissebb, bugok vannak, de majd idővel kijavítgatok mindent. Kommenteket plz majd akár ide is, vagy oda a fórumba, help is van a játékhoz, felsoroltam a fontosabb dolgokat...
A honlap nem egy durranás, azért előre elnézést kérek, nem vagyok egy honlaptervező guru
|
|
|
Sztem meg igenis próbálkozzál.. láttunk már jó szöveges rpg-t.. 
Mondjuk láttunk már rosszat is.. de ide jöhet szerintem bármi.. 
Szerk: Má' megint megelőztek.
|
|
|
Dehogynem! Jöhet a link!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
|
|
|
Én Delphiben egy szöveges RPG-n dolgozom, látom itt azért elég komoly játékok születnek, nemtom érdemes lenne-e linket küldenem az enyémről, vagy itt az ilyesmivel inkább ne is próbálkozzak?
|
|
|
OpenGL ehhez is kell, azért nem megy valszeg zeller-nél. Lett volna hozzá több pálya is, csak azokat szobatársam csinálta és ő beleunt, pedig egész jól kitaláltuk már hozzá a történetet. De sebaj, majd lesz belőle Hent2  csak éljem túl ezt a kib****tt vizsgaidőszakot. Ja, és örülök, hogy tetszenek a játékok
|
|
|
  Ez a hent nagy fun!!
BRAAAAIN... JOOOOIN UUUUS... 
A Guns-os pólós arcnak meg olyan a feje mint a Lordi énekesének.
|
|
|
Nálam is jól megy mind a kettő.
A Hent nagyon jóóó. 
|
|
|
Ezt a hozzászólást Asylum módosította (2008.01.07 09:08 GMT+1 óra, ---)
|
|
|
hent: 0.76 fps...
milyen konfigra irtad ezt???
|
|
|
Pár shotot azért igazán mellékelhetnétek
|
|
|
Akkor engedelmetekkel én is tennék ide pár saját játékot, amit már régebben készítettem.
HENT - Zombijárás Debrecenben
Tesco Metal Mackó
Igaz nincsenek befejezve tökéletesen, de ez nem az én hibám  ...na jó talán részben. Mindegy, asszem a címek magukért beszélnek, akit épp érdekel az nézze meg!
Ja...képek:
Hent
TMM
|
|
|
Hali! Hu nagyon sokat programoztam ma szóval rövid leszek. Új képek www.sharp.extra.hu/rpg.html Újitások: animált tile-ok, változtatható ruha, ruhaszin, haj, hajszin, itemek, inventory, és néhány SAJÁT grafikai munka ( azért emelem ki mert olyan szinten nincs érzékem a grafikázáshoz hogy el se hinnétek  )
|
|
|
Igen, igen. 
"Sokak ismerik még valószínűleg az Elasto Maniat, s még többen talán máig is játszanak vele.
Akik nem ismernék, azoknak röviden: a játék célja, hogy felszedd az összes almát és aztán a virágot a pályán. Eddig egyszerűnek is hangzik, de ezt rendkívüli terepek nehezítik meg. Ezen kell nekünk végig krosszozni anélkül, hogy bevernénk a fejünk. Ezt egy gyönyörű fizika szépíti meg, aminek jóvoltából olyan eszméletlen trükköket lehet csinálni, amit az ember el sem hisz. Ez egy oldal nézetes motoros játék. Ez adta elsőnek az ötletet, de mégse akartuk teljesen lemásolni. Ezért a motor helyett kocsit készítettünk. De mivel egy kocsit mégse lehet úgy mozgatni, mint egy motort, ezért úgy döntöttünk, hogy alkotunk valami újat. Akkor gondoltunk, hogy lehetne ez is olyan nem igen hű a valósághoz. Ekkor gondoltunk a worms szerű fegyveres túlzásra. Régen ismertem egy játékot, amiben kocsikkal lehetett menni és fegyverek felvétele után lövöldözhettünk az ellenfelünkre. Ott van még az 1NSANE játék is, amelyben a másik kocsiját zúzva kell végig mennünk a pályán ..."
Ezt írtam a weblapunkon. Be vallom nem teljesen az elasto mania atta az ötletet. A PhysX Demo-ba levő autó volt az első. Aztán jutott eszembe az elma. Ebbe nem lehet kerekeket emelni. Ebbe nem pöröghetsz a levegőbe. De van helyette más.
|
|
|
Hát, a képek alapján inkább motorama, mint elma. Az elmában azért elég ritka az olyan pálya amikor a talajon kell menni  Autós játékhoz ahhoz nem is lennének jók.
Nekem az a pár kép alapján ez ugrott be:
http://images.google.hu/images?hl=hu&q=motorama&btnG=K%C3%A9pek+keres%C3%A9se&gbv=2

Aztán ki tudja, majd meglátjuk.
Ezen legalább látszik, hogy nem csak egy hirtelen jött ötlet, hanem ki is van dolgozva, és a fejlesztés is folyik -> ezért mondtam, hogy szvsz beregelhető nyugodtan.
|
|
|
Szeretem az 1024x768-as bmp-ket letölteni. 
Akkor ahogy nézem olyan elma kaliber kicsit megdobva ezzel azzal? Nem tűnik rossznak. 
Szerk: Grrrr.. második már megint. 
|
|
|
Szerintem ez simán jó 
És ha jól láttam, azok már ingame képek. 
Ez olyasmi játék lesz akkor, mint a Motorama, csak autókkal.
Nem tudom, hogy hány % körül áll a fejlesztés, de szvsz ezt már be lehetne regelni.
|
|
|
Egy egyszerű kis 2D-s játék ami nem a grafikájával akar hódítani. Próbáltuk tele pakolni újító ötlettel. A játék fejlesztés történetéről csak annyit ,hogy eléggé rég volt már amikor elkezdtük. De abba hagytuk ( tán egyszer ez lesz a végem soha semmit nem fejezek be rendesen  ). Szóval abba hagytuk augusztosba. Hát most úgy döntött a csapat minden projektet befejezünk. Hát most ezen a sor. Az alapelv egyszerű: 'Fogd a szállítmányt és meny végig a pályán.' hát a szállítmányt nem nagyon kell fogdosnunk  de a pályán végigmenetel már nehézkesebb. Terepjáróinkkal kell végigmennünk a dimbes-dombos pályán. Néha a vihar néha a pálya fura adottságai akadályoznak ebben. Persze lesz fegyverünk és egyéb eszközünk hogy ezeken túl lépjünk. Lehet hogy néha egy követ kell lelöknünk a hegyről és azt egy jól szituált taposógránáttal felrobbantanunk, vagy épp nitro segítségével kell 'átszállnunk' egy szakadék felet de ez inkább szórakoztató mint hogy sem lehetetlen. A kocsinkat felszerelhetjük egy ,s mással. Átépíthetjük akár az egész kocsit a motortól a kaszni ig. Persze ehhez sok pénz kell és ahogy nem elég egyszer végig vinni egyszer a pályát. Lesz amikor nem tudjuk a következő pályát még teljesíteni de az előtte levő pályákon pénzt szerezhetünk. Ha minden jól megy akkor lassan de biztosan eljutunk a célig. A cél az hogy nekünk legyen a legjobb autónk. Na most jön csak be az ,hogy honnan tudjuk hogy mienk a legjobb autó? A játék elején le kell tennünk a jogsit ha ez sikerült kapunk egy azonosítót és egy felhasználói nevet jelszót. Ekkor bekerülünk az adatbázisba. Innentől kezdve mehet minden. Ha úgy véljük hogy elég jók vagyunk nyithatunk egy boltot. 3 -féle boltot nyithatunk. Autóbolt, szerviz, tuning műhelyhez. Ahhoz hogy ilyet nyithassunk a szervizhez és a tuning műhelyhez szerelői engedély kell. Ez sok pénzbe kerül és le kell tennünk egy vizsgát. Egy kocsi több részből áll. Egyenlőre a következőkre gondoltunk: futómű, kaszni, kerék, elektronika. Ezeknél mindegyikhez kell szerszám. ( mindegyikhez másik ). A szerviz csak akkor tudja ezt megjavítani vagy cserélni ha van hozzá eszközük. Ha van akkor egyszerű a helyzet.
Kaszninál:
Fel vannak sorolva bizonyos elemei. Ezeket kell sorrendbe rakni. Ha sikerült akkor ez össze lett rakva.
Motornál:
Vannak bizonyos dolgok amivel össze kell kötni. Ezeknek van egy bizonyos száma. Ha beírjuk őket helyes sorrendbe akkor már működik is.
Kerék:
A legegyszerűbb. Csak a a nyilakat kell megnyomni 5-ször.
Elektronika:
A kábeleket kell megfelelő sorrendbe bekötni. ( csak a szineket kell tudni hogy melyik melyik )
Ezt mind megtanulhatja az ember akkor már nincs más hátra mint megvenni a szerelő garázst ( ár arányba többnél több kocsit tud ), megvenni a szerszámokat ( nem kell egyszerre mindet ), és egy kezdő tőkét gyűjteni. Ha kész akkor felkerül a listára. Ha az ember szervizelni akarja a kocsiját akkor a listán választ egy szervizet. Jelez nekik ( ez csak egy gombnyomás és automatikusan megy ) a szerelő megkapja a kocsi állapotát és ,hogy mit szeretne javítani. Megnézi hogy ha cserélni kell akkor beszerel egy újat amit neki meg kell vennie. Kikalkulálja az árat és vissza jelez. Ha az ügyfél elfogadja és van is elég pénze akkor a kocsija eltűnik és a szerelőnek 5 nap alatt meg kell csinálnia. Ha nem akkor az ügyfél vissza kapja a kocsit és kap jóvátételi díjat a szerviztől. Így működik körülbelül az összes bolt. Ezt egy egyszerű adatbázissal meg oldhatjuk amibe csak annyit kell hogy mindig feltölti a gép a változásokat. A legjobb tíz autó egy toplistán szerepel egy képpel a kocsiról.
Ebből egyenlőre még a motor kisebbik része van meg.
Néhány technikai adat:
Fejlesztő eszköz: GM
Fizikai motor: PhysX
Hangrendszer: Saudio
MSQL: GMSQL
Menü: DGS ( Dragonzap Gui System )
Képek:
Menü ( gui )
Pályaválasztó
Teszt pálya
Nitro
Gondoltam nem regelembe amíg nem mondtok rá véleményt.
|
|
|
|
Az RPG Maker-hez van egy úgynevezett CharaMaker,ahol saját karaktereket lehet összedobni
|
|
|
Figyelj, nekem nem az RPGMaker látványvilágával van a bajom.
Nem fogalmaztam elég érthetően. Nem az a baj, hogy az rpgmaker beépített karakterei/képei retro stílusúak (én is nagyon szeretem azt!), hanem pont az, hogy beépítettek, és már körülbelül többszáz, vagy még több játékban feltűntek. És még fel is tűnhetnek. Egy szó mint száz, nem saját anyagok, és az nem jó. A neten pl találni kismillió király homok-textúrát, a crytek-es srácok mégis sajátokat készítettek.  Gondolom, nem kell elmagyarázni, hogy miért.
Ugyanígy, attól még, hogy saját grafikusod van, az nem jelenti azt, hogy nem készíttethetsz vele az rpgmakeres karakterekhez hasonlót. És akkor szép lesz, jó lesz, saját lesz.
|
|
|
Üdv! Tehát átköltözöm ide a kis projectemmel  mondjuk rendhagyó módon legyen átmenetileg a neve Trpg! a honlap és 1-2 kép még mindig a www.sharp.extra.hu!
gaborlabor :
"És ha komoly projektről van szó, akkor lehet, hogy megérné keresni egy grafikust, hogy az rpgmakeres képek színvonala ne húzza le a projektet."
Uh ezt a véleményt kicsit furcsáltam, mert mindig is azt hittem hogy ennek játéknak ez a grafika adja a varázsát. Aki szinvonalas RPGMakeres játékokkal töltött annó jópár órát mint én, annak szerintem tetszik, és ahogy mondtam nekem már réges rég egy iylenfajta játék volt az álmom  Grafikusom ha minden igaz lesz. Majd rajzol nekem egy teszt karaktert, és eldöntjük melyik a jobb. De a szívem akkoris ehhez a látványvilághoz húz  Grafikai munka természetesen akkoris lesz vele, mivel az alap mozgás mellé kell rajzolni támadó, ülő, elterülő, és halott frameket, ami nem kis munka azért. Kasztonként változó kinézete lesz a karakternek. Választható hajstilussal és hajszinnel, ami szintén munka átfesteni a meglévőket különféle szinekre. A választható szem színen még megy a filózás
Asszem ennyi, köszi a véleményeket.
|
|
|
- Ha van egy fasza régi gámád
- Ha van egy fasza új gámád amit nem engedtünk be a GP rovatba mert szerintünk nem annyira fasza
- Egyáltalán, ha közzétennéd a játékot az oldalon, de vagy olyan lelkiismeretes hogy ne a GP rovatot higítsd, mert nem a fejlesztés menete a lényeg, meg ilyenek
.. akkor itt megmutathatod. Leírás, screenshot, futtatható demó.
- Ha tegnap letöltötte az öcséd az RPGMakert
- És másnapra megtanultatok játékot készíteni
- És neki is álltatok gyorsan egy új MMO-nak
- És nincs annyi önkritikád hogy ezt ne oszd meg a nagyvilággal
.. akkor se mutasd meg nekünk. Itt se. Ne csinálj hülyét magadból.
Ja, és persze itt nyugodtan meg lehet vitatni a szóban forgó játékokat, beszólni vagy szobrotemelni, nem lesz olyan szigor mint a csapatkeresőben
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Treasure Measure
Friss kép a galériából:
|