|
|
jah,codexet én is rendszeresen vágtam zsebre a helyi könyvtárban
|
|
|
Én azt sajnálom hogy a Codex megszűnt...
|
|
|
Most vettem nemrég egy gurut... 100 év óta az elsőt, mert volt benne spore. Olvasható, de játszani amúgyse nagyon szoktam, max lego batman, azt is csak melóhelyen.  Az érdekesebb dolgokról meg értesülök online, szóval most megint ennyit az újságolvasásról... nincs benne se kázmár és huba, se horoszkóp, se meztelen csaj... van még hova fejlődni.
btw: Metropol for president
|
|
|
Annyira nem rulez...lassan az se szól már másról, mint a főszerkesztők személyéről...
|
|
|
gamestar rulez
|
|
|
Utolsó post óta eltelt két év, azóta van valami újság amit érdemes venni?
|
|
|
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
|
|
|
Idézet Hacker :
Sajnálatos módon csak volt, mivel megszűntek a rovatok a GS mellékleten, de igen volt prog rovat.
Akkor mégsem kerülte el a figyelmem. Pedig szerettem azt a rovatot, meg a PC Guru, és a Gamer magazin mellékletein is  . Kár, hogy a Codex folyóírat sem jelenik meg már, pedig nagyon jó újság volt (bezzeg a sz*ros Popcorn, Maxim, meg Isten tudja mik még vannak), legalábbis az első száma nagyon tetszett, jó érzés volt az első 11 szám után papír formában is olvasni. De jó is lenne hasonló lap, mint a Codex volt!
|
|
|
Idézet Hacker :
Én már töretlenül csinálom a prog rovatot lassan 3 éve, így bár lassan, de haladok a tutorokkal. Volt már pár ember aki besegített, de sajnos feladták , egy-két cikk után.
Ha lenne 3d graff rovat, én is beállnék
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
|
|
|
Sajnálatos módon csak volt, mivel megszűntek a rovatok a GS mellékleten, de igen volt prog rovat.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!
|
|
|
csak volt. Mostanáában énse szoktam látni.
|
|
|
Idézet sosy :
Idézet Hacker :
Én csinálom a GameStar-ban a programozási rovatot, így ha lenne egy-két komolyabb projekt írnék (vagy a készítő írna) egy-egy bemutatót róla.
Télleg.Szoktam olvasni.Onnan tanultam meg programosni.Bár a grafika résznél elakadtam.Nem is gondoltam hogy Hacker az a Hacker.Mik vannak...
Van programozási rovat a GS-ben?  Végignéztem a lemezt, de én nem találtam  Vagy csak volt? Vagy megint valami elkerülte a figyelmem, mint mindig?
|
|
|
Idézet Hacker :
Én csinálom a GameStar-ban a programozási rovatot, így ha lenne egy-két komolyabb projekt írnék (vagy a készítő írna) egy-egy bemutatót róla.
Télleg.Szoktam olvasni.Onnan tanultam meg programosni.Bár a grafika résznél elakadtam.Nem is gondoltam hogy Hacker az a Hacker.Mik vannak...
|
|
|
igen, ez lenne a tokeletes. de mint az eletben sok mas dolog, ezsem tokeletes. idejon a 12 eves pistike, nembiztos, hogy orulne neki. mondjuk mi le sem xarnank, de lehet, hogy itten omlasztana a nepet, vagy megint tortennenek ilyen hulyesegek (emlekeztek meg ugye arra a projektre? ^_^)
|
|
|
100%-os játék nincs és nem is lesz soha ezzel minden fejlesztőnek tisztában kell lennie.
Általában véve azért igaz, hogy aki tudja, hogy egy játék elkészítése miből áll
és már próbált vagy csinált is játékot az együttérez a fejlesztővel és nem kritizálja annyira a játékot mint egy felhasználó. Viszont ha egy olyan ember akarja kritizálni a game-et aki már maga is csinált hasonlót az ne fogja vissza magát. Így lesz igazán építő jellegű a dolog amiből igazán sokat lehet tanulni.
Practice makes perfect.
|
|
|
Igazatok van, így tényleg nem működne. Mellesleg aki nem bírja a kritikát, az ne fejlesszen játékokat, mert minden komolyabb játékra mondanak rossz dolgokat is. Asszem Gamestarban sem volt még 100%-os játék, vagy olyan amelyikhez ne írtak volna semmi negatívumot. Szal a kritikát azt azért meg kéne szokni, mert mind lesz belőle. 
Az mondjuk más kérdés hogy kitől jön. Ha olyan szólja le a programomat, aki nem programozott életében sem egy sort, csak nem tetszik neki mert randább mint a quake4, azt énis elküldöm valahová. De a tapasztaltabbaktól jövő építő jellegű kritikát bizony el kell fogadnia mindenkinek. Sajnos ez tényleg nem valószínű hogy mindenkinek sikerülne.
|
|
|
jah ,egyetertek az elottem szolokkal. szal nem mindenki fogadna jol, hogy azt mondjak ra, hogy nem eleg jo, meg ilyesmi. mert bizonymeg kell mondani, hogy van jopar game, aminel ki kell mondani (itt pl a sajatjaimat ertem, de azok mar reg odebb vannak. akinek nem inge, ne vegye gatyara...), hogy nme tul jo. de megis, azert nem esik jol, hogyha kimondjak ezt, mert azert dolgozott vele (jobb esetben). meg am asik az izles. lehet, hogy vkinek ez teccik, a masiknak az. amit a fejleszto ficsorkent csinalt, az bugnak nyilvanitjak, es a tobbi. szal sztem ecceruen nem mukodne, mert lenne nagy megsertodes, meg minden, es rovid idon belul tiltakozasok lennenek.
|
|
|
Ezzel van itt a probléma. Sokan nem bírják a kritikát, még akkor sem ha az építő jelleggel történik, vagy esetleg egy picit csípősebb modorban mint a széplelkű túlérzékeny fejlesztő ízlése, és - főleg az újoncok, akik csak viccből beregisztrálták az ő hiperszuper projectjüket - elküldik a kritikusokat bizonyos melegebb éghajlatra... Kipróbált dolog, sajnos nem valami nyerő. Szerintem ugyanez lenne a cikkel kapcsolatban is. A HGP-iről vannak cikkek, de azok meg is érdemlik  Egyszerű projectekről szvsz nem kéne. Főleg mert mindenkinek más az ízlése, és sértődés lenne a vége.
|
|
|
Én nem ellenzem, szerintem működhetnene, de ahhoz az kell hogy mindenki megfelelően álljon hozzá!
|
|
|
sry, kétszer ment el a hsz....
___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...
|
|
|
Ez amúgy nem az rendszer hibája, hanem akkor a fejlesztők hozzáállásáé...
A nép szavának tényleg nincs értelme, mert akkor egymást lehúzhatják.
De nem tudom, hogy akkor mi is volt, tehát olyan is volt, hogy egy ember, esetleg két három tapasztalt ember pontokat ad a grafikára, játékélményre stb...
Mert szerintem, ha valaki ért hozzá és tud elvonatkoztati, akkor írhat és értékelhet elfogultság nélkül.
A kedvről pedig. Ha Pistike aki mondjuk történetesen a fiad, elkezd festeni és annyira belejön hogy összefesti mondjuk a számítógépedet - hogy egy értékeny pontra tapitsak - akkor nem mondod neki, hogy jól van Pistike, csak, hogy ne vedd el a kedvét a felstészettől...
Tehát megvannak a határok, ha valaki nem látja reálisan a játékát, előbb vagy utóbb úgy is megkapja a a magáét, vagy mások hozzászólásának formájában, vagy esetleg egy építő cikkben...
Tehát ez lehetne egyfajta segítség, ahol kiemelik a pozitívumokat, amire még egy kicsit rádolgozva nagy előnyt szerzhez a játék, és a negatívumokat amiket kijavítva "tökéletes" lehet a játék.
Még ha nincs is pontozás, ami szeriten amúgy összefügg a cikkel, csak épp nem szavakban hanem számokban van előadva a vélemény, akkor is egy átfogó véleméynyílvánítás szerintem nem okozhat problémát. És jó érzés is lehet, hogy foglalkoznak az ember játékával, és kap visszajelzést egy olyan embertől is aki ért hozzá...
Mondjuk az is nagy baj lehet, hogy ki ér rá, de azért elég sokáig fejlesztenek egy-egy gp-t szóval azért előbb utóbb csak-csak sor kerül mindegyikre.
Szóval szerintem ha hozzáértő véleméyn formájában és nem mindenki kénye kedvére változó pontozás formájában lehetne segíten ia gp-ken...
Tehát egy cikk a bétáról, és egy a teljes gammáról (kiemelve a fejlődést...).
Működhetne amúgy opcionálisan is akár, tehát kérhetné a gp beregisztálásakor az ember, és akkor fel lehetne mérni az igényt is rá.
És igen meglehet, hogy kezdő és új vagyok még itt, és túl idealista, de a legtöbb emberben (főleg egy játékfejlesztés portálon) vannak ötletek. Ha az ötlet rossz akkor meg kell mondani, mert az ember nem csak saját kárán tanulhat, de a bölcsebbtől is, ha eléggé hajlik rá.
Szóval, ha nem értetek egyet akkor fejtsétek ki, hogy miért is nem működne ez, amit most mondtam.
Köszönöm.
___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...
|
|
|
hát az lehet hogy nem figyeltem elég alaposan, de a a cíberteszten néha 10-15 percig 2., 3. voltam 
ok, akkor inkább ténlyeg kerüljük el a vitákat.
|
|
|
|
Idézet ferchild :
újak vagytok igaz?
régen ugyanez volt, és óriási vitákat generált. Nem véletlen hogy nincs 
hát mi számít újnak??
jf 1-en is ott voltam ám csak akkor inkább csendben figyeltem az eseményeket. 
ha csak vita lenne belőle akkor inkább hagyjuk az egészet. de akkor most mi vagy ki dönti el, hogy egy projekt kiemelt legyen-e? mert az addig OK hogy vannak kijelölt szakértők, de azért a nép szava mégiscsak fontosabb, mivel mindenkinek más az ízlése ezért nem bízhatjuk a döntést néhány emberre. lehet hogy nekik nem tetszik, de van 15 másik akinek meg igen. na mindegy felőlem maradhat így is ahogy most van, nem olyan rossz ez.
|
|
|
Még tudatlanuk és tapasztalatlanok  . Ifjú padawan-ok még  . Amúgy GP értékelése hivatalos (kijelölt?) szakértőkkel nem rossz ötlet, de ebből is veszekedés lenne és amúgyis nem lenne semmi értelme, mert ha rossz százalékot kap az illető akkor elvesszük a kedvét a játékfejlesztéstől. Így is elég sok a befejezetlen projekt.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!
|
|
|
újak vagytok igaz?
régen ugyanez volt, és óriási vitákat generált. Nem véletlen hogy nincs
|
|
|
Ez jó ötlet!  Támogatom!
|
|
|
ez igaz. inkább ne olyan legyen hogy néhány ember értékeli %osan mint az újságokban, hanem lehessen szavazni 1-től 10-ig mint a cikkekben, és így bárki kifejezheti a tetszését vagy nem tetszését a projekt iránt.
|
|
|
Hát ilyen már volt az ősrégi időszakban, de akkor sem jött be... Csak a veszekedés volt belőle.
|
|
|
Nézze meg az ember, már az is baj, ha pénz áll a házhoz. 
A poént félretéve azért kellene pár újítás (jó tudom, hogy nemrég jöttem és már így is túl nagy a szám  )
De pl lehetnének értékelések a GP-kről. Százalékos meg minden.
Tehát megkapja a jf.hu a hivatalos sajtó bétákat...
És ez egyfajta visszajelzés is lenne a többieknek és a feljlesztőknek is.
___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...
|
|
|
Khm... Dehiszen a JF.hu maga egy online játékfejlesztéses magazin, és ingyen van..
Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
|
|
|
Pedig szerintem jó ötlet lenne egy játékfejlesztés magazin. Online vagy nem én biztos hogy megvenném. Miért nem raktok ki szavazást? A minigame verseny úgy is végetért.
Legalább felmérni az érdeklődést...
Na?
___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...
|
|
|
Újságban megjelenéssel v a nélkül, de JÁTSZANI AKAROK VELE!!! Mikor lesz már belőle, legalább csak egy kis ízelítő???
|
|
|
Én szeritnem nyugodan mondhatom a Solarah nevében, hogy ez egy akkora megtiszteltetés lenne, ha újságban is szerepelhetne a projekt... Bár addig még melózunk keveset
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
|
|
|
Én már töretlenül csinálom a prog rovatot lassan 3 éve, így bár lassan, de haladok a tutorokkal. Volt már pár ember aki besegített, de sajnos feladták  , egy-két cikk után.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!
|
|
|
Ezzel csak az volt a gond (anno PC Gurunál, ami aztán Gamer lett és meghalt, béke poraira...), hogy ahogy én láttam mindíg elkezdte vki a prog rovatot, belekezdett mindenbe, aztán v túl általános lett a végére (nem szólt semmi értelmesről), vagy jött vki új ember, aki kezdte előről. Persze, volt 1-2 jó tutor/ cikk, de azokat kiszemezgetni... Nem vállalkoznék, nem is vállalkoztam rá.
|
|
|
A GS is kipróbálta ezt a változtatot, de nem volt nagy eredmény. Ezt a Piros GS-nek hívták. Szerintem már egyre jobb és igényes játékokat adnak az újsághoz, szóval már a tartalom is elég jó.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!
|
|
|
ilyen már volt a pc guruban és ha jól emléxem jól le is szavazták
|
|
|
Egyébként nem tervezik az újság cd nélküli kiadását? Mert amikor én néha veszek újságot, átolvasom aztán a cd meg többnyire 1 ránézés után röpül a többi közé. Ahol bizony még 96os pcworld is van.  Nem beszélve arról hogy még floppy mellékletek is lennének ha nem lomtalanítottam volna 2 éve  .
Ha mondjuk 6-700 ft volna cd nélkül akkor talán rendszeresen meg is venném.
|
|
|
Egyelőre Pascal és Delphi cikkek vannak benne (van három Assembly-s is) valamint némi elméleti rész, de tervezek majd OpenGL vagy DirectX (még nem derült ki számomra) és ha végére érek a Pascalra akkor nekikezdek a C/C++-nak. A CD/DVD mellékleten szokott megjelenni.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!
|
|
|
Idézet Hacker :
Én csinálom a GameStar-ban a programozási rovatot, így ha lenne egy-két komolyabb projekt írnék (vagy a készítő írna) egy-egy bemutatót róla.
Van a gamestarba programozási rovat?! Miről írsz benne?
Hmm ha egyszer veszek újságot akkor az a gamestar lesz hogy megnézzem...
|
|
|
|
Idézet Seeting :
Meg a Killer Machine 3 (alias DREALM) is. 
Mikor? Hol? scant!!!
Csak semmi játékfejlesztés!
|
|
|
Egyszer találtam egy Gamerben DarkBASIC rovatot!
A szerző leadott az egész rovatban egy buborékos rendezést (aki ettől nem szereti meg a DB-t az semmitől, ugye), csodálkozott hogy nem írt senki levelet és szevasz ennyi.
Kíváncsi vagyok ki lehetett.
Csak semmi játékfejlesztés!
|
|
|
Meg a Killer Machine 3 (alias DREALM) is.
|
|
|
Persze volt már rá példa, hogy GS híreibe bekerült egy itteni garázsprojekt, de sajnos azóta nem lehetett róla hallani. Ez a Way of Crime volt.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!
|
|
|
Én csinálom a GameStar-ban a programozási rovatot, így ha lenne egy-két komolyabb projekt írnék (vagy a készítő írna) egy-egy bemutatót róla.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!
|
|
|
Törzstagság: fogalmam sincs. Lehet csak véletlen, lehet a cikk(ek) miatt. Tényleg nemtom.
PC Guru - GameStar kapcsolatok: ez igen erősen jó lenne, csak addig nem igazán lehet kiépíteni, amíg nem tettünk le vmi tényleg komolyabbat az asztalra, pl. Solarah (amit én személy szerint iszonyatosan várok  ), Injected v Wizards. De ha 1 kész is lesz belőlük, akkor sztem lesz rá mód, és későbbiekre nézve is sokat lendíthet.
|
|
|
Azon gondolkodtam, hogy azért lehetne kapcsolatot teremteni mondjuk a PC Guruval vagy a GameStarral. A jobb projekteknek még akár dobbantó is lehetne.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
|
|
|
Shade, most nézem, te meg mér kaptál törzstagságot?
|
|
|
Legújabb project:
Smashed Potatoes
Legutóbb frissített project:
Smashed Potatoes
Friss kép a galériából:
|