játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5511
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2529

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #96617   2008.10.03 15:12 GMT+1 óra  
Van egy emberke, aki jelenleg rám vár. Kb. másfél hete. Ígértem neki valamit, emiatt nem tudja befejezni a jelentkezését. Én viszont iszonyúan elfoglalt vagyok. Viszont azt az ígéretet tettem neki, hogy most hétvégén megcsinálom neki, ezt a nagyon kemény, szerintem pár perces melót.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #96616   2008.10.03 14:33 GMT+1 óra  
jaa engemis érdekelne
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96614   2008.10.03 14:08 GMT+1 óra  
Csak a tudományos kíváncsiság hajt...Hogy áll a verseny?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #96237   2008.09.22 13:42 GMT+1 óra  
akkor megnézem a vasembert 3x-ra aztán utána hajnali kódolás

szerk.: úgy ahogy befejeztem ma délelőtt proof ment a mail...
remélem a többieknek is sikerült befejezni

Ezt a hozzászólást balogh9 módosította (2008.09.23 04:42 GMT+1 óra, ---)
_____________________
C++ && OGL
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #96235   2008.09.22 13:32 GMT+1 óra  
Ha fáradt vagy, ráér holnap is!
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #96226   2008.09.22 12:18 GMT+1 óra  
jólvan hát
nem sikerült azóta szinte semennyire hozzányúlnom
működni működik a 3., csak qrv@ lassú, szal most még zuhi után nekiesem
_____________________
C++ && OGL
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #96089   2008.09.19 12:06 GMT+1 óra  
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #96083   2008.09.19 08:58 GMT+1 óra  
proof: már szinte kész a 3. feladat (bár nem vittem túlzásba az optimalizációt), ma éjszaka, vagy holnap befejezem aztán küldöm a pakkot.
_____________________
C++ && OGL
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96082   2008.09.19 05:53 GMT+1 óra  
"Érezd, hogy mi az az engine, Luke!"
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #96081   2008.09.19 05:46 GMT+1 óra  
Szerintem egzakt specifikációt Carmack sem tudna adni. Nincs is. Érezni kell, hogy mi az az engine.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #96079   2008.09.19 03:23 GMT+1 óra  
én az alapján nevezem enginnek, hogy pl. van az emlitett resource manager, rendszer jellegű felépítés, saját 3d matek osztályok és scene graph (+algoritmusok pl. vfc). De azért definicionak többet gondolnék én is.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96078   2008.09.19 03:23 GMT+1 óra  
Értem én, de ha meg ennyire szigorúak akarunk lenni, akkor versenykiírásnál tessék szépen specifikálni, hogy mit kell tudnia az adott programnak, hogy a versenyen nevezhető legyen, azaz hogy a verseny kiírója mit tart 'engine'-nek!

"meg unalmas a meló" - Dettó (és még xar is )
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #96077   2008.09.19 03:13 GMT+1 óra  
Inkább arra gondlok, hogy Pistike kitalálja, hogy ő most engine-t fog irni: ir egy bmp betöltőt (inkább copy/paste), meg ir egy 3ds-betöltőt (szintén, copy/paste), persze mindezt javascriptben, és ez már engine... Két mátrixot nem tud összeszorozni, de már engine-t ir. Nagyon menő dolog mostanában az engine - kb. mint az oprendszer - irás...
Ezen a portálon is láttunk már ilyet, szerintem mindenki tud egy példát emliteni.

Ok, ez mondjuk, offtopic, csak kikivánkozott belőlem (meg unalmas a meló ), akinek meg nem inge...

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96074   2008.09.19 02:23 GMT+1 óra  
A textúrabetöltőmtől függetlenül én még most sem hívom enginnek a progimat, mert baromi sok dolog hiányzik még belőle, de ilyen alapon akkor csak kész motorral lehet nevezni? Mert akkor aztán rengeteg jelentkező lesz...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #96073   2008.09.19 02:08 GMT+1 óra  
Akinek meg nincs az "engine-ében" valamiféle resource manager, az (még) ne is hívja engine-nek a kódhalmazát...

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #96072   2008.09.19 01:10 GMT+1 óra  
Hát jó, ahogy gondolod.
Ha épp elkapsz msnen, akkor ott is átküldheted, egyébként vagy a mail címemre (ami az msn-címem is), vagy esetleg ha van tárhelyed, feltöltheted oda és elég a linket elküldened.
Jövő héten is ráér, hogy átküldd.
A memóriahasználat elég kritikus dolog. Nem tudom, hogy az XNA miatt nem leszel-e hátrányban vele? Nem sokkal, csak pár %-kal. Mert az XNA miatt, meg a .Net miatt szükség lesz valamennyivel több memóriára.
Hozzáteszem, hogy nyilván ha valaki egy nagy projectet ír, ami felemészt mondjuk fél giga ramot futáskor, akkor senkit nem érdekel, ha ebből 10 megát a keretrendszer foglal le, mert elenyésző.
A versenybe csak azért raktam bele, mert érdekes lehet, és valakinél akár ki is ütközhet, ha mondjuk az n csigát n-szer tölti be.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96067   2008.09.18 23:36 GMT+1 óra  
Ami a verseny szempontjából fontos :
- A modelleket a content pipelineon keresztül töltöm be, így 1 model csak 1x fog bent lenni a memóriában.
- A textúrákhoz külön betöltőm van, így minden textúra csak 1x lesz bent a memóriában (minden modelnek lesz egy indexe, ami a megfelelő textúrát mutatja).
Ezek miatt a memória használat versenyben sztem elég jól szerepelnék, de nem számít.

FPS tekintetében elvérezne a motorom a 3. feladatban, lévén nincs semmilyen térfelosztás, ami szabályozná a kirajzolást, így eleve "föösleges" ezzel vesződnöm. Legközelebb a legnehezebb feladattal kezdek, és először megnézem, hogy egyáltalán a progim fel van-e készítve ilyen kacifántos kérésekre.

Maradjunk annál, hogy az első két feladatban részt veszek - már csak azért is, hogy lássam egy újabb Ati kártyán hogy néz ki a progim -, aztán majd megnézzük, hogy az első két feladat alapján kb hogy is állunk. A harmadikra meg adj 0 pontot. Engem eleve csak és kizárólag a részpontszámok érdekelnek, hiszen az adja a megfelelő képet a specifikus dolgokról, a végeredmény teljesen hidegen hagy.

Hova küldhetem majd a progit? (XNA3.0, DX9-nek az XNA-s változata és .net framework 3.5 kell majd a futtatáshoz, feltételezem nem lesz gond a beszerzéssel.)
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #96064   2008.09.18 16:03 GMT+1 óra  
kuzanth: vagy kimentetem txt-be az itemek és csigák helyét, neked csak be kell olvasni, oszt' csá! Azért 0 pontozni nagy kicseszés lenne, csak ilyen gond miatt. Valahogy közös nevezőre kéne hozni a két törtet.
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #96063   2008.09.18 15:59 GMT+1 óra  
kuzanth: Létezik olyan, hogy nem lehet lekérdezni egy submesh nevét??? Ehh...
Na mindegy, most olyanok jutnak eszembe, hogy mivel az item jelölő submeshek mind 4 vertexből állnak, ezért végigmehetnél a submesheken és ha 4 vertexeset találsz (pálya elem szerintem nincs ilyen), akkor elágazások jönnek, és sorszám alapján lesznek az ágak. Gondolom a konvertálás során nem változott meg az alobjektumok sorszáma az obj-éhoz képest... ha macerásnak tartod, majd én megmondom a sorszámokat h mi micsoda. A csigákat pedig elhelyezheted manuálisan is. Az nem nagy munka kézzel (~5 perc max.). Az itemek macerásak lennének kézzel, ezért javasoltam a fenti megoldást.
balogh9: ha holnap nem lennék, akkor küldd el a mail címemre vagy esetleg ha van tárhelyedre, töltsd fel oda, vagy majd valamikor. Én sem mindig vagyok netközelben, főleg mostanában elég sok az offline elintéznivaló.
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #96054   2008.09.18 14:17 GMT+1 óra  
én meg már nem is emléxem mikor nyúltam hozzá a kódhoz, de a holnap délutánomat talán rá tudom szánni a 3. feladat befejezésére, és akkor tudok nevezni
_____________________
C++ && OGL
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96053   2008.09.18 14:04 GMT+1 óra  
Van egy rossz hírem. Lévén az xna-ban nem tudom lekérdezni az adott submesh nevét, ezért a 3. feladat túl sok időmet emésztené fel, mire manuálisan beállítanék mindent, ezért két választási lehetőség adott :
1. Visszalépek a versenytől, mert a 3. feladatot így - ahogy kéred - nem tudom megcsinálni.
2. Csak az első két feladatban veszek részt, a 3. feladatnál meg vagy csinálsz külön pontozást (mondjuk minden feladatra kéne külön pontozás, remélem lesz ), vagy 0 pontot adsz, így a végeredményben csak az első két feladat fog számítani.

Ja és nálam még mindig fennáll a tükrözős probléma, annyi a változás, hogy most már nem érdekel.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95888   2008.09.14 07:37 GMT+1 óra  
Valóban, ehh... de 3. javított csomag már nem lesz.
Ha valaha is rendezek következő versenyt, akkor úgy lesz, hogy megcsinálom a csomagot, aztán feltöltöm, letöltöm, kibontom, megcsinálom a feladatokat, és javítom a hibákat, végül meghirdetem a versenyt.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95885   2008.09.14 06:38 GMT+1 óra  
az obj -ban
a problémák meg vannak oldva (kivéve a tükrözés).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95882   2008.09.14 04:20 GMT+1 óra  
Bocs, csak most néztem ide.
A 7-es képről nem tudok nyilatkozni, mert nem értem a kérdést. A javított csomagban már jó a 7-es kép, ez biztos, azt nézted? Mert a javítás előtt valóban volt olyan gond, hogy én is elfelejtettem a pálya után a csigákat és az itemeket is elforgatni.
Melyik modellnél hiányzott a textúra, .x vagy .3ds? Bocs, ha már megint hibás volt a csomag... :$
Nyugodtan át lehet nevezni a fájlokat.

Na, örülök, hogy lassan kész vagy. Lassan gyűjtöm össze a neveket, akik már tutira neveznek, mert 1 emberke csak akkor nevez, ha minimum 7 ember már nevezett.... ehh.
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95861   2008.09.13 07:16 GMT+1 óra  
a 7 edik képpel van egy kis bajom (f3refshotp7) mégpedig, hogy nagyon nem ugy állnak a csigák mint kéne (de az összes többinél teljesen jók).

valoszinüleg azért mert ez el van forgatva 180 fokkal...most akkor a fájlban szereplö szög az már a forgatás utánra vagy még elöttre vonatkozik? mert nyilván, ha 180 fokkal elforgatom a pályát akkor azok a szögek is változnak.

más: a snail-hez hiányzik egy textura (snaileye2.bmp). Persze ettöl még betölti.

szerk.: csigaforgatásos megoldva
asszem lassan kész is vagyok
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95854   2008.09.12 18:07 GMT+1 óra  
szerintetek az mért van, hogy amit más csak 2 ezer sorban tud megoldani (obj betöltö) az nekem megy 300 sorban is -.- igy sose jövök rá, hogy miért van tükrözve, de szerintem azért mert:

a z koordinátát negálni kell, viszont a cull-ot át kell állítani a másik irányba (nemistudom már melyik a default ).

de ezt most nem csinálom meg.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95844   2008.09.12 08:14 GMT+1 óra  
jajj emberek...nlhány hét alatt lyan jol szétkurtam az enginet...amugy épp most járok egy tökjo gyakorlatra ami szoftverfejlesztésröl szol, és mutatott egy ilyen diagramot, egy projekt életéröl, hát ilyen fürészfog alaku volt gondolom sejtitek miért...nos ezért kell tervezni...
jobb hiján (mivel összességében jó) ezéért csak a funkcionalitást kell majd átterveznem mert müködik ugyan, de nem vagyok benne biztos, hogy jól.
A skeleton az jó.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95817   2008.09.12 02:24 GMT+1 óra  
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #95816   2008.09.12 02:19 GMT+1 óra  
Hát feltételezem, ha csak ennyi bajom lesz, az sem nem oszt, se nem szoroz, lévén, mint mondottam vala, még semmilyen térfelosztás nincs a progimban.
Azt viszont már most tudom, hogy a visual studioból a 2008-at tettem fel, így xna-ból is a 3-as verzát, amihez majd neked kelleni fog a redist, de ezt majd megbeszéljük.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95815   2008.09.12 02:16 GMT+1 óra  
Ja tényleg, már mondtad, sorry. De ha esetleg tükrözéses gondod lenne az obj-jal, akkoris ott van a 3ds.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #95814   2008.09.12 02:07 GMT+1 óra  
Azt exportnál álíítom be, hogy az x fileban benne legyen-e, hogy "D:\\akarmi\\..\\ize.bmp". Ha ez így benne van, akkor nyíg az xna, hogy ő nem találja a textúrát, ezért szoktam ezt az opciót kihagyni, és a loader.ini fileban tárolom a modellnél, hogy mit-mivel-honnan töltsön be.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95812   2008.09.12 01:53 GMT+1 óra  
Igen, a javítottra mutat. De most el kell keserítenem Téged, mert azok az X-ek azok, amik nálad korruptak voltak legutóbb.... de inkább 3ds-t importáld be, elvileg akkor nem kell a textúrákat beállítanod.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #95811   2008.09.12 01:49 GMT+1 óra  
A weboldalon a kiírásban szereplő letöltés akkor a javított fileokra mutat? Mert akkor vmikor ma este lekapom őket, azt' megnézem mi a helyzet betöltésügyileg... Ha most sem lesz jó az .x file, akkor maradok a saját magam által obj-ból x-et gyártásnál a panda exporterrel.

Jut eszembe, ugye annak a sok modellnek a 3. pályán le van írva az x,y,z koordinátája? Most nincs előttem a feladat, csak tegnap látván a videot, hát...izé...van benne model bőven, és nem akarom egyesével próbálgatni a pozíciókat, amíg kb jó nem lesz...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95810   2008.09.12 01:20 GMT+1 óra  
Erőt, Egészséget!
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #95809   2008.09.11 14:56 GMT+1 óra  
Én a javított csomagra vártam, nameg arra, hogy végre mindent sikerüljön felrakni az új gépemre, ami a fejlesztéshez kell. Most már csak egy kis idő és energia kéne...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95804   2008.09.11 13:39 GMT+1 óra  
Na értesítelek benneteket, hogy fenn van a 2. javított csomag, már felkerült, de most már a 3. feladathoz tartozó videó is fenn van, elérhetősége a csomag info2.txt-jében van leírva, de a kényelem kedvéért ide is leírom: http://engineverseny.extra.hu/files/ev1_f3_flyby.avi .

Használjátok egészséggel, és lassan azért adhatnátok életjeleket magatokról és arról, hogy igenis jönni fognak az elkészült feladatok!
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95639   2008.09.05 14:40 GMT+1 óra  
Most úgy néz ki, hogy szept. 22. Jövő héten írok mindenkinek arról, hgy megvan a javított csomag. Hogy ezt eddig miért nem tettem: szenvedek a videóval (nem tudom konvertálni), de nem folyamatosan, mert van olyan nap, mikor nem foglalkozok vele. Szebb lenne úgy, ha bejelentéskor fenn lenne a videó. De mindegy.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #95615   2008.09.05 00:29 GMT+1 óra  
Tényleg, akkor most mi lesz a végső határidő, mert ugye a napokban húztam újra a rendszert az új gépen, és eddig csak visual studio van fent, meg ugye 1-2 játék... Ja és olyan, hogy Lod, meg térfelosztás, meg ilyen nyalánkságok a progimban még hírben sincsenek, szóval nem pályázom az első helyre, ami a 3. feladatot illeti.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Xaint - Tag | 19 hsz       Online status #95611   2008.09.04 13:01 GMT+1 óra  
Valaki csinált már lod-ot? A 3. feladatban a csigákkal ti mit kezdtek?

   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95465   2008.09.02 15:38 GMT+1 óra  
elvetve, kiszedtem az optimalizálást és igy is ugyanolyan.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95456   2008.09.02 13:47 GMT+1 óra  
Nekem nem rémlik ilyen, de a face-eket úgy kell bejárni, ahogy sorrendben vannak a vertexek sorszámai a face-szekcióban. Vagy nem tudom. Próbáld ki, hogy kiexportálsz obj-ba egy négyzetet és megnézed, hogy látod-e vagy sem elölről-hátulról, szemben mondjuk egy x-es négyzettel.

Ahh, rájöttem, mi kell a videóhoz: Dr. DivX! Ezt még nem raktam fel, pedig rájöttem hogy ezt használtam! Remélem működik megint!
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95440   2008.09.02 06:49 GMT+1 óra  
valami olyasmi nincs az obj ban, hogy a facek bejárása forditva van? mert lehet hogy ezt kioptimalizálja csak közbe megfordija öket.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95429   2008.09.02 00:31 GMT+1 óra  
Igen, ennek így kell kinéznie! Még ha rossz, akkor is.
Pontosabban, majdnem így kell kinéznie, mert a rooms1-nek nem a képen látható helyen, hanem jobbra kell belemennie az arena1-be, de ez a tükrözéses gond miatt van.
Amúgy nekem új, amit az obj-ról mondasz a V-kről... Ma is tanultam valamit. A tükrözés fura dolog, nem értem, miért van ez nálad. Nem fordítva tolod el az alobjektumokat?
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95426   2008.09.01 16:37 GMT+1 óra  


ez biztos h igy kell kinézzen?
obj: én elhiszem neked, te emg hidd el, hogy az nem létezhet, hogy a kód rossz (az egyetlen trükk amit alkalmazni kellett, hogy az UV-knél a V-t 1 -böl kivontam de ez obj sajátosság és ettöl a mesh maga nem fordul meg.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95425   2008.09.01 15:44 GMT+1 óra  
Az obj továbbra is tökéletes, már leírtam és ezt több program is bizonyítja.
Ha szeretnéd, odaadom a .max fájlt.

A 3. feladatban pontosan mi van elcsúszva? Mert a felülnézeti képen javítottam, és úgy a jó, hogy a rooms1 rálóg az arena1-re, bele is megy kicsit!
   
Asylum - Törzstag | 5511 hsz       Online status #95424   2008.09.01 15:31 GMT+1 óra  
az x et még mindig nem tölti be (az obj meg még mindig tükrözve van...).
a végén már azt fogom csinálni h egy pp shaderrel megforditom a képet...

szerk.: és a feladat3 még mindig el van csuszva..most te mit javitottál ezen mert semmi nem javult
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95423   2008.09.01 15:11 GMT+1 óra  
A helyzet az, hogy felkerült a javított csomag, de a videó még nem, mert amiket eddig csináltam, azokat nem tudtam lejátszani... valaki nem tudja, hogy mivel tudnék FRAPS-szel felvett videót konvertálni pl. DivX-szel? Mert a DivX converter invalid video stream-et ír, a VirtualDub sem bánik el vele... a SUPER nevezetű kódoló program meg vagy úgy kódolja, hogy nem tudom visszajátszani, vagy villogó videót csinál...
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95292   2008.08.30 02:21 GMT+1 óra  
De azért jó, hogy leírtad, így én is ellenőriztem, hogy tényleg csak azokkal volt gond.
Csak kb-ra tudom mondani, hogy nagyságrendileg 10. De ez akkor, ha mindenki megcsinálja.
off: sikerült megoldani a problémát, manuális felfrissítettem az avastot, mert vmiért 1 hónappal ezelőtti vírusdefje volt csak (ez már fura), és úgy csináltam boot-idejű scant, utána végre ment a net.
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #95277   2008.08.29 06:00 GMT+1 óra  
jah ok akkor volt értelme leírnom... de legalább így tudom csinálni a 3as feladatot
egyébként azt lehet tudni már, hogy kb hány engine fog versenybe szállni?
_____________________
C++ && OGL
   
proof88 - Törzstag | 530 hsz       Online status #95248   2008.08.28 12:26 GMT+1 óra  
Igen, tudok róluk, már javítottam is őket, csak ugyebár még nem raktam fel a javított csomagot.
Viszont rájöttem, hogy de igen, tegnap feltöltöttem azt a csigás rar-t, csak a linket adtam meg rosszul.
Tehát a csigás link: http://engineverseny.extra.hu/files/snail_ujx.rar