játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Tharon Online
Online, Böngészőben játszható RPG játék (Java Applet)
Kategória: RPG
A projectről:
Üdv minden Kedves Olvasónak!
A project kezdeti célja az volt, hogy a Java nyelv alapjait elsajátíthassam, azonban ez a cél mára megváltozott: már csak azért folytatom, mert annyira tetszik, hogy minél hamarabb játszani szeretnék vele :) Eleinte színes négyzeteket rajzoltam ki a képernyőre. Később középen már egy furcsa alakzat bolyongott a sárga, és magenta színű négyzetekkel körülhatárolt, random-generált rengetegben.
Ez a furcsa alakzat később emberi ábrázatot kapott, megtanult szépen suhanni, a már szebben felépített, fájlból betöltött világában.
Fegyvert markolt, és páncélba öltözött, majd végre ellenfelekkel is hősiesen megküzdhetett, sokféle képességet használva, taktikázva.

A játék jelenleg PHP közegen keresztül kapcsolódik az adatbázishoz, így teljesen Real Time események készítése nem áll módomban, de a két játékos egymás elleni harcának tervei már körvonalazódtak fejemben.

Hosszútávú terveim között szerepelnek:
-játékos vs játékos harc
-játékos + játékos együtt harcol ellenfelek ellen
-kommunikációs lehetőségek (egy hangulatos kis csehóban:))
-küldetések, tárgyak, pályák készítése (ezeknek a keretrendszere kész, csak fel kell tölteni élettel); pályát alkotó kis képek sokaságának elkészítése.

Meglátjuk mit hoz a jövő a fejlesztést tekintve, remélem, hogy igényes munkát adok ki a kezeim közül.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
NetBeans IDE 6.8
Gimp 2
Jegyzettömb (PHP miatt)
;
MySQL adatbázis
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.11.29.
2010. Március
Beküldve:
2010.01.01 15:17
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: marceeex@gmail.com
Tagok:
beküldő: Marceeex
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 8%

Képek - Tharon Online
Ilyesmi lesz a loot-rendszer
Ilyesmi lesz a loot-rendszer
2010.01.03. 10:02
Meg ne ázzon !:)
Meg ne ázzon !:)
2010.01.01. 15:52

Fejlesztési napló - Tharon Online
Marceeex 2010.01.04. 14:31
A Demo játék sanyynnak köszönhetően egy jó szerverre került. Ezúton is köszönöm Neki :)
Marceeex 2010.01.03. 10:04
Elkészült a loot-rendszer működőképes változata.
Lecserélheted jelenlegi fegyvered az újra, eldobhatod az újat, vagy a táskádba teheted, amely 5 tárgy számára biztosít helyet. Ha a táska megtelt, kiválaszthatod, hogy mit dobsz ki belőle.
Marceeex 2010.01.02. 07:50
Az adatbázisba bekerült néhány tárgy, melyeket hamarosan meg is lehet szerezni

Hozzászólások - Tharon Online
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #125431   2010.01.03 05:47 GMT+1 óra  
A képek előre betöltéséhez a megoldás a MediaTracker. Nem egy ördöngösség.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #125430   2010.01.03 05:40 GMT+1 óra  
Rpg Makerhez van egy karakter generáló progi, tudtommal ingyenes szabadon használható, ebbe elvileg be tudod importálni a ruhákat meg testrészeket és egyszerűen tudsz vele mozgás animációkat generálni, amit a végén egy png-be ment le, gondolom valahogy így tárolod te is a saját készítésüeket. Csak azért írom, mert így lehet hogy hatékonyabban menne a karakterek generálása mint minden mozgásfázist egyenként pixelenként megrajzolni.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Marceeex - Tag | 6 hsz       Online status #125428   2010.01.03 03:42 GMT+1 óra  
Köszönöm a hozzászólást! Ezeket a tanácsokat nagyon szépen köszönöm, megfogadom őket. Az egyik itteni játékfejlesztő, sanyynn nagylelkű felajánlást tett nekem, szóval remélhetőleg a Demo szerverrel nem lesz gondom. Ha készen lesz a játék, természetesen nem ingyenes szerveren fog működni. A lefagyásról : mikor beviszed az utolsó ütést, vagy téged ölnek meg, akkor a szervernek ezt el kell küldeni, de mivel a szerver olykor olykor nagyon nagy késéssel válaszol, ezért addig a játék "lefagy". Ez természetesen egy jó szerveren nem így fog történni, ha pedig ott is nagyok lesznek a késések, akkor külön szállal oldom meg. A képek villogásáról : amikor egy képet először tesz ki a java, csak akkor töltődik le a gépetekre. Ennek elkerülése végett be kellene tölteni előre a képeket. Utána kell néznem , hogy hogyan. A demó weboldal természetesen csak ideiglenes Majd lesz egy kis pofás oldal körülötte, de azért olvashatóbb helyre helyezem az instrukciókat. A grafika saját, nem rpg makerből van. Sajnos a grafikai megvalósítás nem az erősségem, és órákat bíbelődöm gimpben, míg sikerül 1-1 kisképet megcsinálnom, de így sem vagyok velük elégedett. Remélem belejövök idővel. A mostani képek is változni fognak. Amint készen lesz egy pályához elegendő kép, akkor meg is csinálom az első pályát.

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #125425   2010.01.03 01:27 GMT+1 óra  
Hali,
A demóban nem egyértelmű, hogy mit kell csinálni és hogyan kell harcolni, mivel az ember nem fogja elolvasni a nevek melletti infót, annál is inkább, mert nem látja azokat. Jobb lenne, ha az applet mellé, jobb oldalra tennél használati utasítást és billentyűzetkiosztást.
Harc közben nekem is lefagy a játék. Eddig max 2 percet tudtam játszani minden egyes alkalommal.

Ha valóban be akarod fejezni a játékot, akkor áldoznod kellene egy 10-est saját hostingra és nem ingyenes szerverekkel erőlködni. Több időd megy el a szerverhibák kiküszöbölésére, mint a játékfejlesztésre.
A másik tanácsom pedig az, hogy ne (csak) saját localhoston fejlessz, hanem napi rendszerességgel tedd is fel az új rendszereket a netre, hogy azonnal lásd, mi NEM működik élesben. Ezzel is sok időt takarítasz meg, mivel nem 1 hónap múlva veszed észre a hibát és nem kell 3000 sort újraírnod, mivel pl. a karakterkódolás nem működik.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #125397   2010.01.02 12:41 GMT+1 óra  
A java volt a gond, most behozta, healert próbáltam, ami így első körben legyőzhetetlennek tűnik

Egyébként a második csatánál lefagyott, f5-re tudtam végülis folytatni, a 3. csata után meg jött egy fehér képernyő hogy "applet loaded." o.O
Ha lesz rá időd szerintem keress vmi gyorsabb ingyen tárhely szolgáltatót, nekem is uw-n van a lapom és az is iszonyat lassú.
Kéne még egy felhívás a látogatóknak a lapon, hogy kell hozzá java (min verzió amin csináltad) nehogy úgy járjanak mint én.

Egyébként jópofa játéknak tűnik, a grafika saját vagy rpg makerből van? (nekem az jutott róla eszembe hirtelen)
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Marceeex - Tag | 6 hsz       Online status #125389   2010.01.02 12:24 GMT+1 óra  
Az Applet ott van, csak nem töltődik be? Ilyen visszajelzést kaptam már Firefoxot, és IE-t használó embertől is, viszont nem tudom, hogy mi lehet a gond. Talán régebbi típusú a Java-d ? Vagy talán nem volt jó passzban a szerver? Nem tudom
Mindenesetre Ctrl + F5 -ttel próbáld frissíteni a lapot.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #125379   2010.01.02 11:55 GMT+1 óra  
Hali, nekem Opera böngészővel nem hozza be az appletet, forráskód alapján láttam csak hogy van ott valami a szövegen kívül
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #125373   2010.01.02 10:52 GMT+1 óra  
Idézet
Marceeex :
Neked aztán nem kell szégyellned magad Megnéztem a játékodat, és láttam, hogy hihetetlen sok munka van benne, nagyon sok lehetősége van a játékosnak, és nem utolsó sorban nagyon hangulatos is. Kicsit átértékeltem az én kis játékomat, és rájöttem, hogy még nagyon az elején járok a dolognak



Köszönöm szépen, erre nem számítottam.

   
Marceeex - Tag | 6 hsz       Online status #125371   2010.01.02 10:23 GMT+1 óra  
Neked aztán nem kell szégyellned magad Megnéztem a játékodat, és láttam, hogy hihetetlen sok munka van benne, nagyon sok lehetősége van a játékosnak, és nem utolsó sorban nagyon hangulatos is. Kicsit átértékeltem az én kis játékomat, és rájöttem, hogy még nagyon az elején járok a dolognak

   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #125353   2010.01.02 08:14 GMT+1 óra  
Hello!

Kicsit elszégyelltem magam, amikor elindítottam a játékod, bárcsak az én projektem is ilyen gyorsan, szépen haladna... (Sajnos olyan típusú ember vagyok, aki a kész ötleteket tudja csak leprogramozni...) Nagyon tetszett, sok lehetőséget látok benne.

Sajnos ultraweben nem lehet a szervernek kódolási headert küldeni, ezzel én is szembesültem még annak idején...

   
Marceeex - Tag | 6 hsz       Online status #125346   2010.01.02 07:48 GMT+1 óra  
Igazából még nem is nagyon lehet "továbbjutni", hiszen a játéknak csak a "kerete " van meg, de élet még nincs benne. Értsd: A fogalom, mint "pálya" létezik, de még nincs kész egyetlen értelmes pálya sem. A fogalom, mint ellenfél létezik, de még csak egy "Tarkonbszo" van. Egyelőre csak bolyongani lehet azon a gyorsan összecsapott "pályán", valamint megölheted Tarkonbszot, nézegetheted az online listát, XP-t gyűjthetsz és szintet léphetsz .(A pálya alján abban a "gödörben" van még egy szörnyike, a bal alsó sarokban. Ő már hármas szintű, így több XP jár érte )

   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #125337   2010.01.02 07:03 GMT+1 óra  
Kipróbáltam a játékot.
Old school rpg .
Nem sokáig jutottam, mert állandóan belebotlottam valami "tarkónbszóba" . Egyébként az egységek sokszor csak úgy láthatatlanná váltak.
További sikeres fejlesztést .
   
Marceeex - Tag | 6 hsz       Online status #125318   2010.01.02 05:36 GMT+1 óra  
Megpróbálom beüzemelni a játékot egy ingyenes szerveren, hogy kipróbálhassátok
A program lehet, hogy lassan tölt be, esetleg sokáig tart egy-egy kérés küldése a szervernek, hiszen az ingyenes szerverek nem a sebességükről híresek.

A karakterkódolás sem úgy működik, mint localhoston

Ezt a hozzászólást Marceeex módosította (2010.01.02 05:49 GMT+1 óra, ---)

   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #125316   2010.01.02 05:12 GMT+1 óra  
Egy valamit hiányolok ezen az egész lapon. A linket a játékhoz, hogy kipróbáljam.
Link nélkül elég nehéz lenne véleményt mondani egy böngészős játékról .

Ezt a hozzászólást kicsy módosította (2010.01.02 05:20 GMT+1 óra, ---)
   
Marceeex - Tag | 6 hsz       Online status #125313   2010.01.02 04:35 GMT+1 óra  
Minden építő jellegű hozzászólást, ötletet, kritikát szívesen várok.

   
Marceeex - Tag | 6 hsz       Online status #125283   2010.01.01 15:17 GMT+1 óra  
: Tharon Online

   
> 1 <