játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Nightfall Lands
Izometrikus akció-szerepjáték
Kategória: RPG
A projectről:
UPDATE (2013): Nekiálltam átportolni a játékot Android-ra illetve Windows 8-ra. Az új cím Nightfall Lands, újratervezem a térképeket, nagy adag grafikai tuning, újraírt párbeszédek, nagyobb felbontás, MIDI helyett mp3 háttérzenék, touchscreen-support.

RÉGI: A YoYo Games nyári versenyének megszorításai (a PSP-re portolhatóság miatt 480*272-ben rögzített képernyőfelbontás, maximum 8 Mb-os fájlméret, idióta irányítás, stb) közelebb hozták a kivitelezhetőséghez egy régi játékötletem.

A programban a játékos Obeos kontinensét (és a hozzá tartozó szigeteket) fedezheti fel. A lineáris de mellékküldetésekkel bármikor megszakítható történet egy zombi-járványról szól, a játékmenet egyfajta Fable - Diablo keverék.

A játék nincs túlbonyolítva: 3 kaszt, 6 képesség, 4 cserélhető felszerelési tárgy. Kb 60 különböző NPC-vel lehet beszélgetni a 3 nem ellenséges fajból (Humeon-ok: materialisták, királyságban élnek, Orl-ok: nagyon buták, neveik sincsenek de erős harcosok és Breel-ek: kicsit beképzelt de fejlett társadalomban élő varázslók). Vannak kereskedők, egy tucat rejtett kincsesláda és Achievement-ek, hogy valami motiváció legyen az újrajátszásra is. (teljesen más élmény pl harc nélkül végigvinni a játékot).

Megpróbáltam mindent én elkészíteni a játékhoz, ez legyen mentség a randa grafikára és az idegesítő háttérzenékre.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker 8
(Game Maker Studio)
;
GIMP; Blender; SketchUp; Guitar Pro;
(Audacity)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010. március
2010. szeptember
Beküldve:
2010.07.08 11:36
Fejlesztő:
Pandula Péter (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: pandulapeter@gmail.com
Tagok:
beküldő: pandulapeter
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Nightfall Lands
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:33
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:32
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:32
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:32
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:31
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:31
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:31
Kész játék
Kész játék
2013.07.14. 03:30
Dinamikus HUD
Dinamikus HUD
2013.07.01. 03:00
Inventory, fény-árnyék, tűz
Inventory, fény-árnyék, tűz
2013.07.01. 02:47
Újraszínezett térkép
Újraszínezett térkép
2013.07.01. 02:46
Újratervezett menü
Újratervezett menü
2013.07.01. 02:45
Breel épületek (még fejlesztés alatt)
Breel épületek (még fejlesztés alatt)
2010.08.16. 09:06
Legyen fent kép világos pályáról is
Legyen fent kép világos pályáról is
2010.08.14. 11:36
Ugyanaz a jelenet új grafikával (álló képen nem az igazi)
Ugyanaz a jelenet új grafikával (álló képen nem az igazi)
2010.08.14. 11:36
Mert mit ér egy RPG logikai minigame nélkül...
Mert mit ér egy RPG logikai minigame nélkül...
2010.08.12. 10:51
Mocsaras rész
Mocsaras rész
2010.08.12. 03:32
Orl épületek
Orl épületek
2010.08.12. 03:32
Pár új épület és tereptárgy
Pár új épület és tereptárgy
2010.07.30. 10:21
Újraszínezett első pálya: jobb oldalon az  új verzió
Újraszínezett első pálya: jobb oldalon az új verzió
2010.07.28. 01:39
Inventory
Inventory
2010.07.20. 13:11
Resurrection Phial
Resurrection Phial
2010.07.13. 04:40
Égő házak
Égő házak
2010.07.13. 03:39
Védekező-állás
Védekező-állás
2010.07.08. 11:49
Egy varázslat effektje
Egy varázslat effektje
2010.07.08. 11:48
Harc-szerűség
Harc-szerűség
2010.07.08. 11:47
Szünetmenü, skill-ek
Szünetmenü, skill-ek
2010.07.08. 11:46
Szintén az első régió (Northern Nest)
Szintén az első régió (Northern Nest)
2010.07.08. 11:46
A még kissé üres első (tutorial) pálya
A még kissé üres első (tutorial) pálya
2010.07.08. 11:42
Főmenü
Főmenü
2010.07.08. 11:40
Obeos térképe
Obeos térképe
2010.07.08. 11:39

Fejlesztési napló - Nightfall Lands
pandulapeter 2013.08.01. 06:39
Feltöltöttem a Windows-os verziót, Game Jolt-on megtaláljátok: http://gamejolt.com/games/rpg/nightfall-lands/16068/
pandulapeter 2013.07.14. 03:40
Kész a játék! Gyakorlatilag minden egyes pályát újraterveztem de végre teljesen meg vagyok elégedve az app-el játékélmény szempontjából. Sajnos a teljesítmény gyenge pont: a 2010-beli önmagam nem igazán figyelt az optimializálásra és sok programrészt túl nagy munka lett volna újraírni. A leggyengébb telefon amin kipróbáltam és még viszonylag élvezhető, az Xperia U (512 Mb RAM, 1 GHz Dual-Core CPU).

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pandulapeter.NightfallLands

Windows 8: http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/nightfall-lands/90af9ba6-3b54-4259-ab72-266c67fe47e9
pandulapeter 2013.07.01. 02:52
Pár napon belül megy is a Play Store-ra, ingyenes játék lesz reklámokkal. Sokat dolgoztam hogy kicsit komolyabbnak nézzen ki mint az eredeti verzió, mostmár csak a küldetéseket fogalmazom újra és tesztelek.

Az érintőképernyős irányítás elég okos lett: bal oldalon joystick, jobb oldalon pedig dinamikus gombok a helyzet függvényében (pick up, interact, stb). Windows-on mindenre lesz gyorsgomb is vagy egérrel is lehet irányítani vagy a három megoldást kombinációjával...

Egy FÉLKÉSZ verzió jelenleg fent van a Windows Store-on ha ki szeretnétek próbálni. Az update jön pár napon belül de határidőre kellett produkálnom valamit egy verseny miatt. http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/nightfall-lands/90af9ba6-3b54-4259-ab72-266c67fe47e9
pandulapeter 2010.08.27. 02:28
Frissítettem a leírást.
pandulapeter 2010.08.26. 15:11
Kész a játék! A belinkelt oldal jobb alsó részén lehet letölteni, ha nincs kedvetek a YoYo pluginhoz.
pandulapeter 2010.08.12. 13:47
Még jobban le vagyok maradva a tervektől mint eddig, de nem hagyhattam ki, akármilyen lassan is tudtam csak összehozni: bekerült a programba egy logikai minigame (a klasszikus Hanoi tornyai). Gondolkodom még hasonló "színesítő" megoldásokon.
pandulapeter 2010.08.12. 04:19
Leszedtem a demot, hogy majd ha kész lesz a teljes játék ne unjátok újrajátszani az első részeket . Köszi mindenkinek a visszajelzéseket!


A játék jól halad (csak 3 nappal vagyok lemaradva az ütemtervtől...), van benne új harcrendszer, kereskedés (mostmár eladni is lehet), új tárgyak, új varázslatok. A questek csak az ötödik régióig vannak kidolgozva, maguk a régiók már meg vannak tervezve a nyolcadikig. A kasztok kiegyensúlyozása is összejött valahogy, még mindig nehéz a Rogue de már nem lehetetlen


Most a hajózási rendszeren dolgozom és az orl NPC-k szövegeit irogatom (rohadt sok szöveg van a játékban, külön Word dokumentumban is vezetem egy majdani hibajavítás miatt és már 12 oldal....) ami vicces, mert az orlokról azt kell tudni, hogy nagyon hülyék és akkor úgy is beszélnek. Neveik sincsenek (ez megspórolt egy csomó gondolkodást nekem...) de azért filozofálgatnak globális felmelegedésen meg minden

Lehet, hogy kicsit meg fogom vágni az eredeti elképzelést mert túl hosszú lenne a játékidő és kifogynék az ötletekből. Az utolsó hat-hét régiót csak harcolásra terveztem (semmi mellékküldetés) és lehet hogy az már unalmas lenne. Meg minden második régiónak más zenét akartam és most futószalagon gyártom a midiket ami nem tesz jót a minőségüknek (az összes számból amit kitaláltam egyedül a főmenü háttérzenéjével vagyok elégedett) Agyalok a problémán. Addig is pár kép (megint sötét régiókból)
pandulapeter 2010.08.08. 01:34
Feltöltöttem egy új demot ami már az első három pályát tartalmazza. Eléggé kellenének a visszajelzések mert nem tudom, hogy egyszeri játékosnak esetleg túl nehéz-e a játék meg a kasztok sincsenek még teljesen kiegyensúlyozva. Ebben a demoban már minden benne van picit ami a kész játékban benne lesz (mellékküldetések, kereskedés).

Összedobtam magamnak egy kis ütemtervet is, eszerint már 5 régió kész kéne legyen...
pandulapeter 2010.07.30. 06:36
Ma végre pár további tereptárgy bezsúfolása után befejezettnek könyveltem el az első régiót és nekiálltam futószalagon gyártani a többit - összesen 17-et terveztem, remélem sikerűl legyártani őket két héten belül, hogy még a küldetésekre / történetre is maradjon idő...
pandulapeter 2010.07.20. 00:55
Kész van egy kezdetleges inventory-szerűség (12 slot, nem bővíthető) és az alap párbeszéd-ablak, bár még mindkettő valahogy elüt a játék többi részétől szóval még csiszolnom kell valahogy rajtuk. Most sajnos egy hét kényszerszünet (Campusfest).
pandulapeter 2010.07.08. 12:14
Leírnám akkor ide, hogy hogy is állok ebben a pillanatban. Szinte minden amit eddig összehoztam látszik a képeken. Ami nem, az a zene (eddig két szám van kész, a menü illetve az első régió alatti dallam, pontosabban két dallam mert harci módban a kamera a karakterre zoomol és a zene is bedurvul a szimpla bolyongást aláfestő témához képest, de a dallam nem változik). A zenét persze ki lehet majd kapcsolni, a 8 megás limit miatt sajnos csak midire futja, az pedig hosszútávon idegesítő lehet.

Egyetlen régió van kész eddig, (10-12-őt tervezek ezekből lehetőleg más-más hangulattal), de ez az első sokkal lineárisabb mint a többi lesz (a tutorial jellege miatt, ide majd nem is lehet később visszatérni).

Most magát az első pályán lejátszódó eseménysort próbálom elkészíteni, lehetőleg feldobni mindenféle csillivilli szkriptelt eseménnyel és valahogy úgy összehozni az egészet, hogy a pálya végére a játékos már tökéletesen tudja irányítani a játékot - csak azután kezdődik a szabad kalandozósdi.

Az irányítás már szinte kész van, elég sokat agyaltam rajta mert a verseny szabályzata szerint a nyíl-billentyűkön kívül csak a Z,X,C és P gombokat lehet használni (egér sincs engedélyezve). Hiányzik még az Inventory és a Quest Log. Szintén a verseny miatt a játék csak angolul fog tudni, egyelőre legalábbis.

Ezután következne a többi régió elkészítése, NPC-k, beszélgetés megoldása, lootolás, főküldetések és városonként + kasztonként egy-egy mellékküldetés. Lesznek achievmentek is, olyanok is amiket csak többszörös végigjátszás után lehet teljesíteni,

Kasztból amúgy három van (varázsló, lovag, zsivány), a játékos az első pályán tanusított viselkedése határozza meg, hogy hová tartozik. Négy faj lesz a játékban de csak egy játszható (Humeon-ok). Lehet nemet választani, ez is befolyásolja a kezdeti skill-pont elosztást, ami a játék közben szintlépésenként automatikusan módosul (terv szerint a gyakran használt tulajdonságok gyorsabban fejlődnek, de lehet hogy emellett lesz hagyományos, kézi pont-osztogatás is).

Nagyjából megvan a történet is, az alaphelyzet legalábbis már ki van dolgozva, de nem hiszem hogy sok értelme lenne ide bepötyögni. Kész a karakteranimáció és lehet ruhát, pajzsot, cipőt cserélni rajtuk (szintén a méretkorlát miatt ugyanaz a grafika lesz használva minden NPC-nek és minden fajnak, csak máshogy kiszínezve).

A játék augusztus 31 éjfélig kész kéne legyen, remélem sikerűlni fog komolyabb kivágások nélkül. :)

Hozzászólások - Nightfall Lands
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #202994   2014.05.20 08:42 GMT+1 óra  
Frissítettem a játékot, a legfontosabb újítás hogy a karakter gyorsabban mozog. Elméletileg a teljesítmény is javult továbbá újragondoltam a játékbeli reklámokat (nincs több banner csak egyszer-egyszer egy teljes képernyős ad + remove ads gomb).

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pandulapeter.NightfallLands

Nézzetek rá ha még nem próbáltátok ki, szerintem a játékmenet most van abban az állapotban ahogy a megjelenésekor kellett volna.
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #198816   2013.11.03 18:16 GMT+1 óra  
Idézet
HadaHector :
Most hogy lett egy olyan készülékem, amin fut ez a játék, kipróbáltam (am tablet, nem teló).
Tiszta király, jó a hangulata, meg játszani is élvezetes (jó az irányítás). Egyből az jutott eszembe miután letettem, h. ilyen nekem is kell. Ebből a koncepcióból sok jó dologt lehetne kihozni, és mondjuk kicsit tuningolva a grafikát, néhány új játékelem, meg egy komplett új sztori: és itt is a 2. rész Egy ilyen tök jó játék fejlesztésében szívesen segítek, pl. grafikával, látom most az nem ártana.


Köszi hogy kipróbáltad, örülök, hogy tetszik
A grafika tényleg a gyenge pontja a játéknak meg van még pár apróság amit már tudom, hogy hogy kéne jobban csinálni. Még az is lehet hogy a közeljövőben szavadon foglak azzal kapcsolatban amit írtál, lássuk hogy lesz rá időm...
   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #198744   2013.11.01 22:22 GMT+1 óra  
Most hogy lett egy olyan készülékem, amin fut ez a játék, kipróbáltam (am tablet, nem teló).
Tiszta király, jó a hangulata, meg játszani is élvezetes (jó az irányítás). Egyből az jutott eszembe miután letettem, h. ilyen nekem is kell. Ebből a koncepcióból sok jó dologt lehetne kihozni, és mondjuk kicsit tuningolva a grafikát, néhány új játékelem, meg egy komplett új sztori: és itt is a 2. rész Egy ilyen tök jó játék fejlesztésében szívesen segítek, pl. grafikával, látom most az nem ártana.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #196425   2013.07.28 14:46 GMT+1 óra  
http://gamewoof.com/game-reviews/nightfall-lands-hidden-android-gem-of-rpg-goodliness/

Miután több mint 30 játéktesztekkel foglalkozó bloggal / weblappal próbáltam felvenni a kapcsolatot hogy írjanak már a játékról pár sort, megjelenik egy cikk amit nem is én kértem Találtam még egyet portugálul és egyet lengyelül, a Google Translate-ből azt hámoztam ki hogy a grafikán kívül nekik is bejött az app.
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #196283   2013.07.23 17:14 GMT+1 óra  
Ahhoz képest hogy oda csak egy verseny miatt raktam fel és szinte egyáltalán nem is reklámozom, egész jó, kb 600 letöltés. Az első napokban kint volt a New Releases-nél, valószínű amiatt (valamiért a Steve and Celeste nem került be abba a listába, annak most alig van 200 letöltése)
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #196276   2013.07.23 15:19 GMT+1 óra  
windows store-ból sokan töltik? Mi a tapasztalat?
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #196062   2013.07.14 15:07 GMT+1 óra  
Köszönöm a review-t, örülök hogy tetszik! Az a három gomb tényleg pici ahhoz képest hogy mennyire nagy máshol a szöveg, első update-ben mindenképp javítani fogom. A karakter azért lassú mert később lehet majd venni jobb cipőt, amitől érezhetően gyorsabban fog haladni. Így viszont unalmas az első pár perc, előbbre fogom majd rakni azt a tradert.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #196061   2013.07.14 14:57 GMT+1 óra  
Szép játék! Nem sokat játszottam vele, de szépen futott laggolás nélkül. Tetszik ahogy megoldottad az irányitást az érintésre helyezkedő kontrollerrel. Egyedül picit zavart hogy a karakter túl lassan halad és a gombok a 800x480-as kijelzőn nagyon picik a bal felső sarokban. A többit tekintve nagyon szép munka, ment az 5-ös és egy rövid review. Sok sikert a játékkal!
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #196055   2013.07.14 11:45 GMT+1 óra  
Kész a játék! Összedobtam neki egy rövid gameplay trailer videót, benne van minden ami fontos:



Az Android illetve Windows 8 verziókat a következő linkekről lehet letölteni:



Pár nap múlva felrakok egy .exe-t is.

Szerk.: Esetleg ha hagytok pár pozitív review-t, megköszönöm, 5 vizsgát hagytam ki a játék miatt

Ezt a hozzászólást pandulapeter módosította (2013.07.14 12:08 GMT+1 óra, ---)
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #195746   2013.07.02 17:33 GMT+1 óra  
Idézet
pandulapeter :
Úgy emlékszem még a GM 8.0 se boldogul az x64-esen. Feltöltök ma egy próbaverziót, az menni fog.


Wow, szal akkor Win8on nem.... Hát lehet tovább kéne lépnem...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195731   2013.07.02 08:47 GMT+1 óra  
Úgy emlékszem még a GM 8.0 se boldogul az x64-esen. Feltöltök ma egy próbaverziót, az menni fog.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #195723   2013.07.01 23:13 GMT+1 óra  
Game Maker 7 -es exe nem megy win8-on???
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195692   2013.07.01 19:19 GMT+1 óra  
Ja dehogy, csak motiváltál, állok is neki.
   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #195688   2013.07.01 19:07 GMT+1 óra  
Akkor bocsi, nem akartam letörni a kedved Csak gondoltam megmutatom, hogy nem kell varázslat, csak pár árnyék, jól belőtt textúra, és némi után színezés.
Jó munkát

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195685   2013.07.01 18:56 GMT+1 óra  
Köszi szépen a hozzászólást

De, a szereplők nagyon pixelesek, ráadásul ez windows-on teljes képernyőn fog futni. Sajnos egy három éves projektet próbálok feléleszteni, a modellek már rég nincsenek meg és csak a png-kel tudok dolgozni szóval gondoltam szándékosan meghagyom pixelesnek és elnevezem valami eredeti retro / pixelart keveréknek.

A kontúrokkal amit írtál nekem eszembe se jutott, kipróbáltam és tényleg sokat javít de nincs ahogy lecseréljem mindenhol. Nem akartam túl sok energiát fektetni a játékba (maga a játék nem annyira jó, nem éri meg ).

Én is nekiálltam kicsit tuningolni a grafikán, a legjobb próbálkozásaim eredménye volt a legfelső négy kép, büszke is voltam rá pár perccel ezelőttig . Őszintén nem tudok hozzászólni ahhoz amit csináltál azzal a malommal, nagyon profin néz ki, így hirtelen azt se tudom hogy hogy kezdjek neki... Megyek utánaolvasok kicsit.

Szerk: igen, megköszönném a psd-t
   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #195684   2013.07.01 18:55 GMT+1 óra  
Ha van photoshop CS6-od, akkor oda tudom adni a psd-t. Megnézheted, hogy milyen módosítások vannak rajta külön külön.

Idézet
pandulapeter :



   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195682   2013.07.01 18:44 GMT+1 óra  
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #195680   2013.07.01 18:30 GMT+1 óra  
Csak egy nagyon gyors ötlet látványra. Javaslom a cgtextures.com-ot. Ingyenes regisztrációval rengeteg fotóreferenciából válogathattok. napi 15 mega a limit, de az bőven elég.



   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #195679   2013.07.01 17:59 GMT+1 óra  
Nem túl pixelesek a szereplők? Illetve a kontúrok is túl vastagok rajtuk. Érdemes lenne kipróbálni, hogy a kontúrvonalak nem feketék, hanem az anyagnál jóval sötétebb árnyalatú színek. Pl a barna deszkáknak sötét barna kontúrt rajzolsz.

Nem tudom milyen mód szerint épül fel a pálya, de érdemes lenne fakelni ambient occlusion-t a testek találkozására. Gondolok itt az ablakok és a fal közé. Sokat dobna rajta, és térbe emelné a részeket.

Az épületek oldalait különbözően kéne árnyalni. jó lenne egy árnyékos oldal. Az is sokat dobna a térmélységen.

Jó munkát

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #142379   2010.10.18 13:33 GMT+1 óra  
Köszi a hozzászólásokat Hát igen, ez van... Az első helyezett nekem nagyon tetszik de a többire azért furán néztem, szerintem sok azoknál jobb játék volt a mezőnyben.

Weblapot barkácsolok amúgy mostanában, még nem linkelem be, de azon majd lesz egy végigjátszás a játékhoz (rejtett csomagok helye, minden).
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #142356   2010.10.17 13:26 GMT+1 óra  
Idézet
setup2000 :
Hátt ezt szívás...
Pedig azt reméltem hogy az Obeos legalább dobogós lesz...
Pedig ez a játék is remekül ki van dolgozva...
Round1 és Round2 végig ott volt csak sajna a végére nem lett belőle dobogó...

http://glog.yoyogames.com/?p=1570

éss ilyen fosok nyernek csak mindig...
áá nem éri meg versenyezni...


Ennyire erősen nem fogalmaznék, de tény, hogy néha finoman szólva is "érdekes" volt a dolog.
Asszem Redysytem volt annak az orosz felhasználónak a neve, aki készített egy simán kereskedelmi szintű progit, egy hóembereset, de nem nyert, ( pedig a díjazottak között olyan is volt, ami nem is igazán kötődött a témához, és volt olyan, ami sima klónja volt egy ismert játéknak, stb. ).
Miután kiderült, hogy semmilyen díjat nem kapott, a játékot kicserélte a yoyo-n demóra, és elkezdte árulni a progit. Ugye mert ha 1000 dollárt nyer, akkor megérte, de így nagyon nem.
Szóval igen, én is sajnáltam, hogy az obeos nem futott be akkora karriert, amit befuthatott volna a versenyen, de azért hajrá, hátha a következő versenyen másképp dobnak a dobókockával a yoyo-sok.

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2010.10.17 13:41 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #142354   2010.10.17 12:36 GMT+1 óra  
De a játékot tovább fejleszteni, továbbvinni, esetleg 2. részt csinálni, vagy kiegészítőt, azt megéri!

(Ezeknek a YOYO Games-esek csak a szemétre hajtanak, ne foglalkozz velük!)
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #142349   2010.10.17 06:50 GMT+1 óra  
Hátt ezt szívás...
Pedig azt reméltem hogy az Obeos legalább dobogós lesz...
Pedig ez a játék is remekül ki van dolgozva...
Round1 és Round2 végig ott volt csak sajna a végére nem lett belőle dobogó...

http://glog.yoyogames.com/?p=1570

éss ilyen fosok nyernek csak mindig...
áá nem éri meg versenyezni...

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #141471   2010.09.26 09:54 GMT+1 óra  
Hopsz. tényleg... A YoYo-s eredményhirdetés után tudom módosítani a játékot, akkor majd kijavítom. Köszi a hozzászólásokat!

A versennyel kapcsolatban én már tűkön ülök... Nem igazán hiszem, hogy összejönne a dobogó - sokkal kidolgozottabb játékok vannak - de igazán kiírhatnák már az eredményt...
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #141447   2010.09.25 21:17 GMT+1 óra  
Hali!
Egy apró elírás:
Amikor elmenekülsz a hajóval az új szigetre, ott a "local innkeeper" szövegében az van, hogy ..."people were good costumers of mine". Szerintem az customers akart lenni, nem?
Amúgy nagyon hangulatos!

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141255   2010.09.21 22:43 GMT+1 óra  
Csak mert pandulapeter nem mondta, én mondom (nehogy megfeledkezzünk róla)
ugye a játék YOYO-s versenyre készült, és az értékelés második fordulójába jutot!!!
Gratula innen is hozzá, komolyan esélyesnek tartom, hogy...
...de nem kiabálom el....
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #140124   2010.08.29 18:19 GMT+1 óra  
Letöltöttem én is, és marhára bejön Tetszik az egész játék stílusa és hangulata. Nekem ami fura volt, az az animációk, kicsit mintha el lenne túlozva ( a level up kisebb atomvillanás ) de azonkívül semmi baja szerintem. Grat hozzá, kíváncsi vagyok milyen helyezést ér el. Tervezed esetleg a játék finomítását, bővítését?
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #140064   2010.08.28 07:31 GMT+1 óra  
Köszi szépen! Ha esetleg majd kijátszod, írj egy kommentet, hogy nem-e túl nehéz / könnyű / unalmas, hány mellékküldetést nem találtál meg, ilyesmik. Ezekben a témákban eddig teljesen ellentmondásos visszajelzéseim vannak...
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #140055   2010.08.27 17:48 GMT+1 óra  
Töltöm és nézem is, baromi kíváncsi vagyok már!!

Szerk:

Fantasztikus!! Nagyon király játék, gratula hozzá!! (új kedvencem van! XD)

   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #140050   2010.08.27 13:28 GMT+1 óra  
WOW! AWESOME!!

Elvárásaimat Felülmúlta!!! GRAT!!
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #140045   2010.08.27 00:09 GMT+1 óra  
Kész a játék Hú de jó érzés befejezni valamit.... Feltöltöttem, épp a YoYo vírusszkennerén kell átvergődjön és linkelem is. Jó szórakozást, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit szóltok hozzá.

Szerk.: Itt is van.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #140043   2010.08.26 16:48 GMT+1 óra  
No én már nagyon várom, az biztos hogy kijátszom! Sok sikert és kitartást a hátralévőkhöz!

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #140040   2010.08.26 15:37 GMT+1 óra  
Úgy képzeltem, hogy tegnap estére kész lesz Három régióm és egy háttérzeném van még hátra (az utolsó pályának teljesen új grafika kéne - az lesz a havas rész - de valószínűbb, hogy csak áttextúrázok pár régebbi épületet). Kicsit már kifogytam az ötletekből úgyhogy most nagyon rövid pályákat készítek, hogy ne érződjön ez a játékon (nem hagyhatok ki régiókat mert a térképen fel vannak tüntetve és utalások is voltak rájuk). Itt már nem lesznek questek csak hentelés.

Teszteléssel szerencsére nem lesz sok bajom mert azt menet közben elintéztem, elméletileg most pont jól be kéne legyen lőve a játék nehézsége. Raktam bele mindenféle csak speciális esetekben előjövő NPC-t akik pénzért megtanítják a fontos spelleket ha pl kihagytál egy mellékküldetést ahol az lett volna a jutalom - teljesen hülyebiztos a játék.

Kerültek még be hangeffektek (két késsel csörömpöltem a mikrofon előtt a kardozás hangjának ) meg menüből kikapcsolható frame skipping. Az utóbbira remélem nem lesz szüksége senkinek, nekem elég gyenge gépem van és a komplexebb pályákon kicsit belassult a játék, szóval beraktam, biztos ami biztos...

Ma-holnap tehát fent lesz egy verzió, hogy határidő előtt még legyen időm javítgatni a dolgokon a visszajelzések tudatában. Az a baj a határidőkkel hogy ez már nem teljesen az a játék amit az elején elképzeltem... De majd legközelebb.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #140039   2010.08.26 14:41 GMT+1 óra  
Hogy halad a projekt?

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #139537   2010.08.17 07:36 GMT+1 óra  
Idézet
pandulapeter :
Ezzel a legutolsó képpel végre (teljesen véletlenül...) elkaptam valamit ami eddig nem volt a játékban. Első látátsra talán (ha nem túl élénk... ) jobban megfogja az embert ez a stílusu grafika mint ami eddig volt, valami ilyesmit akartam már az elejétől. A gond viszont az, hogy ez a tizedik régióban van. Az előtte lévők grafikája olyan mint ami eddig volt... Szóval ne idegeskedj, szerintem a majdani játékosok nagy része megunja a játékot jóval ezelőtt a rész előtt
Most amúgy kiveszek egy napot és csak azzal foglalkozom, hogy valahogy egységesítsem a színvilágot, egy ilyen erős váltás két régió között azért túl meredek lenne (kb mintha egy diablobol hirtelen egy flash játékba csöppentél volna...).


Diablo II-ben is megvoltak ezek a váltások. Act I - sötétebb, zöld táj. Act II - rikítóan világos, sárga táj. Act III - ismét sötét, zöld táj. Act IV - hol rikító, hol sötétebb vörös (konkrétan a River of Flame-nél ki szokott folyni a szemem). Act V - fehérség.

Egy ilyen változás inkább csak segít abban, hogy az ember ne unja meg a játékot szerintem. Ha változtatni akarsz rajta, akkor próbálj meg egy kis fokozatosságot belevinni az első 9 régióba szerintem

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #139531   2010.08.16 20:47 GMT+1 óra  
Az utolsó kép (Breel épületek) roppant hangulatosra sikerült, gratula!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #139528   2010.08.16 20:07 GMT+1 óra  
Ezzel a legutolsó képpel végre (teljesen véletlenül...) elkaptam valamit ami eddig nem volt a játékban. Első látátsra talán (ha nem túl élénk... ) jobban megfogja az embert ez a stílusu grafika mint ami eddig volt, valami ilyesmit akartam már az elejétől. A gond viszont az, hogy ez a tizedik régióban van. Az előtte lévők grafikája olyan mint ami eddig volt... Szóval ne idegeskedj, szerintem a majdani játékosok nagy része megunja a játékot jóval ezelőtt a rész előtt
Most amúgy kiveszek egy napot és csak azzal foglalkozom, hogy valahogy egységesítsem a színvilágot, egy ilyen erős váltás két régió között azért túl meredek lenne (kb mintha egy diablobol hirtelen egy flash játékba csöppentél volna...).
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #139526   2010.08.16 19:44 GMT+1 óra  
pandulapeter , ne csináld mááááááár!!!!!
Komolyan, kezdek teljesen lemondani erről a versenyről.
Ez a cucc akkorát üt majd!!!
KOmolyan, még ha nem is nyer, még akkor is simán eladható kategória. Émmegmég sehol sem tartok...
Tényleg sok gratula...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #139428   2010.08.15 11:51 GMT+1 óra  
Örülök hogy tetszik Letörültem a demot mert már úgyis közel van a megjelenés és nem akartam hogy majd unjátok újrajátszani a teljes verzió első fél óráját. Két héten belül kész lesz a játék (igyekszem hamarabb befejezni a tervezettnél), addigis nem szeretnék hibás / félkész verziókat feltölteni. Már csak pár pálya és sok-sok tesztelés van hátra...
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #139427   2010.08.15 11:33 GMT+1 óra  
Demó van fönn valahol (tudom, volt, de arra nem jutott volna időm, így nem töltöttem le...) a mostani állapotról?

Amúgy a képek alapján gratula, engem a design nagyon megfogott, szinte süt a hangulat a képekből... amúgy hajrá, ezt elrontani lenne a művészet!

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #139322   2010.08.13 19:54 GMT+1 óra  
Muszáj beírnom, hogy mire lőttem el egy egész napot a maradék 18-ból mert nagyon idegesít... Az ötlet egy mobil játékból jött: doboztologatás, a piros blokkot kellett volna a játéktérről kivinni, a blokkok irányuknak megfelelően csak vízszintesen VAGY függőlegesen mozoghatnak. Az indokoltnál legalább háromszor több idő alatt, de összejött a minigame egy külön projektként. Most pedig nagyon frusztrált vagyok mert nem sikerűlt beillesztenem az Obeosba. Konkrétan a szimpla vízszintes / függőleges mozgáson alapuló játéklogikát nem tudtam megoldani izometrikus formában. Sehogy.
Utolsó megoldásként gondoltam hogy hagyom az egész izometriát a francba és berakom a játékot úgy ahogy van, hátha majd a megfelelő szögből renderelt sketchupos grafika menti a helyzetet. Utóbbira már nem volt türelmem de berakom a képet ami végleg kiütött. Hátha viccesnek találjátok...
Ja igen, konklúzió: nem lesznek **** logikai minijátékok. Túl sok idő és az alapötletben (amit egyáltalán nem biztos, hogy be tudok fejezni időben) nem szerepeltek. A hanoi persze marad mert az jól kijött (lecseréltem a grafikáját és feldobtam pár particle effekttel, mi mással....)
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #139290   2010.08.13 15:03 GMT+1 óra  
Matzi: Köszi szépen, lett egy (remélhetőleg) jó ötletem elnézve a játékaidat (túlzottan azért nem hasonlít egyikre sem). Talán sikerűl begyömöszölni.


Thrall: A három oszlopos verzió pár perc próbálgatás után biztos összejön mindenkinek, amúgy nem kötelező küldetés.Az orlok meg onnan jöttek, hogy eredetileg magyarul terveztem a játékot és akkor még orlápoknak hívták volna őket (a humeonokat meg humászoknak)
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #139267   2010.08.13 11:28 GMT+1 óra  
Wow, Hanoi tornyai, hányszor is olvastam el a megoldó algoritmust, zh-n meg mégsem tudtam!
Amúgy nagyon szépen alakul.
Orl? Érdekes, a k és az l milyen közel van egymáshoz!
szerintem a best of the rest már garantált erre a játékra...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #139245   2010.08.12 22:55 GMT+1 óra  
Nézd meg a minigamejeim között a Break In-t, vagy a karácsonyit (az aláírásomban van az oldalam, ott mindkettőt könnyen megtalálod), ha bármelyik logikája érdekel, akkor szólj.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #139244   2010.08.12 22:51 GMT+1 óra  
De tetszik ez a játék A grafikája első sorban mert most nem másztam bele jobban, de holnap becsekkolom, köszi
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #139238   2010.08.12 22:12 GMT+1 óra  
A Machinarium nevű játékban van egy pár minigame. ITT vannak a végigjátszás videók, ha türelmes vagy végignézni (vagy lejátszani a játékot ), láthatsz néhány nagyon jó minigamet benne
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #139235   2010.08.12 21:11 GMT+1 óra  
Logikai játékokra gondoltam inkább A dobozokkal mondjuk ki lehetne találni valamit.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #139232   2010.08.12 20:00 GMT+1 óra  
Klasszikus doboztologatás, esetleg valami darts szerű, ahhol a célkereszt forog egy képzeletbeli pont körül, és a nyilakkal irányítod, egy gombbal meg elsütöd, és pontot kapsz ( Tényleg nem egyedi ötletek, és nem tudom mennyire megoldható, de ötlet )
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #139230   2010.08.12 19:54 GMT+1 óra  
Két óra tökölés után valahogy sikerűlt beraknom a játékba egy mellékküldetésként a Hanoi tornyait (grafikát majd lecserélem, nem az a lényeg) Teljesen kizökkenti a játékost az unalmas hentelésből / beszélgetésből úgyhogy még szeretnék valami egyszerűbb logikai játékokat berakni pár helyre (ahová csak lehet). Valakinek esetleg lenne valami ötlete...? Nem kell eredeti legyen, mint látjátok.
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #139013   2010.08.09 23:27 GMT+1 óra  
Tisztára mint Wizards!