játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Dark Prediction
Multi - TPS
Kategória: TPS
A projectről:
Ugyebár írtam, hogy koncepciót váltunk. Nagyjából azonban maradt ugyanaz, csak a háttértöténet szürke még :)
Lődd a másikat, mert különben ő lő téged. Nagyjából ennyi :D
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Dark Basic
Blender
;
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007 január
2008 nyár vége
Beküldve:
2007.02.23 16:20
Fejlesztő:
G.G.S.E. (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: kozifoci@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Sitnyikk
regisztrált tagok: Seeting



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 1%

Képek - Dark Prediction
koncept
koncept
2007.05.20. 13:26

Fejlesztési napló - Dark Prediction
Sitnyikk 2007.05.09. 13:33
Elkezdtük fejleszteni a játékot. Mármint a lövöldözős TPS-t, mert ugye volt ez MMORTS is :) Kiderült, hogy a név jogvédett, ezért meg kellett változtatnunk. A DP rövidítés maradt, de az új cím: Dark Prediction

Hozzászólások - Dark Prediction
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #171826   2012.01.03 08:04 GMT+1 óra  
Jéh, nosztalgia topic.

Kéne egy nosztalgia szekció, aztán oda ezeket át lehetne dobálni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #171822   2012.01.03 00:18 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Idézet
Sitnyikk :
Istenem... Milyen kis hülyegyerek lehettem 4 éve



valóban. meg tudom erősíteni.
azonban a meggyőzés arról, hogy már nem vagy az, még hátra van




Nekem is vannak emlékeim

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #171820   2012.01.03 00:13 GMT+1 óra  
Idézet
Sitnyikk :
Istenem... Milyen kis hülyegyerek lehettem 4 éve



valóban. meg tudom erősíteni.
azonban a meggyőzés arról, hogy már nem vagy az, még hátra van

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #171819   2012.01.03 00:09 GMT+1 óra  
Istenem... Milyen kis hülyegyerek lehettem 4 éve

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #144656   2010.12.04 20:26 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
Thread Necromancer





Én nem tudom törölni ezt a topicot, csak Sitnyikk.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #144654   2010.12.04 20:01 GMT+1 óra  
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #144648   2010.12.04 19:06 GMT+1 óra  
What the heck is this?!
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #90696   2008.06.27 13:43 GMT+1 óra  
Ez tps lesz, FZoli És a mozgás szempontjából talán nem tesz majd rosszat az a pár (beismerem) felesleges polygon

U.I.: Amúgy azt hiszem újra fogom kezdeni.

Ezt a hozzászólást Sitnyikk módosította (2008.06.27 15:55 GMT+1 óra, ---)

   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #90694   2008.06.27 13:33 GMT+1 óra  
Hello, karaktermodellezésre ezt a tutorialt tudnám ajánlani, egész jó szerintem:
tutorial
Azért mutatom ezt, mert gyanítom nem vagytok modellező guruk, ahogy én sem, de a tutor alapján készítettem az egyik első modellem, ami ugyan nincs kész, de szerintem egész pofás lett (mellesleg így biztosan jók az arányok):
http://dvorgaz.uw.hu/faszi.JPG
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #90692   2008.06.27 13:28 GMT+1 óra  
az arányok megtévesztőek, rossz a kameraállás

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #90691   2008.06.27 13:14 GMT+1 óra  
alapnak nem rossz de az arányok rosszak és sok a fölös poli. Sokkal magasabb legyen, rts-be egyébként is atléták kellenek, hogy jól mutassanak
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #90660   2008.06.27 10:03 GMT+1 óra  
http://sitnyikk.atw.hu/figura.jpg

Mondtam, hogy hamarosan jelentkezünk
Íme egy tervezett karakter, textúrázatlanul. A játékban kb feleekkora, vagy még kisebb lesz
Vélemények?

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #89965   2008.06.20 05:12 GMT+1 óra  
Sziasztok ismét!

Kicsit fura érzés JF adatlapon változtatni, és írkálni a projekthez De ettől függetlenül jól esik, hiányzott
Itt a nyár, lassan vége az érettségi-szezonnak, és újra belevethetjük magunkat a fejlesztésbe, amit jó lenne augusztus végéig (vagy netán szeptember 26-ig ) befejezni.
Ennek köszönhetően a hatalmas, világmegváltó terveket leszűkítettük egy rövidebb játékmenetre.
A konkrét ötlet még nem állt telejsen össze, de a lényeg nagyjából ugyanaz, mint volt korábban.

Hamarosan jelentkezünk...!

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #56945   2007.05.26 03:38 GMT+1 óra  
Idézet
gaborlabor :
Lol, először azt hittem, hogy disznó feje van!
Szerencsére nagyban már kivehető!


SWINE
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #55634   2007.05.20 14:04 GMT+1 óra  
ja, és ő egy elnyomó

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #55633   2007.05.20 14:04 GMT+1 óra  
az a terv, hogy zöldes fehér a ruha, kéken világító szemmel

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #55626   2007.05.20 13:43 GMT+1 óra  
Lol, először azt hittem, hogy disznó feje van!
Szerencsére nagyban már kivehető!

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #55617   2007.05.20 13:27 GMT+1 óra  
fent van

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #55607   2007.05.20 12:36 GMT+1 óra  
Holy sh*t
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #55601   2007.05.20 12:18 GMT+1 óra  
1 MB megvan a hiba forrása

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #55598   2007.05.20 11:47 GMT+1 óra  
Biztos hogy nálatok van a hiba, mert másnak megy Kép kiterjesztése stimmel, méret 300kb alatt, ékezetek, szóköz a fáljnévben?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #55594   2007.05.20 11:40 GMT+1 óra  
őőő most töltöttem fel a képet róla, de semmi változás

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54907   2007.05.15 12:31 GMT+1 óra  
nem tudjuk feltölteni

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #54720   2007.05.14 09:09 GMT+1 óra  
hol? hol?

FZoli.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54716   2007.05.14 08:30 GMT+1 óra  
van koncept is egy elnyomóról!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #54662   2007.05.14 04:28 GMT+1 óra  
Visszatértem a homályból és a mély depresszióból, és újra dolgozok. A jó öreg billentyűzeten kezem újra kódolásra áll.

Elkezdtem írni az editort...
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54535   2007.05.12 15:23 GMT+1 óra  
De az a poén, hogy én voltam a béna, és nem a konvertálás. Exportáltam a két lehetőség közül a felsőbe, ami első ránézésre csak egy szóközzel különbözött az alsótól ( felső: DirectX (.x); alsó: DirectX(.x) )
naná, hogy az alsóval lazán működött

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #54521   2007.05.12 12:39 GMT+1 óra  
Ennek örülök

FZoli.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54498   2007.05.12 05:59 GMT+1 óra  
http://cgh.atw.hu/kocka2.jpg
Textúraprobléma megoldva!

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #54432   2007.05.11 11:26 GMT+1 óra  
Helyes-helyes!
Várjuk!

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54428   2007.05.11 11:16 GMT+1 óra  
Találtam concept készítőt, hamarosan jönnek az első referenciák

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54272   2007.05.10 11:24 GMT+1 óra  
Nem tom hogyan kell törölni azt a képet. Az még az RTS-hez készült, sajnos abból kuka lesz, mert elhagyatott városokban, gyártelepeket fog játszódni a game.

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #54270   2007.05.10 10:48 GMT+1 óra  
Hello!

A játék új neve Dark Prediction. A feltöltött képen még a régi név van, Dark Prophecy. Ezt majd megváltoztatjátok?
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #54265   2007.05.10 09:48 GMT+1 óra  
ilyen esetekre általában alfa blendet nyomnak a takaró objektumra és szépen néz ki tőle
alias aalberik
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54261   2007.05.10 09:14 GMT+1 óra  
fejben kettő is Kellene valaki, aki tudna nekünk csinálni pár skiccet, mert lehet, hogy kockát rajzolni jól tudok, meg minden tanulmányrajz ötös, de ilyen tervek nem mennek. Tervek nélkül meg nehéz bármit is modellezni Remélem minél előbb találunk valakit. Mellesleg gondoltam arra, hogy látnád a terepet, de ha betakar az ember látószögébe valami (pl egy lerobbant kocsi, vagy egy kuka, vagy netán egy fal akkor azt nem látnád. Látnád, hogy ott a pálya, de úgymond "köd" lenne rajta. vajon ez megoldható???

   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #54251   2007.05.10 07:29 GMT+1 óra  
ejha, tps rulez
szereplők vannak már?
alias aalberik
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #54245   2007.05.10 07:13 GMT+1 óra  
ja, meglehetősen érdekes szmlélet az, hoyg így alamilyen szinten kiküszöbölitek a kempelés lehetőségét. csak ugye az meg irreális hogy látod a doboz mögött bujkáló ellent. Mindemellett sok lehetőség van benne. Hajrá. (csak legyen meg a színvonal)
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54213   2007.05.10 05:15 GMT+1 óra  
Kössz, hogy szóltál

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #54178   2007.05.09 14:51 GMT+1 óra  
Blender nevét rosszul írtátok az adatlapon
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54170   2007.05.09 13:40 GMT+1 óra  
Új stílushoz új név is dukál

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54117   2007.05.09 10:09 GMT+1 óra  
minigame-nek is betudható lesz olyan CS feeling

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #54116   2007.05.09 10:07 GMT+1 óra  
Hm, az vad Gondoljátok hogy ezt befejezitek C3-ra?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54111   2007.05.09 09:52 GMT+1 óra  
Kicsit változtattunk a történeten, és mint mondottam, a játék lövöldözős lesz, és szigorúan multi, hivatalos warokkal, és ún. practice warokkal. A játékban csak klánok vehetnek részt, és a hivatalos warok alapján kialakul a legjobb klánok sorrendje. 1000 lejátszott hivatalos war után a nyertes kap valamilyen jutalmat. Lehet ez klánpálya, vagy hasonlók. Az esélyegyenlőség miatt ilyenkor új kör indul, újabb 1000 warral. Mivel egy klán elkötelezi magát valamely "kaszt" iránt a kettőből, ezért ez úgy is értelmezhető, hogy az az oldal nyerte meg a háborúsorozatot. Így kialakulhatnak összeesküvések, melyeket tiszteletben tart a vezetőség, és semmi hátrány nem származik a klánoknak ezekből az esetekből. Kivéve, hogyha nem egy kaszton belül történik az összefogás
Remélem tetszik az új "világnézet"
Valahogy így képzeljétek majd el a játékot, ilyesmit szeretnénk:
http://www.576.hu/products/33687/shots/nagyok/shot3.jpg

Ezt a hozzászólást kicsy módosította (2008.06.20 05:24 GMT+1 óra, ---)

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #53946   2007.05.08 05:51 GMT+1 óra  
jó a render. Kérdés hogy mi ez? valamiféle hangár? mit gyártanak? vagy mire használják.
Érdekel a dolog, maga játék is....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #53893   2007.05.07 14:01 GMT+1 óra  
Minden bizonnyal erre a történetre építünk rá egy tps-t, full3D környezettel, olyan minigame-forma multi játékot. de az MMORTS elvetve. nincs elég idő befejezni a C3-ig

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #53885   2007.05.07 12:43 GMT+1 óra  
Már épp akartam érdeklődni, mi a helyzet ezzel a projecttel. Mi a helyzet ezzel a projecttel?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #53884   2007.05.07 12:36 GMT+1 óra  
valószínű váltás lesz!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #48854   2007.03.07 23:14 GMT+1 óra  
Elnézést kérek minden fejlesztőtől/érdeklődőtől, hogy eltűntem egy kicsit! Hétvégén leszek biztosra, szal meg tudunk beszélni minden problémát!
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48849   2007.03.07 10:15 GMT+1 óra  
persze, UV-zva van! Seet mikor küldhetem már a fájlt?

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #48839   2007.03.07 08:45 GMT+1 óra  
UV texturáztad?(bár gondolom igen mer nem nézlek hülyéne nehogy férre értsd)