játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5479
FZoli:    4893
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2526

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2195
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

Dark Prediction
Multi - TPS
Kategória: TPS
A projectről:
Ugyebár írtam, hogy koncepciót váltunk. Nagyjából azonban maradt ugyanaz, csak a háttértöténet szürke még :)
Lődd a másikat, mert különben ő lő téged. Nagyjából ennyi :D
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Dark Basic
Blender
;
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007 január
2008 nyár vége
Beküldve:
2007.02.23 16:20
Fejlesztő:
G.G.S.E. (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: kozifoci@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Sitnyikk
regisztrált tagok: Seeting



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 1%

Képek - Dark Prediction
koncept
koncept
2007.05.20. 13:26

Fejlesztési napló - Dark Prediction
Sitnyikk 2007.05.09. 13:33
Elkezdtük fejleszteni a játékot. Mármint a lövöldözős TPS-t, mert ugye volt ez MMORTS is :) Kiderült, hogy a név jogvédett, ezért meg kellett változtatnunk. A DP rövidítés maradt, de az új cím: Dark Prediction

Hozzászólások - Dark Prediction
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54213   2007.05.10 05:15 GMT+1 óra  
Kössz, hogy szóltál

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #54178   2007.05.09 14:51 GMT+1 óra  
Blender nevét rosszul írtátok az adatlapon
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54170   2007.05.09 13:40 GMT+1 óra  
Új stílushoz új név is dukál

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54117   2007.05.09 10:09 GMT+1 óra  
minigame-nek is betudható lesz olyan CS feeling

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #54116   2007.05.09 10:07 GMT+1 óra  
Hm, az vad Gondoljátok hogy ezt befejezitek C3-ra?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #54111   2007.05.09 09:52 GMT+1 óra  
Kicsit változtattunk a történeten, és mint mondottam, a játék lövöldözős lesz, és szigorúan multi, hivatalos warokkal, és ún. practice warokkal. A játékban csak klánok vehetnek részt, és a hivatalos warok alapján kialakul a legjobb klánok sorrendje. 1000 lejátszott hivatalos war után a nyertes kap valamilyen jutalmat. Lehet ez klánpálya, vagy hasonlók. Az esélyegyenlőség miatt ilyenkor új kör indul, újabb 1000 warral. Mivel egy klán elkötelezi magát valamely "kaszt" iránt a kettőből, ezért ez úgy is értelmezhető, hogy az az oldal nyerte meg a háborúsorozatot. Így kialakulhatnak összeesküvések, melyeket tiszteletben tart a vezetőség, és semmi hátrány nem származik a klánoknak ezekből az esetekből. Kivéve, hogyha nem egy kaszton belül történik az összefogás
Remélem tetszik az új "világnézet"
Valahogy így képzeljétek majd el a játékot, ilyesmit szeretnénk:
http://www.576.hu/products/33687/shots/nagyok/shot3.jpg

Ezt a hozzászólást kicsy módosította (2008.06.20 05:24 GMT+1 óra, ---)

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #53946   2007.05.08 05:51 GMT+1 óra  
jó a render. Kérdés hogy mi ez? valamiféle hangár? mit gyártanak? vagy mire használják.
Érdekel a dolog, maga játék is....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #53893   2007.05.07 14:01 GMT+1 óra  
Minden bizonnyal erre a történetre építünk rá egy tps-t, full3D környezettel, olyan minigame-forma multi játékot. de az MMORTS elvetve. nincs elég idő befejezni a C3-ig

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #53885   2007.05.07 12:43 GMT+1 óra  
Már épp akartam érdeklődni, mi a helyzet ezzel a projecttel. Mi a helyzet ezzel a projecttel?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #53884   2007.05.07 12:36 GMT+1 óra  
valószínű váltás lesz!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #48854   2007.03.07 23:14 GMT+1 óra  
Elnézést kérek minden fejlesztőtől/érdeklődőtől, hogy eltűntem egy kicsit! Hétvégén leszek biztosra, szal meg tudunk beszélni minden problémát!
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48849   2007.03.07 10:15 GMT+1 óra  
persze, UV-zva van! Seet mikor küldhetem már a fájlt?

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #48839   2007.03.07 08:45 GMT+1 óra  
UV texturáztad?(bár gondolom igen mer nem nézlek hülyéne nehogy férre értsd)
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48595   2007.03.04 12:17 GMT+1 óra  
Seet! Beszélnünk kell! Remélem itt elolvasod

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48382   2007.03.01 12:22 GMT+1 óra  
persze! azzal csináljuk, de nem megy a dolog. meg kettős probléma van:
- a DB nem látja a textúrát
- FZoli nem tudja betölteni maxban szépen a modellt, így nem tudja turbózni a textúrát

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #48381   2007.03.01 12:10 GMT+1 óra  
Pontosan mi is a gond?
Blender X exportert egyébként próbáltatok?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48374   2007.03.01 11:21 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
Jelenleg a model import sehogysincs megoldva és ti a csapatnevek mozaikjnak mellékjelentésén paráztok? LoL

FZoli.



Igen, de az elgépeléseken látszik, ogy közben máson gondolkodom. Ez a más pedig a textúraprobléma

   
FZoli - Szerkesztő | 4893 hsz       Online status #48369   2007.03.01 10:53 GMT+1 óra  
Jelenleg a model import sehogysincs megoldva és ti a csapatnevek mozaikjnak mellékjelentésén paráztok? LoL

FZoli.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48342   2007.03.01 08:21 GMT+1 óra  
na igen, de nem szeretném ha a GG lenne elöl
de pillanatnyilag ez lesz....

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #48340   2007.03.01 08:07 GMT+1 óra  
GGSE
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48323   2007.03.01 06:53 GMT+1 óra  
akkor ez elvetve.. szívesen fofgadnék valami értelmes csapatnévrövidítést, ogy ne legyen már ilyen hosszú a csapatnév. azért kéne normális, mert a S.E.G.G. hát kh hmmm

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #48296   2007.02.28 23:20 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
Hát a Field Opsnál nem rontotta el..
Viszont megtudnánk-e csinálni? NEM.

FZoli.



Miért ne tudnánk? Sztem meg lehet oldani...

Bár sztem elrontaná a játékot...
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #48287   2007.02.28 14:28 GMT+1 óra  
vagy ott van a battlezone amigáról ill. pcről
alias aalberik
   
FZoli - Szerkesztő | 4893 hsz       Online status #48284   2007.02.28 14:00 GMT+1 óra  
Hát a Field Opsnál nem rontotta el..
Viszont megtudnánk-e csinálni? NEM.

FZoli.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48283   2007.02.28 14:00 GMT+1 óra  
negatív
egy RTS-t csak elrontana egy FPS nézet... de nem tom

   
torituri - Tag | 12 hsz       Online status #48262   2007.02.28 11:12 GMT+1 óra  
Nekem tetszik.
Héééééééééééé,sztem fel tudnátok használni a DREALM motorját!
Csináljátok azt hogy FPS nézetből is játszhat a faszi az egységgel!

   
FZoli - Szerkesztő | 4893 hsz       Online status #48260   2007.02.28 11:04 GMT+1 óra  
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #48258   2007.02.28 10:47 GMT+1 óra  
Ez kérdés?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48245   2007.02.28 09:10 GMT+1 óra  
kaptunk egy tippet a textúramegoldásra...
hátha... ha sikerül megcsinálni, mutatunk egy "ingame" képet sztem a modellről, hogy mégis hogyan lesz elképzelhető, de ez nem biztos, csak ha akarjátok...

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48150   2007.02.27 08:37 GMT+1 óra  
megtisztelő, hogy életed első jf.hu hsz-ét hozzánk írtad köszi de sajnos problémák léptek fel a modellel kapcsolatban, mert nem stimmel vmi Fzolinál

   
berc - Tag | 3 hsz       Online status #48140   2007.02.27 07:48 GMT+1 óra  
Tetszettős a sztori, az alapötlet, de kíváncsi vagyok, hogy fogjátok megoldani az MMO részét a játéknak.
   
FZoli - Szerkesztő | 4893 hsz       Online status #48100   2007.02.26 12:41 GMT+1 óra  
órák óta a collada működésre bírásán fáradozom...kicsy is ezt ajánlotta de már a hajam tépem...ez valami divat, hogy ami OS, az elég ha "valszeg működik"? Miért nem tud ez a rohadt script noszogatás nélkül futni...

FZoli.
   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #48099   2007.02.26 12:19 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
Hát elvileg ennél a résznél jövök majd én a képbe, de jelenleg akadt némi gondunk a blender-studio max összehangolásával...

Tényleg ha már itt tartunk, van valakinek ötlete a két progi között hogy tudnék hiba nélkül konvertálni? Hiába vannak közös formátumaik, ha még be is olvassa őket a max, a polik sok helyen nem ott és nem úgy állnak ahol kéne...(blenderben van reset xform?)

FZoli.



Én még nem használtam, de esetleg Collada? Ez elvileg direkt 3d-s content-ek kicserélésére lett kitalálva a különböző alkalmazások között. Van plugin a Blenderhez is és a Studio-hoz (ColladaMax) is. Egy próbát talán megér.

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #48070   2007.02.26 08:49 GMT+1 óra  
Van néhány formátum amit viszonylag szépen eszik mind2, bár nem tudnék fejből mondani egyet sem De úgyemlékszem anno valami viszonylag noname formátumot használtam.
Blenderben van vmi reset xformhoz hasonló normális-normalizáló dolog, csak máshogy hívják
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #48031   2007.02.25 23:11 GMT+1 óra  
Elkezdek kutatni valami jó konverter után a neten...
   
FZoli - Szerkesztő | 4893 hsz       Online status #48029   2007.02.25 20:52 GMT+1 óra  
Hát elvileg ennél a résznél jövök majd én a képbe, de jelenleg akadt némi gondunk a blender-studio max összehangolásával...

Tényleg ha már itt tartunk, van valakinek ötlete a két progi között hogy tudnék hiba nélkül konvertálni? Hiába vannak közös formátumaik, ha még be is olvassa őket a max, a polik sok helyen nem ott és nem úgy állnak ahol kéne...(blenderben van reset xform?)

FZoli.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #48028   2007.02.25 15:01 GMT+1 óra  
Hm, ez jól néz ki
Viszont az oldalán az a kard nekem nagyon sok polygonnak tűnik.. Ha ilyesmi részleteket akartok, szerintem járjatok utána a normalmap témának mindenképp.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #48020   2007.02.25 13:10 GMT+1 óra  
Felkerült egy kép, bár a textúra még várat magára ()

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #47995   2007.02.25 10:37 GMT+1 óra  
amitn megkapom rá az engedélyt meg amint elkészül a tökéletes textúra

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #47969   2007.02.25 05:44 GMT+1 óra  
Kép mikor lesz???
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #47965   2007.02.25 05:03 GMT+1 óra  
este egész szépen haladtunk, mostmár van normális épület (de a textúrája még turbózva lesz)

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #47907   2007.02.24 07:15 GMT+1 óra  
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #47899   2007.02.24 06:22 GMT+1 óra  
vagyis úgy, mint a WoW-ban biztosan nem fogsz találkozni az emberekkel. vagyis nem olyan sűrűn

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #47896   2007.02.24 06:08 GMT+1 óra  
A világ egy bolygók sokaságából álló naprendszerből fog állni. Egy accounthoz egy bolygó jár. A játékban lesz űr- és bolygófelszín nézet is. A bolygófelszín hatalmas lesz, hogy a játékosnak bőségesen legyen helye építkezni.

Így két részre oszlik a játékmenet:

Az első a bolyghófelszínen történő birodalomépítés, kutatás, fejlődés; a másik pedig az űrben, és egyéb térképeken történő birodalomközi gazdálkodás, politizálás és háborúskodás.

Háború esetén van földi árharc és földi harc. Az űrhajókat és a tankokat lehet fejleszteni, tuningolni új technológiákkal...
   
FZoli - Szerkesztő | 4893 hsz       Online status #47895   2007.02.24 06:00 GMT+1 óra  
Nem? Ez MMo lesz ugye? Hány játékosra is? 10 játékos 10 egységgel az már 100 egység, plusz tereptárgyak, épületek stb. A baj az, h alapvetően a 3d motor nem szeret különálló objekteket renderelni...

FZoli.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #47893   2007.02.24 05:52 GMT+1 óra  
Nem kell 100 egységnek lennie a játékban...
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #47887   2007.02.24 05:33 GMT+1 óra  
Nos, én bízom Seet-ben, és remélem, hogy rendbevágja azt a DBP-t
MMO úgy lesz, hogy tervek szerint a birodalmunk fejlődhet (~ saját bolygó) és bátran kereskedhetsz, vándorolhatsz jobbra, balra, ilyenek És kedved szerint terjeszkedhetsz.

Igen, ez az a szupertitkos projekt, ha ugyanarra gondolunk Jól nem állunk, de bízunk a nyári szünet adta lehetőségekben Ja, és képek hétvégén, ha lesz lehetőségem feltenni...

Ezt a hozzászólást Sitnyikk módosította (2007.02.25 04:13 GMT+1 óra, ---)

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #47871   2007.02.24 02:56 GMT+1 óra  
hát elég yol álhattok, ha már aug a kitűzött befejezés...
esetleg képek?
ez lenne az oldalon feltüntetett "titkos project"?
_____________________
C++ && OGL
   
FZoli - Szerkesztő | 4893 hsz       Online status #47866   2007.02.23 21:59 GMT+1 óra  
Hát, a sztori nem tűnik rossznak, de egyéb? HHogy lesz ebből MMO? A DBP hogy fog ezzel elbírni? Jelenleg RTS-t se tudok rendesen összehozni mert 100-200 külön vezérelt egységnél már húza a szájaq szélét...ezek után alaposan rácsodálkoznék, ha látnék egy DBP-s MMORTS-t, de azért sok sikert, seeting kódolás terén okozott már meglepetéseket...

FZoli.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #47863   2007.02.23 16:20 GMT+1 óra  
Syntax Entertainment & Golam Games: Dark Prophecy