játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Barbárok
Rpg,kaland,szerep
Kategória: Rpg,akcio,
A projectről:
Probálok 1 olyan játékot létrehozni ami nem 1 unalmas megyek megcsinálom a feladatatot és a végén leadom... neeeem , ebben a game-ba megprobálom azt elérni hogy a gép elött ülö játékos beleélje magát az adott (saját maga által generált, felvértezett, agyonskillezett ) karakterbe. Egyelöre enyit a többi titok .
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Dbpro,milkshape,paint,;
Gooogle :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005
2009
Beküldve:
2006.07.13 10:22
Fejlesztő:
Apofis game (3 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Apo
regisztrált tagok: Vincent3d,Sloth



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 10%

Képek - Barbárok
Béta multiplayer komunikáció.Nemsoká béta.
Béta multiplayer komunikáció.Nemsoká béta.
2008.06.07. 01:30
Ez megint nem a játék, csak a programmal ismerkedek.Ütközések illetve,AI reakciók,efektek,multiplayer,stbstb
Ez megint nem a játék, csak a programmal ismerkedek.Ütközések illetve,AI reakciók,efektek,multiplayer,stbstb
2008.05.28. 02:47
Az emberfogó :) (sok ehhez fhasonló csapdát fog tartalmazni a játék)
Az emberfogó :) (sok ehhez fhasonló csapdát fog tartalmazni a játék)
2008.05.16. 10:03
Kimondta hogy nemhaladok? melyik volt? :) Itt 1 ujjab kép ami megmutatja a  celpont kilyelölését.
Kimondta hogy nemhaladok? melyik volt? :) Itt 1 ujjab kép ami megmutatja a celpont kilyelölését.
2006.09.10. 01:29
Ezt a képet annak örömére csináltam hogy sikerült megoldani az animálásos dolgokat. Thx all!
Ezt a képet annak örömére csináltam hogy sikerült megoldani az animálásos dolgokat. Thx all!
2006.08.29. 08:51
Elözöképhez még a 4. képen nemment rá a felszerelés a ninjara szoval ninja = kuka 5. kép pedig
Elözöképhez még a 4. képen nemment rá a felszerelés a ninjara szoval ninja = kuka 5. kép pedig "fejnélküli lovas?" :) Nade Ezt a képet kell nézni ! :)
2006.08.18. 11:57
Inkább teszek föl olyan képet amin lehet csemegézgetni:) elsö kép pajzs kard meg az a idiota Ninja..2. kép :) ninja szöges pajzs es 1 landzsa fééélelmetes :) 3. kép végre mutathatunk egy mi általunk gyártott karaktert és ez 1 kigyurt tesztoszterontol duzz
Inkább teszek föl olyan képet amin lehet csemegézgetni:) elsö kép pajzs kard meg az a idiota Ninja..2. kép :) ninja szöges pajzs es 1 landzsa fééélelmetes :) 3. kép végre mutathatunk egy mi általunk gyártott karaktert és ez 1 kigyurt tesztoszterontol duzz
2006.08.18. 11:51
Ez itt Vin legujjabb készitménye (én kicsit kiextráztam) hogy mi ez? :) majd megtudjátok :)
Ez itt Vin legujjabb készitménye (én kicsit kiextráztam) hogy mi ez? :) majd megtudjátok :)
2006.08.04. 13:01
Teljes káosz :(
Teljes káosz :(
2006.08.02. 01:12
a valla szetesik meg a laba... egyre roszabb
a valla szetesik meg a laba... egyre roszabb
2006.08.02. 01:05
Itt minden tökéletes látszik az objectum teljesen
Itt minden tökéletes látszik az objectum teljesen
2006.08.02. 00:59
Képen láthato mostmár másfajta kamera pozicio illetve kamera szög , a fegyver nemlényeges se a knight :) ( fegyver , eléggé durva azzal a nagy hegyes csaontal ott benne :) )
Képen láthato mostmár másfajta kamera pozicio illetve kamera szög , a fegyver nemlényeges se a knight :) ( fegyver , eléggé durva azzal a nagy hegyes csaontal ott benne :) )
2006.07.18. 11:47
Ez jo :) látjátok a jobb kezét a karakternek? nah mellete van a dombon 3 vagy 2 pici pont :) nah az az elözö képen láthato kocsma a lámpával meg a masik házzal :)
Ez jo :) látjátok a jobb kezét a karakternek? nah mellete van a dombon 3 vagy 2 pici pont :) nah az az elözö képen láthato kocsma a lámpával meg a masik házzal :)
2006.07.13. 10:32
láthato a képen 1 kocsma,1 lovag,1lámba, és 1 iszonyatos nagy hegy (low textura)
láthato a képen 1 kocsma,1 lovag,1lámba, és 1 iszonyatos nagy hegy (low textura)
2006.07.13. 10:30
Inventori szerintem csucs lett :) ( Sloth azaz apám készitette) köszi :D
Inventori szerintem csucs lett :) ( Sloth azaz apám készitette) köszi :D
2006.07.13. 10:29
Kapott 1 sisakot is emberünk és sík tájra lecseréltük a terepet mert az 5 FPS aggasztott :) szal optimalizáltam kicsit
Kapott 1 sisakot is emberünk és sík tájra lecseréltük a terepet mert az 5 FPS aggasztott :) szal optimalizáltam kicsit
2006.07.13. 10:27
Ezzel kezdödött Dmater karakter és 1 adott geos tááj
Ezzel kezdödött Dmater karakter és 1 adott geos tááj
2006.07.13. 10:25

Fejlesztési napló - Barbárok
Apo 2006.08.23. 02:06
Ez az anim beletétele a programba nagyon nemakar menni 2 hete ezzel szenvedek :(
Apo 2006.07.18. 11:36
Hát ami azt illeti én folyamatosan tesztelem meg játszok vele de mire a hegyre felmegyek eltelik jo sok idö mitnemondjak :) amugy a mapp az szépen átalakul már frissitem is majd szép mapp lesz remélem vagy 10 külömbözö texturával és azoknak millionyi árnyalatával , utak lesznek havas felföld (high landerek ) háhááháá :) jah kamera meg egyelöre megvan oldva csak kicsit inverzes :D
Apo 2006.07.13. 21:48
Kéne valami Lángolo pallos ugye? :) amugy a modell animálásán majd még dolgozok , most a kamera optimalizálása a fö gondom.
Apo 2006.07.13. 10:37
haladunk haladunk csak nagyon lassan

Hozzászólások - Barbárok
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #129592   2010.03.23 22:49 GMT+1 óra  
ok, átnézem holnap, látom misi(hathajo) volt a neved..
szétszedtem több fájlra a programot a DB meg összeszámozza a sorokat. Ezért van ez a sorszám. Nem tudom mi lehetne a normális megoldás.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #129591   2010.03.23 22:43 GMT+1 óra  
Próbáltam, de sajna nem nyert... és akkor ezt használod a 273-ik sorba amit nem bír betölteni?, csak mert ami mellékelve van kód abba nincs is 273 sor...
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #129590   2010.03.23 22:39 GMT+1 óra  
a cliens_1.dba 169. sor load object ch$+"idle.x",kar_szam .. file névben meg az idle nagybetűs, ... ha file nevet kisbetüsre írod lehet jó lesz
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #129588   2010.03.23 22:21 GMT+1 óra  
nincs mit, de melyiknél nem jó a kis nagy betü? Ki szeretném próbálni
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #129587   2010.03.23 22:15 GMT+1 óra  
igen, láttam, kösz .. misi néven léptél be ... az objectel valszeg az a gond, hogy a linux érzkeny a file nevek kis-nagy betüire, ezt meg elrontottam, windowsba ez nem jött elő .. kösz a segítséget
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #129580   2010.03.23 20:26 GMT+1 óra  
Bár linux alol futtatom, de lehet hogy sikerült csatlakozni félig. Elsőnek nem volt jó, írta hogy nem sikerült. De 2.-ra kérdezte a nevem, de bejött egy hiba üzi... :
Runtime Error 7018 - Could not load 3D object at line 273
Remélem segít valamit, vagy láttál valamit
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #129578   2010.03.23 20:07 GMT+1 óra  
nah, találtam valakit, aki tudott kapcsolódni.. lehet, mégse halott dolog ez a megoldás, .. már csak az kéne tudni, mitől függ, hogy megy-e, vagy nem .. ( server prg most épp fut, ip cim változott )
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #129417   2010.03.21 19:12 GMT+1 óra  
értem .. köszönöm a segítséget, .. nekem belép a 88.132.28.251 IP címmel, igaz itt van mellettem a gép
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #129416   2010.03.21 18:38 GMT+1 óra  
Nem tud konnektálni azt irja.
Ha meg a rendes cimet irom be akkor timeout.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #129415   2010.03.21 18:33 GMT+1 óra  
DbPro multiplayer teszt, ( hogy működik-e egyáltalán ), szerver router mögött..... IP cim, client: barbarok.apofis.hu
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #110214   2009.05.14 13:34 GMT+1 óra  

nemtűnik itt el semmi, csak nincs idő, egyetem, munka.... 0 szabadidő , bocs srácok ilyen ez.Majd talán idén.. kitudja.
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #107702   2009.03.26 15:45 GMT+1 óra  
Akkor nem kell beposztolgatni és eltűnik majd idővel.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #107685   2009.03.26 11:48 GMT+1 óra  
Dögszagot érzek...
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107682   2009.03.26 11:42 GMT+1 óra  
feltételezhetően semmi.
C4Ninja
   
Big Lou - Tag | 126 hsz       Online status #107677   2009.03.26 11:12 GMT+1 óra  
ezzel a project el meg mivan mert már tavaly óta nincs vele semmi
Amíg nem tanulsz meg helyese(bbe)n írni, és nem veszed a fáradtságot, hogy a hozzászólásaid megüssék az elvárt szintet, addig folyamatosan kispadra foglak küldeni. - Kuz
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #87865   2008.05.23 09:46 GMT+1 óra  
Én 1 ruhát se animáltam hogy néha elhajoljon hogy szebb legyen. Mivel még tanulgatom Db-et, igy nemtudok sok információval szolgálni.Van itt 1 másik RPG projekt ami elég jol halad meg szép is.Kérdezd Ragoon-t ő ugylátom tapasztalt e téren.
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #87864   2008.05.23 09:24 GMT+1 óra  
Bár ahogy nézem nálad ilyen eddig még nem nagyon volt (eddigi képek alapján), talán a nadrágnál van úgy, hogy a teteje a testtel mozog, de a lábszárak a lábbal forognak.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #87863   2008.05.23 09:23 GMT+1 óra  
Én arra gondoltam, h azt h oldod meg, h gondolom a ruha a testhez van kötve, de az újak a karokhoz h azokkal mozogjanak/forogjanak: ezt alapból weight-paint-tel beégeted és a csontvázhoz rendeled?
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #87858   2008.05.23 08:45 GMT+1 óra  
persze egyűtt mozognak a kézzel a kézhez rendelt dolgok , a testel a testhez rendelt dolgok
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #87849   2008.05.23 07:09 GMT+1 óra  
És ruhák? Mármint ott pl. ha kéz mozog akkor a ruhának is vele kell mozognia. (1ébként köszi, én is vhogy így oldottam eddig meg, a ruhával nem tudok csak dűlőre jutni, de legalább tudom, h nem lőttem nagyon mellé )
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #87842   2008.05.23 02:36 GMT+1 óra  
Hogy tökéletesen passzoljon a ruha, kard, sisak, hajszerkezet, pajzs , mellvért stb

ugy oldottam meg hogy :

sima ember objectumról készitettem 1 álló képet (nemcsinál semmit csak van lelóg a keze azt kész)
- az objectumot (kardot) inportal bevittem hozzá kezébetettem leméregettem , igazitgattam.
-kiszedtem az ember objectumot
-és x-ként exportáltam a kardot

majd programba egyből a kezébe került a cucc és királyul hadonászik vele ))
Lényeg hogy a megfelelő limbre illezd a dolgot.
Ha valami nem érthető szolj
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #87841   2008.05.23 02:31 GMT+1 óra  
Hát egyszerű


glue object to limb 3,1,19 : rem ( lándzsa, ember, ember_limb_szám )

tehát a 3-as számú objectumot ami a lándzsa azt a 1-es számu objectum 19-es limbjéhez adom.

Limbeket lehet készíteni , de én a milkshape-re esküszöm )) ott csak 1 Join-t és kész is a limb.
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #87835   2008.05.22 22:22 GMT+1 óra  
Nekem egy technikai kérdésem lenne: az öltöztető/karakter testreszabó rendszer nálatok h működik? Jelenleg dolgozok egy nem játék projecten, ahol kéne egy 3D öltöztető/testreszabó rész is; azon gondolkozom ezt hogy lehetne a legszebben és legegyszerűbben összehozni, így ha van valami ötletetek akkor szívesen fogadom (akár PM-ben is ha gondoljátok).

Öltöztetés: főleg a ruha érdekelne, és nem textúra alapú (nemtudom, ti milyennel dolgoztok, de próba szerencse ); milyen technikát használtok h a ruhadarabok/plusz részek a karakterrel együtt mozogjanak
Testreszabás: hajstílus, karakter mérete, arca stb.
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #87508   2008.05.17 23:24 GMT+1 óra  
Ühüm Hát igen. Azért köszi Dolgozom az ügyön.HÁt első kép persze, nemsokat mutat mert külön szakaszokra bontottam a játék felépítését.Legyek túl az ütközéseken , aztán jöhet a szépség
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #87505   2008.05.17 15:58 GMT+1 óra  
Elsőnek nem is rossz ! Sok sikert kívánok hozzá !

Negatív kritikaként pustán annyit hogy a képeknek semmi mondanivalójuk sincs.Némelyiken még textúrázatlan modellek is vannak meg egy csomó összevisszaság ami rontja a színvonalat úgy rendesen (Pl :első kép.Ha nem írná hogy éppen mi történik rá nem jönnék soha...).Sztem olyanokat tegyél fel amik már véglegesek.
De persze ezt nem rosszból mondtam...
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #87365   2008.05.16 10:07 GMT+1 óra  
NAH! ujra itt, a növényes kép nem a játék motorja, Hanem szimpla egyszerű (50 soros porgramnyelv) amivel tanulgatom az egyes ütközések hatását. PL: Husevőnövény észrevétlenül vár a földön (mondjuk nemlátod ) ) belemész, szépen rátaposol és akkor összecsuk és meghalsz.Groteszk látvány a növény savas emésztőnyálába és a mérgező tüskéi között meglelni a halált
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #79227   2008.01.07 12:14 GMT+1 óra  
egy 7 perces video, az editor matrix készitéséről, festéséről, vágatlanul, nullárólól indulva
video ( kb 25 MB)

az aktuális editor verzióban most ez a matrix van, valamivel jobb minőségben.

Ezt a hozzászólást kicsy módosította (2008.01.07 13:05 GMT+1 óra, ---)
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #78967   2008.01.04 07:59 GMT+1 óra  
Jól néz ki
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #78888   2008.01.03 12:08 GMT+1 óra  
ujdonság az editorban, detailmap lehetőség:( kép)
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #78697   2008.01.01 11:06 GMT+1 óra  
hm, köszönöm a dicsérő szavakat, az icont lecseréltem, .. lehet ezért nem működött eddig normálisan ... .... köszi

Ezt a hozzászólást sloth módosította (2008.01.03 12:06 GMT+1 óra, ---)
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #77273   2007.12.23 07:09 GMT+1 óra  
Nagyon látványos az új editorod, főleg a fönti ikonok, és azok közül is az a szép zöld, ami egy szigetet ábrázol felülről. No, azt én csináltam a Warrior of Alhozra nevű projektemben. s nem két perc volt, úgyhogy kurva gyorsan cseréld le egy másikra!
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #61504   2007.06.29 09:55 GMT+1 óra  
Idézet
sloth :
két új kép az editorról:

http://barbarok.apofis.hu/k1.jpg
http://barbarok.apofis.hu/k2.jpg

a legfrissebb verzió mindig itt: http://barbarok.apofis.hu/yamed.rar



Azért a WoW-os ikonok itt is befigyelnek
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #61500   2007.06.29 06:44 GMT+1 óra  
Egész jó kis játék de tényleg rosz, hogy csak síkban nézi az elmozdulást, és a hegyre egy pillanat alatt szalad fel.
A csávó meg inkább rángatózik, mint sétál
Sok sikert a továbbiakhoz!

   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #32348   2006.10.15 01:13 GMT+1 óra  
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #30455   2006.09.21 06:58 GMT+1 óra  
De akkor miért a karaktert teszed bele? Én ilyenkor egy kurzort használok, ami a szegmensek között jár...
Joe Red
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #30446   2006.09.21 04:10 GMT+1 óra  
Idézet
Joe Red :
... Amit én javítanék, az a hegyre való felsétálás, ez túl hirtelen van. Meg lehet oldani kis matekkal...és sokkal jobb úgy




kösz.. . ez a program csak a pálya texturákat, és hmapokat készíti. A játékban majd inkább a tul meredek falon való feljutást kellene tiltani.
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #30429   2006.09.20 22:22 GMT+1 óra  
Jaja onnan lett bizony, kivágva? hát kilett de volt vele 1 ora munkám! nyug i ugyis megfog válzotni
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
Dancso - Tag | 49 hsz       Online status #30423   2006.09.20 13:56 GMT+1 óra  
héé, aza statusbar vagy minek nevezzem ahol az életerő van csíkban, az a severance -ből van. 1-az egyben onnan lett kivágva nem? öö remélem a végleges formájában nem ilyen lesz.

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #30421   2006.09.20 13:40 GMT+1 óra  
Idézet
sloth :
feltettem a Barbárok készülő matrix editorát.. : http://barbarok.apofis.hu/yamed.rar
kb félkész állapotban van, de a főbb funkciók már láthatók.

mozgatás a nyilakkal
festésnél..: space fest, ctrl olyan blur szerű valami, erősségük állítható
matrix készités..: space emel, ctrl süllyeszt
mentés egyelőre mátrix váltáskor,
mátrix átlépés még elég lassú, kis türelem




Egész jó lett! Annak idején én is próbálkoztam ilyesmivel , de aztán rájöttem, hogy rallyszakaszok készítésére sokkal jobb valamelyik kész, x-be konvertáló modellezőprogram. Amit én javítanék, az a hegyre való felsétálás, ez túl hirtelen van. Meg lehet oldani kis matekkal...és sokkal jobb úgy
Joe Red
   
sloth - Tag | 81 hsz       Online status #30393   2006.09.20 10:26 GMT+1 óra  
feltettem a Barbárok készülő matrix editorát.. : http://barbarok.apofis.hu/yamed.rar
kb félkész állapotban van, de a főbb funkciók már láthatók.

mozgatás a nyilakkal
festésnél..: space fest, ctrl olyan blur szerű valami, erősségük állítható
matrix készités..: space emel, ctrl süllyeszt
mentés egyelőre mátrix váltáskor,
mátrix átlépés még elég lassú, kis türelem
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #29591   2006.09.10 11:57 GMT+1 óra  
JElenleg? dehát nincs is semmi látványosság benne Vagy mégis? Nah mind1 aszem megmarad az izgalom nektek , nekem meg a fejleszéts további szakaszai
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #29583   2006.09.10 11:02 GMT+1 óra  
Ice cool
   
kdani3 - Tag | 58 hsz       Online status #29572   2006.09.10 10:19 GMT+1 óra  
Mikor lesz demo?
Nem azért, hogy surgesselek, a jelenlegi állapotban is felrakhatnád a netre a játékot.

Egyébként nagyon jó lesz!

   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #29553   2006.09.10 01:54 GMT+1 óra  
Az új kép nagyon jó! Csak így tovább!

   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #28854   2006.08.31 07:20 GMT+1 óra  
Csak így tovább! Let's go!
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #28853   2006.08.31 07:07 GMT+1 óra  
Tény hogy nagyfába vágtam a pallost de ha minden johelyen van joidöbe akor nemlesz gond
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #28851   2006.08.31 07:04 GMT+1 óra  
Hát johogy vannak Most collison , aztán terep, házak fák elhejezése, saját mesterséges itneligencia (legyen agya az elleségnek), feladatok , csinositás enyi
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #28833   2006.08.31 05:22 GMT+1 óra  
Ügyi vagy . Azt szeretném kérdezni, hogy vannak-e terveid, pl. a megvalósítás sorrendjéről? Mer ez egy ekkora projectnél nagyon-nagyon szükséges.
Joe Red
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #28804   2006.08.31 00:09 GMT+1 óra  
: nem is kell komolynak lenni lényeg hogy tuljutottam ezen is Most az ütközésvizsgálatot nézegetem
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #28791   2006.08.30 21:20 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Miért szúrja át egy lándzsa a fejét? A screenshot készítéséig igazán hide-olhattad volna...


Mert ezek a barbárok lándzsákat szúrtak egymás fejbe
Bocsi, nem tudok igazán komoly lenni pillanatnyilag
Örülök hogy sikerült megoldani a dolgot.
Ja, és a fordítónak egy ilyen hibát nem kötelessége jelezni hogy lemaradt egy osztás. Már ha osztás a DBben a /-jel
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
> 1 < [2] [3] [4]
Korábbi postok