játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Wizards: The Revenge of the Warlock
Összetett Akció-Kalandjáték
Kategória: Akció-RPG
A projectről:
/Káosz pusztítása után 467-ben járunk a Menyét évében, Karua Aguamban a mágusok városában. Küldött érkezett a rezidenciádhoz, a mindenható mágus tanács kéri a segítséged, sietned kell az elefántcsont palotába, más néven a kapu aljba, itt található a Derle egyik ősi Teleport kapuja. Az elmúlt húsz évben nem volt szükség a kapura, most valami nagy baj történhetett…/

Hajdanán volt egy megbecsült mágus Alexandros Machnil Mortiss, Észak-Haraldban a Mágusok földjén született, Karua Aguamba a mágusok fővárosában élt, itt tanulta ki a mágusi mesterséget. Nagyon nagy erővel bírt, melyre hamar felfigyeltek mentorai. Teltek múltak az évek míg ő maga is Mágusok tanácsának tagja lett. Tanácstagként szorgalmazta a Dél-Haralddal, a királyok birodalmával való perszonálunió megszüntetését. Ám javaslatát mindig elutasították. Alexandros azt szerette volna, ha Derle világát mindenütt a tudás birtokosai, a mágusok irányítanák, egyre hevesebben szólt fel a tanácsüléseken. E közben otthonában elkezdte a sötétség mágiáit tanulmányozni, hogy ha nem sikerül terveit diplomatikus úton elérnie, akkor erőszakkal sikerülhessen. Habár alapvetően az vezérelte, hogy Derlében ne legyen több háború, örök béke legyen és ráció uralkodjon mindenütt, tervezett eszközei erre vonatkozóan már nem voltak ilyen békések. A sötét és tiltott mágiák révén nagyobb varázserőre akart szert tenni, hogy ő váljék Derle leghatalmasabb mágusává, ám lelke mélyén tudta, hogy ez nem sikerülhet, vagyis nem sikerülhet földi úton. Megszállottan elkezdett követni egy ősi regét, egy mítoszt egy ökölnyi nagyságú kőről melyet az ősi Credanoni nyelven Aglazu et Tronnak, azaz a Káosz kövének neveztek. A követ az ősök annak a bukott istennek tulajdonítják akit a világ kezdetén Derle istenei legyőztek, elvették erejét és sötétségbe taszították. Ezt az isten Tuadrannak a káosz, romlás és pusztulás istenének hívták és hívják mindazok a sötétség gyermekei kik hozzá imádkoznak. Alexandros is elkezdte ezt a sötét istent imádni és tanulmányozni minden ősi pergament mely a kő nyomára vezethette. Több évig kereste míg végül meglelte azt az Islands and Dangers szigetvilág szívében. Ekkora már teljesen megtébolyult és voltaképpen Tuadran bábjává lett. Visszatérve Észak-Haraldba erejét fitogtatva holtak ezreit támasztotta fel és falvakat gyújtott fel. Nem telt bele egy évbe mire a sötételfekkel és egyéb káosz teremtményekkel együtt megkezdte háborúját a Rend ellen. Erdei és Hold elfek, Törpék, Észak-Harald mágusai, Ogewnon és Tirgulia emberei, jópár ork törzs, sőt még Torda jégelfei együtt szálltak szembe a végzetet hozó káosz hordája ellen. Elkeseredett háborúban kudarcot kudarc követett, míg végül a megtépázott sereg a Crying Mountainsben készült utolsó rohamára Alexandros és hadserege ellen. A csata már veszni látszott mikor Garamon de Leir egy csellel végzett a sötét úrral, ám ő maga is meghalt vele együtt sokezer társa. Így ismét elbukott a sötétség és diadalmaskodott a fény Derle felett. Azt, hogy elkerüljék az elkövetkező időkben a hasonló eseményeket, azzal biztosították, hogy a követ Észak-Haraldba vitték, a Sötételfeket ismét a föld alá kergették, Helina az élet istennője pedig az elesettek és Alexandros tömegsírjának védelmére egy Angyalát Afranellt rendelte a földre, feladata, hogy mindenkivel végezzen aki megpróbál bejutni. Egy bölcs Yereth azonban megjósolta azt, hogyha Moriath a halál, Aseth a pusztulás és Eltryht a romlás csillaga együtt áll, nem lesz halott aki nyugalomba pihen, mind fel fog kelni és a káosz bajnokát fogják szolgálni, se elf, se ember, se törp, se ork, se egyéb faj nem lesz aki megállíthassa a káosz hordáját! A csillagok tíz évig fognak együtt állni ha nem sikerül megtörni a sötétség erejét…
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C++
3DStudio Max
;
Paint Shop Pro
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2004 Nyara
2006
Beküldve:
2006.04.18 05:19
Fejlesztő:
SilverTitan (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: www.wizards.atw.hu/forum
Tagok:
beküldő: Chezar
regisztrált tagok: SilverTitan designer



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Wizards: The Revenge of the Warlock
katakomba 4
katakomba 4
2008.01.02. 02:54
Katakomba 3
Katakomba 3
2008.01.02. 02:53
Katakomba 2
Katakomba 2
2008.01.02. 02:52
Katakomba 1
Katakomba 1
2008.01.02. 02:51
Cripta 8
Cripta 8
2008.01.02. 02:50
Cripta kép 7
Cripta kép 7
2008.01.02. 02:49
Cripta kép 6
Cripta kép 6
2008.01.02. 02:48
Cripta kép 5
Cripta kép 5
2008.01.02. 02:47
Cripta kép 4
Cripta kép 4
2008.01.02. 02:46
Cripta kép 3
Cripta kép 3
2008.01.02. 02:44
Cripta kép 2
Cripta kép 2
2008.01.02. 02:43
Cripta kép 1
Cripta kép 1
2008.01.02. 02:42
Design kép: Karua Aguam-i könyvtár
Design kép: Karua Aguam-i könyvtár
2007.08.30. 12:04
Dwarf Warrior
Dwarf Warrior
2007.05.03. 07:29
Skeleton
Skeleton
2007.05.03. 07:28
Mocsári kép
Mocsári kép
2006.12.04. 12:44
Mocsári kép
Mocsári kép
2006.12.04. 12:44
Mocsári kép
Mocsári kép
2006.12.04. 12:43
Az új grafikból
Az új grafikból
2006.12.03. 10:51
Az új grafikból
Az új grafikból
2006.12.03. 10:50
Az új grafikból
Az új grafikból
2006.12.03. 10:49
Az új grafikból
Az új grafikból
2006.12.03. 10:49
Fiona az acoylite
Fiona az acoylite
2006.12.02. 04:47
Elder (Kobold és Krisz)
Elder (Kobold és Krisz)
2006.11.27. 11:46
Chezar (Kobold&Krisz)
Chezar (Kobold&Krisz)
2006.11.25. 18:05
Öltözködés a börtönben
Öltözködés a börtönben
2006.11.09. 01:23
Falusi képek
Falusi képek
2006.11.09. 01:21
Képek a várható tesztverzióból
Képek a várható tesztverzióból
2006.11.06. 10:49
Képek a várható tesztverzióból
Képek a várható tesztverzióból
2006.11.06. 10:49
Tamarka a sötéelf bérgyilkosnő by Sam
Tamarka a sötéelf bérgyilkosnő by Sam
2006.10.26. 16:58
Kripta képecske élőhullák nélkül (még)
Kripta képecske élőhullák nélkül (még)
2006.10.23. 13:11
Duncan nekromanta by Kobold
Duncan nekromanta by Kobold
2006.10.23. 08:10
Kouzath a nagy nekromanta
Kouzath a nagy nekromanta
2006.10.23. 08:09
Ízelítő kép3
Ízelítő kép3
2006.10.23. 08:02
Ízelítő kép2
Ízelítő kép2
2006.10.23. 08:02
Ízelítő kép1
Ízelítő kép1
2006.10.23. 07:57
Vidéki életkép, most zombik nélkül
Vidéki életkép, most zombik nélkül
2006.07.11. 03:28
Itt fog játszódni a Game, Ogewnon térképe
Itt fog játszódni a Game, Ogewnon térképe
2006.07.04. 11:56
Patkány
Patkány
2006.07.04. 11:54
Denevér
Denevér
2006.07.04. 11:54

Fejlesztési napló - Wizards: The Revenge of the Warlock
SilverTitan designer 2009.02.13. 08:09
Húúú :), engedjétek meg, hogy akkor megválaszoljam a dolgokat :)

A wizards nem azért készült 5 évig mert kúrva lassan haladtunk, hanem mert anno a wizards egy verekedős játéknak indult, aztán áttértünk arra, hogy legyen akkor rpg maker féle, aztán jött az 5let hogy legyen hack n slash. Ami rátett még az évekre, hogy anno 2d alapú motor volt, 3x alakítottuk át a motort újabbra és újabbra, ami megnyújtotta a dolgot. Jómagam a játék teljes grafikáját körülbelül 5x alakította teljesen át. (értsétek úgy, hogy mind a 200 modellt megcsináltam újra) A grafikai rész teljesen elkészült, a történet is, a szkriptrendszer is amivel pályát lehet készíteni...

Sohasem akartunk olyan játékot, olyan félkész demót kiadni ami nem ütötte meg az általunk elvárt színvonalt.

Azért hagytuk félbe a dolgot, mert a sok átalakítás és sok változtatás, rossz alapokat adott a projcetnek, az utóbbi időbe sok bugot kellet javítani én mint grafikus meg marhára meguntam, hogy minden elkészült és 'verhettem kb a p*csömet', ezért elkezdtem a lowpoly modellezést tanulni, ezt látva a programozó haverommal azt beszéltük, hogy megírjuk 3d-se a wizardsot, aztán végülis egy másik project mellett döntöttünk, ami nagyon jól halad már fél éve kb. Szilárd alapokra helyeztük, minden tapasztalatunkat beleadtuk, a csapat ki is egészült még 2 programozóval és egy modellezővel, remélhetőleg mihamarabb egy demóval tudunk előrukkolni és akkor meglátjátok, hogy érdemes volt ez a változtatás.

Wizardsról: van editor, van játék, van szkriptnyelv vannak modellek, még megbeszélem a programozó cimborámmal (Chezar), hogy egy utolsó bucsú demót készítsünk e, vagy inkább ne fecséreljünk rá időt. Azt, hogy valaha befejezzük ebben a formában nem tudom megígérni nektek sajnos. Sokat nosztalgiázom vele:) mert nagyon jó el lehet játszadozni vele, mégiscsak 5 évig dolgoztunk rajta :)

Nagyon jól estek amiket írtatok!
SilverTitan designer 2009.02.12. 02:46
Sziasztok, nem kertelek, áttértünk 3d-re, így sajna a wizards félbe maradt, nemsokára felteszünk ide egy 3d-s projectet, de nem szeretnénk abba a hibába esni mint a legtöbb garázsprojekt, hogy kézzelfogható dolgok nélkül rakunk fel valamit...
SilverTitan designer 2007.08.27. 11:12
A Project nagyon jól halad, reméljük minnél hamarabb új képet tudunk felrakni. De addig is vállalkozó kedvű embereket keresünk

-Angol fordításra
-Szinkronizálásra
-Végtesztelésre

Érdeklődni: silvertitan.tm@gmail.com
SilverTitan designer 2007.05.03. 07:31
Sziasztok, nem haltunk meg szorgosan fejlesztünk, csak nem adunk ki sok életjelet magunkból. Jelenlegi állapotról annyit, hogy a játék grafikáját, varázseffektjeit és tájait nagyban átszabtuk, majd teszünk fel új Screeneket a jelenlegi állapotról. Addig is minden jót!
SilverTitan designer 2006.11.25. 17:48
Büszkén jelentjük, hogy felkerült a teszt verzió. Hangsúlyozzuk, hogy tesztverzió nem pedig demó. Célunk van avval, hogy felraktuk (a mellett, hogy örülünk neki, hogy végre meg tudjuk mutatni a munkánk gyümölcsé), célunk az, hogy pár dolgot széles körben is teszteljünk:

Játék sebessége: Lassú-e, szaggat-e
Esetleges bugok: ez alatt nem azt értjük, hogy pl néhány arc más, ezt tudjuk:), vagy az ugrós ütés kevesebbet sérít, ill lefejeltük az ajtót és elájultunk, komolyabb bugokra gondolunk.
Működik e: Ha nem, akkor milyen géped van. blablabla
Nah és persze a legfontosabb: Tetszett-e
Chezar 2006.11.21. 23:03
Meg kell mondanom, szívet melengető látni ezt a lelkesedést. Ezért képzeljétek csak el, milyen teher nyomja a vállunkat, hogy ne érezzétek úgy, nem kellett volna megelőlegezni a bizalmat.
Szóval demó csak karácsonyra lesz....

Persze ez nem igaz, hétvégére feltesszük, ha Isten is úgy akarja.

(And, csütörtök délelőtt megyek haza, majd értesíts ráérsz-é)
SilverTitan designer 2006.11.17. 12:46
Sziasztok! Nah szóval a Tesztverzió játszható már, de lehet csak a követkeő hétre rakjuk fel, még pár apróbb simítás. Ha úgyvélitek már most is akartok vele játaszani akkor felmehet talán.
SilverTitan designer 2006.11.06. 10:51
2 kép került fel a Demóverzióból. Az ok, hogy még nem került fel a Demóverzió, a finomításokban kisebb hibák javításában keresendő. Higyjétek el mi is fel szeretnénk már rakni :). A képeken az arcokat Samnak köszönhetjük.
SilverTitan designer 2006.10.23. 08:04
Jól haladnak a munkálatok nemsokára jön a Demó addig is 3 vagyis ha úgy vesszük 5 ingame kép.
Chezar 2006.07.10. 03:57
No egy kisebb meglepetés.
Egy kissé szar minőségi ingame videót töltöttem fel. egyelőre még a régi grafikájú karakterek vannak benne, árnyék is el van csúszva kicsit, meg télleg rossz minőségű, de valamit talán lehet látni belőle.
link:
http://users.atw.hu/wizards/teszt.avi
Chezar 2006.06.26. 05:07
No, nyomtam egy képet, csakhogy legyen már valami... Lesznek újabbak is, egyre jobbak...
Chezar 2006.05.29. 02:34
Hali!
A grafikus motor jelentősebb változáson esik át (ismét), ennek köszönhetően egy ál-3d terep (lásd diablo2) várja a varázsolgatni vágyókat. Az új motorról valszeg még képek is lesznek!
Chezar 2006.04.18. 05:20
Üdv mindenkinek! A projectről most egyelőre nem kerülnek fel új képek, majd a Demóval együtt!

Hozzászólások - Wizards: The Revenge of the Warlock
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #169780   2011.12.02 10:47 GMT+1 óra  
Idézet
Mr.Death :
aztán majd 1x ha csinálok egy új változatot abban lehet grafika meg multi meg nyilván sokat tanultam a hibáimból amit nem akarok még1x elkövetni...



Ha tanultak volna a hibaikbol, akkor eszukbe se jut a 3D. Sot, eszukbe se jut abbahagyni!
En is latom, hogy a 2D-hez kepest mekkora szopas a 3D, ezert is nem sietek kiadni mindenfele felkesz fost.

Szal igazatok van, tenyleg ebbe a koncepciovaltasba buktak bele (es ez volt az elso tanulsag, nem amit addig tanultak ). Persze ki tudja, hogy a kiadonak mien szerepe volt ebben...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #169776   2011.12.02 09:54 GMT+1 óra  
Hát én is ezek miatt nem készültem el eddig semmivel sem, vagy csak mini játékokkal, de alapvetően a jó ötleteket nem kukáztam, várok a megfelelő pillanatra.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #169774   2011.12.02 09:03 GMT+1 óra  
DMG: Valahol itt írja is a srác, hogy egyrészt közbejött az élet, másrészt össze vissza variáltak a koncepcióval, ami nyilván a kód kárára ment és a végén kitalálták hogy legyen 3d-s, na ez verte be az utolsó szöget.
Szerk: Egyébként ezt látom mindenhol, ezért is van az hogy az én GP-met már végig akarom vinni úgy ahogy elkezdtem, alapkoncepció stb, aztán majd 1x ha csinálok egy új változatot abban lehet grafika meg multi meg nyilván sokat tanultam a hibáimból amit nem akarok még1x elkövetni...de ha már ennyit tököltem vele csak befejezem azt ami van
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #169726   2011.12.01 06:44 GMT+1 óra  
Szerintem az egyik legnagyobb GP volt itt, azt én sem értem, hog ymiért lett kukázva a vége elött. De felteszem jöttek az élet fontosabb dolgai, talán ha lártják benne akkor a megélhetési forrást, nem így lett volna, ma már egyre több eladásra szánt GP került regelésre, aminek én személy szerint örülök. Remélem jól el rakták a forrást, és egyszer folytatják.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #169720   2011.11.30 21:32 GMT+1 óra  
Én még mindig nem tudom megérteni, hogy miért hagyták abba...hisz már szinte a célegyenesben voltak.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #169717   2011.11.30 21:12 GMT+1 óra  
Kár, hogy nem nyitották meg a forráskódot. Biztosan lett volna olyan C++-hoz értő ember, aki folytatta volna a projektet...
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #169711   2011.11.30 20:34 GMT+1 óra  
Feltéptétek a régi sebeket

Legalább egy hónapba tartott feldolgozni,mire felfogtam,h nem lesz, pedig akkor függtem rá a szerepjátékokra
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #169708   2011.11.30 20:18 GMT+1 óra  
Hát igen, jók is ezek a fajta játékok

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #169705   2011.11.30 18:57 GMT+1 óra  
Nagyon sajnálom én is, mert anno még szinkronszereplőnek is jelentkeztem és felvettem nem kevés szöveget.
Kár érte. Én már úgy is megelégedtem volna vele, ahogy a demóban kinézett. Oda egy hadjáratszerkesztőt megírni (ha nem volt), már nem tartott volna semmiből a srácoknak...

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #169676   2011.11.30 09:01 GMT+1 óra  
Mekkora egy kurva jó játék lehetett volna már ebből...ezt is elvitte a garázsprojectek tipikus betegsége, az összevissza ötletelés...utólag könnyű okosnak lenni de meg kellett volna maradniuk a 2d nél, inkább újraírni a motort, a grafikák már készen voltak, ráadásul nagyon mutatósra sikerültek. Most meg már a weboldalt se hozza be, a demot se lehet letölteni.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #161135   2011.08.25 16:48 GMT+1 óra  
Sziasztok! Mi a helyzet azóta?
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #104612   2009.02.14 20:32 GMT+1 óra  
egyetértek FZolival, az egyik demot még régebben én is leszedtem, és nagyon tetszett. Mindenképp kipróbálnám, hogy milyen lett ennyi idő után.. Érdekes látni, hogy mi mennyit fejlődött, a stílust meg amúgy is imádom.
C4Ninja
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #104481   2009.02.13 10:01 GMT+1 óra  
egy opensource változat szerintem jó ötlet lenne, ki tudja, még valaki beleássa magát is folytatja, de még ha nem is lenne így, gondolom a jelenlegi verzió is képes lenne hosszú órákra lekötni a népet

Ha már 5 évet szántatok rá, ne rejtsétek el, ennyit ti is, és a project is megérdemel
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #104473   2009.02.13 09:04 GMT+1 óra  
A nép teljes játékotszeretne Battle Net-el meg Single Player küldetéssel.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #104472   2009.02.13 08:58 GMT+1 óra  
Nálam a csapat keménymagja én és Gergő (Chezar) legjobb barátom szóval akik segítenek azok a másikban segítenek, de Gergőnél jobb programozót nem találtam még ezért mindkét projectbe el kell a segítsége. De mondom lehet összehozunk egy nyílt forráskódú verziót.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #104471   2009.02.13 08:51 GMT+1 óra  
Nade nem ilyenkor kell ketté osztani a csapatot, az egyik fele dolgozik rajta tovább, a másik meg az új projecten?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #104468   2009.02.13 08:09 GMT+1 óra  
Húúú , engedjétek meg, hogy akkor megválaszoljam a dolgokat

A wizards nem azért készült 5 évig mert kúrva lassan haladtunk, hanem mert anno a wizards egy verekedős játéknak indult, aztán áttértünk arra, hogy legyen akkor rpg maker féle, aztán jött az 5let hogy legyen hack n slash. Ami rátett még az évekre, hogy anno 2d alapú motor volt, 3x alakítottuk át a motort újabbra és újabbra, ami megnyújtotta a dolgot. Jómagam a játék teljes grafikáját körülbelül 5x alakította teljesen át. (értsétek úgy, hogy mind a 200 modellt megcsináltam újra) A grafikai rész teljesen elkészült, a történet is, a szkriptrendszer is amivel pályát lehet készíteni...

Sohasem akartunk olyan játékot, olyan félkész demót kiadni ami nem ütötte meg az általunk elvárt színvonalt.

Azért hagytuk félbe a dolgot, mert a sok átalakítás és sok változtatás, rossz alapokat adott a projcetnek, az utóbbi időbe sok bugot kellet javítani én mint grafikus meg marhára meguntam, hogy minden elkészült és 'verhettem kb a p*csömet', ezért elkezdtem a lowpoly modellezést tanulni, ezt látva a programozó haverommal azt beszéltük, hogy megírjuk 3d-se a wizardsot, aztán végülis egy másik project mellett döntöttünk, ami nagyon jól halad már fél éve kb. Szilárd alapokra helyeztük, minden tapasztalatunkat beleadtuk, a csapat ki is egészült még 2 programozóval és egy modellezővel, remélhetőleg mihamarabb egy demóval tudunk előrukkolni és akkor meglátjátok, hogy érdemes volt ez a változtatás.

Wizardsról: van editor, van játék, van szkriptnyelv vannak modellek, még megbeszélem a programozó cimborámmal (Chezar), hogy egy utolsó bucsú demót készítsünk e, vagy inkább ne fecséreljünk rá időt. Azt, hogy valaha befejezzük ebben a formában nem tudom megígérni nektek sajnos. Sokat nosztalgiázom vele mert nagyon jó el lehet játszadozni vele, mégiscsak 5 évig dolgoztunk rajta

Nagyon jól estek amiket írtatok!

   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #104444   2009.02.13 04:25 GMT+1 óra  
Hát de milyen akadály hiszen már demó is volt, alapjában véve müködött is
Én ezexerint nemvok értelmes programozó mert rendszeresen elvesztem a forráskódjaimat Najó azért már jópár éve csinálok backupot.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #104430   2009.02.13 01:55 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
"NAgyon örülünk annak, hog yennyien szeretnék a játékot, de töröltem a forrást."


Általában egy értelmes programozó nem törli a forrást, szóval ettől nem kell félni.

Amúgy valszeg ennek valami más van a hátterében, az ember csak nem hagy abba egy projectet ami ilyen szintre eljut (steamen tök jól lehetett volna terjeszteni).

Valószínűleg belefutottak valami olyan akadályba amit nem bírtak megoldani. És ez valszeg egy technikai probléma lehetett (mert art részről nem volt akadály ahogy látom). 3D-ben csak még több buktató lesz, de ne legyen igazam...
raytraceisten és übermedic
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #104428   2009.02.13 01:25 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Általában minden petíció erről szól, hogy lássa az akinek szól, hogy mi a közvélemény, aztán mérlegelhet. Lehet nem ér el vele az ember semit, de lehet hogy igen.


Frídí van, mindenki megy 'a most megmutatom mi a hardcore fejlesztés' című dolog felé, holott ennek gp-nél semmi értelme nincs.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #104427   2009.02.13 01:22 GMT+1 óra  
Általában minden petíció erről szól, hogy lássa az akinek szól, hogy mi a közvélemény, aztán mérlegelhet. Lehet nem ér el vele az ember semit, de lehet hogy igen.


EDIT:

Deáltalában egy ilyen kezdeményezés után jön az, hogy:

"NAgyon örülünk annak, hog yennyien szeretnék a játékot, de töröltem a forrást."
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #104426   2009.02.13 01:08 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Azért a "félb e maradt" remélem nem egyenlő a törléssel, majd csak folytatják.


Petíció?


EDIT:

hamár... Erre lehetne hasznosítani az oldalon a szavazást, petíció arra, hogy egy garázs project megmaradjon. Kezdhetnénk ezzel.


És, ha mindenki arra szavaz, hogy megmaradjon, akkor mi lesz? Itt fog lógni a levegőben még 5 évig? Silverék már biztos nem foglalkoznak vele többet.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #104425   2009.02.13 00:33 GMT+1 óra  
Azért a "félb e maradt" remélem nem egyenlő a törléssel, majd csak folytatják.


Petíció?


EDIT:

hamár... Erre lehetne hasznosítani az oldalon a szavazást, petíció arra, hogy egy garázs project megmaradjon. Kezdhetnénk ezzel.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #104420   2009.02.12 23:06 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
vagy én olvastam csak jó, vagy csak én rosszul, de nekem az jött le, h nem a wizerds tér át 3D-re, hanem egy csapat, egy másik GP-vel. A wizards, ha jól értem törölve lett.


Igen, valami ilyesmi, de gondolom a színvonal nem fog a quake3 szintjére esni, ennél igényesebbnek nézem a csapatot. Ebben Mr.Death-al értek egyet. Ehhez hasonló színvnal 3D-ben piszkosul nehéz még egy profi csapatnak is. Nem véletlen, hogy állandóan az XNA-t C#-ot, meg a 2D-t szajkózom. Vannak bizonyos korlátok garázs szinten azért.
Eddig 5 év alatt már majdnem kész lett 2D-ben,akkor 3D-ben egy hasonló színvonal is úgy jár, mint itt 1-2 nagyobb project,10 év alatt se készül el.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #104419   2009.02.12 19:46 GMT+1 óra  
vagy én olvastam csak jó, vagy csak én rosszul, de nekem az jött le, h nem a wizerds tér át 3D-re, hanem egy csapat, egy másik GP-vel. A wizards, ha jól értem törölve lett.
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #104418   2009.02.12 17:49 GMT+1 óra  
hát a diablo 3 azért...meg már a warcraft 3 is 3D-s volt, oké az rts de elég sok rpg elem volt benne. De egyébként egyetértek azzal, hogy most a lehetö legnagyobb baromság 3D-re áttérni; söt ez komoly tervezési (követelményelemzési?) hiba. Ha le volt rögzitve, hogy 2D, akkor ne a közepén térejetek át 3D-re.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #104411   2009.02.12 14:47 GMT+1 óra  
3D? Neeeee!

Bocs a megfogalmazásért, de nem tudom jobban kifejezni:
Könyörgöm! Ez a játék így a legutolsó shotok alapján g*cijól néz ki, árad a hangulat, utoljára diablo2 ből éreztem ugyanezt vissza!

3D ben még a legprofibbak se tudtak olyan részletességgel megalkotni mapokat mint ez a 2D változat...kár lenne veszni hagyni...
Ha van rá mód, légyszives rakjatok fel a 2D-sből egy utolsó demo verziót, örök hálám a sírig üldözne!
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #104386   2009.02.12 08:06 GMT+1 óra  
A legtöbb gp így szok' járni, de ez meglepett.. az a fránya 3D mindenkit elcsábít, de valahol meg tudom érteni. Ez mennyire maradt félbe? Volt(ak) egész pofás játszható demó(i), esetleg adjátok el a jogokat, vagy ha más nem az elkészült pályákat megoszthatnátok a nagyközönséggel, hogy ne menjen kárba 5 év munka (sajnálom a sok energiát, ami ilyenkor egy halott vincsin szokta rendszerint végezni).
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #104385   2009.02.12 08:00 GMT+1 óra  
A tipikus buktatók
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #104377   2009.02.12 05:22 GMT+1 óra  
5 év 2D után 3D? Nem lett volna jobb befejezni a 2D-t és a következő részt megírni 3D-ben? Kicsit olyan érzésem van, mintha soha nem akarna ez elkészülni.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #104376   2009.02.12 02:46 GMT+1 óra  
Sziasztok, nem kertelek, áttértünk 3d-re, így sajna a wizards félbe maradt, nemsokára felteszünk ide egy 3d-s projectet, de nem szeretnénk abba a hibába esni mint a legtöbb garázsprojekt, hogy kézzelfogható dolgok nélkül rakunk fel valamit...

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #102990   2009.01.20 16:25 GMT+1 óra  
Mi a helyzet a projecttel? Már elég régen frissült itt bármi is
raytraceisten és übermedic
   
rhando - Tag | 8 hsz       Online status #83967   2008.03.26 07:41 GMT+1 óra  
A képek alapján biztos nagyon jó játék lesz (a demot még nem volt időm kipróbálni).
HAJRÁ!
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79389   2008.01.10 02:08 GMT+1 óra  
Király lett az új GUI,a régi(ami a demoban volt)nagyon sokat kitakart a képből,de ez tényleg pöpec

Robar: reklámot ne!

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #79062   2008.01.05 10:47 GMT+1 óra  
Látom raktatok fel pár képet, helyes! Gyönyörűek a spriteok, mind a terepet, mind a karaktereket tekintve. A fényviszonyok is nagyon sokat hozzáadnak a játék hangulatához. A tüzes effekt is nagyon tetszik, részecske rendszer, ha nem tévedek?
Várom a demót, gondolom mások is...
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #78880   2008.01.03 11:26 GMT+1 óra  
Ha szinkronhang kell, tudok segíteni. Vegyél föl a lordcrusare@citromail.hu -n MSN-en!

Angolt tanulok egyetemen, amennyiben ez a szint megfelel, fordítói munkát is vállalok.

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #78879   2008.01.03 11:23 GMT+1 óra  
Hi! Köszi, hogy írtatok nemsokára már egy érdekesebb erdei képsor is felkerül, sőt előbb utóbb egy videót is szolgáltatunk! Addig is, angol nyelvre fordító embereket, illetve szinkronhangokat keresünk.

   
Stories Games - Tag | 50 hsz       Online status #78847   2008.01.03 07:11 GMT+1 óra  
Hmmm...Jónak néz ki ez a játék,hajrá!

   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #78767   2008.01.02 04:33 GMT+1 óra  
MIN-DENT-BE-LE!!!
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #78760   2008.01.02 02:56 GMT+1 óra  
Nah emberek, nem haltunk ám meg dolgozunk ezerrel a projecten, most épp a katakombákat és kriptákat dolgoztuk ki. Demó is lesz de még nem mostanában, új grafik, új kihívások!

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #77506   2007.12.26 15:15 GMT+1 óra  
Csak nem nagyon csöpögnek az infok
Pedig ez a project engem is nagyon érdekelne,pár éve figyelemmel kísérem a készülődését, és nem szeretném ha nem lenne befejezve

   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #77086   2007.12.21 00:53 GMT+1 óra  
egyre egyre érdekesebb... sok sikert újra!
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #69636   2007.09.09 09:43 GMT+1 óra  
ez a projekt egyre tetszetősebb
Ez egy reszeg post...

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #69163   2007.09.01 03:39 GMT+1 óra  
A gond ott volt hogy a weblap terén hogy kb akkor tettem újra a gépem amikor az atw-s "fiúk" leszedték az oldalamat én meg onnan akartam visszarakni. Másik probléma a termédek infó amit az egységekről illetve a játékmenetről írtam, azt nehéz lenne 1-2 óra alatt visszaírni. No meg inkább modellezek mint weblapot szerkesztek.

Kapitány: Köszi!

monostoria: Lehet róla majd szó, köszönjük az ajánlatot

   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #69011   2007.08.30 21:59 GMT+1 óra  
Egy olyat, mint a Karua Aguam-i könyvtár, én is el tudnék fogadni :-) Gratulálok, nagyon jó kép lett!
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #69010   2007.08.30 15:48 GMT+1 óra  
ha stabil, nagy tárhely kell, és aldomain, én szívesen adok
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #69009   2007.08.30 14:18 GMT+1 óra  
Nem nagyon értem.
Az én oldalam olyan hogy 1-2 óra alatt össze lehetne dobni, de 2 helyre is le van mentve a gépre. És mint már 3* szüntették meg ezért nem is haszontalanul...
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #69006   2007.08.30 12:02 GMT+1 óra  
fpeti: igen az atw egy mocsok volt, mikor túl sokan próbálták letölteni a wizards legutóbbi tesztverzióját leterheltük a szerverüket ők ezt automatikus adat és oldal törléssel tolerálták, így sajnos mindent elvesztettünk amit idáig oda felraktunk. Eztán átmentük az extrára, ám az ottani oldalt még nagyon az alapon hagytuk, nemigazán van időnk a weblapra eléggé sok a fejlesztésre fordított idő. Szóval oldal még egy ideig nem lesz az ATW meg kapja be a híres egyszeműt.

Matzi: A magyar címmel még nem nagyon foglalkoztunk, de egy pozitívumot fel tudunk mutatni most a sztorit és párbeszédeket előbb magyarúl írjuk meg

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #68793   2007.08.27 17:14 GMT+1 óra  
"A Warlock megtorlása" avagy a revendzselése a varázslónak...
Nem lenne magyarosabb, hogy a Boszorkánymester bosszúja?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #68787   2007.08.27 15:14 GMT+1 óra  
Esetleg egy kis adatlap hiba itt:
Elérhetőség: atw.hu: dead link (fent)
Lenn: honlap, demo, extra.hu: nem dead. (az extra.hu jobban tetszik, nahát)
Mellesleg mérföldkövet fejlesztetek szerintem, csak így tovább, nagyon színvonalas cucc lesz, annyi szent!!
üdv.
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Korábbi postok