játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Tavern Chaos
Versenymunka - Party Szervíz
Kategória: Egyszemélyes villámjáték
A projectről:
A projekt a THX Games versenyére készült, Party szervíz témában. Jelenlegi állapotában egy kis demó anyag, ami bemutatja, hogy sikerült (illetve sikerülne - ld. Dokumentáció.pdf) megvalósítani az eredeti koncepciót.
A játék célja a különféle karaktereket jó helyre ültetni, hogy minél boldogabbak legyenek és minél több pénzt hagyjanak hátra az ivóban.
Mivel sokáig egyáltalán nem volt programozó, főleg a mechanikára és grafikára építettem, aztán végül egy nagyjából 3 nap erejére HomeGnome besegített, így készülhetett a letölthető anyag, ami ugyan erős korlátozásokkal tartalmazza a tervet, de nagyjából látható, mit is szerettem volna.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C++
Paint Shop Pro 9
Paintbrush (Win Xp)
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. okt. 7.
2012. nov. 5.
Beküldve:
2012.10.13 13:35
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: zoltan.haller@yahoo.com
Tagok:
beküldő: theeye
regisztrált tagok: HomeGnome



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 60%

Képek - Tavern Chaos
Kezelőfelület (látványterv)
Kezelőfelület (látványterv)
2012.10.17. 02:47
A első szint karakterkészlete
A első szint karakterkészlete
2012.10.16. 09:20
Alappálya terv szerint
Alappálya terv szerint
2012.10.13. 14:53

Fejlesztési napló - Tavern Chaos
theeye 2012.11.11. 03:19
A tesztek pár hibára rámutattak, amin most már ugyan késő módosítani, de azért leírom ide:

A karakterek túl keveset maradnak a kocsmában, valószínűleg több időt kéne beállítani rá, mert így olyan, mintha munkaszünetben rohantak volna ki egy kávéért :) Illetve nincs idő az egyes effektek kifejlődésére sem (bár igaz, hogy jelenleg max. táncolnak az ura/hölgyek).

Gondolkodtam azon, hogy ki kéne húzni a pénzes koncepciót, és maradni az eredeti, hangulat-felülvizsgálós módszernél, ez azonban vagy egy részletesebb, pl. 10 osztatú érzelem-skálát igényel (ami egy kicsit sok), vagy más megoldást, különben elég nehéz különbséget tenni az egyes fokozatok között eredményhirdetéskor. Valószínűleg valahol a kettő között van az igazság.

Az egyes karakterek eltérő eséllyel kéne jöjjenek, mert pl. az elf hölgy tervezett különleges képességei miatt inkább ritkaság, mint gyakori vendég, de mivel ezek sem kerültek beépítésre, a jelenlegi randomizáció a demóba elégséges lehet.
HomeGnome 2012.11.09. 04:34
Sajnos "kicsit" megkésve kezdtem neki a programozásnak, pár nap alatt csak egy rövidke prototípust sikerült összehozni, azért remélem lesz akinek így is tetszik az ötlet. :)
theeye 2012.11.09. 03:58
HomeGnome-nak volt egy kis ideje és segített a prototípus létrehozásában. Bár ez most kevésnek bizonyult, így is nagyon hálás vagyok, mert van mutatóba egy kis program - és a hibák mellett pár erényét is megcsillantja a dolognak :) Szerintem versenyen kívül be lesz fejezve, mert nekem tetszik :P
(A program publikálva lesz megjegyzésekkel együtt, csak azt még meg kéne írni :)

Hozzászólások - Tavern Chaos
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188277   2012.10.27 13:59 GMT+1 óra  
Az eredeti koncepció gyakorlatilag egy passziánsz, de bármilyen megközelítésre nyitottak vagyunk.

Biha

   
theeye - Tag | 29 hsz       Online status #188168   2012.10.24 12:14 GMT+1 óra  
Matzi > Igen, én úgy gondoltam, hogy legyen a hangsúly a taktikai rakosgatáson. Minden cselekedetre abban a körben jön a hatás, de van idő gondolkodni (így pl. az Innkeeper-t is oda rakja a játékos az adott körben, ahova akarja az öt hely közül). Kicsit Passziánszos, de elvégre egy kicsit hasonló az alapötlet is. (Nem beszélve arról, hogy alaphelyzetben szerettem volna egy kétjátékos módot is, ahol az idő-faktor végképp összezavarná a dolgokat.)
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #188162   2012.10.24 08:56 GMT+1 óra  
Hm... érdekes a koncepció. Kár hogy nincs hozzá programozó, aki le is fejlesztené.

Amúgy jól értem, hogy ha a játékos nem tesz semmit, akkor nem telik az idő? Viszont ha valamit lép, esetleg elkezdődik egy tömegverekedés, és utána ha elkezdi kipakolni őket, az mindig 1-1 körnek számít?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188045   2012.10.17 20:00 GMT+1 óra  
Ha a hivatalos versenyben nem értékeli a zsűri az esetleges "offline" verziót, attól még nekünk az is értékes lehet, ha van benne kreatív ötlet.
Legfeljebb felajánlunk egy különdíjat.

Biha
THX Games

   
theeye - Tag | 29 hsz       Online status #188029   2012.10.17 10:43 GMT+1 óra  
Minden látványterv, de akkor majd odaírom, hogy ne legyen félreértés
Ha lesz majd valaki, aki szívesen segítene, ki lesz írva a tagokhoz (kivéve, ha anonimitását kéri
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188024   2012.10.17 08:40 GMT+1 óra  
A kezelőfelület az látványterv vagy valaki már van, aki segít kódolni?

   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #188012   2012.10.16 12:40 GMT+1 óra  
Ha a versenyre beküldöd, akkor biztos ki kell majd próbálják. Szóval valami nyomtatható verzió biztos kell majd. Csak így könnyű lesz csalni.
Drukkolok.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #187966   2012.10.14 09:04 GMT+1 óra  
Tetszik a grafika.
Hajrá!

   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #187965   2012.10.14 08:31 GMT+1 óra  
Ammm leprogramozás is attól függ hogy mennyire összetett

   
theeye - Tag | 29 hsz       Online status #187963   2012.10.13 21:35 GMT+1 óra  
: Tavern Chaos
   
> 1 <