|
Rurouni Kenshin
Történelmi Japánban játszódo RPG féleség
Kategória: RPG
A projectről:
Rurouni Kenshin egy Magyarországon nem igazán ismert anime, ebből készül ez a játék.
Elvileg max 4fős kooperativ módra tervezem, de ha nem jön össze, akkor marad csak a single.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual C++ 2003 .NET
DirectX Direct 3D (DX Sprites)
Adobe Photoshop
MS Paint;
Fejlesztés kezdete: |
Tervezett befejezés: |
2007
|
2008
|
Beküldve:
2007.01.08 01:30
|
Fejlesztő:
DotDotDot (2 fő)
Tagok:
beküldő: B@z
regisztrált tagok:
Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Készültség: 60%
|
Képek - Rurouni Kenshin

|
|
Itt a bolt.Bal oldalon vehetünk, jobb oldalon eladhatunk
|
2008.01.02. 08:33 |
|

|
|
2 percig folyamatosan jönnek az enemyk. (a csaj-t ki fogom cserélni, csak még nincs kész az a kari)
|
2008.01.02. 08:28 |
|

|
|
Másik mission, itt is csak simán le kell győzni
|
2008.01.02. 08:28 |
|

|
|
Egyik mission, le kell győzni azt a szakállasat
|
2008.01.02. 08:27 |
|

|
|
NPC-k es enemyk
|
2007.12.24. 04:28 |
|

|
|
Quest, ami időre megy :D Nem lehet legyőzni az ellenfelet, amíg le nem jár az idő :D:D
|
2007.12.24. 04:17 |
|

|
|
Főkari skilljei
|
2007.11.13. 06:53 |
|

|
|
Főkari újrarajzolva
|
2007.11.04. 14:47 |
|

|
|
Ezzel a micsodával megyünk másik pályára
|
2007.11.02. 13:38 |
|

|
|
Eddig kész ellenfelek
|
2007.11.02. 13:35 |
|

|
|
Szint lépésnél itt adhatunk pontokat
|
2007.11.02. 13:27 |
|

|
|
Tárgyaink. Hát még nem sokat szedtünk fel :D
|
2007.11.02. 13:27 |
|

|
|
Harc közben. A főkarit meg újra fogom rajzolni :D:D
|
2007.11.02. 13:25 |
|

|
|
Kiindulópont. Megvan a főkari, +1 npc (ettől fogjuk a skilleket tanulni)
|
2007.11.02. 13:25 |
|
Fejlesztési napló - Rurouni Kenshin
|
elkészült még egy quest pálya
lett még egy küldetéstípus (2 percig túl kell élni úgy hogy folyamatosan támadnak) - elég nehézre sikerült, majd a tesztelésnél kiderül :D lehet hogy könnyíteni kéne
elkészült a bolt funkció is. lehet venni, eladni cuccokat.
az alap karakter küldetései elvileg kész vannak.
még 2 ellenfél típust kell megrajzolni + bossok + sok npc :D
aztán még jöhetnek a többi játszható karakter (elvileg 3 lesz)
aztán menük meg ilyesmik
a térkép még mindig rajzolás alatt :D |
|
Kezelőfelület legtöbb funkciója múködik. (kivétel térkép és menü.. a térkép még rajzolás alatt van, a menü meg majd késöbb :D)
Elkészült elég sok kari (normális karikból már csak 2ő van hátra + még a bossok meg az NPC-k)
most összesen 6 pálya van, kiinduló, 2 questpálya, 3 harcmező
Skillek kész vannak, questtel kapjuk meg őket
csináltam egy quickbar-t is, oda lehet bepakolni életcsomagokat, meg a skilleket.
Quest típusok:
-Valaki(ke)t le kell győzni
-Valami(ke)t össze kell gyűjteni
-Valakivel beszélni kell
-Túl kell élni bizonyos ideig
Elvileg mind kész van.
|
|
Ez egy régi projekt volt, most az alap ugyanaz, de teljesen más stílus :D
Lehet mozogni, ellenfeleket gyilkolni, fejlodni, pályákon lépkedni, és már vannak NPC-k (csak meg nem tudnak beszelni xD)
Megvan a kezelőfelület, csak még nem minden funkciója műxik.
Menü még nincs, és nem is lesz elég sokáig :D
Játékban nyelvmódosítás nem lesz, de fájlokba tárolja a szöveget, szóval át lehet írni xD
Szintlépésekkor pont elosztás, tehát sebzés, élet és mana növekszik.
Lehet majd karakterek között válogatni, de még nincs kész :D
Jelenleg 6 féle ellenfél van kész, de a pályákon még csak 5 van xD
3 pálya van, kiinduló és 2 harcmező
Minden karakternek máshol lesz a kiindulópontja, de mindegyik egy idő után eljut Tokyoba, ez lesz ilyen központ. A koop módban ott fognak a leginkább találkozni :D csak még nincs kész :D:D:D:D
Skillek tanulása nem szinttől függ, hanem feladatok elvégzésekor tanulhatjuk meg. Szintén nincs kész :D |
Hozzászólások - Rurouni Kenshin
|
Legújabb project:
Szókirakó 3
Legutóbb frissített project:
Szókirakó 3
Friss kép a galériából:
|