játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Rurouni Kenshin
Történelmi Japánban játszódo RPG féleség
Kategória: RPG
A projectről:
Rurouni Kenshin egy Magyarországon nem igazán ismert anime, ebből készül ez a játék.

Elvileg max 4fős kooperativ módra tervezem, de ha nem jön össze, akkor marad csak a single.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual C++ 2003 .NET
DirectX Direct 3D (DX Sprites)
Adobe Photoshop
MS Paint
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007
2008
Beküldve:
2007.01.08 01:30
Fejlesztő:
DotDotDot (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: programmer.baz@gmail.com
Tagok:
beküldő: B@z
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 60%

Képek - Rurouni Kenshin
Itt a bolt.Bal oldalon vehetünk, jobb oldalon eladhatunk
Itt a bolt.Bal oldalon vehetünk, jobb oldalon eladhatunk
2008.01.02. 08:33
2 percig folyamatosan jönnek az enemyk. (a csaj-t ki fogom cserélni, csak még nincs kész az a kari)
2 percig folyamatosan jönnek az enemyk. (a csaj-t ki fogom cserélni, csak még nincs kész az a kari)
2008.01.02. 08:28
Másik mission, itt is csak simán le kell győzni
Másik mission, itt is csak simán le kell győzni
2008.01.02. 08:28
Egyik mission, le kell győzni azt a szakállasat
Egyik mission, le kell győzni azt a szakállasat
2008.01.02. 08:27
NPC-k es enemyk
NPC-k es enemyk
2007.12.24. 04:28
Quest, ami időre megy :D Nem lehet legyőzni  az ellenfelet, amíg le nem jár az idő :D:D
Quest, ami időre megy :D Nem lehet legyőzni az ellenfelet, amíg le nem jár az idő :D:D
2007.12.24. 04:17
Főkari skilljei
Főkari skilljei
2007.11.13. 06:53
Főkari újrarajzolva
Főkari újrarajzolva
2007.11.04. 14:47
Ezzel a micsodával megyünk másik pályára
Ezzel a micsodával megyünk másik pályára
2007.11.02. 13:38
Eddig kész ellenfelek
Eddig kész ellenfelek
2007.11.02. 13:35
Szint lépésnél itt adhatunk pontokat
Szint lépésnél itt adhatunk pontokat
2007.11.02. 13:27
Tárgyaink. Hát még nem sokat szedtünk fel :D
Tárgyaink. Hát még nem sokat szedtünk fel :D
2007.11.02. 13:27
Harc közben. A főkarit meg újra fogom rajzolni :D:D
Harc közben. A főkarit meg újra fogom rajzolni :D:D
2007.11.02. 13:25
Kiindulópont. Megvan a főkari, +1 npc (ettől fogjuk a skilleket tanulni)
Kiindulópont. Megvan a főkari, +1 npc (ettől fogjuk a skilleket tanulni)
2007.11.02. 13:25

Fejlesztési napló - Rurouni Kenshin
B@z 2008.01.02. 08:33
elkészült még egy quest pálya
lett még egy küldetéstípus (2 percig túl kell élni úgy hogy folyamatosan támadnak) - elég nehézre sikerült, majd a tesztelésnél kiderül :D lehet hogy könnyíteni kéne

elkészült a bolt funkció is. lehet venni, eladni cuccokat.

az alap karakter küldetései elvileg kész vannak.

még 2 ellenfél típust kell megrajzolni + bossok + sok npc :D

aztán még jöhetnek a többi játszható karakter (elvileg 3 lesz)

aztán menük meg ilyesmik

a térkép még mindig rajzolás alatt :D
B@z 2007.12.24. 04:21
Kezelőfelület legtöbb funkciója múködik. (kivétel térkép és menü.. a térkép még rajzolás alatt van, a menü meg majd késöbb :D)

Elkészült elég sok kari (normális karikból már csak 2ő van hátra + még a bossok meg az NPC-k)

most összesen 6 pálya van, kiinduló, 2 questpálya, 3 harcmező

Skillek kész vannak, questtel kapjuk meg őket

csináltam egy quickbar-t is, oda lehet bepakolni életcsomagokat, meg a skilleket.

Quest típusok:
-Valaki(ke)t le kell győzni
-Valami(ke)t össze kell gyűjteni
-Valakivel beszélni kell
-Túl kell élni bizonyos ideig
Elvileg mind kész van.

B@z 2007.11.04. 14:45
Ez egy régi projekt volt, most az alap ugyanaz, de teljesen más stílus :D

Lehet mozogni, ellenfeleket gyilkolni, fejlodni, pályákon lépkedni, és már vannak NPC-k (csak meg nem tudnak beszelni xD)

Megvan a kezelőfelület, csak még nem minden funkciója műxik.

Menü még nincs, és nem is lesz elég sokáig :D

Játékban nyelvmódosítás nem lesz, de fájlokba tárolja a szöveget, szóval át lehet írni xD

Szintlépésekkor pont elosztás, tehát sebzés, élet és mana növekszik.

Lehet majd karakterek között válogatni, de még nincs kész :D

Jelenleg 6 féle ellenfél van kész, de a pályákon még csak 5 van xD

3 pálya van, kiinduló és 2 harcmező

Minden karakternek máshol lesz a kiindulópontja, de mindegyik egy idő után eljut Tokyoba, ez lesz ilyen központ. A koop módban ott fognak a leginkább találkozni :D csak még nincs kész :D:D:D:D

Skillek tanulása nem szinttől függ, hanem feladatok elvégzésekor tanulhatjuk meg. Szintén nincs kész :D

Hozzászólások - Rurouni Kenshin
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #81722   2008.02.16 01:41 GMT+1 óra  
kesz vannak az osszes npc-k, enemyk, bossok..
ket palyat kell meg megcsinalni + a tobbi jatszhato karaktert.
de most egy masik projekttel dolgozok, szal eleg lassan lesz meg ^^"

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #79908   2008.01.19 03:13 GMT+1 óra  
raktam fel oldalt, es rajzolgatok ezerrel xD
nem volt a scannerem, szal egy ideig megakadt, de mar szepen halad xD

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #78789   2008.01.02 08:34 GMT+1 óra  
frissitgettem, rakosgattam fel kepeket

a progi jol halad, csak sokat kell rajzolni.. sokat sokat xD

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #77313   2007.12.24 04:22 GMT+1 óra  
eleg sokaig nem irtam, de ez nem azert van mert nem csinaltam xD
csak nem volt kedvem irni

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #74277   2007.11.13 06:54 GMT+1 óra  
felraktam egy animaciot
meg nincsenek benne a progiba, de nemsokara benne lesznek xD
ezek az ilyen kulon elohivhato skillek (MPbe kerul, gomb megnyomasra jon elo<nem kombo gomb xD> )
hat ennel jobb ugyse fog menni, szal en megelexek ezzel xD

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #73656   2007.11.05 21:59 GMT+1 óra  
jah aztan majd fajni fog a szeme annak aki jaccik xD

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #73631   2007.11.05 11:12 GMT+1 óra  
Mosd el a karaktereket is
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #73595   2007.11.05 08:12 GMT+1 óra  
thx ^^
hat igen, az telleg igy van... az a helyzet, hogy a hatteret az animebol loptam.. mert en nem tok rajzolni, es neten meg nincs fent normalis panorama -_-

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #73581   2007.11.05 04:59 GMT+1 óra  
Szerintem is pofásabb lett igy.
Viszont, ami képek alapján nem tetszik, hogy a háttér nagyon mosott a karakterekhez képest.

   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #73579   2007.11.05 04:45 GMT+1 óra  
Tényleg jobb lett
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #73566   2007.11.04 14:47 GMT+1 óra  
thx xD
ujrarajzoltam a fokarit.
sztem jobb lett
fent van a kepe

   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #73533   2007.11.04 13:28 GMT+1 óra  
szerintem jol néz ki
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #73483   2007.11.04 07:14 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
amúgy 'egyéni' a stílusod


ez azt jelenti hogy szar ^^;
na mind1

hat kerestem en mar eleget, de sose volt 1 megbizhato alak.
mindenki 1-2 rajz utan feladta...
igy nem halad egy projekt...

   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #73477   2007.11.04 06:33 GMT+1 óra  
Kár, hogy nem találtál vmi rajzolóembert (szvsz lányok között lehet több van idehaza )
amúgy 'egyéni' a stílusod - és legalább haladsz vele.
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #73461   2007.11.04 01:44 GMT+1 óra  
heh,ugylaccik senkit nem erdekel ;;

amugy rajottem, hogy nem Edoban, hanem Tokyoban jatszodik xD
ekkorra mar atneveztek xD

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #73255   2007.11.02 13:41 GMT+1 óra  
visszavagyok xD
lehet szidni a kepeket, en rajzoltam
most eldontottem hogy nem bizom masokra, mert akkor mindig befuccsol
igy most rondabb lesz, de talan kesz xD talan..

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #46001   2007.01.26 13:26 GMT+1 óra  
hat ma teszteltunk babiok-kal, hat nem indult ^_^

sztem mostmar jo, de nem biztos...

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #45242   2007.01.21 03:02 GMT+1 óra  
most tudok akármennyi képet is csinálni.... ^^"
bár nemsokára talán tudok majd küldeni képet a menüről is. spec egy fan képet találtam neten, beraktam háttérnek, és rajzoltam paintba menüpontokat... ^^"

2 nap alatt 4 szer telepítettem windowst, remélem mostmár jó lesz...

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #45212   2007.01.20 13:15 GMT+1 óra  
Jol néz ki! Rakj fel még pár képet ha akad

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #45210   2007.01.20 12:55 GMT+1 óra  
elvileg az lfben ok rajzoltak...

igen, lehet fol le mozogni, ugralni, ilyesmik ^_^ es van kepernyo scrollozas is

thx!

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #45185   2007.01.20 06:47 GMT+1 óra  
Little Fighters képek, vagy ők is lopták valahonnan.
Milyen lesz a játékmenet? Lehet mozogni le-fel?

És sok sikert.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #45094   2007.01.19 11:05 GMT+1 óra  
ok, thx ^_^

lassan majd kell halozatot

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #45091   2007.01.19 09:42 GMT+1 óra  
szólj ha kell tesztelni.
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #45088   2007.01.19 09:22 GMT+1 óra  
xD

elmeletben sztem kesz van a menu, csak be kene gepelni es tesztelni kene... ^^"

kicsit tul sokat beszelgetek mostanaban xD

   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #45078   2007.01.19 08:10 GMT+1 óra  
Idézet
B@z :
Joga: ahogy ki van irva, tesztmodellek. masik jatekbol loptam xD nem, a tobbi nem programozo, csak lusta xD

Sedrien, jah, nem vegleges. csak a kenshin model rajzolt, az sincs meg kesz...


Arra gondoltam
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44811   2007.01.15 07:08 GMT+1 óra  
Joga: ahogy ki van irva, tesztmodellek. masik jatekbol loptam xD nem, a tobbi nem programozo, csak lusta xD

Sedrien, jah, nem vegleges. csak a kenshin model rajzolt, az sincs meg kesz...

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #44809   2007.01.15 07:05 GMT+1 óra  
Lehet hogy alap rajzok, valahonnan leszedte próbaként, és azért rakta be a játékba. Ha így van akkor biztosan nem véglegesek a karakterek.

De lehet hogy gyorsan összedobott valamit ps-ben...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #44802   2007.01.15 06:53 GMT+1 óra  
Akkor azt nem grafikus csinálta?3 főből 3 programozó?
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44797   2007.01.15 06:33 GMT+1 óra  
thx ^_^

kene grafikus...

   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #44796   2007.01.15 06:04 GMT+1 óra  
Jól néz ki......Csak így tovább...exe-t exe-t exe-t!!!!


Idézet
hypocrite :
Idézet
B@z :
jah marton cityben lakok...

te hol?

es amugy ismerlek? xD


Válon, Baracskától buszal egy picit arébb. Amúgy ez poén hogy lehet hogy ismerlek mert sokat voltam, vagyok martonon..


Én meg Felcsúti vagyok, szal Fejér megye 4EVER
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44644   2007.01.13 09:05 GMT+1 óra  
nemtom ki kerte, de nesze, itt van kep a progibol

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44316   2007.01.10 06:44 GMT+1 óra  
hihi xD

Seeting: hat, lehet, hogy jo lenne mondjuk nem lattam meg..

Csaba: hat olyat enis tok... tehetseget nem tudnal kuldeni? xD

Szepi: kemeny xD

Maniac: thx ^_^

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #44222   2007.01.09 05:58 GMT+1 óra  
Hehehe
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #44194   2007.01.09 02:27 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
A mangát meg ilyesmit nem csipálom, de ez azért bejön



Welcome back, Baz



ismerős
_____________________
C++ && OGL
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #44192   2007.01.09 02:10 GMT+1 óra  
A mangát meg ilyesmit nem csipálom, de ez azért bejön



Welcome back, Baz
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #44161   2007.01.08 15:09 GMT+1 óra  
--- permanent temporary signature ---
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #44160   2007.01.08 15:03 GMT+1 óra  
B@z: Én nem ismerek jó manga rajzoló emberkéket, sajnos... de van hozzá tutorialom, ha kell, tudok küldwni.

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #44149   2007.01.08 13:17 GMT+1 óra  
Inuyasa játékot mikor csinál már valaki?
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44148   2007.01.08 13:08 GMT+1 óra  
Demján Róbert
es sztem nem ismerjuk egymast akkor
es nem meek internet cafeba, van otthon net xD

es tom hol van, egy idoben jartam enis (kb 6.ig xD)

nade visszaterve, van igeny arra, hogy rakjak fel olyan kepeket, amin mas jatekbol lopott karakterek vannak? xD

   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #44137   2007.01.08 12:25 GMT+1 óra  
Kovács Péter, tied? Néha feltünsz helyeken martonon, pl Internet café. Amúgy rajza jártam oda nem tudom vágod -e a Művészeti házat.

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44127   2007.01.08 11:45 GMT+1 óra  
xD mi a neved?

   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #44123   2007.01.08 11:04 GMT+1 óra  
Idézet
B@z :
jah marton cityben lakok...

te hol?

es amugy ismerlek? xD


Válon, Baracskától buszal egy picit arébb. Amúgy ez poén hogy lehet hogy ismerlek mert sokat voltam, vagyok martonon..

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44121   2007.01.08 10:44 GMT+1 óra  
jah marton cityben lakok...

te hol?

es amugy ismerlek? xD

   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #44120   2007.01.08 10:41 GMT+1 óra  
B@z, te Martoni vagy?? Itt laksz tőlem egy köpésnyire!! Sőt reggelente ott szálok fel a vonatra!

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44116   2007.01.08 10:18 GMT+1 óra  
2D-s spriteos, szal nincs melysegkezeles ha erre gondolsz ^_^

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #44114   2007.01.08 10:13 GMT+1 óra  
3D-s oldalnézetes vagy 2D-s sprite-os lesz?
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #44107   2007.01.08 09:50 GMT+1 óra  
hi

kep... hat jelenleg... nincs grafika, mint mindig >_< teszteles egy masik jatekbol lopott karakterekkel folyik, paintben baromkodott hatterben. biztos hogy kell kep? xD

ferchild: ^_^ thx ^_^

Csaba: hat en nem szeretem egyiket sem esetleg nem ismersz embereket akik tudnak jol mangat rajzolni? xD

   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #44097   2007.01.08 09:08 GMT+1 óra  
Na, végre egy újabb anime-játék, imádom őket (meg amúgy az anime-k és mangák jók szoktak lenni)! Nekem őszintén egy faxa kis DB/DBZ/DBGT-s játék hiányzik, vagy Sailor Moon-os.

   
ferchild - Törzstag | 815 hsz       Online status #44092   2007.01.08 09:01 GMT+1 óra  
ááááááá!!!!!!!!
de király!
B@z vissaztért.........végre!
Feci Barath (by Kuz)
XD
http://már nem elérhető...új lesz
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #44083   2007.01.08 07:46 GMT+1 óra  
Jól hangzik
Hmm valami képet tegyél fel pls....
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.