játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The Road Of The Murderer
Asztali DVD lejátszókra készülő akció játék
Kategória: akció/TPS néha kicsit FPS-es :D
A projectről:
Szerintem, egy igen különleges játékról van szó, platformját megnézve. Mondjuk, már pár éve látni DVD játékokat, (leginkább quiz kategóriában, de vannak akció játékok is) mi megpróbálunk egy minél élvezhetőbb, jobb játékot fejleszteni.
Szóval egy akció játék lesz, lesznek benne lövöldözések bőven, de még autós üldözés is ^^(ezeket nem túl könnyű kivitelezni egy DVD-n!)
Leszek benne minijátékok (ügyesség/reflex)(pl.: mész egyenesen, oldalról valaki rád támad, /lelassul minden(olyan max payne-s XD)/ gyorsan elkel kezdeni nyomogatni valamit, és akkor kivédi a támadást, még megnyomunk valamit, visszatámad. stb stb)
Az alapokat Adobe Encore-val készítjük el, majd PGCEdittel tökéletesítjünk benne minden jót. Végülis egy nagy DVD menü lesz az egész, nagyon, nagyon sok kis előre renderelt videóval. Ez egy Nagyon-nagyon interaktív DVD "film" lesz, aminek a játékélményét megpróbáljuk, egy PC-s(vagy valamilyen konzol) játékéra fejleszteni.


Modellezőket, animátárokat szívesen várunk a csapatba!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
3ds max
Photoshop
Adobe Encore
Adobe After Effects
PGCEdit
Sony Vegas
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.02.20
2009.09.30
Beküldve:
2009.04.08 12:58
Fejlesztő:
Hoar (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: j.mhorvath@hotmail.com
Tagok:
beküldő: hoarrr
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 23%

Képek - The Road Of The Murderer
egy másik épület, félkészen :)
egy másik épület, félkészen :)
2009.07.02. 13:16
textúrázva a ház, még félkész állapotban :)
textúrázva a ház, még félkész állapotban :)
2009.07.02. 13:16
itt az erkély, ugyancsak text nélkül
itt az erkély, ugyancsak text nélkül
2009.07.02. 13:14
textek nélkül az egyik épület alapjai
textek nélkül az egyik épület alapjai
2009.07.02. 13:14
készül a techdemo...
készül a techdemo...
2009.06.13. 02:10
1. pálya első egy része
1. pálya első egy része
2009.05.09. 08:21
ez van...
ez van...
2009.04.26. 11:11
az első, elég kezdetleges kép
az első, elég kezdetleges kép
2009.04.08. 23:29

Fejlesztési napló - The Road Of The Murderer
hoarrr 2009.06.28. 09:31
Van modellezőnk! Végre :) Most már a modellezés is elkezdődik/folytatódik :D

Hamarosan képek!
hoarrr 2009.06.13. 02:25
A pozíciók még nincsenek megcsinálva, most csak az a lényeg, hogy lássuk mire számíthatunk. Most amikor célzunk, kép van háttérbe rakva, majd videó lesz, és akkor nem kell pozicionálni, mert mindegyiket ugyanabban a méretben renderelem ki.

A hétvégén csinálok még1 videót.


Egyébként a játék kcisit lasabban készül, mert kettő modellező van, egyikse nagyon elérhető, így én csinálom a modellezést is. Az első pálya már majdnem készvan. Képek arról: hamarosan.
hoarrr 2009.06.13. 02:12
http://dvdgame.atw.hu/alphademogameplay2.avi

végre sikerült kiírni dvd-re a demo-t...

és itt egy felvétel is a "gameplay"-ról... a rendszer már régebben készvolt, most ki is tudtam próbálni egy pár modellel... tegnap este dobtam össze.
hoarrr 2009.06.12. 14:56
http://www.dvdgame.atw.hu/previews1.rar
két kisebb próbavideó.

Holnap rakok fel GAMEPLAY videót! vagyis alpha verzió, a lövöldözés van benne kipróbálva. Már kész van, viszont valamiért nem engedi kiírni dvd-re(és nem is engedi konvertálni(buildolni) dvd formátumra(video-ts mappa...)

Holnap remélem sikerül...
hoarrr 2009.05.15. 03:40
nemsokára lesznek in game képek, valamint egy kisebb teaser/trailer is
hoarrr 2009.05.14. 08:09
az első próbákban, Endorphin nevű animációs motorban elkészített animációkat fogom használni a játékhoz, ez később le lesz cserélve, a 3DS Max-ban is megtalálható Reactor-motorban készült animációkra
hoarrr 2009.05.09. 08:24
az első pálya egy részének alapjai
(végülis ez a "motor") aki ismeri az encore-t látja, hogy csak képek helyettesítik, tényleges videókat egyenlőre.
ezen kívül most készül még a TPS lövöldözéshez kellő 'rendszer' (nevezzük ennek)
hoarrr 2009.04.26. 11:12
a textúrák SEHOL sem véglegesek... persze nem azt jelenti, hogy minden le lesz cserélve. leginkább azért vanak textek, hogy lássuk hogy néznek ki kb a modellek
hoarrr 2009.04.26. 11:08
csak azért rakok képet mert megígértem, amúgy még nem nagyon szerettem volna ezt se felrakni. a hétvégén, és az előző héten nem nagyon volt időnk semmit se csinálni, csak ez van.
remélhetőleg jövőhéten lesz, és tudok mutatni in game képeket is.
hoarrr 2009.04.22. 08:50
elkezdtük az animációk készítését, 3ds max-ban "reactor"-al lesz csinálva a legtöbb.
a héten képek, és videók is lesznek róla
hoarrr 2009.04.13. 04:04
a "forgatókönyv"-et elkezdük írni, eddig úgy 5-6 oldalas. És még csak az első pálya negyedénél tartunk.
Viszont maga a "motor" egész jól halad, nemsokára lesznek abból is képek.
hoarrr 2009.04.08. 23:41
Már a menü egy része is készvan, de még a design nincs kialakítva.
hoarrr 2009.04.08. 23:16
Már egy ideje készvan, az első próba DVD, amiben kipróbáltuk a DVD gyorsaságát, és az alapján kezdtük el magát, a "pogramozás"(nem annyira mondható annak, csak a PGCEditben!)
Az első kép ami felkerült, nagyon kezdetleges, egy része van csak animálva egyenlőre.
A játék maga amúgy egy Chigago-hoz hasonlító városban fog játszódni, a jelen időkben.

Hozzászólások - The Road Of The Murderer
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #114911   2009.07.21 08:48 GMT+1 óra  
Na, ezek a házak már jól néznek ki.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #114904   2009.07.21 06:22 GMT+1 óra  
Idézet
hoarrr :
Még nincs rendesen "optimizálva".

Nemlesz ennyire retro. Megvilágítás, visszaverődések stb még nincsenek... semmi szinte...textúrák se

Ezt a digitalizálást hogy érted?
DVD-n lesz a játék.



Erről lemaradtam, szóval az efféle bemutató videók digitalizálására gondoltam. Szebb is lesz meg kamerával sem kell szarakodni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #112834   2009.06.13 12:11 GMT+1 óra  
Ez biztos hogy be lesz fejezve, amint találok egy/kettő jó modellezőt, animátort.

Az a rajzfilmes dolog nemhiszem hogy olyan sokmindenkinek tetszene. Maradok ennél
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #112830   2009.06.13 11:49 GMT+1 óra  
Az ötlet jó, a kivitelezés esélytelen. Szerintem próbálj meg egy egyszerű kinézettel rendelkező animációs rajzfilmet inkább. Mondjuk egy robottal kell megkeresni egy eltűnt alkatrészt. Ez viszonylag gyorsan megcsinálható és jól is néz ki.

Amit te akarsz ( lövöldözős, városos, etc ), ahhoz inkább egy kamera kéne, pár amatőr színész és jó sok utómunka, úgy talán lenne esélye.

   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #112828   2009.06.13 10:53 GMT+1 óra  
Egyenlőre minden eshetőségre le lesz renderelve egy videó. Meglehet oldani máshogy is, "félbevégott képekkel" stb, az nekem egy kicsit még bonyolult. A program nagyon jól betömöríti a videókat, szinte semmit nem foglalnak(DVD-n).
Persze amennyi lehetőség, annyival több...
Van benne memória, ami kb annyit bír, hogy megjegyzi h hol tartott a film megállítás előtt.

Ehhez én még nemtudok hozzányúlni, legalábbis úgy, hogy én azt használni is tudjam. Szerintem nemfog a játék memóriát használni.
Lineárisan van minden összekapcsolva, nagyon, nagyon sok vonallal..
Egy kis ügyeskedéssel sokmindent meglehet oldani.
Ezt a mélységes kérdést nem annyira értem
Egy vonalon összesen mennyire tudunk elmenni? V vmi ilyesmi?
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #112825   2009.06.13 10:41 GMT+1 óra  
Nah, köszi a videót. És akkor most minden eshetőségre le van renderelve a kis videó? Mert akkor az objektumok számával exponenciálisan növekszik a videók száma helyszínenként.
Amúgy hogy jegyzi meg hogy merre mit csináltál? Van valami memória a dvd-lejátszóba? Már úgy értem hogy a felirat meg a hangcsatorna kijelölésén túl is?
Van valami mélysége hogy maximum hány kép jöhet egymás után? Látok ott a képek közt egy ilyen folyamatábrát vagy mit.. olyan ciklusra gondolok hogy mondjuk visszamész egy másik úton, vagy csak lineárisan lehet egymás mögé kapcsolni a helyszíneket?
Érdekes próbálkozás az biztos.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #112819   2009.06.13 10:04 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=SL98CBL9nJE



Idézet
sirpalee :
hoarr

Egyébként a játék kcisit lasabban készül, mert kettő modellező van, egyikse nagyon elérhető, így én csinálom a modellezést is.



Vagyis mindkettő lelépett?




pontosan...
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #112815   2009.06.13 08:01 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Idézet
Bacce :
YOUTUBE! Az istenért, annyira nem érdekel hogy lekapjak 120 mb-ot... vagy tömörítsd kicsit jobban össze, nem mindenkinek van korlátlan 20mbit-es nete.



mplayer plugin


Jó ötlet lenne, már csak portolni kéne windowsra, utána csak a 120 mb marad a probléma. Persze lehet hogy én vagyok a béne de nem találtam winre.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #112811   2009.06.13 07:33 GMT+1 óra  
Idézet
Bacce :
YOUTUBE! Az istenért, annyira nem érdekel hogy lekapjak 120 mb-ot... vagy tömörítsd kicsit jobban össze, nem mindenkinek van korlátlan 20mbit-es nete.



mplayer plugin
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #112803   2009.06.13 06:56 GMT+1 óra  
hoarr

Egyébként a játék kcisit lasabban készül, mert kettő modellező van, egyikse nagyon elérhető, így én csinálom a modellezést is.



Vagyis mindkettő lelépett?
raytraceisten és übermedic
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #112800   2009.06.13 06:21 GMT+1 óra  
Idézet
hoarrr :
A "gameplay" pedig ő lenne:

http://dvdgame.atw.hu/alphademogameplay2.avi


YOUTUBE! Az istenért, annyira nem érdekel hogy lekapjak 120 mb-ot... vagy tömörítsd kicsit jobban össze, nem mindenkinek van korlátlan 20mbit-es nete.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #112789   2009.06.13 03:45 GMT+1 óra  
Még nincs rendesen "optimizálva".

Nemlesz ennyire retro. Megvilágítás, visszaverődések stb még nincsenek... semmi szinte...textúrák se

Ezt a digitalizálást hogy érted?
DVD-n lesz a játék.

Ezt a hozzászólást hoarrr módosította (2009.06.13 03:58 GMT+1 óra, ---)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #112777   2009.06.13 02:56 GMT+1 óra  
Hát...

Miért ilyen lassú?

Esetleg valami VHS, vagy DVD amire tudod rögzíteni, és azt digitalizálni?

A kis videók storyboard-nam faszák, de remélem, azért nem lesz ennyire retro a garfika.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #112776   2009.06.13 02:29 GMT+1 óra  
Felraktam 1 gameplay videót, nézzétek meg. Kicsit nagy lett, nem teljesen jól rendereltem ki... Még itt is van egy pár próba vid:
http://dvdgame.atw.hu/previews1.rar

A "gameplay" pedig ő lenne:

" http://dvdgame.atw.hu/alphademogameplay2.avi

végre sikerült kiírni dvd-re a demo-t...

és itt egy felvétel is a "gameplay"-ról... a rendszer már régebben készvolt, most ki is tudtam próbálni egy pár modellel... tegnap este dobtam össze.

A pozíciók még nincsenek megcsinálva(célzás előtt, valamint miután tüzeltünk kicsit félreugrik a kép), most csak az a lényeg, hogy lássuk mire számíthatunk. Most amikor célzunk, kép van háttérbe rakva, majd videó lesz, és akkor nem kell pozicionálni, mert mindegyiket ugyanabban a méretben renderelem ki. "

Véleményeket, ötleteket várok

Ezt a hozzászólást hoarrr módosította (2009.06.13 02:41 GMT+1 óra, ---)
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #109271   2009.04.22 05:58 GMT+1 óra  
Idézet
hoarrr :
a textúrák se véglegesek



és képek, még a héten várhatóak.

Ezt a hozzászólást hoarrr módosította (2009.05.15 03:40 GMT+1 óra, ---)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #109268   2009.04.22 04:57 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
azon a képen semmi sem stimmel, most őszintén, az a legnagyobb probléma, hogy túl keskeny a sáv? Legalább 5mp "odébbrakni", nem értem ezen miért kell fennakadni.
Mikor várhatunk új képet, képeket egyébként?



Mert amin a többiek problémáznak az a részlettesség, amin meg én problémázok az az arányosság, nem mindegy, mert kevésbé részletes grafikával frappáns retro játékot lehetne csinálni, esetleg a JetX még vevő is lehet egy hasonló kis animációs "mesére" nade az arányokra azért illik odafigyelni, még lowpoly esetén is.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #109255   2009.04.21 19:07 GMT+1 óra  
azon a képen semmi sem stimmel, most őszintén, az a legnagyobb probléma, hogy túl keskeny a sáv? Legalább 5mp "odébbrakni", nem értem ezen miért kell fennakadni.
Mikor várhatunk új képet, képeket egyébként?
C4Ninja
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #109231   2009.04.21 13:23 GMT+1 óra  
Idézet
hoarrr :
az csak egy ilyen leállósáv féle, nem a teljes sáv



Nos, egy kis KRESZ ismeret nem ártana, ha már védekezel.

És nem a felfestés fajtájával lenne baj, hanem azzal, hogy patka és a felfestés között kb. két keréknyomnyi a távolság, lehet az leállósáv, vagy kanyarodósáv, de max bicikliknek, mert más oda be nem fér. A biciklisáv meg csak ott szaggatott, ahol útkereszteződés van, és ott is kétoldalt szépen vastagon.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #109208   2009.04.21 07:26 GMT+1 óra  
varjuk a kovetkezot
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #109207   2009.04.21 06:48 GMT+1 óra  
Logikusan gondoljátok végig mi kellhet a környékre, hogy néz ki, stb. Én is szépen fel szoktam építeni, hogy egy autószerelő műhelyhez mi kell és úgy alakítom ki a belső illetve külső teret. Mivel szerintem ez egy gyorsan összedobott kis bemutató kép, nincs értelme sokat lovagolni rajta.

   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #109205   2009.04.21 06:13 GMT+1 óra  
A háznál belehet fordulni a ház garázsaiba
   
bmateusz - Tag | 121 hsz       Online status #109204   2009.04.21 06:02 GMT+1 óra  
Idézet
hoarrr :
az csak egy ilyen leállósáv féle, nem a teljes sáv


A leállósáv nem szaggatott, hanem folytonos vonal

   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #109203   2009.04.21 05:47 GMT+1 óra  
az csak egy ilyen leállósáv féle, nem a teljes sáv
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #109199   2009.04.21 04:41 GMT+1 óra  
ez az egész egyelöre dolog szerintem még tölem indult még a jfhu v1-en szintén valamiek gp-nél jegyeztem meg, hogy n nélkül kell irni.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #109195   2009.04.21 04:29 GMT+1 óra  
Érdekes elképzelés, akár még jó is leeht, az alacsony poligonszám nem feltétlen rossz, egy kis retro fíling nem ront a dolgon, de a méretarányokra figyeljünk a képen kicsit keskenyre szabdátok a forgalmi sávokat.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #108884   2009.04.14 13:11 GMT+1 óra  
a bérgyilkosos beszólás talán bashu-ról ered.
Amúgy ahhoz képest nem rossz a kép csak nagyon spórol a tri-kkel... srácok, elmúlt már a '90-es évek.
Tényleg, milyen modellező progival alkotjátok ha lehetek indiszkrét?
Szerk:Tárgytalan... felgörgettem a lapot.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #108862   2009.04.14 09:07 GMT+1 óra  
ebbe a hibaba szinte mindenki belefut. van meg par ilyen. na de nem offolok itt tovabb, bocsi
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #108861   2009.04.14 09:02 GMT+1 óra  
Idézet
xanat :
ahogy nekem mondtak: egyenlore a bergyilkos darabol



   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #108858   2009.04.14 08:43 GMT+1 óra  
nemhogy angolul, még magyarul se tudok
   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #108855   2009.04.14 08:30 GMT+1 óra  
ha azt irod, hogy EGYELORE dolgozol valalamin, akkor az EGYELORE....
ahogy nekem mondtak: egyenlore a bergyilkos darabol
egyelore: hat ezt nem tudnam leirni egyelore programozok.
egyenlore: egyenlo darabra -> egyenlore szelem a repat.
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #108853   2009.04.14 08:16 GMT+1 óra  
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #108851   2009.04.14 08:08 GMT+1 óra  
ujabb ember aki az EGYELORE szot EGYENLORE-nek irja
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #108841   2009.04.14 04:12 GMT+1 óra  
neeem
magyarra tervezzük^^
angolra legfeljebb késöbb várható fordítás, új szinkronok
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #108840   2009.04.14 03:57 GMT+1 óra  
De ugye a játék nem angol nyelvű lesz?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #108839   2009.04.14 03:49 GMT+1 óra  
Nah még a névadás se sikerült rendesen...
a legalább a játék jó lesz...(remélhetőleg)

egyenlőre még nem javítom át, de köszönöm, h szóltál.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #108836   2009.04.14 03:36 GMT+1 óra  
A "The path of the murderer" sokkal jobb szerintem. A "way" inkább módszer, és csak speciális esetben út.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #108835   2009.04.14 03:30 GMT+1 óra  
Biztos, mert nem én voltam.
Amúgy nem 'The WAY of the murderer' akarna lenni a cím? A road az utat jelent, mint utca.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #108826   2009.04.13 21:06 GMT+1 óra  
hát erre én is kíváncsi leszek.. Azon csodálkozom, hogy ennyi infó után sikerült bereggelni, engem anno simán visszahánytak mert nem volt screenshot(nem engedett feltölteni), viszont egy 2 oldalas leírást pakoltam mellé. Biztos Kuz haverja...
C4Ninja
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #108788   2009.04.13 06:15 GMT+1 óra  
Várjuk a fejleményeket!
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #108780   2009.04.13 05:08 GMT+1 óra  
Tudjuk hogy nem valami jó, a textúrák se véglegesek. Nemsokára jönnek újabb képek. Bár leginkább a "motor"-ról lesznek képek, nem a modellekről.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #108779   2009.04.13 04:59 GMT+1 óra  
Tudom, hogy nem csak annyi, a "vicc" szó a kép minőségére vonatkozott.

   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #108775   2009.04.13 04:03 GMT+1 óra  
sirpalee:
da van írva, hogy az csak egy kezdetleges kép!
és igen, tisztában vagyunk vele, hogy nagyobbak az elvárások.

ragoon:
Úgygondoltuk, DVD-re nem túl sok játék van, meg is tetszett nekünk, és elkezdtük.

Lord_Crusare:
nem, nem vicc.. és az előre renderelt képek nem azt jelentik, hogy lesz benne 2 választási lehetőség, és annyi...

A kép csak postolás után került fel, és először "murder" volt a cím, utána lett javítva
   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #108689   2009.04.11 07:28 GMT+1 óra  
Idézet
Bacce :
... persze lehet hogy a postod után lett javítva.


Amikor posztoltam a kép még kint se volt.
٩(͡๏̯͡๏)۶

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #108686   2009.04.11 07:15 GMT+1 óra  
Bevallom, a projekt koncepcióját olvasva voltak kétségeim az ötletet illetően, de most, hogy ereje teljében, vagyis egy teljes feltöltött screenshot formájában megmutatkozott a világnak e mestermű, nem kételkedhetek tovább. A fantasztikus, egyedi atmoszféra, melyet az előre renderelt kép teremt fölösleges cicomától mentes, letisztult formájában, már önmagában megkapóan hiteles, s ha ehhez hozzávesszük a DVD-ben rejlő óriási kiaknázatlan lehetőségeket, a siker garantált.

...

Most komolyan, ez valami vicc?

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #108683   2009.04.11 05:54 GMT+1 óra  
Hát ilyen se sok van regelve.
kíváncsi leszek mit hoztok ki belőle...

Idézet
dothumour :
A cím az ("A gyilkosság útja" | "A gyilkolás útja" vagy "A gyilkos útja" akar-e lenni? [...]


A regisztrált cím road of the murderer... így már van értelme... persze lehet hogy a postod után lett javítva.
De a képen tényleg rosszul van írva.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #108648   2009.04.10 03:41 GMT+1 óra  
Nagyot ütős a kép! Miért kell ehhez DVD?
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #108606   2009.04.09 00:46 GMT+1 óra  
Remélem a felrakott kép, nem reprezentálja a renderelt animációk minőségét, mert ha igen, akkor még viccnek is rossz.

Az előre renderelt animációkkal szemben magasabbak a követelmények, mint egy játékkal szemben, mind grafikailag, mind animáció minőségében.
raytraceisten és übermedic
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #108604   2009.04.09 00:26 GMT+1 óra  
Valamelyik Tomb Raider résznek is volt DVD-n játszható verziója, ha jól emlékszem. Sőt, interaktív pornó DVD is van már!
   
hoarrr - Tag | 18 hsz       Online status #108603   2009.04.08 23:13 GMT+1 óra  
dothumour: Köszönöm!
Kicsy: Nem pont úgy lesz a lövöldözés mint egy "igazi" TPS/FPS-ben, most így hosszú lenne elmagyarázni, majd az első videóban biztos bennelesz.

Ezt a hozzászólást hoarrr módosította (2009.04.08 23:29 GMT+1 óra, ---)
   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #108601   2009.04.08 22:59 GMT+1 óra  
A cím az ("A gyilkosság útja" | "A gyilkolás útja" vagy "A gyilkos útja" akar-e lenni? Mert ha az utóbbi, akkor az "The Road of the Murderer" lenne. A "A gyilkolás útja" pedig "The Road of Murder". Nem kekeckedni akarok, csak a "The Road Of The Murder" nekem kicsit sántít. Ez a DVD koncepció érdekes, kíváncsian várom mi sül ki belőle.
٩(͡๏̯͡๏)۶