játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5504
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2528

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

NinjAir
Ugrálós ninja játék
Kategória: Fun
A projectről:
A fejlesztésről
A projectnél a minél gyorsabb elkészítés és a szórakoztató, addiktív játékmenet a cél. Napi pár óra ráfordítással szeretnénk körülbelül három hét alatt elkészülni, aztán felrakni a netre a játékot, hogy mindenki játszhasson vele.

Történet
Kis hősünk nyugodtan ette reggeli sushiját a titkos ereklyék védelmére épített templomja kertjében, amikor is egy ufót látott a messzi hegyek ködbe bújtatott csúcsai felett. Az idegen űrhajó egyre csak közeledett és amikor a templom fölé ért kinyílt fényekkel tarkított raktere és gravitációs sugarával felszippantotta a templomban lévő ereklyéket, valamint az ott tárolt ételt és felszerelést is.

Az utolsó pillanatban maszkos hősünknek sikerült egy dobócsillaggal hibát okozni a sugár irányítószerkezetében, ami végül nyitva maradt, mindenféle tárgyakat potyogtatva a mezőre. Az egyetlen esély felugrálni a dobozokon és elég közel jutni az űrhajóhoz, hogy visszaszerezzük ellopott ereklyéinket!

Játékmenet
A játék könnyen irányítható és a cél is egyszerű. Az egérrel irányítva a főhőst ugrálunk fel a dobozokon, amivel pontot gyűjtünk, cuccokat unlockolunk és végül elérjük az ellenséges űrhajót. A bal egérgomb segítségével extra ugrást, a jobb egérgombbal pedig pajzsot hívhatunk segítségül.

Unlockables
Sky Step - Egy erős extra ugrás
Ninja Shield - Pajzs mely védelmet nyújt a hulladék és vázák ellen.
Vases - Vázák amibe beverhetjük a fejünket vagy ugorhatunk róla egy nagyot.
Dobócsillag - Extra szorzót halmoz, amivel több pontot szedhetünk össze.
Hulladék - Ha fejjel ütközünk neki, egyből leesünk, ráugorva extra pontot kapunk.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity
3ds max
Photoshop
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011.11.20
2011.12.15
Beküldve:
2011.12.05 00:10
Fejlesztő:
(2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Ashkandi
regisztrált tagok: borsi



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - NinjAir

2011.12.05. 00:25

2011.12.05. 00:22

2011.12.05. 00:21

Fejlesztési napló - NinjAir
borsi 2011.12.08. 14:54
A játék a kongregate-en

Hozzászólások - NinjAir
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170235   2011.12.07 20:39 GMT+1 óra  
Új verzió van fenn, ebben már remélhetőleg semmilyen fura viselkedést nem produkál a mosógép, és a pontszám beküldését is újragondoltam, ha továbbra sem küldi be mindig, akkor az a kongregate és/vagy a unity kiszámíthatatlan viselkedése miatt van.

   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170232   2011.12.07 19:12 GMT+1 óra  
HG: utána nézek a score beküldésnek, mert úgy tűnik, nem mindig sikerül elküldenie (picit kapkodva implementáltam a kongregate apit)
Marclee: a mosógépnek egyéb bugjai is vannak, amint javítva lesznek, kerül fel új verzió

   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #170231   2011.12.07 19:09 GMT+1 óra  
hulye jatek! elérem az űrt és meghalok
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170230   2011.12.07 18:52 GMT+1 óra  
Látod HomeGnome, megy ez!

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170228   2011.12.07 18:38 GMT+1 óra  
44658 (kongregatossal)

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #170224   2011.12.07 18:02 GMT+1 óra  
Bugos egy picit a mosógépp, van ,hogy ráugrok, feldob és beverem a fejem a semmibe, megpróbálok képet csinálni, eddig már 3-4x volt.
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170208   2011.12.07 14:33 GMT+1 óra  
Nem, ingyenes oldalról töltöttem le.

   
zeller - Törzstag | 489 hsz       Online status #170207   2011.12.07 14:22 GMT+1 óra  
A fontot ti rajzoltatok?

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #170204   2011.12.07 14:00 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #170202   2011.12.07 13:23 GMT+1 óra  
7524 és még nagyon messze volt a vége
Csak belejövök
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170196   2011.12.07 09:55 GMT+1 óra  
Azért jobb úgy játszani, hogy a mosógép alapból aktív, mert így már az elején sokkal több pontot lehet gyűjteni. A játék végigvitele és a pont gyűjtés nem feltétlen függ össze. Ha már egyszer végigvitted a játékot és mindent unlockoltál, elkezdhetsz mosógépről mosógépre ugrálni miközbe csillagokat szedsz, így nagyon nagy pontot lehet elérni és bekerülni az elsők közé.

A végigjátszásnak viszont unlockolnia kéne mondjuk +20% állandó score-t, plusz ha az űrhajóig elérsz az adott körben akkor kapnál +30% pontot.

Így már lenne elég variálható dolog és igazán nagy pontot felállítani kellően nehéz lenne.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #170194   2011.12.07 09:21 GMT+1 óra  
1959-et értem el eddig legjobb eredményként....és aztán egyből fejbenyomott egy mosógép...
Hogy bénázhatok ennyit, telefonom tele van hasonló játékokkal (froggy jump pl)...
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #170180   2011.12.06 22:30 GMT+1 óra  
pár javaslat:
- a skystep-et ne kelljen unlockolni, álljon alapból a rendelkezésedre. Ez egy fun skill, ami kezdéskor is már nagyon fontos tud lenni, és sokkal könnyebb a játék, ha megvan.
- lehetne valami madárféle, ami jobbra-balra megy, hogy ne csak statikus objektumok legyenek
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170169   2011.12.06 21:08 GMT+1 óra  
Jogos, kiegészítem a pályageneráló scriptet azzal, hogy a játékos ugrásnyi távolságában ne spawnolhasson mosógépet. Ez remélhetőleg megoldja az ufó és az elindulás problémáját is.
A skystep egy bug levadászásához lett előre véve, már visszaállítottam. Ez a hátránya annak, hogy a munkapéldány van kitéve demónak (cserébe nem kell frissítgetnem ).
Az ugrások újra összeadódnak, váza+skystep kombó megint elérhető.
Azért dob vissza a menübe, mert elvileg a ninja leesése hozta be a menüt, és az még nem lett kivéve, javítom mindjárt.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #170163   2011.12.06 19:52 GMT+1 óra  
Tippeltek, hány pont lett?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170159   2011.12.06 19:08 GMT+1 óra  
Na, most, hogy könnyítve lett a játék (nem lök vissza a váza), végre eljutottam az ufo-ig, csak fejbenyomott egy hirtelen megjelenő mosógéppel.. Szerintem ettől ilyen nehéz a játék, hogy akármilyen ügyesen ugrálgat az ember, és akár milyen messzire eljut, egyetlen ütközés a mosógéppel és kezdheti elölről az egészet... Egyébként a dobozok eloszlása szerintem meglepően jól sikerült, se nem túl kevés, se nem túl sok, hanem pont megfelelő az arány! A váza+skysteppelés kombó miért lett kivéve? Piros pont, hogy már át lehet ugrani a meghalás képernyőt (századszorra már kezdett uncsi lenni). Sőt, most eddig az sem fordult elő, mint korábban, hogy csak minden harmadikra sikerült elindulnom, mert mire klikkeltem a starthoz már halott voltam (mosógép fejbevágott, vagy magától elugrott jobbra vagy balra a semmibe). Az esetleges további könnyítés érdekében javasolnám, hogy legyen egy progress bar, hogy milyen messze van a pálya vége, illetve a mosógép ne gyilkoljon meg (csak lökjön vissza, mint korábban a váza). Asszem ennyi. Ja, király a játék!!

SZERK.: reseteltem a cuccokat, és kb 2 ugrás után unlockolta a skystepet..

SZERK2: meghalás képernyőnél ha akkor nyomom a "try again" -t amikor éppen beszorul a ninja a 2 láda közé, akkor visszajön ugyanaz a menü..
Ja, és most már tényleg könnyebb lett, mert nekem is sikerült kivinnem. Főleg ha reseteli az ember, akkor még könnyebb mert sokkal később jönnek csak a hűtők mosógépek...

Ezt a hozzászólást HomeGnome módosította (2011.12.06 20:56 GMT+1 óra, ---)

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1324 hsz       Online status #170155   2011.12.06 18:21 GMT+1 óra  
Na végigvittem. Igazán menő a végén a kép

Ezzel a teljes képernyős GUI-val már sokkal jobb.

   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #170154   2011.12.06 18:04 GMT+1 óra  
akkor még messze volt xd
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170153   2011.12.06 17:59 GMT+1 óra  
Fekete alapon színes kis pöttyök az utolsó, ha azon voltál, akkor már csak egy kicsi hiányzott

   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #170150   2011.12.06 17:53 GMT+1 óra  
1270 és már az űrben voltam akkor már közel vagyok vagy teljesen fekete a háttér a végén?
Amúgy király
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170149   2011.12.06 17:52 GMT+1 óra  
@Arch: grat

Kész a tejlesképernyős mód, most már elvileg nem esik szét sehol sem a gui. A felbontását is feljebb vettem, 1920x1200-hoz legközelebbi elérhető felbontásra vált (képarány mindegy).

Még egy tipp a végigjátszáshoz:
A képernyő alja alól nagyjából egy fél ugrásnyi magasságig még vissza lehet ugrani, ráadásul az ilyen ugrásokért +50/+75 pontok járnak.

Az sokat segítene, ha leírnátok azt is, hogy mi okozza a nehézséget. Pl hogy túl kicsi a karakter és nehéz vele elkapni a dobozokat, vagy áthidalhatatlan(nak tűnő ) távolságok is előfordulnak, stb.

Ezt a hozzászólást borsi módosította (2011.12.06 18:07 GMT+1 óra, ---)

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #170148   2011.12.06 17:45 GMT+1 óra  
végigvittem :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1324 hsz       Online status #170120   2011.12.06 14:39 GMT+1 óra  
Idézet
borsi :
Fullscreen tiltva lesz, csak még nem nyúltam bele a unity által generált html-be.
Az ufó a fekete csillagos háttér végén van, szóval ha láttok fekete hátteret, akkor már majdnem vége.



Ha szabad ilyet kérnem, akkor ne tiltsd le, inkább igazítsd hozzá a GUI-t. Az én monitoromon túlságosan kicsi az alap kép, alapból fullscreenben játszom.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170119   2011.12.06 14:30 GMT+1 óra  
Eljutottam a feketéig, de az ufóig még nem.. De még Lord_Crusare sem vitte végig, úgyhogy tényleg nehéz kicsit a játék, mert ő egy igazi hardcore játékos.
Egyébként szuper a játék, mondtam már? Szép, ötletes, addiktív, szóval telitalálat!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170118   2011.12.06 14:21 GMT+1 óra  
Fullscreen tiltva lesz, csak még nem nyúltam bele a unity által generált html-be.
Az ufó a fekete csillagos háttér végén van, szóval ha láttok fekete hátteret, akkor már majdnem vége.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1324 hsz       Online status #170117   2011.12.06 13:55 GMT+1 óra  
Fullscreen-re kapcsolva szétcsúszik a GUI. Ezen kívül viszont nagyon király a game, eddig 2300 pont a rekord, és még nem sikerült végigjátszanom...

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170116   2011.12.06 13:51 GMT+1 óra  
Olyan nincs, hogy egy ügyességi játékot ne tudjak végigjátszani.
(Apró megjegyzés: a menüben alul-felül miért görög minta van? )

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170108   2011.12.06 12:19 GMT+1 óra  
Így soha nem fogod látni a gyönyörű artot az end felirattal

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170106   2011.12.06 12:02 GMT+1 óra  
Hát vagy 50 játék után sem bírtam elérni a zufót, pedig szerintem nem játszok bénán.. Ja, és a mosógépre azt hittem hangfal.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170099   2011.12.06 11:01 GMT+1 óra  
Mert ha unlockolod a mosógépet akkor az +50 pont ugrásonként. Nekem azért lett 1300 pontom mert vázákról skystepeltem és így gyorsan felugrottam az űrhajóra 10-15 ugrásból.

Íme néhány tipp, amit a játékba is belerakunk majd.

Combine the sky-step with vases to jump higher.
Use your shield to break through the trash and vases.
Get more score with jumping on special obscales.
Use the screen left and right side shift to your advantage.
Collect shurikens for bigger multiply.
Play again with all unlockables, you can get bigger score this way.

Akinek van egyéb ötlete az bátran közölje.

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2011.12.06 11:18 GMT+1 óra, ---)

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170096   2011.12.06 10:52 GMT+1 óra  
Nem tudom hogyan számolja, de 4612 pontom lett pedig még mindig nem jutottam a végére..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #170092   2011.12.06 10:12 GMT+1 óra  
Ez androidon nagyon király lenne
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170084   2011.12.06 08:51 GMT+1 óra  
2151 pont és még nem vittem ki...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170080   2011.12.06 08:20 GMT+1 óra  
Végigvittem a játékot a harmadik körre. 1342 score

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #170079   2011.12.06 08:00 GMT+1 óra  
Sajna még nem jutottam el odáig hog ykipróbáljam.

nade talán a héten összerakom a gépet is.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170047   2011.12.05 18:35 GMT+1 óra  
Olyan a játék mint a heroin hős a south parkból, nem lehet elkapni a sárkányt.

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #170045   2011.12.05 18:19 GMT+1 óra  
na b+ vagy 10x próbáltam de egyszer sem tudtam 10 mp-nél többet játszani
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #170042   2011.12.05 18:15 GMT+1 óra  
CSAK!? Nekem 600 800 pont volt a max eddig
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170040   2011.12.05 18:00 GMT+1 óra  
Most már vannak durva hangok is.

Edit: hú baszki ez nehéz, én is csak a fél űrig jutottam.

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2011.12.05 18:06 GMT+1 óra, ---)

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170039   2011.12.05 17:41 GMT+1 óra  
Még nem jutottam a végére, de elég addiktív!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170013   2011.12.05 10:52 GMT+1 óra  
Jelenleg amúgy a lehető legrövidebbre van beállítva, viszont van 5 háttér amit lehet végteleníteni, szóval valamivel még hosszabb lesz (~2x - 2.5x).

@krees
Semmiből nem állna a sebességét kicsit feljebb húzni, szóval lehet, hogy bele kerül egy nehezebb végigjátszási mód nagyobb sebességgel.

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #170011   2011.12.05 10:45 GMT+1 óra  
Ügyesek vagytok! Szép, ízléses a játék és tök jól fut a netbookomon is!
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170007   2011.12.05 10:28 GMT+1 óra  
Ez most az "Igyekszünk és akkor sikerül is befejezni" kategória.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #170004   2011.12.05 10:10 GMT+1 óra  
Csodálom a gyorsaságotokat.

   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #170003   2011.12.05 09:31 GMT+1 óra  
Lájkolom a játékot.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #169996   2011.12.05 08:53 GMT+1 óra  
Nagyon cukin néz ki és remekül játszható, gratula!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #169994   2011.12.05 08:48 GMT+1 óra  
Egy hangyaszarnyit legyen már gyorsabb Egyébként marha jó
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #169991   2011.12.05 08:25 GMT+1 óra  
Nem tudom a menü végleges-e, de a gombok kicsit elüthetnének a felirattól
Amúgy hajrá

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #169990   2011.12.05 08:13 GMT+1 óra  
Na, hát itt egy játék amin épp mesterkedünk.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #169989   2011.12.05 08:10 GMT+1 óra  
X: NinjAir