játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5479
FZoli:    4893
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2526

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2195
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

NinjAir
Ugrálós ninja játék
Kategória: Fun
A projectről:
A fejlesztésről
A projectnél a minél gyorsabb elkészítés és a szórakoztató, addiktív játékmenet a cél. Napi pár óra ráfordítással szeretnénk körülbelül három hét alatt elkészülni, aztán felrakni a netre a játékot, hogy mindenki játszhasson vele.

Történet
Kis hősünk nyugodtan ette reggeli sushiját a titkos ereklyék védelmére épített templomja kertjében, amikor is egy ufót látott a messzi hegyek ködbe bújtatott csúcsai felett. Az idegen űrhajó egyre csak közeledett és amikor a templom fölé ért kinyílt fényekkel tarkított raktere és gravitációs sugarával felszippantotta a templomban lévő ereklyéket, valamint az ott tárolt ételt és felszerelést is.

Az utolsó pillanatban maszkos hősünknek sikerült egy dobócsillaggal hibát okozni a sugár irányítószerkezetében, ami végül nyitva maradt, mindenféle tárgyakat potyogtatva a mezőre. Az egyetlen esély felugrálni a dobozokon és elég közel jutni az űrhajóhoz, hogy visszaszerezzük ellopott ereklyéinket!

Játékmenet
A játék könnyen irányítható és a cél is egyszerű. Az egérrel irányítva a főhőst ugrálunk fel a dobozokon, amivel pontot gyűjtünk, cuccokat unlockolunk és végül elérjük az ellenséges űrhajót. A bal egérgomb segítségével extra ugrást, a jobb egérgombbal pedig pajzsot hívhatunk segítségül.

Unlockables
Sky Step - Egy erős extra ugrás
Ninja Shield - Pajzs mely védelmet nyújt a hulladék és vázák ellen.
Vases - Vázák amibe beverhetjük a fejünket vagy ugorhatunk róla egy nagyot.
Dobócsillag - Extra szorzót halmoz, amivel több pontot szedhetünk össze.
Hulladék - Ha fejjel ütközünk neki, egyből leesünk, ráugorva extra pontot kapunk.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity
3ds max
Photoshop
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011.11.20
2011.12.15
Beküldve:
2011.12.05 00:10
Fejlesztő:
(2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Ashkandi
regisztrált tagok: borsi



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - NinjAir

2011.12.05. 00:25

2011.12.05. 00:22

2011.12.05. 00:21

Fejlesztési napló - NinjAir
borsi 2011.12.08. 14:54
A játék a kongregate-en

Hozzászólások - NinjAir
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #171665   2011.12.31 05:51 GMT+1 óra  
Tök jó, kitettem kongregatere is Még két hete én is gondoltam rá, hogy csinálok videót, de aztán kiment a fejemből.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #171663   2011.12.31 02:40 GMT+1 óra  
Kicsit akadozik a felvétel, de így sikerült..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #171581   2011.12.29 20:35 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Oké, azt hiszem ezt kivégeztem: 910e pont (és kb 110 csillag jött össze). Jöhet a következő játékotok!


Elsőre összehoztam 170pontot Gondoltam magamban 910 az nem annyira sok. Aztán látom, hogy ott van utána az "e"... Grat
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #171557   2011.12.29 13:10 GMT+1 óra  
Ezt muszáj volt leellenőríznem, mert bemondásra nem hittem el

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #171512   2011.12.28 21:04 GMT+1 óra  
Oké, azt hiszem ezt kivégeztem: 910e pont (és kb 110 csillag jött össze). Jöhet a következő játékotok!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #171422   2011.12.27 17:00 GMT+1 óra  
jah, ráadásul index címlapon is volt
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #171419   2011.12.27 14:47 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Mit marketingezzek egy "flashjátékon"?


Hát mindent nekem kell csinálni?
A röpködő ninja színre lép

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #171077   2011.12.21 10:45 GMT+1 óra  
Új W.R.!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170917   2011.12.17 18:04 GMT+1 óra  
És eredetileg még úgy terveztük, hogy a szorzók szorzódnak, nem összeadódnak.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170915   2011.12.17 17:55 GMT+1 óra  
Nem, a csillagokra megyek, a rekordom kb 70x-es kombó. A 320e -nél még csak végig se jutottam, úgyhogy szerintem el lehet érni akár a 400-500e -t is..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170914   2011.12.17 17:49 GMT+1 óra  
Hopsz, azt kifelejtettem. Javítva.
Amúgy hogy csinálsz ilyen pontszámokat? Gotcha-kat gyűjtögetsz?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170869   2011.12.17 05:55 GMT+1 óra  
Nem szól a dobócsillag..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170853   2011.12.16 20:26 GMT+1 óra  
A legtöbb ismerősöm már a unity player telepítésénél elakadt Van aki fél tőle, hogy vírusos, van aki ubuntut használ, stb. Nagyon várom már a flash exportot, remélem hozni fogja a webplayer minőségét, és ingyenes lesz

szerk.
Befejeztem az utolsó javításokat, amit még terveztem a játékba.
Mos már a hangeffektek nem az egyes zuhanó cuccokhoz vannak kötve, hanem egy központi kontroller játssza le őket. A kontrollernek van 3 állandó hangforrása az alap hangokhoz (ugrás, skystep, shield), és 5 hangforrás van fenntartva az egyéb effekteknek. Így jobban átlátható, és nincsenek olyan gondok, hogy megszakad a hang lejátszása a felénél, mert az adott objektum törlődött.
A statisztikák kezeléséhez írtam egy általános interfészt, elvileg könnyedén le lehet most már cserélni a kongregate api-t bármi másra is.
A némítás gomb most már megjegyzi, hogy milyen állásban volt utoljára a gépen.
Rengeteg redundáns vagy már rég nem használt kódot eltávolítottam.

Ezt a hozzászólást borsi módosította (2011.12.16 20:41 GMT+1 óra, ---)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #170812   2011.12.16 12:40 GMT+1 óra  
Nekem most legtöbb esetben is GSM adatforalommal jön a mobilnet, ezért nem igazán tudok vele játszani, de már próbáltam, nagyon ütős a cucc.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170808   2011.12.16 11:46 GMT+1 óra  
Mit marketingezzek egy "flashjátékon"?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170802   2011.12.16 11:17 GMT+1 óra  
Nagyon jó ez a játék, de gyanús, hogy szinte csak én játszok vele.. Szerintem marketingben kellene erősítenetek..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #170697   2011.12.14 21:07 GMT+1 óra  
Végre végig vittem
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170516   2011.12.12 15:59 GMT+1 óra  
Piskóták vagytok.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #170504   2011.12.12 15:17 GMT+1 óra  
6. helyen állok
De lesz ez még jobb is
És végre egyszer végigvittem
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170382   2011.12.09 23:36 GMT+1 óra  
Tettem ki új buildet ebben 16 másodperc a pajzs időtartama, viszont ebből az ütközések levonnak 8-at. Így maximum két ütközést tud kivédeni. Az újratöltés maradt 8 másodpercen.

   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170354   2011.12.09 18:56 GMT+1 óra  
Na az már egy durva pontszám
A pajzsot akkor majd még kitalálom, a magasságot meg beteszem a game over képernyőre is, legkésőbb holnap reggel már lesz kinn új verzió.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170340   2011.12.09 16:51 GMT+1 óra  
Igazából nem tudom hogy lenne jobb, de imho akkor tartson picit tovább a hatása..
Meg a végén írja ki milyen magasra jutottam, mert közben nem tudom figyelni.

SZERK.: Első.

Ezt a hozzászólást HomeGnome módosította (2011.12.09 17:36 GMT+1 óra, ---)

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170334   2011.12.09 16:10 GMT+1 óra  
*Szerintem* alapból viszonylag könnyen ki lehet kerülni a szemetet, a pajzs alapvetően a skystephez lett betéve. És az időtartama is pont egy váza-skystep kombónyi. Olyan megoldást el tudnék még képzelni, hogy csak lassan jár le, viszont ütközés egyből leveszi. Az jobb lenne?
Még annyi könnyítés bent van már, hogy a lehetetlen helyzetekben nem halsz meg, konkrétan, ha ugrás után 0.1 másodperccel ütközöl. Ezt ki lehet úgy használni, hogy pl ütközés előtt egyből nem pajzsot, hanem skysteppet nyomsz.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170312   2011.12.09 10:04 GMT+1 óra  
A pajzson még lehetne picit finomítani, 10-ből ha 1x sikerül reflexből bekapcsolni a hűtő mosógép előtt bekapcsolni, korábban ellőni pedig nem sokat ér, mert túl rövid ideig hat..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170300   2011.12.08 23:11 GMT+1 óra  
Basszus 100k pont, és pont nem értem el az ufót

Nem is tudtam, hogy lesz flash export, remélem nem lesz kompromisszumosabb a webplayerüknél.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170295   2011.12.08 19:41 GMT+1 óra  
Úgy tűnik sajnos a unity nem a legjobb kongregate-hez hasonló oldalakra, szponzort is nehéz vele találni mert nem túl elterjedt. Vagy megvárjuk 3.5-öt ami tud flashbe exportálni, vagy flashjátékot csinálunk.

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #170292   2011.12.08 18:47 GMT+1 óra  
szerintem ahogy most van a kongán, úgy elég jó.
Tegyetek ki arra is linket a "demó" mellett.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170260   2011.12.08 09:05 GMT+1 óra  
Ha ennél érzékenyebb lenne akkor kb 5 perc alatt végig lehetne vinni mert mindent kikerülnél.

   
Matzi - Szerkesztő | 2526 hsz       Online status #170259   2011.12.08 08:41 GMT+1 óra  
Az egerem elég érzékeny, de majd megnézem mit lehet tenni. Esetleg a játékba is tehetnétek érzékenység állítást.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #170250   2011.12.08 06:44 GMT+1 óra  
Nehogy hozzányúlj az irányításhoz.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #170249   2011.12.08 06:30 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Csak nekem tűnik rém lomhának szegén ninja? Idegesítően nehéz vele manőverezni szerintem.


Szerintem meg pont jó volt az irányítás, most lett hiperérzékeny..

@borsi: gondolom azért nem küldte be a pontszámomat, mert nem regisztráltam a kongon, csak most..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #170246   2011.12.07 23:39 GMT+1 óra  
István: a billentyűzetes irányítást nem látom, hogyan lehetne megvalósítani. A játék egyszerre igényel precíz és gyors pozicionálást, billentyűzettel ez pedig vagy-vagy. Esetleg gamepad-es irányítás tudnék csinálni hozzá, de azt nem tudom tesztelni, meg nem is oldaná meg a problémádat

Matzi: állítsd magasabbra az egér érzékenységet vezérlőpultban. Nálam közepes érzékenységgel simán manőverezhető.

Mostantól a pontszám alatt azt is kijelzi a játék, hogy milyen magasan jársz, az ufó 3000 méter környékén van.

   
Matzi - Szerkesztő | 2526 hsz       Online status #170239   2011.12.07 21:21 GMT+1 óra  
Csak nekem tűnik rém lomhának szegén ninja? Idegesítően nehéz vele manőverezni szerintem. Bár nem vagyok ezeknek a játékoknak a nagy bajnoka, lehet ez az oka, de akkor is lassúnak tűnik.
Amúgy szép munka valóban.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #170238   2011.12.07 21:10 GMT+1 óra  
Billentyüzetről is lehet majd irányitani azt a nindzsát? Mert egy touchpadon játszani elég nehéz vele. Amugy szép munka, grat hozzá!